Постанова
від 26.12.2018 по справі 699/1319/18
КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 699/1319/18

Номер провадження № 3/699/531/18

ПОСТАНОВА

про повернення матеріалів для належного оформлення

26.12.2018 року м. Корсунь-Шевченківський

Суддя Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області Линдюк В.С., розглянувши матеріали, які надійшли із Головного управління ДФС у Черкаській області, щодо притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, адреса місця реєстрації: АДРЕСА_1, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1, працюючого керівником ТОВ СПК БВ Рось (юридична адреса: вул. Московська, 8-Е, Печерський район м. Київ, код за ЄДРПОУ 35309272), за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-2 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

До Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області надійшло 2 матеріали про вчинення ОСОБА_1 двох адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 163-2 КУпАП.

Постановою Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області від 11.12.2018 року вказані матеріали об'єднані в одне провадження.

Згідно з ч. 2 ст. 7 КУпАП провадження у справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Відповідно до ст. 278 КУпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує питання чи правильно складений протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення, чи належить до його компетенції розгляд даної справи.

Згідно змісту ч. 1 ст. 276 КУпАП справа про адміністративне правопорушення розглядається за місцем його вчинення.

Положеннями ч. 1 ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

У порушення вимог ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення від 09.11.2018 року № 209 відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП місце вчинення вказаного правопорушення вказано смт. Стеблів Корсунь-Шевченківського району (місцезнаходження земельної ділянки), а у протоколі від 07.11.2018 року № 195 - Стеблівська ОТГ Корсунь-Шевченківського району, водночас юридичною адресою ТОВ СПК БВ Рось є вул. Московська, 8 Е, Печерського району м. Київ.

За змістом вказаних протоколів ОСОБА_1 не подав до установи банку платіжне доручення на сплату узгодженого податкового зобов'язання з орендної плати за землю та платіжне доручення на сплату узгодженого податкового зобов'язання з податку на нерухоме майно.

Водночас, в матеріалах справи не наведено нормативний акт, яким передбачено обов'язок подавати вказані платіжні доручення виключно на території, де знаходиться предмет оподаткування, а не за юридичною адресою підприємства.

За таких обставин, відсутність у протоколі про адміністративне правопорушення, який згідно з ст. 251 КУпАП при вирішенні справи слід враховувати як один із доказів винуватості особи, достатніх відомостей про те чи належить дана справа до територіальної підсудності Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області, унеможливлює прийняття судом рішення з числа, передбачених ст. 284 КУпАП, та має наслідком повернення матеріалів справи до Смілянської ОДПІ Головного управління ДФС у Черкаській області для їх належного оформлення.

Відповідно до п. 24 постанови Пленуму Верховного Суду України від 23.12.2005 року № 14 визнано правильну практику тих суддів, які вмотивованими постановами повертають протоколи про адміністративні правопорушення, складені без додержання вимог ст. 256 КУпАП, відповідному органу для їх належного оформлення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 7, 9, 163-2, 251, 256, 277, 278 КУпАП, суддя

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 163-2 КУпАП (протокол від 09.11.2018 року № 209, від 07.11.2018 року № 195) повернути до Смілянської ОДПІ Головного управління ДФС у Черкаській області для їх належного оформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя Линдюк В.С.

СудКорсунь-Шевченківський районний суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення26.12.2018
Оприлюднено30.12.2018
Номер документу78912187
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —699/1319/18

Постанова від 26.12.2018

Адмінправопорушення

Корсунь-Шевченківський районний суд Черкаської області

Линдюк В. С.

Постанова від 11.12.2018

Адмінправопорушення

Корсунь-Шевченківський районний суд Черкаської області

Линдюк В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні