Рішення
від 11.01.2019 по справі 640/18344/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

11 січня 2019 року № 640/18344/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Катющенка В.П., розглянувши у спрощеному (письмовому) провадженні без проведення судового засідання та виклику учасників справи адміністративну справу

за позовомНаціональної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг до про Товариства з обмеженою відповідальністю "Гудвіл Прайм" стягнення 5100,00 грн,

В С Т А Н О В И В:

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом, у якому просить суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Гудвіл Прайм" до Державного бюджету України штраф у сумі 5100,00 грн з підстав не сплати відповідачем у визначені Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" строки штрафу, застосованого постановою позивача від 04.07.2018 № 424/619/16-2/13-П.

Ухвалою суду від 12.11.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі № 826/18344/18.

Згідно повідомлення про вручення поштового відправлення ухвала про відкриття провадження у справі від 12.11.2018 вручена відповідачу 03.12.2018, проте останнім в установлений судом строк не подано відзиву на позовну заяву.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступного висновку.

11.06.2018 Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг складено акт про правопорушення, вчинені Товариством з обмеженою відповідальністю "Гудвіл Прайм" на ринку фінансових послуг № 619/16-2/13, яким зафіксовано порушення відповідачем:

підпункту 2 пункту 10 розділу ІІІ Порядку надання звітності фінансовими компаніями, фінансовими установами - юридичними особами публічного права, довірчими товариствами, а також юридичними особами - суб'єктами господарювання, які за своїм правовим статусом не є фінансовими установами, але мають визначену законами та нормативно-правовими актами Держфінпослуг або Нацкомфінпослуг можливість надавати послуги з фінансового лізингу, затвердженого розпорядженням Нацкомфінпослуг від 26.09.2017 № 3840, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24.10.2017 за № 1294/31162, в частині неподання "Інформації щодо активів фінансової установи" (додаток 15 до Порядку) та "Інформації про великі ризики фінансової установи" (додаток 16 до Порядку);

абзацу 4 пункту 3 розділу V Порядку в частині порушення вимог, що звітні дані мають містити достовірну та повну інформацію про діяльність фінансової компанії, а саме: не заповнений Баланс (форма 1) станом на 31.03.2018.

На підставі вказаного акта 04.07.2018 позивачем прийнято постанову № 424/619/16-2/13-П, якою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Гудвіл Прайм" застосовано штрафну санкцію у розмірі 5100,00 грн.

Відповідно до пункту 10 частини першої статті 28 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, у межах своєї компетенції: у разі порушення законодавства про фінансові послуги, нормативно-правових актів національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, застосовує заходи впливу та накладає адміністративні стягнення.

Положеннями частини першої статті 39 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" передбачено, що у разі порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг, національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, застосовує заходи впливу відповідно до закону.

Згідно пункту 3 частини першої статті 40 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, може застосовувати такі заходи впливу накладати штрафи в розмірах, передбачених статтями 41 і 43 цього Закону.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 41 наведеного Закону Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, застосовує до учасників ринків фінансових послуг (крім споживачів фінансових послуг) штрафні санкції за неподання, несвоєчасне подання або подання завідомо недостовірної інформації - у розмірі від 100 до 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно частини третьої статті 41 Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" штрафи, накладені національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, стягуються у судовому порядку.

Враховуючи те, що відповідачем у встановлений строк не надано відзиву на позовну заяву, не спростовано доводів позивача та не надано доказів скасування/оскарження рішення позивача або сплати суми штрафу, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та законними, надані позивачем докази та повідомлені ним обставини є достатніми для прийняття рішення у справі.

Керуючись статтями 9, 14, 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 3, ідентифікаційний код 38062828) задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Гудвіл Прайм" (03150, м. Київ, вул. Анрі Барбюса, 5-Б, офіс 11, ідентифікаційний код 40939223) до Державного бюджету України (рахунок територіального управління Державної казначейської служби України за місцем знаходження платника на балансовий рахунок 3111 "Надходження до загального фонду державного бюджету", код бюджетної класифікації за доходами 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції", символ звітності 106) штраф у розмірі 5100,00 грн.

Рішення набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення суду може бути оскаржено за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції Закону № 2147-VIII) до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя В.П. Катющенко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.01.2019
Оприлюднено15.01.2019
Номер документу79142925
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/18344/18

Ухвала від 18.01.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Катющенко В.П.

Ухвала від 05.01.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Катющенко В.П.

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Катющенко В.П.

Ухвала від 09.09.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Катющенко В.П.

Рішення від 11.01.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Катющенко В.П.

Ухвала від 12.11.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Катющенко В.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні