Ухвала
від 21.01.2019 по справі 520/1193/19
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 520/1193/19

Провадження № 1-кс/520/961/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21.01.2019 року

Слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі с/з ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання начальника відділення СВ Київського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , про дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які містить охоронювану законом таємницю,

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з клопотання слідчого, в провадженні слідчого відділу Київського відділу поліції у м. Одесі ГУНП в Одеській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018230040001509 від 28.04.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4ст. 191 КК України, процесуальне керівництво у якому здійснюється Одеською місцевою прокуратурою № 1.

В ході досудового розслідування зазначеного кримінального провадження було встановлено, що 12.01.2017 службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) маючи намір на заволодіння державними коштами надали для прийняття участі у тендері із використанням Інтернет-ресурсу « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з закупівлі КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій буксиру «Витязь» у складі тендерної пропозиції документи, в які внесені недостовірні відомості щодо набуття конкурентних переваг на відповідному ринку, на підставі яких ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » діючи в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» визнано переможцем у тендері та укладено відповідний договір № 4-В-17 від 06.02.2017, за яким на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » були перераховані державні кошти в розмірі 3403296 гривень, чим заподіяно державі Міністерству інфраструктури України в особі КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » збитки у великих розмірах.

Відповідно до вимог ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» вбачається, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Так, посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для участі у процедурі державної закупівлі послуг надано разом з іншими документами довідку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 05.01.2017 про наявність у цього підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні навички та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, а також трудові договори, згідно яких зазначено, що ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 зварювальники, ОСОБА_8 електромеханік, ОСОБА_9 та ОСОБА_10 інженери-механіки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Було встановлено, що відповідно до звітів за формою № 1-ДФ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » протягом 2016-2017 років ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 та ОСОБА_10 не були працівниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що свідчить про відсутність у вказаного підприємства працівників відповідної кваліфікації щодо надання відповідних послуг КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » згідно укладеного договору № 4-В-17.

Разом з цим, відповідно до руху грошових коштів по відкритому рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у Херсонській філії ПАТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » було встановлено, що у період з грудня 2016 по січень 2017 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перерахувало грошові кошти на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за надання послуг з перевезення буксиру « ІНФОРМАЦІЯ_7 » тобто до моменту фактичного проведення КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » тендеру щодо здійснення державної закупівлі з послуг ремонту буксиру «Витязь», що ставить під сумніви дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та законність проведення вищезазначеного тендеру та виконання відповідних робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » згідно умов договору № 4-В-17 від 06.02.2017 щодо ремонту буксиру «Витязь»

У зв`язку з чим, в діях невстановлених осіб вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України за кваліфікуючими ознаками заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовим становищем.

У зв`язку з вищевикладеним, в ході проведення досудового розслідування зазначеного кримінального провадження з метою встановлення обставин кримінального правопорушення, відшукування та вилучення оригіналів (копій) документів, які стали підставою для проведення процедури відкритих торгів із закупівлі товарів, а також інших документів що мають доказове значення у зазначеному кримінальному провадженні та можуть бути використанні як доказ виникла необхідність у застосуванні заходу забезпечення кримінального провадження тимчасовий доступ до речей і документів, а саме до завірених належним чином копій наступних документів:

- копія положення про тендерний комітет КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », протоколи про обрання голови, заступника, секретаря та членів тендерного комітету, накази про затвердження складу тендерного комітету, протоколи засідань, посадові інструкції;

-копія затверджений річний план закупівлі товарів, робіт та послуг КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », зі змінами, доповненнями на 2016, 2017, 2018 рік, з додатками та протоколами засідань тендерного комітету щодо обрання процедури закупівлі та інше;

-копії відповідних документів, рапортів, заявок та рішень, в тому числі матеріали погоджень, що слугували підставою для формування предмету закупівлі та очікуваної вартості, а також застосування до предмету закупівлі технічних та якісних характеристик:

(UA-2016-09-20-001609-c)послуги з фрахтування буксира льодового класу (на умовах бербоут-чартеру);

(UA-2016-12-29-000411-c) послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій буксиру «Витязь`за кодом ДК 016-2010 33.15.1 «Ремонтування та технічне обслуговування суден та човнів»(код ДК 021:2015 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов`язаного обладнання та супутні послуги»);

(UA-2017-11-09-003071-c) Змінно запасні частини для р/с «Сапфір»,

м/б «Витязь» та ПРК 06.

- копії відповідних облікових та звітних документів, що підтверджують виконання умов договору № 224-В-17 від 19 грудня 2017 (зі змінами та доповненнями), ,в тому числі: акти прийому-передачі, видаткові та товаро-транспортні накладні, сертифікативідповідності та паспорта якості видані заводом-виробником або визнанні/погоджені Регістром судноплавства України на змінно-запасні частини, що були поставлені у відповідності до договору, а також відомості щодо складського обліку поставленої продукції, а також виконання усіх умов договору та здійснення оплати

- копії матеріалів листування, що слугували підставою для укладання додаткової угоди № 1 від 12 лютого 2018 року.

- копії матеріалів, що підтверджують отримання та використання змінно-запасних частин, в тому числі дефектні акти, ремонтні відомості, заявки на видачу та проведення робіт, акти прийому-передачі, акти виконаних робіт та інші відповідні облікові та звітні документи передбачені порядком або відповідними нормативними актами (за наявності факту використання КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » змінно-запасних частин, для обслуговування та ремонту м/б «Витязь», придбаних у відповідності до договору № 224-В-17);

- копії відповідних облікових та звітних документів, що підтверджують виконання умов договору та здійснення оплати за договоромБербоут-чартер №94-В-16 від 18.01.2016 (зі змінами та доповненнями), в тому числі: акт прийому судна, накази щодо призначення сюрвеєрів зі сторони судновласника та фрахтувальника, акти огляду судна та інвентаризаційні відомості усього суднового обладнання, спорядження, включаючи запасні частини, засоби, споживчі запаси та інше, договір страхування, регістрові документи власника судна, що надають можливість використання судна для плавання та інші відповідні облікові та звітні документи передбачені відомчими інструкціями та нормативними актами;

- копії матеріалів листування, що слугували підставою для розірвання договору Бербоут-чартер №94-В-16, в тому числі відповідні облікові бухгалтерські та звітні документи щодо нарахування та виплати коштів за договором Бербоут-чартер, акти взаєморозрахунків, акти приймання-передачі судна з чартеру та інші відповідні документи, що підтверджують виконання умов договору та здійснення оплати.

- копії матеріалів особової справи щодо призначення екіпажу судна м/б «Витязь» на час дії договору Бербоут-чартер № 94-В-16 від 18.01.2016, в тому числі накази на призначення на посаду, накази про звільнення з посади/переміщення, трудовий договір про прийняття/звільнення з КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », табеля обліку робочого часу за час перебування в складі екіпажу, а також відповідні облікові бухгалтерські та звітні документи щодо нарахування та виплати заробітної, в тому числі нарахування та виплати коштів на відрядження, оздоровлення, премій, заохочень (з відповідними наказами та матеріалами погоджень).

- копії матеріально-ресурсних відомостей, а також облікові та звітні документи, в тому числі бухгалтерського обліку, щодо витрати понесенихКП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » на утримання, обслуговування, а також здійснення обов`язкових адміністративних платежів пов`язаних функціонуванням та використанням буксиру «Витязь», що використовувався казенним підприємством, у відповідності до договору Бербоут-чартер №94-В-16 від 18.01.2016.

Разом з цим встановлено, що вказані документи перебувають у володінні Казенного Підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 .

Слідчий надав до суду заяву, згідно якої просив провести розгляд клопотання за його відсутності. Вимоги викладені у клопотанні підтримує в повному обсязі та просить суд задовольнити, посилаючись на доводи, викладені в останньому.

За клопотанням слідчого на підставі ч.2 ст.163 КПК України, слідчий суддя вважає за доцільне здійснити розгляд вказаного клопотання без виклику осіб, у володінні яких знаходяться зазначені документи.

Згідно ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

У відповідності ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, вислухавши думку учасників судового засідання, беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що вказані речі та документи як самі по собі, так і в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, мають обмежений термін зберігання, та їх не вилучення може призвести до знищення у зв`язку із закінченням строку зберігання, а також не досягнення мети отримання доступу до них, з метою дієвості зазначеного досудового розслідування кримінального провадження, слідчий суддя приходить до переконання, що клопотання слідчого є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.93, 156-160, 163-166, 309, 369-372, КПК України, слідчий суддя,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання начальника відділення СВ Київського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , про дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які містить охоронювану законом таємницю задовольнити.

Зобов`язати співробітників (представників)Казенного Підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 надати слідчим СВ Київського ВП у м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , начальнику відділення СВ Київського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області капітану поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому СВ Київського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області майору поліції ОСОБА_14 , іншим слідчим групи слідчих, процесуальному керівнику прокурору Одеської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_15 та о/уУЗЕ в Одеській області ДЗЕ ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 тимчасовий доступ до документів, а саме до завірених належним чином попій наступних документів:

- копія положення про тендерний комітет КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », протоколи про обрання голови, заступника, секретаря та членів тендерного комітету, накази про затвердження складу тендерного комітету, протоколи засідань, посадові інструкції;

-копія затверджений річний план закупівлі товарів, робіт та послуг КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », зі змінами, доповненнями на 2016, 2017, 2018 рік, з додатками та протоколами засідань тендерного комітету щодо обрання процедури закупівлі та інше;

-копії відповідних документів, рапортів, заявок та рішень, в тому числі матеріали погоджень, що слугували підставою для формування предмету закупівлі та очікуваної вартості, а також застосування до предмету закупівлі технічних та якісних характеристик:

(UA-2016-09-20-001609-c)послуги з фрахтування буксира льодового класу (на умовах бербоут-чартеру);

(UA-2016-12-29-000411-c) послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій буксиру «Витязь`за кодом ДК 016-2010 33.15.1 «Ремонтування та технічне обслуговування суден та човнів»(код ДК 021:2015 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов`язаного обладнання та супутні послуги»);

(UA-2017-11-09-003071-c) Змінно запасні частини для р/с «Сапфір»,

м/б «Витязь» та ПРК 06.

- копії відповідних облікових та звітних документів, що підтверджують виконання умов договору № 224-В-17 від 19 грудня 2017 (зі змінами та доповненнями), ,в тому числі: акти прийому-передачі, видаткові та товаро-транспортні накладні, сертифікативідповідності та паспорта якості видані заводом-виробником або визнанні/погоджені Регістром судноплавства України на змінно-запасні частини, що були поставлені у відповідності до договору, а також відомості щодо складського обліку поставленої продукції, а також виконання усіх умов договору та здійснення оплати

- копії матеріалів листування, що слугували підставою для укладання додаткової угоди № 1 від 12 лютого 2018 року.

- копії матеріалів, що підтверджують отримання та використання змінно-запасних частин, в тому числі дефектні акти, ремонтні відомості, заявки на видачу та проведення робіт, акти прийому-передачі, акти виконаних робіт та інші відповідні облікові та звітні документи передбачені порядком або відповідними нормативними актами (за наявності факту використання КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » змінно-запасних частин, для обслуговування та ремонту м/б «Витязь», придбаних у відповідності до договору № 224-В-17);

- копії відповідних облікових та звітних документів, що підтверджують виконання умов договору та здійснення оплати за договоромБербоут-чартер №94-В-16 від 18.01.2016 (зі змінами та доповненнями), в тому числі: акт прийому судна, накази щодо призначення сюрвеєрів зі сторони судновласника та фрахтувальника, акти огляду судна та інвентаризаційні відомості усього суднового обладнання, спорядження, включаючи запасні частини, засоби, споживчі запаси та інше, договір страхування, регістрові документи власника судна, що надають можливість використання судна для плавання та інші відповідні облікові та звітні документи передбачені відомчими інструкціями та нормативними актами;

- копії матеріалів листування, що слугували підставою для розірвання договору Бербоут-чартер №94-В-16, в тому числі відповідні облікові бухгалтерські та звітні документи щодо нарахування та виплати коштів за договором Бербоут-чартер, акти взаєморозрахунків, акти приймання-передачі судна з чартеру та інші відповідні документи, що підтверджують виконання умов договору та здійснення оплати.

- копії матеріалів особової справи щодо призначення екіпажу судна м/б «Витязь» на час дії договору Бербоут-чартер № 94-В-16 від 18.01.2016, в тому числі накази на призначення на посаду, накази про звільнення з посади/переміщення, трудовий договір про прийняття/звільнення з КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 », табеля обліку робочого часу за час перебування в складі екіпажу, а також відповідні облікові бухгалтерські та звітні документи щодо нарахування та виплати заробітної, в тому числі нарахування та виплати коштів на відрядження, оздоровлення, премій, заохочень (з відповідними наказами та матеріалами погоджень).

- копії матеріально-ресурсних відомостей, а також облікові та звітні документи, в тому числі бухгалтерського обліку, щодо витрати понесених КП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » на утримання, обслуговування, а також здійснення обов`язкових адміністративних платежів пов`язаних функціонуванням та використанням буксиру «Витязь», що використовувався казенним підприємством, у відповідності до договору Бербоут-чартер №94-В-16 від 18.01.2016

Встановити строк дій ухвали слідчого судді в 1 (один) місяць з дня постановлення ухвали.

Роз`яснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів набирає законної сили з моменту її оголошення. Ухвала є обов`язковою для осіб, які беруть участь у кримінальному провадженні, а також для всіх фізичних та юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, їх службових осіб і підлягає виконанню на всій території України.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення21.01.2019
Оприлюднено14.02.2023
Номер документу79355778
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —520/1193/19

Ухвала від 18.12.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

Ухвала від 01.03.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Ухвала від 11.02.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Ухвала від 21.01.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

Ухвала від 21.01.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Іванчук В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні