Справа № 560/3741/18
РІШЕННЯ
іменем України
11 січня 2019 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Михайлова О.О.
розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області про визнання дій протиправними,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернулася до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, в якій просить суд:
1. Визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, щодо відмови у наданні позивачеві дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 1,87 га з метою подальшої передачі безоплатно у власність для фермерського господарства у розмірі земельної частки (паю) за межами населених пунктів Ганнівської сільської ради Дунаєвецького району Хмельницької області, оформленої листом від 01.06.2018 №С-6817/0-4365/0/95-18.
2. Судові витрати у справі покласти на відповідача.
Позивач підставою позову зазначає порушення відповідачем вимог ст. 13 Закону України "Про фермерське господарство", ст. ст. 118, 121 Земельного кодексу України.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що є членом фермерського господарства "Струмок", в користуванні якого знаходиться земельна ділянка з кадастровим номером НОМЕР_2 площею 30 га, з цільовим призначенням для ведення фермерського господарства та земельна ділянка з кадастровим номером НОМЕР_3 площею 10 га, з цільовим призначенням для ведення фермерського господарства, яка відповідно до Витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-6804171442016 від 21.12.2016, №НВ-6804171352016 від 21.12.2016 та державних актів на право постійного користування землею передані в постійне користування голові ФГ "Струмок" ОСОБА_2
Рішенням 37 сесії Дунаєвецької міської ради від 22.06.2018 надано згоду на розпаювання земель ФГ "Струмок".
За результатами розгляду звернення позивача до ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області із заявою про надання їй дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності в розмірі земельної частки (паю) та передачі її у власність, як члену ФГ "Струмок", ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області листом від 01.06.2018 №С-6817/0-4365/0/95-18 відмовило в задоволенні заяви, мотивуючи таку відмову наявністю меморандумів про співпрацю при здійсненні заходів щодо передачі земель сільськогосподарського призначення державної власності в комунальну власність об'єднаних територіальних громад (ОТГ) між ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області та ОТГ від 08.02.2018. Позивачу також рекомендовано звернутись із відповідним клопотанням до органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування після проведення передачі земель сільськогосподарського призначення в комунальну власність та реєстрації права комунальної власності ОТГ.
Не погодившись з такими діями відповідача, позивач звернулася до суду за захистом своїх порушених права.
Ухвалою суду від 15.11.2018 позовну заяву позивача залишено без руху.
Ухвалою суду від 28.11.2018 Хмельницький окружний адміністративний суд відкрив провадження в даній справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін.
Від представника відповідача на адресу суду 10.12.2018 надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач зазначає, що відповідно до наказу ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 26.09.2018 №22-6557-СГ "Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність" Дунаєвецькій міській раді Дунаєвецької міської ОТГ Дунаєвецького району Хмельницької області передано у комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 8701,4404 га, які розташовані (за межами населених пунктів) на території Дунаєвецької міської ОТГ Дунаєвецького району Хмельницької області.
Зазначає, що земельні ділянки з кадастровими номерами НОМЕР_4 площею 30,0000 га та НОМЕР_5 площею 10,0000 га, які відповідно до Державних актів на право постійного користування землею серії НОМЕР_6 від 18.11.1999 та серії НОМЕР_7 від 24.10.2000 на праві постійного користування належать ОСОБА_2, включені у перелік земельних ділянок, які передаються у комунальну власність Дунаєвецькій міській ОТГ згідно вищевказаного наказу.
У зв'язку з цим, відповідач вважає, що під час прийняття відмови у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності та передачі її у власність позивачу, ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області діяло у межах повноважень, прав позивача не порушило, а тому просить відмовити в задоволенні позовних вимог повністю.
Крім того, відповідачем 10.12.2018 подано клопотання про залучення до участі у справі як співвідповідача Дунаєвецьку міську раду Дунаєвецької міської ОТГ Дунаєвецького району Хмельницької області, оскільки земельні ділянки, які на праві постійного користування належать ОСОБА_2, засновнику ФГ "Струмок" та відповідно членом якого є позивач, включені у перелік земельних ділянок, які передаються у комунальну власність Дунаєвецькій міській ОТГ згідно наказу.
Дослідивши подане клопотання, суд дійшов висновку, що оскільки предметом даного позову є визнання дій ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області протиправними, щодо відмови у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності та передачі її у власність позивачу та оскільки позивач не заявляє позовних вимог до Дунаєвецької міської ради Дунаєвецької міської ОТГ Дунаєвецького району Хмельницької області, а тому останній не може бути відповідачем (співвідповідачем) по даній справі, у зв'язку із чим клопотання відповідача про залучення співвідповідача є необґрунтованим та не підлягає задоволенню.
Дослідивши позовну заяву, оцінивши наявні в матеріалах справи належні та допустимі докази у їх взаємозв'язку та сукупності суд дійшов наступних висновків.
Суд встановив, що згідно з виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців за №415993 від 22.10.2012, ФГ "Струмок" (код ЄДРПОУ 31162121), зареєстровано 06.11.2000, керівник - ОСОБА_2.
Рішенням голови ФГ "Струмок" №1 від 20.04.2017 включено до складу фермерського господарства нових членів, зокрема, ОСОБА_1.
Відповідно до статуту ФГ "Струмок" у новій редакції, затвердженій рішенням голови ФГ "Струмок" №1/2017 від 20.04.2017, засновником господарства є ОСОБА_2, а одним з членів цього господарства є позивач ОСОБА_1, а отже, позивач 20.04.2017 стала членом ФГ "Струмок".
В користуванні ФГ "Струмок" знаходиться земельна ділянка з кадастровим номером НОМЕР_2 площею 30 га, з цільовим призначенням для ведення фермерського господарства та земельна ділянка з кадастровим номером НОМЕР_3 площею 10 га, з цільовим призначенням для ведення фермерського господарства, яка відповідно до Витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку №НВ-6804171442016 від 21.12.2016, №НВ-6804171352016 від 21.12.2016 та державних актів на право постійного користування землею передані в постійне користування голові ФГ "Струмок" ОСОБА_2
Загальними зборами ФГ "Струмок" 20.04.2017 прийнято рішення про розпаювання земельні ділянки загальною площею 40 га рівними частками між вищевказаними членами господарства у рівних частках, та залишення за ФГ "Струмок" земельної ділянки площею 2,6 га в постійному користуванні відповідно до Державних актів на право постійного користування.
При цьому, рішенням 37 сесії Дунаєвецької міської ради від 22.06.2018 надано згоду на розпаювання земель ФГ "Струмок".
Позивач звернулася до ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області із заявою про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності в розмірі земельної частки (паю) та передачі її у його власність, як члену ФГ "Струмок".
Однак, на подану заяву отримала лист від 01.06.2018 №С-6817/0-4365/0/95-18, яким ОСОБА_1 відмовлено в наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 1,87 га з метою подальшої передачі безоплатно у власність для фермерського господарства у розмірі земельної частки (паю) за межами населених пунктів Ганнівської сільської ради Дунаєвецького району Хмельницької області.
У вказаному листі відповідач зазначив про наявність меморандумів про співпрацю при здійсненні заходів щодо передачі земель сільськогосподарського призначення державної власності в комунальну власність об'єднаних територіальних громад (ОТГ) між ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області та ОТГ від 08.02.2018, при цьому запропонував позивачу звернутись із відповідним клопотанням до органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування після проведення передачі земель сільськогосподарського призначення в комунальну власність та реєстрації права комунальної власності ОТГ.
Не погоджуючись з такими діями відповідача щодо відмови у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності в розмірі земельної частки (паю) та передачі її у його власність, як члену ФГ "Струмок", позивач звернулася до суду за захистом своїх порушених прав.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд враховує наступне.
Згідно з п.7 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015, Держгеокадастр здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Відповідно до п. "а" ч. 3 ст. 22 Земельного кодексу України (далі - ЗК України), землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства.
Статтею 31 ЗК України визначено, що землі фермерського господарства можуть складатися із: а) земельної ділянки, що належить на праві власності фермерському господарству як юридичній особі; б) земельних ділянок, що належать громадянам - членам фермерського господарства на праві приватної власності; в) земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди. Громадяни - члени фермерського господарства мають право на одержання безоплатно у власність із земель державної і комунальної власності земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю).
Згідно з ч. 1 ст. 32 ЗК України громадянам України - членам фермерських господарств передаються безоплатно у приватну власність надані їм у користування земельні ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена сільськогосподарського підприємства, розташованого на території відповідної ради.
Відповідно до п. "в" ч. 3 ст. 116 ЗК України безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених вказаним Кодексом.
Пунктом "а" ч. 1 ст. 121 ЗК України передбачено, що громадяни України мають право на безоплатну передачу земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району.
Відповідно до ч. 4 ст. 122 ЗК України центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою вказаної статті, у власність або у користування для всіх потреб.
Статтею 1 Закону України "Про землеустрій" від 22.05.2003, № 858-IV (далі - Закон №858-IV), визначено, що технічна документація із землеустрою - сукупність текстових та графічних матеріалів, що визначають технічний процес проведення заходів з використання та охорони земель без застосування елементів проектування.
Згідно зі ст. 25 Закону №858-IV, документація із землеустрою розробляється у вигляді схеми, проекту, робочого проекту або технічної документації. Види документації із землеустрою: а) схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць; б) проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць; в) проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об'єктів; г) проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; ґ) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок; д) проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб; е) проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь; є) проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів; ж) проекти землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв); з) робочі проекти землеустрою; и) технічна документація із землеустрою щодо визначення та встановлення в натурі (на місцевості) державного кордону України; і) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); ї) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту; й) технічна документація із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок; к) технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель. Види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно цим Законом.
Позивач зверталася до ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області із заявою, у якій просила надати дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення фермерського господарства за рахунок земель с/г призначення державної власності площею 1,87 га з метою подальшої передачі безоплатно у власність для фермерського господарства у розмірі земельної частки (паю) за межами населених пунктів Ганнівської сільської ради Дунаєвецького району Хмельницької області без зміни цільового використання, дана земельна ділянка перебуває в користуванні члена ФГ "Струмок" ОСОБА_2
Частинами 1 - 2 ст. 55 Закону №858-IV визначено, що встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) проводиться відповідно до топографо-геодезичних і картографічних матеріалів. Встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на основі технічної документації із землеустрою, якою визначається місцеположення поворотних точок меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
Відповідно до ч. 10 ст. 55 Закону №858-IV, технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) включає:
а) завдання на складання технічної документації із землеустрою;
б) пояснювальну записку;
в) рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою (у випадках, передбачених законом);
г) згоду власника земельної ділянки, а для земель державної та комунальної власності - органу, уповноваженого здійснювати розпорядження земельною ділянкою, на відновлення меж земельної ділянки користувачем;
ґ) довідку, що містить узагальнену інформацію про землі (території);
д) копію документа, що посвідчує фізичну особу, або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
е) копію документа, що посвідчує право на земельну ділянку (у разі проведення робіт щодо відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
є) копію правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці (за умови якщо права власності на такі об'єкти зареєстровані);
ж) матеріали польових топографо-геодезичних робіт;
з) план меж земельної ділянки, складений за результатами зйомки, на якому відображаються зовнішні межі земельної ділянки із зазначенням власників (користувачів) суміжних земельних ділянок, усі поворотні точки меж земельної ділянки, лінійні проміри між точками на межах земельної ділянки, межі вкраплених земельних ділянок із зазначенням їх власників (користувачів);
и) кадастровий план земельної ділянки;
і) перелік обмежень у використанні земельної ділянки;
ї) у разі необхідності документ, що підтверджує повноваження особи діяти від імені власника (користувача) земельної ділянки при встановленні (відновленні) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості);
й) акт приймання-передачі межових знаків на зберігання, що включається до документації із землеустрою після виконання робіт із встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та закріплення їх межовими знаками.
Відповідно до ч. 6 ст. 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри.
До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Згідно з положеннями ч. 7 наведеної статті, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.
Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Системний аналіз наведених правових норм дає підстави зробити висновок, що ЗК України визначено вичерпний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. При цьому, чинним законодавством України не передбачено право суб'єкта владних повноважень відступати від положень статті 118 ЗК України.
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 27.02.2018 по справі №545/808/17.
Однак, у листі, яким відповідач відмовив у задоволенні заяви позивача, відповідач рекомендував позивачу після проведення передачі земель сільськогосподарського призначення державної власності ОТГ, звернутися з відповідним клопотанням до органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування відповідно до визначених ст. 122 ЗК України, при цьому, відповідач в поданому відзиві посилається на наказ ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 26.09.2018 №22-6557-СГ "Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність" Дунаєвецькій міській раді Дунаєвецької міської ОТГ Дунаєвецького району.
Вищевказаним наказом передано у комунальну власність земельні ділянки с/г призначення державної власності загальною площею 8701,4404 га, які розташовані (за межами населених пунктів) на території Дунаєвецької міської ОТГ Дунаєвецького району Хмельницької області, до яких входить бажана позивачем земельна ділянка площею 1,87 га.
Суд критично оцінює такі твердження відповідача, оскільки відмова, оформлена листом від 01.06.2018 №С-6817/0-4365/0/95-18, у наданні ОСОБА_1 дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 1,87 га, з метою подальшої передачі безоплатно у власність для фермерського господарства у розмірі земельної частки (паю) за межами населених пунктів Ганнівської сільської ради Дунаєвецького району Хмельницької області, датована 01.06.2018, а наказ на який посилається відповідач у відзиві, лише 26.09.2018, тобто прийнятий після надання позивачу такої відмови, що є на думку суду є неприпустимим.
Отже вказані землі відповідно до наказу ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області від 26.09.2018 №22-6557-СГ станом на момент надання відмови позивачу перебували у розпорядженні відповідача.
Суд також зазначає, що відповідач у відмові не навів жодної з підстав для відмови, що визначені ЗК України, а тому, на думку суду, такі дії ГУ Держгеокадастру у Хмельницькій області щодо відмови у ненаданні дозволу на розроблення проекту землеустрою, оформленої листом від 01.06.2018 за №С-6817/0-4365/0/95-18, є протиправними.
Згідно ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 цього Кодексу. Частиною 2 ст.77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи вищевикладене, позовна вимога визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, щодо відмови у наданні позивачеві дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 1,87 га з метою подальшої передачі безоплатно у власність для фермерського господарства у розмірі земельної частки (паю) за межами населених пунктів Ганнівської сільської ради Дунаєвецького району Хмельницької області, оформленої листом від 01.06.2018 №С-6817/0-4365/0/95-18, є обґрунтованою та такою, що підлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Суд встановив, що при зверненні до суду з даним адміністративним позовом, позивач сплатила судовий збір в розмірі 704,80 грн., що підтверджується квитанцією від 07.11.2018 №0.0.1178787953.1, отже, з врахуванням положень ч. 1 ст. 139 КАС України, на користь позивача необхідно стягнути судові витрати у розмірі 704,80 грн за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області про визнання дій протиправними, - задовольнити.
Визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, щодо відмови у наданні позивачеві дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної власності орієнтовною площею 1,87 га з метою подальшої передачі безоплатно у власність для фермерського господарства у розмірі земельної частки (паю) за межами населених пунктів Ганнівської сільської ради Дунаєвецького району Хмельницької області, оформленої листом від 01.06.2018 №С-6817/0-4365/0/95-18.
Стягнути на користь ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 704 (сімсот чотири) грн 80 коп., за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач:ОСОБА_1 (АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1) Відповідач:Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області (вул. Інститутська, 4/1, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 39767479)
Головуючий суддя О.О. Михайлов "Згідно з оригіналом" Помічник судді 11.01.19 В.В. Мельничук
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.01.2019 |
Оприлюднено | 14.01.2019 |
Номер документу | 79122064 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Михайлов О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні