Рішення
від 17.01.2019 по справі 160/7891/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 січня 2019 року Справа № 160/7891/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Захарчук - Борисенко Н.В. при секретарі судового засідання - Музиці Я.І. за участю: представника позивача - ОСОБА_1 представника відповідачів - ОСОБА_2 розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТАЛОН ЛОГІСТІК» до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

22.10.2018 року Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТАЛОН ЛОГІСТІК» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, в якій з урахуванням заяви про внесення виправлень у позовні вимоги просить:

- визнати протиправними та скасувати наступні рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області: Рішення №700748/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №854223/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №854232/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №854219/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №830915/40764392 від 06.07.2018 року; Рішення №830910/40764392 від 06.07.2018 року; Рішення №830912/40764392 від 06.07.2018 року; Рішення №845106/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845102/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845103/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 845101/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845104/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845100/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845105/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845107/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845072/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845067/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845068/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845069/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845074/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845082/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845075/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845080/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845079/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845094/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845076/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845073/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845077/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845085/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845099/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845096/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845097/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845083/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845098/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845093/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845084/40764392 від18.07.2018 року; Рішення №845088/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №880816/40764392 від 14.08.2018 року; Рішення №854220/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №845070/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №841909/40764392 від 16.07.2018 року; Рішення №843586/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843585/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843587/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843589/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843588/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №700728/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №700730/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №700719/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №703148/40764392 від 16.05.2018 року; Рішення №907008/40764392 від 06.09.2018 року; Рішення №907011/40764392 від 06.09.2018 року;

- зобов'язати Головне управління ДФС у Дніпропетровській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою подання, наступні податкові накладні: №362 від 19.07.2017 року на суму ПДВ 350,00 грн.; №362 від 18.10.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн.; №381 від 20.10.2017 року на суму ПДВ 1466,67 грн.; №391 від 21.10.2017 року на суму ПДВ 1583,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю Логістик-Плюс , ІПН 359457126596; №217 від 10.08.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №334 від 16.08.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №372 від 18.08.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №142 від 06.09.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №181 від 08.09.2017 року на суму ПДВ 700, 00 грн., №221 від 10.09.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №302 від 14.09.2017 року на суму ПДВ 700.00 грн., №324 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 700, 00 грн., №362 від 17.09.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №363 від 17.09.2017 року на суму ПДВ 700, 00 грн., №482 від 23.09.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю АЛЬБАТРОС БУД , ІПН 400407504637; №145 від 06.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., №147 від 06.09.2017 року на суму ПДВ 1250,00 грн., №167 від 07.09.2017 року на суму ПДВ 1250,00 грн., №464 від 22.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., виписані на Приватне підприємство Чугуївський завод мінеральних вод , ІПН 316684220434; №82 від 03.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №161 від 07.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., №163 від 07.09.2017 року на суму ПДВ 1583,33 грн., №262 від 12.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., №281 від 13.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №322 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 2333,33 грн., №323 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 1083,33 грн., №325 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 1083,33 грн., №342 від 16.09.2017 року на суму ПДВ 2333,33 грн., №361 від 17.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №404 від 19.09.2017 року на суму ПДВ 2666,67 грн., №405 від 19.09.2017 року на суму ПДВ 1083,33 грн., №445 від 21.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №481 від 23.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №501 від 24.09.2017 року на суму ПДВ 233,33 грн., №502 від 24.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №581 від 28.09.2017 року на суму ПДВ 1500,00 грн., №582 від 28.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №212 від 21.11.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю ТОРГІВЕЛЬНА ГРУПА АЛЬБАТРОС , ІПН 400544704635; №413 від 23.10.2017 року на суму ПДВ 2666,67 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю Дженерал ОСОБА_3 Логістик , ІПН 391745310259; №326 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ГРУПА АЛЬБАТРОС , ІПН 400546204637; №345 від 16.09.2017 року на суму ПДВ 833,33 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю АДАГМА ТРЕЙД , ІПН 414589104127; №584 від 28.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю КОСМОС , ІПН 201976304658; №521 від 25.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛІВЕРІ , ІПН 317387605632; №423 від 20.09.2017 року на суму ПДВ 616,67 грн., виписану на Публічне акціонерне товариство Харківське автотранспортне підприємство №16363 , ІПН 013321020398; №543 від 26.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №583 від 28.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю САВ ОСОБА_4 , ІПН 395776726531; №168 від 08.07.2017 року на суму ПДВ 1250,00 грн., №346 від 18.07.2017 року на суму ПДВ 1083,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю ВІКТОРІ ТРАНС , ІПН 396175804645; №429 від 22.07.2017 року на суму ПДВ 1750,00 грн., №566 від 29.07.2017 року на суму ПДВ 2083,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю НІКО-ЮГ , ІПН 384874421029; №234 від 23.11.2017 року на суму ПДВ 1666,67 грн., №245 від 24.11.2017 року на суму ПДВ 1666,67 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю МІЖНАРОДНА ЛОГІСТИЧНА ОСОБА_5 , ІПН 408904510292.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що оскаржувані рішення не містять чіткого визначення підстав для прийняття ГУ ДФС України рішень про відмову в реєстрації податкових накладних. Також позивач зазначає, що оскаржувані рішення є необґрунтованими, оскільки платником податків надано всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковими накладними, у реєстрації яких було відмовлено. З огляду на викладене, позивач зазначає, що вказані рішення, прийняті відповідачем 1 є протиправними та такими, що підлягають скасуванню.

Ухвалою суду від 23.10.2018 року було прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи.

Представник відповідача 1 у судове засідання з'явився, надав письмовий відзив проти позову, в якому у задоволенні позовних вимог просив відмовити в повному обсязі та зазначив, що в ході аналізу господарських операцій та наданих первинних документів встановлено, що платник надає: транспортні послуги по території України. Для здійснення транспортно-експедиційних послуг залучає ТОВ Алькор некст (код 31384678, ДПІ у Шевченківському районі м. Києва), який відповідно до даних баз ДФС не володіє достатньою технічно матеріальною базою (транспортними засобами), балансова вартість основних фондів станом на 01.01.2017 року становить 275,5 тис. грн. Крім того, наявні факти невідповідності дати товаро транспортної накладної даті акту наданих послуг. З огляду на вищевикладене, представник відповідача 1 вважає зазначені підстави в Рішеннях комісії для відмови в реєстрації податкових накладних правомірними та такими, що прийняті відповідно до норм діючого законодавства та в установленому порядку, а вимоги позивача безпідставними, необгрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Представник відповідача 2 у судове засідання з'явився, надав письмовий відзив проти позову, в якому у задоволенні позовних вимог просив відмовити в повному обсязі та зазначив, що Комісією регіонального рівня, а саме комісією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області були прийняті оскаржувані рішення. З огляду на викладене, представник відповідача 2 вважає, що ним не вчинено жодних дій, які б породжували, змінювали або припиняли права та обов'язки позивача. З огляду на викладене у задоволенні позовних вимог просив відмовити

Заслухавши пояснення представника позивача та представника відповідачів, дослідивши матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі обставини справи.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що 24.04.2017 року між позивачем та ТОВ Логістик-Плюс було укладено Договір №24/04/2017 про надання послуг з транспортного обслуговування, відповідно до якого було надано транспортні послуги на загальну суму 28900,00 грн., що підтверджується Актом надання послуг №19072 від 19.07.2017 року на суму 2100,00 грн. та ТТН №2866 від 19.07.2017р.; Актом надання послуг №18102 від 18.10.2017 року на суму 8500,00грн. та ТТН №ЛП-081655 від 17.10.2017р.; Актом надання послуг №20101 від 20.10.2017 року на суму 8800,00 грн. та ТТН №ЛП-081856 від 19.10.2017р.; Актом надання послуг №21101 від 21.10.2017 року на суму 9500,00грн. та ТТН №28103945 від 20.10.2017 року.

25.07.2017 року між позивачем та ТОВ АЛЬБАТРОС БУД було укладено Договір №250717/1 про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом, згідно якого в даному випадку надано транспортні послуги на загальну суму 46200,00 грн., що підтверджується Актом надання послуг №10087 від 10.08.2017 року на суму 4200, 00 грн. та ТТН №01327 від 09.08.2017р.; Актом надання послуг №16084 від 16.08.2017 року на суму 4200,00грн. та ТТН№01357 від 15.08.2017р.; Актом надання послуг №18082 від 18.08.2017 року на суму 4200,00 грн. та ТТН №01365 від 17.08.2017р.; Актом надання послуг №06092 від 06.09.201 7 року на суму 4200,00грн. та ТТН№66 від 05.09.2017р.; Актом надання послуг №08091 від 08.09.2017 року на суму 4200,00грн. та ТТН №01471 від 07.09.2017р.; Актом надання послуг №10091 від 10.09.2017 року на суму 4200,00грн. та ТТН №01481 від 09.09.2017р.; Актом надання послуг №14092 від 14.09.2017 року на суму 4200,00грн. та ТТН №01469 від 13.09.2017р.; Актом надання послуг №15094 від 15.09.2017 року на суму 4200,00грн. та ТТН №01509 від 14.09.2017р.; Актом надання послуг №17092 від 17.09.2017 року на суму 4200,00грн. та ТТН №01518 від 16.09.2017р.; Актом надання послуг №17093 від 17.09.2017 року на суму 4200,00грн. та ТТН №01521 від 16.09.2017р.: Актом надання послуг №23092 від 23.09.2017 року на суму 4200.00грн. та ТТН №01542 від 22.09.2017р.

25.04.2017 року між позивачем та ПП Чугуївський завод мінеральних вод було укладено Договір №25041 про надання послуг з перевезення вантажів, згідно якого в вересні 2017 року надано транспортні послуги на загальну суму 31500,00 грн., що підтверджується: Актом надання послуг №06095 від 06.09.2017 року на суму 8500,00 грн.; заявкою на перевезення вантажу та ТТН №Р3706 від 05.09.2017р.; Актом надання послуг №06097 від 06.09.2017 року на суму 7500,00 грн.; заявкою на перевезення вантажу та ТТН №Р3642 від 05.09.2017р.; Актом надання послуг №07097 від 07.09.2017 року на суму 7500,00 грн.; заявкою па перевезення вантажу та ТТН №Р3702 від 06.09.2017р.; Актом надання послуг №22094 від 22.09.2017 року на суму 8000,00 грн.; заявкою на перевезення вантажу та ТТН №Р3877 від 21.09.2017р.

10.11.2016 року між позивачем та ТОВ ТГ АЛЬБАТРОС було укладено Договір №101116/1 про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом, згідно якого в даному випадку надано транспортні послуги на загальну суму 164 400, 00 грн., що підтверджується Актом надання послуг №03092 від 03.09.2017 року на суму 8000,00 грн. та ТТН№731 від 02.09.2017р.; Актом надання послуг №07091 від 07.09.2017 року на суму 8500,00грн. та ТТН№743 від 06.09.2017р.; Актом надання послуг №07093 від 07.09.2017 року на суму 9500,00грн. та ТТН №217 від 06.09.2017р.; Актом надання послуг №12092 від 12.09.2017 року на суму 8500,00грн. та ТТН№762 від 11.09.2017р.; Актом надання послуг №13091 від 13.09.2017 року на суму 8000,00 грн. та ТТН №760 від 11.09.2017р.; Актом надання послуг №15092 від 15.09.2017 року на суму 14 000,00грн. та ТТН від 14.09.2017р.; Актом надання послуг №15093 від 15.09.2017 року на суму 6500,00грн. та ТТН №2408/2 від 14.09.2017р.; Актом надання послуг №15095 від 15.09.2017 року на суму 6500,00грн. та ТТН №769 від 14.09.2017р.; Актом надання послуг №16092 від 16.09.2017 року на суму 14000,00грн. та ТТН №775 від 15.09.2017р.; Актом надання послуг №17091 від 17.09.2017 року на суму 8000,00грн. та ТТН №781 від 16.09.2017р.; Актом надання послуг №19094 від 19.09.2017 року на суму 16000,00грн. та ТТН №1809/1 від 18.09.2017р.; Актом надання послуг №19095 від 19.09.2017 року на суму 6500,00грн. та ТТН №1711/1 від 18.09.2017р.: Актом надання послуг №21095 від 21.09.2017 року на суму 8000,00 грн. та ТТН №788 від 20.09.2017р.; Актом надання послуг №23091 від 23.09.201 7 року на суму 8000.00грн. та ТТН №793 від 22.09.2017р.; Актом надання послуг №24091 від 24.09.2017 року на суму 1400, 00грн. та ТТН №794 від 23.09.2017р.; Актом надання послуг №24091 від 24.09.2017 року на суму 8000,00грн. та ТТН №797 від 23.09.2017р.; Актом надання послуг №28091 від 28.09.2017 року на суму 9000, 00 грн. та ТТН №2709/1 від 27.09.2017р.; Актом надання послуг №28092 від 28.09.2017 року на суму 8000,00грн. та ТТН №2709/2 від 27.09.2017р.; Актом здачі-приймання робіт (надання послуг) №48 від 21.11.2017 року на суму 8000,00 грн. та ТТН №1019/2 від 20.11.2017р.

25.04.2017 року між позивачем та ТОВ Дженерал ОСОБА_3 Логістик було укладено Договір №250425 про надання транспортних послуг згідно якого в жовтні 2017 року надано транспортні послуги на загальну суму 16 000,00 грн., що підтверджується Актом надання послуг №23103 від 23.10.2017 року, відповідною заявкою на перевезення та ТТН№00000001585 від 22.10.2017 р.

10.11.2016 року між позивачем та ТОВ ВГ АЛЬБАТРОС було укладено Договір

№101116/1 про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом, згідно якого надано транспортні послуги на суму 8500,00 грн., що підтверджується Актом

надання послуг №15096 від 15.09.2017 року на суму 8500,00грн. та ТТН №2 від 14.09.2017р.

30.08.2017 року між позивачем та ТОВ АДАГМА ТРЕЙД було укладено Договір на

надання транспортно-експедиційних послуг №300817/1, згідно якого надано послуг на суму

5000,00 грн., що підтверджується Актом надання послуг №23094 від 23.09.2017 року, відповідною заявкою на перевезення та ТТН №Р2593 від 22.09.2017р.

У вересні 2017 року позивачем було надано транспортних послуг на суму 8500 грн. на користь ТОВ КОСМОС , що підтверджується Актом надання послуг №28094 від 28.09.2017 року та ТТН №Р130 від 27.09.2017р.

У вересні 2017 року позивачем було надано транспортних послуг на суму 8000 грн. на користь ТОВ ДЕЛІВЕРІ , що підтверджується Актом надання послуг №25091 від 25.09.2017 року та ТТН №9991109100000087675 від 24.09.2017р.

У вересні 2017 року позивачем було надано транспортних послуг на суму 3700,00 грн. на користь ПАТ Харківське автотранспортне підприємство №16363 , що підтверджується Актом надання послуг №20093 від 20.09.2017 року, відповідною заявкою на перевезення та ТТН №1013898937 від 19.09.2017р.

У вересні 2017 року позивачем було надано транспортних послуг на суму 16000,00 грн. на користь ТОВ САВ ОСОБА_4 , що підтверджується Актом надання послуг №26093 від 26.09.2017 року, відповідною заявкою на перевезення та ТТН №ТН00314 від 25.09.2017р.; Актом надання послуг №28093 від 28.09.2017 року, відповідною заявкою на перевезення та ТТН №ТН003149 від 27.09.2017р.

15.06.2017 року між позивачем та ТОВ НІКО-ЮГ було укладено Договір №15/06 на надання транспортно-експедиційних послуг автомобільним транспортом. В даному випадку за вказаним Договором позивачем було надано транспортних послуг на суму 23000,00 грн., що підтверджується відповідними Актом надання послуг №22079 від 22.07.2017р. та ТТН №1030 від 22.07.2017р.; Актом надання послуг №29076 від 29.07.2017р. та ТТН №1002 від 29.07.2017р.

19.06.2017 року між позивачем та ТОВ ВІКТОРІ ТРАНС було укладено Договір №551-1 про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом. В даному випадку за вказаним Договором позивачем було надано транспортних послуг на суму 14000,00 грн., що підтверджується відповідним Актом надання послуг №08078 від 08.07.2017р. та ТТН №ОР00000005866-1 від 08.07.2017р.; Актом падання послуг №18076 від 18.07.2017р. та ТТН №БР00000006181-1 від 18.07.2017р.

03.05.2017 року між позивачем та ТОВ Міжнародна Логістична ОСОБА_5 ДААР було укладено Договір №03051 про надання транспортно-експедиційних послуг по здійсненню перевезень вантажів автомобільним транспортом у міському та міжміському сполученні. В даному випадку було надано транспортних послуг на суму 20 000,00 грн., що підтверджується відповідними Актом надання послуг №68 від 23.11.2017р. та ТТН №4213602-007 від 21.11.2017р.: Актом надання послуг №69 від 24.11.2017р. та ТТН №4220283-007 від 23.11.2017р. За надані послуги було здійснено розрахунки, що підтверджується Виписками по рахунку Позивача за 17.08.2017р., 22.08.2017р., 29.08.2017р. та 05.09.2017р.

Вказані вище податкові накладні були надіслані відповідачу для реєстрації.

Згідно Квитанцій №1 до усіх перелічених податкових накладних вбачається, що податкові накладні було прийнято, однак їх реєстрацію зупинено.

У кожному випадку підставою для зупинення у Квитанціях №1 зазначено, що ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 р. № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 49.41. Відповідачем запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Позивачем були подані відповідні письмові пояснення та повідомлення разом із первинними документами про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрацію яких зупинено.

Однак відповідачем прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних, а саме:

Рішення №700748/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №854223/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №854232/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №854219/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №830915/40764392 від 06.07.2018 року; Рішення №830910/40764392 від 06.07.2018 року; Рішення №830912/40764392 від 06.07.2018 року; Рішення №845106/40764392 від №845103/40764392 від №845104/40764392 від №845105/40764392 від №845072/40764392 від №845068/40764392 від №845074/40764392 від №845075/40764392 від №845079/40764392 від №845076/40764392 від №845077/40764392 від №845099/40764392 від №845097/40764392 від №845098/40764392 від №845084/40764392 від №880816/40764392 від 8.07.2018 року; Рішення №845102/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 8.07.2018 року; Рішення №845101/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 8.07.2018 року; Рішення №845100/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 8.07.2018 року; Рішення №845107/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 8.07.2018 року; Рішення №845067/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 8.07.2018 року; Рішення №845069/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 8.07.2018 року; Рішення №845082/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 8.07.2018 року; Рішення №845080/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 8.07.2018 року; Рішення №845094/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 8.07.2018 року; Рішення №845073/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 8.07.2018 року; Рішення №845085/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 8.07.2018 року; Рішення №845096/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 8.07.2018 року; Рішення №845083/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 8.07.2018 року; Рішення №845093/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 8.07.2018 року; Рішення №845088/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 4.08.2018 року; Рішення №854220/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №845070/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №841909/40764392 від 16.07.2018 року; Рішення №843586/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843585/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843587/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843589/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843588/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №700728/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №700730/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №700719/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №703148/40764392 від 16.05.2018 року; Рішення №907008/40764392 від 06.09.2018 року; Рішення №907011/40764392 від 06.09.2018 року.

Не погоджуючись із вказаними рішеннями, позивач звернувся з даною позовною заявою до суду.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить із такого.

Згідно з підпунктами «а» , «б» пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

У свою чергу, датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг відповідно до приписів норми пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

За приписами пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 Податкового кодексу України).

У відповідності до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі - Порядок № 1246) податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку № 1246).

Аналогічні норми містяться й у пункті 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно якого реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зі змісту квитанцій №1 видно, що контролюючим органом сформовано висновок про відповідність податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567.

Водночас, у вказаних квитанціях №1 фіскальним органом запропоновано платнику податків надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

Фактично, фіскальним органом у порушення підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, не вказано у зазначеній квитанції конкретного переліку документів, вичерпний перелік яких встановлений наказом МФУ від 13.06.2017 № 567.

Так, наказ МФУ від 13.06.2017 № 567, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за № 753/30621 (далі - Наказ № 567), містить у собі пункт 4 наступного змісту: «Державній фіскальній службі України: до 25.06.2017 здійснити аналіз ефективності застосування Критеріїв оцінки та у п'ятиденний строк надати пропозиції Міністерству фінансів України стосовно їх удосконалення; щокварталу до п'ятого числа першого місяця наступного кварталу надавати пропозиції Міністерству фінансів України для удосконалення Критеріїв оцінки» .

Натомість, критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджені наказом № 567 містять пункт 4 наступного змісту: «Інформація за встановленою формою подається платником податку в електронному вигляді засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами. ДФС постійно розміщує на офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв'язку, якими може подаватися інформація за встановленою формою» .

Разом з тим, вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом № 567, взагалі не містить пункту 4.

У свою чергу, у відповідності до підпункту 201.16.2. пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній / розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту (підпункт 201.16.3. пункту 201.16. статті 201 Податкового кодексу України).

Абзацом 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 190 «Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації» (далі - Постанова № 190) передбачено, що комісія Державної фіскальної служби (далі - комісія ДФС) приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту в підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Згідно з абзацом 2 Постанови № 190 підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту в підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Незважаючи на надані позивачем пояснення та документи, відповідачем 1 були прийняті оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Водночас, з детального аналізу прийнятих відповідачем 1 рішень видно, що останні не містять конкретної інформації щодо причин та підстав для прийняття такого рішення, а лише містять загальну фразу про те, що причиною їх прийняття є: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Крім того, у рішеннях не зазначено, які саме документи складені з порушенням законодавства та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Таким чином, позивачем було надано до ГУ ДФС усі необхідні документи, які підтверджують реальність операцій по вказаних податкових накладних.

Відтак, суд дійшов висновку, що рішення Рішення №700748/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №854223/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №854232/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №854219/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №830915/40764392 від 06.07.2018 року; Рішення №830910/40764392 від 06.07.2018 року; Рішення №830912/40764392 від 06.07.2018 року; Рішення №845106/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845102/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845103/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 845101/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845104/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845100/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845105/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845107/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845072/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845067/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845068/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845069/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845074/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845082/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845075/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845080/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845079/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845094/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845076/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845073/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845077/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845085/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845099/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845096/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845097/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845083/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845098/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845093/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845084/40764392 від18.07.2018 року; Рішення №845088/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №880816/40764392 від 14.08.2018 року; Рішення №854220/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №845070/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №841909/40764392 від 16.07.2018 року; Рішення №843586/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843585/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843587/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843589/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843588/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №700728/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №700730/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №700719/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №703148/40764392 від 16.05.2018 року; Рішення №907008/40764392 від 06.09.2018 року; Рішення №907011/40764392 від 06.09.2018 року є необґрунтованими, оскільки платником податків надано суду всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарської операції за податковими накладними, у реєстрації яких відмовлено.

За таких обставин, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для визнання дій протиправними та скасування вказаних вище рішень Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

Стосовно вимоги про зобов'язання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкові накладні датою подання, а саме: №362 від 19.07.2017 року на суму ПДВ 350,00 грн.; №362 від 18.10.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн.; №381 від 20.10.2017 року на суму ПДВ 1466,67 грн.; №391 від 21.10.2017 року на суму ПДВ 1583,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю Логістик-Плюс , ІПН 359457126596; №217 від 10.08.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №334 від 16.08.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №372 від 18.08.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №142 від 06.09.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №181 від 08.09.2017 року на суму ПДВ 700, 00 грн., №221 від 10.09.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №302 від 14.09.2017 року на суму ПДВ 700.00 грн., №324 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 700, 00 грн., №362 від 17.09.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №363 від 17.09.2017 року на суму ПДВ 700, 00 грн., №482 від 23.09.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю АЛЬБАТРОС БУД , ІПН 400407504637; №145 від 06.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., №147 від 06.09.2017 року на суму ПДВ 1250,00 грн., №167 від 07.09.2017 року на суму ПДВ 1250,00 грн., №464 від 22.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., виписані на Приватне підприємство Чугуївський завод мінеральних вод , ІПН 316684220434; №82 від 03.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №161 від 07.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., №163 від 07.09.2017 року на суму ПДВ 1583,33 грн., №262 від 12.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., №281 від 13.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №322 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 2333,33 грн., №323 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 1083,33 грн., №325 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 1083,33 грн., №342 від 16.09.2017 року на суму ПДВ 2333,33 грн., №361 від 17.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №404 від 19.09.2017 року на суму ПДВ 2666,67 грн., №405 від 19.09.2017 року на суму ПДВ 1083,33 грн., №445 від 21.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №481 від 23.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №501 від 24.09.2017 року на суму ПДВ 233,33 грн., №502 від 24.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №581 від 28.09.2017 року на суму ПДВ 1500,00 грн., №582 від 28.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №212 від 21.11.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю ТОРГІВЕЛЬНА ГРУПА АЛЬБАТРОС , ІПН 400544704635; №413 від 23.10.2017 року на суму ПДВ 2666,67 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю Дженерал ОСОБА_3 Логістик , ІПН 391745310259; №326 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ГРУПА АЛЬБАТРОС , ІПН 400546204637; №345 від 16.09.2017 року на суму ПДВ 833,33 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю АДАГМА ТРЕЙД , ІПН 414589104127; №584 від 28.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю КОСМОС , ІПН 201976304658; №521 від 25.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛІВЕРІ , ІПН 317387605632; №423 від 20.09.2017 року на суму ПДВ 616,67 грн., виписану на Публічне акціонерне товариство Харківське автотранспортне підприємство №16363 , ІПН 013321020398; №543 від 26.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №583 від 28.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю САВ ОСОБА_4 , ІПН 395776726531; №168 від 08.07.2017 року на суму ПДВ 1250,00 грн., №346 від 18.07.2017 року на суму ПДВ 1083,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю ВІКТОРІ ТРАНС , ІПН 396175804645; №429 від 22.07.2017 року на суму ПДВ 1750,00 грн., №566 від 29.07.2017 року на суму ПДВ 2083,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю НІКО-ЮГ , ІПН 384874421029; №234 від 23.11.2017 року на суму ПДВ 1666,67 грн., №245 від 24.11.2017 року на суму ПДВ 1666,67 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю МІЖНАРОДНА ЛОГІСТИЧНА ОСОБА_5 , ІПН 408904510292, суд зазначає наступне.

Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому, під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.

Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Судом враховано, що Податковим кодексом України визначено правові наслідки відсутності факту реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Така податкова накладна не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.

Виявлення розбіжностей даних податкової накладної та Єдиного реєстру податкових накладних, у свою чергу, є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.

Таким чином, відсутність реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних впливає на правовий стан платників податків. Покупець товарів позбавляється права на формування податкового кредиту за рахунок відповідних сум, а продавець може зазнати небажаних для нього наслідків у вигляді проведення його позапланової перевірки.

З огляду на це, правовідносини щодо реєстрації податкової накладної у Єдиному державному реєстрі податкових накладних і, зокрема, щодо безпідставного неприйняття податкової накладної для її реєстрації є предметом розгляду в адміністративних судах відповідно до статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України.

Натомість предметом спору в зазначеній категорії справ є правомірність поведінки суб'єкта владних повноважень щодо неприйняття податкової накладної для реєстрації.

Отже, у даному випадку належним способом захисту порушених прав та/або інтересів платника податків позивача - у розглядуваній ситуації є зобов'язання контролюючого органу зареєструвати податкову накладну.

Відповідно до вимог статті 139 КАС України, суд вважає за необхідне стягнути солідарно за рахунок бюджетних асигнувань з ДФС України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8) та Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Сімферопольська, буд. 17-А) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТАЛОН ЛОГІСТІК» (код ЄДРПОУ 40764392) судовий збір в розмірі 3524,00 грн. відповідно до квитанції №0.0.1165920414.1 від 22.10.2018 року.

На підставі викладеного, керуючись статтями 243-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТАЛОН ЛОГІСТІК» (52830, Дніпропетровська область, Петриківський район, с.Лобойківка, вул.Центральна, б.78А) до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (49005, м.Дніпро, вул.Сімферопольська, 17-А), Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська пл.,8) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, а саме: Рішення №700748/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №854223/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №854232/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №854219/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №830915/40764392 від 06.07.2018 року; Рішення №830910/40764392 від 06.07.2018 року; Рішення №830912/40764392 від 06.07.2018 року; Рішення №845106/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845102/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845103/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення 845101/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845104/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845100/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845105/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845107/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845072/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845067/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845068/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845069/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845074/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845082/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845075/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845080/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845079/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845094/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845076/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845073/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845077/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845085/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845099/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845096/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845097/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845083/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845098/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845093/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №845084/40764392 від18.07.2018 року; Рішення №845088/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №880816/40764392 від 14.08.2018 року; Рішення №854220/40764392 від 25.07.2018 року; Рішення №845070/40764392 від 18.07.2018 року; Рішення №841909/40764392 від 16.07.2018 року; Рішення №843586/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843585/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843587/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843589/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №843588/40764392 від 17.07.2018 року; Рішення №700728/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №700730/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №700719/40764392 від 15.05.2018 року; Рішення №703148/40764392 від 16.05.2018 року; Рішення №907008/40764392 від 06.09.2018 року; Рішення №907011/40764392 від 06.09.2018 року.

Зобов'язати Головне управління ДФС у Дніпропетровській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкові накладні датою подання, а саме: №362 від 19.07.2017 року на суму ПДВ 350,00 грн.; №362 від 18.10.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн.; №381 від 20.10.2017 року на суму ПДВ 1466,67 грн.; №391 від 21.10.2017 року на суму ПДВ 1583,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю Логістик-Плюс , ІПН 359457126596; №217 від 10.08.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №334 від 16.08.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №372 від 18.08.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №142 від 06.09.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №181 від 08.09.2017 року на суму ПДВ 700, 00 грн., №221 від 10.09.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №302 від 14.09.2017 року на суму ПДВ 700.00 грн., №324 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 700, 00 грн., №362 від 17.09.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., №363 від 17.09.2017 року на суму ПДВ 700, 00 грн., №482 від 23.09.2017 року на суму ПДВ 700,00 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю АЛЬБАТРОС БУД , ІПН 400407504637; №145 від 06.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., №147 від 06.09.2017 року на суму ПДВ 1250,00 грн., №167 від 07.09.2017 року на суму ПДВ 1250,00 грн., №464 від 22.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., виписані на Приватне підприємство Чугуївський завод мінеральних вод , ІПН 316684220434; №82 від 03.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №161 від 07.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., №163 від 07.09.2017 року на суму ПДВ 1583,33 грн., №262 від 12.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., №281 від 13.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №322 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 2333,33 грн., №323 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 1083,33 грн., №325 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 1083,33 грн., №342 від 16.09.2017 року на суму ПДВ 2333,33 грн., №361 від 17.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №404 від 19.09.2017 року на суму ПДВ 2666,67 грн., №405 від 19.09.2017 року на суму ПДВ 1083,33 грн., №445 від 21.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №481 від 23.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №501 від 24.09.2017 року на суму ПДВ 233,33 грн., №502 від 24.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №581 від 28.09.2017 року на суму ПДВ 1500,00 грн., №582 від 28.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №212 від 21.11.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю ТОРГІВЕЛЬНА ГРУПА АЛЬБАТРОС , ІПН 400544704635; №413 від 23.10.2017 року на суму ПДВ 2666,67 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю Дженерал ОСОБА_3 Логістик , ІПН 391745310259; №326 від 15.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ГРУПА АЛЬБАТРОС , ІПН 400546204637; №345 від 16.09.2017 року на суму ПДВ 833,33 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю АДАГМА ТРЕЙД , ІПН 414589104127; №584 від 28.09.2017 року на суму ПДВ 1416,67 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю КОСМОС , ІПН 201976304658; №521 від 25.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., виписану на Товариство з обмеженою відповідальністю ДЕЛІВЕРІ , ІПН 317387605632; №423 від 20.09.2017 року на суму ПДВ 616,67 грн., виписану на Публічне акціонерне товариство Харківське автотранспортне підприємство №16363 , ІПН 013321020398; №543 від 26.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., №583 від 28.09.2017 року на суму ПДВ 1333,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю САВ ОСОБА_4 , ІПН 395776726531; №168 від 08.07.2017 року на суму ПДВ 1250,00 грн., №346 від 18.07.2017 року на суму ПДВ 1083,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю ВІКТОРІ ТРАНС , ІПН 396175804645; №429 від 22.07.2017 року на суму ПДВ 1750,00 грн., №566 від 29.07.2017 року на суму ПДВ 2083,33 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю НІКО-ЮГ , ІПН 384874421029; №234 від 23.11.2017 року на суму ПДВ 1666,67 грн., №245 від 24.11.2017 року на суму ПДВ 1666,67 грн., виписані на Товариство з обмеженою відповідальністю МІЖНАРОДНА ЛОГІСТИЧНА ОСОБА_5 , ІПН 408904510292.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення суду складений 22 січня 2019 року.

Суддя ОСОБА_6

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.01.2019
Оприлюднено22.01.2019
Номер документу79307391
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/7891/18

Рішення від 06.06.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 24.05.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 24.05.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 06.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 06.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Рішення від 17.01.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 14.12.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 23.10.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні