Рішення
від 27.12.2018 по справі 826/14452/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м.  Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 27 грудня 2018 року                                        № 826/14452/17         Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Скочок Т.О., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовомНаціональної ради України з питань телебачення і радіомовлення до Товариства з обмеженою відповідальністю «Телерадіокомпанія «ПОГОДА ТБ» про стягнення штрафу у розмірі 50 604, 20 грн. та анулювання ліцензії, - В С Т А Н О В И В:           До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулась Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення (далі також – позивач, Національна рада) з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Телерадіокомпанія «ПОГОДА ТБ» (далі також – відповідач, ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ»), в якому просила: стягнути з відповідача передбачений рішенням №964 від 07.06.2017 штраф у розмірі 50    604,20 грн.; анулювати ліцензію відповідача серії НР №00292-м від 23.08.2011. В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що за наслідками проведеної Національною радою позапланової перевірки встановлено, що ТОВ «ТРК «ПОГОДО ТБ» не виконало умови ліцензії на мовлення та допустило порушення вимог Закону України «Про телебачення і радіомовлення», у зв'язку з чим відповідачем було прийнято рішення №964 від 07.06.2017. Даним рішенням до відповідача була застосована санкція у вигляді «стягнення штрафу», розрахованого відповідно до нарахованого розміру ліцензійного збору. Однак у встановлений строк відповідач відповідний штраф не сплатив та свою діяльність у відповідність до вимог чинного законодавства не привів, у зв'язку з чим позивачем 19.10.2017 прийнято рішення №2008 про звернення до суду з даним позовом. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13.11.2017 відкрито провадження в адміністративній справі №826/14452/17 за вказаним позовом Національної ради, закінчено підготовче провадження у справі та дану справу призначено до судового розгляду у судовому засіданні 15.01.2018. У судових засіданнях представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги повністю. Відповідач у призначені судові засідання на 15.01.2018 та 06.02.2018 явку свого уповноваженого представника не забезпечив, хоча був у встановленому порядку повідомлений про дати, час і місце судових засідань за адресою, зазначеною в позовній заяві, відомості якої відповідали інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань на час відкриття провадження у даній справі, та жодних заперечень (відзиву) проти позову і додаткових матеріалів до суду не подав. Відповідно до ч.1 ст.205 Кодексу адміністративного судочинства України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею. Крім того, цією статтею передбачено, що у разі повторної неявки повідомленого належним чином відповідача в судове засідання, суд вирішує справу на підставі наявних у ній доказів. 06.02.2018 суд, дійшовши висновку про відсутність перешкод для розгляду справи на підставі ч. 3 ст. 194, ч.9 ст.205 Кодексу адміністративного судочинства України ухвалив подальший розгляд справи  в порядку письмового провадження. Розглянувши подані позивачем документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне. Як свідчать наявні у справі матеріали, Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення видано Товариству з обмеженою відповідальністю «Телерадіокомпанія «ПОГОДА ТБ» (код ЄДРПОУ 35311121) ліцензію на мовлення серії HP №00292-м (вид мовлення – багатоканальне (телебачення), логотип: «BUSINESS», періодичність, час, обсяг мовлення – 24 години на добу), строком дії з 23.08.2011 по 23.08.2018. 07.06.2017 Національною радою за результатами проведеної позапланової перевірки відповідача було прийнято рішення №964 «Про результати позапланової перевірки ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ», м. Київ (НР № 00292-м від 23.08.2011, багатоканальне мовлення (МХ-3), логотип: «BUSINESS»), яким позивач вирішив:  визнати порушення ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ» вимог норм ч. 7 ст. 27, п. «а» ч. 1 ст. 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» у зв'язку з відсутністю мовлення у багатоканальній телемережі MX-3 у стандарті DVB-T2 (MPEG-4), за програмною концепцією 24 год./добу, логотип: «BUSINESS» та встановленням обставини невиконання рішення Національної ради від 23.02.2017 №200, та відповідно не усунення ліцензіатом (відповідачем) порушень у встановлені Національною радою строки після оголошення попередження,  а також застосував до ліцензіата (відповідача) санкцію у вигляді «стягнення штрафу». А саме за усунення ліцензіатом порушень умов ліцензії в установлені Національною радою строки після оголошення попередження був застосований штраф (5%) у сумі 50      604,20 грн. Крім того, п. 3 рішення Національної ради від 07.06.2017 №964 ліцензіата зобов'язано протягом місяця привести свою діяльність у відповідність до вимог чинного законодавства. 20.06.2017 позивач направив відповідачу разом з рекомендованим поштовим відправленням №0100147737593 розпорядження Національної ради від 20.06.2017 вих. №17/1236 «Щодо усунення порушень законодавства та сплати штрафу» разом з копією рішення від 07.06.2017 №964. В ході розгляду даної справи відповідач обставину щодо неотримання такого Розпорядження з додатком позивача жодними доказами не підтвердив. Також на час розгляду справи сторони не надали суду докази оскарження ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ» в судовому порядку рішення №964 від 07.06.2017. В подальшому, Національною радою 07.09.2017 за результатами розгляду питання щодо проведення позапланової перевірки ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ» з метою з'ясування обставин виконання ліцензіатом рішення Національної ради від 07.06.2017 №964 та розпорядження від 20.06.2017 №17/1236 прийнято рішення №1609 з питання призначення вказаної перевірки діяльності ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ». 27.09.2017 працівником Національної ради складений акт №55 ПП/(ІІІ)Кв/С/17 щодо неможливості здійснення позапланової перевірки телерадіоорганізації, в якому зафіксовано наступне. За наслідками проведених 10.07.2017 та 19.08.2017 офіційних моніторингів мовлення ліцензіата - ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ», м. Київ, ліцензія серії HP №00292-м від 23.08.2011, зафіксовано відсутність мовлення у багатоканальній телемережі МХ-3 у стандарті DVB-T2 (MPEG-4), за програмною концепцією 24 год./добу, логотип: BUSINESS», що є ознакою порушення умов ліцензії та вимог ч. 7 ст. 27, п. «а» ч. 1 ст. 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», та свідчить про неусунення ліцензіатом порушень законодавства, невиконання п. 3 рішення Національної ради від 07.06.2017 №964, розпорядження про усунення порушень законодавства та сплати штрафу від 20.06.2017 №17/1236. Здійснивши виходи за адресою розташування студії ліцензіата (м. Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 8) та адресою місцезнаходження Товариства:  м. Київ, вул. Німанська, 10, літ. А, офіс 32 перевіряючий не виявив на місцях ані керівників, ані інших працівників телерадіокомпанії, а тому привести перевірку виявилось не можливим. З урахуванням наведеного та тієї обставини, що у передбачений законодавством строк відповідач не сплатив штраф, виявленні порушення вимог ліцензії не усунув, Національна рада на своєму засіданні 19.10.2017 вирішила звернутись до суду з позовом про стягнення штрафу з відповідача та анулювання останньому ліцензії на мовлення серії HP №00292-м від 23.08.2011. Розглядаючи справу по суті, суд виходить з наступного. Статтею 1 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» від 21.12.1993 №3759-XII (далі – Закон №3759-XII) встановлено, що «ліцензія на мовлення» - це документ державного зразка, який видається Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення та засвідчує право ліцензіата відповідно до умов ліцензії здійснювати мовлення, використовувати канали мовлення, мережі мовлення, канали багатоканальних телемереж; ліцензіат (власник ліцензії) - юридична або фізична особа, якій Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення видала відповідну ліцензію. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» від 23.09.1997 №538/97-ВР (далі – Закон №538/97-ВР) ліцензування телерадіомовлення здійснює Національна рада. Ліцензія Національної ради на телерадіомовлення є єдиним і достатнім документом дозвільного характеру, що надає право ліцензіату вести телерадіомовлення. Порядок ліцензування телерадіомовлення визначається Законом України «Про телебачення і радіомовлення». Так, згідно з положеннями ч. 1 – 6 ст. 27 Закону №3759-XII ліцензія на мовлення видається не пізніше ніж у десятиденний строк після прийняття Національною радою рішення про видачу ліцензії за умови сплати ліцензійного збору і є єдиною законною підставою на право мовлення. Форма ліцензії на мовлення встановлюється Національною радою відповідно до вимог цього Закону. У ліцензії на мовлення вказуються: назва телерадіоорганізації, її реквізити та інші вихідні дані (логотип, позивні, емблема тощо); місцезнаходження організації; вид мовлення та територія розповсюдження програм згідно з додатком до ліцензії; загальні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення, багатоканальної телемережі (для багатоканальних телемереж вказується оператор телекомунікацій); періодичність, час, обсяги та сітка мовлення; дата набрання ліцензією чинності; строк дії ліцензії. Обов'язковими додатками до ліцензії на мовлення є: програмна концепція мовлення; організаційно-технічні, фінансові, інвестиційні зобов'язання, взяті організацією-ліцензіатом під час конкурсного відбору або під час розгляду її заяви Національною радою при отриманні ліцензії на позаконкурсних засадах; докладні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення, багатоканальної телемережі: частота (частоти), місцезнаходження та потужність передавача (передавачів), територія розповсюдження програм, місцезнаходження головної станції багатоканальної телемережі, максимальна кількість каналів (ресурс) багатоканальної телемережі, територія розташування (прийому) багатоканальної мережі; відомості про засновника (співзасновників), власника (співвласників) телерадіоорганізації-ліцензіата та пов'язаних осіб, які були зазначені у заяві про видачу (продовження строку дії) ліцензії на мовлення; відомості про склад управлінських та/або наглядових органів телерадіоорганізації-ліцензіата: керівника організації, склад ради директорів, склад наглядової ради тощо (для кожної з осіб - прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, громадянство, адреса, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті). Визначені ліцензією на мовлення та додатками до ліцензії організаційні, технологічні та змістовні характеристики мовлення, а також організаційно-технічні, фінансові, інвестиційні зобов'язання ліцензіата становлять умови ліцензії на мовлення. Умови ліцензії визначаються Національною радою за погодженням з претендентами на отримання ліцензії в порядку, визначеному цим Законом, та затверджуються рішенням Національної ради. В силу приписів ч. 7 ст. 27 Закону №3759-XII ліцензіат зобов'язаний виконувати умови ліцензії. Національна рада контролює виконання ліцензіатами умов ліцензій, а в разі їх порушення - застосовує штрафні санкції відповідно до вимог цього Закону. Пунктами «а» та «б» ч. 1 ст. 59 зазначеного Закону встановлено, що телерадіоорганізація зобов'язана: дотримуватися законодавства України та вимог ліцензії; виконувати рішення Національної ради та судових органів. Згідно з ч. 8 ст. 28 Закону №3759-XII ліцензіат зобов'язаний дотримуватися визначеної програмної концепції мовлення. За змістом норм ч. 4 ст. 7 зазначеного Закону єдиним органом державного регулювання діяльності у сфері телебачення і радіомовлення незалежно від способу розповсюдження телерадіопрограм і передач є Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення (далі - Національна рада). Статтею 1 Закону №538/97-ВР встановлено, що Національна рада є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами. Відповідно до абз. 1 та 11 ч. 1 ст. 13 Закону №538/97-ВР Національна рада здійснює: нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги вимог законодавства у галузі телерадіомовлення; застосування в межах своїх повноважень санкцій відповідно до закону. Стаття 70 Закону №3759-XII передбачає, що Національна рада здійснює  контроль за дотриманням та забезпечує виконання вимог законодавства України у сфері телебачення і радіомовлення. У відповідності до ст. 71 Закону №3759-XII відповідальність за порушення законодавства про телебачення і радіомовлення несуть телерадіоорганізації, провайдери програмної послуги, їх керівники та працівники, інші суб'єкти господарської діяльності, посадові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Винні в порушеннях несуть цивільно-правову, адміністративну і кримінальну відповідальність згідно із законодавством України. Міру відповідальності та відповідні санкції за порушення законодавства про телебачення і радіомовлення встановлює суд. У визначених цим Законом випадках санкції за порушення законодавства про телебачення і радіомовлення встановлюються Національною радою.       Рішення Національної ради щодо застосування штрафних санкцій можуть бути оскаржені у судовому порядку. Відповідальність за порушення законодавства про телебачення і радіомовлення встановлюється на підставі документальних свідчень, актів перевірки телерадіоорганізацій, звернень визначених цим Законом органів державної влади. Згідно з положеннями ч. 2, 3, 5 ст. 72 Закону №3759-XII (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) Національна рада застосовує санкції до телерадіоорганізацій у разі порушення ними вимог цього Закону та/або умов ліцензії. Національна рада застосовує санкції до провайдерів програмної послуги у разі порушення ними вимог цього Закону та/або умов ліцензії. Національна рада приймає рішення про застосування санкцій на підставі наданих документальних свідчень, актів перевірки чи подання визначених цим Законом органів державної влади. Частина 6 цієї ж статті Закону №3759-XII встановлює, що Національна рада може застосовувати до телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги такі санкції: оголошення попередження; стягнення штрафу; анулювання ліцензії на підставі рішення суду за позовом Національної ради. Зокрема, рішення про стягнення штрафу приймається Національною радою, якщо після оголошення попередження ліцензіат не усунув порушення в установлені Національною радою строки, у разі вчинення таких порушень, телерадіоорганізаціями -      5 відсотків розміру ліцензійного збору за порушення умов ліцензії, визначених ліцензією на мовлення та додатками до неї, та/або ліцензійних умов (крім вимог до організаційно-технічних, фінансових та інвестиційних зобов'язань ліцензіата) у частині програмної концепції (ч. 9 ст. 72 цього Закону). Розрахунок розмірів штрафів здійснюється відповідно до нарахованого розміру ліцензійного збору ліцензіату за видачу ліцензії, не враховуючи умов (зменшення/збільшення), що діє на момент прийняття Національною радою рішення про накладення штрафу (ч. 11 ст. 72 Закону №3759-XII). При цьому, відповідно до ч. 10 ст. 72 Закону №3759-XII штраф не може накладатися, якщо з часу порушення законодавства, за яке він може бути застосований, минуло більше одного календарного року. Частиною 12 ст. 72 Закону №3759-XII передбачено, що рішення про стягнення штрафу може бути оскаржене в судовому порядку. Згідно з приписами ст. 75 цього Закону (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) з метою виконання рішення про застосування санкції Національна рада повідомляє ліцензіата про прийняте щодо нього рішення шляхом оприлюднення відповідного повідомлення про прийняте рішення на офіційному веб-сайті Національної ради та надсилає ліцензіату копію відповідного рішення протягом трьох робочих днів з дня його прийняття. Ліцензіат вважається належно повідомленим Національною радою про прийняте рішення через п'ять днів з моменту надсилання йому копії такого рішення рекомендованим листом. У рішенні про застосування санкції Національна рада може встановити термін усунення порушення. У разі застосування санкції у вигляді штрафу ліцензіат зобов'язаний сплатити штраф у тридцятиденний термін з дня повідомлення Національною радою про прийняте рішення. За кожен день прострочення сплати нараховується пеня у розмірі одного відсотка суми штрафу. У разі несплати ліцензіатом штрафу штраф стягується за рішенням суду.       Суд звертає увагу, що в матеріалах справи відсутні докази оскарження відповідачем рішення Національної ради від 07.06.2017 №964, яким до ТОВ «ТРК «ПОГОДА ТБ» застосований штраф у сумі 50      604,20 грн. Жодних доказів щодо неправомірності визначення позивачем розміру штрафу та доказів щодо погашення наявної у відповідача заборгованості по сплаті штрафу в розмірі 50      604,20 грн. сторони до суду не подали. Враховуючи викладене та беручи до уваги, що відповідач заперечення проти позову, доказів оскарження рішення про застосування штрафу або підтвердження факту сплати штрафу суду не надав, суд вважає позов в частині заявлених вимог про стягнення з відповідача суми штрафу в розмірі 50604,20 грн. обґрунтованим і таким, що підлягає задоволенню. Що стосується правомірності решти заявлених позовних вимог, то суд виходив з наступного. Відповідно до ч. 1, 2 ст. 37 Закону №3759-XII анулювання ліцензії на мовлення здійснюється Національною радою у випадках, передбачених цим Законом. А саме, Національна рада анулює ліцензію на мовлення на підставі:  а) клопотання ліцензіата про анулювання ліцензії;  б) рішення про скасування державної реєстрації ліцензіата;  в) несплати ліцензіатом ліцензійного збору у строки, встановлені відповідно до вимог цього Закону; г) відсутності передбаченого ліцензією мовлення протягом року від дня видачі ліцензії;  ґ) рішення суду про втрату чинності ліцензії на мовлення. За змістом норм ч. 5 ст. 37 цього Закону (в редакції чинній на момент звернення позивача із цим позовом до суду), Національна рада може звертатися до суду про анулювання ліцензії на мовлення на підставі: а) факту передачі ліцензії іншій юридичній або фізичній особі-неліцензіату з метою проведення нею інформаційної діяльності;  б) факту несвоєчасного подання заяви про переоформлення ліцензії у зв'язку з організаційними змінами статусу та умов діяльності ліцензіата;  в) факту невиконання розпоряджень про усунення порушень законодавства та ліцензійних вимог;  г) факту відмови ліцензіата у проведенні працівниками Національної ради перевірки його діяльності відповідно до вимог законодавства України; ґ) факту невідповідності ліцензіата визначеним статтею 12 цього Закону вимогам щодо заснування телерадіоорганізацій, обмеження частки власності іноземних фізичних та юридичних осіб в акціонерному або статутному капіталі телерадіоорганізації, а також до установчих і статутних документів телерадіоорганізації. З тексту позовної заяви вбачається, що позивач звернувся до суду із цим позовом про анулювання ліцензії на мовлення серії НР №00292-м від 23.08.2011 з підстав, визначений у п. «в» ч. 5 ст. 37 Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Як вбачається з матеріалів справи, позивачем був встановлений факт порушення відповідачем ч. 7 ст. 27 та п. «а» ч. 1 ст. 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», а також застосовано до відповідача санкцію у вигляді стягнення штрафу, доказів про оскарження якого відповідачем суду не надано. Окрім того, як і після застосування до відповідача санкції у вигляді стягнення штрафу та направлення розпорядження про усунення порушень законодавства та сплату штрафу від 20.06.2017 №17/1236, проведення 10.07.2017 та 19.08.2017 моніторингів мовлення, вжиття заходів для проведення позапланової перевірки відповідача у вересні 2017 року, прийняття рішення від 19.10.2017 №2008 про звернення до суду про анулювання відповідачу ліцензії на мовлення НР №00292-м від 23.08.2011 та самого звернення 09.11.2017 до суду з відповідним адміністративним позовом, зазначені порушення відповідачем усунені не були, що ним не заперечується, та    в силу вищенаведених норм Закону №3759-XII свідчить про наявність у позивача правових підстав для звернення до суду про анулювання ліцензії на мовлення. Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, за правилами, встановленими ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України, проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов висновку, що заявлені позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю. Відповідно до ч. 2 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Оскільки матеріали справи не містять доказів понесення позивачем витрат, пов'язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, підстави для стягнення з відповідача на користь позивача судових витрат відсутні. Керуючись статтями    2,    5-11,    19,    72-77,    90,    139, 241-246,    250,    255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва –           ВИРІШИВ:                        1. Адміністративний позов Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення задовольнити повністю.            2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Телерадіокомпанія «ПОГОДА ТБ» (код ЄДРПОУ 35311121,  адреса: 01103, м. Київ, вул. Німанська, буд. 10, літ. А, офс 32) на користь Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (код ЄДРПОУ 00063928, адреса: 01601, м. Київ, вул. Прорізна, 2) суму штрафу за рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 07.06.2017 №964 у розмірі 50 604 (п'ятдесят тисяч шістсот чотири) гривні 20 копійок на наступні платіжні реквізити: УДКСУ у Шевченківському районі міста Києва, код ЗКПО 37995466, р/р 31115056700011 в ГУДКСУ у місті Києві, МФО 820019. Поле призначення платежу: +;2659;101; ; ; ; ; ; сплата штрафу за не усунення ліцензіатом порушень умов ліцензії в установлені Національною радою строки після оголошення попередження, без ПДВ.         3. Анулювати ліцензію на мовлення, видану Товариства з обмеженою відповідальністю «Телерадіокомпанія «ПОГОДА ТБ», серії НР № 00292-м від 23.08.2011. Рішення набирає законної сили в порядку, визначеному    статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими    статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.  Суддя                                                                                                Т.О. Скочок

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.12.2018
Оприлюднено08.01.2019
Номер документу79014280
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/14452/17

Постанова від 23.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Постанова від 23.04.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 11.03.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 11.03.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Рішення від 27.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

Ухвала від 13.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні