Рішення
від 14.01.2019 по справі 0240/3716/18-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

14 січня 2019 р. Справа № 0240/3716/18-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Альчука Максима Петровича,

за участю секретаря судового засідання: Шевченка Р.В.

представника позивача: Семенчук О.А.

представника відповідача: Пенькас В.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом: товариства з обмеженою відповідальністю "Нанта" (21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 24, оф. 3.414, код ЄДРПОУ 38329152)

до: Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197), Головного управління ДФС у Вінницькій області (21100, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, код ЄДРПОУ 39402165)

про: визнання бездіяльності протиправною, зобов'язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду звернулось товариство з обмеженою відповідальністю "Нанта" з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Вінницькій області, в якому просить:

визнати протиправною бездіяльність Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Вінницькій області щодо незабезпечення організації системи електронного адміністрування податку на додану вартість, а саме: не збільшення в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму податку, на яку товариство з обмеженою відповідальністю "Нанта" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 202304 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі на суму 202304 грн.

зобов'язати Державну фіскальну службу України, Головне управління ДФС у Вінницькій області збільшити в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму податку, на яку товариство з обмеженою відповідальністю "Нанта" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 202304 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі на суму 202304 грн.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що 23 серпня 2018 року ним отримано витяг щодо суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ №2 від 23.08.2018 р. У даному витягу зазначено, що сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних становить 13272,68 грн. Також з витягу видно, що при розрахунку даної суми було враховано показник загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі в сумі 143386 грн. Згідно витягу сума перевищення виникла в податковому періоді-листопад 2017 року. Не погоджуючись з даними системи електронного адміністрування ПДВ, позивач 06.09.2018 року звернувся до відповідачів з письмовими вимогами щодо внесення правдивих відомостей до CEA ПДВ. 21.09.2018 року позивачем отримано лист Головного управління ДФС у Вінницькій області вих. №10171/10/02-32-12-01 від 18.09.2018 року, яким відповідач повідомив, що CEA ПДВ працює виключно в автоматичному режимі та на підставі алгоритмів, розроблених відповідно до ст. 200-1 Податкового кодексу України та Порядку 569 і не допускає ручного втручання в її роботу, а також про те, що направлено запит щодо виправлення помилок до Державної фіскальної служби України.

Вказані обставини стали підставою для звернення до суду з даним позовом.

Відповідно до ухвали суду від 22.10.2018 про відкриття провадження розгляд справи здійснюється за правилами загального позовного провадження. Призначено підготовче засідання.

Представником відповідачів надано відзиви на позовну заяву, відповідно до змісту яких проти задоволення адміністративного позову заперечує. Окремо зазначає, що СЕА ПДВ працює виключно в автоматичному режимі та на підставі алгоритмів розроблених відповідно до ст.200-1 Податкового кодексу України та Порядку №569 та не допускає ручного втручання в її роботу.

Ухвалою суду від 22.11.2018 закрито підготовче провадження.

Представником позивача надано відповідь на позовну заяву, відповідно до якої вважає відзиви відповідачів безпідставними та необґрунтованими.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала повністю та просила задовольнити, посилаючись на зміст позовної заяви та відповіді на відзив.

В судовому засіданні представник відповідачів заперечила проти задоволення позову, посилаючись на обґрунтування відзивів.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд приходить до висновку, що адміністративний позов слід задовольнити частково, з наступних підстав.

Судом встановлено, 23 серпня 2018 року TOB Нанта отримано витяг щодо суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ №2 від 23.08.2018 р. (далі - Витяг)

У даному витягу зазначено, що сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних становить 13272,68 грн. Також з витягу слідує, що при розрахунку даної суми було враховано показник загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі (далі - Сума перевищення) в сумі 143386 грн.

Згідно витягу, Сума перевищення в розмірі 143386 грн. виникла в податковому періоді - листопад 2017 року.

Вважаючи дані системи електронного адміністрування ПДВ (далі - CEA ПДВ) неправильними, позивач 03.09.2018 року звернувся до відповідачів з письмовими вимогами щодо внесення правдивих відомостей до CEA ПДВ.

21.09.2018 року позивачем було отримано лист Головного управління ДФС у Вінницькій області вих. №10171/10/02-32-12-01 від 18.09.2018 року, яким відповідач повідомив, що CEA ПДВ працює виключно в автоматичному режимі та на підставі алгоритмів, розроблених відповідно до ст. 200-1 Кодексу та Порядку 569 і не допускає ручного втручання в її роботу, а також про те, що направлено запит щодо виправлення помилок до Державної фіскальної служби України.

Станом на 17.10.2018 року позивач жодної відповіді від Державної фіскальної служби України не отримав. Виправлення помилкових даних, на яких акцентував увагу позивач, у CEA ПДВ щодо позивача не відбулись. Однак, з незрозумілих причин відбулись зміни, підстави яких позивачу не відомі.

TOB Нанта вважає бездіяльність відповідачів протиправною, а тому звернувся до суду із даним позовом.

Визначаючись стосовно позовних вимог, суд виходив з наступного.

Як уже наголошувалось вище, 23 серпня 2018 року TOB Нанта отримано витяг щодо суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ №2 від 23.08.2018 р. (далі - Витяг)

У даному витягу зазначено, що сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних становить 13272,68 грн. Також з витягу слідує, що при розрахунку даної суми було враховано показник загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі (далі - Сума перевищення) в сумі 143386 грн.

Згідно витягу, Сума перевищення в розмірі 143386 грн. виникла в податковому періоді - листопад 2017 року.

В листопаді 2017 року TOB Нанта було складено та подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних 85 (вісімдесят п'ять) розрахунків коригувань кількісних та вартісних показників до відповідних податкових накладних, за якими податкове зобов'язання з ПДВ TOB Нанта підлягало зменшенню на загальну суму 143386 грн.

Реєстрація зазначених розрахунків коригувань була зупинена. Після розгляду наданих TOB Нанта пояснень розрахунки коригувань були зареєстровані за рішеннями Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, а саме: 23 PK були зареєстровані в березні 2018 року; 2 PK - в квітні 2018 року, 60 РК були зареєстровані в серпні 2018 року.

Як слідує з Витягу, податковим органом в листопаді 2017 року було враховано розрахунки коригування на загальну суму 143386 грн. реєстрація яких була зупинена, в зв'язку з цим і виник показник Суми перевищення.

Надаючи правову оцінку діям відповідачів щодо формування показника Суми перевищення, і, відповідно, подальшого зменшення суми податку, на яку TOB Нанта має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на Суму перевищення, суд виходить з наступного.

З 01.01.2015 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи від 28.12.2014 року №71-VIII, яким запроваджено систему електронного адміністрування податку на додану вартість.

Основні принципи функціонування системи електронного адміністрування ПДВ визначено статтею 200-1 ПК України.

Згідно з положеннями пункту 200-1.1 статті 200-1 ПК України система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку: - суми податку, що містяться у виданих та отриманих податкових накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних; - суми податку, сплачені платниками при ввезенні товару на митну територію України; - суми поповнення та залишку коштів на рахунках в системі електронного адміністрування податку на додану вартість; - суми податку, на яку платники мають право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; - інші показники, які згідно з вимогами пункту 34 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" цього Кодексу враховуються під час обрахунку суми податку, обчисленої за формулою, визначеною пунктом 200-1.1 статті 200-1 цього Кодексу.

Механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків визначає Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 року №569 Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість (далі по тексту - Порядок №569).

Згідно з п. 2 Порядку №569, рахунок у системі електронного адміністрування податку (далі - електронний рахунок) - рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти у сумі, необхідній для досягнення розміру суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов'язань з податку.

Відповідно до п. 13 Порядку № 569 електронного адміністрування податку на додану вартість ДФС автоматично обчислює суму податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі. Платник податку має право отримувати у ДФС інформацію про стан свого електронного рахунка (в тому числі додаткових електронних рахунків), а також суму податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі.

Отже, електронний рахунок відкривається саме з метою перерахування платником ПДВ коштів для досягнення необхідної суми податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, чи суми податку для сплати узгоджених податкових зобов'язань.

Водночас, на електронному рахунку платника в системі електронного адміністрування ПДВ обліковуються не тільки внесені платником кошти, а і суми податку, що містяться у виданих чи отриманих податкових накладних, що сплачені при ввезенні товарів на митну територію України тощо.

Так, відповідно до п. 9 Порядку, платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі на суму податку (Z Накл), обчислену за такою формулою:

? Накл= ? НаклОтр + ? Митн + ? ПопРах + ? Овердрафт - ? НаклВид - ? Відшкод - ? Перевищ.

Цим же пунктом передбачено, що ? Перевищ - загальна сума перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих у Реєстрі, яка визначається як різниця між:

сумами податкових зобов'язань за операціями з постачання/надання товарів/послуг та отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України, здійсненими після 1 липня 2015 р., та їх подальшого коригування згідно із статтею 192 Кодексу, задекларованими платником у податкових деклараціях з податку (поданих контролюючому органу починаючи з податкової звітності за липень 2015 р. для платників податку, що застосовують місячний звітний період, за III квартал 2015 р. - для платників податку, що застосовують квартальний звітний період) з урахуванням поданих уточнюючих розрахунків до них;

сумами податку, зазначеними платником податку в податкових накладних, що складені за такими операціями (в тому числі податкових накладних, які не видаються отримувачу, а також складених під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України), здійсненими після 1 липня 2015 р., та розрахунків коригування, складених починаючи з 1 липня 2015 р. та зареєстрованих в Реєстрі, до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 року.

Пунктами 15, 16 Порядку передбачено, що якщо після постачання/надання товарів/послуг змінюється сума компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у разі повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або під час повернення постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань і податкового кредиту постачальника та отримувача товарів/послуг підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування, зареєстрованого в Реєстрі.

Розрахунок коригування, складений постачальником/надавачем товарів/послуг до податкової накладної, яка видана їх отримувачу - платнику податку, підлягає реєстрації в Реєстрі отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу. При цьому постачальник/надавач товарів/послуг має право зменшити суму податкових зобов'язань за таким розрахунком коригування після його реєстрації у Реєстрі отримувачем.

Згідно п. 192.1., пп. 192.1.1. п. 192.1. ст. 192 Податкового кодексу України, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу.

Якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то:

а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов'язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок;

б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення

коригування, а також збільшив податковий кредит у зв'язку з отриманням таких товарів/послуг.

Аналіз викладених норм свідчить про те, що постачальник має право зменшити суму податкових зобов'язань лише після реєстрації в єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування до податкової накладної.

Тобто, розрахунки коригування можуть бути враховані як TOB Нанта так і податковим органом після їх реєстрації в ЄРПН, тобто в березні, квітні та серпні 2018 року. Діючи відповідно до вимог Податкового кодексу України, TOB Нанта здійснено відповідне відображення розрахунків коригування після їх реєстрації, тобто у податкових деклараціях з ПДВ за березень, квітень та серпень 2018 року.

При цьому податковим органом безпідставно враховано зазначені вище розрахунки коригувань у листопаді 2017 року, тобто на момент коли такі розрахунки коригувань не були зареєстровані в ЄРПН.

За вказаних обставин, податковим органом протиправно сформовано показник Суми перевищення в розмірі 143386 грн. у листопаді 2017 p., та, відповідно, сформовано Суму перевищення в розмірі 58918 грн. Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про задоволення позову в частині визнання протиправною бездіяльності Державної фіскальної служби України щодо незабезпечення організації системи електронного адміністрування податку на додану вартість, а саме: не збільшення в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми податку, на яку товариство з обмеженою відповідальністю "Нанта" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 202304 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих у реєстрі на суму 202304 грн.

При цьому, згідно з положеннями податкового законодавства система електронного адміністрування податку на додану вартість організована на централізованому рівні Держаної фіскальної служби України, а відтак на цьому ж рівні відбувається і автоматичне обчислення реєстраційної суми при зміні значення будь-якого з показників формули, тобто на Державну фіскальну службу України покладається обов'язок щодо забезпечення автоматичного збільшення у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми, на яку платник податків має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Враховуючи зазначене вище та з метою відновлення порушених прав позивача, суд дійшов висновку про необхідність зобов'язати Державну фіскальну службу України збільшити в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми податку, на яку товариство з обмеженою відповідальністю "Нанта" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 202304 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих у реєстрі на суму 202304 грн.

Одночасно не підлягають задоволенню вимоги позивача до Головного управління ДФС у Вінницькій області, оскільки повноваження щодо відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків чинним законодавством покладено на Державну фіскальну службу України.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ч. 2 ст. 19 КАС України).

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши досліджені в ході розгляду справи докази в їх сукупності, суд приходить до переконання, що адміністративний позов належить задовольнити частково.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197) щодо незабезпечення організації системи електронного адміністрування податку на додану вартість, а саме: не збільшення в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму податку, на яку товариство з обмеженою відповідальністю "Нанта" (21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 24, оф. 3.414, код ЄДРПОУ 38329152) має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 202304 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі на суму 202304 грн.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України збільшити в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму податку, на яку товариство з обмеженою відповідальністю "Нанта" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 202304 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі на суму 202304 грн.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Нанта" (21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 24, оф. 3.414, код ЄДРПОУ 38329152) сплачений при зверненні до суду судовий збір у розмірі 1762 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя Альчук Максим Петрович

Дата ухвалення рішення14.01.2019
Оприлюднено24.01.2019
Номер документу79340411
СудочинствоАдміністративне
Суть: визнання бездіяльності протиправною, зобов'язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —0240/3716/18-а

Ухвала від 13.06.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 01.04.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 05.03.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 22.02.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Рішення від 14.01.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Альчук Максим Петрович

Ухвала від 22.11.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Альчук Максим Петрович

Ухвала від 22.10.2018

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Альчук Максим Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні