Провадження № 3/760/9230/18
в справі 760/31147/18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 грудня 2018 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Коробенко С.В., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 (ОСОБА_1), представника компанії Alloheim senioren-Residenz Burgewiese Mary-Wigman-Strabe 1a, 01069, Dresden (Німеччина), за ознаками порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст.483 Митного кодексу України, -
В С Т А Н О В И В :
28 листопада 2018 року до Солом'янського районного суду м. Києва надійшов протокол про порушення митних правил № 0583/10000/18 від 12 вересня 2018 року, з якого вбачається, що 08.09.2018 в зоні діяльності Львівської митниці ДФС через митний кордон України транспортним засобом д.н.з. НОМЕР_1 на підставі дарчого листа від 11.07.2018 за декларацією типу ТР/81/АА (внутрішній транзит) від 08.09.2018UA209020/2018/002647 на адресу Громадської організації Ініціатива Е+ (ЄДРПОУ 39248876) переміщено товари гуманітарна допомога , загальною вагою брутто 9 920,00 кг, вартістю 980,00 євро.
Відповідно до товаросупровідних документів, поставка вищевказаних товарів здійснювалась з території Німеччини від компанії-відправника Alloheim senioren - Burgewiese (Німеччина) на адресу Громадської організації Ініціатива Е+ (ЄДРПОУ 39248876).
Виходячи зі змісту дарчого листа від 11.07.2018, який слугував підставою для переміщення вищезазначених товарів через митний кордон України, товари являли собою функціональне ліжко електричне 10шт., функціональне ліжко механічне 13шт., матрац лікарняний 12шт, інвалідний візок 15шт, ходунки вживані 22шт, тумбочки приліжкові 10шт. , у кількості 82 вантажних місць, вартістю 490,00 євро.
11.09.2018 зазначені вище товари доставлено до митниці та того ж дня заявлені до митного контролю та оформлення в Київській міській митниці ДФС (ВМО № 2 м/п Спеціалізований , м. Київ, Вацлава Гавела, 8а), за митною декларацією типу ІМ/40/АА № UA100210/2018/431338 шляхом електронного декларування.
11.09.2018 в рамках виконання митних процедур, згенерованих автоматизованою системою аналізу та управління ризиками (АСАУР), уповноваженою посадовою особою митниці проведено митний огляд вищезазначених товарів, про що складено відповідний акт.
За результатами проведеного митного огляду товарів встановлено, що товари являють собою по зовнішньому вигляду та у відповідності до маркування бувші у використанні функціональні ліжка електричні, функціональні ліжка механічні, матраци лікарняні, візки інвалідні, ходунки, тумби приліжкові. Також виявлено товари, відомості про які відсутні у товаросупровідних документах, а саме: бувші у використанні телевізори: Grundig - 3 шт., Philips - 2 шт., бувше у використанні медичне обладнання з маркуванням Oxymat 3 weizmann у частково розібраному стані - 1 шт., бувший у використанні тримач для паперових рушників з маркуванням Tork elevation Dispenser hand towel - 36 шт., бувший у використанні тренажер для ніг з маркуванням rwtuv - 1 шт., бувша у використанні плита електрична Clatronic - 1 шт., бувша у використанні праска philips - 1 шт., бувший у використанні пилосос kobolb - 1 шт., засоби гігієни (підгузки, прокладки) - 88 упаковок, медичні набори - 79 шт., медичне приладдя (накладки для голки) Klinion - 10 упаковок, предмет по зовнішньому вигляду схожий на бувшу у використанні запасну частину до побутової техніки - 1шт., бувша у використанні гладильна дошка - 1 шт., медичні набори (ACCU CHEK FAST CLIX) - 29 упаковок, разові дерев'яні медичні палочки (holzmondspate) - 1 упаковка, бувша у використанні постільна білизна - 192,4 кг, медичне обладнання biotest pronto - 9 шт.
Відповідно до ч. 2 ст. 459 МК України суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.
Відповідно до п. 6 постанови Пленуму Верховного суду України від 03 червня 2005 р. №8 Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів.
Відповідно до відомостей листа компанії-відправника Alloheim senioren-Residenz "Burgewiese" (Німеччина), представник останньої - гр. ОСОБА_1, який відповідав за відправлення товарів за дарчим листом від 11.07.2018 на адресу Громадської організації Ініціатива Е + (ЄДРПОУ 39248876), помилково відвантажив зайвий товар.
Таким чином, дії громадянина ОСОБА_1 - представника компанії Alloheim senioren-Residenz "Burgewiese" (Німеччина) призвели до переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю на підставі документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх кількості, маркування, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Дії громадянина ОСОБА_1 (ОСОБА_1), як стверджує представник митного органу, мають ознаки порушення митних правил, передбачені ч.1 ст. 483 Митного кодексу України.
Вартість предмету правопорушення відповідно до опису становить на момент переміщення 3881,00 грн.
Представник митного органу ОСОБА_3 в судовому засіданні підтримав позицію Київської міської митниці ДФС щодо притягнення громадянина ОСОБА_1 (ОСОБА_1) до адміністративної відповідальності за ст. 483 МК України, посилаючись на наявність в матеріалах справи достатніх доказів, які свідчать про порушення останнім митних правил.
Громадянин ОСОБА_1 (ОСОБА_1) в судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлявся.
Суд заслухавши пояснення представника митниці, дослідивши матеріали справи, дійшов до висновку про притягнення громадянина ОСОБА_1 (ОСОБА_1) до адміністративної відповідальності з наступних підстав.
Згідно з ст. 486 Митного кодексу України, завданням провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об'єктивне з'ясування обставин кожної справи вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким порушенням.
Відповідно до пункту 2 статті 459 Митного кодексу України суб'єктами адміністративної відповідальності можуть бути громадяни, які на момент вчинення порушення митних правил досягли 16-річного віку, а при вчиненні таких порушень підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Статтею 483 МК України передбачена відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Відповідно до ч. 1 ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред'явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Таким чином, дії громадянина ОСОБА_1 (ОСОБА_1) мають ознаки порушення митних правил передбачених ч.1 ст. 483 Митного кодексу України, а саме дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів та їх кількості.
Дослідивши матеріали справи, суддя приходить до висновку, що винуватість громадянина ОСОБА_1 (ОСОБА_1) у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України, повністю підтверджується дослідженими у судовому засіданні доказами, які містяться в матеріалах справи.
Таким чином, враховуючи, що безпосереднім предметом правопорушення митних правил є товар, суд вважає за необхідне застосувати до громадянина ОСОБА_1 (ОСОБА_1) адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією безпосередніх предметів порушення митних правил.
Керуючись ст. ст. 280, 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. ст. 373, 483, 511, 527-529 Митного кодексу України, суддя -
П О С Т А Н О В И В :
Визнати винним громадянина ОСОБА_1 (ОСОБА_1) у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ч.1 ст. 483 Митного кодексу України.
Накласти на громадянина ОСОБА_1 (ОСОБА_1) адміністративне стягнення у вигляді штрафу на користь держави у в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил - 3881,00 грн., який необхідно сплатити за наступними реквізитами: Одержувач: УДКСУ у Солом'янському районі; Код ЄДРПОУ: 38050812; МФО: 820019; Банк одержувач: ГУ ДКСУ у м. Києві, р/р №31113106705010. Призначення платежу: від (ПІБ) за ПМП, згідно з ст. 483 МКУ та постанови суду від 21 грудня 2018 року; з конфіскацією в дохід держави безпосередніх предметів порушення митних правил згідно з описом предметів до протоколу про порушення митних правил 0583/10000/18 від 12 вересня 2018 року, які вилучені та зберігаються на складі Київської міської митниці ДФС, за адресою: м. Київ, б-р Вацлава Гавела, 8А.
Стягнути з громадянина ОСОБА_1 (ОСОБА_1) судовий збір в розмірі 352,40 грн., який підлягає сплаті за наступними реквізитами: УДК СУ Солом'янського району м. Києва, код отримувача /код за ЄДРПОУ/: 38050812, рахунок отримувача: 31212206700010, банк отримувача: ГУ ДКУ у м. Києві, код банку отримувача /МФО/: 820019, код класифікації доходів бюджету: 220301 01.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через районний суд, шляхом подання скарги протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Постанова пред'являється до виконання протягом трьох місяців.
Суддя:
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.12.2018 |
Оприлюднено | 29.12.2018 |
Номер документу | 78890591 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Коробенко С. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні