Подільський районний суд міста Києва
Провадження № 1-кс/758/6072/18
Справа № 758/16995/18
У Х В А Л А
27 грудня 2018 року слідчий суддя Подільського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю: секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві, клопотання слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції в Київській області ОСОБА_3 , про проведення обшуку, -
В С Т А Н О В И В :
Слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції в Київській області полковник поліції ОСОБА_3 , за погодженням із прокурором у кримінальному провадженні заступника начальника другого відділу процесуального керівництва управління процесуального керівництва у кримінальних провадженнях прокуратури Київської області ОСОБА_4 , звернувся до суду з клопотанням про проведення обшуку.
Зазначав, що слідчим відділом розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції в Київській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 42018110000000455, дані щодо якого внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань 17.12.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
Обґрунтовуючи клопотання, слідчий посилався на те, що досудовим розслідуванням встановлено те, що службові особи Служби автомобільних доріг у Київській області Державного агентства автомобільних доріг України (ЄДРПОУ 26345736, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 11А), зловживаючи своїм службовим становищем, що виразилося у свідомому лобіюванні інтересів підконтрольних суб`єктів господарювання, з метою отримання від представників останніх неправомірної вигоди, протягом 2017-2018 років уклали за бюджетні кошти державних та обласних програм із: ТОВ «СТ Галактика» код ЄДРПОУ 38260976, ТОВ «Експрес-вр» код ЄДРПОУ 41086739, ТОВ «Буд сервiс груп» код ЄДРПОУ 40816487, ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» код ЄДРПОУ 34252469, ПАТ «Коммунтранс» код ЄДРПОУ 32026358, ТОВ «ШРБУ-1» код ЄДРПОУ 41983949, ТОВ «Євро Плюс Буд» код ЄДРПОУ 39903623, ТОВ «Сервiс-буд Україна» код ЄДРПОУ 36241045, ТОВ «Ростдорстрой» код ЄДРПОУ 33658865, ТОВ «Олександрiя Кепiтал» код ЄДРПОУ 39265954, ТОВ «Бахмачгазбудсервiс» код ЄДРПОУ 35800585, ПП «Київшляхбуд» код ЄДРПОУ 36156238, ПАТ «МСУ-3» код ЄДРПОУ 3449887, ПАТ «Броварське ШБУ-50» код ЄДРПОУ 05408668, ТОВ «ОНУР Конструкцiон Iнтернешнл» код ЄДРПОУ 32851616, ДП «ГранiтУкраїна» ТОВ «Енергопромiмпекс» код ЄДРПОУ 33864982, ВАТ «Дорожньо-будiвельний трест № 4 м. Брест» код ЄДРПОУ 26627386, ПП «Автомагістраль» код ЄДРПОУ 31481658, ТОВ «ДС Пром Груп» код ЄДРПОУ 39810010, ТОВ «Автобанн» код ЄДРПОУ 33003362, ПП «Артембуд`код ЄДРПОУ 36856010, та ін. договори на будівництво, ремонт та експлуатаційне утримання доріг державного значення Київської області, з метою отримання в якості неправомірної вигоди частини з бюджетних коштів, виділених на фінансування зазначених програм, чим завдали тяжких наслідків.
Органом досудового розслідування встановлено, що протягом 2017-2018 років службовими особами Служби автомобільних доріг у Київській області, під час проведення процедур закупівлі робіт із виконання будівництва, ремонту та експлуатаційного утримання доріг державного значення Київської області, безпідставно відхилені більш економічно вигідні процедури учасників закупівлі та укладені договори підряду з підконтрольними суб`єктами господарювання. Так, однією з обов`язкових умов укладання договорів являється подальше отримання службовими особами замовника неправомірної вигоди, еквівалентної 10-15 % від ціни договору. Вказана сума коштів формується підрядниками за рахунок умисного завищення обсягів виконаних будівельних робіт та вартості використаних будівельних матеріалів, внаслідок чого можливе створення значної різниці між доходами і витратами залучених суб`єктів господарювання, яка в подальшому через проведення фіктивних (безтоварних) господарських операцій конвертується у готівку.
За таких обставин, діями службових осіб Служби автомобільних доріг у Київській області та суб`єктів господарювання, що виступили виконавцем договорів будівництва, ремонту та експлуатаційного утримання доріг державного значення Київської області, інтересам держави завдається матеріальна шкода у особливо великих розмірах внаслідок проведення закупівель та виконання будівельних робіт за значно завищеними ринковими цінами та у неповних обсягах.
Слідчим зазначено, що на даний час у органу досудового розслідування наявні підстави підозрювати у причетності до вчинення вказаного злочину службових осіб Служби автомобільних доріг у Київській області Державного агентства автомобільних доріг України, у яких можуть зберігатися речі та документи, що мають значення для даного провадження. Тому для повного, всебічного та об`єктивного дослідження всіх обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, необхідно відшукати та вилучити:
- перераховані договори будівництва, ремонту та експлуатаційного утримання доріг державного значення Київської області з додатковими угодами, додатками, специфікаціями та календарними графіками виконання робіт;
- акти прийняття виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В з підсумковими відомостями ресурсів та довідки про вартість робіт за формою КБ-3;
- акти огляду прихованих робіт із здійснення даних підрядних робіт;
- договори на виконання проектно-вишукувальних робіт та розробку проектно-кошторисної документації, на підставі яких виконувалися роботи за договорами підряду з актами прийняття послуг з розробки проектно-кошторисної документації за цими договорами;
- проектно-кошторисну документацію (зведені кошторисні розрахунки вартості об`єкта будівництва; локальні, об`єктні кошториси та дефектні акти з цих робіт, відомості ресурсів до локальних та об`єктних кошторисів; кошторисні розрахунки);
- експертні звіти щодо розгляду кошторисної частини проектних документацій даних видів робіт;
- накази (розпорядження) щодо розподілу об`єктів між інженерами технічного нагляду та службової документації з виконання ними функцій замовника;
- платіжні доручення щодо перерахування бюджетних коштів через органи Державної казначейської служби за здійснення цих робіт та надання послуг нагляду за ними;
- загальні та спеціальні журнали виконання робіт;
- документації конкурсних торгів, проведених у період 2017-2018 років;
- накази про призначення/звільнення, посадові/функційні обов`язки, документи особових справ керівників, членів комітету з проведення конкурсних торгів та осіб відповідальних за виконання договорів будівництва, ремонту та експлуатаційного утримання доріг державного значення Київської області.
Слідчим вказано, що зазначені речі та документи не становлять собою охоронювану законом таємницю та не містять відомостей, що містять охоронювану законом таємницю. Без відшукання та вилучення перерахованих документів неможливо повно, всебічно та об`єктивно дослідити всі обставини, які підлягають доказуванню у кримінальному провадження, встановити осіб, які погоджували та підписували проектно-кошторисну та фінансово-звітну документацію за цими договорами, а також прийняти законне рішення у цьому кримінальному провадженні. Відомості, наявні у даних документах в своїй сукупності можуть бути доказами під час судового розгляду, тому у органу досудового розслідування виникла необхідність у відшуканні та вилученні перерахованих документів, які мають зберігатися в Службі автомобільних доріг у Київській області Державного агентства автомобільних доріг України (ЄДРПОУ 26345736, за адресою: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 11А). Крім цього, зазначені документи будуть використанні при проведенні економічних, будівельних та почеркознавчих експертиз. Без наявності зазначеної документації у слідства неможливо провести вказані експертизи.
Крім цього, слідчим наголошено на тому, що у органу досудового розслідування наявні достатні підстави вважати, що службові особи Служби автомобільних доріг у Київській області Державного агентства автомобільних доріг України можуть бути причетні до вчинення вказаних злочинів та у разі проведення тимчасового доступу до перерахованих речей і документів, вони можуть бути знищенні, до їх змісту може бути здійснено внесення зміни до погодженої проектно-кошторисної та фінансово-звітної документації, або може бути надання не в повному обсязі всього переліку визначених державними будівельними нормами документів, які являються предметами даного кримінального правопорушення та основними доказами у ньому, тому орган досудового розслідування вважає за необхідне проведення обшуку як слідчої (розшукової) дії, котра надасть можливість відшукати і вилучити зазначені документи.
У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав, посилаючись на викладені в ньому доводи та на долучені до матеріалів клопотання документи.
Слідчим суддею встановлено, що у провадженні слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції в Київській області перебуває кримінальне провадження № 42018110000000455, дані щодо якого внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань 17.12.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Заслухавши слідчого, вивчивши клопотання та додані до нього документи, дійшов висновку про наявність правових підстав для надання дозволу на проведення обшуку у нежитлових приміщеннях Служби автомобільних доріг у Київській області Державного агентства автомобільних доріг України (ЄДРПОУ 26345736), за адресою: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 11А, з метою відшукання та вилучення документів, укладених службовими особами Служби автомобільних доріг у Київські області з суб`єктами господарювання на виконання за бюджетні кошти договорів будівництва, ремонту та експлуатаційного утримання доріг державного значення Київської області.
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухому майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборони відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна станом на 20.12.2018 16:30:53, немає відомостей про власника нерухомого майна, за адресою: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 11А.
Керуючись ст. ст. 234, 235, 309 КПК України, слідчий суддя, -
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Київській області полковника поліції ОСОБА_3 , про проведення обшуку - задовольнити.
Надати дозвіл слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції в Київській області ОСОБА_3 , слідчим групи слідчих, прокурорам групи прокурорів у кримінальному провадженні № 42018110000000455 від 17.12.2018, за ч. 2 ст. 364 КК України, оперативним працівникам управління захисту економіки у Київській області ДЗЕ НП України, на проведення обшуку нежитлового приміщення за місцем знаходженням та діяльності Служби автомобільних доріг у Київській області Державного агентства автомобільних доріг України (ЄДРПОУ 26345736), за адресою: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 11А, з метою відшукування та вилучення документів, укладених службовими особами Служби автомобільних доріг у Київські області з суб`єктами господарювання на виконання за бюджетні кошти договорів будівництва, ремонту та експлуатаційного утримання доріг державного значення Київської області, а саме:
- перераховані договори будівництва, ремонту та експлуатаційного утримання доріг державного значення Київської області з додатковими угодами, додатками, специфікаціями та календарними графіками виконання робіт;
- акти прийняття виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В з підсумковими відомостями ресурсів та довідки про вартість робіт за формою КБ-3;
- акти огляду прихованих робіт зі здійснення даних підрядних робіт;
- договори на виконання проектно-вишукувальних робіт та розробку проектно-кошторисної документації, на підставі яких виконувалися роботи за договорами підряду з актами прийняття послуг з розробки проектно-кошторисної документації за цими договорами;
- проектно-кошторисну документацію (зведені кошторисні розрахунки вартості об`єкта будівництва; локальні, об`єктні кошториси та дефектні акти з цих робіт, відомості ресурсів до локальних та об`єктних кошторисів; кошторисні розрахунки);
- експертні звіти щодо розгляду кошторисної частини проектних документацій даних видів робіт;
- накази (розпорядження) щодо розподілу об`єктів між інженерами технічного нагляду та службової документації з виконання ними функцій замовника;
- платіжні доручення щодо перерахування бюджетних коштів через органи Державної казначейської служби за здійснення цих робіт та надання послуг нагляду за ними;
- загальні та спеціальні журнали виконання робіт;
- документації конкурсних торгів, проведених у період 2017-2018 років;
- накази про призначення/звільнення, посадові/функційні обов`язки, документи особових справ керівників, членів комітету з проведення конкурсних торгів та осіб відповідальних за виконання договорів будівництва, ремонту та експлуатаційного утримання доріг державного значення Київської області.
Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Cлідчий суддя Подільського районного суду м. КиєваОСОБА_1
Суд | Подільський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 27.12.2018 |
Оприлюднено | 02.03.2023 |
Номер документу | 78833215 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Подільський районний суд міста Києва
Корнілова Ж. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні