ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №813/2580/18
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 грудня 2018 року м. Львів
Львівський окружний адміністративний суд, головуючий суддя Гавдик З.В., секретар судового засідання Палюк М.М., розглянувши в судовому засіданні адміністративну справу за
позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Мега Тон , представник - Угриновська Ю. В. до Головного управління ДФС у Львівській області, представник - Гавриляк Р.А. Державної фіскальної служби України, представник - Гавриляк Р.А. про визнання протиправним і скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія Мега Тон звернулося з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України та ГУ ДФС у Львівській в якому просило:
- визнати протиправним та скасувати Рішення комісії Головного управління ДФС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 19 квітня 2018 року № 657050/39103482 про відмову в реєстрації податкової накладної № 19 від 03 листопада 2017 року;
- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 19 від 03 листопада 2017 року.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачем у зв'язку наданням послуг ТОВ Компанія Мега Тон , вчинено дії щодо складання податкової накладної № 19 від 03.11.2017 року та реєстрації її в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Однак, відповідно до інформації, що міститься у квитанції від 30.11.2017 року, реєстрація вищевказаної податкової накладної була зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, оскільки на думку відповідачів - ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД .
Позивачем засобами електронного зв'язку подано органам ДФС повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, у якому надало наступні пояснення: ТОВ Компанія Мега Тон реалізовано товар ТОВ М7 ДЕВЕЛОПМЕНТ КОНСТРАКШН ГРУП за видатковою накладною № 890 від 17.11.2017 року на суму 125830,79 грн., в т. ч. ПДВ 20971,86 грн. Поставка товару здійснювалась згідно Договору поставки № 26/04 від 26.04.2017 року, вказаний товар було поставлено покупцю згідно доручення № 216 від 16.11.2017 року. За реалізований товар була здійснена передоплата в повному обсязі згідно платіжного доручення № 616 від 03.11.2017 року.
Незважаючи на виконання ТОВ Компанія Мега Тон вимог про надання пояснень та підтверджуючих документів, відповідачем 19.04.2018 прийнято Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування від 19.11.2017 року за № 19 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідач був зобов'язаний у квитанціях чітко вказати на конкретний вид критерію, який встановлений пунктом 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків Наказу № 567. Визначення фіскальним органом у квитанціях конкретного критерію ризику прямо впливає на можливість надання в подальшому платником податків відповідних документів, перелік яких міститься у Наказі № 567 Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .
Тобто, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.
Позивач вважає протиправним спірне рішення відповідача про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки позивачем надано всі документи які підтверджують інформацію щодо облаштування бетонної плити, зазначеної у податковій накладній від 19.11.2017 № 19.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала, просила позов задоволити в повному обсязі.
Позиція відповідача викладена у відзиві на позовну заяву, відповідач вважає позов необґрунтованим та безпідставним, просить відмовити у задоволенні позову у повному обсязі. Вказує, що оскаржуване рішення прийнято з дотриманням відповідної постанови КМ України та ПК України, враховуючи ненадання платником податків документів, визначених вичерпним переліком документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , відтак є обґрунтованим та прийнятим у відповідності до вимог законодавства.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив з підстав, наведених у відзиві, просить відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
Безпосередньо, всебічно, повно та об'єктивно дослідивши наявні у справі докази, давши їм оцінку, суд встановив:
26.04.2017 року між Товариством з обмеженою відповідальністю Компанія Мега Тон та Товариством з обмеженою відповідальністю М7 ДЕВЕЛОПМЕНТ КОНСТРАКШН ГРУП було укладено Договір поставки № 26/04 та кошторис до нього.
У зв'язку із настанням дати виникнення податкових зобов'язань та відповідно до п. 201.10. ст. 201 ПК України позивачем складено податкову накладну № 19 від 03.11.2017 року та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно отриманої квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну прийнято, але реєстрацію зупинено, та зазначено підстави зупинення, зокрема вказано, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів.
16.04.2018 року засобами електронного зв'язку подано органам ДФС повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по податковій накладній № 19 від 03.11.2017 року, у якому надало наступні пояснення: ТОВ Компанія Мега Тон реалізовано товар ТОВ М7 ДЕВЕЛОПМЕНТ КОНСТРАКШН ГРУП за видатковою накладною № 890 від 17.11.2017р. на суму 125 830, 79 грн., в т. ч. ПДВ 20 971, 86 грн. Поставка товару здійснювалась згідно Договору поставки № 26/04 від 26.04.2017р. Даний товар було поставлено покупцю згідно доручення № 216 від 16.11.2017р. За реалізований товар була здійснена передоплата в повному обсязі згідно платіжного доручення № 616 від 03.11.2017 року .
Разом з поясненнями позивачем скеровано засобами електронного зв'язку копії документів, в яких міститься інформація про виконані роботи, зазначені у податковій накладній, реєстрація якої зупинена, а саме: Договору поставки № 26/04 від 26 квітня 2017 року, укладеного між ТОВ Компанія Мега Тон та ТОВ М7 ДЕВЕЛОПМЕНТ КОНСТРАКШН ГРУП , Договору № 290 від 09 серпня 2016 року, укладеного між ТОВ Вотекс Україна та ТОВ Компанія Мега Тон , Договору поставки № ЛП-6МТ від 01 січня 2017 року, укладеного між ПП Компанія Ліон та ТОВ Компанія Мега Тон , Договору № 05/05 - 17 оренди нежитлового приміщення від 05 травня 2017 року, укладеного між ТОВ Хосаро та ТОВ Компанія Мега Тон , Акту звіряння взаємних розрахунків за період: вересень - листопад 2017 року між ТОВ Компанія Мега Тон та ТОВ М7 ДЕВЕЛОПМЕНТ КОНСТРАКШН ГРУП , Банківської виписки по оплаті ТОВ М7 ДЕВЕЛОПМЕНТ КОНСТРАКШН ГРУП від 03.11.2017р., Банківської виписки по оплаті ПП Компанія Ліон від 23.11.2017р., Банківської виписки по оплаті ТОВ Вотекс Україна від 06.11.2017р., Довіреності № 216 від 16.11.2017р., видаткової накладної № 890 від 17.11.2017р., видаткової накладної № 4881 від 06.11.2017р., оборотно-сальдової відомості по рах. 281 за 06.11.2017 - 30.11.2017, видаткової накладної № 5733 від 08.11.2017р.
Рішенням комісії Державної фіскальної служби України, про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 19.04.2018 року № 657050/39103482 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 19 від 13.11.2017 року, з підстав ненадання платником податку копій документів, первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг/, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, а також розрахункових документів, банківської виписки з особових рахунків.
Документи зазначені, як виписки з банку, видаткові накладні не відкриваються.
Зміст спірних правовідносин полягає в тому, що позивач вважає спірне рішення незаконним, безпідставним, необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню в судовому порядку.
Вказані обставини, та зміст спірних правовідносин підтверджені наявними у справі доказами.
Згідно п. 201.16. ст. 201 ПК України (в редакції на час спірних правовідносин), реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Згідно п.п. 201.16.1. п. 201.16. ст. 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:
а) порядковий номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування;
б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування;
в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Згідно п.п. 201.16.2. п. 201.16. ст. 201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті в підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній / розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Згідно п.п. 201.16.3. п. 201.16. ст. 201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Зазначена комісія приймає рішення про:
реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.
Згідно п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року N 117, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Згідно п. 13 цього ж Порядку, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;
2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;
3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Згідно п. 14 цього ж Порядку, перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Згідно п. 15 цього ж Порядку, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).
Згідно п 21 цього ж Порядку, підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Згідно п. 22 цього ж Порядку, рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 2 підлягає реєстрації в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Відповідне рішення набирає чинності після реєстрації його в такому Реєстрі.
Судом встановлено, що контролюючим органом сформовано квитанцію № 9253561638 від 30.11.2017 року з висновком про відповідність податкової накладної критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН, затверджених Наказом № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УТ ЗЕД: 3917. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу. Відправник: Автоматизована система Єдине вікно подання електронних документів ДФС України, версія 2.2.16.10.
Відповідач не зазначив змісту пропозиції щодо надання позивачу пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
26.04.2018 року позивачем засобами електронного зв'язку надіслано відповідачу пояснення та копії вищевказаних документів, в яких міститься інформація про виконані роботи, зазначені у податковій накладній, реєстрація якої зупинена.
Пунктом 14 згаданого Порядку, встановлений перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
З врахуванням змісту вказаного вище п. 14 Порядку, та переліку наданих позивачем документів, суд вважає, що у відповідача були всі підстави прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, оскільки згідно п 21 цього ж Порядку, підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є лише:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Таким чином, спірне рішення відповідача № 657050/39103482 від 19.04.2018 року, яким відмовлено позивачу у реєстрації податкової накладної № 19 від 13.11.2017 року, з підстав ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг/, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, а також розрахункових документів, банківської виписки з особових рахунків, а по суті через, те що документи зазначені, як виписки з банку, видаткові накладні не відкриваються, не відповідає фактичним обставинам справи, вимогам вказаного вище законодавства, відтак є протиправним та підлягає скасуванню.
Також судом враховуються аргументи позивача щодо зобов'язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних вказану податкову накладну, з підстав що:
Згідно п. 201.16. ст. 201 ПК України (в редакції на час вирішення спору), реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно п. 28 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року N 117, податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:
- прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;
- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;
Згідно ч. 4 ст. 245 КАС України, у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов'язати відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб'єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб'єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов'язує суб'єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.
Таким чином позовні вимоги про зобов'язання відповідача зареєструвати податкову накладну № 6 від 05.12.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягають задоволенню, оскільки позивачем виконано всі умови, визначені законом щодо такої реєстрації і вчинення такої дії не передбачає права суб'єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України підлягають відшкодуванню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судові витрати у вигляді судового збору, сплаченого позивачем.
Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 139, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Мега Тон (79056, м. Львів, вул. Богданівська, 44) до Головного управління ДФС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35, ЄДРПОУ 39462700), Державної фіскальної служби України (адреса: м. Київ, пл. Львівська, 8, ЄДРПОУ 39292197) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, - задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №657050/39103482 від 19.04.2018 року.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну №19 від 03.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Стягнути з Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, поштова адреса: 04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8) за рахунок її бюджетних асигнувань 3524 (три тисячі п'ятсот двадцять чотири) гривні сплаченого судового збору на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Мега Тон (79056, м. Львів, вул. Богданівська, 44, ЄДРПОУ 39103482).
Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення може бути оскаржене за правилами, встановленими ст. 295 -297 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно, з урахуванням положень підп.15.5 п.15 розд. VII Перехідні положення цього Кодексу.
Повне судове рішення складено 08.01.2019 року.
Суддя Гавдик З.В.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.12.2018 |
Оприлюднено | 10.01.2019 |
Номер документу | 79086552 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Макарик Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Макарик Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Онишкевич Тарас Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні