Постанова
від 23.11.2018 по справі 761/39530/18
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/39530/18

Провадження № 3/761/8233/2018

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 листопада 2018 року суддя Шевченківського районного суду м.Києва Мальцев Дмитро Олександрович, розглянувши матеріали, що надійшли від Департаменту з питань запобігання політичної корупції НАЗК про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, і.п.н. - НОМЕР_1, громадянина України, працюючого на посаді першого заступника голови політичної партії УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОНСЕРВАТИВНА ПАРТІЯ , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1,

за ст. 212-21 КУпАП,

В С Т А Н О В И В :

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення, гр. ОСОБА_1, обіймаючи посаду заступника голови політичної партії УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОНСЕРВАТИВНА ПАРТІЯ , вчинив адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 212-21 КУпАП, а саме порушення встановленого порядку подання звіту політичної партії про майно, доходи і зобов'язання фінансового характеру, оскільки за результатами аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, поданого 05.07.2018 політичною партією УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОНСЕРВАТИВНА ПАРТІЯ (код ЄДРПОУ - 36367458) за ІІ квартал 2018 року за підписом першого заступника голови політичної партії УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОНСЕРВАТИВНА ПАРТІЯ до НАЗУ, встановлено що включені до нього звітні дані не відповідають вимогам законодавства (в тому числі ст. 17 Закону України Про політичні партії в Україні ), що зафіксовано в Акті проведення аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру від 29.08.2018 та Висновку про результаті аналізу Звіту Партії від 31.08.2018 № 422, затвердженого рішенням НАЗК від 31.08.2018 № 1986. Дата виявлення правопорушення (дата складання Акту проведення аналізу Звіту Партії від 29.08.2018): 29.08.2018, дата вчинення (дата підписання звіту партії): 02.07 . 2018, місце вчинення (місце реєстрації політичної партії): м. Київ, вул. Балакліївська, 14.

В судовому засіданні захисник гр. ОСОБА_1 - ОСОБА_2 зазначив, що гр. ОСОБА_1 згоден з викладеним в протоколі про адміністративне правопорушення.

Так, згідно ч. 1 ст. 17 Закону України Про політичні партії в Україні , політичні партії, місцеві організації політичних партій ведуть бухгалтерську звітність у встановленому порядку, проводять щорічний внутрішній фінансовий аудит своєї діяльності, а також проходять зовнішній незалежний фінансовий аудит у випадках, передбачених цим Законом.

Політична партія щоквартально, не пізніше ніж на сороковий день після закінчення звітного кварталу, зобов'язана подати до Національного агентства з питань запобігання корупції у паперовій формі (за підписом керівника політичної партії, засвідченим печаткою політичної партії), а також на електронному носії звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за відповідний квартал, а також оприлюднює такий звіт на своєму офіційному веб-сайті (за наявності) у цей самий строк. У звіті політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру обов'язковому оприлюдненню підлягають прізвище, ім'я, по батькові та місце проживання фізичної особи. Інші відомості про фізичну особу, віднесені до інформації з обмеженим доступом, оприлюдненню не підлягають (ч. 6 ст. 17 вказаного Закону).

Згідно ст. 212-21 КУпАП, порушення встановленого порядку або строків подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням встановлених вимог, тягнуть за собою накладення штрафу від трьохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Суддя, заслухавши захисника особи, що притягається до адміністративної відповідальності, дослідивши матеріали справи - протокол про адміністративне правопорушення №50-22/231 від 26.09.2018 та додані до нього матеріали, дійшов висновку про доведеність вини гр. ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП.

Вирішуючи питання про накладення адміністративного стягнення, судом враховується характер вчиненого правопорушення та його наслідки, особа правопорушника, його відношення до скоєного та майновий стан останнього.

Виходячи із зазначеного, суд прийшов до висновку про необхідність застосування до правопорушника адміністративного стягнення у вигляді штрафу, передбаченого санкцією статті КУпАП.

Згідно ст. 40-1 КУпАП, у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення особою, на яку накладено таке стягнення, сплачується судовий збір, розмір і порядок сплати, якого встановлюється законом.

Керуючись ст. 33, 40-1, ст. 212-21, 283-285 КУпАП, суд -

П О С Т А Н О В И В :

Визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП та застосувати до нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу на користь держави в розмірі 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 5100 (п'ять тисяч сто) гривень .

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір в розмірі 352 (триста п'ятдесят дві) грн. 40 коп.

Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом 10 днів з дня винесення постанови до Київського апеляційного суду через Шевченківський районний суд м. Києва.

Штраф має бути сплачений правопорушником не пізніше як через 15 днів з дня вручення йому копії постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження не пізніше як через 15 днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення. У разі несплати правопорушником штрафу у зазначений строк, постанова про накладення штрафу буде надіслана для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання правопорушника, роботи або місцем знаходження його майна. У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу та витрати на облік зазначених правопорушень.

Зобов'язати відділ державної виконавчої служби повідомити про виконання постанови шляхом повернення останньої на адресу суду з відміткою про її виконання.

Строк пред'явлення постанови до виконання - три місяці з дня набрання постановою законної сили.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, за винятком постанов про застосування стягнення, передбаченого ст. 32 КУпАП.

Суддя:

Дата ухвалення рішення23.11.2018
Оприлюднено29.12.2018
Номер документу78834637
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —761/39530/18

Постанова від 23.11.2018

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Мальцев Д. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні