Ухвала
від 07.12.2018 по справі 761/47041/18
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/47041/18

Провадження № 1-кс/761/31880/2018

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 грудня 2018 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , підозрюваного ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах 4 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління Служби безпеки України ОСОБА_6 про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою відносно підозрюваного :

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_2 , фізичної особи підприємця, одруженого, маючого на утриманні двох неповнолітніх дітей, раніше не судимого,

у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22017000000000235 від 12.06.2017 року у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 258-5 КК України, -

в с т а н о в и в :

до слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва звернувся старший слідчий в особливо важливих справах 4 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління Служби безпеки України ОСОБА_6 із клопотанням про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою відносно ОСОБА_4 , який підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 258-5 КК України.

Вказане клопотання погоджено прокурором відділу Генеральної прокуратури України

ОСОБА_7 обгрунтування заявленого клопотання слідчий зазначає, що Головним слідчим управлінням Служби безпеки України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22017000000000235 від 12.06.2017 року, за підозрою ОСОБА_4 та ОСОБА_8 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 258-5 КК України.

У клопотанніслідчий вказує,що наданий часдосудовим розслідуваннямвстановлено,що приблизно в кінці 2014 року, перебуваючи на території м. Донецьк Донецької області, громадянин України ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який є лояльно налаштованим до діяльності терористичної організації «ДНР» та обізнаним про існування у її складі «політичного» блоку, так званих «Міністерства фінансів «ДНР», «Міністерства доходів та зборів «ДНР», «Центрального Республіканського Банку «ДНР», достовірно усвідомлюючи, що «ДНР» є терористичною організацією, діючи умисно та з корисливих мотивів вступив у злочинну змову з громадянином України ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_2 з метою здійснення фінансового та матеріального забезпечення «терористичної організації ДНР» шляхом реєстрації на тимчасово окупованій території Донецької області мережі ломбардів, тобто суб`єкта господарської діяльності, а також сплати непередбачених чинним законодавством податків до так званого «бюджету «ДНР» через «Центральний Республіканський банк «ДНР», що в свою чергу забезпечувало б безперешкодне отримання ними незаконних доходів на тимчасово окупованій території Донецької області України.

Так, відповідно до розробленого злочинного плану та розподілу ролей, на ОСОБА_4 покладалось виконання функцій з реєстрації у «терористичній організації ДНР» нового суб`єкта господарської діяльності, загального керівництва даним підприємством, а також організація фінансово-господарської діяльності товариства на території підконтрольній представникам «терористичної організації ДНР».

На ОСОБА_8 покладалось забезпечення безперешкодного функціонування товариства, шляхом взаємодії з представниками незаконних формувань, які створені «терористичною організацією ДНР», таких як «Міністерством фінансів «ДНР», «Міністерством доходів та зборів «ДНР», «Міністерством внутрішніх справ «ДНР», які у тому числі ведуть бойові дії проти сил антитерористичної операції (з 30.04.2018 Операція об`єднаних сил) в Донецькій і Луганській областях.

17.12.2014 ОСОБА_4 , забезпечуючи виконання вищевказаного злочинного плану дій, діючи з корисливих мотивів, умисно, з відома та за погодженням спільно з ОСОБА_8 , перебуваючи на території міста Горлівка Донецької області, бажаючи фінансово та матеріально забезпечувати «терористичну організацію ДНР» та безперешкодно отримувати незаконні доходи на тимчасово окупованій нею території Донецької області України, зареєстрував у рівних частинах спільно з ОСОБА_8 у так званому «департаменті державної реєстрації міністерства доходів і зборів» «терористичної організації ДНР» штучне утворення - так зване ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛОМБАРД СТАТУС» (юридична адреса - ДНР 8460, м. Горлівка, Центрально-Міського району, вул. Кірова, буд. 2/43, так званий ідентифікаційний код 50003705, далі ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» або товариство), яке не зареєстровано у відповідних органах України та не є платником податків в Україні.

Продовжуючи реалізацію злочинних намірів, ОСОБА_4 діючи з відома та спільно з ОСОБА_8 , відкрив розрахункові рахунки ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» у так званому «Центральному республіканському банку «ДНР» та отримав 26.08.2015 ліцензію № 8 у так званому «державному органі виконавчої влади, який є спеціально уповноваженим органом по питанням ліцензування Радою міністрів ДНР» на здійснення «виробництва ювелірних та подібних виробів», «інші види кредитування», «інші види роздрібної торгівлі поза магазинами» та «інші види роздрібної торгівлі у неспеціалізованих магазинах».

21.10.2015, з метою здійснення незаконної фінансово-господарської діяльності на тимчасово окупованій території Донецької області, ОСОБА_4 діючи умисно, спільно та з відома ОСОБА_8 , провів реєстрацію ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» за №15-07409 у так званому «Головному управлінні статистики ДНР», а також в так званій «Державній податковій інспекції Центрально-Міського району м. Горлівка ДНР», що контролює сплату податків до так званого «бюджету» «терористичної організації ДНР», а також уклав угоди щодо здійснення охорони з так званим «Управління державної служби охорони міністерства внутрішніх справ ДНР», яке в свою чергу входить до структури зазначеного так званого «Міністерства внутрішніх справ ДНР».

З метою реалізації спільних корисливих та злочинних намірів, ОСОБА_4 , діючи за узгодженням та спільно з ОСОБА_8 в період з кінця 2014 року по кінець жовтня 2015 року, залучив до злочинної діяльності у якості пособників громадян України ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_3 та ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_4 та інших невстановлених досудовим розслідуванням осіб, попередньо визначивши їм ролі та домовившись про спільне вчинення фінансування діяльності «терористичної організації ДНР», шляхом сплати непередбачених чинним законодавством України податків та послуг охорони до так званого «бюджету «ДНР».

Так, відповідно до розподілених ОСОБА_4 та ОСОБА_8 ролей у власному злочинному плані, на ОСОБА_9 , який постійно мешкав у м. Донецьк Донецької області та був довіреною особою ОСОБА_4 покладалось виконання функцій директора ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС», здійснення організаційного контролю діяльності товариства, а також обліку незаконних доходів отриманих від його діяльності.

На ОСОБА_10 , яка постійно мешкала у м. Донецьк Донецької області та була довіреною особою ОСОБА_4 , покладалось ведення бухгалтерського обліку ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС», звітування ОСОБА_4 про понесені підприємствами виплати та витрати, подання податкової звітності для сплати так званих «податків» та послуг з охорони до «бюджету «ДНР» тощо.

На інших невстановлених досудовим розслідуванням осіб, у відповідності до розподілених ОСОБА_4 та ОСОБА_8 ролей, покладались функції із забезпечення функціонування ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС», а також оформлення відповідних логістичних документів на вироби та готівкові грошові кошти, забезпечення безперешкодного їх перевезення та подальшої реалізації через мережу ломбардів ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» на території підконтрольній представникам «терористичної організації ДНР», а також здійснення, під безпосереднім керівництвом ОСОБА_4 та ОСОБА_8 , кредитно-фінансової діяльності, шляхом надання фінансових кредитів фізичним особам за рахунок особистих грошових коштів під заставу майна на визначений строк та під відсоток, реалізацію ювелірних виробів у 42 ломбардних відділеннях ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» на тимчасово окупованій території Донецької області.

Реалізовуючи спільний злочинний план, діючи на виконання вказівок ОСОБА_4 , наданих з відома ОСОБА_8 , ОСОБА_10 та ОСОБА_9 , діючи в межах відведених їм у злочині ролей, здійснювали сплату податків на адресу так званої «Державної податкової інспекції Центрально-Міського району м. Горлівки ДНР» та сплату послуг за «охорону приміщень», «пожежну охорону», «послуги сигналізації по охороні ЦК» на адресу так званого «Управління державної служби охорони міністерства внутрішніх справ ДНР», перераховуючи у безготівковий засіб грошові кошти з розрахункових рахунків ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» до так званого «бюджету» зазначеної терористичної організації через так званий «Центральний банк «ДНР».

Так, у період з 24.08.2016 по 29.06.2018, з поточних розрахункових рахунків ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС», відкритих у так званому «Центральному Республіканському банку ДНР» до так званого «бюджету «ДНР», перераховано коштів у вигляді «податку з доходів фізичних осіб», «податку на прибуток» та «інші податки» на загальну суму 14462512,37 російських рублів (згідно курсу НБУ на дні складання відповідних податкових, фінансових та розрахункових документів складає 6522070 гривень 57 коп.), що складає великий розмір.

Також, у період з 09.12.2016 по 18.06.2018 з поточних розрахункових рахунків ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» відкритих у так званому «Центральному Республіканському банку ДНР» до так званого «Управління державної служби охорони міністерства внутрішніх справ ДНР», яке в свою черг входить до структури зазначеного так званого «Міністерства внутрішніх справ ДНР» перераховано кошти за «охорону приміщень», «пожежну охорону», «послуги сигналізації по охороні ЦК» на загальну суму 584301,14 російських рублів (згідно курсу НБУ на дні складання відповідних податкових, фінансових та розрахункових документів складає 256 978 гривень 11 коп.).

Таким чином, ОСОБА_4 , будучи засновником ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС», у період 2014-2018 років, діючи умисно, з корисливих мотивів та за попередньою змовою групою осіб з ОСОБА_8 , достовірно усвідомлюючи що «ДНР» є терористичною організацією та має відповідні незаконно створені органи управління, з метою забезпечення економічної складової діяльності терористичної організації «ДНР» та подальшого надходження грошових коштів у вигляді податків та зборів до незаконно створених органів даної терористичної організації, а також достовірно знаючи, що на даній окупованій території органи державної влади тимчасово не здійснюють повноваження, передбачені законодавством України, зареєстрував у непередбачений законом спосіб суб`єкт господарювання т.зв. ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС», з метою фінансування терористичної організації «ДНР» організував сплату ОСОБА_10 та ОСОБА_9 податків до так званого «бюджету» терористичної організації «ДНР» на загальну суму 6522070 гривень 57 коп., що складає великий розмір, а також сплату коштів за «охорону приміщень», «пожежну охорону», «послуги сигналізації по охороні ЦК», на користь штучного незаконного формування «Міністерства внутрішніх справ «ДНР», яке у тому числі веде бойові дії проти учасників антитерористичної операції (з 30.04.2018 Операція об`єднаних сил) в Донецькій і Луганській областях, а також вчиняє терористичні акти та диверсії, на загальну суму 256 978 гривень 11 коп., перерахувавши їх з рахунків підконтрольного йому суб`єкту господарювання ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» на рахунки так званого «Центрального республіканського банку «ДНР».

06.12.2018 року ОСОБА_4 затриманий в порядку ст. 208 КПК України.

Цього ж дня ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 258-5 КК України.

Зазначає, що обґрунтованість повідомленої підозри повністю підтверджується доданими до клопотання доказами.

У заявленому клопотанні слідчий вказує, що обставини правопорушення у своїй сукупності свідчать про те, що підозрюваний, стосовно якого внесене дане клопотання, може переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду; знищити, сховати, приховати речі та документи, що мають істотне значення для встановлення істини у кримінальному провадженні, незаконно впливати на свідків у цьому ж кримінальному провадженні; вчинити інше кримінальне правопорушення.

За доводами клопотання, запобігти вказаним ризикам можливо лише шляхом застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, оскільки інші запобіжні заходи, зважаючи на вищевикладені обставини, не зможуть запобігти вказаним ризикам.

В судовому засіданні прокурор заявлене клопотання підтримав, надав пояснення аналогічні його доводам, просить таке задовольнити.

Підозрюваний та його захисник проти заявленого клопотання заперечили, вважають підозру необґрунтованою, а ризики недоведеними, просять в задоволенні клопотання відмовити.

Заслухавши доводи прокурора на підтримання заявленого клопотання, думку підозрюваного та його захисника, дослідивши надані сторонами докази та матеріали, слідчим суддею встановлено наступне.

Як вбачається із витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань, до реєстру за № 22017000000000235 від 12.06.2017 внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 258-5 КК України.

06.12.2018 року ОСОБА_4 затриманий в порядку ст. 208 КПК України.

06.12.2018 року ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 258-5 КК України.

Згідно повідомленої підозри, ОСОБА_4 підозрюється в тому, що приблизно в кінці 2014 року, перебуваючи на території м. Донецьк Донецької області, громадянин України ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який є лояльно налаштованим до діяльності терористичної організації «ДНР» та обізнаним про існування у її складі «політичного» блоку, так званих «Міністерства фінансів «ДНР», «Міністерства доходів та зборів «ДНР», «Центрального Республіканського Банку «ДНР», достовірно усвідомлюючи, що «ДНР» є терористичною організацією, діючи умисно та з корисливих мотивів вступив у злочинну змову з громадянином України ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_2 з метою здійснення фінансового та матеріального забезпечення «терористичної організації ДНР» шляхом реєстрації на тимчасово окупованій території Донецької області мережі ломбардів, тобто суб`єкта господарської діяльності, а також сплати непередбачених чинним законодавством податків до так званого «бюджету «ДНР» через «Центральний Республіканський банк «ДНР», що в свою чергу забезпечувало б безперешкодне отримання ними незаконних доходів на тимчасово окупованій території Донецької області України.

Так, відповідно до розробленого злочинного плану та розподілу ролей, на ОСОБА_4 покладалось виконання функцій з реєстрації у «терористичній організації ДНР» нового суб`єкта господарської діяльності, загального керівництва даним підприємством, а також організація фінансово-господарської діяльності товариства на території підконтрольній представникам «терористичної організації ДНР».

На ОСОБА_8 покладалось забезпечення безперешкодного функціонування товариства, шляхом взаємодії з представниками незаконних формувань, які створені «терористичною організацією ДНР», таких як «Міністерством фінансів «ДНР», «Міністерством доходів та зборів «ДНР», «Міністерством внутрішніх справ «ДНР», які у тому числі ведуть бойові дії проти сил антитерористичної операції (з 30.04.2018 Операція об`єднаних сил) в Донецькій і Луганській областях.

17.12.2014 ОСОБА_4 , забезпечуючи виконання вищевказаного злочинного плану дій, діючи з корисливих мотивів, умисно, з відома та за погодженням спільно з ОСОБА_8 , перебуваючи на території міста Горлівка Донецької області, бажаючи фінансово та матеріально забезпечувати «терористичну організацію ДНР» та безперешкодно отримувати незаконні доходи на тимчасово окупованій нею території Донецької області України, зареєстрував у рівних частинах спільно з ОСОБА_8 у так званому «департаменті державної реєстрації міністерства доходів і зборів» «терористичної організації ДНР» штучне утворення - так зване ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛОМБАРД СТАТУС» (юридична адреса - ДНР 8460, м. Горлівка, Центрально-Міського району, вул. Кірова, буд. 2/43, так званий ідентифікаційний код 50003705, далі ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» або товариство), яке не зареєстровано у відповідних органах України та не є платником податків в Україні.

Продовжуючи реалізацію злочинних намірів, ОСОБА_4 діючи з відома та спільно з ОСОБА_8 , відкрив розрахункові рахунки ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» у так званому «Центральному республіканському банку «ДНР» та отримав 26.08.2015 ліцензію № 8 у так званому «державному органі виконавчої влади, який є спеціально уповноваженим органом по питанням ліцензування Радою міністрів ДНР» на здійснення «виробництва ювелірних та подібних виробів», «інші види кредитування», «інші види роздрібної торгівлі поза магазинами» та «інші види роздрібної торгівлі у неспеціалізованих магазинах».

21.10.2015, з метою здійснення незаконної фінансово-господарської діяльності на тимчасово окупованій території Донецької області, ОСОБА_4 діючи умисно, спільно та з відома ОСОБА_8 , провів реєстрацію ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» за №15-07409 у так званому «Головному управлінні статистики ДНР», а також в так званій «Державній податковій інспекції Центрально-Міського району м. Горлівка ДНР», що контролює сплату податків до так званого «бюджету» «терористичної організації ДНР», а також уклав угоди щодо здійснення охорони з так званим «Управління державної служби охорони міністерства внутрішніх справ ДНР», яке в свою чергу входить до структури зазначеного так званого «Міністерства внутрішніх справ ДНР».

З метою реалізації спільних корисливих та злочинних намірів, ОСОБА_4 , діючи за узгодженням та спільно з ОСОБА_8 в період з кінця 2014 року по кінець жовтня 2015 року, залучив до злочинної діяльності у якості пособників громадян України ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_3 та ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_4 та інших невстановлених досудовим розслідуванням осіб, попередньо визначивши їм ролі та домовившись про спільне вчинення фінансування діяльності «терористичної організації ДНР», шляхом сплати непередбачених чинним законодавством України податків та послуг охорони до так званого «бюджету «ДНР».

Так, відповідно до розподілених ОСОБА_4 та ОСОБА_8 ролей у власному злочинному плані, на ОСОБА_9 , який постійно мешкав у м. Донецьк Донецької області та був довіреною особою ОСОБА_4 покладалось виконання функцій директора ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС», здійснення організаційного контролю діяльності товариства, а також обліку незаконних доходів отриманих від його діяльності.

На ОСОБА_10 , яка постійно мешкала у м. Донецьк Донецької області та була довіреною особою ОСОБА_4 , покладалось ведення бухгалтерського обліку ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС», звітування ОСОБА_4 про понесені підприємствами виплати та витрати, подання податкової звітності для сплати так званих «податків» та послуг з охорони до «бюджету «ДНР» тощо.

На інших невстановлених досудовим розслідуванням осіб, у відповідності до розподілених ОСОБА_4 та ОСОБА_8 ролей, покладались функції із забезпечення функціонування ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС», а також оформлення відповідних логістичних документів на вироби та готівкові грошові кошти, забезпечення безперешкодного їх перевезення та подальшої реалізації через мережу ломбардів ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» на території підконтрольній представникам «терористичної організації ДНР», а також здійснення, під безпосереднім керівництвом ОСОБА_4 та ОСОБА_8 , кредитно-фінансової діяльності, шляхом надання фінансових кредитів фізичним особам за рахунок особистих грошових коштів під заставу майна на визначений строк та під відсоток, реалізацію ювелірних виробів у 42 ломбардних відділеннях ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» на тимчасово окупованій території Донецької області.

Реалізовуючи спільний злочинний план, діючи на виконання вказівок ОСОБА_4 , наданих з відома ОСОБА_8 , ОСОБА_10 та ОСОБА_9 , діючи в межах відведених їм у злочині ролей, здійснювали сплату податків на адресу так званої «Державної податкової інспекції Центрально-Міського району м. Горлівки ДНР» та сплату послуг за «охорону приміщень», «пожежну охорону», «послуги сигналізації по охороні ЦК» на адресу так званого «Управління державної служби охорони міністерства внутрішніх справ ДНР», перераховуючи у безготівковий засіб грошові кошти з розрахункових рахунків ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» до так званого «бюджету» зазначеної терористичної організації через так званий «Центральний банк «ДНР».

Так, у період з 24.08.2016 по 29.06.2018, з поточних розрахункових рахунків ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС», відкритих у так званому «Центральному Республіканському банку ДНР» до так званого «бюджету «ДНР», перераховано коштів у вигляді «податку з доходів фізичних осіб», «податку на прибуток» та «інші податки» на загальну суму 14462512,37 російських рублів (згідно курсу НБУ на дні складання відповідних податкових, фінансових та розрахункових документів складає 6522070 гривень 57 коп.), що складає великий розмір.

Також, у період з 09.12.2016 по 18.06.2018 з поточних розрахункових рахунків ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС» відкритих у так званому «Центральному Республіканському банку ДНР» до так званого «Управління державної служби охорони міністерства внутрішніх справ ДНР», яке в свою черг входить до структури зазначеного так званого «Міністерства внутрішніх справ ДНР» перераховано кошти за «охорону приміщень», «пожежну охорону», «послуги сигналізації по охороні ЦК» на загальну суму 584301,14 російських рублів (згідно курсу НБУ на дні складання відповідних податкових, фінансових та розрахункових документів складає 256 978 гривень 11 коп.).

Таким чином, ОСОБА_4 ,будучи засновникомТОВ «ЛОМБАРДСТАТУС»,у період2014-2018років,діючи умисно,з корисливихмотивів таза попередньоюзмовою групоюосіб з ОСОБА_8 ,достовірно усвідомлюючищо «ДНР»є терористичноюорганізацією тамає відповіднінезаконно створеніоргани управління,з метоюзабезпечення економічноїскладової діяльностітерористичної організації«ДНР» таподальшого надходженнягрошових коштіву виглядіподатків тазборів донезаконно створенихорганів даноїтерористичної організації,а такождостовірно знаючи,що наданій окупованійтериторії органидержавної владитимчасово нездійснюють повноваження,передбачені законодавствомУкраїни,зареєстрував унепередбачений закономспосіб суб`єктгосподарювання т.зв.ТОВ «ЛОМБАРДСТАТУС»,з метоюфінансування терористичноїорганізації «ДНР»організував сплату ОСОБА_10 та ОСОБА_9 податків дотак званого«бюджету» терористичноїорганізації «ДНР»на загальнусуму 6522070гривень 57коп.,що складаєвеликий розмір,а такожсплату коштівза «охоронуприміщень»,«пожежну охорону»,«послуги сигналізаціїпо охороніЦК»,на користьштучного незаконногоформування «Міністерствавнутрішніх справ«ДНР»,яке утому числіведе бойовідії протиучасників антитерористичноїоперації (з30.04.2018Операція об`єднанихсил)в Донецькійі Луганськійобластях,а такожвчиняє терористичніакти тадиверсії,на загальнусуму 256978гривень 11коп.,перерахувавши їхз рахунківпідконтрольного йомусуб`єкту господарюванняТОВ «ЛОМБАРДСТАТУС» нарахунки такзваного «Центральногореспубліканського банку«ДНР».

Про причетність підозрюваного ОСОБА_4 до неправомірних дій та обґрунтованість його підозри у вчиненні інкримінованого йому діяння свідчать докази долучені до матеріалів клопотання та досліджені в судовому засіданні, а саме: рапорт від 19.04.2018 року старшого оперуповноваженого ОСОБА_11 , згідно якого ОСОБА_4 вчиняє діє направлені на фінансування терористичної організації ДНР, копія «Свидетельство о государственной регистрации изменений юридического лица» серія АА03 №11480 щодо ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС»;копія довідкиз «Реестрстатистических единиц»затвердженої наказом«главного управлениястатистики ДонецкойНарордной Республики»від 06.03.2015щодоТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС»; копія «учетной карточки для постановления на учет (внесение изменений) юридического лица в органах государственной статистики» затвердженої наказом №58 «главного управления статистики Донецкой Нарордной Республики» від 19.05.2016 щодо ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС»; лист №51/9/2-45021від 03.05.2015щодо виконанняспівробітниками ЗНДГУ СБУкраїни вм.Київ таКиївській областідоручення слідчого,згідно якого ОСОБА_4 на непідконтрольнійтериторії Донецькоїобласті зареєструвавТОВ «ЛОМБАРДСТАТУС» (ідентифікаційнийкод ДНР50003705),яке здійснюєсплату податківдо такзваного «бюджету»терористичної організації«ДНР»,а такожу 2017році зметою організаціїприховання незаконноїдіяльності ТОВ«ЛОМБАРД СТАТУС»,заснував ум.Покровськ Донецькоїобласті ПТ«НОВИЙ ЛОМБАРД»ТОВ «АВЕРСІ КОМПАНІЯ»(кодЄДРПОУ 41334618,Донецька область,м.Покровськ,мікрорайон Южний,буд.7,кв.31-32)та врезультаті здійсненнявказаної незаконноїфінансово-господарськоїдіяльності,вчиняє діїнаправлені нафінансування терористичноїорганізації ДНР; протокол від10.05.2018допиту свідка ОСОБА_12 ,відповідно доякого,свідку відомеТОВ «ЛОМБАРДСТАТУС» тащо засновникомзазначеного товариствє ОСОБА_4 ,який здійснюєкредитно-фінансовудіяльність натериторії Донецькоїобласті,яка підконтрольнапредставникам «ДНР»та сплачуютьсяподатки дотак званогобюджету зазначеноїорганізації,який розподіляєтьсяміж усімаструктурами зазначеноїорганізації.Також свідкувідомо,що ОСОБА_4 є засновникомПТ «НОВИЙЛОМБАРД» ТОВ«АВЕРС ІКОМПАНІЯ»; протокол від11.05.2018допиту свідка ОСОБА_13 відповідно доякого,свідку відомий ОСОБА_4 ,якзасновник ТОВ«ЛОМБАРД СТАСУС»та щозазначене товариствоздійснює своюдіяльність натериторії Донецькоїобласті,яка підконтрольнапредставникам «ДНР»та сплачуютьсяподатки дотак званогобюджету зазначеноїорганізації,який розподіляєтьсяміж усімаструктурами зазначеноїорганізації.Також свідкувідомо,що ОСОБА_4 є засновникомПТ «НОВИЙЛОМБАРД» ТОВ«АВЕРС ІКОМПАНІЯ»; протокол від11.05.2018допиту свідка ОСОБА_14 відповідно доякого,свідку відомеТОВ «ЛОМБАРДСТАТУС» та,що одниміз засновникомзазначеного товаристває ОСОБА_4 ,а такожвідомо,що зазначенетовариство здійснюєкредитно-фінансовудіяльність натериторії Донецькоїобласті,яка підконтрольнапредставникам «ДНР».Також ОСОБА_14 відомо,що станомна кінець2016року представникамиорганізації «ДНР»для здійсненнядіяльності ломбардівна законодавчомурівні,а самеу такзваному «Міністерствіфінансів ДНР»необхідно булоздійснити внесоку розмірі2500доларів СШАза відкриттяодного відділення,та усіпідприємства,які пройшлиреєстрацію назазначеній території,сплачують податкидо такзваного «бюджету«ДНР»,який розподіляєтьсяміж усімаструктурами зазначеноїорганізації.; прокол від17.05.2018допиту свідка ОСОБА_15 ,відповідно доякого свідкувідомо,що ТОВ«ЛОМБАРД СТАТУС»здійснює своюдіяльність натериторії Донецькоїобласті,яка підконтрольнапредставникам «ДНР»та сплачуютьсяподатки дотак званого«бюджета міністерствадоходів тазборів «ДНР».Окрім цьогосвідку відомо,що діяльністьтакого родупідприємств якТОВ «ЛОМБАРДСТАТУС» нездійснюється бездозволу силовихпідрозділів «ДНР»,також длявідкриття кожноголомбардного відділеннясплачується такзваний одноразовийплатіж усумі 2000доларів СШАза кожну«точку» таодним іззасновників ТОВ«ЛОМБАРД СТАТУС»є ОСОБА_4 ; протокол від17.05.2018допиту свідка ОСОБА_16 ,відповідно доякого,свідку відомопро діяльність ломбардів, які мають назву «ЛОМБАРД СТАТУС», що одним із засновників зазначеного товариства виступає ОСОБА_4 , а також свідок перебуваючи умісті Донецьк був ознайомлений із документом, який підтверджує реєстрацію ТОВ «ЛОМБАРДСТАТУС» уподаткових органах«ДНР». ОСОБА_16 також відомо,що зазначенетовариство здійснюсвою діяльністьне тількина територіїм.Горлівка Донецькоїобласті,а такожі вінших містахДонецької області,які тимчасовоокуповані представниками«ДНР» такихяк Донецьк,Сніжне,Торез,Шахтарськ,Макіївка,Харцизьк таінших,та підчас здійсненнядіяльності,усі підприємства,які пройшлиреєстрацію назазначеній території,сплачують податкидо такзваного «бюджету«ДНР»,який розподіляєтьсяміж усімаструктурами зазначеноїорганізації; протокол від05.06.2018допиту свідка ОСОБА_17 ,відповідно доякого,свідку відомий ОСОБА_4 як засновник ТОВ«ЛОМБАРД СТАТУС»,оскільки ОСОБА_17 в періодз грудня2015по січень2016року працювалакасиром водному звідділень мережіломбардів ТОВ«ЛОМБАРД СТАТУС»та щовказаним товариствомпід керівництвом ОСОБА_4 сплачуться податкидо такзваного бюджету«ДНР»,який розподіляєтьсяміж усімаструктурами зазначеноїорганізації; протокол від24.07.2018огляду,відповідно доякого встановлено,що ТОВ «ЛОМБАРДСТАСУС»,налічує 42відділення таздійснює своюдіяльність натериторії Донецькоїобласті,яка натеперішній часпідконтрольна представникам«терористичної організаціїДНР»; протокол від 24.07.2018 огляду, відповідно до якого встановлено, що згіднго розміщеної на офіційному сайті банку «www.crb-dnr.ru.», а саме «Центральний республиканский банк ДНР» та затвердженого «Постановлением Правления Центрального Республиканского Банка Донецкой Народной Республики от 29 мая 2015 г. № 7 (в редакции Постановления Правления Центрального Республиканского Банка Донецкой Народной Республики от 25 июля 2017 г. № 201)» під назвою «Правила регистрации финансовых учреждений в Донецкой Народной Республике», а саме п. 4 загальних положень зазначених правил «Документом, подтверждающим статус финансового учреждения, является свидетельство о регистрации финансового учреждения» та п. 5 «Финансовое учреждение (его обособленное подразделение) имеет право предоставлять финансовые услуги после внесения информации о нем в Государственный реестр и получения Свидетельства (Свидетельства о регистрации обособленного подразделения)» та п.7 «Юридические лица, получившие статус финансового учреждения, обязаны выполнять требования законодательства Донецкой Народной Республики о финансовых услугах», а «Государственный реестр финансовых учреждений Донецкой Народной Республики (Государственный реестр) система накопления, хранения, защиты, использования и распространения административной информации (данных) о финансовых учреждениях и их обособленных подразделениях». Також згідно «Государственный реестр финансовых учреждений Донецкой Народной Республики» огляд якого проведено, «ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "ЛОМБАРД СТАТУС"» внесене до зазначеного реєстру з №408 по №456 та здійснює фінансову діяльність на території підконтрольній представникам «терористичної організації ДНР» як товариство з надання фінансових послуг, таких як «предоставление финансовых кредитов физическим лицам за счет собственных денежных средств, под залог имущества на определенный срок и под процент» з 26.08.2015 згідно «Государственный реестр финансовых учреждений Донецкой Народной Республики» та зареєстроване під ідентифікаційним кодом «50003705», а також має «Код финансового учреждения/обособленного подразделения» - 008042. Також під час проведення огляду посилання «Нормативные правовые документы» виявлено документ, який має назву «Правила предоставления ломбардами финансовых услуг в Донецкой Народной Республике», який «УТВЕРЖДЕНО Постановлением Правления Центрального Республиканского Банка Донецкой Народной Республики 03 июля 2015 г. № 17 (в редакции Постановления Правления Центрального Республиканского Банка Донецкой Народной Республики от 05 августа 2016 г. № 196, с изменениями внесенными Постановлениями Правления Центрального Республиканского Банка Донецкой Народной Республики от 03 августа 2017 г. №217 и от 11 января 2018 г. №1)» згідно якого регулюється діяльність ломбардів на території підконтрольній представникам «терористичної організації ДНР», а саме діяльності «ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "ЛОМБАРД СТАТУС"»; протокол від 01.08.2018 допиту свідка ОСОБА_18 , відповідно до якого, свідку відомо, що ТОВ «ЛОМБАРД СТАСУС» здійснює свою діяльність на території Донецької області, яка підконтрольна представникам «ДНР» та сплачують податки до так званого «бюджету міністерства доходів та зборів «ДНР», оскільки свідок в червні 2016 року, на прохання ОСОБА_4 , створив віртуальний комп`ютер на якому містилося програмне забезпечення «1С» та за допомогою якого здійснювався управлінський облік товариства на території м. Донецьк, яке налічувало 42 відділення та мало назву «ЛОМБАРД СТАТУС», керівником зазначеного підприємства є ОСОБА_4 , оскільки саме він попросив свідка створити програмне забезпечення для функціонування та здійснення контролю за вказаним підприємством; висновком №215/1від 07.08.2018експерта,відповідно доякого відбитококруглої печаткисинього кольоруз написами:«ЛОМБАР СТАТУС»ОБЩЕСТВО СОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ*ДНР,г.ГОРЛОВКА *ИДЕНТ КОД НОМЕР_1 »в наданійна дослідженнятрудовій книжцісерія НОМЕР_2 нанесені задопомогою друкарськоїформи високогодруку (кліше); узагальненим матеріалом№0629/2018від 10.08.2018Державної службифінансового моніторингуУкраїни,стосовно проведенихфінансових операцій,які можутьбути пов`язанілегалізацією (відмиванням)доходів одержанихзлочинним шляхом, відповіднодо якоговиконані фінансовіоперації вперіод з27.03.2017по 30.07.2018,пов`язані ізпереказом безготівковихкоштів тавнесення коштівготівкою двомафізичними особами ОСОБА_4 та ОСОБА_8 на рахункиюридичних осібна загальнусуму 9,71млн.грн.( ОСОБА_4 4,74млн.грн, ОСОБА_8 4,97млн.грн)є такими,що спрямованіна легалізацію(відмивання)доходів одержанихзлочинними шляхом(приховуваннячи маскуванняджерел походженнявказаних грошовихкоштів),оскільки отримувалинезначні доходив порівняннііз обсягамипереказаних коштівта внесеноїготівки тасвідчить провикористання коштівіз непідтвердженихджерел; протокол від16.08.2018огляду інтернетсторінки «https:mvddnr.ru»на якійміститься інформація,щодо такзваного «міністерствавнутрішніх справ»«терористичної організаціїДНР» відповіднодо якої«Государственная службавневедомственной охраныМВД» входитьдо структури«Министерства внутреннихдел Донецкойнародной республики»,яке всвою чергує -«Полиция государственныйвооруженный огранисполнительной власти»; висновк експерта№95/7від 17.08.2018судово-економічноїекспертизи,відповідно доякого документальнопідтверджується нарахуваннята перерахуванняТОВ «ЛОМБАРДСТАТУС» убезготівковий засібгрошових коштіву виглядіподатків до«ГНИ Центрально-Городскогор-нг.Горловка» уперіод з2015-2018на загальнусуму 14462521,37рублів РФ,що уперерахуванні нагривню відповіднодо офіційногокурсу НБУна дніскладання відповіднихподатків,фінансових тарозрахункових документівскладає 6552070,57грн.,а такождокументально підтверджуєтьсянарахування таперерахування зазначенимтовариством убезготівковий засібгрошових коштівдо «УГСОМВД ДНР»у періодз 2015-2018на загальнусуму 584301,14рублів РФ,що уперерахуванні нагривню відповіднодо офіційногокурсу НБУна дніскладання відповіднихподатків,фінансових тарозрахункових документівскладає 265978,11грн.; протокол від 01.10.2018 допиту свідка ОСОБА_11 , згідно якого свідком під час виконання функціональних обов`язків направлених на виявлення і припинення діяльності осіб, які є учасниками «терористичної організації ДНР» в тому числі її незаконних збройних формувань (батальйон «Восток», «Оплот» та ін.), а також осіб, які вчиняють дії направлені на фінансове, або матеріальне забезпечення представників зазначених організацій було задокументовано факт протиправної діяльності громадянина України: ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_1 , (уродженець м. Донецьк Донецької області, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , який на теперішній час фактично проживає в орендованій квартирі за адресою: АДРЕСА_2 ), який з грудня 2014 року приймає активну участь у фінансуванні «терористичної організації ДНР». ОСОБА_4 , будучи засновником ТОВ «ЛОМБАРД СТАТУС», виконував функції з реєстрації у «терористичній організації ДНР» нового зазначеного суб`єкта господарської діяльності, та на теперішній час виконує загальне керівництво даним підприємством, а також особисто займається організацією фінансово-господарської діяльності товариства на території підконтрольній представникам «терористичної організації ДНР».

Вирішуючи питаннящодо наявностічи відсутностіпідстав длязадоволення клопотання,а такожздійснюючи судовийконтроль задотриманням прав,свобод таінтересів осібу кримінальномупровадженні, слідчий суддя виходить із наступного.

За приписамист. 2 КПК України, завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Згідно ст. 7 КПК України, кримінальне провадження здійснюється на засадах, в тому числі, верховенства права, згідно якої людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави, законності, згідно якої під час кримінального провадження суд, слідчий суддя, прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий, інші службові особи органів державної влади зобов`язані неухильно додержуватися вимогКонституції України, цього Кодексу, міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, вимог інших актів законодавства, а також забезпечення права на свободу та особисту недоторканність, згідно якої ніхто не може триматися під вартою, бути затриманим або обмеженим у здійсненні права на вільне пересування в інший спосіб через підозру або обвинувачення у вчиненні кримінального правопорушення інакше як на підставах та в порядку, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до ст.177КПК України,метою застосуваннязапобіжного заходує забезпеченнявиконання підозрюваним,обвинуваченим покладенихна ньогопроцесуальних обов`язків,а такожзапобігання спробам: переховуватисявід органівдосудового розслідуваннята/абосуду; знищити,сховати абоспотворити будь-якуіз речейчи документів,які маютьістотне значеннядля встановленняобставин кримінальногоправопорушення; незаконновпливати напотерпілого,свідка,іншого підозрюваного,обвинуваченого,експерта,спеціаліста уцьому жкримінальному провадженні; перешкоджатикримінальному провадженнюіншим чином; вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється, обвинувачується.

Підставою застосування запобіжного заходу є наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, а також наявність ризиків, які дають достатні підстави слідчому судді, суду вважати, що підозрюваний, обвинувачений, засуджений може здійснити дії, передбаченічастиною першоюцієї статті. Слідчий, прокурор не мають права ініціювати застосування запобіжного заходу без наявності для цього підстав, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до вимог ст. 178 КПК України, при вирішенні питання про обрання запобіжного заходу, крім наявності ризиків, зазначених устатті 177цього Кодексу,слідчий суддя,суд напідставі наданихсторонами кримінальногопровадження матеріалівзобов`язаний оцінитив сукупностівсі обставини,у томучислі: вагомістьнаявних доказівпро вчиненняпідозрюваним,обвинуваченим кримінальногоправопорушення; тяжкістьпокарання,що загрожуєвідповідній особіу разівизнання підозрюваного,обвинуваченого винуватиму кримінальномуправопорушенні,у вчиненніякого вінпідозрюється,обвинувачується; вікта станздоров`я підозрюваного,обвинуваченого; міцністьсоціальних зв`язківпідозрюваного,обвинуваченого вмісці йогопостійного проживання,у томучислі наявністьв ньогородини йутриманців; наявністьу підозрюваного,обвинуваченого постійногомісця роботиабо навчання; репутаціюпідозрюваного,обвинуваченого; майновийстан підозрюваного,обвинуваченого; наявністьсудимостей упідозрюваного,обвинуваченого; дотриманняпідозрюваним,обвинуваченим умовзастосованих запобіжнихзаходів,якщо вонизастосовувалися донього раніше; наявністьповідомлення особіпро підозруу вчиненнііншого кримінальногоправопорушення; розмір майнової шкоди, у завданні якої підозрюється, обвинувачується особа, або розмір доходу, в отриманні якого внаслідок вчинення кримінального правопорушення підозрюється, обвинувачується особа, а також вагомість наявних доказів, якими обґрунтовуються відповідні обставини.

Не вдаючись до детальної оцінки дій та винуватості особи, на цій стадії кримінального провадження, слідчий суддя повинен пересвідчитись, що повідомлена підозра є обґрунтованою, тобто такою, що передбачає наявність достатніх даних, які б могли переконати об`єктивного та стороннього спостерігача у тому, що особа могла вчинити правопорушення у якому її підозрюють.

При цьому, за усталеною практикою Європейського суду з прав людини, ці докази не повинні бути до такої міри переконливими та очевидними, щоб свідчити про винуватість особи, однак створювати у слідчого судді реальне бачення причетності особи до вчинення кримінального правопорушення, яке їй інкримінується.

З врахуванням вищевказаних письмових доказів, що були додані до клопотання, та досліджені в судовому засіданні, здійснюючи їх оцінку за своїм внутрішнім переконанням, слідчий суддя, приходить до висновку, що повідомлена ОСОБА_4 підозра у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 258-5 КК України, не може вважатись необґрунтованою, а докази надані органом досудового розслідування є на даний час досить вагомими, щоб свідчити про причетність ОСОБА_4 до кримінального правопорушення, що йому інкримінується.

Щодо застосування заявленого запобіжного заходу саме у виді тримання під вартою, та вирішуючи питання про існування передбачених ст. 177 КПК України, ризиків неправомірної процесуальної поведінки підозрюваного, слідчий суддя, зазначає таке.

Відповідно до ст.5 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод обмеження прав особи на свободу і особисту недоторканість можливе лише в передбачених законом випадках за встановленою процедурою.

Аналогічне положення містить ст. 12 КПК України, яка передбачає, що під час кримінального провадження ніхто не може триматися під вартою, бути затриманим або обмеженим у здійсненні права на вільне пересування в інший спосіб через підозру або обвинувачення у вчиненні кримінального правопорушення інакше як на підставах та в порядку, передбачених цим Кодексом.

Згідно ч. 1 ст. 183 КПК України, тримання під вартою є винятковим запобіжним заходом, який застосовується виключно у разі, якщо прокурор доведе, що жоден із більш м`яких запобіжних заходів не зможе запобігти ризикам, передбаченимстаттею 177цього Кодексу, крім випадків, передбачених частиною п`ятою статті 176 цього Кодексу.

За положеннями ч. 5 ст. 176 КК України, запобіжні заходи у вигляді особистого зобов`язання, особистої поруки, домашнього арешту, застави не можуть бути застосовані до осіб, які підозрюються або обвинувачуються у вчиненні злочинів, передбачених статтями 109-114-1, 258-258-5, 260, 261Кримінального кодексу України.

Слідчий суддя приймає до уваги, що надані стороною обвинувачення докази про причетність підозрюваного до злочину є вагомими, тяжкість покарання, що загрожує ОСОБА_4 у разі визнання його винуватим у кримінальному правопорушенні, а тому, з високим ступенем ймовірності, підозрюваний може вживати заходів до переховування чи ухилення від органів досудового розслідування та/або суду, здійснювати незаконний вплив на свідків у даному кримінальному провадженні, знищити, сховати чи спотворити речі і документи, що мають істотне значення для встановлення істини у кримінальному провадженні, а також з певним ступенем ймовірності вчинити інше кримінальне правопорушення

Оцінюючи сукупність встановлених обставин та наявних ризиків, зважаючи на законодавчу заборону застосування інших запобіжних заходів до осіб, що підозрюються у вчиненні таких кримінальних правопорушень, слідчий суддя вважає, що заявлене клопотання є підставним та підлягає до задоволення, а перебування підозрюваного під вартою на даному етапі розслідування буде виправданим за вказаних умов, таким, що не порушуватиме принципу пропорційності та не буде свавільним.

Разом з тим, з врахуванням вищенаведених обставин, законодавчо встановлену заборону на застосування іншого запобіжного заходу, ніж тримання під вартою, тримання ОСОБА_4 під вартою підлягає постійному та суворому судовому контролю, відтак такий необхідно здійснювати з більш частою періодичністю, а тому слідчий суддя вважає за доцільне строк дії застосованого запобіжного заходу визначити тривалістю 35 календарних днів.

Керуючись ст.2, 7-9, 176-178, 183, 186,193, 194, 196, 197, 309,372, 376 КПК України, слідчий суддя

п о с т а н о в и в :

клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах 4 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління Служби безпеки України ОСОБА_6 про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою відносно підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 задовольнити частково.

Застосувати до підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, без альтернативного визначення розміру застави.

Строк тримання під вартою рахувати з моменту затримання, тобто з 15 години 40 хвилин 06 грудня 2018 року.

Строк тримання під вартою підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,визначититривалістю35днів,тобтодо 09 січня 2019 року включно.

В задоволенні решти вимог клопотання відмовити.

Ухвала щодо застосування запобіжного заходу підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення07.12.2018
Оприлюднено02.03.2023
Номер документу78782694
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —761/47041/18

Ухвала від 28.01.2019

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Паленик Ігор Григорович

Ухвала від 07.12.2018

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Кіпчарський О. М.

Ухвала від 07.12.2018

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Кіпчарський О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні