13.12.2018 Єдиний унікальний номер 205/7728/18
Єдиний унікальний номер: 205/7728/2018
Номер провадження: 3/205/2586/2018
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 грудня 2018 року м. Дніпро
Суддя Ленінського районного суду м. Дніпропетровська Мовчан Д.В., розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов із Головного управління ДФС у Дніпропетровській області ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1, РНОКПП: НОМЕР_1,
працює: голова комісії з реорганізації КЗ Дніпропетровська клінічна лікарня № 2 ДОР,
зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1
про притягнення до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 163-1 КУпАП,-
ВСТАНОВИВ:
Із Головного управління ДФС у Дніпропетровській області ДФС України до суду поступив адміністративний матеріал відносно гр. ОСОБА_2 .
Зі змісту протоколу про адміністративне правопорушення № 717 від 18.09.2018 року, що був складений головним державним ревізором-інспектором відділу перевірок окремих платників управління аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області Новохатько І.М., вбачається, що під час проведення документальної позапланової перевірки КЗ Дніпропетровська клінічна лікарня № 2 ДОР (код ЄДРПОУ 01984607), встановлено, що посадова особа голова комісії з реорганізації КЗ Дніпропетровська клінічна лікарня № 2 ДОР, ОСОБА_2, вчинив порушення встановленого законом порядку ведення податкового обліку, що призвело до заниження податку на додану вартість на суму 98 грн. 67 коп., в т.ч за листопад 2016 року на суму 98 грн. 67 копа., у зв'язку з чим порушено п.п.187.1 ст. 187, п.188.1 ст.188 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 року (зі змінами та доповненнями), та в ЄРПН не зареєстровано податкові накладні на суму ПДВ 2 263 грн. 24 копп., у т.ч. за жовтень 2015 року на 2 165 грн. 94 коп., за грудень 2015 року на суму 97 грн. 30 коп., чим також, порушено п.п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 року (зі змінами та доповненнями); неподання Розрахунку з рентної плати за спеціальне використання води за 4 кв. 2015 року, чим порушено п.49.1, п.49.2, п.п. 49.2, п.п.49.18.2 п.49.18 ст. 49 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 року (зі змінами та доповненнями), за що передбачена адміністративна відповідальність за ч.1 ст. 163-4 КУпАП (порушення порядку утримання та перерахування податку на доходи фізичних осіб і подання відомостей про виплачені доходи ).
Суд, дослідивши матеріали адміністративної справи, доходить висновку про необхідність закриття провадження по справі з огляду на нижченаведене.
Частиною 1 статті 163-1 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність, зокрема, за порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку.
З матеріалів справи убачається, що порушення встановленого законом порядку ведення податкового обліку, за вчинення якого щодо ОСОБА_2 було складено протокол про адміністративне правопорушення, вчинене протягом березня 2018 року.
Статтею 38 КУАП передбачено, що в справах про адміністративні правопорушення, які підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення. Відповідно до норм ст.247 п.7 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст.38 КУпАП.
За загальним правилом під триваючим правопорушення розуміються проступки, пов'язані з тривалим, безперервним невиконанням обов'язків, передбачених правовою нормою. В даному випадку інкриміноване адміністративне правопорушення за своєю правовою природою відноситься до адміністративних правопорушень, які мають разовий характер, його не можна вважати триваючим, оскільки воно припиняється із поданням відповідної податкової звітності до фіскальної служби. Таким чином, адміністративне правопорушення, вчинення якого інкримінується ОСОБА_2 за своїм характером у даному випадку не є триваючим. При цьому, адміністративна справа відносно гр. ОСОБА_2 на розгляд судді фактично була передана - 24 жовтня 2018 року, в той час, як згідно даних адміністративного протоколу, адміністративне правопорушення, яке за своєю правовою природою не є триваючим, було вчинено в у 2016 році, а відтак строк накладення адміністративного стягнення, передбачений ст. 38 КУпАП, вичерпано, у зв'язку з чим провадження по справі підлягає закриттю.
На підставі викладеного, керуючись ст.38, п.7 ст.247, ст. 283, ст.284 КУпАП, -
ПОСТАНОВИВ:
Провадження по справі про адміністративне правопорушення відносно гр. ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1, РНОКПП: НОМЕР_1, за ч.1 ст. 163-1 КУпАП - закрити, у зв'язку із закінченням строку накладення адміністративного стягнення.
Постанову може бути оскаржено до Дніпровського апеляційного суду через Ленінський районний суд м. Дніпропетровська шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя: Д. В. Мовчан
Суд | Ленінський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 13.12.2018 |
Оприлюднено | 09.01.2019 |
Номер документу | 79041844 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Ленінський районний суд м.Дніпропетровська
Мовчан Д. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні