Рішення
від 26.12.2018 по справі 826/1835/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

26 грудня 2018 року № 826/1835/18

Окружний адміністративний суд м. Києва у складі: головуючого судді Шевченко Н.М., розглянувши у письмовому порядку за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Міністерства юстиції України до Міжнародної громадської організації Вірне козацтво , третя особа - Служба безпеки України, про зобов'язання вчинити дії,

У С Т А Н О В И В :

Міністерство юстиції України (надалі по тексту також - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Міжнародної громадської організації Вірне козацтво , третя особа - Служба безпеки України, у якому просить заборонити та примусово розпустити (ліквідувати) Міжнародну громадську організацію Вірне козацтво .

Обгрунтовуючи позовні вимоги Міністерство юстиції зазначає, що наділене правом звернення до суду з позовом про припинення та примусовий розпуск (ліквідацію) громадського об'єднання Вірне козацтво , оскільки в діях даного об'єднання наявні ознаки порушення статей 36, 37 Конституції України та статті 4 Закону України Про громадські об'єднання , спрямовані, зокрема, на зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності України; пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової чи релігійної ворожнечі. При цьому, представник позивача посилається на статті наявні в мережі Інтернет, матеріали відео зйомки наявні у відкритому доступі та трансльовані в мережі, лист Служби безпеки України, в яких зазначено про обставини протиправної діяльності керівників та членів громадської організації.

У встановлений строк відзив на позовну заяву та наявні у відповідача докази до суду не надходили, хоча судом надсилались ухвала про відкриття провадження, про прийняття до свого провадження та повістки про виклик на вказану в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних - осіб підприємців та громадських формувань адресу.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 06.02.2018 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами загального позовного провадження.

Відповідно до розпорядження керівника апарату Окружного адміністративного суду м. Києва № 941 від 04.06.2018 Щодо призначення повторного автоматизованого розподілу судових справ дану справу передано на повторний автоматичний розподіл між суддями.

Згідно протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 04.06.2018 дану справу передано для розгляду судді Окружного адміністративного суду м. Києва Шевченко Н.М.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 06.06.2018 прийнято справу до свого провадження за правилами загального позовного провадження та призначено до розгляду.

У судовому засіданні представник позивача заявлені позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив їх задовольнити.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, будучи належним чином повідомленим про дату і час розгляду справи.

Третьою особою позовні вимоги підтримані з підстав, зазначених у позовній заяві та наданих 13.03.2018 суду письмових поясненнях.

Відповідно до ч. 3 ст. 194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

Зважаючи на вищевказану норму, представники позивача та третьої особи заявили письмове клопотання про здійснення розгляду справи в письмовому провадженні.

Так, на підставі ч. 3 ст. 194 Кодексу адміністративного судочинства України суд перейшов до розгляду справи в порядку письмового провадження.

Вивчивши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд зазначає наступне.

Як убачається із матеріалів справи, згідно з відомостей реєстру громадських об'єднань Міжнародна громадська організація Вірне козацтво зареєстрована Міністерством юстиції України 26.03.2008, свідоцтво № 2876, як міжнародна громадська організація.

Також, 16.04.2008 Міжнародна громадська організація Вірне козацтво зареєстрована Подільською у м. Києві державною адміністрацією за № 10711020000024522.

До Міністерства юстиції України надійшов від Служби безпеки України лист № 5/3/1-20510 від 21.11.2017 щодо протиправної діяльності Міжнародної громадської організації Вірне козацтво та з проханням ініціювати процедуру заборони діяльності організації шляхом її примусового розпуску (ліквідації). (а. с. 14-31)

На підставі вищезазначеного листа Міністерством юстиції України в діях керівника та членів Міжнародної громадської організації Вірне козацтво виявлені ознаки порушення громадським об'єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 Закону України Про громадські об'єднання , а саме керівником МГО Вірне козацтво ОСОБА_1, який є фігурантом низки кримінальних проваджень, від імені громадської організації вчиняються дії спрямовані на порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки.

З наданих Службою безпеки України матеріалів убачається, що керівник МГО Вірне козацтво ОСОБА_1 активно проводив свою діяльність проти прихильників Євромайдану , формував козацькі дружини по протидії мітингувальникам, поширював сепаратистські настрої серед широких верств населення України, при цьому, він, разом зі своїми спільниками, провокували та підбурювали громадян України на захоплення державних будівель та проведення місцевих референдумів щодо федералізації окремих регіонів України.

Протягом усього періоду збройного конфлікту на сході України очолювана ОСОБА_1 організація займається проведенням акцій протестного та інформаційного характеру, метою яких є дискредитація органів державної влади України, її політики спрямованої на зближення із заходом.

ОСОБА_1, як керівник організації, неодноразово висловлював свої проросійські та антиукраїнські настрої, а також відзначається підтримкою сепаратистських проявів, активно займається пропагандою проросійських настроїв серед місцевого населення та вербуванням найманців для проведення терористичної діяльності.

У загальному доступі в мережі Інтернет наявні розміщені відомості щодо протиправної діяльності ОСОБА_1, а саме:

- за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=JnGhipm94Us у своєму інтерв'ю проросійському телевізійному каналу Newsfront ОСОБА_1 заявив, що України як самостійної держави ніколи не існувало та не існує, що правлячий режим в Україні це хунта , яка використовує неонацистів та алкашів з ВСУ для боротьби з мирним населенням Донбасу;

- за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pLNn9nq6kkQ засновник і керівник організації в негативному руслі аналізує події, що сталися під час Революції Гідності , у якому зазначає, що основною метою керівників Євромайдану було, використовуючи неонацистів та фінансові вливання із заходу, створити русофобську повністю підконтрольною євроатлантичним структурам державу;

- у своєму інтерв'ю за посиланням https://news-front.info/2017/02/17/aleksei-selivanov-o-terroristicheskih-metodah-kieva-protiv-ldnr-i-ukrainskom-natsionalizme/ ОСОБА_1 розповідає про терористичні методи Києва та український неонацизм;

- інтерв'ю щодо можливої діяльності на території України під патронатом організації проросійськи налаштованих молодіжних центрів з вербування та підготовки громадян України з метою їх подальшого використання у якості учасників різноманітних антиукраїнських акцій непокори та можливого повалення діючої влади в Україні https: //www.youtube.co/n/watch?v=PObFPVgCRyU; http://www.novorossia.org/politika/3881-vernoe-kazachestvo-protiv-banderovskogo sokila-ob.html). (а. с. 20-31)

Також наявні матеріали щодо проросійськи налаштованої антиукраїнської політики засновника та керівника Міжнародної громадської організації Вірне Козацтво у мережі Інтернет за низкою посилань. (а. с. 8)

Вказані матеріали підтверджують проросійську налаштованість членів МГО Вірне Козацтво , їх участь у антимайдані та збройному конфлікті проти сил АТО на сході України.

Так, діяльність представників вищевказаної установи на даний час розслідується в рамках кримінальних проваджень, відкритих слідчим підрозділом Служби безпеки України за ознаками вчинення злочинів, передбачених ч. 3 ст. 15, ч. 2 ст. 258 та ч. 1 ст. 258-3 Кримінального кодексу України. У ході досудового розслідування отримано відомості про створення керівниками і членами МГО Вірне козацтво терористичної групи та безпосередню участь у ній.

Головним слідчим управлінням Служби безпеки України в рамках розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22015000000000277 від 22.09.2015 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 15, ч. 2 ст. 258 та ч. 1 ст. 258-3 Кримінального кодексу України встановлено, що окремі представники зазначеної громадської організації, в період з квітня по жовтень 2015 року, діючи умисно за попередньою змовою, з метою порушення громадської безпеки, перешкоджання проведення заходів часткової мобілізації та призову на строкову службу до збройних Сил України та залякування населення міста Києва, використовуючи складну суспільно-політичну ситуацію, що склалась в України, та бажаючи підвищити рівень напруженості, що існує в державі, сповідуючи негативне ставлення до діючої влади в Україні, обраного політичного курсу та радикальні настрої, підготувалися до вчинення терористичного акту, однак, 09.10.2015 члени організації були затримані співробітниками Служби безпеки України, а тому не змогли завершити свій задум.

У рамках кримінального провадження № 22015000000000344, внесеного до Єдиного державного реєстру досудових розслідувань від 30.10.2015 за ознаками вчинення злочину, передбаченого ч. 1 ст. 258-1 Кримінального Кодексу України окремі з функціонерів даної громадської організації були обвинувачені у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 258 Кримінального Кодексу України, а саме: вибуху 03.09.2015 гранати в приміщенні збору гуманітарної допомоги учасникам АТО громадської організації Правовий сектор Оболонь .

Проте, співробітниками Служби безпеки України було припинено протиправну діяльність громадян України, які створили злочинне угрупування з числа членів МГО Вірне козацтво , що були об'єднані ідейними антиукраїнськими переконаннями. Ватажки вказаного організованого збройного угрупування розробили план проведення терористичного акту шляхом підриву пункту прийому волонтерської допомоги бійцям АТО та здійснили розподіл функцій учасників групи, спрямованих на створення умов для вчинення злочину. їх протиправна діяльність була припинена шляхом затримання на місці замаху на вчинення терористичного акту.

Також, правоохоронними органами було задокументовано діяльність декількох функціонерів зазначеного громадського об'єднання (відповідача), які з метою підготовки груп до вчинення терористичних актів у м. Києві, діючи за завданням російських спецслужб, організували проведення щотижневих практичних занять з тактико-диверсійної підготовки в одному з лісових масивів Київської області, а також облаштував у межах м. Києва охорони для зберігання вибухівки та вогнепальної зброї. Для здійснення своїх злочинних задумів вказані члени МГО Вірне козацтво організували групу осіб та розробили можливий план проведення терористичного акту у одному з районних військкоматів м. Києва, з метою залякування населення та перешкоджання проведення в м. Києві призову на строкову військову службу та заходів мобілізації Збройних Сил України, їх протиправна діяльність також була припинена шляхом затримання на місці замаху на вчинення терористичного акту.

Подібні випадки готування членами зазначеного громадського об'єднання особливо тяжких злочинів проти основ державності та громадян України були зафіксовані майже по всій території України.

Правоохоронними органами встановлено, що МГО Вірне козацтво входить до Союзу козачих військ Росії та зарубіжжя (Російська Федерація), однією із цілей якою є створення російською стороною підконтрольних проросійських козацьких структур з метою здійснення впливу на розвиток обстановки та органи влади, просування підконтрольних політиків, поширення серед населення України думки про необхідність створення єдиної слов'янської держави. За короткий проміжок часу дана структура створила свої осередки у Житомирській. Чернігівській, Полтавській, Харківській, Львівській, Дніпропетровській, Кіровоградській областях, а також в Автономної Республіки Крим і Сербії.

У свою чергу, МГО Вірне козацтво та підконтрольний йому козачо-кадетський корпус можуть використовуватися проросійськими силами для проведення дестабілізації суспільно-політичної обстановки на території України, а також для здійснення силових акцій протесту. Учасники вказаної організації є радикально налаштовані особи, які не сприймають чинну в Україні владу, заперечують євроінтеграційний напрямок розвитку нашої держави та суверенітет України як суб'єкта міжнародних відносин, сповідують цінності об'єднання трьох держав (Росії, України та Білорусії) на ґрунті православ'я як єдиної державної релігії тощо, що підтверджується наявними у мережі Інтернет виступами та інтерв'ю. (а. с. 10)

Також правоохоронними органами встановлено, що фінансування МГО Вірне козацтво відбувається через Міжнародний фонд підтримки козацтва, який був створений в жовтні 2009 року з ініціативи Союзу військових козачих товариств при підтримці Ради при Президенті Російської Федерації з питань козацтва. Під час візиту представників вказаного фонду до м. Києва був підписаний договір з керівництвом МГО Вірне Козацтво про співпрацю, фінансування та програму подальших спільних дій.

Зважаючи на встановлені відомості про діяльність Міжнародної громадської організації Вірне козацтво , що суперечить чинному законодавству України, зокрема, статтям 36, 37 Конституції України, ст. 4 Закону України Про громадські об'єднання , та ураховуючи лист Служби безпеки України № 5/3/1-20510 від 21.11.2017, Міністерство юстиції України у встановлений законом порядок звернулось до суду з позовом про заборону та примусовий розпуск (ліквідацію) громадської організації.

Суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню повністю, з огляду на таке.

Відповідно до ст. 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожен має право на свободу вираження поглядів. Це право включає свободу дотримуватися своїх поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів. Ця стаття не перешкоджає державам вимагати ліцензування діяльності радіомовних, телевізійних або кінематографічних підприємств.

Здійснення цих свобод, оскільки вони пов'язані з обов'язками і відповідальністю, можуть підлягати таким формальностям, умовам, обмеженням або санкціям, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я чи моралі, для захисту репутації чи прав інших осіб, для запобігання розголошенню конфіденційної інформації або для підтримання авторитету і безсторонності суду.

Положеннями ст. 11 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод передбачено, що кожен має право на свободу мирних зібрань і свободу об'єднання з іншими особами, включаючи право створювати профспілки та вступати до них для захисту своїх інтересів.

Здійснення цих прав не підлягає жодним обмеженням, за винятком тих, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я чи моралі або для захисту прав і свобод інших осіб.

Відповідно до ст. 36 Конституції України громадяни України мають право на свободу об'єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей. Політичні партії в Україні сприяють формуванню і вираженню політичної волі громадян, беруть участь у виборах. Членами політичних партій можуть бути лише громадяни України. Обмеження щодо членства у політичних партіях встановлюються виключно цією Конституцією і законами України. Громадяни мають право на участь у професійних спілках з метою захисту своїх трудових і соціально-економічних прав та інтересів. Професійні спілки є громадськими організаціями, що об'єднують громадян, пов'язаних спільними інтересами за родом їх професійної діяльності. Професійні спілки утворюються без попереднього дозволу на основі вільного вибору їх членів. Усі професійні спілки мають рівні права. Обмеження щодо членства у професійних спілках встановлюються виключно цією Конституцією і законами України. Ніхто не може бути примушений до вступу в будь-яке об'єднання громадян чи обмежений у правах за належність чи неналежність до політичних партій або громадських організацій. Усі об'єднання громадян рівні перед законом.

Згідно з приписами ст. 37 Конституції України утворення і діяльність політичних партій та громадських організацій, програмні цілі або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров'я населення, забороняються. Політичні партії та громадські організації не можуть мати воєнізованих формувань. Не допускається створення і діяльність організаційних структур політичних партій в органах виконавчої та судової влади і виконавчих органах місцевого самоврядування, військових формуваннях, а також на державних підприємствах, у навчальних закладах та інших державних установах і організаціях. Заборона діяльності об'єднань громадян здійснюється лише в судовому порядку.

Приписами п. 1 ч. 2 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 228 визначено, що Міністерство юстиції України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.

Міністерство юстиції України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, зокрема, що реалізує державну правову політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.

Так, згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань суб'єктом державної реєстрації є Міністерство юстиції України - у разі державної реєстрації політичних партій, всеукраїнських професійних спілок, їх об'єднань, всеукраїнських об'єднань організацій роботодавців; відокремлених підрозділів іноземних неурядових організацій, представництв, філій іноземних благодійних організацій, постійно діючих третейських судів, засновниками яких є всеукраїнські громадські організації, всеукраїнських творчих спілок, символіки громадських формувань.

Законом України Про громадські об'єднання визначено правові та організаційні засади реалізації права на свободу об'єднання, гарантованого Конституцією України та міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, порядок утворення, реєстрації, діяльності та припинення громадських об'єднань.

Відповідно до ч. ч. 1-3 ст. 4 Закону України Про громадські об'єднання утворення і діяльність громадських об'єднань, мета (цілі) або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров'я населення, пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки, забороняються. Громадські об'єднання не можуть мати воєнізованих формувань. Інші обмеження права на свободу об'єднання, у тому числі на утворення і діяльність громадських об'єднань, можуть бути встановлені виключно законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 28 Закону України Про громадські об'єднання громадське об'єднання може бути заборонено судом за позовом уповноваженого органу з питань реєстрації в разі виявлення ознак порушення громадським об'єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 цього Закону. Заборона громадського об'єднання має наслідком припинення його діяльності у порядку, встановленому Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань . Справа про заборону громадського об'єднання розглядається у порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Таким чином, ураховуючи вищевказані положення законодавства, на переконання суду, Міністерство юстиції України наділене правом звернення до суду з позовом до громадської організації про її припинення та примусовий розпуск (ліквідацію).

Як уже зазначалось вище, правоохоронними органами України було встановлено як у рамках низки кримінальних проваджень та і на підставі наявних у вільному доступі в мережі Інтернет відеоматеріалах, наявність в діяльності Міжнародної громадської організації Вірне козацтво та їх членів порушень встановлених законодавством обмежень щодо діяльності громадських організацій, а саме вчинення дій, спрямованих на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров'я населення, пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки.

Доказів на спростування встановленого та жодних пояснень на спростування позиції Міністерства юстиції України та Служби безпеки України відповідачем суду не надано.

Крім того, у судовому засіданні представником позивача надано суду копії матеріалів кримінального провадження № 2201000000000344 за фактом вчинення злочину, передбаченого ч. 1 ст. 258-3 КК України, у яких містяться, зокрема, протоколи допитів свідків, висновок експерта та інші матеріали кримінального провадження, що підтверджують обгрунтованість доводів позивача про наявність порушень в діях керівника та членів МГО Вірне козацтво приписів законодавства про діяльність громадської організації, які пронумеровані, прошиті та скріплені печаткою для пакетів № 12 Служба безпеки України Головне управління у м. Києві та Київській області на 60 аркушах. (а. с. 112-177)

Також суд бере до уваги надану Службою безпеки України інформацію про те, що вироком Деснянського районного суду м. Києва від 06.05.2016 у справі №754/3843/16-к членів (учасників) Міжнародної громадської організації Вірне козацтво ОСОБА_3, ОСОБА_4 та ОСОБА_2 визнано винним в інкримінованих їм злочинах та засуджено до позбавлення волі. (а. с. 56)

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 ст. 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно із ч. ч. 1-3 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до пункту 5 Керівних принципів щодо заборони та розпуску політичних партій та подібних заходів, ухвалених Венеціанською Комісією на її 41 пленарній сесії (Венеція, 10-11 грудня 1999 року), заборона чи розпуск політичних партій як дуже далекосяжний захід повинен застосовуватися з крайньою стриманістю. Перш ніж звертатися до компетентного судового органу щодо заборони чи розпуску партії, уряд чи інший орган влади повинен оцінити, беручи до уваги ситуацію в конкретній країні, чи ця партія дійсно становить небезпеку вільному і демократичному політичному порядку або правам окремих осіб і чи таку небезпеку не можна усунути іншими, менш радикальними заходами.

Виходячи із основних позицій практики Європейського Суду з прав людини за результатами розгляду справ щодо обмеження свободи об'єднань, основними критеріями обґрунтованості таких обмежень є встановлення таких обмежень законом, зазначені обмеження повинні переслідувати законні цілі та бути необхідними у демократичному суспільстві.

Ураховуючи вищевикладене, суд вважає, що Міністерством юстиції України доведено, зважаючи на приписи статей 36, 37 Конституції України, ст. 4 Закону України Про громадські об'єднання , наявність протиправної діяльності Міжнародної громадської організації Вірне козацтво та наявність підстав застосування судом для передбаченого законодавством України механізму заборони та примусового розпуску (ліквідації) відповідача, з огляду на що, позовні вимоги підлягають задоволенню повністю.

Керуючись статтями 72 - 77, 90, 241 - 247, 255, 293, 295 - 297 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Міністерства юстиції України (ЄДРПОУ 00015622, вул. Городецького, 13, м. Київ, 01001) до Міжнародної громадської організації Вірне козацтво (ЄДРПОУ 35877257, вул. Фрунзе, 24-б, кв. 6, м. Київ, 04080), третя особа - Служба безпеки України (ЄДРПОУ 00034074, вул. Володимирська, 33, м. Київ, 01061), про зобов'язання вчинити дії задовольнити повністю .

Заборонити та примусово розпустити (ліквідувати) Міжнародну громадську організацію Вірне козацтво (зареєстрована Міністерством юстиції України 26.03.2008, свідоцтво № 2876, ЄДРПОУ 35877257, вул. Фрунзе, 24-б, кв. 6, м. Київ, 04080)

Рішення набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене за правилами, встановленими ст. ст. 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно.

Суддя Н.М. Шевченко

Дата ухвалення рішення26.12.2018
Оприлюднено04.01.2019
Номер документу78984038
СудочинствоАдміністративне
Сутьгромадські об'єднання , наявність протиправної діяльності Міжнародної громадської організації Вірне козацтво та наявність підстав застосування судом для передбаченого законодавством України механізму заборони та примусового розпуску (ліквідації) відповідача, з огляду на що,

Судовий реєстр по справі —826/1835/18

Рішення від 26.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Ухвала від 10.10.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Ухвала від 06.06.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Ухвала від 06.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Власенкова О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні