ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 грудня 2018 р.м.ОдесаСправа № 821/443/18
Категорія: 12.3 Головуючий в 1 інстанції: Дмитрієва О.О.
Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду
у складі: головуючої судді - Шевчук О.А.,
суддів: Бойка А.В., Осіпова Ю.В.,
при секретарі Жигайлової О.Е.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області на рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 12 червня 2018 року, ухвалене у відкритому судовому засіданні о 11:41 год у м.Херсоні по справі за позовом ОСОБА_1 до Відділу культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області, Начальника управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області Зарівного Олександра Григоровича, Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області, Голови Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області Кравченко-Скалозуб Олени Валентинівни, Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу, грошової допомоги за невикористані частини щорічних відпусток та моральної шкоди, -
ВСТАНОВИЛА:
В березні 2018 року позивач звернулась до суду з адміністративним позовом до відповідачів, в якому, з урахуванням уточнення позовних вимог просить:
- визнати протиправними і скасувати: розпорядження голови Олешківської райдержадміністрації Херсонської області від 06 березня 2018 року № 10-ос "Про переведення ОСОБА_1."; наказ начальника управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту голови Олешківської райдержадміністрації Херсонської області від 06 лютого 2018 року № 6к "Про переведення ОСОБА_1."; наказ начальника управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту голови Олешківської райдержадміністрації Херсонської області від 13 лютого 2018 року № 9к "Про звільнення ОСОБА_1.";
- поновити ОСОБА_1 на посаді начальника відділу культури Олешківської райдержадміністрації Херсонської області з 06 лютого 2018 року;
- за рахунок бюджетних коштів Відділу культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області стягнути на користь ОСОБА_1 різницю між заробітком начальника відділу культури Олешківської райдержадміністрації Херсонської області і заробітком спеціаліста відділу культури Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської райдержадміністрації Херсонської області за час перебування ОСОБА_1 на нижче оплачуваній посаді з 06 по 13 лютого 2018 року, а також середній заробіток за час вимушеного прогулу з 13 лютого 2018 року;
- покласти на голову Олешківської райдержадміністрації Кравченко-Скалозуб О.В. та на начальника управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської райдержадміністрації Зарівного О.Г. обов'язок солідарно покрити матеріальну шкоду, заподіяну відділу культури Олешківської райдержадміністрації у зв'язку з оплатою ОСОБА_1 часу виконання нижчеоплачуваної роботи та часу вимушеного прогулу;
- зобов'язати Олешківську районну державну адміністрацію Херсонської області видати розпорядження про надання начальнику відділу культури райдержадміністрації ОСОБА_1 невикористаних частин основних щорічних відпусток: 11 календарних днів - за період з 27 жовтня 2006 року по 26 жовтня 2007 року; 09 календарних днів - за період з 27 жовтня 2007 року по 26 жовтня 2008 року; 15 календарних днів - за період з 27 жовтня 2014 року по 26 жовтня 2015 року; 30 календарних днів - за період з 27 жовтня 2015 року по 26 жовтня 2016 року; 8 календарних днів - за період з 27 жовтня 2017 року по 06 лютого 2018 року; та додаткових відпусток за вислугу років: - 1 календарний день - за період з 27 жовтня 2015 року по 26 жовтня 2016 року; -7 календарних днів - за період з 27 жовтня 2016 року по 26 жовтня 2017 року (без їх оплати); 7 календарних днів оплачуваної додаткової щорічної відпустки за вислугу років - за період з 27 жовтня 2017 року по 06 лютого 2018 року;
- за рахунок бюджетних коштів Відділу культури Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області стягнути на користь ОСОБА_1 грошову допомогу за невикористані частини щорічних відпусток за 2016 та за 2018 роки у розмірі двох середньомісячних заробітних плат;
- за рахунок бюджетних коштів Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області та Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської районної державної адміністрації солідарно стягнути на користь ОСОБА_1 компенсацію за моральну шкоду, заподіяну їй протиправними рішеннями цих суб'єктів владних повноважень у розмірі 70000 грн. 00 коп. (в рівних частинах - по 35000 грн.);
- визнати протиправною бездіяльність голови Олешківської райдержадміністрації Херсонської області Кравченко-Скалозуб Олени Валентинівни щодо її ухилення від виконання її обов'язку щодо пропонування начальнику відділу культури ОСОБА_1 рівнозначної посади начальника Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської райдержадміністрації без конкурсного відбору: зобов'язати голову Олешківської райдержадміністрації Кравченко-Скалозуб О.В. запропонувати начальнику відділу культури ОСОБА_1 рівнозначну посаду начальника Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської райдержадміністрації без конкурсного відбору.
В обґрунтування позову зазначалось, що позивач вважає незаконним переведення її із посади начальника відділу культури Олешківської РДА на нижчу посаду спеціаліста Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської райдержадміністрації, за наявності вакантної рівнозначної посади начальника Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської райдержадміністрації або заступника начальника управління та подальше звільнення із посади спеціаліста у зв'язку із виходом на роботу із декретної відпустки працівника, що раніше обіймав цю посаду. Просить поновити на посаді начальника відділу культури Олешківської РДА із усіма належними їй компенсаційними виплатами. Зазначає, що у зв'язку із переведенням на іншу посаду без її згоди була надана грошова компенсація за невикористані відпустки за період із 2006 року, без надання можливості скористатись своїм правом на відпочинок, що є порушенням її прав. Також позивачка не отримала допомогу на оздоровлення за 2016 та 2018 роки, що надається державним службовцям під час відпустки. Вказані події завдали їй моральних страждань, які позивач оцінює у 70000,0 грн.
Судом першої інстанції справу розглянуто у порядку спрощеного позовного провадження.
Відповідно до ст.12 ч.6 п. 1 КАС України справа відноситься до категорії незначної складності.
Рішенням Херсонського окружного адміністративного суду від 12 червня 2018 року позов задоволено частково. Визнано протиправним і скасовано розпорядження голови Олешківської райдержадміністрації Херсонської області від 06 березня 2018 року № 10-ос "Про переведення ОСОБА_1.".
Визнано протиправним і скасовано наказ начальника управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської райдержадміністрації Херсонської області від 06 лютого 2018 року № 6к "Про переведення ОСОБА_1.".
Визнано протиправним і скасовано наказ начальника управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської райдержадміністрації Херсонської області від 13 лютого 2018 року № 9к "Про звільнення ОСОБА_1.".
Поновлено ОСОБА_1 на посаді начальника відділу культури Олешківської райдержадміністрації Херсонської області з 07.02.2018р.
Стягнуто із управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської райдержадміністрації Херсонської області на користь ОСОБА_1 середню заробітну плату за час вимушеного прогулу у сумі 38242,63 грн.
Зобов'язано Олешківську районну державну адміністрацію Херсонської області надати начальнику відділу культури Олешківської райдержадміністрації ОСОБА_1 частини невикористаних основних щорічних відпусток без збереження заробітної плати: 11 календарних днів - за період з 27 жовтня 2006 року по 26 жовтня 2007 року; 09 календарних днів - за період з 27 жовтня 2007 року по 26 жовтня 2008 року; 15 календарних днів - за період з 27 жовтня 2014 року по 26 жовтня 2015 року; 30 календарних днів - за період з 27 жовтня 2015 року по 26 жовтня 2016 року; 8 календарних днів - за період з 27 жовтня 2017 року по 06 лютого 2018 року; та додаткових відпусток за вислугу років: - 1 календарний день - за період з 27 жовтня 2015 року по 26 жовтня 2016 року; -7 календарних днів - за період з 27 жовтня 2017 року по 26 жовтня 2018 року.
Зобов'язано Олешківську районну державну адміністрацію Херсонської області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 грошову допомогу у розмірі середньомісячної заробітної плати, що надається до основної оплачуваної відпустки за 2016р.
Стягнуто з Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області на користь ОСОБА_1 моральну шкоду у розмірі 5000 грн.
В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Не погоджуючись з таким рішенням, Олешківська районна державна адміністрація Херсонської області надали апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити в повному обсязі. Доводами апеляційної скарги зазначено, що у зв'язку із реорганізацією відділу культури Олешківської РДА шляхом приєднання до управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської райдержадміністрації позивач 11.10.2017р. була повідомлена про зміну істотних умов праці та запропоновано їй посада спеціаліста Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської РДА. Протягом наступних 60 днів, відповідно до ч. 4 ст. 43 Закону України Про державну службу позивач не подала заву про звільнення, тому вона вважається такою, що погодилась на продовження державної служби. Посада начальника Управління або заступника начальника позивачу не була запропонована, оскільки за результатами перевірки роботи відділу культури РДА, який очолювала позивач, 19.07.2017р. виявлені численні порушення, що оформлені довідкою № 01-26-1683/0/17/617.14. На вакантну посаду заступника начальника управління райдержадміністрацією оголошено конкурс. Тобто переведення позивача на посаду спеціаліста є законним, одночасно із переведенням позивачу надана грошова компенсація за усі невикористані відпустки, що відповідає положенням Закону України Про відпустки . Матеріальна допомога на оздоровлення за 2016 та 2018 роки позивачу не виплачена, оскілки остання виплачується під час перебування особи у відпустці, оскільки позивач за вказані періоди отримала грошову компенсацію, а не відбула у відпустку, вона не має права на таку матеріальну допомогу. Звільнення позивачки відбулося у зв'язку із виходом із відпустки по догляду за дитиною основного працівника, який обіймає посаду спеціаліста управління. Тобто при звільненні позивачки відповідачами не допущено жодних порушень та завдано їй моральної шкоди, тому відсутні підстави для задоволення позову.
У відзиві на апеляційну скаргу Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області позивачем зазначено, що доводи апеляційної скарги не відповідають обставинам справи, рішення суду першої інстанції є законим та обґрунтованим, а тому у задоволенні апеляційної скарги просить відмовити. Також позивач просить постановити окрему ухвалу щодо грубих порушень положень чинного законодавства України, допущених головою Олешківської райдержадміністрації Херсонської області Кравченко-Скалозуб О.В. та інших під час незаконного переведення та звільнення з державної служби начальника відділу культури ОСОБА_1
Особи, що беруть участь у справі, про дату, час і місце судового розгляду були сповіщені належним чином відповідно до ст. 124-130 КАС України, в судове засідання не з'явились, враховуючи що в матеріалах справи достатньо письмових доказів для правильного вирішення апеляційної скарги, а особиста участь сторін в судовому засіданні не обов'язкова, колегія суддів у відповідності до ч. 2 ст. 313 КАС України визнала можливим проводити апеляційний розгляд справи за відсутності сторін.
Згідно ст. 229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
Перевіривши матеріали справи, правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, правової оцінки обставин у справі, обговоривши доводи апеляційних скарг, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено, що ОСОБА_1 призначена на посаду начальника відділу культури і туризму Цюрупинської (на сьогодні - Олешківської) районної державної адміністрації Херсонської області розпорядженням голови райдержадміністрації від 28 жовтня 2005 року № 191/3-1.
Розпорядженням голови райдержадміністрації від 22 січня 2013 року № 5-ос ОСОБА_1 переведена з посади начальника відділу культури і туризму на посаду начальника відділу культури Цюрупинської (на сьогодні - Олешківської) райдержадміністрації.
Відповідно до положень ч. 2 ст. 1 Закону України Про державну службу ОСОБА_1 є державним службовцем.
Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 28 липня 2017 року № 90-ос Про зміни у структурі районної державної адміністрації визначено, що відділ культури районної державної адміністрації, в якому позивач працювала керівником, припиняється у зв'язку з реорганізацією, шляхом приєднання до управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту районної державної адміністрації (т. 1 а.с. 43-46).
Пунктом 10 розпорядження № 90-ос керівнику апарату районної державної адміністрації доручено забезпечити у встановленому чинним законодавством порядку попередження начальника відділу культури районної державної адміністрації, про можливе наступне її вивільнення у зв'язку з припиненням відповідного структурного підрозділу, змін в організації праці, скорочення чисельності працівників.
Як встановлено судом на підставі розпорядження голови Олешківської РДА від 28.07.2017 року № 90-ос у структурі РДА відбулися зміни, зокрема реорганізація відділу культури РДА шляхом приєднання до управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту РДА.
Відповідно до штатного розпису відділу культури Олешківської РДА станом на 01.01.2017 року відділ налічував три посади - одну начальника відділу та дві посади спеціаліста (т. 1 а.с.56).
Відповідно до штатного розпису управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської РДА станом на 01.01.2018 року штат управління нараховує всього 9 посад, у тому числі у відділі культури три посади - одна заступника начальника управління-начальник відділу культури та дві посади спеціаліста (т. 2 а.с.61).
Отже, судом встановлено, що відбулась реорганізація відділу культури як структурного підрозділу Олешківської РДА, внаслідок чого відбулись зміни в структурі Олешківської РДА, у той час, як штатна чисельність працівників відділу культури не змінилась.
01.08.2017 року ОСОБА_1 була під розпис попереджена про зміну істотних умов праці, пов'язаних із реорганізацією відділу культури (т. 1 а.с. 47).
11.10.2017 року ОСОБА_1 була вдруге попереджена про зміну істотних умов праці, пов'язаних із реорганізацією відділу культури. Цим попередженням їй запропоновано посаду спеціаліста Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської РДА та роз'яснено, що у разі відмови від продовження державної служби на запропонованій посаді, перебування на державній службі буде припинене відповідно до п.п. 1 ч. 1 ст. 87 Закону України Про відпустки (т. 1 а.с. 48).
01.02.2018 року ОСОБА_1 звернулась до голови Олешківської РДА із письмовою заявою про надання своєї згоди на переведення на вакантну посаду заступника начальника управління - начальника відділу культури Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської РДА (т. 1 а.с. 65).
06.02.2018 року розпорядженням голови Олешківської РДА № 10-ос Про переведення ОСОБА_1. позивач із 07.02.2018р. була переведена з посади начальника відділу культури Олешківської РДА на посаду спеціаліста Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської РДА (т. 1 а.с. 66).
На підставі зазначеного розпорядження прийнятий наказ начальника Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської РДА від 06.02.2018р. № 6К Про переведення ОСОБА_1. , відповідно до якого позивачка переведена з посади начальника відділу культури Олешківської РДА на посаду спеціаліста Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської РДА з 07.02.2018р. на час відпустки по догляду за дитиною по досягненню нею шестирічного віку основного працівника ОСОБА_4 (т. 1 а.с.77).
13.02.2018 року на підставі наказу начальника Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської РДА від 13.02.2018р. № 9К Про звільнення ОСОБА_1. позивачка звільнена із посади спеціаліста Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської РДА з 13.02.2018 року у зв'язку із виходом з відпустки по догляду за дитиною по досягненню нею шестирічного віку основного працівника ОСОБА_4 згідно п. 2 ст. 36 КЗпП України (т. 1 а.с.78).
Задовольняючи частково позовні вимоги, суд першої інстанції дійшов висновку, що ОСОБА_1 незаконно було переведено з однієї посади на іншу та в подальшому звільнено.
Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.
Правовідносини з приводу проходження і звільнення із державної служби регулюються Закон України Про державну службу № 889-VIII, на відносини, не врегульованих цим законом, поширюються норми законодавства про працю, зокрема Кодексу законів про працю України (далі - КзпПУ).
Підстави припинення трудового договору визначені, зокрема, статтею 36 Кодексу законів про працю України.
Так, пунктом 2 частини 1 статті 36 КЗпП встановлено, що підставою для припинення трудового договору є закінчення строку (пункти 2 і 3 статті 23), крім випадків, коли трудові відносини фактично тривають і жодна з сторін не поставила вимогу про їх припинення.
Також відповідно до пункту 2 частини 1 статті 23 КЗпП України трудовий договір може бути укладений на визначений строк, встановлений за погодженням сторін.
Згідно ч. 2 ст. 23 КЗпП строковий трудовий договір укладається у випадках, коли трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами.
Таким чином при укладенні трудового договору на визначений строк цей строк встановлюється за погодженням сторін і може визначатися часом настання певної події.
Судова колегія вважає вірним висновок суду першої інтанції, що відповідачем з ОСОБА_1 фактично не укладався строковий трудовий договір, оскільки наявне в матеріалах справи попередження про зміну істотних умов праці зазначеного не містить.
Також встановлено, що наказом від 06.02.2018р. № 6К Про переведення ОСОБА_1. , відповідно до якого позивачка переведена з посади начальника відділу культури Олешківської РДА на посаду спеціаліста Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської РДА з 07.02.2018р. на час відпустки по догляду за дитиною по досягненню нею шестирічного віку основного працівника ОСОБА_4
Підставою звільнення позивачки з посади спеціаліста Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської РДА слугував вихід з відпустки по догляду за дитиною основного працівника на підставі ч. 2 ст. 36 КЗпП, тобто у зв'язку із закінченням строку трудового договору.
Отже судова колегія вважає протиправним рішення відповідача про звільнення ОСОБА_1 з посади з цих підстав, оскільки позивач не була проінформована та не давала свою згоду на укладення строкового трудового договору, а відповідач незаконно визначив строк дії угоди.
Слід звернути увагу, що абзацом 3 пункту 9 постанови Пленуму Верховного Суду України від 06.11.1992 р. № 9 "Про практику розгляду судами трудових спорів" передбачено, що оскільки згідно з частиною 2 статті 23 КЗпП України трудовий договір на визначений строк укладається лише у разі, коли трудові відносини на невизначений строк не може бути встановлено з урахуванням характеру роботи або умов її виконання, або інтересів працівника (наприклад, його бажання), або в інших випадках, передбачених законодавчими актами, укладення трудового договору на визначений строк при відсутності зазначених умов є підставою для визнання його недійсним у частині визначення строку.
Апелянтом в апеляційній скарзі висновки суду першої інстанції щодо вищевикладеного не спростовано та не надано до апеляційного суду обґрунтованих доводів існування умов, з якими законодавець пов'язує укладення трудового договору на визначений строк.
Доводи апелянта, що результати перевірки діяльності очолюваного позивачем відділу культури стали підставою для її переведення не є підставою для укладення із працівником строкового трудового договору.
Виходячи з викладеного судова колегія погоджується з висновком суду першої інстанції про скасування розпорядження голови Олешківської РДА від 06.03. 2018 року № 10-ос та накази начальника управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської РДА від 06.02.2018 року № 6к, від 13.02.2018 року № 9к, оскільки судами обох інстанції встановлена незаконність переведення ОСОБА_1 із посади начальника відділу культури Олешківської РДА на посаду спеціаліста Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської РДА та укладення із нею строкового трудового договору без її згоди, що мало наслідком її подальше звільнення за закінченням дії трудового договору.
Відповідно до ч 1, 2 ст. 235 КЗпП України у разі звільнення без законної підстави або незаконного переведення на іншу роботу, у тому числі у зв'язку з повідомленням про порушення вимог Закону України "Про запобігання корупції" іншою особою, працівник повинен бути поновлений на попередній роботі органом, який розглядає трудовий спір. При винесенні рішення про поновлення на роботі орган, який розглядає трудовий спір, одночасно приймає рішення про виплату працівникові середнього заробітку за час вимушеного прогулу або різниці в заробітку за час виконання нижчеоплачуваної роботи, але не більш як за один рік.
Згідно з п.2 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №100 від 08.02.1995р. у всіх інших випадках збереження середньої заробітної плати середньомісячна заробітна плата обчислюється виходячи з виплат за останні 2 календарні місяці роботи, що передують події, з якою пов'язана відповідна виплата. Працівникам, які пропрацювали на підприємстві, в установі, організації менше двох календарних місяців, середня заробітна плата обчислюється виходячи з виплат за фактично відпрацьований час.
У разі зміни структури заробітної плати з одночасним підвищенням посадових окладів працівникам органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до актів законодавства період до зміни структури заробітної плати виключається з розрахункового періоду.
У разі коли зміна структури заробітної плати з одночасним підвищенням посадових окладів працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування відбулася у період, протягом якого за працівником зберігається середня заробітна плата, а також коли заробітна плата у розрахунковому періоді не зберігається, обчислення середньої заробітної плати провадиться з урахуванням виплат, передбачених працівникові згідно з умовами оплати праці, що встановлені після підвищення посадових окладів.
Згідно із правовим висновком зазначеним у Постанові ВСУ від 14 січня 2014 року по справі №21-395а13 суд, ухвалюючи рішення про поновлення на роботі, має вирішити питання про виплату середнього заробітку за час вимушеного прогулу, визначивши при цьому розмір такого заробітку за правилами, закріпленими у порядку.
З огляду на викладене колегія суддів погоджується з рішенням суду першої інстанції в частині розрахунків та стягнення з правонаступника відділу культури Олешківської РДА, а саме з управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Олешківської райдержадміністрації Херсонської області на користь ОСОБА_1 середню заробітну плату за час вимушеного прогулу.
Колегія суддів також встановила, що апелянт не надав суду будь-яких доказів отримання від ОСОБА_1 згоди на отримання компенсації частин невикористаної відпустки, а тому виплата грошової компенсація частин невикористаних відпусток без згоди працівника замість надання можливості відбути у відпустку є порушенням конституційного права особи на відпочинок.
Крім того не підлягає задоволенню вимога позивача про постановлення окремої ухвали щодо грубих порушень положень чинного законодавства України, допущених головою Олешківської райдержадміністрації Херсонської області Кравченко-Скалозуб О.В. під час незаконного переведення та звільнення з державної служби начальника відділу культури ОСОБА_1, оскільки у відповідності до ст.249 КАС України постановлення окремої ухвали у разі виявлення порушення закону та направлення її відповідним суб'єктам владних повноважень для вжиття заходів є правом судом. В даному випадку судова колегія вважає для захисту порушених прав відповідача достатнім рішення суду щодо визнання протиправними та скасування наказів від 06 лютого 2018 року № 6к "Про переведення ОСОБА_1." та від 13 лютого 2018 року № 9к "Про звільнення ОСОБА_1.".
На підставі вищевикладеного, колегія суддів апеляційної інстанції вважає, що рішення суду ґрунтується на всебічному, повному та об'єктивному розгляді всіх обставин справи, які мають значення для вирішення спору, відповідає нормам матеріального та процесуального права. Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, викладених у зазначеній постанові, у зв'язку з чим підстав для її скасування не вбачається.
Відповідно до ч.1 ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст. ст. 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, колегія суддів, -
ПОСТАНОВИЛА:
Апеляційну скаргу Олешківської районної державної адміністрації Херсонської області - залишити без задоволення.
Рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 12 червня 2018 року - залишити без змін.
Відповідно до ст. 325-328 КАС України постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає крім випадків: а) касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовчої практики; б) особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до цього Кодексу позбавлена можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при розгляді іншої справи; в) справа становить значний суспільний інтерес або має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу; г) суд першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності помилково.
Повний текст судового рішення складено 21 грудня 2018 року.
Головуюча суддя: О.А. Шевчук
Суддя: А.В. Бойко
Суддя: Ю.В. Осіпов
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2018 |
Оприлюднено | 22.12.2018 |
Номер документу | 78768880 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Шевчук О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні