КРАМАТОРСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

Справа № 234/14874/18

Провадження № 1-кс/234/196/19

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 січня 2019 року м. Краматорськ

Слідчий суддя Краматорського міського суду Донецької області Ткачова С.М., за участі секретаря Ющенко С.М., прокурора Самойленко І.А., підозрюваної ОСОБА_1

розглянув у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора другого відділу процесуального керівництва управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Донецької області Самойленко І. про продовження застосування запобіжного заходу у вигляді застави, відносно:

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженки м. Макіївка Донецької області, громадянки України, зареєстрованої та проживаючої за адресою: АДРЕСА_1,

підозрюваної у вчиненні злочину, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

До Краматорського міського суду Донецької області надійшло клопотання про продовження застосування запобіжного заходу у вигляді застави відносно ОСОБА_1 у кримінальному провадженні № 12018050000000377 від 08.06.2018, за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України.

В обґрунтування клопотання прокурор зазначив, що слідчим управлінням ГУ Національної поліції в Донецькій області проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженню за фактом вимагання службовими особами Бахмутсько-Лиманського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області у групі з посередниками неправомірної вигоди з осіб - отримувачів пенсійних виплат з числа тимчасово переміщуваних осіб.

Відомості за вказаним фактом внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018050000000377 від 08.06.2018 року. Попередня правова кваліфікація вчиненого злочину - ч. 3 ст.368 КК України. Підстава - повідомлення керівника УЗЕ ДЗЕ НП України в Донецькій області.

Досудовим розслідуванням по кримінальному провадженню встановлено, що з початку 2018 року у м. Бахмут та Бахмутського району Донецької області діяла стійка група осіб до складу якої входили співробітники Бахмутсько-Лиманського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області, а саме ОСОБА_1, ОСОБА_3, а також посередники ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 та інші службові особи державних установ і посередники, які систематично вимагали та отримували незаконну грошову винагороду від тимчасово переміщених осіб у розмірі по 5,5 тис.грн. з кожного, за своєчасне оформлення соціальних виплат.

Так за результатами досудового розслідування, 20.09.2018 обґрунтовано повідомлено про підозру: ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженці м. Макіївка Донецької області, громадянка України, ІНФОРМАЦІЯ_4, яка зареєстрована та мешкає за адресою: АДРЕСА_1,

у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України за фактом того, що:

Наказом начальника Управління Бахмутсько-Лиманського об'єднаного управління пенсійного фонду України в Донецькій області ОСОБА_1 було призначено на посаду начальника відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій №1 Бахмутсько-Лиманського об'єднаного УПФУ в Донецькій області. До кола посадових обов'язків ОСОБА_1 входило здійснення контролю за роботою відділу, розподіл обов'язки між працівниками відділу, здійснення контролю за організацією призначення та перерахунків пенсій, здійснення контролю за підготовкою головними спеціалістами рішень призначення, перерахунок пенсій, про відмову у призначенні (перерахуванні) пенсій. Крім того, начальник відділу в межах своїх повноважень мав право давати доручення працівникам відділу, які є обов'язковими для виконання.

Наказом начальника Управління Бахмутсько-Лиманського об'єднаного управління пенсійного фонду України в Донецькій області ОСОБА_3 була призначена на посаду заступника начальника відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій №1 Бахмутсько-Лиманського об'єднаного УПФУ в Донецькій області. До кола посадових обов'язків ОСОБА_3 входило: здійснення контролю за організацією призначення та перерахунків пенсій, здійснення контролю за підготовкою головними спеціалістами рішень призначення, перерахунок пенсій об'єднаного УПФУ в Донецькій області.

Таким чином, ОСОБА_1 та ОСОБА_3 відповідно до наданих їм повноважень, як керівники структурного підрозділу Бахмутсько-Лиманського об'єднаного УПФУ в Донецькій області постійно здійснювали функції представника влади та обіймали посади в державному органі, виконуючи організаційно-розпорядчі функції, а тому відповідно до п.1 примітки ст.364 КК України та до п.2 примітки ст.368 КК України є службовими особами, які займають відповідальне становище, а також суб'єктами, на які відповідно до абз. в, е п.1 ч.1 ст.3 Закону України Про запобігання корупції поширюється дія вказаного Закону.

Так, в період з 01.01.2018, більш точна дата та час досудовим розслідуванням не встановлена, у громадянина ОСОБА_4 виник злочинний умисел, спрямований на отримання неправомірної вигоди від тимчасово переміщених осіб, за позачергове безперешкодне отримання ними своїх пенсійних виплат.

Разом з тим, самостійно, власними силами ОСОБА_4 це зробити не міг, та прийшов до висновку про те, що йому необхідно залучити службових осіб із числа представників органів державної влади, до повноважень яких відноситься питання оформлення та відновлення виплати пенсій тимчасово переміщеним особам - отримувачам пенсійних виплат, зокрема, з числа працівників пенсійного фонду України.

Крім того, зважаючи на нормативні особливості оформлення та поновлення пенсійних виплат, ОСОБА_4 необхідно було отримати корупційні зв'язки в органах соціального захисту населення та банківських установах, зокрема, державного банку Ощадбанк для того, аби виконати дії, направлені на позачергове, безперешкодне оформлення пенсійних виплат. Також, ОСОБА_4 необхідно було підшукувати отримувачів пенсійних виплат з числа тимчасово переміщених осіб, залучивши для цього громадян України, які б підшукували осіб, готових платити грошові кошти за безперешкодне позачергове отримання пенсійних виплат.

З цією метою ОСОБА_4, знаходячись у м. Бахмут Донецької області (більш точного місця на теперішній час не встановлено) починаючи з 01.06.2018 року по 30.06.2018, більш точна дата досудовим розслідуванням не встановлена, вступив у злочинну змову із службовими особами Бахмутсько-Лиманського об'єднаного управління пенсійного фонду України в Донецькій області, зокрема, із начальником відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 1 Бахмутсько-Лиманського об'єднаного УПФУ в Донецькій області ОСОБА_1 та заступником начальнику цього ж відділу - ОСОБА_3, а також з іншими невстановленими на теперішній час посадовими особами Бахмутсько-Лиманського об'єднаного УПФУ в Донецькій області, невстановленими на теперішній час посадовими особами Управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради Донецької області, невстановленими посадовими особами АТ Ощадбанк , які працюють на території м. Бахмут Донецької області, посередниками, які підшукують осіб - отримувачів пенсійних виплат з числа тимчасово переміщених осіб, зокрема, з ОСОБА_5 та ОСОБА_6 і організував злочинну схему з метою отримання неправомірної вигоди з осіб, які повинні отримувати соціальні виплати за безперешкодне позачергове отримання цих виплат. За кожну особу в залежності від способу отримання виплат та особистої ситуації особи, учасники злочинної схеми отримували від 5500 до 10500 грн. неправомірної вигоди, яку в подальшому розподіляли між учасниками злочинної схеми.

Згідно розробленого плану вчинення злочинних дій ОСОБА_4 - посередник, який знайшов пенсіонера, котрому потрібно відновити виплати, отримує за кожну підшукану особу від 500 до1000 грн., службовим особам УПФУ - 1000 грн. за кожну особу, посадовим особам банківської установи - 200 грн. за кожну особу, органу соціального захисту населення - 1000 грн., решту коштів, отриману від посередника ОСОБА_4 залишав собі в якості винагороди, як організатор цієї злочинної схеми.

Зважаючи на вищевикладене, ОСОБА_4, в період часу з 01.06.2018 по 30.06.2018 (більш точна дата досудовим розслідуванням не встановлена), знаходячись в м. Бахмут Донецької області, організував злочинну схему із прискореного отримання пенсійних виплат тимчасово переміщеними особами із залученням невстановлених працівників Управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради, які повинні за грошову винагороду позачергово та безперешкодно оформлювати статус тимчасово переміщеної особи за допомогою довідки та проводити верифікацію та обстежувати місце проживання тимчасово переміщеної особи ігноруючи черговість та інші норми підзаконних нормативно-правових актів у цій сфері, невстановлених на теперішній час працівників АТ Ощадбанк , які працюють у відділеннях у м. Бахмуті, які повинні безперешкодно та позачергово оформити банківські картки в уповноваженій установі банку, посадових осіб Бахмутського Об'єднаного УПФУ в Донецькій області (ОСОБА_7, ОСОБА_3В.), які повинні за незаконну грошову винагороду в обхід інших пенсіонерів позачергово та безперешкодно поновлювати\оформлювати пенсію безпосередньо осіб, вказаних ОСОБА_4 ігноруючи вимоги черговості подання, посередників, які будуть підшукувати отримувачів пенсійних виплат (ОСОБА_5, ОСОБА_6) та через яких буде надаватись неправомірна вигода від пенсіонерів. Вказані вище особи розуміючи суспільно небезпечний характер запропонованої ОСОБА_4 пропозиції, діючи умисно, з метою особистого збагачення, погодились.

В подальшому, 13.09.2018 знаходячись в м. Бахмуті Донецької області, ОСОБА_6 передала 16,5 тис. грн. неправомірної вигоди за позачергове безперешкодне отримання пенсійних виплат трьох пенсіонерів ОСОБА_5, яка частину грошей залишила собі, а решту передала ОСОБА_4 Останній, в свою чергу, отримавши грошові кошти розподілив їх між співробітниками УПСЗН і АТ Ощадбанк та між працівниками УПФУ ОСОБА_1, ОСОБА_3 При цьому, ОСОБА_4 заводив пенсіонерів в кабінети УПФУ, а ОСОБА_5 та ОСОБА_6 заводили до кабінетів в УПСЗН та АТ Ощадбанк . Після того, як усі необхідні дії для поновлення та\або отримання пенсійних виплат пенсіонером були виконані, учасники злочинної схеми розподілили поміж собою неправомірну вигоду.

Продовжуючи свій злочинний умисел, направлений на одержання неправомірної вигоди, 19.09.2018 знаходячись в м. Бахмуті Донецької області, ОСОБА_6 передала 16,5 тис. грн. неправомірної вигоди за позачергове безперешкодне отримання пенсійних виплат трьох пенсіонерів ОСОБА_5, яка частину грошей залишила собі, а решту передала ОСОБА_4 Останній, в свою чергу, отримавши грошові кошти розподілив їх між співробітниками УПСЗН та АТ Ощадбанк та між працівниками УПФУ ОСОБА_1, ОСОБА_3 При цьому, ОСОБА_4 заводив пенсіонерів в кабінети УПФУ, а ОСОБА_5 та ОСОБА_6 заводили до кабінетів в УПСЗН та АТ Ощадбанк . Після того, як усі необхідні дії для поновлення та\або отримання пенсійних виплат пенсіонером були виконані, учасники злочинної схеми розподілили поміж собою неправомірну вигоду.

Таким чином, своїми умисними діями ОСОБА_1 вчинила кримінальне правопорушення, передбачене ч. 3 ст. 368 КК України, а саме, прийняття пропозиції та одержання службовою особою, яка займає відповідальне становище, неправомірної вигоди для себе за вчинення такою службовою особою в інтересах того, хто пропонує та надає неправомірну вигоду, дій з використанням службового становища, вчинене повторно, за попередньою змовою групою осіб.

Своєї провини ОСОБА_1 в інкримінованому їй кримінальному правопорушенні не визнала та від дачі будь-яких показань на підставі ст. 63 Конституції України відмовилась.

Попре це, її винність в інкримінованому кримінальному правопорушенні повністю підтверджується зібраними під час досудового розслідування доказами, а саме:

• витягом з наказу про призначення ОСОБА_1 на посаду начальника відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій №1 Бахмутсько-Лиманського об'єднаного УПФУ в Донецькій області;

• посадовою інструкцією начальника відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій №1 Бахмутсько-Лиманського ОУПФУ в Донецькій області ОСОБА_1;

• показами ОСОБА_6, на підставі ст.275 КПК України;

• протоколом огляду від 13.09.2018, згідно якого для документування протиправної діяльності були оглянуті та вручені ОСОБА_6 грошові кошти;

• протоколом огляду від 19.09.2018, згідно якого для документування протиправної діяльності були оглянуті та вручені ОСОБА_6 грошові кошти;

• протоколом обшуку від 19.09.2018 за місцем мешкання ОСОБА_1, під час якого були знайдені та вилучені раніше оглянуті грошові кошти, які співпадають серією та номерами;

• протоколом огляду чорнових записів та комп'ютерної техніки вилучених під час обшуку у ОСОБА_4, в ході якого зафіксовані рукописні тексти та електроні файли обліку внутрішньо переміщених осіб, яким за незаконну грошову винагороду учасники злочинної групи сприяли прискоренню оформлення соціальних виплат в Бахмутсько-Лиманському ОУПФУ Донецької області;

• протоколом огляду мобільного телефону ОСОБА_4 вилученого під час обшуку, в ході якого зафіксовано листування з ОСОБА_1, ОСОБА_3, ОСОБА_5 та іншими учасниками групи, щодо перевірок та оформлення соціальних виплат, а також визначення місця та часу передачі грошей.

• показами свідка ОСОБА_8 - головного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій №1 Бахмутсько-Лиманського ОУПФУ в Донецькій області, яка бачила як ОСОБА_1 отримувала від ОСОБА_4 у службовому кабінеті грошові кошти, а у подальшому ОСОБА_1 надавала їй вказівки позачергово приймати заявників поза спеціально обладнаного приміщення для звернення громадян.

20.09.2018 на підставі ст.208 КПК України ОСОБА_1 було затримано, а 22.09.2018 у відношенні неї ухвалою слідчого судді Краматорського міського суду обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою на строк до 60 діб, з можливістю внесення застави у розмирі 20 прожиткових мінімумів. 24.09.2018 ОСОБА_1 була звільнена із під варти у зв'язку з внесенням застави.

24.10.2018 ухвалою Донецького Апеляційного суду за апеляційною скаргою прокурора, ухвалу слідчого судді Краматорського міського суду від 22.09.2018 про обрання запобіжного заходу ОСОБА_1 було скасовано, та обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою на строк до 18.11.2018, з можливістю внесення застави у розмирі 80 прожиткових мінімумів, який 26.10.2018 був сплачений, а 13.11.2018 ухвалою слідчого судді Краматорського міського суду був продовжений до 11.01.2019 року.

У даному кримінальному провадженні виконано ряд слідчих (розшукових) дій, спрямованих на фіксацію та перевірку отриманих доказів. Разом з тим закінчити розслідування у 2-місячний строк досудового розслідування не виявилось можливим, а саме дослідити та перевірити всі отримані матеріали і докази, у зв'язку з чим строк досудового розслідування по кримінальному провадженню №12018050000000377 був продовжений до 19.03.2019, з причин особливої складності кримінального провадження.

З метою запобігання спробам з боку підозрюваного незаконно впливати на свідків у кримінальному провадженні, а також іншим чином перешкоджати кримінальному провадженню, перекручувати або знищувати речові докази, збирання та перевірка яких проводиться у кримінальному провадженні, сторона обвинувачення вважає за доцільне продовжити застосування щодо підозрюваного запобіжного заходу у вигляді застави в розмірі 80 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, що становить 147 280грн., в межах строку досудового розслідування.

Зазначена необхідність продовження стосовно підозрюваного запобіжного заходу обґрунтовується його можливістю переховуватись від органів досудового розслідування та суду, використовуючи коло своїх знайомих, в тому числі в системі правоохоронних органів, та особисто впливати на допитаних у кримінальному провадженні свідків, знищувати або іншим чином приховувати від органу досудового розслідування документи та інші докази, що мають значення для досудового розслідування, іншим чином перешкоджати кримінальному провадженню з метою уникнення покарання за вчинене ним кримінальне правопорушення.

Санкція частини 3 статті 368 КК України передбачає основне покарання у вигляді позбавлення волі на строк до 10 років, та відповідно до п. 4 ст. 12 КК України відноситься до категорії тяжких злочинів.

Згідно п.2 ч.5 ст. 182 КПК України щодо особи, підозрюваної чи обвинуваченої у вчиненні тяжкого злочину, розмір застави визначається від двадцяти до вісімдесяти розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

В даному випадку, враховуючи значні обсяги коштів, які отримувались учасниками злочинної схеми, сторона обвинувачення вважає можливим застосування застави у розмірі, який складає вісімдесят розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до вимог п.4 ч.1 ст.184 КПК України, під час досудового слідства встановлено наявність ризиків, передбачених п.п.1,3,4 ч.1 ст.177 КПК України:

1) переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду;

2) незаконно впливати на свідка;

3) перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином;

Під час визначення розміру застави, слід врахувати наступне:

- ОСОБА_1 має паспорт для виїзду за кордон, що дозволяє їй виїхати в будь-яку країну світу;

- злочин, у вчиненні якого обґрунтовано підозрюється ОСОБА_1 спричинив настання тяжких наслідків;

Таким чином, враховуючи перелічені вище обставини, згідно абз. 2 п. 3 ч. 5 ст. 182 КПК України, з метою забезпечення належної процесуальної поведінки підозрюваної ОСОБА_1 та запобігання існуючим ризикам, бажано за доцільне підозрюваній ОСОБА_1 залишити заставу у розмірі 80 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що складає 147 280грн.

Прокурор в судовому засіданні підтримав клопотання та просив його задовольнити.

Підозрювана ОСОБА_1 в судовому засіданні не заперечувала проти задоволення клопотання.

Заслухавши прокурора, підозрювану, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає клопотання слідчого обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню з таких підстав.

Встановлено, що головним управлінням Національної поліції в Донецькій області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12018050000000377 від 08.06.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.368 КК України за фактом прийняття пропозиції та одержання службовою особою, яка займає відповідальне становище, неправомірної вигоди для себе за вчинення такою службовою особою в інтересах того, хто пропонує та надає неправомірну вигоду, дій з використанням службового становища, вчинене повторно, за попередньою змовою групою осіб.

Санкція ст.368 ч.3 КК України передбачає покарання у виді позбавлення волі на строк від 5 до 10 років, що відповідно до ст.12 КК України відноситься до тяжкого злочину.

У вчиненні зазначеного кримінального правопорушення органом досудового розслідування обгрунтовано підозрюється ОСОБА_1.

Наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_1 вказаного кримінального правопорушення підтверджується сукупністю зібраних у кримінальному провадженні та долучених до клопотання доказів.

20 вересня 2018 року ОСОБА_1 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.368 КК України.

22.09.2018 у відношенні ОСОБА_1 ухвалою слідчого судді Краматорського міського суду обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою на строк 60 діб, з можливістю внесення застави у розмірі 20 прожиткових мінімумів. 24.09.2018 ОСОБА_1 була звільнена із-під варти у зв'язку з внесенням застави.

24.10.2018 ухвалою Донецького Апеляційного суду за апеляційною скаргою прокурора, ухвалу слідчого судді Краматорського міського суду від 22.09.2018 про обрання запобіжного заходу ОСОБА_1 було скасовано, та обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою на строк до 18.11.2018, з можливістю внесення застави у розмирі 80 прожиткових мінімумів, який 26.10.2018 був сплачений.

Крім того, на ОСОБА_1 були покладені обов'язки, передбачені ч. 5 ст. 194 КПК України.

Ухвалою слідчого судді Краматорського міського суду Донецької області від 13.11.2018 року строк досудового розслідування у кримінальному провадженні 12018050000000377 від 08.06.2018р продовжено до 6 місяців, тобто до 19.03.2019 року.

Ухвалою слідчого судді від 13.11.2018 року підозрюваній ОСОБА_1 продовжено строк дії покладених на неї обов'язків, строком на 60 днів, тобто до 11.01.2019 року.

Відповідно до ч.6 ст. 194 КПК України, обов'язки, передбачені частиною п'ятою цієї статті, можуть бути покладені на підозрюваного, обвинуваченого на строк не більше двох місяців. У разі необхідності цей строк може бути продовжений в порядку, передбаченому статтею 199 цього Кодексу.

Враховуючи, що досудове розслідування не завершено з об'єктивних причин, зазначених у клопотанні, на даний час не відпали підстави вважати, що продовжують існувати ризики, передбачені ст.177 КПК України, встановлені під час обрання підозрюваній запобіжного заходу, а саме: ризик переховуватися від органів досудового розслідування та суду з метою уникнути кримінальної відповідальності, незаконно впливати на свідків, іншим чином перешкоджати кримінальному провадженню, та обґрунтованість підозри ОСОБА_1 у скоєнні злочину, передбаченого ч.3 ст.368 КК України, яка підтверджується зібраними під час досудового розслідування доказами, а завершити досудове слідство до закінчення строку дії попередньої ухвали неможливо з причин складності вказаного кримінального провадження та необхідності проведення певних слідчих (розшукових) дій, слідчий суддя вважає доцільним продовжити строк дії запобіжного заходу у вигляді застави та покладених на підозрювану обов'язків, передбачених ч.5 ст.194 КПК України.Керуючись ст.ст.176, 178, 183, 193, 194, 199, 309 КПК України, слідчий суддя -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора другого відділу процесуального керівництва управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Донецької області Самойленко І. про продовження застосування запобіжного заходу у вигляді застави ОСОБА_1,- задовольнити.

Залишити запобіжний захід у вигляді застави ОСОБА_1 без змін.

Продовжити на 60 днів, тобто до 11.03.2019 року включно, строк дії покладених на підозрювану ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, наступних обов'язків:

- із встановленою періодичністю відвідувати слідчого, прокурора для фіксації перебування на території України (контрольованої Урядом України її території);

- прибувати до слідчого, прокурора, суду за першою вимогою;

- не відлучатися з м. Бахмута Донецької області без дозволу слідчого, прокурора або суду;

- повідомляти слідчого, прокурора чи суд про зміну місця свого проживання та/або місця служби;

- утримуватися від спілкування зі свідками з приводу обставин вчинення інкримінованого злочину;

- уникати відвідування будівель УПФУ в Донецькій області, УПСЗН по Донецькій області, а також уникати спілкування з посадовими особами цих установ;

- уникати відвідування місць перетину пропускних та митних пунктів, в тому числі, на лінії розмежування з тимчасово окупованими території Донецької та Луганської областей, а також, території АР Крим.

- здати до відповідних органів державної влади паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, інші документи, що дають право на виїзд з України і в'їзд в Україну.

Вручити копію ухвали підозрюваній негайно після її оголошення.

Копію ухвали направити прокурору та слідчому.

Вступна та резолютивна частини ухвали постановлені, проголошені та вручені 11.01.2019. Повний текст ухвали виготовлений 11.01.2019.

Ухвала остаточна та оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження у суді.

Слідчий суддя С. М. Ткачова

Зареєстровано 22.01.2019
Оприлюднено 22.01.2019
Дата набрання законної сили 11.01.2019

Судовий реєстр по справі 234/14874/18

Проскрольте таблицю вліво →
Судові справи, в яких компанія згадана у тексті
Рішення Суд Форма
Ухвала від 11.01.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 11.01.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 11.01.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 11.01.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 11.01.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 11.01.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 11.01.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 11.01.2019 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 01.10.2018 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне
Ухвала від 01.10.2018 Краматорський міський суд Донецької області Кримінальне

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленного месенджеру