Постанова
від 14.01.2019 по справі 826/8793/18
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/8793/18 Суддя (судді) першої інстанції: Кузьменко В.А.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 січня 2019 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді: Коротких А.Ю.,

суддів: Ганечко О.М.,

Сорочка Є.О.,

при секретарі Григорук В.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю м. Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 жовтня 2018 року у справі за адміністративним позовом Громадської організації "ДЕСЕНКА" до Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю м. Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправними та скасування наказів і рішення, зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

Громадська організація "ДЕСЕНКА" звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю м. Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Державної архітектурно-будівельної інспекції України, в якому просила: визнати протиправним та скасувати наказ відповідача 1 від 26 грудня 2017 року №425 "Про скасування реєстрації декларацій про початок виконання будівельних робіт та про готовність об'єкта до експлуатації"; визнати протиправним та скасувати наказ відповідача 1 від 23 січня 2018 року №15 "Про скасування реєстрації декларацій про початок виконання будівельних робіт та про готовність до експлуатації об'єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності"; визнати протиправним та скасувати наказ відповідача 1 від 03 квітня 2018 року №81 "Про скасування права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданих повідомлень та декларацій про готовність до експлуатації об'єкта"; визнати протиправним та скасувати рішення головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноваженого органу з питань архітектури та містобудування Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві Іваніцького С. І. від 19 січня 2018 року про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на вул. Труханівській, 42 (острів Труханів) у Дніпровському районі м. Києва від 17 липня 2015 року №460/15/12/009-15; зобов'язати ДАБІ внести до Єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів інформацію про реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт "Переобладнання майнового комплексу спортивної бази "Десенка", по вул. Труханівска, 42 у Дніпровському районі міста Києва від 05 вересня 2011 року №КВ08111036499, декларації про готовність об'єкта до експлуатації "Учбово-оздоровча база "Десенка" по вул. Труханівска, 42 у Дніпровському районі міста Києва від 15 листопада 2011 року №КВ14111077855, декларації про початок виконання будівельних робіт "Реконструкція учбово-оздоровчої бази "Десенка" за адресою: вул. Труханівска, 42, літ. "А", "Б", "В", "Г", "Д", "Е", "Є", "Ж", "З", "І" у Дніпровському районі міста Києва від 20 липня 2015 року №КВ083152010566, декларації про готовність до експлуатації об'єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності "Реконструкція учбово-оздоровчої бази "Десенка" по вул. Труханівській, 42 (літ. А, Б, В, Г, Д, Е, Є, Ж, З, І) у Дніпровському районі м. Києва від 12 квітня 2016 року №КВ143161031648, декларації про готовність до експлуатації об'єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів з незначними наслідками (CCI), "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівска, 42-А" від 19 грудня 2017 року №КВ141173532342, декларації про готовність до експлуатації об'єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів з незначними наслідками (CCI) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-1" від 19 грудня 2017 року №КВ141173532356, декларації про готовність до експлуатації об'єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів з незначними наслідками (CCI) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-Ж" від 19 грудня 2017 року №КВ141173532489, декларації про готовність до експлуатації об'єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів з незначними наслідками (CCI) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-Є" від 19 грудня 2017 року № КВ141173532481, декларації про готовність до експлуатації об'єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів з незначними наслідками (CCI) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-Д" від 19 грудня 2017 року №КВ141173532443, а також про право на початок виконання будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (CCI) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-А" від 27 листопада 2017 року №КВ061173312139, право на початок виконання будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (CCI) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-1" від 27 листопада 2017 року №КВ 061173312161, право на початок виконання будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (CCI) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-Ж" від 27 листопада 2017 року №КВ061173312142, право на початок виконання будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (CCI) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-Є" від 27 листопада 2017 року №КВ061173312165, право на початок виконання будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (CCI) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-Д" від 27 листопада 2017 року №КВ061173312129.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 жовтня 2018 року адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправним та скасовано наказ Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 грудня 2017 року №425 "Про скасування реєстрації декларацій про початок виконання будівельних робіт та про готовність об'єкта до експлуатації". Визнано протиправним та скасовано наказ Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23 січня 2018 року №15 "Про скасування реєстрації декларацій про початок виконання будівельних робіт та про готовність до експлуатації об'єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності". Визнано протиправним та скасовано наказ Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 квітня 2018 року №81 "Про скасування права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданих повідомлень та декларацій про готовність до експлуатації об'єкта". Визнано протиправним та скасовано рішення головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноваженого органу з питань архітектури та містобудування Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві Іваніцького С. І. від 19 січня 2018 року про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на вул. Труханівській, 42 (острів Труханів) у Дніпровському районі м. Києва від 17 липня 2015 року №460/15/12/009-15. В іншій частині адміністративного позову відмовлено.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням суду першої інстанції, Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю м. Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подав апеляційну скаргу. В апеляційній скарзі апелянт, посилаючись на неповне з'ясування обставин, що мають значення для справи, недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції вважає встановленими, невідповідність висновків суду обставинам справи та на порушення судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

На адресу суду надійшов відзив на апеляційну скаргу від представника Громадської організації "ДЕСЕНКА", в якому останній просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції -без змін.

Заслухавши суддю-доповідача, учасників процесу, які з'явились у судове засідання, дослідивши матеріали справи, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю м. Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) задоволенню не підлягає з наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається, що Наказом ДАБК від 26 грудня 2017 року №425 "Про скасування реєстрації декларацій про початок виконання будівельних робіт та про готовність об'єкта до експлуатації" відповідно до частини 2 статті 391 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" , підпункту 5 пункту 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності" , на підставі листа Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21 грудня 2017 року №055-19338, листів Комунального підприємства "Київське міське бюро технічної інвентаризації" від 21 грудня 2017 року №№062/14-15925 (И-2017), 062/14-15922 (И-2017), 062/14-15921 (И-2017), 062/14-15923 (И-2017), 062/14-15920 (И-2017) було наказано:

- скасувати реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт "Переобладнання майнового комплексу спортивної бази "Десенка", по вул. Труханівська, 42 у Дніпровському районі міста Києва" від 05 вересня 2011 року №КВ 08111036499, замовник - ГО "Десенка";

- скасувати реєстрацію декларації про готовність об'єкта до експлуатації "Учбово-оздоровча база "Десенка" по вул. Труханівська, 42 у Дніпровському районі міста Києва" від 15 листопада 2011 року №КВ 14111077855; замовник - ГО "Десенка".

Відповідно до наказу ДАБК від 23 січня 2018 року №15 "Про скасування реєстрації декларацій про початок виконання будівельних робіт та про готовність до експлуатації об'єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності" на підставі частини 2 статті 391 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" , підпункту 4 пункту 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності" , на підставі листа Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві від 22 січня 2018 року №10/26-11/2201/07 наказано:

- скасувати реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт "Реконструкція учбово-оздоровчої бази "Десенка" за адресою: вулиця Труханівська, 42, літ. "А", "Б", "В", "Г", "Д", "Е", "Є", "Ж", "З", "І" у Дніпровському районі міста Києва" від 20 липня 2015 року №КВ 083152010566; замовник - ГО "Десенка";

- скасувати реєстрацію декларації про готовність об'єкта до експлуатації, який належить до І-ІІІ категорії складності "Реконструкція учбово-оздоровчої бази "Десенка" за адресою: вулиця Труханівська, 42, літ. "А", "Б", "В", "Г", "Д", "Е", "Є", "Ж", "З", "І" у Дніпровському районі міста Києва" від 12 квітня 2016 року №КВ 143161031648; замовник - ГО "Десенка".

Враховуючи вказані вище накази, ДАБК прийняв наказ від 03 квітня 2018 року №81 "Про скасування права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданих повідомлень та декларацій про готовність до експлуатації об'єкта", яким, відповідно до частини 2 статті 391 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" , пункту 15 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року №466 , пункту 22 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року №461 , наказано:

- скасувати право на початок виконання будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення про початок будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-а" від 27 листопада 2017 року №КВ 061173312139; замовник - ГО "Десенка";

- скасувати реєстрацію декларації про готовність об'єкта до експлуатації, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-а" від 19 грудня 2017 року №КВ 141173532342; замовник - ГО "Десенка";

- скасувати право на початок виконання будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення про початок будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-І" від 27 листопада 2017 року №КВ 061173312161; замовник - ГО "Десенка";

- скасувати реєстрацію декларації про готовність об'єкта до експлуатації, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-І" від 19 грудня 2017 року №КВ 141173532356; замовник - ГО "Десенка";

- скасувати право на початок виконання будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення про початок будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під адміністративно-учбовий корпус за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-ж" від 27 листопада 2017 року №КВ 061173312142; замовник - ГО "Десенка";

- скасувати реєстрацію декларації про готовність об'єкта до експлуатації, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під адміністративно-учбовий корпус за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-ж" від 19 грудня 2017 року №КВ 141173532489; замовник - ГО "Десенка";

- скасувати право на початок виконання будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення про початок будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-є" від 27 листопада 2017 року №КВ 061173312165; замовник - ГО "Десенка";

- скасувати реєстрацію декларації про готовність об'єкта до експлуатації, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-є" від 19 грудня 2017 року №КВ 141173532481; замовник - ГО "Десенка";

- скасувати право на початок виконання будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення про початок будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-д" від 27 листопада 2017 року №КВ 061173312129; замовник - ГО "Десенка";

- скасувати реєстрацію декларації про готовність об'єкта до експлуатації, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-д" від 19 грудня 2017 року №КВ 141173532443; замовник - ГО "Десенка".

Рішенням головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноваженого органу з питань архітектури та містобудування Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві Іваніцького С. І. від 19 січня 2018 року про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на вул. Труханівській, 42 (острів Труханів) у Дніпровському районі м. Києва від 17 липня 2015 року №460/15/12/009-15, оскільки вони прийняті з порушенням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності: у пункті 2 "Загальні дані" містобудівних умов та обмежень (інформація про замовника) зазначено ГО "Десенка"; проте, згідно з договором оренди земельної ділянки, який зареєстровано Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), про що зроблено запис від 22 вересня 2008 року №066-6-00490 у книзі записів державної реєстрації договорів, орендарем земельної ділянки на вул. Труханівській, 42 (острів Труханів) у Дніпровському районі м. Києва є Об'єднання профспілок, організацій профспілок у м. Києві "Київська міська рада профспілок"; такими чином, замовником не подані документи, які підтверджують його право власності або користування земельною ділянкою, на якій розміщений об'єкт реконструкції, чим порушено абзац другий пункту 2.2 Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07 липня 2011 року №109 ; містобудівний розрахунок з техніко-економічними показниками запланованого об'єкта будівництва, наданий замовником розроблено на підставі нормативних документів, які втратили чинність на момент його подачі до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а саме: ДБН Б.1.1-4-2009 "Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження містобудівного обґрунтування", затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13 липня 2009 року №287, втратив чинність на підставі наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 29 червня 2011 року №68; ДБН В 2.2-9-99 "Громадські будинки і споруди" втратив чинність 01 жовтня 2010 року на підставі наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30 грудня 2009 року №705; Закон України "Про планування і забудову територій" втратив чинність 12 березня 2011 року у зв'язку із набранням чинності Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" , чим порушено абзац сьомий пункту 1.2 Порядку №109.

Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві зареєстровано 05 вересня 2011 року за №КВ 08111036499 декларацію про початок виконання будівельних робіт "Переобладнання майнового комплексу спортивної бази "Десенка", по вул. Труханівська, 42 у Дніпровському районі міста Києва" та зареєстровано 15 листопада 2011 року за №КВ 14111077855 декларацію про готовність об'єкта до експлуатації "Учбово-оздоровча база "Десенка" по вул. Труханівська, 42 у Дніпровському районі міста Києва", замовник - ГО "Десенка".

Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві зареєстровано декларацію позивача про початок виконання будівельних робіт "Реконструкція учбово-оздоровчої бази "Десенка" за адресою: вулиця Труханівська, 42, літ. "А", "Б", "В", "Г", "Д", "Е", "Є", "Ж", "З", "І" у Дніпровському районі міста Києва" від 20 липня 2015 року №КВ 083152010566 та декларацію про готовність об'єкта до експлуатації "Реконструкція учбово-оздоровчої бази "Десенка" за адресою: вулиця Труханівська, 42, літ. "А", "Б", "В", "Г", "Д", "Е", "Є", "Ж", "З", "І" у Дніпровському районі міста Києва" від 12 квітня 2016 року №КВ 143161031648.

Позивач подав до Департаменту ДАБК повідомлення про початок будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-а" від 27 листопада 2017 року №КВ 061173312139; повідомлення про початок будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-І" від 27 листопада 2017 року №КВ 061173312161; повідомлення про початок будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під адміністративно-учбовий корпус за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-ж" від 27 листопада 2017 року №КВ 061173312142; повідомлення про початок будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-є" від 27 листопада 2017 року №КВ 061173312165; повідомлення про початок будівельних робіт щодо об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-д" від 27 листопада 2017 року №КВ 061173312129.

У подальшому Департамент ДАБК зареєстрував на відповідні об'єкти декларації про готовність до експлуатації об'єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з незначними наслідками (СС1) "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-а" від 19 грудня 2017 року №КВ 141173532342; "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-І" від 19 грудня 2017 року №КВ 141173532356; "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під адміністративно-учбовий корпус за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-ж" від 19 грудня 2017 року №КВ 141173532489; "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-є" від 19 грудня 2017 року №КВ 141173532481; "Реконструкція приміщень нежитлової будівлі під будинок відпочинку за адресою: м. Київ, Дніпровський район, вул. Труханівська, 42-д" від 19 грудня 2017 року №КВ 141173532443.

Досліджуючи правомірність скасування реєстрації декларацій про початок виконання будівельних робіт та про готовність об'єкта до експлуатації, колегія суддів виходить із наступного.

Відповідно до частини 1 статті 391 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" у разі, якщо замовник самостійно виявив технічну помилку у надісланому повідомленні про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт, зареєстрованій декларації про готовність об'єкта до експлуатації, а також у разі виявлення відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні чи зареєстрованій декларації, які не є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом відповідно до закону, до такого повідомлення або декларації вносяться зміни у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Замовник зобов'язаний протягом трьох робочих днів надати достовірні дані щодо інформації, яка потребує змін, для внесення відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю відповідних відомостей до реєстру, а також до повідомлення або декларації.

Частина 2 статті 391 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлює, що у разі виявлення відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у надісланому повідомленні чи зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи без належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, а також у разі скасування містобудівних умов та обмежень реєстрація такої декларації, право на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення, підлягають скасуванню відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Про скасування декларації чи права на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набутого на підставі поданого повідомлення, відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю письмово повідомляє замовника протягом трьох робочих днів з дня скасування.

Згідно з пунктом 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності" від 17 січня 2017 року №1817-VIII зареєстровані до набрання чинності цим Законом декларації про початок виконання підготовчих та/або будівельних робіт є чинними до завершення будівництва об'єктів, крім випадків їх скасування відповідно до пункту 3 цього розділу.

У свою чергу пункт 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності" від 17 січня 2017 року №1817-VIII передбачає, що зареєстровані до набрання чинності цим Законом декларації про початок виконання підготовчих та/або будівельних робіт можуть бути скасовані відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, у разі: 1) подання замовником заяви про скасування декларації про початок виконання підготовчих та/або будівельних робіт; 2) наявності відомостей про припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем (замовником), смерті фізичної особи - замовника або визнання її безвісно відсутньою; 3) встановлення під час перевірки порушень вимог містобудівної документації, містобудівних умов та обмежень, невідповідності об'єкта будівництва проектній документації на будівництво такого об'єкта та вимогам будівельних норм, стандартів і правил, порушень містобудівного законодавства, невиконання вимог приписів посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю; 4) скасування містобудівних умов та обмежень; 5) виявлення органом державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи без належно затвердженого проекту або будівельного паспорта; 6) виконання будівельних робіт, не передбачених згідно з декларацією про початок виконання будівельних робіт.

Таким чином, реєстрація декларації може бути скасована у разі виявлення органом державного архітектурно-будівельного контролю факту наведення у ній недостовірних даних, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Так, згідно з абзацом 6 пункту 15 Порядку виконання будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року №466 (далі по тексту - Порядок №466) (в редакції, чинній на момент прийняття оскаржуваного наказу) у разі виявлення відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю факту подання наведених у надісланому повідомленні недостовірних даних, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом, зокрема якщо він збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи, чи без належно затвердженого проекту або будівельного паспорта, а також у разі скасування містобудівних умов та обмежень, право на початок виконання підготовчих або будівельних робіт, набуте на підставі поданого повідомлення, підлягає скасуванню відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю.

За приписами статті 376 Цивільного кодексу України житловий будинок, будівля, споруда, інше нерухоме майно вважаються самочинним будівництвом, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи чи належно затвердженого проекту, або з істотними порушеннями будівельних норм і правил.

Аналіз наведених положень свідчить про те, що Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" , зокрема статтею 391, встановлено єдину підставу для скасування реєстрації декларації, а саме: подання замовником недостовірних даних, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом.

При цьому такі недостовірні дані повинні відповідати одній із наступних умов, які дають підстави вважити об'єкт самочинним будівництвом: 1) об'єкт збудований або будується на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети; 2) об'єкт збудований або будується без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи; 3) об'єкт збудований або будується без належно затвердженого проекту або будівельного паспорта.

Таким чином, наслідки у вигляді скасування реєстрації декларації можуть застосовуватись уповноваженим органом виключно у разі повідомлення в цій декларації недостовірних даних, які дають підстави вважати об'єкт самочинним будівництвом.

Як встановлено вище, реєстрація декларацій про початок виконання будівельних робіт "Переобладнання майнового комплексу спортивної бази "Десенка", по вул. Труханівська, 42 у Дніпровському районі міста Києва" від 05 вересня 2011 року №КВ 08111036499 та про готовність об'єкта до експлуатації "Учбово-оздоровча база "Десенка" по вул. Труханівська, 42 у Дніпровському районі міста Києва" від 15 листопада 2011 року №КВ 14111077855 здійснене на підставі підпункту 5 пункту 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності" , тобто, у зв'язку із виявленням органом державного архітектурно-будівельного контролю факту подання недостовірних даних, наведених у зареєстрованій декларації, які є підставою вважати об'єкт самочинним будівництвом.

Суд враховує, що у деклараціях про початок виконання будівельних робіт від 05 вересня 2011 року №КВ 08111036499 та про готовність об'єкта до експлуатації від 15 листопада 2011 року №КВ 14111077855 міститься помилкова інформація, однак, звертає увагу, що така помилка може бути врегульована у порядку частини першої статті 391 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" , а саме внесенням до таких декларацій відповідних змін.

Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що скасування реєстрації декларацій про початок виконання будівельних робіт від 05 вересня 2011 року №КВ 08111036499 та про готовність об'єкта до експлуатації від 15 листопада 2011 року №КВ 14111077855 відбулося за відсутності правових підстав.

Щодо правомірності рішення головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноваженого органу з питань архітектури та містобудування Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві Іваніцького С. І. від 19 січня 2018 року про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на вул. Труханівській, 42 (острів Труханів) у Дніпровському районі м. Києва від 17 липня 2015 року №460/15/12/009-15, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до пункту 2 частини 8 статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" скасування містобудівних умов та обмежень здійснюється головними інспекторами будівельного нагляду в порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду у разі невідповідності містобудівних умов та обмежень містобудівному законодавству, містобудівній документації на місцевому рівні, будівельним нормам, стандартам і правилам.

Відповідно до пункту 2.2 Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07 липня 2011 року №109 (далі по тексту - Порядок №109) для отримання містобудівних умов та обмежень до заяви замовником додається зокрема засвідчена в установленому порядку копія документа про право власності (користування) земельною ділянкою та містобудівний розрахунок з техніко-економічними показниками запланованого об'єкта будівництва.

Як свідчить зміст спірних містобудівних умов та обмежень, у пункті 5 розділу "Загальні дані" яких зазначено про наступні документи, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою: договір оренди земельної ділянки від 22 вересня 2008 року №66-6-00490; витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, індексний номер: 38282695 від 29 травня 2015; номер запису про право власності: 9685845 від 07 травня 2015 року, реєстраційний номер об'єкта нерухомого майна: 637453780000; свідоцтво про право власності на нерухоме майно, індексний номер: 37612795 від 15 травня 2015 року.

Відповідно до частини 2 статті 120 Земельного кодексу України , якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об'єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.

Згідно з частиною 1 статті 377 Цивільного кодексу України , до особи, яка набула право власності на житловий будинок (крім багатоквартирного), будівлю або споруду, переходить право власності, право користування на земельну ділянку, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення в обсязі та на умовах, встановлених для попереднього землевласника і землекористувача).

Таким чином, на момент отримання містобудівних умов та обмежень позивач вважався користувачем земельної ділянки у зв'язку із переходом до нього права користування на земельну ділянку, на якій розміщені придбані ним будівлі.

Відповідно до абзацу 7 пункту 1.2. Порядку №109 містобудівний розрахунок - розрахунок щодо граничнодопустимих параметрів забудови, умови ув'язки архітектурно-планувального та об'ємно-просторового рішення, системи обслуговування, інженерних комунікацій, транспортного обслуговування та благоустрою з існуючою забудовою із дотриманням чинних нормативних документів.

Таким чином, містобудівний розрахунок не є частиною містобудівних умов і обмежень, а подається для їх отримання.

Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що рішення головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноваженого органу з питань архітектури та містобудування Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві Іваніцького Сергія Івановича від 19 січня 2018 року про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на вул. Труханівській, 42 (острів Труханів) у Дніпровському районі м. Києва від 17 липня 2015 року №460/15/12/009-15 є протиправним та суперечить нормам чинного законодавства.

Щодо оскарження наказу ДАБК від 23 січня 2018 року №15 "Про скасування реєстрації декларацій про початок виконання будівельних робіт та про готовність до експлуатації об'єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності" суд зазначає, що такий наказ прийнятий у зв'язку із скасуванням містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на вул. Труханівській, 42 (острів Труханів) у Дніпровському районі м. Києва від 17 липня 2015 року №460/15/12/009-15 згідно з рішенням головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноваженого органу з питань архітектури та містобудування Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві Іваніцького Сергія Івановича від 19 січня 2018 року.

Оскільки судом встановлено відсутність підстав для скасування дії спірних містобудівних умов та обмежень та доведено протиправність рішення головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноваженого органу з питань архітектури та містобудування Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві Іваніцького С. І. від 19 січня 2018 року, наказ ДАБК від 23 січня 2018 року №15 "Про скасування реєстрації декларацій про початок виконання будівельних робіт та про готовність до експлуатації об'єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності" вважається таким, що прийнятий за відсутності законних підстав для скасування реєстрації декларацій про початок виконання будівельних робіт та про готовність до експлуатації об'єкта, а тому підлягає скасуванню.

Так само наказ ДАБК від 03 квітня 2018 року №81 "Про скасування права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданих повідомлень та декларацій про готовність до експлуатації об'єкта" прийнято на підставі вказаних вище наказів ДАБК та рішення головного інспектора будівельного нагляду, правомірність яких не доведена відповідачами та спростована судом вище.

З огляду на викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що наказ ДАБК від 03 квітня 2018 року №81 "Про скасування права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданих повідомлень та декларацій про готовність до експлуатації об'єкта" суперечить приписам Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" .

Крім того, суд звертає увагу, що оскаржувані наказ та рішення були прийняті із порушенням процедури їх прийняття.

Відповідно до пункту 3 Положення про Департамент з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01 жовтня 2015 року №978, одним із основних завдань Департаменту є здійснення відповідно до Закону державного архітектурно-будівельного контролю на території міста Києва.

Відповідно до вимог статті 10 Закону України "Про архітектурну діяльність" для забезпечення під час забудови територій, розміщення і будівництва об'єктів архітектури додержання суб'єктами архітектурної діяльності затвердженої містобудівної та іншої проектної документації, вимог вихідних даних, а також з метою захисту державою прав споживачів будівельної продукції здійснюється в установленому законодавством порядку державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд. Державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю (далі - орган державного архітектурно-будівельного контролю).

Згідно з ч.ч. 1,2 статті 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 1 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року №553 (далі по тексту - Порядок №553), державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється Держархбудінспекцією та її територіальними органами.

Пунктом 2 зазначеного Порядку №553 встановлено, що державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за дотриманням: вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, державних стандартів і правил, технічних умов, інших нормативних документів під час виконання підготовчих і будівельних робіт, архітектурних, інженерно-технічних і конструктивних рішень, застосування будівельної продукції; порядку здійснення авторського і технічного нагляду, ведення загального та (або) спеціальних журналів обліку виконання робіт (далі - загальні та (або) спеціальні журнали), виконавчої документації, складення актів на виконані будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи; інших вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, правилами та проектною документацією, щодо створення об'єкта будівництва.

Вказаним Порядком №553 визначено процедуру здійснення заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил. Так, відповідно до пункту 5 Порядку №553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Згідно з пунктами 6, 7 Порядку №553 плановою перевіркою вважається перевірка, що передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю, який затверджується керівником відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю. Підставами для проведення позапланової перевірки є, окрім іншого, вимога правоохоронних органів про проведення перевірки.

Пунктом 16 зазначеного Порядку №553 встановлено, що за результатами державного архітектурно-будівельного контролю посадовою особою інспекції складається акт перевірки відповідно до вимог, установлених цим Порядком.

Відповідно до пункту 17 Порядку №553 у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, крім акта перевірки, складається протокол разом з приписом усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил або приписом про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт.

Згідно з пунктом 9 Порядку №553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб'єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об'єкт будівництва.

Виходячи з системного аналізу наведених правових положень вбачається, що державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у формі планових і позапланових перевірок, за його результатами посадовою особою органу державного архітектурно-будівельного контролю складається акт перевірки, а у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, крім акта перевірки, складається протокол разом з приписом про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності.

Вказаний порядок здійснення державного архітектурно-будівельний контролю має бути дотриманий також у випадку, передбаченому частиною 2 статті 39 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" .

Як вбачається з оскаржуваних наказів, вони видані не за результатами здійснення архітектурно-будівельного контролю, а лише на підставі листів Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21 грудня 2017 року №055-19338, листів Комунального підприємства "Київське міське бюро технічної інвентаризації" від 21 грудня 2017 року №№062/14-15925 (И-2017), 062/14-15922 (И-2017), 062/14-15921 (И-2017), 062/14-15923 (И-2017), 062/14-15920 (И-2017), Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві від 22 січня 2018 року №10/26-11/2201/07.

Суд звертає увагу, що інформація, отримана від інших органів влади, по своїй суті не є формою державного архітектурно-будівельного контролю, а тому не може бути підставою для прийняття рішення про скасування реєстрації декларацій.

Крім того, як встановлено вище, відповідно до пункту 2 частини 8 статті 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" скасування містобудівних умов та обмежень здійснюється головними інспекторами будівельного нагляду в порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду.

Однак, доказів здійснення заходів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду щодо спірного об'єкта будівництва, зокрема у вигляді відповідних актів перевірки, в матеріалах справи не міститься.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що накази ДАБК від 26 грудня 2017 року №425 "Про скасування реєстрації декларацій про початок виконання будівельних робіт та про готовність об'єкта до експлуатації", від 23 січня 2018 року №15 "Про скасування реєстрації декларацій про початок виконання будівельних робіт та про готовність до експлуатації об'єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності", від 03 квітня 2018 року №81 "Про скасування права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі поданих повідомлень та декларацій про готовність до експлуатації об'єкта" та рішення головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноваженого органу з питань архітектури та містобудування Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у місті Києві Іваніцького С. І. від 19 січня 2018 року про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на вул. Труханівській, 42 (острів Труханів) у Дніпровському районі м. Києва від 17 липня 2015 року №460/15/12/009-15, прийняті не на підставі та не у межах повноважень, що передбачені Законом, а тому мають бути скасовані як протиправні.

Стосовно позовних вимог в частині зобов'язання ДАБІ внести до Єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів інформацію про реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт та декларації про готовність об'єкта до експлуатації, реєстрацію яких скасовано оскаржуваними наказами ДАБК, то колегія суддів вважає їх передчасними, а права позивача у цій частині такими, що не порушено.

Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Всі наведені апелянтом доводи не спростовують вірних висновків суду першої інстанції.

На підставі вищезазначеного, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Відповідно до ст. 316 КАС України (в редакції, чинній на момент розгляду в суді апеляційної інстанції) суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 243 , 250, 308, 310, 315, 316, 321, 325, 328 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю м. Києва Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 жовтня 2018 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції в порядку і строки, встановлені статтями 329, 331 КАС України.

Головуючий суддя: Коротких А.Ю.

Судді: Ганечко О.М.

Сорочко Є.О.

Повний текст постанови виготовлено 21 січня 2019 року.

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.01.2019
Оприлюднено23.01.2019
Номер документу79310772
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/8793/18

Постанова від 10.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 27.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 26.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 02.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 05.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 07.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 14.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Постанова від 14.01.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 19.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 19.11.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні