номер провадження справи 29/43/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
про затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу банкрута та закриття провадження у справі
09.01.2019 Справа №908/2412/17
м.Запоріжжя
Господарський суд Запорізької області у складі судді Кричмаржевського В.А.
за участю секретаря судового засідання - Ракович С.І.
розглянувши матеріали справи № 908/2412/17
про банкрутство Комунального підприємства Чистота-2 , код в ЄДР - 32784058 (72319 м. Мелітополь Запорізької області вул. Урицького, 2А)
Кредитор - Головне управління ДФС у Запорізькій області, код в ЄДР - 39396146 (69107 м. Запоріжжя просп. Соборний, 166)
Ліквідатор - Сорока Н.В.
За участю ліквідатора банкрута - Сороки Н.В.
Установив :
Згідно з постановою господарського суду Запорізької області від 22.12.2017 у справі № 908/2412/17 Комунальне підприємство Чистота-2 визнано банкрутом в порядку статті 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено голову ліквідаційної комісії - Сороку Н.В.
На офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 22.12.2017 за № 48144 розміщено повідомлення про визнання боржника - КП Чистота-2 банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Ухвалою господарського суду Запорізької області від 07.02.2018 у справі №908/2412/17 визнано кредиторські вимоги ГУ ДФС у Запорізькій області до КП "Чистота-2" у розмірі - 72.440,56 грн., з яких - 59.056,16 грн. з третьою чергою задоволення, 9.860,40 грн. з шостою чергою задоволення та 3.524 грн. судового збору з першою чергою задоволення.
Ліквідатором 03.12.2018 подано звіт, ліквідаційний баланс банкрута на затвердження суду, реєстр вимог кредиторів, документи на підтвердження проведення ліквідаційної процедури.
Для розгляду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів на підтвердження проведення ліквідаційної процедури суд ухвалою суду від 05.12.2018 призначив судове засідання на 09.01.2019 о 10-30 год.
Від ліквідатора до господарського суду 27.12.2018 надійшли додаткові документи на підтвердження проведеної ліквідаційної процедури.
В судовому засіданні 09.01.2019 ліквідатор доповіла про проведену роботу в ліквідаційній процедурі. Просить затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, банкрута - ліквідувати, провадження у справі - закрити.
За підсумками судового засідання - 09.01.2019 господарським судом у нарадчій кімнаті прийнято судове рішення. Постановлено вступну та резолютивну частини ухвали, яку оголошено після виходу з нарадчої кімнати. Повідомлено про строк виготовлення повного тексту ухвали - протягом п'яти днів.
Відповідно до ч.4 статті 40 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (далі - Закон про банкрутство) у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає скарги на дії (бездіяльність) учасників ліквідаційної процедури та здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Статтею 41 Закону про банкрутство передбачено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Виходячи з приписів статей 42-44 Закону про банкрутство після проведення інвентаризації та оцінки майна банкрута ліквідатор формує ліквідаційну масу та розпочинає продаж майна банкрута через аукціон або продаж безпосередньо юридичній або фізичній особі.
Отже, ліквідатор в ліквідаційній процедурі вживає заходів щодо виявлення майна (активів) банкрута та формування ліквідаційної маси, організовує продаж майна та вчиняє інші дії відповідно до Закону про банкрутство.
Згідно з ч. 1 статті 46 Закону про банкрутство після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).
Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно ліквідатору вчинити в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених нім дій в ході ліквідаційної процедури.
Відповідно до ч. 2 статті 46 Закону про банкрутство якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.
Разом з тим, якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна (ч. 3 статті 46 Закону про банкрутство).
Загальна сума заборгованості боржника складає - 72.440,56 грн.
Згідно з інформацією державних органів, які реєструють обтяження рухомого майна, не було виявлено забезпечених кредиторів боржника та можливих активів боржника по реєстрах обтяжень.
В процесі ліквідаційної процедури майнових активів боржника, за рахунок яких можливе погашення кредиторських вимог, ліквідатором не виявлено.
Відсутність у банкрута майна підтверджується відповідними довідками органів реєстрації речових прав на майно, які долучено до матеріалів справи, та ліквідаційним балансом банкрута, доданим до звіту.
Згідно з відповідями органів реєстрації за банкрутом не зареєстровано ані рухомого (автотранспортних засобів), ані нерухомого майна (земельних ділянок, приміщень, будівель тощо). Також відсутні зареєстровані за банкрутом плавзасоби, цивільні повітряні судна.
Відповідно до листа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 24.11.2016 № 09/01/24801 підприємство-банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів, відсутнє.
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю у відповіді ліквідатору (№11-16/255 від 20.11.2018) зазначив про відсутність інформації щодо об'єктів незавершеного будівництва за банкрутом.
Згідно з інформацією РВ ФДМУ по Запорізькій області №11-20-06204 від 10.11.2016 на балансі банкрута відсутнє нерухоме державне майно.
За інформацією виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області №3105/02-25-3 від 12.07.2018 об'єктів цивільної оборони (сховищ та протирадіаційних укриттів) за банкрутом також не зареєстровано.
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 28.11.2017 банкрут не значиться засновником суб'єктів господарської діяльності.
Згідно з довідкою банківської установи - АТ КРЕДІ АГРІКОЛЬ за №33 від 22.03.2018 поточний рахунок банкрута закрито.
Отже, за результатами пошуку ліквідатором майна у банкрута відсутні майнові активи та грошові кошти, за рахунок яких можливо погасити кредиторську заборгованість.
Всі здійснені ліквідатором запити, отримані відповіді та інші документи, що стосуються ліквідаційної процедури, досліджено судом та приєднано до матеріалів справи.
Ліквідатор відзвітував перед кредитором за результатами проведеної роботи у ліквідаційній процедурі шляхом направлення звіту на адресу ГУ ДФС у Запорізькій області.
Згідно з довідкою архівної установи №23.2-04/43 від 20.12.2018 ліквідатором підготовлені документи підприємства КП ЧИСТОТА-2 для передачі на подальше зберігання.
Слід зазначити, що за підсумками ліквідаційної процедури вбачається, що ліквідатором вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, внаслідок вжитих ліквідатором заходів доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.
Пунктом 6 ч. 1 статті 83 Закону про банкрутство передбачено, що господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до ч. 5 статті 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
У випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню (ч. 4 статті 83 Закону про банкрутство).
Таким чином, оскільки за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не виявлено майна, за рахунок якого можливе погашення кредиторських вимог, підприємницька діяльність припинена, його необхідно ліквідувати, а провадження у справі закрити.
Керуючись статтями 2, 9, 40, 46, 83, 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , статтями 3, 12, 20, 232-235, 254-256 Господарського процесуального кодексу України, суд -
Ухвалив :
Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.
Банкрута - Комунальне підприємство Чистота-2 , код в ЄДР - 32784058 (72319 м. Мелітополь Запорізької області, вул. Урицького, 2А) ліквідувати.
Провадження у справі закрити.
Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення та може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом десяти днів з дня її проголошення за правилами, визначеними у статтях 254-259 ГПК України.
Копії ухвали надіслати: кредитору, банкруту, ліквідатору, Відділу державної реєстрації та надання адміністративних послуг Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області, Головному управлінню статистики у Запорізькій області, Мелітопольському міськрайонному ВДВС ГТУЮ у Запорізькій області, Головному територіальному управлінню юстиції у Запорізькій області.
Суддя В.А. Кричмаржевський
Повний текст ухвали складений 11.01.2019.
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 09.01.2019 |
Оприлюднено | 14.01.2019 |
Номер документу | 79112379 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Кричмаржевський В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні