ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"17" січня 2019 р. справа № 0940/2166/18
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
судді Лучко О.О.,
за участю секретаря: Королевич О.В.,
за участю сторін:
представника позивача: ОСОБА_1
представника відповідача: Наливайко С.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу
за позовом ОСОБА_3
до відповідача Краснянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області
про визнання протиправними та скасування рішень Краснянської сільської ради № 507-12/2018 та № 508-12/2018 від 20.05.2018,-
ВСТАНОВИВ:
14.11.2018 ОСОБА_3 звернулася до суду з позовом до Краснянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області про визнання протиправними та скасування рішень Краснянської сільської ради в № 507-12/2018 та № 508-12/2018 від 20.05.2018.
Позовні вимоги мотивовані тим, що 07.11.2018 ОСОБА_3 отримала листа від Краснянської сільської ради за №503/02.2-19 від 01.11.2018, з яким позивачу надіслано копію рішення Краснянської сільської ради №507-12/2018 від 20.05.2018 про відмову в затвердженні проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки із земель ведення особистого селянського господарства до земель будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд в с. Красна по вул.Шевченка площею 0,2441 га, та копію рішення Краснянської сільської ради №508-12/2018 від 20.05.2018 про відмову у затвердженні проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки із земель ведення особистого селянського господарства до земель будівництва та обслуговування будівель торгівлі в с. Красна по вул. Шевченка площею 0,1897 га. Позивач не погодилася із рішеннями Краснянської сільської ради №507-12/2018 від 20.05.2018 та №508-12/2018 від 20.05.2018 оскільки вважає їх необ'єктивними, необґрунтованими. Крім того, вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням вимог Земельного Кодексу України. З цих підстав просила позов задовольнити.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.11.2018 відкрито провадження у адміністративній справі.
Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, який надійшов на адресу суду 10.12.2018. Представник відповідача проти заявлених позовних вимог заперечила з підстав, наведених у відзиві (а.с.88-89). Просила суд в задоволенні позову відмовити з урахуванням того, що вимоги позивача є необґрунтованими. Вказала, що позивач 14.12.2017 звернулася до відповідача із заявами про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок приватної власності площею 0,2441 га та 0,1897 га, цільове призначення яких змінюється. Відповідно до статті 17 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обгрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту. На підставі затвердженого генерального плану населеного пункту розробляється план земельно-господарського устрою, який після його затвердження стає невід'ємною частиною генерального плану. У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану. Генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських га приватних інтересів. План зонування території відповідно розробляється на основі генерального плану населеного пункту ( у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон. Відповідно до ст. 18 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності план зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації. Стаття 19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності передбачає, що детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції. На підставі та з урахуванням положень затвердженого детального плану території може розроблятися проект землеустрою щодо впорядкування цієї території для містобудівних потреб, який після його затвердження стає невід'ємною частиною детального плану території. У разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється (п.3 ст.24 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності ). Отже, наявність затвердженого плану зонування території або детального плану території є обов'язковою в ході погодження проекту зміни цільового призначення. На момент звернення ОСОБА_3 на адресу сільської ради з відповідними заявами (14.12.2017) та на момент розгляду заяв на сесії сільської ради (20.05.2018) у Краснянській сільській раді був відсутній план зонування території або детальний план території. Крім того, ОСОБА_3 відомо, що межі зазначених земельних ділянок зливаються з межею сільського стадіону, який є власністю територіальної громади с.Красна, Надвірнянського району Івано-Франківської області. Таким чином зміна цільового призначення вказаних земельних ділянок приведе до грубого порушення прав та інтересів громади села, оскільки після зміни цільового призначення зазначених земельних ділянок не зможе повноцінно функціонувати стадіон, що означає порушення прав жителів села на проведення спортивних та інших культурно-мистецьких заходів на ньому. Зазначила, що оскаржувані рішення прийняті відповідно до вимог чинного законодавства.
Допитаний у судовому засіданні свідок ОСОБА_5, депутат Краснянської сільської ради Надвірнянського району, показав, що у травня 2018 на сесії сільської ради розглядалися дві заяви позивача про зміну цільового призначення земель. Рішення не було прийняте (з 8 депутатів тільки один проголосував за , двоє - проти , п'ятеро - утрималися), оскільки земельні ділянки позивача межують із стадіоном і межі їх не встановлені.
У судовому засіданні 11.12.2018 представник позивача долучив до матеріалів адміністративної справи відповідь на відзив (а.с.101-103), в якій зазначив, що у оскаржуваних рішеннях відповідач посилається на норми закону, які не застосовуються у спірних правовідносинах. Крім того, відповідач не надав належних доказів того, що межі земельних ділянок зливаються з межею сільського стадіону. Щодо твердження відповідача про те, що зміна цільового призначення вказаних земельних ділянок приведе до грубого порушення прав та інтересів громади села, то позивач не змінював меж зазначених земельних ділянок. Таким чином, жодних претензій у відповідача щодо меж земельних ділянок бути не може.
В судовому засіданні, призначеному на 11.12.2018 оголошено перерву за клопотанням представника відповідача для надання часу підготувати заперечення на відповідь на відзив до 03.01.2019.
Розгляд справи, призначеної на 03.01.2019, було відкладено за клопотанням представника відповідача у зв'язку з його хворобою.
В судовому засіданні, призначеному на 17.01.2019, представник відповідача надав заперечення на відповідь на відзив, в якому заперечив проти доводів представника позивача (а.с. 135-136).
Протокольною ухвалою суду від 17.01.2019 відмовлено у задоволення клопотання представника відповідача про повторний допит свідка ОСОБА_5
Суд, розглянувши справу за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням учасників справи, заслухавши сторін та їхніх представників, дослідивши і оцінивши зібрані по справі докази, встановив наступне.
В 2016 році ОСОБА_3 стала власником земельної ділянки площею 0,4338 га, кадастровий номер НОМЕР_1, що знаходиться в с.Красна по вул.Шевченка Надвірнянського району Івано-Франківської області, на підставі договору дарування гр..ОСОБА_6 вказаної земельної ділянки, що під підтверджується договором дарування від 26.07.2016, витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку та відомостями з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (а.с.104-114). В подальшому зазначена земельна ділянка була поділена на дві земельні ділянки площею 0,2441 га та 0,1897 га.
У 2017 році позивач вирішила змінити цільове призначення даних земельних ділянок, у зв'язку з чим виготовила проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок приватної власності, цільове призначення яких змінюється, відносно земельних ділянок площею 0,2441 га та 0,1897 га, які знаходяться с.Красна по вул.Шевченка Надвірнянського району Івано-Франківської області (а.с.11-79).
14.12.2017 ОСОБА_7 звернулася до Краснянської сільської ради з заявою №С-314 та заявою №С-315 про затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельних ділянок площею 0,241 га та 0,1897 га (а.с.90-91,118-119).
20.05.2018 заяви позивача №С-314 та №С-315 від 14.12.2017 розглянуто на дванадцятій сесії сьомого скликання Краснянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області, що підтверджується витягом з порядку денного (а.с.92).
Рішенням Краснянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області №507-12/2018 від 20.05.2018 позивачу відмовлено в затвердженні проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки із земель ведення особистого селянського господарства до земель будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд в с. Красна по вул. Шевченка площею 0,2441 га (а.с.81).
Рішенням Краснянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області №508-12/2018 від 20.05.2018 позивачу відмовлено затвердженні проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки із земель ведення особистого селянського господарства до земель будівництва та обслуговування будівель торгівлі в с. Красна по вул. Шевченка площею 0,1897 га (а.с.82).
Зазначені рішення надіслано позивачу листом №503/02.2-19 від 01.11.2018 (а.с.80).
Вважаючи прийняті Краснянською сільською радою Надвірнянського району Івано-Франківської області рішення №507-12/2018 та №508-12/2018 від 20.05.2018 протиправними, позивач оскаржила їх у судовому порядку.
При вирішенні даного спору суд виходив з наступного нормативно-правового регулювання.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною першою статті 3 Земельного кодексу України (далі ЗК України) земельні відносини регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
В статті 12 ЗК України визначено повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у галузі земельних відносин. Зокрема, до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: а) розпорядження землями територіальних громад; б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; г) вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; ґ) викуп земельних ділянок для суспільних потреб відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст; д) організація землеустрою; е) координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів; є) здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства; ж) обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства; з) підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу; и) встановлення та зміна меж районів у містах з районним поділом; і) інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок; ї) внесення пропозицій до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст; й) вирішення земельних спорів; к) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону. До повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належать: 1) надання відомостей з Державного земельного кадастру відповідно до закону; 2) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
Відповідно до частини 1 статті 20 ЗК України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.
Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення.
В частині 3 статті 20 ЗК України передбачено, що зміна цільового призначення земельних ділянок приватної власності здійснюється за ініціативою власників земельних ділянок.
Зміна цільового призначення земельних ділянок приватної власності провадиться, зокрема, щодо земельних ділянок, розташованих у межах населеного пункту, - сільською, селищною, міською радою.
Відтак, до повноважень Краснянської сільської ради відноситься розгляд і вирішення питання щодо зміни цільового призначення земель в межах села Красне.
Відповідно до частини 3 статті 20 ЗК України проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки приватної власності, цільове призначення якої змінюється, розробляється на замовлення власника земельної ділянки без надання дозволу Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування на його розроблення.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється в порядку, встановленому законом.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у місячний строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, погодженого в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу, приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та зміну її цільового призначення.
Відмова Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у зміні цільового призначення земельної ділянки або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.
В частині 5 статті 20 ЗК України визначено, що види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.
Земельні ділянки сільськогосподарського призначення використовуються їх власниками або користувачами виключно в межах вимог щодо користування землями певного виду використання, встановлених статтями 31, 33-37 цього Кодексу.
Відповідно до пункту а частини 3 статті 22 ЗК України землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства.
В статті 33 ЗК України регламентовано, що земельні ділянки, призначені для ведення особистого селянського господарства, можуть передаватися громадянами у користування юридичним особам України і використовуватися ними для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства без зміни цільового призначення цих земельних ділянок.
Згідно зі статтею 25 Закону України "Про землеустрій" №858 від 22.05.2003 документація із землеустрою розробляється у вигляді схеми, проекту, робочого проекту або технічної документації, в тому числі у вигляді проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
В силу вимог статті 50 цього Закону передбачено, що проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок.
Відповідно до частини 2 статті 26 Закону України "Про землеустрій" розробниками документації із землеустрою є, зокрема, фізичні особи - підприємці, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Згідно з частиною восьмою статті 68 Закону України "Про землеустрій" складення документації із землеустрою особою, яка не отримала кваліфікаційного сертифіката, яку позбавлено кваліфікаційного сертифіката або дія кваліфікаційного сертифіката якої зупинена, забороняється. Документація із землеустрою та технічна документація з оцінки земель, яка була підписана такою особою, є недійсною.
Як вбачається з матеріалів адміністративної справи, позивач звернулась до ФОП ОСОБА_9 із клопотанням №179/17 від 04.10.2017 про виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок приватної власності, цільове призначення яких змінюється (а.с.15).
За клопотанням позивача ФОП ОСОБА_9 виготовлено два проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок приватної власності цільове призначення яких змінюється (а.с.11-79).
Відповідно до пункту б частини другої статті 21 Закону України Про Державний земельний кадастр відомості про цільове призначення земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру, зокрема, щодо виду використання земельної ділянки в межах певної категорії земель: на підставі відповідної документації із землеустрою, яка розробляється при формуванні земельних ділянок, - щодо земельних ділянок, які формуються; на підставі письмової заяви власника (користувача) земельної ділянки державної чи комунальної власності, - у разі зміни виду використання земельної ділянки (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони); на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення.
Відповідно до статті 30 Закону України Про землеустрій погодження і затвердження документації із землеустрою проводиться в порядку, установленому Земельним кодексом України, цим Законом.
У свою чергу, частиною 1 статті 186 ЗК України передбачено, що проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності підлягає обов'язковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну Політику у сфері земельних відносин.
На виконання зазначених норм права до проекту відведення земельної ділянки площею 0,2441 приватної власності, цільове призначення якої змінюється, додано висновок Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області №5760/82-17 від 29.11.2017 щодо відповідності даного проекту відведення земельної ділянки вимогам земельного законодавства (а.с.56). Також до проекту відведення земельної ділянки площею 0,1897 га додано висновок Головного управління Держгеокадастру в Одеській області №17678/82-17 від 04.12.2017 щодо відповідності даного проекту відведення земельної ділянки вимогам земельного законодавства (а.с.21).
Частиною 2 статті 186 ЗК України передбачено, що проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах населеного пункту або земельної ділянки за межами населеного пункту, на якій розташовано об'єкт будівництва або планується розташування такого об'єкта (крім проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зони відчуження або зони безумовного (обов'язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи), подається також на погодження до структурних підрозділів районних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у сфері містобудування та архітектури, а якщо місто не входить до території певного району, - до виконавчого органу міської ради у сфері містобудування та архітектури, а в разі, якщо такий орган не утворений, - до органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань містобудування та архітектури чи структурного підрозділу обласної державної адміністрації з питань містобудування та архітектури.
Як вбачається з висновку Головного архітектора Надвірнянського району №03-01/340 від 31.10.2017 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, цільове призначення якої змінюється, для будівництва та обслуговування будівель торгівлі в АДРЕСА_1 погоджено (а.с.20). Також згідно висновку Головного архітектора Надвірнянського району №03-01/339 від 31.10.2017, погоджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, цільове призначення якої змінюється, для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд в АДРЕСА_1 (а.с.57).
Судом встановлено, що ОСОБА_3 відповідно до зазначених норм права 14.12.2017 звернулась до відповідача із заявами за №С-314 та №С-315 про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок приватної власності, цільове призначення яких змінюється, площею 0,2441 га та 0,1897 га (а.с.90-91, 118-119).
Однак, рішенням Краснянської сільської ради від 20.05.2018 року №507-12/2018 позивачу відмовлено в затвердженні проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки із земель ведення особистого селянського господарства до земель будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд в с. Красна по вул. Шевченка площею 0,2441 га (а.с.81), а рішенням Краснянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області №508-12/2018 від 20.05.2018 позивачу відмовлено в затвердженні проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки із земель ведення особистого селянського господарства до земель будівництва та обслуговування будівель торгівлі в с. Красна по вул. Шевченка площею 0,1897 га (а.с.82).
Як встановлено судом, оскаржувані рішення прийнято на підставі статей 12, 118 та 123 ЗК України.
Так, стаття 12 ЗК України регламентує повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у галузі земельних відносин.
Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами регулюється статтею 118 ЗК України.
В статті 123 ЗК України визначено порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування.
Системний аналіз наведених норм права дає підстави суду дійти висновку, що вони не застосовуються до спірних правовідносин, оскільки застосовуються у випадку безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами або надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування.
Відтак, відповідач відмовив ОСОБА_3 у затвердженні проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки із земель ведення особистого селянського господарства до земель будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд в с. Красна по вул. Шевченка площею 0,2441 га та в затвердженні проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки із земель ведення особистого селянського господарства до земель будівництва та обслуговування будівель торгівлі в с. Красна по вул. Шевченка площею 0,1897 га на підставі норм законодавства, які не підлягають до застосування в даному випадку.
А тому суд вважає протиправними рішення Краснянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області №507-12/2018 та №508-12/2018 від 20.05.2018, оскільки ці рішення прийнято органом місцевого самоврядування з порушенням порядку, встановленого Земельним кодексом України.
Стосовно доводів представника відповідача про те, що земельні ділянки межують із сільським стадіоном і відсутні їх межі, суд зазначає, що межі земельних ділянок позивача є визначеними з урахуванням відомостей Державного земельного кадастру та належать їй на праві приватної власності. Судові спори щодо меж цих земельних ділянок, чим на думку представника відповідача порушуються інтереси громади села щодо користування сільським стадіоном, відсутні. А тому такі доводи суд вважає безпідставними.
Відтак, суд дійшов переконання про підставність позовних вимог ОСОБА_3 та їх задоволення.
Стосовно розподілу судових витрат, то відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. А тому підлягає стягненню на користь позивача з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань сума сплаченого судового збору в розмірі 1408 грн.
На підставі статті 124 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Краснянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області № 507-12/2018 від 20.05.2018 "Про відмову у затвердженні проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки гр.ОСОБА_3.".
Визнати протиправним та скасувати рішення Краснянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області № 508-12/2018 від 20.05.2018 "Про відмову у затвердженні проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки гр.ОСОБА_3.".
Стягнути з Краснянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області за рахунок бюджетних асигнувань даного суб"єкта владних повноважень на користь ОСОБА_3 сплачений судовий збір у розмірі 1408 грн. (одна тисяча чотириста вісім гривень).
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Строк на апеляційне оскарження може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Учасники справи:
ОСОБА_3 (РНОКПП НОМЕР_2, прож. АДРЕСА_2);
Краснянська сільська рада Надвірнянського району Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 04354634, вул.Шевченка,149, с.Красна, Надвірнянський район, Івано-Франківська область, 78451 ).
Суддя Лучко О.О.
Рішення в повному обсязі складене 22 січня 2019 р.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2019 |
Оприлюднено | 22.01.2019 |
Номер документу | 79307904 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Лучко О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні