Постанова
від 17.01.2019 по справі 311/4540/18
ВАСИЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Провадження №3/311/14/2019

Справа № 311/4540/18

17.01.2019

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 січня 2019 року м. Василівка

Суддя Василівського районного суду Запорізької області Носик М.А., розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов з Рахункової палати про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянку України, податковий ідентифікаційний номер НОМЕР_1, працюючу провідним спеціалістом Комунального закладу Фізкультурно-оздоровчий клуб Таврія Василівської районної ради Запорізької області, проживаючої у АДРЕСА_1,

за ст.164 14 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

ВСТАНОВИВ:

19 жовтня 2019 року головним спеціалістом відділу з питань соціальної політики, гуманітарної сфери та міжбюджетних трансферів територіального управління Рахункової палати по Дніпропетровській та Запорізькій областях (у м. Дніпро) Козар М.О. складено протокол про те, що у Комунальному закладі Фізкультурно-оздоровчий клуб Таврія Василівської районної ради Запорізької області, код ЄДРПОУ 26405199, адреса: 71600, Запорізька область, Василівський район, м. Василівка, мікрорайон 40 років Перемоги, 6.12, підпорядкований Василівській районній раді Запорізької області, ОСОБА_1, провідним спеціалістом, секретарем тендерного комітету, в порушення ч.1 ст.2 і ч.1 ст.10 Закону України від 25.12.2015 №922 Про публічні закупівлі з часу укладання з ТОВ ПМК-21 договору від 27.12.2017 №22 на виконання будівельних робіт за предметом закупівлі на загальну 1405,1 тис. грн і до 17 жовтня 2018 року не оприлюднено через авторизовані електронні майданчики (системи Ргоzоrrо) на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме звіт про укладання договору закупівлі.

Матеріал про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст.164 14 КУпАП надійшов до суду 26 грудня 2018 року. Судові засідання були призначені на 04 січня 2019 року, 11 січня 2019 року та на 17 січня 2019 року, у призначені судові засідання ОСОБА_1 не з'явилася, надала суду заяви та довідки про те, що вона знаходиться на стаціонарному лікуванні у хірургічному відділенні КУ Василівська центральна районна лікарня ВРР ЗО.

Виходячи зі змісту ст.ст. 7, 254, 279 КУпАП, провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Розгляд справи про адміністративне правопорушення здійснюється щодо правопорушника в межах протоколу про адміністративне правопорушення, який є єдиною підставою для притягнення особи до адміністративної відповідальності, окрім виключень, зазначених у ст.258 КУпАП.

Відповідно до статті 256 Кодексу України про адміністративне правопорушення в протоколі зазначається: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу порушника; місце, час і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення порушника; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Згідно до ст. 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото-і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото-і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Відповідно до ч.1 ст.164-14 КУпАП здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до ч.2 ст.164-14 КУпАП ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 164-14 КУпАП має дві частини, однак, в протоколі про адміністративне правопорушення від 19 жовтня 2018 року не зазначено частину ст.164-14 КУпАП, яка інкримінується ОСОБА_1 Якщо у діях ОСОБА_1 вбачається повторність, то суду необхідно надати докази притягнення останньої до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.164-14 КУпАП. Вказане порушення при складанні протоколу, з урахуванням неявки до суду особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, унеможливлює правильну юридичну кваліфікацію судом дій ОСОБА_1

У протоколі про адміністративне правопорушення від 19 жовтня 2018 року не вказано дату вчинення правопорушення, а якщо вказане правопорушення є триваючим, дату його виявлення.

У протоколі про адміністративне правопорушення від 19 жовтня 2018 року чітко не викладена об'єктивна сторона правопорушення, передбаченого ст. 164-14 КУпАП, яка встановлює вичерпний перелік дій, які вважаються законодавцем правопорушенням, тобто, не зазначено, яке саме правопорушення з цього переліку міститься в діях ОСОБА_1, в чому воно полягало.

Також, у складеному протоколі про адміністративне правопорушення не зазначено які саме законодавчі та інші нормативно-правові акти порушено ОСОБА_1 при вчиненні кожного з вказаних у протоколі правопорушень законодавства про здійснення державних закупівель, а лише вказано, що всі вони є порушенням п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України Про публічні закупівлі , без розмежування, що також є порушенням вимог ст.256 КУпАП в частині зазначення у повному обсязі суті адміністративного правопорушення.

Наведене свідчить, що при складанні відносно ОСОБА_1 протоколу про адміністративне правопорушення за ст.164-14 КУпАП, не було враховано, що диспозиція інкримінованої статті є бланкетною і тому при її застосуванні, обов'язково слід встановити та вказати в протоколі, які саме законодавчі та інші нормативно-правові акти порушено особою, яка притягується до адміністративної відповідальності окремо по кожному зазначеному в протоколі порушенню, з розкриттям їх змісту.

Також, у складеному протоколі чітко не викладено об'єктивної сторони правопорушення за ст.164-14 КУпАП, якою встановлено вичерпний перелік дій, які вважаються порушенням, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти без застосування визначених законом процедур; застосування процедур закупівлі з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, в тому числі оформлення документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій) не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), що міститься у документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), укладення з часником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти за цінами і обсягами, які не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації); не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти відповідно до вимог законодавства, неподання в установленому порядку звіту про результати здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, відображення недостовірних відомостей у звіті про результати здійснення зазначеної процедури; не проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель відповідно до вимог закону; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом.

Крім того, у протоколі про адміністративне правопорушення від 19 жовтня 2018 року відносно ОСОБА_1 не в повному обсязі встановлено особу правопорушника, а саме, не зазначено відомості про середню заробітну плату останньої та перебування або відсутність осіб на утримання ОСОБА_1, що має суттєве значення для розгляду справи. Санкцією статті 164-14 КУпАП передбачено покарання у вигляді штрафу від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а за частиною 2 статті - від тисячі до тисячі п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Матеріал про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст.164 14 КУпАП взагалі не має опису долучених документів, у ньому міститься лист-відповідь Рахункової палати від 13 грудня 2018 року №07-2983, щодо звернення переселенців - чорнобильців, без обґрунтування, яке він відношення має до справи.

Вищевказані порушення вимог ст.256 КУпАП позбавляють суд можливості забезпечити належний розгляд даної справи та постановити по ній законне і обґрунтоване рішення, тому вважаю необхідним справу про адміністративне правопорушення про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, за ст.164-14 КУпАП повернути до Рахункової палати для належного оформлення.

Керуючись ст.ст.164 14 , 283, 284 КУпАП

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний протокол у відношенні ОСОБА_1 повернути до Рахункової палати для належного оформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя: М.А. Носик

СудВасилівський районний суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення17.01.2019
Оприлюднено20.01.2019
Номер документу79257109
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —311/4540/18

Постанова від 17.01.2019

Адмінправопорушення

Василівський районний суд Запорізької області

Носик М. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні