Ухвала
від 14.01.2019 по справі 643/280/19
МОСКОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 643/280/19

Провадження № 1-кс/643/178/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14.01.2019 слідчий суддя Московського районного суду м. Харкова ОСОБА_3., при секретарі ОСОБА_4., розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові клопотання слідчого Московського ВП ГУНП в Харківській області ОСОБА_5., погодженого з прокурором про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 42018221040000142 від 19.11.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

З поданого клопотання вбачається, що Харківською місцевої прокуратурою №4 розпочато кримінальне провадження №№42018221040000142 від 19.11.2018 відомості про яке внесено до ЄРДР за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що у вільному доступі в мережі Інтернет на сайті - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-11-001634-b розміщено інформацію про проведення 11.07.2017 Державним професійно-технічним навчальним закладом «Центр професійно-технічної освіти №3 м. Харкова» (далі ДПТНЗ «ЦПТО №3») дотендерної закупівлі. Предмет закупівлі - інші завершальні будівельні роботи, вартість закупівлі 150000грн. Договір підряду укладено з ПП «Полтавський будівельний центр» (код ЄДРПОУ 34825656).

На зазначеному сайті розміщено фотокопію договору підряду № 8 укладеного 10.07.2017 між ДПТНЗ «ЦПТО №3» та ПП «Полтавський будівельний центр». Відповідно до п.6.1 Договору - підрядник (ПП «Полтавський будівельний центр») приступає до виконання робіт протягом 3-х календарних днів з моменту підписання Договору. А п.6.2 Договору передбачено, що Підрядник (ПП «Полтавський будівельний центр») зобов'язується виконати роботи впродовж 60 календарних днів з початку виконання робіт з правом дострокового виконання.

Крім того, у вільному доступі в мережі Інтернет на сайті - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-11-001979-b розміщено інформацію про проведення 11.07.2017 ДПТНЗ «ЦПТО №3» дотендерної закупівлі. Предмет закупівлі - інші завершальні будівельні роботи, вартість закупівлі 198111,17грн.

На зазначеному сайті розміщено фотокопію договору підряду № 10 укладеного 10.07.2017 між ДПТНЗ «ЦПТО №3» та ПП «Полтавський будівельний центр». Відповідно до п.6.1 Договору - підрядник (ПП «Полтавський будівельний центр») приступає до виконання робіт протягом 3-х календарних днів з моменту підписання Договору. А п.6.2 Договору передбачено, що Підрядник (ПП «Полтавський будівельний центр») зобов'язується виконати роботи впродовж 60 календарних днів з початку виконання робіт з правом дострокового виконання.

Під час досудового розслідування на запит місцевої прокуратури одержано інформацію щодо неподання ПП «Полтавський будівельний центр» звітів за формою 1-ДФ за 1-4 квартали та за 1квартал 2018 року, що в свою чергу вказує на відсутність на підприємстві найманої праці та цивільно-правових договорів. Тобто відсутності можливості проведення будь-яких робіт.

Крім того, в ході аналізу податкової звітності ПП «Полтавський будівельний центр» встановлено наступне:

відповідно до додатку 5(розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів) Податкової декларації з податку на додану вартість за 7 місяць 2017 року встановлено, що підприємству перераховано кошти лише 2 контрагентами, які зареєстровані як платники податку на додану вартість, а саме: ДПТНЗ «ЦПТО №3» (індивідуальний податковий номер 25479120348) в сумі 222553,89 грн. та ПФ «Променерго» (індивідуальний податковий номер 303571520230) в сумі 258392,81грн., а перерахування коштів в сумі 458377,40грн. підприємство здійснило лише одному контрагенту ТОВ «Жовтень-2013» (індивідуальний податковий номер 388679418194), яке зареєстровано за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 4-А;

відповідно до додатку 5 Податкової декларації з податку на додану вартість за 8 місяць 2017 року встановлено, що підприємству перерахували кошти 4 контрагенти, які зареєстровані як платники податку на додану вартість, на загальну суму 252175грн., а перерахування коштів в сумі 275000грн. підприємство здійснило лише одному контрагенту ТОВ «Жовтень-2013»;

відповідно до додатку 5 Податкової декларації з податку на додану вартість за 9 місяць 2017 року встановлено, що підприємству перерахували кошти 3 контрагенти, які зареєстровані як платники податку на додану вартість, на загальну суму 272560 грн., а перерахування коштів в сумі 425600,58 грн. підприємство здійснило лише одному контрагенту ТОВ «Жовтень-2013».

Таким чином в період виконання договорів підряду № 8 та № 10 ПП «Полтавський будівельний центр», відповідно до податкової звітності, мало контрагентом лише одного суб'єкта господарювання, якому перераховувало всі кошти які надходили на його рахунок, в тому числі і бюджетні кошти, які надійшли від ДПТНЗ «ЦПТО №3».

Також, у вільному доступі в мережі Інтернет на сайті - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-18-000023-a розміщено інформацію про проведення 18.06.2018 ДПТНЗ «ЦПТО №3» дотендерної закупівлі. Предмет закупівлі - покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, вартість закупівлі 160500грн. Договір підряду укладено з ПП «Полтавський будівельний центр».

На зазначеному сайті розміщено фотокопію договору підряду № 24 укладеного 19.04.2018 між ДПТНЗ «ЦПТО №3» та ПП «Полтавський будівельний центр». Відповідно до п.6.1 Договору - підрядник (ПП «Полтавський будівельний центр») приступає до виконання робіт протягом 3-х календарних днів з моменту підписання Договору. А п.6.2 Договору передбачено, що Підрядник (ПП «Полтавський будівельний центр») зобов'язується виконати роботи впродовж 60 календарних днів з початку виконання робіт з правом дострокового виконання.

Під час досудового розслідування на запит місцевої прокуратури одержано копію поданого ПП «Полтавський будівельний центр» звіту за формою 1-ДФ за ІІ квартал 2018 року. Відповідно до звіту на підприємстві в звітний період працювало 4 особи, з яких одна особа - директор підприємства ОСОБА_2 (ідентифікаційний НОМЕР_1) працює з 04.05.2018, а інші три особи, які перебувають з підприємством в трудових відносинах працюють з 09.06.2018.

Разом з тим, зі звіту вбачається, що у звітний період підприємством не укладались цивільно-правові договори з громадянами та фізичними особами - підприємцями. Зазначене підтверджує неможливість виконання підприємством будь-яких робіт у період дії договорів підряду № 8, №10 від 10.07.2017 та № 24 від 19.10.2018.

Водночас, встановлено, що за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ПП «Полтавський будівельний центр» в період з 10.01.2017 по 22.03.2017 взагалі перебувало в процесі ліквідації за рішенням засновників юридичної особи.

Разом з тим, встановлено, що у вільному доступі в мережі Інтернет на сайті - https://dabi.gov.ua/license/list.php?sort=numaид;order=ASC розміщено інформацію про отримання ПП «Полтавський будівельний центр» ліцензії АЕ180116 на ведення господарської діяльності у будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури. Термін дії ліцензії з 21.09.2012 по 21.09.2017. Однак на зазначеному вище сайті є інформація про анулювання 12.06.2013 ліцензії АЕ180116.

Анулювання ліцензії підтверджено інформацією, яка одержана під час досудового розслідування. Так, з відповіді Департаменту ДАБІ у Полтавській області вбачається, що ліцензія АЕ180116 видана ПП «Полтавський будівельний центр» анульована 12.06.2013 та ліцензії у 2017-2018 роках на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середнім та значними наслідками відсутні.

Деякі види робіт, які мав виконувати ПП «Полтавський будівельний центр» передбачають одержання дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, якій видається територіальним відділенням Держпраці. Однак, у вільному доступі в мережі Інтернет на сайті - ;code_taxpayer=34825656a в;name_enterprise=aПо;types_work[]=0aьн;handling_objects[]=0aаю;application_objects[]=0aко;resolution=0aід;expires=0aзп;date_issue_permit=aте;date_issue_duplicate=a Д;date_extended">http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/search?number_permission%5B0%5D=a22;number_permission%5B1%5D=aie;number_permission%5B2%5D=arm;number_kved%5B0%5D=ape;number_kved%5B1%5D=ar_;number_kved%5B2%5D=abe;issuing_permit=abe;status_taxpayer=%DE%F0%E8%E4%E8%F7%ED%E0+%EE%F1%EE%E1%E0aus;code_taxpayer=34825656a?;name_enterprise=a48;types_work%5B%5D=0ari;handling_objects%5B%5D=0aha;application_objects%5B%5D=0ati;resolution=0aam;expires=0a=0;date_issue_permit=ate;date_issue_duplicate=ais;date_extended= відсутня інформація про одержання підприємством будь-яких дозволів.

Відповідно до інформації, яка отримана під час досудового розслідування від Головного управління Держпраці у Харківській області та від Головного управління Держпраці у Полтавській області діючі дозволи на виконання робіт з підвищеною небезпекою у ПП «Полтавський будівельний центр» відсутні та декларації відповідності матеріально-технічної бази підприємством не подавались.

Виходячи з вищевказаного у слідства наявні підстави вважати, що договори підряду № 8, 10, 24 укладені між ДПТНЗ «ЦПТО №3» та ПП «Полтавський будівельний центр» можуть бути вдаваними, та укладеними з метою конвертації бюджетних коштів у готівкову форму.

Окрім зазначеного, встановлено, у вільному доступі в мережі Інтернет на сайті - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-11-001447-b розміщено інформацію про проведення 11.07.2017 ДПТНЗ «ЦПТО №3» дотендерної закупівлі. Предмет закупівлі - інші завершальні будівельні роботи, вартість закупівлі 150 000 грн. Договір підряду укладено з ТОВ «Вентто» (код ЄДРПОУ 33900517).

Крім того, встановлено, у вільному доступі в мережі Інтернет на сайті - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-28-000016-b розміщено інформацію про проведення 28.07.2017 ДПТНЗ «ЦПТО №3» дотендерної закупівлі. Предмет закупівлі - інші капітальний ремонт, вартість закупівлі 192 502грн. Договір підряду укладено з ТОВ «НВК «Східбуд» (код ЄДРПОУ 31234803).

Виходячи з вищевказаного у слідства наявні підстави вважати, що ТОВ «Вентто» та ТОВ «НВК «Східбуд» фактично виконали роботи які мало виконати ПП «Полтавський будівельний центр».

29.11.2018 директору ПП «Полтавський будівельний центр» ОСОБА_2 направлено запит в порядку ст. 40, 93 КПК України, про надання належним чином завірених копій ряду документів, які стосуються укладених ним у 2017-2018 роках договорів.

Згідно отриманої відповіді № 1/12 від 17.12.2018 директор ПП «Полтавський будівельний центр» ОСОБА_2 відмовився виконати запит, мотивуючи тим, що запит на отримання копій документів є одним із заходів забезпечення кримінального провадження, тобто тимчасовим доступом до речей та документів, порядом якого регламентується ст. 159 КПК України.

Крім того, директора ПП «Полтавський будівельний центр» ОСОБА_2 допитано в рамках кримінального провадження як свідка. Останній під час допиту відмовився від надання пояснень на підставі положень ст.63 Конституції України.

Враховуючи зазначене, у у слідства виникла необхідність у тимчасовому доступі до речей та документів з можливістю їх вилучення, що знаходяться у володінні ПП «Полтавський будівельний центр», зареєстрованому за адресою: м. Полтава, вул. Івана Мазепи, буд. 42, кв. 37 та фактично розташованому за адресою: м. Харків, вул. Плеханівська, 20, кв. 37, а саме до інформації та належним чином завірених копій документів.

Отримані відомості, що містяться в зазначених документах можуть бути використані як доказ, та в разі їх вилучення, вони будуть мати значення для встановлення всіх обставин у кримінальному провадженні.

Необхідність вилучення копій зазначених документів, полягає в правильній кваліфікації кримінального правопорушення, а також для підтвердження чи спростування наявних відомостей про вчинення кримінального правопорушення.

Окрім цього, на даний час достатньо підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення документів, так як в добровільному порядку передбаченому КПК України, зазначені документи не надано.

В судове засідання слідчий не з'явився, про причини неявки суду не повідомив.

Розглянувши клопотання, дослідивши матеріали кримінального провадження, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання є обґрунтованим і підлягає задоволенню, так як викладені в ньому обставини підтверджуються матеріалами кримінального провадження.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 163-166 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати слідчому СВ Московського ВП ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_5, прокурору Харківської місцевої прокуратури №4 молодшому раднику юстиції ОСОБА_6, тимчасовий доступ до належним чином завірених копій документів, що знаходяться у володінні ПП «Полтавський будівельний центр» (код ЄДРПОУ 34825656), зареєстрованому за адресою: м. Полтава, вул. Івана Мазепи, буд. 42, кв. 37 та фактично розташованому за адресою: м. Харків, вул. Плеханівська, 20, кв. 37, з можливістю їх вилучення, а саме до :

?завіреної копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки ПП «Полтавський будівельний центр» (код ЄДРПОУ 34825656), який би був чинний протягом 2017-2018 років;

?завіреної копії дозволу на експлуатацію або застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки ПП «Полтавський будівельний центр» (код ЄДРПОУ 34825656), який би був чинний протягом 2017-2018 років;

?завіреної копії декларації (з відміткою про прийняття та регістацію) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, для виконання робіт підвищеної небезпеки яка подавалась ПП «Полтавський будівельний центр» (код ЄДРПОУ 34825656) для виконання протягом 2017-2018 років;

?завіреної копії, діючої в 2017 та 2018 роках, ліцензії ПП «Полтавський будівельний центр» (код ЄДРПОУ 34825656) на ведення господарської діяльності у будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури

?завіреної копії звітів за формою 1-ДФ за, 2017, 2018 роки (поквартально). В разі якщо звіти не подавались ОБОВЯЗКОВО зазначити про це;

?відомостей про найману праці, а саме щодо працівників які перебували в трудових відносинах надати завірені копії наказів про прийняття на роботу та картки за формою 2-П, щодо працівників з якими укладено цивільно-правові угоди надати завірені копії вказаних угод разом з актами виконаних робіт. Інформацію надати за 2017 та 2018 роки;

?відомості щодо проходження навчань та перевірки знань з охорони праці за 2017 та 2018 роки;

?завірених копії журналів проведення інструктажів за 2017 та 2018 роки;

по договору підряду № 8 від 10.07.2017 укладеного між ДПТНЗ «ЦПТО №3» та ПП «Полтавський будівельний центр»:

?завіреної копії договору підряду № 8 від 10.07.2017 укладеного між ДПТНЗ «ЦПТО №3» та ПП «Полтавський будівельний центр» з усіма додатковими угодами, кошторисами та актами виконаних робіт;

?завіреної копії проектної документацію на виконання підрядних робіт узгоджену у встановленому законом порядку;

?завіреної копії виконавчої документації на виконання підрядних робіт,(акти виконаних робіт в повному обсязі, акти прийому поопераційних робіт, журнал ведення робіт, акти на приховані роботи та інше);

?завіреної копії протоколів погодження будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, складені до договірних цін на будівельні роботи;

?завіреної копії товарно - транспортних накладних на використання будівельної техніки;

?завіреної копії журналу обліку виконаних робіт (форма № КБ-6), на підставі якого складаються акти приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в);

?завіреної копії договорів субпідряду на виконання робіт, в разі укладання;

?завіреної копії договорів на здійснення технічного нагляду за будівництвом;

?завірених копії кваліфікаційних сертифікатів осіб, які здійснювали технічний нагляд за будівництвом;

?завіреної копії договірних цін в повному обсязі (локальні кошториси, відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи, якщо до договірної ціни були внесені корегування, надати скореговану договірну ціну;

?завіреної копії документів (чеків накладних) на придбання матеріалів (в повному обсязі), які були використані при виконанні робіт. Зокрема повний пакет супровідних документів на постачання товару (договори та специфікації до них, проектна документація з схемами, кресленнями, калькуляціями кошторисної вартості на виготовлення конструкцій з переліком використаних конструктивних матеріалів з зазначенням їх найменування за ДСТУ, технічних параметрів та інших товарних характеристик, тощо);

?завіреної копії документів на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів до об'єкту при виконанні робіт;

?копії документально підтвердженої інформації про фактичні трудовитрати робітників - будівельників, що проведенні будівельних робіт;

?копії документально підтвердженої інформації про фактичні трудовитрати робітників - будівельників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт;

?копії документально підтвердженої інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт.

по договору підряду № 10 від 10.07.2017 укладеного між ДПТНЗ «ЦПТО №3» та ПП «Полтавський будівельний центр»:

?завіреної копії договору підряду № 10 від 10.07.2017 укладеного між ДПТНЗ «ЦПТО №3» та ПП «Полтавський будівельний центр» з усіма додатковими угодами, кошторисами та актами виконаних робіт;

?завіреної копії проектної документацію на виконання підрядних робіт узгоджену у встановленому законом порядку;

?завіреної копії виконавчої документації на виконання підрядних робіт,(акти виконаних робіт в повному обсязі, акти прийому поопераційних робіт, журнал ведення робіт, акти на приховані роботи та інше);

?завіреної копії протоколів погодження будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, складені до договірних цін на будівельні роботи;

?завіреної копії товарно - транспортних накладних на використання будівельної техніки;

?завіреної копії журналу обліку виконаних робіт (форма № КБ-6), на підставі якого складаються акти приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в);

?завіреної копії договорів субпідряду на виконання робіт, в разі укладання;

?завіреної копії договорів на здійснення технічного нагляду за будівництвом;

?завірених копії кваліфікаційних сертифікатів осіб, які здійснювали технічний нагляд за будівництвом;

?завіреної копії договірних цін в повному обсязі (локальні кошториси, відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи, якщо до договірної ціни були внесені корегування, надати скореговану договірну ціну;

?завіреної копії документів (чеків накладних) на придбання матеріалів (в повному обсязі), які були використані при виконанні робіт. Зокрема повний пакет супровідних документів на постачання товару (договори та специфікації до них, проектна документація з схемами, кресленнями, калькуляціями кошторисної вартості на виготовлення конструкцій з переліком використаних конструктивних матеріалів з зазначенням їх найменування за ДСТУ, технічних параметрів та інших товарних характеристик, тощо);

?завіреної копії документів на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів до об'єкту при виконанні робіт;

?копії документально підтвердженої інформації про фактичні трудовитрати робітників - будівельників, що проведенні будівельних робіт;

?копії документально підтвердженої інформації про фактичні трудовитрати робітників - будівельників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт;

?копії документально підтвердженої інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт.

по договору підряду № 24 від 19.04.2018 укладеного між ДПТНЗ «ЦПТО №3» та ПП «Полтавський будівельний центр»:

?завіреної копії договору підряду № 24 від 19.04.2018 укладеного між ДПТНЗ «ЦПТО №3» та ПП «Полтавський будівельний центр» з усіма додатковими угодами, кошторисами та актами виконаних робіт;

?завіреної копії проектної документацію на виконання підрядних робіт узгоджену у встановленому законом порядку;

?завіреної копії виконавчої документації на виконання підрядних робіт,(акти виконаних робіт в повному обсязі, акти прийому поопераційних робіт, журнал ведення робіт, акти на приховані роботи та інше);

?завіреної копії протоколів погодження будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, складені до договірних цін на будівельні роботи;

?завіреної копії товарно - транспортних накладних на використання будівельної техніки;

?завіреної копії журналу обліку виконаних робіт (форма № КБ-6), на підставі якого складаються акти приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в);

?завіреної копії договорів субпідряду на виконання робіт, в разі укладання;

?завіреної копії договорів на здійснення технічного нагляду за будівництвом;

?завірених копії кваліфікаційних сертифікатів осіб, які здійснювали технічний нагляд за будівництвом;

?завіреної копії договірних цін в повному обсязі (локальні кошториси, відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи, якщо до договірної ціни були внесені корегування, надати скореговану договірну ціну;

?завіреної копії документів (чеків накладних) на придбання матеріалів (в повному обсязі), які були використані при виконанні робіт. Зокрема повний пакет супровідних документів на постачання товару (договори та специфікації до них, проектна документація з схемами, кресленнями, калькуляціями кошторисної вартості на виготовлення конструкцій з переліком використаних конструктивних матеріалів з зазначенням їх найменування за ДСТУ, технічних параметрів та інших товарних характеристик, тощо);

?завіреної копії документів на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів до об'єкту при виконанні робіт;

?копії документально підтвердженої інформації про фактичні трудовитрати робітників - будівельників, що проведенні будівельних робіт;

?копії документально підтвердженої інформації про фактичні трудовитрати робітників - будівельників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт;

?копії документально підтвердженої інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт;

?завірених копії всіх нарядів допусків на виконання вогненних та газополум'яних робіт за 2018 рік.

Строк дії ухвали до 14.02.2019.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала остаточна і оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_3

СудМосковський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення14.01.2019
Оприлюднено15.02.2023
Номер документу79153865
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —643/280/19

Ухвала від 14.01.2019

Кримінальне

Московський районний суд м.Харкова

Скотар А. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні