Рішення
від 27.12.2018 по справі 826/17658/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

27 грудня 2018 року № 826/17658/17

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:

головуючої судді - Добрівської Н.А.,

розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних

ситуацій у Київській області

до Товариства з обмеженою відповідальністю АВТ Баварія Україна

про застосування заходів реагування,

та за зустрічним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю АВТ Баварія Україна

до Головного управління Державної служби України з надзвичайних

ситуацій у Київській області

про визнання протиправним та скасування припису №2 від 12 грудня 2017 року

В С Т А Н О В И В:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (далі - Головне управління, ГУ ДСНС України у Київській області) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю АВТ Баварія Україна (далі - ТОВ АВТ Баварія Україна , Товариство, Підприємство), в якому просило застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) будівель та приміщень ТОВ АВТ Баварія Україна за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Бориспільська 16-16/1 шляхом зобов'язання Товариства повністю зупинити експлуатацію вказаного об'єкта до повного усунення порушень зазначених в акті від 6 грудня 2017 року №35.

В обґрунтування позовних вимог ГУ ДСНС України у Київській області зазначило, що під час проведення позапланової перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання (ТОВ АВТ Баварія Україна ) вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки було виявлено ряд порушень, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, у зв'язку з чим Управління зобов'язане звернутись до адміністративного суду з позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи ТОВ АВТ Баварія Україна за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Бориспільська 16-16/1. Також Головне управління зазначило, що такі заходи реагування направлені на попередження настання негативних наслідків.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 січня 2018 року відкрито провадження у адміністративній справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження (без виклику сторін).

24 січня 2018 року ТОВ АВТ Баварія Україна звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва із зустрічним позовом до ГУ ДСНС України у Київській області, в якому просило визнати протиправним та скасувати припис відповідача №2 від 12 грудня 2017 року.

В обґрунтування вимог зустрічного позову Товариство зазначило, що проаналізувавши перелік порушень, виявлених уповноваженими особами ГУ ДСНС України у Київській області в ході проведення перевірки, який знайшов своє відображення в акті та приписі, дійшло до висновку, що значна частина таких порушень зводиться до ненадання під час перевірки відповідних документів контролюючим органам, частина так званих порушень взагалі є суб'єктивним баченням перевіряючих, що підтверджується положеннями ДБН, ДСТУ, проектною документацією, яка отримала позитивний висновок за результатами проведення її експертизи, сертифікатами та протоколами випробувань змонтованого обладнання та використаних матеріалів, а деякі порушення взагалі вказані в акті та приписі помилково або навмисно з невідомою метою. Уповноважений представник зазначив, що з огляду на фактичну відсутність значної частини порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, зазначених в акті та приписі, вважає припис протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 3 квітня 2018 року прийнято зустрічний позов ТОВ АВТ Баварія Україна до ГУ ДСНС України у Київській області про визнання протиправним та скасування припису №2 від 12 грудня 2017 року до спільного розгляду з первісним позовом ГУ ДСНС України у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю АВТ Баварія Україна про застосування заходів реагування. Розгляд справи продовжено за правилами загального позовного провадження.

В судовому засіданні представник ГУ ДСНС України у Київській області позовні вимоги первісного позову підтримав і просив їх задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві, в свою чергу заперечив проти зустрічного позову та просив відмовити у його задоволенні.

Представник ТОВ АВТ Баварія Україна проти первісного позову заперечив, наполягаючи на його безпідставності. Разом з тим, вимоги зустрічного позову підтримав та просив його задовольнити в повному обсязі.

1 жовтня 2018 року у судовому засіданні, врахувавши подані сторонами клопотання, на підставі частини третьої статті 198 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ухвалив перейти до розгляду справи в поряду письмового провадження.

Заслухавши наведені в обґрунтування первісного та зустрічного позовів доводи представників сторін, а також їх заперечення по суті відповідних позовних вимог, ознайомившись з письмово викладеними позиціями учасників справи, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується первинний та зустрічний позови і заперечення на них, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва дійшов до наступного.

Щодо первісного адміністративного позову ГУ ДСНС України у Київській області про застосування заходів реагування, суд вважає за доцільне зазначити таке.

На підставі наявних у справі доказів судом встановлено, що ГУ ДСНС України у Київській області здійснено позапланову перевірку ТОВ АВТ Баварія Україна щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки і за результатами проведеної перевірки складено акт від 6 грудня 2017 року №35 (далі - акт перевірки), яким було встановлено 71 порушення.

12 грудня 2017 року генеральному директору Товариства Тимофєєву О.Б. видано припис №2 про усунення порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту.

Фактично підставою прийняття вказаного припису став висновок ГУ ДСНС України у Київській області про те, що всі порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, перелічені в акті перевірки, створюють реальну загрозу життю і здоров'ю людей, які працюють, перебувають на об'єкті, а також особам, які будуть здійснювати гасіння виниклої пожежі.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначено Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 5 квітня 2007 року №877-V (далі - Закон №877-V).

Відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності регулюються Кодексом цивільного захисту України (далі - КЦЗ України).

Відповідно статті 64 КЦЗ України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення (частина друга статті 64 КЦЗ України).

До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: 1) органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; 2) органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; 3) підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи (частина третя статті 64 КЦЗ України).

Пунктом 1 Положення Про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області , яке затверджено наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 04 лютого 2013 року №3 (у редакції наказу ДСНС від 21 вересня 2017 року № 507, далі - Положення) передбачено, що Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області є територіальним органом Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Пунктом 27 Положення передбачено, що Головне управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території організовує і здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи державний нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб'єктами господарювання.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону (стаття 66 КЦЗ України).

Посадові особи органу державного нагляду (контролю) з метою з'ясування обставин, які мають значення для повноти проведення заходу, здійснюють у межах повноважень, передбачених законом, огляд територій або приміщень, які використовуються для провадження господарської діяльності, а також будь-яких документів чи предметів, якщо це передбачено законом (частина десята статті 4 Закону №877-V).

Відповідно до частини шостої статті 7 Закону №877-V за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.

Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб'єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.

В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом.

Якщо суб'єкт господарювання не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями.

Зауваження суб'єкта господарювання щодо здійснення державного нагляду (контролю) є невід'ємною частиною акта органу державного нагляду (контролю).

У разі відмови суб'єкта господарювання підписати акт посадова особа органу державного нагляду (контролю) вносить до такого акта відповідний запис.

Один примірник акта вручається керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі в останній день заходу державного нагляду (контролю), а другий зберігається в органі державного нагляду (контролю).

Статтею 10 Закону №877-V передбачено, що суб'єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) має право, крім іншого, одержувати та ознайомлюватися з актами державного нагляду (контролю); надавати органу державного нагляду (контролю) в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта.

У пункті 12 частини першої статті 67 КЦЗ України зазначено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Згідно із частиною другою статті 68 КЦЗ України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Статтею 20 КЦЗ України передбачено завдання і обов'язки суб'єктів господарювання.

Так, відповідно до пунктів 1, 2, 4, 8, 13, 19, 21, 22, 23 частини першої вищевказаної статті КЦЗ України до завдань і обов'язків суб'єктів господарювання у сфері цивільного захисту належить:

1) забезпечення виконання заходів у сфері цивільного захисту на об'єктах суб'єкта господарювання;

2) забезпечення відповідно до законодавства своїх працівників засобами колективного та індивідуального захисту;

4) організація та здійснення під час виникнення надзвичайних ситуацій евакуаційних заходів щодо працівників та майна суб'єкта господарювання;

8) здійснення навчання працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної та пожежної безпеки;

13) здійснення за власні кошти заходів цивільного захисту, що зменшують рівень ризику виникнення надзвичайних ситуацій;

19) розроблення заходів щодо забезпечення пожежної безпеки, впровадження досягнень науки і техніки, позитивного досвіду із зазначеного питання;

21) забезпечення виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки;

22) утримання у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням;

23) здійснення заходів щодо впровадження автоматичних засобів виявлення та гасіння пожеж і використання для цієї мети виробничої автоматики.

В свою чергу, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, відповідно до статті 70 КЦЗ України, є:

1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;

3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;

4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;

6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;

7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами;

8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об'єктів або об'єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;

9) відсутність на об'єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту;

10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання;

11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об'єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб'єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Частиною другою статті 70 КЦЗ України визначено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Відповідно до частини п'ятої статті 4 Закону №877-V повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду. Ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.

З вищенаведеного вбачається, що Головне управління наділене повноваженнями державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, у тому числі повноваженнями застосування до суб'єктів господарювання певних заходів реагування.

Водночас, як вбачається з матеріалів справи, ТОВ АВТ Баварія Україна усунуто переважну більшість виявлених під час перевірки порушень, що підтверджується Актами від 21 березня 2018 року №72 та від 11 липня 2018 року №204, складеними за результатами планової та позапланової перевірки Товариства.

Відповідно до вказаних актів, ТОВ АВТ Баварія Україна залишалось не усунутим єдине порушення: не огороджено шахту вантажного підйомника протипожежними перегородками 1-го типу з заповненням прорізів протипожежними дверима з класом вогнестійкості ЕІ 30.

Тобто, Актами перевірок №72 та №204 підтверджується здійснення Товариством оперативного усунення переважної більшості виявлених порушень, а також, відсутність у нього 70 (сімдесяти) із 71 (сімдесяти одного) порушень, у зв'язку з виявленням яких було складено акт від 6 грудня 2017 №35, видано припис №2 від 12 грудня 2017 року, і, як наслідок, пред'явлено позов про застосування заходів реагування.

Що стосується неусунутого Товариством порушення, то судом взято до уваги пояснення представника ТОВ АВТ Баварія Україна , подані через канцелярію суду 3 грудня 2018 року (з доказом їх направлення іншому учаснику справи), що вказують на те, що станом на вказану дату роботи з встановлення протипожежних штор відповідно до договору підряду на виконання ремонтних робіт від 29 серпня 2018 року, укладеного ТОВ АВТ Баварія Україна з ТОВ Фіттіх АГ - Україна виконано в повному обсязі, про що складено Акт виконаних робіт №2 від 26 листопада 2018 року, наданий представником Товариства для приєднання до матеріалів справи.

Отже, надана ТОВ АВТ Баварія Україна копія Акта виконаних робіт №2 від 26 листопада 2018 року засвідчує факт усунення ТОВ АВТ Баварія Україна на час постановлення рішення у даній справі всіх порушень, виявлених ГУ ДСНС України у Київській області під час перевірки.

Наведене в сукупності виключає підстави для задоволення вимоги ГУ ДСНС щодо застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) будівель та приміщень до повного усунення порушень зазначених в акті порушень.

Із системного аналізу викладеного, суд дійшов висновку про відсутність підстав для встановлення заходу реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) будівель та приміщень ТОВ АВТ Баварія Україна за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Бориспільська 16-16/1, і як наслідок про відмову у задоволенні даного позову.

Стосовно зустрічного позову ТОВ АВТ Баварія Україна про визнання протиправним та скасування припису №2 від 12 грудня 2017 року суд вважає за необхідне зазначити, що під час розгляду справи Товариством вжиті майже всі заходи, що вимагалися ГУ ДСНС України у Київській області, а тому такий припис фактично вичерпав свою дію у всіх вжитих Товариством заходах (вимогах).

Як вже зазначалось вище ТОВ АВТ Баварія Україна усунуто виявлені під час перевірки порушення, що підтверджується Актами від 21 березня 2018 року №72 та від 11 липня 2018 року №204, складених за результатами планової та позапланової перевірки Товариства, а також Актом виконаних робіт №2 від 26 листопада 2018 року.

У зв'язку з цим, відсутні підстави для визнання такого припису протиправним та його скасування, тому у задоволенні зустрічного позову ТОВ АВТ Баварія Україна також слід відмовити.

Згідно з частиною першою статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною першою статті 72 КАС України встановлено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до частини другої статті 73 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання (частини перша,друга статті 76 КАС України).

Частинами першою та другою статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи викладене, первинний та зустрічний позови визнаються судом такими, що задоволенню не підлягають.

Керуючись статтями 2, 3, 5-11, 19, 73-77, 79, 90, 139, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

У задоволені адміністративного позову Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (код ЄДРПОУ 38537963, адреса: 04071, м. Київ, вул. Межигірська, 8) відмовити повністю.

У задоволенні зустрічного позову Товариства з обмеженою відповідальністю АВТ Баварія Україна (код ЄДРПОУ 31169572, адреса: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 12-А) відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили у порядку, встановленому статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене протягом 30 днів з моменту складення повного тексту до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному статтями 293, 296, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, з урахуванням підпункту 15.5 пункту 15 частини першої Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції згідно з Законом України від 3 жовтня 2017 року № 2147-VIII.

Суддя: Н.А. Добрівська

Дата ухвалення рішення27.12.2018
Оприлюднено06.01.2019

Судовий реєстр по справі —826/17658/17

Рішення від 27.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

Ухвала від 03.04.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

Ухвала від 12.01.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрівська Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні