ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 грудня 2018 року м. Київ № 826/13245/17
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі колегії суддів: головуючого судді Кармазіна О.А., суддів Катющенка В.П. та Скочок Т.О., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Дірект Електронікс" до Державної фіскальної служби України третя особаТовариство з обмеженою відповідальністю "Інтелект Україна" про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії,- В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Дірект Електронікс" з позовом до Державної фіскальної служби України, в якому просить:
1) визнати протиправним і скасувати рішення №138974/39405726 від 05.09.2017 року комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації;
2) зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 16.08.2017 року №32, подану ТОВ Дірект Електронікс .
Позивач зазначає, що у реєстрації п/н відмовлено у зв'язку з начебто наданням документів, складених з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. На думку відповідача обсяг постачання не відповідає обсягу придбання. Однак, будь-якої конкретизації, обґрунтування вказане рішення не містить.
Скарга, подана на це рішення залишена без задоволення, без зазначення по суті у чому полягають порушення з боку позивача.
У той же час, позивач наполягає, що вказана податкова накладна відповідає встановленим вимогам, сформована за результатами операції з поставки покупцю світлодіодів, які до цього були придбані за імпортним контрактом, що підтверджується документально належним чином оформленими документами.
Позивач звертає увагу, що в цілому у період з 17.08.2017 по 04.12.2017 було подано для реєстрації кілька податкових накладних по аналогічним операціям з поставки світлодіодів і всі вони були зареєстровані, крім тієї, реєстрація якої є предметом спору у даній справі.
Відтак, позивач просить задовольнити позов.
Ухвалою від 20.10.2017 відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи по суті у складі колегії суддів.
Відповідач у запереченнях проти позову (т.1, а.с. 118) процитував положення профільних нормативно-правових актів. Зазначив, що перевірка податкових накладних відбувається в автоматичному режимі. Просив відмовити у задоволенні позову.
Третя особа надала пояснення (т.1, а.с. 98) та первинні документи, підтримавши позов та фактичне постачання світлодіодів за відносинами з позивачем.
У судовому засіданні 06.12.2017 ухвалено про продовження розгляду справи в порядку письмового провадження.
Розглянувши подані позивачем, відповідачем та третьою особою докази, заслухавши пояснення присутніх представників осіб, які беруть участь у справі, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне .
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дірект Електронікс", код ЄДР 39405726, адреса: 01001, м. Київ, вул. Басейна, 12, з 01.11.2014 є платником податку на додану вартість (т.1, а.с. 89).
16.08.2017 товариством сформована податкова накладна № 32. Відповідно до наявних в ній відомостей: отримувач (покупець) - ТОВ ІНТЕЛЕКТ Україна ; і.п.н. 374052926597; номенклатура поставки: світлодіод GWJDSTS2.EM-HRHT-A535-1; товар згідно з УКТ ЗЕД - 8541401000; товар значиться за ознакою імпортного товару (графа 3.2.); кількість 256 000 грн.; ціна без ПДВ 1,13 грн.; код ставки - 20; обсяг постачання 289 280,00 грн.; загальна сума коштів, що підлягають оплаті - 347 136,00 грн.; ПДВ - 57 856,00 грн. Податкова накладна підписана ЕЦП, має печатку ЕЦП.
Зазначена накладна направлення для реєстрації в ЄРПН 29.08.2017.
Отримана квитанція (т.1, а.с. 17): документ прийнято, доставлено до ДФСУ; реєстрація зупинена.
Виявлені помилки: п/н відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених п. 6 Критеріїв оцінки. Виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання. Запропоновано надати пояснення та документи.
З квитанції № 1 від 30.08.2017 (т.1, а.с. 18) вбачається подання позивачем документів про підтвердження реальності здійснення операцій. Надіслано, крім іншого, Таблиця даних із зазначенням коду товару 8541401000 (придбання/постачання), контракт на імпорт товару, ВМД, банківська виписка.
05.09.2017 прийнято Рішення № 138974/39405726 комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН або відмову у такій реєстрації, про відмову у реєстрації п/н № 32 від 16.08.2017. Причина - надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної.
13.09.2017 позивачем сформовано скаргу за № 13/09-17 на вищезгадане рішення, яка подана до ДФСУ 13.09.2017. До скарги на 68 аркушах подано контракти, первинні та платіжні документи, ВМД, рахунки, довіреності, договір оренди приміщення, штатний розклад, картка рахунку, оборотно-сальдова відомість (т.1, а.с. 26-27).
Не дивлячись на це, 19.09.2017 Комісією з розгляду скарг ДФСУ прийнято рішення № 8339/39405725 про залишення скарги без задоволення.
Відомостей про реєстрацію вказаної накладної станом на дату прийняття рішення у справі не має.
Вирішуючи спір по суті, суд виходить з наступного.
В силу вимог ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пп.пп.16.1.2, 16.1.3 п.16.1 ст.16 ПК України (в редакції на час подання п/н на реєстрацію в ЄРПН) платник податків зобов'язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Відповідно до п. 201.1. ПК України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до п. 187.1. ПК України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше :
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів , а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п. 201.7. ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Відповідно до п. 201.10. ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
З наведеного вбачається, що обов'язком продавця є складання та надіслання податкової накладної для реєстрації в ЄРПН за правилом першої події .
Між тим, підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
У разі якщо реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена в порядку, визначеному в пункті 201.16 цієї статті, реєстрація таких податкових накладних / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у підпункті 201.16.4 пункту 201.16 цієї статті.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Слід зазначити, що відповідно до п/п. 14.1.60. ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
У свою чергу, відповідно до п. 74.2. ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з положеннями п. 20.2. ПК України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до п. 201.16 реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Відповідно до п/п. 201.16.1. ПК України у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:
а) порядковий номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування;
б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування;
в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
З аналізу даних норм законодавства вбачається, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.
Згідно з положеннями п/п. 201.16.2. ПК України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній / розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (п/п. 201.16.3. ПК України).
Зазначена комісія приймає рішення про:
реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.
Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Слід зазначити, що відповідно до постанови КМ України від 29.03.2017 р. № 190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;
- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування.
У даному випадку , як вбачається з квитанції № 1, реєстрація податкової накладної була зупинена у зв'язку з її відповідністю, як зазначено ДФСУ, п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків - за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 8541.
Слід зазначити, що відповідно до п. 6 Критеріїв (в редакції на час подання п/н), на який посилається ДФСУ, моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями, зокрема (п. 1) : обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).
У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної / розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.
У той же час , відповідно до Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який затверджений наказом МФУ 13 червня 2017 року № 567, товариством подано для цілей підтвердження факту постачання та для цілей реєстрації податкової накладної, а також до матеріалів справи документи: (1) на придбання товару (імпорту): контракт на імпорт, специфікації, інвойс, митна декларація від 14.08.2017 (щодо імпорту 340 000 штук вищезгаданих світлодіодів за кодом коду товару 85414010 00), платіжні документи, (т.1, а.с. 30-45), (2) щодо подальшої реалізації світлодіодів покупця (третій особі): договір № ДЕ 04.01.17 від 04.01.2017 з ТОВ ІНТЕЛЕКТ Україна , довіреність, рахунок від 15.08.2017, видаткова накладна від 16.08.2017, оборотно-сальдова відомість, картка рахунку 281 та інші документи (т.1, а.с. 45-92), (3) у т.ч. надані третьою особою (т.1, а.с. 98-112), а також: (4) податкова звітність позивача (т.1, а.с. 114 - 117) щодо відображення в обліку операції з поставки світлодіодів третій особі, які у повній мірі підтверджують реальність операції з поставки позивачем світлодіодів третій особі та, враховуючи наявні додаткові відомості щодо здійснення позивачем звичайної господарської діяльності, не дають підстав для сумніву щодо фактичного здійснення операції з поставки.
Більш того, з бухгалтерської довідки (т.1, а.с. 132), зміст якої не спростовано відповідачем, вбачається повна деталізація у хронологічному порядку обсягів залишку світлодіодів станом на 14.08.2017, придбання (оприбуткування 14.08.2017) за імпортом вищезгаданої партії світлодіодів у кількості 340 000 штук, а також подальший рух цього товару, а також їх залишок на день проведення судового засідання у кількості 12 165 шт., що у сукупності додатково підтверджує факт поставки та виникнення обов'язку позивача в силу вимог п. 187.1., п. 201.1., п. 201.7., п. 201.10. ПК України сформувати та направити для реєстрації спірну податкову накладну, тобто за правилом першої події , що в даному випадку і було виконано позивачем шляхом подання п/н для реєстрації в ЄРПН.
Судом не встановлено обставин, які б свідчили про юридичну дефектність поданих до ДФСУ документів чи їх неповноту.
З наданих доказів, крім іншого, вбачається наявність достатньої кількості придбаних за імпортом товарів для постачання третій особі, при цьому - за одним кодом УКТ ЗЕД.
В порядку виконання обов'язку, встановлено ч. 2 ст. 77 КАС України, відповідачем не спростовано фактичне виконання спірної операції та не доведено зворотне.
Таким чином, беручи до уваги те, що: податкова накладна видана в межах операції, яка є об'єктом оподаткування; фактичне виконання даної операції підтверджується матеріалами справи та в порядку ч. 2 ст. 77 КАС України відповідачем наведене не спростовано та не доведено зворотне; покупець/продавець є платниками ПДВ; податкова накладна подана для реєстрації у встановлений п. 201.10 ПК України строк, а також враховуючи те, що відповідачем не доведено наявності інших підстав для зупинення реєстрації і відмови у реєстрації податкової накладної та судом не встановлено обставин, які б перешкоджали видачі податкової накладної та прийняттю рішенню про її реєстрацію, суд приходить до висновку про відсутність у відповідача підстав для відмови у реєстрації податкової накладної, що вчинено шляхом прийняття оскаржуваного рішення, яке прийнято без врахування всіх обставин, що мали суттєве значення для оцінки реальності господарських операцій та для цілей прийнятті оспорюваного рішення, а також без врахування наведених вище норм податкового законодавства.
Судом також враховується, що у квитанції № 1 по суті не зазначено конкретних причин зупинення реєстрації п/н, критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної, а міститься загальне посилання на невідповідність обсягів постачання обсягам придбання. Спірне рішення, у свою чергу, не містить чіткої підстави для відмови у реєстрації - чи то подані документи складені з порушенням законодавства, чи то не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової (зазначено та/або ).
У той же час, головною рисою індивідуальних актів є їхня конкретність (гранична чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб'єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв'язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами; чітка відповідність такого акту нормам чинного законодавства.
Натомість, оскаржуване рішення фіскального органу не відповідає наведеним вище вимогам щодо чіткості та зрозумілості, та породжують його неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов'язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб'єкта владних повноважень.
Відтак, оскільки в порядку виконання обов'язку, передбаченого ч. 2 ст. 77 КАС України, відповідачем не доведено законності та обґрунтованості спірного рішення, суд, приходить до висновку про задоволення позову в цій частині шляхом визнання протиправним та скасування оскаржуваного рішення.
Що стосується позовних вимог про реєстрацію п/н, слід зазначити, що відповідно до п/п. 201.16.4. ПК України (в редакції на час відмови у реєстрації п/н) податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відтак, оскільки рішення про відмову у реєстрації п/н підлягає скасуванню, з метою забезпечення виконання завдань та мети адміністративного судочинства, а саме - ефективного захисту прав позивача від порушень з боку суб'єктів владних повноважень (ч. 1 ст. 2 КАС України), суд приходить до висновку про наявність правових підстав для зобов'язання відповідача зареєструвати вищезгадану податкову накладну датою її фактичного надходження для реєстрації - 29.08.2017.
Також, в силу вимог ст. 139 КАС України, позивачу підлягає відшкодуванню сума сплаченого судового збору.
На підставі вищевикладеного та керуючись положеннями ст.ст. 2, 5 - 11, 19, 72 - 77, 90, 139, ст. ст. 241 - 246, 250, 251, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення №138974/39405726 від 05.09.2017 року про відмову у реєстрації податкової накладної від 16.08.2017 року №32, поданої для реєстрації в ЄРПН товариством з обмеженою відповідальністю Дірект Електронікс (код ЄДР 39405726, адреса: 01001, м. Київ, вул. Басейна, 12).
Зобов'язати Державну фіскальну службу України (код з ЄДР 39292197; адреса: 04053, м.Київ, Львівська площа, 8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 16.08.2017 року №32, подану товариством з обмеженою відповідальністю Дірект Електронікс (код ЄДР 39405726, адреса: 01001, м. Київ, вул. Басейна, 12), датою її фактичного подання для реєстрації - 29.08.2017.
Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю Дірект Електронікс (код ЄДР 39405726, адреса: 01001, м. Київ, вул. Басейна, 12) з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (код з ЄДР 39292197) суму судового збору у розмірі 1600,00 гривень, сплачених п/д № 738 від 12.10.2017.
Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення суду може бути оскаржено за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295 - 297 Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням положень п/п. 15.5 п. 15 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції Закону № 2147-VIII).
Головуючий суддя О.А. Кармазін
Судді: В.П. Катющенко
Т.О. Скочок
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 27.12.2018 |
Оприлюднено | 06.01.2019 |
Номер документу | 79015223 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кармазін О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні