Рішення
від 18.12.2018 по справі 1640/2706/18
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 грудня 2018 року м. ПолтаваСправа № 1640/2706/18

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Костенко Г.В.,

за участю:

секретаря судового засідання - Колодяжного Д.В.,

представників позивача - Фомуляєва О.В., Савічева О.О.,

представника відповідача - Шумейко Д.С.,

розглянув у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Державного підприємства "Український науково - дослідний інститут вагонобудування" до Головного управління ДФС у Полтавській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

В С Т А Н О В И В:

06.08.2018 Державне підприємство "Український науково - дослідний інститут вагонобудування" (надалі - ДП "УкрНДІВ", позивач) звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДФС у Полтавській області (надалі - ГУ ДФС у Полтавській області, відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Полтавській області від 19.07.2018 №0005691401 про сплату частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями за 2017 рік у сумі 482250,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначено те, що оскільки основним видом діяльності ДП "УкрНДІВ" відповідно до статуту є наукова діяльність, то підприємство відповідно до чинного законодавства звільняється від сплати до державного бюджету частини чистого прибутку у розмірі 75 % та зобов'язане не менш як 50 % чистого прибутку від діяльності спрямовувати на провадження ініціативної наукової і науково-технічної діяльності, фінансування інновацій та розширення власної матеріально-технічної бази.

Ухвалою суду від 08.10.2018 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі №1640/2706/18 та ухвалено розглядати справу за правилами загального позовного провадження.

29.10.2018 представник відповідача надав до суду відзив (а.с.102-104), в якому просив відмовити в задоволенні позову посилаючись на правомірність спірного податкового повідомлення-рішення. За результатом позапланової перевірки встановлено, що позивачем порушено пункт 1 "Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями", затвердженого постановою КМУ від 23.02.2011 №138, в результаті чого занижено частину чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до загального фонду Державного бюджету України за результатами фінансово-господарської діяльності у розмірі 482250,00 грн.

05.11.2018 до суду надійшла відповідь на відзив (а.с.118-121), у якій позивач відхиляє доводи відповідача.

12.11.2018 відповідачем подано заперечення на відповідь на відзив (а.с.129), у яких відповідач надає спростування доводам позивача.

Ухвалою суду від 06.12.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

У судовому засіданні представники позивача вимоги позовної заяви підтримали у повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечував, просив відмовити у його задоволенні, посилаючись на обставини викладені у відзиві на позовну заяву, запереченнях на відповідь на відзив та письмових поясненнях.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив такі факти та відповідні до них правовідносини.

На підставі наказу від 04.04.2018 №845 (а.с.106) та направлення ГУ ДФС у Полтавській області від 04.04.2018 №903 (а.с.107) ОСОБА_4, відповідно п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.п.78.1.4 п.78.1 ст.78, п.79.2 ст.79, п.82.2 ст.82 Податкового кодексу України проведена позапланова виїзна документальна перевірка ДП "УкрНДІВ" з питань нарахування частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями за 2017 рік.

За наслідками проведеної перевірки ДП "УкрНДІВ" відповідачем складено акт №488/16-31-14-01-10/00388168 від 19.04.2018 (а.с.10-20), у якому зафіксовані порушення пункту 1 "Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями", затвердженого постановою КМУ від 23.02.2011 №138, в результаті чого занижено частину чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до загального фонду Державного бюджету України за результатами фінансово-господарської діяльності у розмірі 482250,00 грн, в т.ч. за 2 квартал 2017 року в сумі 37050,00 грн, 3 квартал 2017 року - 47250,00 грн, 4 квартал 2017 року - 64500,00 грн.

25.04.2018 позивач подав заперечення на акт про результати документальної позапланової виїзної перевірки ДП "УкрНДІВ", з питань нарахування частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями за 2017 рік (а.с.21-25).

За результатом розгляду заперечень, відповідач дійшов висновку, що доводи та висновки акту перевірки від 19.04.2018 №488/16-31-14-01-10/00388168 є правомірними та залишені без змін (а.с.26-28).

На підставі вищезазначеного акту перевірки 14.05.2018 ГУ ДФС у Полтавській області прийнято податкове повідомлення-рішення №0005691401, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем: частина чистого прибутку (доходу) господарських операцій у розмірі 482250,00 грн та застосовано штрафну санкцію у розмірі 120562,50 грн (а.с.30).

Позивач оскаржив податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Полтавській області від 14.05.2018 №0005691401 в адміністративному порядку (а.с.32-37).

Рішенням ДФС України від 11.07.2018 №23172/6/99-99-11-01-01-25 скасовано податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Полтавській області від 14.05.2018 №0005691401 в частині штрафної санкції з чистого прибутку, а в іншій частині зазначене податкове повідомлення-рішення залишено без змін (а.с.38-42).

19.07.2018 ГУ ДФС у Полтавській області прийнято податкове повідомлення-рішення №0005691401, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем: частина чистого прибутку (доходу) господарських операцій у розмірі 482250,00 грн (а.с.44).

Позивач не погодився із зазначеним податковим повідомленням-рішенням та оскаржив його до суду.

Відповідно до частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Надаючи оцінку оскаржуваному податковому повідомленню-рішенню, суд виходить із наступного.

Правові основи управління об'єктами державної власності визначені Законом України "Про управління об'єктами державної власності" від 21.09.2006 року №185-V (далі - Закон № 185-V).

Відповідно до частини першої статті 11 1 цього Закону державні унітарні підприємства (крім державного підприємства обслуговування повітряного руху України "Украерорух" відповідно до Закону України "Про приєднання України до Багатосторонньої угоди про сплату маршрутних зборів", державного підприємства із забезпечення функціонування дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв міжнародних міжурядових організацій в Україні Державного управління справами, державних комерційних підприємств та казенних підприємств, які відповідно до статті 1 Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність" належать до наукових установ, а також науково-технологічних комплексів, заснованих на державній власності, а також державних підприємств "Міжнародний дитячий центр "Артек" і "Український дитячий центр "Молода гвардія") та їх об'єднання зобов'язані спрямувати частину чистого прибутку (доходу) до Державного бюджету України у розмірі не менше 30 відсотків у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Згідно з абз. 4 частини другої статті 11 1 вказаного Закону державні комерційні підприємства та казенні підприємства, які відповідно до статті 1 Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність" належать до наукових установ, а також науково-технологічні комплекси, засновані на державній власності, зобов'язані не менш як 50 відсотків чистого прибутку від своєї діяльності спрямовувати на провадження ініціативної наукової та науково-технічної діяльності, фінансування інновацій та розширення власної матеріально-технічної бази.

Статтею 6 Податкового кодексу України надано визначення понять "податок" та "збір". Так, податок - це обов'язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платника податку відповідно до цього Кодексу. Збором (платою, внеском) є обов'язковий платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податків, з умовою отримання ними спеціальної вигоди, у тому числі внаслідок вчинення на користь таких осіб державними органами, органами місцевого самоврядування, іншими уповноваженими органами та особами юридично значимих дій.

Зокрема, статтями 9 та 10 Податкового кодексу України визначено вичерпний перелік загальнодержавних і місцевих податків і зборів.

Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 16.02.2011 №106 "Деякі питання ведення обліку податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів бюджет" визначено, що контроль за справлянням надходжень до бюджету по коду бюджетної класифікації 21010000 "Частина чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до бюджету, та дивіденди (доход), нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна власність" покладено на Державну податкову службу та Державну фінансову інспекцію (за результатами ревізій та перевірок).

Бюджетним кодексом України, зокрема пунктом 17 частини другої статті 29 визначено, що до доходів загального фонду Державного бюджету України належить частина чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до державного бюджету відповідно до закону, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна власність.

Порядок відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2011 №138 (далі - Порядок №138).

Відповідно до пункту 1 Порядку №138 частина чистого прибутку (доходу), що відраховується державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями (крім державного підприємства обслуговування повітряного руху України "Украерорух" відповідно до Закону України "Про приєднання України до Багатосторонньої угоди про сплату маршрутних зборів", державного підприємства із забезпечення функціонування дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв міжнародних міжурядових організацій в Україні Державного управління справами, державних комерційних підприємств та казенних підприємств, які відповідно до статті 1 Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність" належать до наукових установ, науково-технологічних комплексів, заснованих на державній власності, а також державних підприємств "Міжнародний державний центр "Артек" і "Український дитячий центр "Молода гвардія") до державного бюджету за відповідний період, визначається виходячи з обсягу чистого прибутку (доходу), розрахованого згідно з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку як підсумок суми чистого фінансового результату (прибутку) та суми капіталу в дооцінках, яка підлягає перенесенню до нерозподіленого прибутку, з урахуванням того, що до такого підсумку також може бути включена частка нерозподіленого прибутку або невикористаних фондів, утворених внаслідок розподілу прибутку в обсязі, визначеному рішенням органу управління, за наявності фінансових ресурсів у підприємства, у розмірі 75 відсотків.

Пунктом 3 Порядку № 138 визначено, що частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету, визначається державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями відповідно до форми розрахунку, встановленої Державною податковою службою, та зазначається у декларації з податку на прибуток підприємства.

Форму Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями, затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 16.05.2011 №285 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31.05.2011 р. №643/19381.

Розрахунок частини чистого прибутку (доходу) разом з фінансовою звітністю, складеною відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, подається державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями до органів державної податкової служби у строк, передбачений для подання декларації з податку на прибуток підприємств.

Частина чистого прибутку (доходу) сплачується державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями до державного бюджету наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності за відповідний період у строк, встановлений для сплати податку на прибуток підприємств.

Тобто, частина чистого прибутку визначається за результатами фінансово-господарської діяльності, розраховується за правилами бухгалтерського обліку та формою розрахунку, встановленої Державною податковою службою, та декларується і сплачується у строк та в порядку, передбачені для податку на прибуток підприємств.

Згідно підпункту 16 частини першої статті 1 Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність" наукова (науково-дослідна, науково-технологічна, науково-технічна, науково-практична) установа (далі - наукова установа) - юридична особа незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, утворена в установленому законодавством порядку, для якої наукова та (або) науково-технічна діяльність є основною.

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність" державні комерційні підприємства та казенні підприємства, які відповідно до статті 1 цього Закону належать до наукових установ, звільняються від сплати до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) за результатами своєї фінансово-господарської діяльності та зобов'язані не менш як 50 відсотків чистого прибутку від своєї діяльності спрямовувати на провадження ініціативної наукової і науково-технічної діяльності, фінансування інновацій та розширення власної матеріально-технічної бази.

З огляду на викладене, слідує, що якщо державне підприємство належить до наукових установ, то воно звільнятиметься від сплати до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) у розмірі 75 відсотків та зобов'язане не менш як 50 відсотків чистого прибутку, обрахованого згідно з правилами бухгалтерського обліку, спрямовувати на провадження ініціативної наукової та науково-технічної діяльності, фінансування інновацій та розширення власної матеріально-технічної бази, то така установа звільнятиметься від сплати до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу).

Матеріали справи свідчать, що ДП "УкрНДІВ" зареєстроване як юридична особа 06.06.1996 року Виконавчим комітетом Кременчуцької міської ради, перебуває на обліку у Кременчуцькій ОДПІ та є платником податку на додану вартість (а.с.46-47).

Відповідно до пп. 3.1., 3.2 Статуту ДП "УкрНДІВ" підприємство утворено з метою отримання прибутку за рахунок здійснення наукової , виробничої та іншої господарської діяльності . Предметом діяльності підприємства за КВЕД є: 71.20 Технічні випробування та дослідження (а.с.53-74).

З Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань слідує, основний вид діяльності позивача за КВЕД є : 71.20 Технічні випробування та дослідження (а.с.47-49).

В акті перевірки зазначено та не заперечується відповідачем, що в 2017 році ДП "УкрНДІВ" проводило роботи, які класифікуються за кодом КВЕД 71.20 - Технічні випробування та дослідження на загальну суму - 19053808,38 грн, з них науково-технічні розробки - 10770569,92 грн, науково-технічні послуги 8150567,34 грн, інші роботи на суму 45926,06 грн.

Частиною першою статті 12 Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність" визначено, що для надання державної підтримки науковим установам незалежно від форми власності, діяльність яких має важливе значення для науки, економіки та виробництва, створюється Державний реєстр наукових установ, яким надається підтримка держави. Положення про Державний реєстр наукових установ, яким надається підтримка держави, розробляється у порядку, визначеному цим Законом, і затверджується Кабінетом Міністрів України. Наукові установи незалежно від форми власності, що включені або претендують на включення до Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави, підлягають державній атестації. Наукові установи включаються до Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави, строком до п'яти років у межах строку, визначеного за результатами державної атестації. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері наукової і науково-технічної діяльності, розміщує перелік наукових установ, включених до Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави, на своєму офіційному веб-сайті та забезпечує безоплатний доступ до нього.

Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2001 № 380 "Про затвердження положення про Державний реєстр наукових установ, яким надається підтримка держави" (далі - Постанова № 380) визначено, що Державний реєстр наукових установ, яким надається підтримка держави (далі - Реєстр) - це перелік науково-дослідних, науково-технічних установ усіх форм власності (далі - наукові установи) та вищих навчальних закладів III - IV рівня акредитації усіх форм власності, діяльність яких має важливе значення для розвитку науки, економіки і виробництва.

Відповідно до пунктів 3, 5 Постанови № 380, наукові установи, вищі навчальні заклади включаються до Реєстру наказом МОН строком до п'яти років у межах строку, визначеного за результатами державної атестації.

Наукові установи та вищі навчальні заклади, включені до Реєстру: користуються податковими пільгами відповідно до законодавства України; не можуть змінювати наукову і науково-технічну діяльність на інші види діяльності; зобов'язані не менш як 50 відсотків доходу від своєї діяльності спрямовувати на провадження наукової та (або) науково-технічної діяльності та розвиток матеріально-технічної бази, необхідної для проведення наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок; щороку до 1 березня подають МОН за звітний період витяг, звіти та довідку, визначені абзацами восьмим - сімнадцятим пункту 2 цього Положення.

Суд зазначає, що включення до Реєстру є доказом статусу наукової установи, проте не єдиним.

Такими доказами є : статут установи, яким визначено, що метою діяльності є здійснення наукових, науково-дослідних, організаційних, координаційних та інноваційних заходів, які відносяться до основних напрямів наукових досліджень; довідка або витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, у якій визначені види діяльності за КВЕД, що відповідають основним напрямам наукових досліджень установи; звіти про виконання наукових досліджень і розробок.

На підтвердження здійснення здійснення ДП "УкрНДІВ" наукової діяльності, позивачем надано до суду:

- статут ДП "УкрНДІВ" (а.с.53-74);

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 22.06.2018 щодо ДП "УкрНДІВ" (а.с.47-48);

- довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій (а.с.49);

- довідка з Головного управління статистики у Полтавській області від 19.03.2018 №01-69/32 (а.с.50);

- звіт про здійснення наукових досліджень і розробок за 2017 рік (а.с.77-81);

- свідоцтво про атестацію наукової установи №001 від 03.12.2012 (а.с.82)

- довідка про список наукових праць співробітників ДП "УкрНДІВ" за 2017 рік (а.с.122-125);

- наукові праці працівників ДП "УкрНДІВ" (а.с.134-192).

Вказане підтверджує наявність у позивача статусу наукової установи, а тому він звільняється від сплати до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) за результатами своєї фінансово-господарської діяльності.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищенаведене, суд вважає, що ДП "УкрНДІВ" має статус "наукової установи" у зв'язку з чим відповідно до частини першої статті 11 1 Закону України "Про управління об'єктами державної власності2, статті 1 Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність" та пункту 1 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2011 №138, звільняється від сплати до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) за результатами своєї фінансово-господарської діяльності, а тому оскаржуване податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Полтавській області від 19.07.2018 №0005691401 є протиправним.

Враховуючи викладене, суд приходить висновку, що позовні вимоги ДП "УкрНДІВ" є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На підставі викладеного, керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Державного підприємства "Український науково - дослідний інститут вагонобудування" (вул. Івана Приходько, 33, м.Кременчук, Полтавська область, 39621; код ЄДРПОУ 00388168) до Головного управління ДФС у Полтавській області (вул. Європейська, 4, м.Полтава, Полтавська область, 36014; код ЄДРПОУ 39461639) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Полтавській області від 19.07.2018 №0005691401 про сплату частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями за 2017 рік у сумі 482250,00 грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Полтавській області (код ЄДРПОУ 39461639) на користь Державного підприємства "Український науково - дослідний інститут вагонобудування" (код ЄДРПОУ 00388168) витрати зі сплати судового збору в сумі 7233 (сім тисяч двісті тридцять три) грн. 75 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Харківського апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 22 грудня 2018 року.

Головуючий суддя Г.В. Костенко

Дата ухвалення рішення18.12.2018
Оприлюднено23.12.2018
Номер документу78792103
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —1640/2706/18

Ухвала від 14.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 17.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 22.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 23.04.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Постанова від 23.04.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 06.03.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 06.03.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Рішення від 18.12.2018

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Г.В. Костенко

Рішення від 18.12.2018

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Г.В. Костенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні