Постанова
від 22.09.2009 по справі 2а-7364/08/6
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімфер ополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

22.09.09 Справа №2а-7364/08/6

Окружний адміністративн ий суд АР Крим у складі голову ючого суддіЛатиніна Ю.А. ,

при секретарі Лєбєдєвій О. М .,

за участю представника поз ивача ОСОБА_1, представник а відповідача ОСОБА_2,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

,

за позовом Фірми "Пірамида -Е"

до Головного державно го санітарного лікаря АР Кри м ОСОБА_4, Головного д ержавного санітарного лікар я м. Сімферополя ОСОБА_5

про визнання протиправним и та скасування постанов

Суть спору:

Позивач звернувся до Окруж ного адміністративного суду АР Крим з позовом, з урахуванн ям уточнень, у якому просить в изнати протиправними та скас увати постанови головного са нітарного лікаря м. Сімфероп оля ОСОБА_5 про застосуван ня адміністративно-запобіжн их заходів за порушення сані тарного законодавства від 04.09 .2008 р. № 429 та № 430, постанову головн ого державного санітарного л ікаря АР Крим ОСОБА_4 про з астосування адміністративн о-запобіжних заходів за пору шення санітарного законодав ства від 15.09.2008 р. № 89.

Позовні вимоги мотивовані тим, що 4 та 15 вересня 2008 року від повідачами були винесено пос танови № 429, № 430 та № 89 на підставі яких до позивача було застос овано адміністративно-запоб іжний захід у формі тимчасов ої заборони реалізації автом атичних систем, воріт та іншо ї продукції фірми "Пірамида-Е ". Дані постанови винесені нез аконно і необґрунтовано, з по рушенням Закону України "Про основні засади державного н агляду (контролю) у сфері госп одарської діяльності", Полож ення про державний санітарно - епідеміологічний нагляд, за твердженого постановою КМ Ук раїни від 22.06.1999 р. № 1109, Інструкції № 67 , затвердженої наказом Мін істерства охорони здоров'я У країни від 14.04.1995 р., оскільки від повідачами порушена процеду ра здійснення обстеження та перевірки суб'єкта господарю вання, не дотримано форми пос танов, викладені в поставах в исновки про порушення саніта рного законодавства є хибним и.

Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 22.12.2008 року відкрито провадженн я в адміністративній справі та призначено справу до розг ляду.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 18. 06.2009 року залучено до участі у с праві № 2а-7364/08/6 у якості другого відповідача Головного д ержавного санітарного лікар я м. Сімферополя ОСОБА_5.

У судовому засіданні 22 вере сня 2009 року представник фірми "Пірамида-Е" позовні вимоги пі дтримав та просив суд визнат и протиправними та скасувати постанови про застосування адміністративно-запобіжних заходів за порушення саніта рного законодавства.

Представник відповідачів в судовому засіданні запереч ив проти позовних вимог та по яснив, що перевірка проводил ась відповідно до законодавс тва, а постанови Головного державного санітарного лі каря м. Сімферополя від 04.09.2008 р. № 429 та № 430 "про тимчасову заборон у реалізації автоматичних во ріт, ролетів та ін.", "про тимчас ову заборону експлуатації пр иміщень фірми "Піраміда-Е", Г оловного державного саніт арного лікаря АР Крим від 15.09.2008 р. № 89 "про тимчасову заборону р еалізації автоматичних ворі т, ролерів та інш. фірми "Пірам іда" винесені обґрунтовано, в ідповідно до діючих вимог са нітарного законодавства Укр аїни.

Розглянув матеріали справ и, заслухав пояснення сторін , дослідив докази, надані стор онами, всебічно і повно з'ясув ав всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні ви моги, об'єктивно оцінив доказ и, які мають юридичне значенн я для розгляду справи і виріш ення спору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

Постановою Головног о державного санітарного л ікаря м. Сімферополя ОСОБА_ 5 від 04.09.2008 року № 429 про застосу вання адміністративно-запоб іжних заходів за порушення с анітарного законодавства ти мчасово заборонена реалізац ія автоматичних воріт, ролет ів та ін. фірми «Пірамида-Е» за адресою: вул. Павленко, 13-б з 22.09.20 08 року до усунення порушень.

Постановою Головного д ержавного санітарного лікар я м. Сімферополя ОСОБА_5 ві д 04.09.2008 року № 430 про застосування адміністративно-запобіжних заходів за порушення саніта рного законодавства тимчасо во заборонена експлуатація п риміщень фірми «Пірамида-Е» по вул. Павленко, 13-б, з 22.09.2008 р. до у сунення порушень.

Постановою Головного д ержавного санітарного лікар я АР Крим ОСОБА_4 від 15.09.2008 ро ку № 89 про застосування адміні стративно-запобіжних заході в за порушення санітарного з аконодавства тимчасово забо ронена реалізація автоматич них воріт, ролетів та іншої пр одукції фірми «Пірамида-Е» з а адресою: вул. Павленко, 13-б з 16.0 9.2008 року до усунення порушень.

Підставою тимчасової забо рони реалізації автоматични х воріт, ролетів та іншої прод укції фірми «Пірамида-Е», від повідачі зазначають порушен ня ст. 10-12 Закону України "Про за безпечення санітарного та еп ідемічного благополуччя нас елення", а саме: не надання вис новку державної санітарно-еп ідеміологічної експертизи н а реалізацію продукції (авто матичних воріт, ролетів та ін ш.).

Заборону експлуатація при міщень фірми «Пірамида-Е» го ловний державний санітарний лікар м. Сімферополя обґрунт овую порушенням ст. 30 Закону У країни «Про забезпечення сан ітарного та епідемічного бла гополуччя населення", а саме: ф ірмою «Піраміда-Е» не надано договір на проведення дерат изаційних робіт.

Згідно з частиною 1 статтю 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.

Відповідно до частини 2 стат ті 2 КАС України до адміністра тивних судів можуть бути оск аржені будь-які рішення, дії ч и бездіяльність суб' єктів в ладних повноважень, крім вип адків, коли щодо таких рішень , дій чи бездіяльності Консти туцією або законами України встановлено інший порядок су дового провадження.

Згідно з п. 1 частини 1 статті 17 КАС України компетенція адм іністративних судів поширює ться на спори фізичних чи юри дичних осіб із суб' єктом вл адних повноважень щодо оскар ження його рішень (нормативн о-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), ді й чи бездіяльності.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.

Відповідачами у даній спра ві є Головний державний с анітарний лікар АР Крим і Г оловний державний санітар ний лікар м. Сімферополя.

Відповідно до ст. 31 Закону Ук раїни ''Про забезпечення сані тарного та епідемічного благ ополуччя населення" систему державної санітарно-епідемі ологічної служби України ста новлять: центральний орган в иконавчої влади в галузі охо рони здоров'я: установи і закл ади державної санітарно-епід еміологічної служби централ ьного органу в галузі охорон и здоров'я; відповідні устано ви, заклади, частини і підрозд іли центральних органів вико навчої влади в галузі оборон и, в галузі внутрішніх справ, у справах охорони державного кордону, з питань виконання п окарань, Державного управлін ня справами. Служби безпеки У країни; державні наукові уст анови санітарно-епідеміолог ічного профілю.

Посадовими особами держав ної санітарно-епідеміологіч ної служби України є головні державні санітарні лікарі т а їх заступники, інші працівн ики державної санітарно-епід еміологічної служби України , уповноважені здійснювати д ержавний санітарно-епідеміо логічний нагляд згідно з цим Законом. Установи і заклади д ержавної санітарно-епідеміо логічної служби центральног о органу виконавчої влади в г алузі охорони здоров'я є юрид ичними особами.

Таким чином Головний де ржавний санітарний лікар АР Крим ОСОБА_4 і Головний державний санітарний лікар м. Сімферополя ОСОБА_5 є са мостійними посадовими особа ми Державної санітарно-епіде міологічної служби України, і від свого імені застосовую ть заходи передбачені ст. 42 За кону України "Про забезпечен ня санітарного та епідемічно го благополуччя населення".

Зокрема згідно із ст. 42 Закон у України "Про забезпечення с анітарного та епідемічного б лагополуччя населення" голов ні державні санітарні лікарі (їх заступники) мають право за стосовувати, зокрема, такі за ходи для припинення порушенн я санітарного законодавства як обмеження, тимчасова забо рона чи припинення діяльност і підприємств, установ, орган ізацій, об'єктів будь-якого пр изначення тощо.

У відповідності до ст. 43 зазн аченого Закону постанови, ро зпорядження, приписи, виснов ки посадових осіб державної санітарно-епідеміологічної служби у місячний термін мож уть бути оскаржені: головних державних санітарних лікарі в та посадових осіб державно ї санітарно-епідеміологічно ї служби - вищестоящому голов ному державному санітарному лікарю або до суду.

Отже, Головний державни й санітарний лікар АР Крим ОСОБА_4 і Головний держа вний санітарний лікар м. Сімф ерополя ОСОБА_5, як самост ійні посадові особи Державно ї санітарно-епідеміологічно ї служби України, що від свого імені застосовують заходи п ередбачені ст. 42 Закону Україн и "Про забезпечення санітарн ого та епідемічного благопол уччя населення", наділені адм іністративною процесуально ю правосуб'єктністю, і за позо вами про оскарження їх рішен ь самостійно виступати відпо відачами в суді.

Відповідно до частини 3 стат ті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи без діяльності суб' єктів владн их повноважень, адміністрати вні суди перевіряють, чи прий няті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України; обґрунтовано , тобто з урахуванням усіх обс тавин, що мають значення для п рийняття рішення; обґрунтова но, тобто з урахуванням усіх о бставин, що мають значення дл я прийняття рішення; безстор онньо (неупереджено); добросо вісно; розсудливо; з урахуван ням права особи на участь у пр оцесі прийняття рішення.

Тому вирішуючи справу стос овно позовних вимог позивача щодо визнання протиправними та скасування постанов голо вного санітарного лікаря м. С імферополя ОСОБА_5 про зас тосування адміністративно-з апобіжних заходів за порушен ня санітарного законодавств а від 04.09.2008 р. № 429 та № 430, постанови головного державного саніта рного лікаря АР Крим ОСОБА_ 4 про застосування адмініст ративно-запобіжних заходів з а порушення санітарного зако нодавства від 15.09.2008 р. № 89, суд зоб ов' язаний встановити, чи ді яв відповідач на підставі за кону, чи є його дії обґрунтова ними, безсторонніми та добро совісними.

Згідно ст.ст.33, 39 Закону Украї ни "Про забезпечення санітар ного та епідемічного благопо луччя населення" основним на прямком діяльності державно ї санітарно-епідеміологічно ї служби є здійснення саніта рно-епідеміологічного нагл яду. Державний санітарно-епі деміологічний нагляд - це дія льність органів, установ та з акладів державної санітарно -епідеміологічної служби по контролю за дотриманням юрид ичними та фізичними особами санітарного законодавства з метою попередження, виявлен ня, зменшення або усунення шк ідливого впливу небезпечних факторів на здоров'я людей та по застосуванню заходів пра вового характеру щодо порушн иків.

Порядок здійснення саніта рно-епідеміологічного нагля ду визначається Положенням п ро санітарно-епідеміологічн ого нагляд, затвердженим пос тановою Кабінету Міністрів У країни від 22 червня 1999 року №1109.

Згідно п. 9 вказаного Положе ння обстеження та перевірка об'єктів нагляду проводиться вибірково за планами, що розр обляються органами, установа ми і закладами державної сан ітарно-епідеміологічної слу жби, позапланово - залежно від санітарної та епідемічної с итуації, а також за повідомле ннями підприємств, установ і організацій та за заявами гр омадян.

Плани обстеження та переві рки об'єктів нагляду затверд жуються головним державним с анітарним лікарем. Позаплано ві обстеження та перевірка п роводяться за рішенням голов ного державного санітарного лікаря.

Обстеження та перевірка об 'єктів проводиться посадовим и особами державної санітарн о-епідеміологічної служби за направленням головного держ авного санітарного лікаря аб о його заступників.

Результати обстеження та п еревірки оформлюються актом , форма і порядок складання як ого визначаються головним де ржавним санітарним лікарем У країни.

Однак, в матеріалах сп рави відсутні будь-які напра влення на проведення перевір ки фірми «Пірамида-Е».

Крім того, згідно ст.7 З акону України "Про основні за сади державного нагляду (кон тролю) у сфері господарської діяльності" для здійснення п ланового або позапланового з аходу орган державного нагля ду (контролю) видає наказ, який має містити найменування су б'єкта господарювання, щодо я кого буде здійснюватися захі д, та предмет перевірки.

На підставі наказу оформля ється посвідчення (направлен ня) на проведення заходу, яке п ідписується керівником або з аступником керівника органу державного нагляду (контрол ю) (із зазначенням прізвища, ім 'я та по батькові) і засвідчуєт ься печаткою.

Перед початком здійснення заходу посадові особи орган у державного нагляду (контро лю) зобов'язані пред'явити кер івнику суб'єкта господарюван ня або уповноваженій ним осо бі посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що з асвідчує посадову особу орга ну державного нагляду (контр олю), і надати суб'єкту господа рювання копію посвідчення (н аправлення).

Посадова особа органу держ авного нагляду (контролю) без посвідчення (направлення) на здійснення заходу та службо вого посвідчення не має прав а здійснювати державний нагл яд (контроль) суб'єкта господа рювання.

З матеріалів справи в бачається, що жоден з цих пунк тів працівниками санітарно-е підеміологічної служби вико наний не був.

Також, суд звертає увагу пре дставника відповідачів, що п орядок винесення постанови п ро застосування адміністрат ивно-запобіжних заходів щодо припинення порушень санітар ного законодавства встановл ений розділом 3 Інструкції пр о порядок застосування держа вною санітарно-епідеміологі чною службою України адмініс тративно-запобіжних заходів (обмеження, тимчасова заборо на, заборона, припинення, зупи нення), затвердженої наказом Міністерства охорони здоров 'я України від 14 квітня 1995 р. N 67, за реєстрованої в Міністерстві юстиції України 15 серпня 1995 р. з а N 298/834.

Відповідно до п. 3.3 Інструкці ї про порядок застосування д ержавною санітарно-епідеміо логічною службою України адм іністративно-запобіжних зах одів (обмеження, тимчасова за борона, заборона, припинення , зупинення), затвердженої нак азом Міністерства охорони зд оров'я України від 14 квітня 1995 р . N 67, зареєстрованої в Міністер стві юстиції України 15 серпня 1995 р. за N 298/834 постанову слід скла дати у трьох примірниках за в становленою формою (додаток N 1 до цієї Інструкції) та обов'я зково указувати:

місце, дату винесення;

посаду, прізвище, ім'я, по бат ькові особи, яка винесла пост анову;

обставини, внаслідок яких в иноситься постанова;

нормативний акт, який перед бачає винесення постанови;

конкретну дію, яку особа пов инна здійснити або від якої в она повинна утримуватися;

термін виконання постанов и;

порядок оскарження;

попередження про відповід альність за невиконання пост анови;

особу, яка відповідає за вик онання постанови.

Постанова підписується по садовою особою, яка її винесл а.

Згідно з п. 3.8 Інструкції від 14 квітня 1995 р. N 67 постанову вруча ють під розписку громадянину або посадовій особі, яка відп овідає за її виконання. При ць ому вони попереджаються про відповідальність за невикон ання постанови.

У випадку їх відмови від під пису робиться відповідний за пис у пункті 8 постанови. Запис про відмову засвідчується п осадовою особою, яка вручає п останову.

Постанова може бути відпра влена рекомендованим або цін ним листом, передана по телег рафу, телетайпу, телефаксу, те лексу або по радіо, що повинно бути засвідчено відповідним и документами (поштова картк а, опис цінного листа, виписка з реєстру поштових відправл ень, виписки з журналу радіог рам тощо) (п. 3.9 Інструкції від 14 к вітня 1995 р. N 67).

Підпису особи, на яку поклад ено відповідальність та відм ітка про відправлення постан ов рекомендованим листом з в казівкою дату та номера квит анції у постановах № 429, № 430 та № 89 відсутні.

Отже судом встановлено пор ушення п. п. 3.8, 3.9 Інструкції про порядок застосування держав ною санітарно-епідеміологіч ною службою України адмініст ративно-запобіжних заходів ( обмеження, тимчасова заборон а, заборона, припинення, зупин ення), затвердженої наказом М іністерства охорони здоров'я України від 14 квітня 1995 р. N 67, зар еєстрованої в Міністерстві ю стиції України 15 серпня 1995 р. за N 298/834.

Щодо даних, зазначених у пос тановах про застосування адм іністративно-запобіжних зах одів за порушення санітарног о законодавства від 04.09.2008 р. № 429 т а № 430 та від 15.09.2008 р. № 89 то суд зазна чає наступне.

Судом встановлено, що підст авою задля винесення постано ви Головного державного санітарного лікаря м. Сімфер ополя ОСОБА_5 від 04.09.2008 року № 429 та постанови Головного державного санітарного лік аря АР Крим ОСОБА_4 від 15.09.2008 року № 89 стало непредставленн я позивачем відповідачу висн овку державної санітарно-епі деміологічної експертизи на реалізацію автоматичних сис тем, воріт та іншої продукції , висновок радіологічної екс пертизи на металеві ворота.

У судовому засіданні предс тавник позивача пояснив, що ф ірма «Піраміда-Е» є офіційни м представником Чеської комп анії «КРУЖИК», митна очистка товару проводиться у місті У жгороді, де розміщена компан ія «Кружик Україна», яка є офі ційним представником даного заводу в Україні. При митній о чистці товару проводяться: с анітарно-епідеміологічна ек спертиза, радіологічна експе ртиза, екологічна експертиза .

Судом встановлено, що Поста новою Державної санітарно-еп ідеміологічна служба Україн и «Про оптимізацію державног о санітарно-епідеміологічно го нагляду щодо об' єктів зо внішньоекономічної діяльно сті за кодами УКТЗЕД» № 25 від 26. 12.2008 року затверджено перелік о б' єктів зовнішньоекономіч ної діяльності за кодами УКТ ЗЕД, що не потребують проведе ння державної санітарно-епід еміологічної експертизи. За кодом 7308 значаться металоконс трукції ( за винятком збірних будівельних конструкцій тов арної позиції 9406) та їх частини (наприклад мости та їх секції , ворота шлюзів, башти, решітча сті щогли, покрівлі, каркаси д о покрівлі, двері, вікна та їх рами, пороги для дверей, засло ни, балюстради, стовпи та коло ни) з чорних металів, призначе ні для використання металоко нструкціях.

Таким чином, суд дійшов висн овку, що зазначення відповід ачем про порушення позивачем ст. 10-12 Закону України «Про заб езпечення санітарного та епі демічного благополуччя насе лення» є такими, що не відпові дає дійсності.

Суд вважає за необхідне заз начити, що відповідно до поло жень ч. 1 ст. 61 Конституції Украї ни ніхто не може бути двічі пр итягнений до юридичної відпо відальності одного виду за о дне й те саме правопорушення .

Отже, застосування адмініс тративно-запобіжних заходів за порушення санітарного за конодавства у вигляді тимчас ової заборони реалізації авт оматичних воріт, ролетів та і н. фірми «Пірамида-Е» за одне й те саме порушення не надання висновку державної санітарн о-епідеміологічної експерти зи на реалізацію продукції (а втоматичних воріт, ролетів т а інш.) є подвійним притягненн ям до відповідальності, що є п орушенням положень Конститу ції України.

Отже, постанова Головног о державного санітарного л ікаря м. Сімферополя ОСОБА_ 5 від 04.09.2008 року № 429 та постанов а Головного державного с анітарного лікаря АР Крим О СОБА_4 від 15.09.2008 року № 89, відпов ідно до яких позивачу тимчас ово заборонено реалізація ав томатичних воріт та іншого ф ірми «Піраміда-Е» є протипра вними та підлягають скасуван ню.

В постанові про застосуван ня адміністративно-запобіжн их заходів за порушення сані тарно законодавства від 04.09.2008 р оку № 430 зазначено, що фірмою «П іраміда-Е» не наданого догов ір на проведення дератизацій них робіт.

Однак, судом встановлено, що позивач має договір від 10.09.2008 р . № 38 на проведення дезінфекці йних робіт, строк дії якого з 1 0.09.2008 року по 10.09.2009 року. ( а. с. 21,22).

Отже, порушення позивачем с т. 30 Закону України «Про забез печення санітарного та епіде мічного благополуччя населе ння» (не наданого договір на п роведення дератизаційних ро біт) не підтвердилися, а тому п останова Головного держ авного санітарного лікаря м. Сімферополя ОСОБА_5 від 04.0 9.2008 року № 430 про застосування ад міністративно-запобіжних за ходів за порушення санітарно го законодавства є протиправ ним та підлягає скасуванню.

У ході розгляду справи відп овідач не довів, що діяв неупе реджено, враховуючи усі обст авини виниклих правовідноси н, обґрунтовано, тобто з ураху ванням усіх обставин, що мают ь значення для прийняття ріш ення та у спосіб визначений З аконом.

Таким чином, відповідачі св оїми діями порушив права поз ивача, які підлягають судово му захисту, а тому позовні вим оги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до частини 1 стат ті 94 КАС України, якщо судове р ішення ухвалене на користь с торони, яка не є суб' єктом вл адних повноважень, суд прису джує всі здійснені нею докум ентально підтверджені судов і витрати з Державного бюдже ту України. Позивач при зверн енні до суду сплатив 3,40 грн. суд ового збору, який і підлягає п оверненню.

Під час судового засідання , яке відбулось 22.09.09 р. були огол ошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповід но до ст. 163 КАСУ постанову скла дено 28.09.2009 р.

На підставі викладеного, ке руючись ст. ст. 94, 160-163 КАС Україн и, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов з адовольнити у повному обсязі .

Визнати протиправною та ск асувати постанову Головно го державного санітарного лікаря м. Сімферополя ОСОБ А_5 від 01.10.2008р. №469 про застосува ння адміністративно-запобіж них заходів за порушення сан ітарного законодавства у виг ляді тимчасової заборони реа лізації автоматичних воріт, ролетів та ін. фірми «Пірамид а-Е» за адресою: вул. Павленко, 13-б з 22.09.2008 року до усунення пору шень.

Визнати протиправною та ск асувати постанову Головно го державного санітарного лікаря м. Сімферополя ОСОБ А_5 від 04.09.2008 року № 430 про застос ування адміністративно-запо біжних заходів за порушення санітарного законодавства у вигляді тимчасової заборони експлуатації приміщень фірм и «Пірамида-Е» по вул. Павленк о, 13-б, з 22.09.2008 р. до усунення поруше нь.

Визнати протиправною та ск асувати постанову Головно го державного санітарного лікаря АР Крим ОСОБА_4 від 15.09.2008 року № 89 про застосування а дміністративно-запобіжних з аходів за порушення санітарн ого законодавства у вигляді тимчасової заборони реаліза ції автоматичних воріт, роле тів та іншої продукції фірми «Пірамида-Е» за адресою: вул. Павленко, 13-б з 16.09.2008 року до усун ення порушень.

Стягнути з Державного бюдж ету України (п\р 31115095700002, МФО 824026 ЗКП О 34740405, код платежу 22090200 у банку од ержувача: ГУ ДКУ в АР Крим м. Сі мферополь одержувач: Держбюд жет м. Сімферополя (або іншого рахунку) на користь фірми «Пі рамида-Е» (95006, АР Крим, м. Сімферо поль, вул. Павленко, 13 б, ЄДРПОУ 31263939) судовий збір у розмірі 3,40 гр н.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання заяви про апеляц ійне оскарження та апеляційн ої скарги, якщо вони не були по дані у встановлені строки.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Севастопольського апеляці йного адміністративного суд у шляхом подачі через Окружн ий адміністративний суд Авто номної Республіки Крим в 10-ти денний строк з дня проголоше ння (складення в повному обся зі) постанови заяви про апеля ційне оскарження і подання п ісля цього протягом 20 днів апе ляційної скарги.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Суддя Ла тинін Ю.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення22.09.2009
Оприлюднено22.06.2010
Номер документу7901047
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7364/08/6

Постанова від 22.09.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Латинін Ю.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні