Ухвала
від 26.12.2018 по справі 569/24148/18
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 569/24148/18

УХВАЛА

26 грудня 2018 року м. Рівне

Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в м. Рівне клопотання старшого слідчого з ОВС другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Рівненській області ОСОБА_3 (далі слідчий) про тимчасовий доступ до речей і документів (інформації), -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий, в межах кримінального провадження № 32018180000000044 за фактом фіктивного підприємництва ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , АДРЕСА_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , АДРЕСА_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 , АДРЕСА_3 ), ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 , АДРЕСА_2 ), за ознаками злочину, передбаченого ч.1 ст.205КК України (далі це ж кримінальне провадження), звернувся до суду з клопотанням, погодженим прокурором прокуратури Рівненської області ОСОБА_5 , у якому просить надати тимчасовий доступ до документів щодо проведених фінансово-господарських операцій з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (код НОМЕР_7 ), які знаходяться у ПП " ОСОБА_7 " (код НОМЕР_8 , АДРЕСА_4 ), а також копії документів по взаєморозрахунках з суб`єктами господарювання, які поставляли товари (послуги) для ПП " ОСОБА_7 ", що в подальшому були реалізовані в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПП « ОСОБА_4 »; клопотання розглянути без виклику особи у володінні якого перебувають документи.

Слідчий у клопотанні вказує, що невстановленими особами, без наміру здійснення діяльності, пов`язаної з продажем товарно-матеріальних цінностей, виконанням робіт або наданням послуг, з метою прикриття незаконної діяльності по незаконному, безпідставному формуванню податкового кредиту з ПДВ та валових витрат суб`єктам господарювання реального сектору економіки, у 2017-2018р. створено та оформлено на підставних осіб підконтрольні суб`єкти господарювання з ознаками фіктивності. У ході аналізу діяльності підприємств встановлено невідповідність придбаних та реалізованих товарів. Так, вказані СГД не займаються повноцінною, самодостатньою підприємницькою діяльністю, а прикриваючись комерційною юридичною особою приховують свою незаконну діяльність.

Використовуючи реквізити та банківські рахунки в комерційних банках, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПП « ОСОБА_4 » невстановлені особи, організували документальне оформлення фіктивних фінансово-господарських операцій, з метою заниження податкових зобов`язань з ПДВ та податку на прибуток підприємств для суб`єктів реального сектору економіки.

Невстановлені особи, які від імені вказаних СГД й надалі продовжують надавати послуги реальному сектору з незаконної мінімізації податкових зобов`язань, тим самим ухилятись від сплати податків.

Вищезгадані підприємства що мають ознаки фіктивності провели ряд сумнівних фінансово-господарських операції з ПП " ОСОБА_7 " (код НОМЕР_8 , АДРЕСА_4 ), у підтвердження чи спростування яких необхідно отримати належні документальні відомості.

З метою всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, слідчий вказує на необхідність в отриманні тимчасового доступу та вилученні оригіналів документів що підтверджують проведення господарських операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПП « ОСОБА_4 » з ПП " ОСОБА_7 " за період 2017-2018 років та знаходяться у володінні останнього, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а відомості, що містяться в даних документах можуть бути використані при допитах, для проведення криміналістичних експертиз, документальних перевірок, а також як речові докази.

Слідчий для розгляду клопотання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання без його участі. З урахуванням заяви слідчого, відповідно до ч.4 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

Клопотання розглядається без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи відповідно до ч.2 ст. 163 КПК України.

Дослідивши клопотання, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Відповідно доч.1ст.159КК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Оскільки у клопотанні слідчим наведено достатньо підстав, які відповідають вимогам встановленим ч.5 ст. 163 КПК України, що документи, про йдеться у клопотанні, знаходяться у ПП " ОСОБА_7 ", і вони мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, слідчий суддя вважає клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає до задоволення. Виключних обставин, які вказують на необхідність отримання тимчасового доступу до вищевказаних документів, з вилученням оригіналів у клопотанні не наведено, а відтак слід надати тимчасовий доступ до оригіналів документів, з можливістю ознайомитись з документами та зробити їх копії.

На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст.159, 162-164 КПК України,

УХВАЛИВ:

Надати слідчим СУФР ГУ ДФС у Рівненській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 тимчасовий доступ до предметів, документів, інформації, яка міститься в електронних базах даних у ПП " ОСОБА_7 " (код НОМЕР_8 , АДРЕСА_4 ), щодо проведених фінансово-господарських операцій з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (код НОМЕР_7 ), в тому числі договорів, додатків до договорів, рахунків, накладних, податкових накладних, актів прийому-передачі виконаних робіт (послуг), актів звірок, специфікацій, товарно-транспортних накладних, платіжних доручень, довіреностей, вантажно-митних декларацій, векселів, актів прийому-передачі з додатками, листів, доручень, кошторисної документації, актів про вартість робіт, при наявності експертних оцінок товарів/послуг (в т.ч. ринкової вартості), копій дозволів на проведення робіт, ліцензій, журналів ввідного інструктажу з техніки безпеки, книг в`їзду та виїзду автотранспорту, товарно-транспортних накладних (документів підтверджуючих рух товару), шляхових листів, залізничних квитанцій, сертифікатів якості та технічної документації на придбані (реалізовані) ТМЦ, реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, зведених регістрів бухгалтерського обліку (журналів-ордерів, карток рахунків, оборотно-сальдових відомостей тощо) по бухгалтерським рахункам та інших бухгалтерських документів, які підтверджують відображення в бухгалтерському та податковому обліках операцій з вказаним СГД, копії складської книги та документів складського обліку, які підтверджують оприбуткування товарно-матеріальних цінностей, довідку про наявність дебіторської (кредиторської) заборгованості, а також копії наказів про призначення на посади (звільнення) службових осіб ПП " ОСОБА_7 ", службові обов`язки (розподіл обов`язків - посадові інструкції на посадових осіб) зокрема, що перебували на посаді директора та бухгалтера на час проведення розрахунків з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПП « ОСОБА_4 », а також до документів по взаєморозрахунках з суб`єктами господарювання, які поставляли товари (послуги) для ПП " ОСОБА_7 ", що в подальшому були реалізовані в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ПП « ОСОБА_4 », згідно переліку необхідних документів відображеному вище, з можливістю ознайомитись з оригіналами та зробити їх копії.

Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Встановити строк дії ухвали 30 днів з моменту постановлення ухвали.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення26.12.2018
Оприлюднено02.03.2023

Судовий реєстр по справі —569/24148/18

Ухвала від 26.12.2018

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Доля В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні