Рішення
від 05.09.2018 по справі 804/1435/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 вересня 2018 р. справа № 804/1435/18 Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Павловський Д.П., розглянувши у місті Дніпрі в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро-Блок" (місцезнаходження: 50005, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Домобудівельна, будинок 1А/1; код ЄДРПОУ 33758778) до Державної фіскальної служби України (місцезнаходження: 04053, Київська область, місто Київ, Львівська площа, будинок 8; код ЄДРПОУ 39292197), третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - Публічне акціонерне товариство "Криворізький залізорудний комбінат" (місцезнаходження: 50029, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Симбірцева, будинок 1-А; код ЄДРПОУ 09191307) про скасування рішення, та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ :

23 лютого 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Євро-Блок" звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить суд: скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 02.01.2018 року №520199/33758778 про відмову в реєстрації податкової накладної № 64 від 10.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №64 від 10.11.2017, поданою Товариством з обмеженою відповідальністю "Євро-Блок", за датою її подання.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що ним було складено податкову накладну № 64 від 10.11.2017 року на загальну суму 33600,00 грн. на адресу ПАТ Криворізький залізорудний комбінат та направлено засобами електронного зв'язку 21.11.2017 року для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Проте, згідно отриманої квитанції № 1 від 23.11.2017 року, направленої Державною фіскальною службою України, податкову накладну було прийнято, але реєстрацію зупинено та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів. Позивач зазначає, що ним було направлено на адресу відповідача повідомлення щодо подачі документів щодо підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленій ПН/РК та пояснення з копіями документів на підтвердження здійснення господарської операції, проте, отримані документи відповідачем не було взято до уваги та винесено оскаржуване Рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 02.01.2018 року № 520199/33758778 про відмову в реєстрації податкової накладної № 64 від 10.11.2017 року. Отже, Товариство з обмеженою відповідальністю "Євро-Блок" не погоджується із прийнятим Рішенням про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, вважає його протиправним та таким, що підлягає скасуванню, та просить суд зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 64 від 10.11.2017 року датою її поданя (а.с. 6-20).

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.03.2018 року, після усунення недоліків позовної заяви, відкрито провадження у адміністративній справі, та призначено справу до розгляду у відкритому судовому засіданні (а.с. 2-3).

У відкрите судове засідання 05.09.2018 року представники сторін не прибули, належним чином повідомлялись про день, час і місце судового засідання, що підтверджується матеріалами справи.

02.05.2018 року представником позивача через канцелярію суду подано письмову заяву про розгляд справи без його участі, в письмовому провадженні, за наявними у справі матеріалами. Також, представник Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро-Блок" зазначив, що позовні вимоги підтримує у повному обсязі та просить суд позов їх задовольнити (а.с. 168).

11.04.2018 року представником відповідача було подано відзив на позов, в якому Державна фіскальна служба України проти задоволення позовних вимог заперечує, просить суд у задоволенні позовних вимог відмовити повністю та зазначає, що Комісією ДФС прийнято оскаржувані рішення правомірно, оскільки надані платником податку копії документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Щодо вимоги позивача про зобов'язання зареєструвати в ЄРПН податкові накладні, відповідач зазначає, що відповідно до норм чинного законодавства повноваження Державної фіскальної служби України щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН є дискреційним повноваженням та виключною компетенцією уповноваженого органу, тому, позовна вимога про зобов'язання зареєструвати податкову накладну від 10.11.2017 року № 64 в Єдиному державному реєстрі податкових накла дних датою її фактичного направлення є також необґрунтованою, оскільки за рахунок такої вимоги, позивач намагається не добросовісно скористатись належним йому правом на захист (а.с. 141-142).

17.04.2018 року представником третьої особи було подано письмові пояснення, в яких ПАТ "Кривбасзалізрудком" зазначає, що на підставі договору поставки № 386 від 27.03.2017 року, специфікації № 5 від 11.07.2017 року до договору поставки та заявки № 53-15/1845 від 03.11.2017 року ТОВ "Євро-Блок" 10.11.2017 року здійснило поставку накладок Р-43 на адресу ПАТ "Кривбасзалізрудком". Факт поставки накладок Р-43 відображено у документах, а саме: видатковій накладній № Є-00000041 від 10.11.2017 р.; рахунку-фактурі № Є-00000086 від 10.11.2017 р.; товарно-транспортній накладній № 00099 від 10.11.2017 р.; прибутковому ордері № 1085 від 10.11.2017 р. Третья особа наголошує, що відзив на позов представника Державної фіскальної служби України не містить жодного конкретного обґрунтування рішення від 02.01.2018 р., не зазначає в чому саме полягає не відповідність первинних документів вимогам діючого законодавства, та яких саме документів не надано для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Поставка 10.11.2017 року накладок Р-43 оплачена ПАТ "Кривбасзалізрудком" частково в сумі 33660,00 грн. Часткова оплата обумовлена тим, що відсутність факту реєстрації податкової накладної № 64 від 10.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних позбавляє ПАТ "Кривбасзалізрудком" можливості включити суму ПДВ 6732,00 грн. до податкового кредиту, що порушує права третьої особи, тому, представник просить суд скасувати рішення відповідача (а.с. 149-151).

Згідно із частиною 3 статті 194 Кодексу адміністративного судочинства України, учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності.

Частиною 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Керуючись приписами статей 194, 205 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ухвалив розглянути адміністративну справу в порядку письмового провадження, за наявними матеріалами справи.

Дослідивши матеріали справи, враховуючи позицію позивача, викладену у позові, позицію відповідача, викладену у відзиві на позов, та позицію третьої особи, викладену у письмових поясненнях, оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному та об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступних підстав.

Згідно із частиною 1 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Так, судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Євро-Блок" є юридичною особою та перебуває на обліку в Криворізькій південній ОДПІ Головного управління ДФС в Дніпропетровській області, та є платником податку на додану вартість.

Діяльність за КВЕД-2010: оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; лісопильне та стругальне виробництво; виробництво будівельних металевих конструкцій та частин конструкцій; неспеціалізована оптова торгівля; надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (а.с. 123-130).

З матеріалів справи вбачається, що Товариством з обмеженою відповідальністю "Євро-Блок" було сформовано податкову накладну № 64 від 10.11.2017 року на загальну суму 33600,00 грн., у т.ч. ПДВ 6732,00 грн. на адресу ПАТ Криворізький залізорудний комбінат , та направлено засобами електронного зв'язку 21.11.2017 року о 12:59:52 години для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 23).

Згідно отриманої квитанції № 1 від 23.11.2017 року, направленої Державною фіскальною службою України, через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів , податкову накладну було прийнято № НОМЕР_1, але реєстрацію зупинено з підстав: виявлено помилки - відповідно до п. 201.16. ст. 201 ПКУ реєстрація ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків визначених п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 р. № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання товарів по товарах УКТ ЗЕД: 7302, та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів.

Судом встановлено, що позивачем 22.12.2017 року о 15:00:53 години засобами електронного зв'язку було направлено на адресу Державної фіскальної служби України повідомлення від 13.12.2017 № 11 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленій ПН/РК, що підтверджується квитанцією № 1 від 22.12.2017 року.

Згідно із повідомленням, позивачем було направлено пояснення від 15.12.2017 року №15/12 та копії первинних документів, що підтверджують здійснення господарської операції щодо якої було складено податкову накладну № 64 від 10.11.2017 року (а.с. 26-27).

Матеріалами справи підтверджується, що Рішенням комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 02.01.2018 року № 520199/33758778, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної № 64 від 10.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних з підстав надання платником податків копій документів, які складені з порушенням законодавства, та/або не є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної (а.с. 21).

Вимоги до оформлення податкових накладних, їх видачі та внесення до Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН) встановлені ст. 201 Податкового кодексу України.

Так, відповідно до п. 201.1 ст.201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Приписами п. 201.10 ст.201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування регламентований положеннями пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

Так, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Згідно положень пункту 74.2. статті 74 Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 567.

Згідно п.п. 201.16.1. п. 201.16. ст. 201 Податкового кодексу України, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів її вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що для розблокування реєстрації ПН платник податків може подати письмові пояснення та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатні для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої ПН/РК в ЄРПН.

Сполучники «та/або» вказують на існування альтернативи для платника податків, тобто, він може на власний розсуд подати чи то письмові пояснення, чи то копії документів за вичерпним переліком, або вчинити обидві дії одночасно.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем було подано до відповідача обидві складові пакету документів (пояснення та копії документів, якими підтверджується реальність здійснення операцій по відмовленій податковій накладній).

Відповідно до п. 49.10. ст. 49 Податкового кодексу України, відмова посадової особи контролюючого органу прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо) забороняється.

Відповідно до пункту 49.13. статті 49 Податкового кодексу України, у разі якщо в установленому законодавством порядку буде встановлено факт неправомірної відмови контролюючим органом (посадовою особою) у прийнятті податкової декларації, остання вважається прийнятою у день її фактичного отримання контролюючим органом.

Підпунктом 21.1.1. п. 21.1. ст. 21 Податкового кодексу України визначено, що посадові особи контролюючих органів зобов'язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.

Згідно підпункту 21.1.4. пункту 21.1. статті 21 Податкового кодексу України, контролюючі органи зобов'язані не допускати порушень прав та охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій.

Отже, суд робить висновок, що оскаржуване рішення є необґрунтованим, оскільки платником податків подано всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковою накладною, у реєстрації якої було відмовлено.

Таким чином, враховуючи, що податкова накладна оформлена позивачем відповідно до вимог п. 201.1. ст. 201 Податкового кодексу України, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав щодо відмови у прийнятті вищевказаної податкової накладної, тому, суд вважає, що позовні вимоги про скасування рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 02.01.2018 року №520199/33758778 про відмову в реєстрації податкової накладної № 64 від 10.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних є обґрунтованими, та такими, що підлягають задоволенню.

Щодо позовних вимог про зобов'язання Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 64 від 10.11.2017, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "Євро-Блок" датою її подання, суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правосуддя за своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах (абзац 10 пункту 9 Рішення Конституційного Суду України від 30 січня 2003 року № 3-рп/2003).

Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому, під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.

Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Як зазначив Вищий адміністративний суд України в Інформаційному листі від 24.10.2013 №1486/12/13-13, у відповідності до пункту 201.10. статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є обов'язком постачальника товарів чи послуг.

Цьому обов'язку кореспондує обов'язок центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, прийняти та зареєструвати надану платником податку-продавцем податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При розв'язанні спорів, пов'язаних з оскарженням неприйняття податкових накладних для їх реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, суди повинні враховувати, що Податковим кодексом України визначено правові наслідки відсутності факту реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Така податкова накладна не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.

Таким чином, відсутність реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних впливає на правовий стан платників податків. Покупець товарів позбавляється права на формування податкового кредиту за рахунок відповідних сум, а продавець може зазнати небажаних для нього наслідків у вигляді проведення його позапланової перевірки.

Як визначено положеннями пп. 201.16.4. п. 201.16. ст. 201 Податкового кодексу України, податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За наведених обставин, суд дійшов висновку про необхідність поновлення прав позивача, шляхом зобов'язання Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 64 від 10.11.2017, подану Товариством з обмеженою відповідальністю "Євро-Блок" датою її подання, тому, суд вважає цю позовну вимогу також обґрунтованою та такою, що підлягає задоволенню.

Частиною 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно із частинами 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до частини 3 статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що поданих сторонами доказів достатньо для повного встановлення обставин справи щодо ухвалення законного судового рішення, яким позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро-Блок" до Державної фіскальної служби України, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Публічне акціонерне товариство "Криворізький залізорудний комбінат" про скасування рішення, та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.

Згідно із частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов'язані зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову до суду у розмірі 3524,00 грн., що документально підтверджується платіжним дорученням № 670 від 06.03.2018 року на суму 1762,00 грн. та платіжним дорученням № 658 від 13.02.2018 року на суму 1762,00 грн., наявними в матеріалах справи (а.с. 4-5).

Отже, судовий збір у сумі 3524,00 грн. підлягає поверненню позивачу.

На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 9, 72 - 77, 90, 139, 246 - 247, 249, 255, 295, 297Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро-Блок" (місцезнаходження: 50005, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Домобудівельна, будинок 1А/1; код ЄДРПОУ 33758778) до Державної фіскальної служби України (місцезнаходження: 04053, Київська область, місто Київ, Львівська площа, будинок 8; код ЄДРПОУ 39292197), третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору - Публічне акціонерне товариство "Криворізький залізорудний комбінат" (місцезнаходження: 50029, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Симбірцева, будинок 1-А; код ЄДРПОУ 09191307) про скасування рішення, та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 02.01.2018 року № 520199/33758778 про відмову в реєстрації податкової накладної № 64 від 10.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України (місцезнаходження: 04053, Київська область, місто Київ, Львівська площа, будинок 8; код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну № 64 від 10.11.2017, поданою Товариством з обмеженою відповідальністю "Євро-Блок" (місцезнаходження: 50005, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Домобудівельна, будинок 1А/1; код ЄДРПОУ 33758778), датою її фактичного подання.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро-Блок" (місцезнаходження: 50005, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Домобудівельна, будинок 1А/1; код ЄДРПОУ 33758778) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (місцезнаходження: 04053, Київська область, місто Київ, Львівська площа, будинок 8; код ЄДРПОУ 39292197) документально підтверджені судові витрати, пов'язані зі сплатою судового збору у розмірі 3524,00 грн. (Три тисячi п`ятсот двадцять чотири гривнi 00 копiйок).

Копію рішення направити всім сторонам по справі.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України, та може бути оскаржено в порядку та строки, передбачені статтями 295, 297 цього Кодексу, безпосередньо до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд, відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя ОСОБА_1

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.09.2018
Оприлюднено30.12.2018
Номер документу78894378
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/1435/18

Рішення від 05.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Павловський Дмитро Павлович

Ухвала від 16.03.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Павловський Дмитро Павлович

Ухвала від 26.02.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Павловський Дмитро Павлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні