Рішення
від 20.12.2018 по справі 360/3936/18
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.2.3

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

20 грудня 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 360/3936/18

Луганський окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Чиркіна С.М.,

за участю

секретаря судового засідання Моспанюк Є.С.,

без участі представників сторін,

розглянувши у судовому засіданні у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДФС у Луганській області до Селянського (фермерського) господарства Вогник про стягнення податкового боргу у сумі 12325,66 грн,

ВСТАНОВИВ:

29 листопада 2018 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДФС у Луганській області (далі - позивач, ГУ ДФС у Луганській області) до Селянського (фермерського) господарства Вогник (далі - відповідач, СФГ Вогник ), в якому позивач просить:

- стягнути з відповідача в рахунок погашення податкового боргу у сумі 12325,66 грн, яка складається з 6735,53 грн - основного платежу; 3213,88 грн - штрафних санкцій та 2376,25 грн за період з 06.06.2017 по 02.09.2017.

В обґрунтуванням позовних вимог позивач зазначає, що Селянське (фермерське) господарство Вогник є юридичною особою. СФГ Вогник взято на податковий облік в Старобільську об'єднану податкову інспекцію Головного управління ДФС у Луганській області, як платника податків за основним місцем обліку, 16.12.1996 № 587.

Згідно з інформацією, наданою Старобільською районною державною адміністрацією Луганської області від 27.01.2017 № 208, між Старобільською районною державною адміністрацією Луганської області та СФГ Вогник укладено договори оренди землі від 06.08.2009 на земельні ділянки сільськогосподарського призначення площею 5,4 га та 1,4 га розташовані за межами Верхньопокровської с/р. Згідно відомостей наданих Старобільською райдержадміністрацією розмір орендної плати за зазначені земельні ділянки державної власності за 2014 рік складає 1797,20 грн, за 2015 рік - 2244,69 грн, за 2016 рік - 2693,64 грн.

Дані камеральної перевірки свідчать про порушення пп.49.18.3 п.49.18 ст.49 та п.285.1 ст. 285 ПКУ в частині не подання податкової декларації з плати за землю за 2014 - 2016 роки, відповідальність передбачена п. 120.1 ст.120 ПК України.

В порушення вимог п.288.7 ст.288, п. 286.2 ст. 286 ПК України Відповідачем не задекларовано орендну плату за 2014 - 2016 роки за земельні ділянки державної власності на загальну суму - 6735,53 грн, відповідальність передбачена п. 123.1 ст. 123 ПК України.

Нараховано по узгодженому податковому повідомленню-рішенню від 07.04.2017 №0001351203 на суму - 8419,41 грн (за податковим зобов'язанням - 6735,53 грн за штрафними санкціями - 1683,88 грн), прийнятого на підставі Акта від 13.02.2017 №2/1232/1203/24200896 про результати камеральної перевірки податкових декларацій з плати за землю СФГ Вогник за 2014 - 2016 роки.

Нараховано по узгодженому податковому повідомленню-рішенню № НОМЕР_1 від 07.04.2017 на суму - 510,00 грн (за штрафними санкціями - 510,00 грн), прийнятого на підставі Акта № 2/1232/1203/24200896 від 13.02.2017.

Дані камеральної перевірки свідчать про порушення пп. 49.18.3 п. 49.18 ст. 49 та п. 285.1 ст. 285, п. 286.2 ст. 286, п. 288.7 ст. 288 ПК України в частині не подання податкової декларації з плати за землю на 2017 рік, відповідальність передбачена п. 120.1 ст.120 ПК України.

Нараховано по узгодженому податковому повідомленню-рішенню від 05.07.2017 №0004841203 на суму - 1020,00 грн (за штрафними санкціями - 1020,00 грн), прийнятого на підставі Акта від 17.05.2017 № 266/12-32-12-03/24200896 про результати камеральної перевірки податкових декларацій з плати за землю СФГ Вогник на 2017 рік.

Відповідачу сформовано податкову вимогу від 15.06.2017 № 232-17, яку направлено поштою з рекомендованим повідомленням про вручення.

На підставі вищевикладеного просив стягнути з відповідача в рахунок погашення податкового боргу у сумі 12325,66 грн, яка складається з 6735,53 грн - основного платежу; 3213,88 грн - штрафних санкцій та 2376,25 грн - пені за період з 06.06.2017 по 02.09.2017.

Ухвалою суду від 03.12.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, вирішено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження у судовому засіданні з викликом (повідомленням) сторін (а.с. 1-2).

Представник позивача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлений належним чином, надав заяву про розгляд справи за його відсутності (а.с. 123).

Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином (а.с. 32).

17.12.2018 на адресу суду повернувся конверт з відміткою за закінченням терміну зберігання (а.с. 35-36).

Згідно із частиною одинадцятою статті 126 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Згідно з частиною першою статті 205 КАС України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

З огляду на положення статті 205 КАС України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності представників сторін.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77, 90 КАС України, суд встановив таке.

Відповідач - Селянське (фермерське) господарство Вогник , зареєстроване як юридична особа, ідентифікаційний код 24200896, перебуває на обліку в Старобільській ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області (а.с. 27, 39-40).

06.08.2009 між Старобільською районною державною адміністрацією як орендодавцем та СФГ Вогник як орендарем на підставі розпорядження від 12.11.2007 №504 укладено договір оренди землі, відповідно до якого в оренду передається земельна ділянка загальною площею 5,40 га, у тому числі ріллі 5,40 га, в строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення із земель державної власності, розташованих за межами населених пунктів, яка за даними державного земельного кадастру враховується в Верхньопокрівській сільській раді, орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 765,21 грн (1,5% від нормативної грошової оцінки ділянки, що складає 51014,29 грн) (а.с. 24-25).

Головним управлінням ДФС у Луганській області проведено перевірки СФГ Вогник , за результатами яких контролюючим органом складено акти перевірок від 13.02.2017 № 21232/1203/24200896 та від 17.05.2017 № 266/12-3212-03/24200896. На підставі вказаних актів перевірки винесено податкові повідомлення-рішення від 07.04.2017 №0001351203, яким до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 1683,88 грн та збільшено грошове зобов'язання за основним платежем на суму 6735,53 грн, від 07.04.2017 № НОМЕР_1, яким до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 510,00 грн та від 05.07.2017 № НОМЕР_2, яким до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 1020,00 грн (а.с. 13, 14, 20),

Зазначені податкові повідомлення-рішення надіслані на адресу відповідача рекомендованою кореспонденцією з повідомленням про вручення (а.с. 15, 19), та повернуті на адресу податкового органу внаслідок неможливості вручення поштовою службою, а тому в силу припису пункту 58.3 статті 58 Податкового кодексу України вважаються врученими належним чином.

СФГ Вогник правом оскаржити зазначені податкові повідомлення-рішення не скористалось, у визначений пунктом 57.3 статті 57 ПК України строк грошове зобов'язання, визначене контролюючим органом, у повному обсязі не сплатило.

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до статті 14 ПК України:

грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 14.1.175 пункту 14.1).

Згідно з пунктом 54.1 статті 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до пункту 49.18 статті 49 ПК України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:

- календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (підпункт 49.18.1 пункту 49.18);

- календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (підпункт 49.18.2 пункту 49.18);

- календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.3, пункту 49.18);

- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом IV цього Кодексу (підпункт 49.18.4 пункту 49.18);

- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.5, пункту 49.18).

Згідно із пунктом 57.1 статті 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до пункту 286.2 статті 286 ПК України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

Як передбачено пунктом 287.3 статтею 287 цього Кодексу, податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельних ділянок за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Згідно з пунктом 57.3 статті 57 ПК України встановлено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Відповідно до пункту 58.1. статті 58 ПК України контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення, якщо сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян) або якщо за результатами перевірки контролюючим органом встановлено факт: невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації; завищення розміру задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованої платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу; заниження або завищення суми податкових зобов'язань, заявленої у податковій декларації, або суми податкового кредиту, заявленої у податковій декларації з податку на додану вартість, крім випадків, коли зазначене заниження або завищення враховано при винесенні інших податкових повідомлень-рішень за результатами перевірки.

Відповідно до пункту 58.3. статті 58 ПК України податкове повідомлення - рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її представникові, надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення або у порядку, визначеному пунктом 42.4 статті 42 цього Кодексу. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг.

У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Відповідно до пункту 120.1 статті 120 ПК України неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до пункту 49.2 статті 49 цього Кодексу) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов'язок подання якої до контролюючих органів передбачено цим Кодексом, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Згідно з підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 ПК України при нарахуванні суми податкового зобов'язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання.

Підпунктом 129.3.1 пункту 129.3 статті 129 ПК України визначено, що нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов'язань.

Відповідно до пункту 129.4 статті 129 ПК України пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

Відповідно до пункту 131.1 статті 131 ПК України нараховані контролюючим органом суми пені самостійно сплачуються платником податків.

Відповідач, у порушення пункту 57.1 статті 57, пункту 287.3 статтею 287 ПК України, своєчасно не сплатив податкове зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб, що стало підставою для нарахування пені в сумі 2376,25 грн.

Суму грошового зобов'язання відповідачем у встановлений законом строк сплачено не було, у зв'язку з чим утворився податковий борг з плати за землю (орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) у сумі 12325,66 грн.

Наявність вищевказаної заборгованості підтверджена витягом з інтегрованої картки платника орендної плати з юридичних осіб (а.с. 8, 38).

Пунктом 95.1 статті 95 ПК України регламентовано, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2 та 95.3 статті 95 ПК України).

Відповідно до пункту 42.2 статті 42 ПК України документи вважаються врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платників рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.

Відповідно до пункту 42.4. статті 42 ПК України у разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їх відмову прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.

ГУ ДФС у Луганській області винесло щодо СФГ Вогник податкову вимогу форми Ю від 15.06.2017 № 232-17 (а.с. 21), яка надіслана на адресу відповідача рекомендованою кореспонденцією з повідомленням про вручення (а.с. 21), та повернута на адресу податкового органу внаслідок неможливості вручення поштовою службою, а тому в силу припису пункту 42.4. статті 42 Податкового кодексу України вважаються врученою належним чином.

Оскільки податкова вимога від 15.06.2017 № 232-17 є чинною (доказів про скасування або відкликання податкової вимоги суду не надано), суд дійшов висновку, що контролюючим органом при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 ПК України.

Відповідно до підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючи органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Згідно з підпунктом 19-1.1.22 пункту 19-1.1 статті 19-1 ПК України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.

Відповідно до пункту 41.1 статті 41 ПК України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 ПК України).

З вищевикладеного слідує, що контролюючим органом, уповноваженим здійснювати стягнення, є органи ДФС України обласного рівня, зокрема, Головне управління ДФС у Луганській області.

Враховуючи, що відповідачем на час розгляду даної адміністративної справи податкову заборгованість у сумі 12325,66 грн не сплачено, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третя статті 139 КАС України).

З викладеного слідує, що витрати суб'єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб'єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб'єкту владних повноважень, не підлягає.

Такі обмеження у можливостях суб'єктів владних повноважень свідчать про загальну спрямованість адміністративного судочинства на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у спірних правовідносинах із владою.

Оскільки Головне управління ДФС у Луганській області у вказаній справі є суб'єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з Відповідача судового збору на користь Позивача.

Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 77, 90, 94, 132, 139, 205, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління ДФС у Луганській області (місце знаходження: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72, код ЄДРПОУ 39591445) до Селянського (фермерського) господарства Вогник (місце знаходження: 92713, Луганська область, Старобільський район, село Верхня Покровка, вулиця Леніна, будинок 25-Н, код ЄДРПОУ 24200896) про стягнення податкового боргу у сумі 12325,66 грн задовольнити повністю.

Стягнути кошти з рахунків Селянського (фермерського) господарства Вогник у банках, обслуговуючих Селянського (фермерського) господарства Вогник , за податковим боргом з орендної плати з юридичних осіб за період з 06.06.2017 по 02.09.2017 в загальному розмірі 12325 (дванадцять тисяч триста двадцять п'ять) гривень 66 копійки, з яких 6735 (шість тисяч сімсот тридцять п'ять) гривень 53 копійки - основного платежу, 3213 (три тисячі двісті тринадцять) гривень 88 копійок - за штрафними фінансовими санкціями, 2376 (дві тисячі триста сімдесят шість) гривень 25 копійок - пені, в дохід місцевого бюджету.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення суду складено 26 грудня 2018 року.

Суддя ОСОБА_1

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.12.2018
Оприлюднено29.12.2018
Номер документу78848777
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/3936/18

Рішення від 20.12.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.М. Чиркін

Рішення від 20.12.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.М. Чиркін

Ухвала від 03.12.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.М. Чиркін

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні