Ухвала
від 14.01.2019 по справі 910/7409/18
ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

вул. Шолуденка, буд. 1, літера А, м. Київ, 04116, (044) 230-06-58 inbox@nag.court.gov.ua

УХВАЛА

про відкладення розгляду справи

"14" січня 2019 р. Справа № 910/7409/18

Північний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого: Разіної Т.І.

суддів: Михальської Ю.Б.

Тищенко А.І.

Секретар судового засідання: Кондратенко Н.О.

За участю представників сторін:

від позивача: Черненька (Чумаченко) М.В. - за довіреністю № б/н від 02.07.2018;

від відповідача: не з'явилися,

розглянувши апеляційну скаргу Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на рішення Господарського суду міста Києва від 16.10.2018 у справі № 910/7409/18 (суддя Морозов С.М., м. Київ, повний текст рішення складено 26.10.2018)

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Миза", м. Переяслав-Хмельницький, Київська обл.

до Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, м. Київ

про визнання недійсними та скасування рішень, визнання переможцем торгів та визнання договору укладеним, -

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Господарського суду міста Києва від 16.10.2018 у справі № 910/7409/18 (суддя Морозов С.М., м. Київ, повний текст рішення складено 26.10.2018) позовні вимоги задоволено частково; визнано незаконним та скасовано рішення тендерного комітету Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, оформлене протоколом № 269 від 16.03.2018 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Миза" по відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015 код 15810000-9 "Хлібопродуктів, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (батон нарізний київський в/г, хліб український столичний подовий)"; визнано незаконним та скасовано рішення тендерного комітету Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, оформлене протоколом № 407 від 25.04.2018 про відміну процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 15810000-9 "Хлібопродуктів, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (батон нарізний київський в/г, хліб український столичний подовий)"; визнано укладеним між Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації та товариством з обмеженою відповідальністю "Миза" договір на закупівлю ДК 021:2015 код 15810000-9 "Хлібопродуктів, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (батон нарізний київський в/г, хліб український столичний подовий)" з дня набрання законної сили рішенням на наступних умовах:

Договір № ____

про закупівлю за державні кошти ДК 021:2015 код 15810000-9 "Хлібопродукти свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби" (батон нарізний київський в/г, хліб український столичний подовий).

м. Київ " "


2018 року

Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (надалі - Замовник), в особі


, яка діє на підставі Положення, з однієї сторони, далі - "Замовник", і Товариство з обмеженою відповідальністю "МИЗА" в особі директора Кролевця Віктора Миколайовича, що діє на підставі Статуту, далі - "Постачальник", з іншої сторони, разом - Сторони, уклали цей договір про таке (далі - Договір):

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Постачальник зобов'язується з дня укладання та по 31 грудня 2018 року поставити Замовнику товар ДК 021:2015 код 15810000-9 "Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби" (батон нарізний київський в/г, хліб український столичний подовий) для дошкільних навчальних закладів; шкіл - дитячих садків та для спеціальної школи І-ІІ ступеня № 10 (далі навчальні заклади) у кількості та за цінами, що зазначені в специфікації, що є невід'ємною частиною даного Договору, а Замовник зобов'язується прийняти і оплатити такий товар на умовах, визначених цим Договором.

1.2. Найменування товару та кількість:

батон нарізний київський в/г - 140 000 кг.,

хліб український столичний подовий - 70 000 кг

1.3. Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника (п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі").

2. ЯКІСТЬ ТОВАРІВ

2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає технічним вимогам Замовника.

2.2. Товар повинен мати необхідні супроводжуючі документи щодо якості та безпеки товару відносно тих його категорій для яких вони передбачені.

2.3. Товар передається Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення та зберігання.

2.4. Постачальник гарантує якість товару, що поставляється Замовнику за цим Договором. Гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником товару, та вказаного на упаковці.

2.5. Якщо протягом гарантійного терміну товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов'язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов'язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник.

2.6. Гарантії Постачальника не розповсюджуються на випадки недодержання правил зберігання товару Замовником.

3. ЦІНА ДОГОВОРУ, ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ

3.1. Сума цього Договору становить 2 571 800,00 грн. (два мільйони п'ятсот сімдесят одна тисяча гривень нуль копійок) в т,ч. ПДВ - 428 633,33 грн. (чотириста двадцять вісім тисяч шістсот шістдесят три гривні тридцять три копійки).

Загальний фонд: КПКВ 4111010 - грн., КПКВ 4111020 - грн.,КПКВ 4111070 -грн. Спеціальний фонд: КПКВ 4111010 -грн., КПКВ 4111020 -грн. Специфікація ціни додається (Додаток №1).

Остаточна сума Договору визначається за підсумком заявок, поданих і оплачених Замовником Постачальнику протягом строку дії цього Договору.

3.2. У вартість Товару входить доставка, вантажно-розвантажувальні роботи які здійснюються за рахунок Постачальника.

3.3. Сума цього договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.

3.4. Сторони можуть зменшувати обсяг закупівлі товару та загальну вартість (визначену суму) цього договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі сторони вносять відповідні зміни до цього Договору, шляхом підписання додаткових угод.

3.5. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником поставленого товару в заклади освіти Дарницького району та після надання Постачальником зведеної видаткової накладної.

3.6. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів.

3.7. Платіжні зобов'язання Замовника за цим Договором виникають у межах відповідних бюджетних асигнувань в тому числі тимчасового кошторису.

3.8. Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через Управління Державної казначейської служби Дарницького району ГУДКСУ у м. Києві.

3.9. Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу терміном до 120 к. днів згідно зведених видаткових накладних.

3.10. Постачальник зобов'язується щомісячно проводити звірку взаєморозрахунків за поставлений товар в заклади освіти та складати акт звірки взаєморозрахунків з Замовником, який є підставою для остаточного розрахунку, зазначаючи дату поставки та назву закладу освіти.

3.11. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 7-ми банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок.

3.12. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:

- зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;

- зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

- покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.

3.13. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

3.14. У разі звернення Постачальника до Замовника з пропозицією про підвищення ціни за одиницю товару, Постачальник зобов'язаний надати підтверджуючі документи щодо підвищення закупівельної ціни (накладні або інший документ).

3.15. Сторони домовились, що протягом 3 місяців Постачальник не має права звертатися до Замовника з пропозицією про підвищення ціни за одиницю товару.

4. ПОСТАВКА ТОВАРІВ

4.1. Постачальник здійснює поставку товару: з дня укладання договору та по грудня 2018 року на підставі заявок поданих навчальними закладами, щоденно.

4.2. Місце поставки (призначення) товару: заклади освіти Дарницького району м. Києва відповідно до Дислокації (Додаток № 2), що є невід'ємною частиною даного Договору.

4.3. При поставці товару не менше одного разу на тиждень згідно заявок на товар Замовник має право зменшити або збільшити кількість товару.

4.4. Датою поставки товару є дата, коли товар був переданий у власність Замовника в місці поставки (призначення), що підтверджується відповідними документами (товарно-транспортними накладними, видатковими накладними).

4.5. Навантажувально-розвантажувальні роботи, транспортування товару до місця призначення здійснюється Постачальником.

4.6. Зобов'язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника у місці поставки та підписання відповідних документів.

5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

5.1. Замовник зобов'язаний:

5.1.1. Своєчасно, в терміни обумовлені в цьому договорі, та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплачувати за поставлений товар.

5.1.2. Приймати поставлений товар згідно накладної за кількістю, якістю, в порядку і терміни, установлені цим Договором і чинним законодавством.

5.1.3. При встановлені неякісності товару оповістити про це Постачальника протягом 3-х днів з моменту складання акта про неналежну якість товару.

5.1.4. Дотриматися умов зберігання товару у відповідності з вимогами виробника.

5.2. 3амовник має право:

5.2.1. У разі невиконання, або неналежного виконання зобов'язань Постачальником достроково розірвати договір, в односторонньому порядку ( ч.3 ст.651 Цивільного Кодексу України, ч.1 ст.188 Господарського Кодексу України), повідомивши про це Постачальника не менше ніж за 5 календарних днів до дня розірвання Договору (порушення терміну поставки товару згідно заявок Замовника; заміни постачання товару іншого виробника без погодження з Замовником, постачання неякісного товару, товару іншої сортності та розфасовки).

5.2.2. У разі зменшення фінансування та/або відсутності потреби предмета закупівлі достроково розірвати договір з Постачальником в односторонньому порядку ( ч.3 ст.651 Цивільного Кодексу України, ч.1 ст.188 Господарського Кодексу України), повідомивши про це Постачальника не менше ніж за 10 календарних днів до дня розірвання Договору.

5.2.3. Замовник може зменшувати обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, наявність відповідних бюджетних призначень.

5.2.4. 3амовник може змінювати узгоджену ціну в бік зменшення ( без зміни кількості (обсягу) та якості товару (п.5 ч.4 ст.36 Закону України " Про публічні закупівлі").

5.2.5. Контролювати поставку товару у строки, встановлені цим Договором.

5.2.6. Повернути рахунок Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів).

5.3. Постачальник зобов'язаний:

5.3.1. Своєчасно проводити дезінфекцію автотранспорту, щодо постачання продуктів харчування.

5.3.2. Своєчасно забезпечити поставку товару у строки, встановлені цим Договором.

5.3.3. Забезпечити поставку товару, якість якого відповідає умовам, установленим розділом ІІ цього Договору.

5.3.4. Замінити неякісний товар протягом 1 (одного) робочого дня з моменту одержання усного повідомлення про виявлену неналежну якість товару за рахунок власних коштів або протягом 10 днів повернути вартість неякісного товару відповідно до накладної на товар за якою цей товар поставлявся.

5.3.5. Належним чином оформлювати документи на товар, проводити звірку взаєморозрахунків із Замовником в розрізі закладів освіти.

5.3.6. Постачальник або уповноважений представник зобов'язаний підписати два примірника "Заявки на продукти" за формою встановленою Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України №298/227 від 17.04.2006" разом з видатковою накладною на поставку продуктів харчування, 1 примірник повернути закладу освіти.

5.3.7. У разі не завезення продуктів відповідно до "Заявки на продукти" в заклади в односторонньому порядку заклад складає Акт про невиконання "Заявок" та передає до управління освіти ДРДА для застосування штрафних санкцій.

5.4. Постачальник має право:

5.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений товар.

5.4.2. На дострокову поставку товару за письмовим погодженням Замовника.

5.4.2. У разі невиконання зобов'язань Замовником Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у строк не менше ніж за 20 календарних днів до розірвання Договору.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.

6.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність у порядку, передбаченому чинним законодавством України та цим Договором.

6.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі товарів за бюджетні кошти Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойку, штраф, пеню).

6.3. У разі затримки поставки товару, або поставки не в повному обсязі партії товару заявленої Замовником Постачальник сплачує Замовнику неустойку в розмірі 10 відсотків від суми не поставленого товару за кожен день такої затримки.

6.4. У разі поставки неякісного товару Постачальник здійснює заміну товару на якісний товар за рахунок власних коштів у строк не більше 1-го робочого дня, від моменту виявлення.

6.5. За передання товарів неналежної якості Постачальник сплачує на вимогу Замовника штраф у розмірі 5 000,00 грн. (п'ять тисяч грн. 00 коп.).

6.6. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторону, яка їх сплатила, від виконання прийнятих на себе зобов'язань за цим Договором.

6.7. У випадку дострокового розірвання договору поставки Постачальником, що не відповідає обставинам непереборної сили, Постачальник сплачує неустойку в розмірі 10 відсотків вартості не поставленого товару по Договору.

7. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

7.1. Постачальник вносить забезпечення виконання договору в розмірі 5% відсотків вартості (ціни) договору у формі банківської гарантії.

7.2. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору покладаються на Постачальника.

7.3. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Постачальником договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

7.4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об'єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об'єднань).

7.5. Забезпечення виконання договору не повертається Замовником Постачальнику у разі:

7.5.1.Неналежного виконання своїх зобов'язань Постачальником за цим договором повністю або частково;

7.5.2. Недотримання умов та строків поставки товару визначених у договорі;

7.5.3. Постачання товару неналежної якості;

7.5.4. Порушення умов зобов'язання щодо якості товару;

7.5.5.Зміна Постачальником виробника товару без згоди Замовника;

7.5.6. Дострокового розірвання Замовником договору у випадку, якщо Постачальник не виконує або неналежно виконує свої зобов'язання за цим договором;

7.5.7. Дострокового розірвання договору з ініціативи Постачальника.

7.6. Право щодо неповернення Постачальнику забезпечення, зазначеного в пункті 7.1 договору, виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Постачальником договору.

7.7. Факт невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов'язань за договором підтверджується документами ("Заявка на продукти" закладу освіти, підписана закладом та постачальником або його уповноваженим представником та акт складений закладом освіти про відсутність поставленого товару (завезеного в заклад) згідно "Заявки"), що свідчить про недотримання Постачальником умов договору.

7.8. При встановленні недоброякісності продукту комісією закладу з бракеражу продуктів харчування і продовольчої сировини складається акт бракеражу у 3-х примірниках. Недоброякісна продукція разом із актом, що підтверджує недоброякісність, повертається Постачальнику. При невиконанні заявки на продукти харчування, при надходженні продуктів низької якості до Постачальника надсилається претензійний лист, копії цього листа - до управління освіти. У листі вказуються вага продуктів, нестачу яких встановлено, перелік продуктів, які не завезено, або наводяться відомості щодо продуктів низької якості (до листа обов'язково додається акт бракеражу).

7.9. Замовник направляє лист-вимогу Банку або іншій фінансовій установі про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії про забезпечення виконання Договору та Постачальнику про неповернення забезпечення виконання договору.

8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).

8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше п'яти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.

8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються органами, уповноваженими згідно із законодавством України засвідчувати такі обставини.

8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 60 календарних днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір.

9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів, консультацій та прийняттям відповідних рішень.

9.2. У разі неможливості досягнення Сторонами згоди стосовно спірних спір вирішується у судовому порядку.

10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

10.1. Цей Договір набирає чинності з дня підписання та діє до 31 грудня 2018 року, та до повного погашення фінансових зобов'язань.

11. ІНШІ УМОВИ

11.1. З питань, що не передбачені даним Договором, сторони керують діючим законодавством України.

10.2. Усі Додатки, додаткові угоди та зміни до Договору набувають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками Сторін та діють протягом строку дії даного Договору.

10.3. Дія Договору може бути припинена: за згодою Сторін, повним виконанням Сторонами своїх зобов'язань за даним Договором, з інших підстав передбачених підпунктами 5.2.1. та 5.2.2. пункту 5.2. цього Договору та чинним законодавством України.

10.4. Усі виправлення за текстом даного Договору мають юридичну силу лише при взаємному їх посвідченні представниками сторін у кожному окремому випадку. Зміни, доповнення до Договору, а так само розірвання Договору оформлюється в письмовій формі, крім випадків визначених в підпунктах 5.2.1 та 5.2.2 пункту 5.2 цього договору, як додаткові угоди та підписуються уповноваженими представниками обох Сторін.

10.5. Жодна із Сторін не має права передавати права та обов'язки за даним Договором третій особі без отримання письмової згоди іншої Сторони.

10.6. Даний Договір складено українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу і зберігаються у кожної із Сторін.

12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ

Невід'ємною частиною цього Договору є:

Специфікація - Додаток № 1

Дислокація закладів освіти Дарницького району - Додаток № 2.

Заявка на продукти - Додаток № 3

13. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН

Замовник: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації Харківське шосе, 168к, м. Київ, 02091, тел. 562-64-54 р/р 35418021077966 в ГУДКСУ м. Києва МФО 820019 Код ЄДРПОУ 37448113 Начальник


м.п.Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "МИЗА" 08404, Київська область, м. Переяслав-Хмельницький, вул..М.Г рушевського,54 р/р 26002477963 в ПАТ Райффайзен Банк Аваль МФО 380805 Код ЄДРПОУ 38888259 Бухгалтерія: (04567)7-17-22 Директор_____В.М.Кролевець. стягнуто з Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Миза" 5 286,00 грн судового збору; у іншій частині в задоволенні позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись із прийнятим рішенням Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації Харківське шосе (надалі-скаржник) звернулося до Північного апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою в якій просило скасувати оскаржуване рішення та прийняти нове судове рішення, яким у задоволенні позовних вимог відмовити у повному обсязі.

Ухвалою Північного апеляційного господарського суду від 04.12.2018 у справі № 910/7409/18 задоволено клопотання Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації та поновити строк на апеляційне оскарження рішення Господарського суду міста Києва від 16.10.2018 у справі № 910/7409/18; відкрито апеляційне провадження у справі № 910/7409/18; розгляд апеляційної скарги Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на рішення Господарського суду міста Києва від 16.10.2018 у справі № 910/7409/18 призначено на 14.01.2019.

14.01.2019 в судове засідання не з'явився представник відповідача (скаржника), який повідомлявся про час, місце та дату судового засідання завчасно та належним чином, про причини нез'явлення суд не повідомив.

14.01.2019 через відділ забезпечення автоматизованого розподілу, контролю та моніторингу виконання документів Північного апеляційного господарського суду від товариства з обмеженою відповідальністю "Миза" надійшло пояснення щодо законності та обґрунтованості оскаржуваного рішення, безпідставності апеляційної скарги.

Враховуючи те, що Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації не забезпечило явку свого представника, для надання вказаній особі можливості скористатись своїми процесуальними правами, а також з метою повного, всебічного та об'єктивного дослідження фактичних обставин справи, забезпечення дотримання принципу пропорційності, враховуючи завдання господарського судочинства, особливості конкретних обставин справи, колегія суддів апеляційної інстанції дійшла до висновку про наявність підстав для відкладення розгляду справи.

Відповідно до ст. 216 Господарського процесуального кодексу України господарський суд відкладає розгляд справи у випадках, встановлених частиною другою статті 202 цього Кодексу.

Керуючись ст.ст. 202, 216, 270, 273 Господарського процесуального кодексу України, Північний апеляційний господарський суд, -

УХВАЛИВ:

1. Відкласти розгляд апеляційної скарги Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на рішення Господарського суду міста Києва від 16.10.2018 у справі № 910/7409/18 на 30.01.2019 о 12 год. 00 хв.

2. Засідання відбудеться в приміщенні Північного апеляційного господарського суду за адресою: м. Київ, вул. Шолуденка, 1, літера-А, зал судових засідань № 2, поверх 1.

3. Роз'яснити учасникам справи, що юридична особа бере участь у справі через свого керівника або члена виконавчого органу, уповноваженого діяти від її імені відповідно до закону, статуту, положення (самопредставництво юридичної особи), або через представника (ч. 3 ст. 56 ГПК України). Представником у суді може бути адвокат або законний представник (ч.1 ст. 58 ГПК України).

Всі документи та письмові докази подаються виключно через управління автоматизованого документообігу суду та моніторингу виконання документів Північного апеляційного господарського суду (канцелярію суду) за адресою: м. Київ, вул. Шолуденко, 1, літера А.

Головуючий суддя Т.І. Разіна

Судді Ю.Б.Михальська

А.І. Тищенко

СудПівнічний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення14.01.2019
Оприлюднено16.01.2019
Номер документу79189734
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/7409/18

Ухвала від 26.03.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Морозов С.М.

Ухвала від 05.03.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Морозов С.М.

Постанова від 30.01.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Разіна Т.І.

Ухвала від 14.01.2019

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Разіна Т.І.

Ухвала від 04.12.2018

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Разіна Т.І.

Рішення від 16.10.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Морозов С.М.

Рішення від 16.10.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Морозов С.М.

Ухвала від 18.09.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Морозов С.М.

Ухвала від 18.09.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Морозов С.М.

Ухвала від 09.07.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Морозов С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні