Ухвала
від 20.12.2018 по справі 760/33387/18
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження №1- кс/760/16890/18

Справа 760/33387/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 грудня 2018 року слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого з ОВС дев`ятого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , яке погоджено із прокурором відділу прокуратури м. Києва ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів в рамках досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018100090000039 від 25.06.2018 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

слідчий за погодженням із прокурором звернувся до слідчого судді із вищевказаним клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю вилучити копій документів по поточним рахункам підприємств, які перебувають у банківських установах.

Слідчий просив проводити розгляд клопотання без його участі та без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, оскільки наявні достатні підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення документів.

Суд визнав за можливе провести розгляд даного клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, оскільки слідчим було доведено наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів.

Згідно ст. 107 КПК Українифіксування за допомогою технічних засобів не здійснювалось.

Відповідно до ч. 1ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Пунктом 5, 6 частини 2ст. 131 КПК Українипередбачені такі види заходів забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів і тимчасове вилучення майна.

Відповідно до ч. 1ст. 159 КПК Українитимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Із матеріалів клопотання вбачається, що Слідчим управлінням фінансових розслідувань Головного управління ДФС у м. Києві здійснюється досудове розслідування внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018100090000039 від 25.06.2018 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України.

Як вбачається із матеріалів клопотання, що в ході досудового розслідування в даному кримінальному провадженні встановлено, що невстановлені слідством особи діючи умисно та за попередньою змовою створили ряд суб`єктів господарської діяльності, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_11 ) з метою надання підприємствам реального сектору економіки послуг з мінімізації сплати податкових зобов`язань з податку на додану вартість, шляхом формування «схемного» податкового кредиту та проведення безтоварних операцій, що призводить до ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах.

Також, в обґрунтування поданого клопотання слідчий зазначав, що невстановлені особи використовуючи реквізити переліченихвище підприємствз ознаками«фіктивності» здійснюють імпорт товарно-матеріальних цінностей на митну територію України, після чого фактично реалізовують імпортовану продукцію за готівку фізичних особам та фізичним особам-підприємцям на ринках по всій території України.

Крім того, слідчий вказав, що за результатами реалізації за готівку імпортованої продукції, збору готівки та встановлення її точної суми, за попередньою домовленістю між службовими особами підприємств реального сектору економіки та невстановленими особами узгоджується відсоток, який становить винагороду невстановленим особам, які використовують реквізити СГ-імпортерів з метою надання послуг формування «схемного» податкового кредиту з ПДВ та обготівкування грошових коштів, отриманих від підприємств реального сектору економіки.

Окрім цього, в клопотанні слідчий зазначав, що за результатами отримання безготівкових грошових коштів на рахунках СГ-імортерів та реєстрації податкових накладних в адресу ряду підприємств реального сектору економіки, невстановлені особи, утримуючи відсоток за надання послуг мінімізації сплати податкових зобов`язань та обготівкування грошових коштів, передають готівку службовим особам підприємств реального сектору економіки та іншим невстановленим особам, тим самим виводять грошові кошти у тіньовий обіг поза Державним бюджетом України, що призводить до ухилення від сплати податків.

Як зазначив слідчий, що таким чином, враховуючи характер проведення безтоварних фінансових операцій, що не мають очевидного економічного сенсу та очевидної законної мети, слід прийти до висновку, що невстановлені особи від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » здійснюють правочини з підприємствами-контрагентами без мети настання реальних економічно-правових наслідків, що носять виключно фіктивний характер тим самим сприяють ухиленню від сплати податків ряду підприємств реального сектору економіки.

Крім того, за допомогою інформаційно-аналітичних баз даних ДФС України встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » не мають майна або обсягу матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виробництва товарів, виконання робіт або послуг, відсутні необхідні умови для досягнення результатів відповідної економічної діяльності в силу відсутності управлінського або технічного персоналу, основних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів також не знаходяться за податковими адресами, обслуговуються на одному банку, службові особи підприємств згідно центральної бази даних Державного реєстру фізичних осіб ДФС України не отримують доходи на підприємствах в яких рахуються службовими особами.

Також, слідчий вказав, що досудовим розслідування отримано дозвіл на проведення тимчасового доступу до речей та документів, що містять банківську таємницю відносно розрахункових рахунків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 ». За результатами проведеного огляду розрахункових рахунків перелічених вище суб`єктів господарювання встановлено ряд підприємств з ознаками «фіктивності», які задіяні в злочинній схемі, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_28 ). Зазначені підприємства здійснювали безготівкові операції з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », які у податковій звітності відображені лише частково з метою умисного прикриття незаконної діяльності підприємств реального сектору економіки, пов`язаної з ухиленням від сплати податків.

Крім того, вказав, що за допомогою інформаційно-аналітичних баз даних ДФС України встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » не мають майна або обсягу матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виробництва товарів, виконання робіт або послуг, відсутні необхідні умови для досягнення результатів відповідної економічної діяльності в силу відсутності управлінського або технічного персоналу, основних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів також не знаходяться за податковими адресами, обслуговуються на одному банку, службові особи підприємств згідно центральної бази даних Державного реєстру фізичних осіб ДФС України не отримують доходи на підприємствах в яких рахуються службовими особами.

Слідчий зазначав, що з метоювстановлення підприємствреального секторуекономіки,які фактичноздійснювали перерахуваннябезготівкових грошовихкоштів нарахунки підприємствз ознаками«фіктивності» тане відображалиабо часткововідображали даніоперації вподатковому табухгалтерському обліках,виникла необхідністьу розкриттібанківської таємниці,отриманні тимчасовогодоступу доречей тадокументів,які знаходятьсяу володінніПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 »,АБ « ІНФОРМАЦІЯ_30 »,ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_32 »,АБ « ІНФОРМАЦІЯ_33 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_34 », АТ « ІНФОРМАЦІЯ_35 ».

Відповідно до баз даних ДФС України встановлено:

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » у своїй господарській діяльності використовують рахунки відкриті в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (МФО НОМЕР_29 ), а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » № НОМЕР_30 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » № НОМЕР_31 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » № НОМЕР_32 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » № НОМЕР_33 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » № НОМЕР_34 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » № НОМЕР_35 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » № НОМЕР_36 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » № НОМЕР_37 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » № НОМЕР_38 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » № НОМЕР_39 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » № НОМЕР_40 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » № НОМЕР_41 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » № НОМЕР_42 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » № НОМЕР_43 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » № НОМЕР_44 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 », які у своїй господарській діяльності використовують рахунки відкриті в АБ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (МФО НОМЕР_45 ), а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » № НОМЕР_46 , № НОМЕР_47 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » № НОМЕР_48 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » № НОМЕР_49 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » № НОМЕР_50 , № НОМЕР_51 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » № НОМЕР_52 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » № НОМЕР_53 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », які у своїй господарській діяльності використовують рахунки відкриті в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (МФО НОМЕР_54 ), а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » № НОМЕР_55 , № НОМЕР_56 , № НОМЕР_57 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » № НОМЕР_58 , № НОМЕР_59 , № НОМЕР_60 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » № НОМЕР_61 , № НОМЕР_62 , № НОМЕР_63 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » № НОМЕР_64 , № НОМЕР_65 , № НОМЕР_66 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 », які у своїй господарській діяльності використовують рахунки відкриті в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (МФО НОМЕР_67 ), а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » № НОМЕР_68 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » № НОМЕР_69 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » № НОМЕР_70 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » № НОМЕР_71 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », які у своїй господарській діяльності використовують рахунки відкриті в АБ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (МФО НОМЕР_72 ), а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » № НОМЕР_73 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » № НОМЕР_74 .

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », яке у своїй господарській діяльності використовує рахунок № НОМЕР_75 відкритий в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (МФО НОМЕР_76 ).

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », яке у своїй господарській діяльності використовує рахунки № НОМЕР_77 , № НОМЕР_78 , № НОМЕР_79 , № НОМЕР_80 , № НОМЕР_81 відкриті у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (МФО НОМЕР_82 ).

Таким чином, з метою всебічного та об`єктивного дослідження обставин кримінального провадження, встановлення руху коштів, обсягів проведення безтоварних або транзитних операцій, встановлення підприємств реального сектору економіки, які діючи умисно та за попередньою змовою з невстановленою групою осіб здійснювали перерахування безготівкових грошових коштів без відображення у податковому та бухгалтерських обліках, виникла необхідність у розкритті банківської таємниці по поточним рахункам, які належать переліченим вище суб`єктам господарювання, які мають ознаки фіктивності.

Враховуючи те, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані речі і документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у досудовому розслідуванні, слідчий просив надати тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні банків.

Відповідно до ч.5 ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до п.5 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, може відноситись банківська таємниця.

Згідно ч.6 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Перевіривши надані матеріали клопотання, дослідивши докази по даних матеріалах, слідчий суддя приходить до висновку про необхідність задоволення клопотання про тимчасовий доступ до документів, оскільки вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні. Крім того, слідчим було доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.

Керуючись ст.ст. 131, 132, 159-164, 166, 309, 369-372 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

клопотання задовольнити.

Надати слідчим слідчої групи ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 та/або оперативним співробітникам визначених відповідним дорученням тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю вилучити копій документів по наступнимпоточним рахункам: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 »,які усвоїй господарськійдіяльності використовуютьрахунки відкритів ПАТ« ІНФОРМАЦІЯ_29 »(МФО НОМЕР_29 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 »,які усвоїй господарськійдіяльності використовуютьрахунки відкритів АБ« ІНФОРМАЦІЯ_30 »(МФО НОМЕР_45 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 »,які усвоїй господарськійдіяльності використовуютьрахунки відкритів ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (МФО НОМЕР_54 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 »,які усвоїй господарськійдіяльності використовуютьрахунки відкритів ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (МФО НОМЕР_67 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 »,які усвоїй господарськійдіяльності використовуютьрахунки відкритів АБ « ІНФОРМАЦІЯ_33 »(МФО НОМЕР_72 ); ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », яке у своїй господарській діяльності використовує рахунок відкритий в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (МФО НОМЕР_76 );

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », яке у своїй господарській діяльності використовує рахунки відкриті у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (МФО НОМЕР_82 ), зокрема:

виписок про рух грошових коштів по поточним рахункам: ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (МФО НОМЕР_29 ): ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » № НОМЕР_30 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » № НОМЕР_31 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » № НОМЕР_32 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » № НОМЕР_33 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » № НОМЕР_34 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » № НОМЕР_35 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » № НОМЕР_36 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » № НОМЕР_37 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » № НОМЕР_38 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » № НОМЕР_39 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » № НОМЕР_40 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » № НОМЕР_41 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » № НОМЕР_42 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » № НОМЕР_43 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » № НОМЕР_44 .

АБ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (МФО НОМЕР_45 ): ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » № НОМЕР_46 , № НОМЕР_47 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » № НОМЕР_48 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » № НОМЕР_49 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » № НОМЕР_50 , № НОМЕР_51 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » № НОМЕР_52 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » № НОМЕР_53 .

ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (МФО НОМЕР_54 ): ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » № НОМЕР_55 , № НОМЕР_56 , № НОМЕР_57 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » № НОМЕР_58 , № НОМЕР_59 , № НОМЕР_60 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » № НОМЕР_61 , № НОМЕР_62 , № НОМЕР_63 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » № НОМЕР_64 , № НОМЕР_65 , № НОМЕР_66 .

ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (МФО НОМЕР_67 ): ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » № НОМЕР_68 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » № НОМЕР_69 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » № НОМЕР_70 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » № НОМЕР_71 .

АБ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (МФО НОМЕР_72 ): ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » № НОМЕР_73 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » № НОМЕР_74 .

ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (МФО НОМЕР_76 ): ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » № НОМЕР_75 ;

АТ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (МФО НОМЕР_82 ):

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » № НОМЕР_77 , № НОМЕР_78 , № НОМЕР_79 , № НОМЕР_80 , № НОМЕР_81 за період з 01.01.2017 по теперішній час, на носіях CD-R, з інформацією про: точний час надходження, включаючи години, хвилини та секунди та перерахування грошових коштів по вказаному рахунку; залишок грошових коштів на кінець та початок банківського дня; призначення платежів; розрахункові (поточні) рахунки юридичних (фізичних) осіб - контрагентів та банківські установи, в яких вони відкриті; назви юридичних (фізичних) осіб контрагентів, їх коди ЄДРПОУ, інформацію про ІР-адреси з яких відбувався доступ до системи «клієнт-банк» під час здійснення фінансово-господарської діяльності; заявок на видачу готівки; заяв на отримання чекових книжок; договорів, платіжних доручень, інших фінансових документів, які стали підставою для руху коштів по рахунку; документів, які містять інформацію щодо проведення моніторингу по операціям, що йому підлягають з доданням підтверджуючих документів, які були отримані від клієнта в ході проведення.

Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

У разі відмови виконувати ухвалу слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення20.12.2018
Оприлюднено02.03.2023
Номер документу78890464
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів в рамках досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018100090000039 від 25.06.2018 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України

Судовий реєстр по справі —760/33387/18

Ухвала від 20.12.2018

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Сенін В. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні