РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
18 січня 2019 р. Справа № 0240/3719/18-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Воробйової Інни Анатоліївни,
за участю:
секретаря судового засідання: Фурмана В.В.
представника позивача: Семенчук О.А.
представника відповідача: Сивого М.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "Спортспейс"
до: Державної фіксальної служби України, Головного управління ДФС у Вінницькій області
про: визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити дії
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Спортспейс" (далі - ТОВ "Спортспейс", товариство, позивач ) з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (далі - ДФС України, відповідач 1), Головного управління ДФС у Вінницькій області (далі- ГУ ДФС у Вінницькій області, відповідач 2), в якому просить:
- визнати протиправною бездіяльність Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Вінницькій області щодо незабезпечення організації системи електронного адміністрування податку на додану вартість, а саме щодо не збільшення в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму податку, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю "Спортспейс" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 1 525 807,00 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі на суму 1 525 807,00 грн.;
- зобов'язати Державну фіскальну службу України, Головне управління ДФС у Вінницькій області збільшити в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму податку, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю "Спортспейс" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 1 525 807,00 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі на суму 1 525 807,00 .
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 23 серпня 2018 року ним отримано витяг щодо суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ №2 від 23.08.2018 р.
У даному витягу зазначено, що сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних становить 11965661, 51 грн. Також з витягу видно, що при розрахунку даної суми було враховано показник загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі в сумі 1 525807,00 грн. Сума перевищення згідно витягу виникла в податковому періоді-листопад 2017 року. Вважаючи неправильними дані системи електронного адміністрування ПДВ, позивач звернувся до відповідачів з письмовими вимогами щодо внесення правдивих відомостей до CEA ПДВ, за наслідком розгляду яких його листом повідомлено, що CEA ПДВ працює виключно в автоматичному режимі та на підставі алгоритмів, розроблених відповідно до ст. 200-1 Податкового кодексу України та Порядку №569 і не допускає ручного втручання в її роботу, а також про те, що направлено запит щодо виправлення помилок до Державної фіскальної служби України.
Не погоджуючись із такою позицією суб'єктів владних повноважень,позивач звернувся із цим позовом до суду.
19.10.2018 р. ухвалою суду відкрито провадження у справі та вирішено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження. Призначено підготовче засідання на 15.11.2018 р.
06.11.2018 р. через канцелярію суду надійшов відзив (№50299), в якому представник відповідачів просив відмовити в задоволенні позову та вказав, що СЕА ПДВ працює виключно в автоматичному режимі та на підставі алгоритмів розроблених відповідно до ст.200-1 Податкового кодексу України та Порядку №569 та не допускає ручного втручання в її роботу.
14.11.2018 р. до суду представником позивача подано відповідь на відзив, відповідно до якої вважає відзиви відповідачів безпідставними та необґрунтованими.
15.11.2018 р. підготовче засідання у зв'язку із неявкою сторін відкладено на 23.11.2018 р.
Протокольною ухвалою від 23.11.2018 р. витребувано додаткові докази та оголошено перерву у підготовчому судовому засіданні до 19.12.2018 р.
19.12.2018 р. ухвалою суду закрито підготовче провадження і призначено справу до розгляду на 18.01.2019 р.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала повністю та просила задовольнити, посилаючись на зміст позовної заяви та відповіді на відзив.
Представник відповідачів заперечив проти задоволення позову з підстав зазначених у відзиві.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд доходить висновку, що адміністративний позов підлягає частковому задоволенню, з наступних підстав.
Так, судом встановлено, що 23 серпня 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Спортспейс" отримано витяг щодо суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ №2 від 23.08.2018 р. (далі - Витяг).
У даному витягу зазначено, що сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних становить 11 965 661, 51 грн. При розрахунку даної суми було враховано показник загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі (далі - Сума перевищення) в сумі 1 525 807,00 грн. Дана Сума перевищення виникла в податковому періоді - листопад 2017 року.
Не погоджуючись із такими даними системи електронного адміністрування ПДВ (далі - CEA ПДВ), Товариство з обмеженою відповідальністю "Спортспейс" 03.09.2018 року звернулось до відповідачів з письмовими вимогам №21/18, №22/18 щодо внесення правдивих відомостей до CEA ПДВ.
За наслідком розгляду даних вимог, Головним управлінням ДФС у Вінницькій області повідомлено позивача листом вих. №10175/10/02-32-12-01 від 18.09.2018 року, що CEA ПДВ працює виключно в автоматичному режимі та на підставі алгоритмів, розроблених відповідно до ст. 200-1 Кодексу та Порядку № 569 і не допускає ручного втручання в її роботу, а також про те, що направлено запит щодо виправлення помилок до Державної фіскальної служби України.
Не погоджуючись із такою бездіяльністю відповідачів, вважаючи її протиправною позивач звернувся до суду із даним позовом.
Визначаючись стосовно позовних вимог, суд вказує на наступне.
Оцінюючи дії відповідачів щодо формування показника Суми перевищення, і, відповідно, подальшого зменшення суми податку, на яку ТОВ "Спортспейс" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на Суму перевищення, суд виходить з наступного.
З 01.01.2015 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" від 28.12.2014 року №71-VIII, яким запроваджено систему електронного адміністрування податку на додану вартість.
Основні принципи функціонування системи електронного адміністрування ПДВ визначено статтею 200-1 ПК України.
Згідно з положеннями пункту 200-1.1 статті 200-1 ПК України, система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку: - суми податку, що містяться у виданих та отриманих податкових накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних; - суми податку, сплачені платниками при ввезенні товару на митну територію України; - суми поповнення та залишку коштів на рахунках в системі електронного адміністрування податку на додану вартість; - суми податку, на яку платники мають право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; - інші показники, які згідно з вимогами пункту 34 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" цього Кодексу враховуються під час обрахунку суми податку, обчисленої за формулою, визначеною пунктом 200-1.1 статті 200-1 цього Кодексу.
Механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків визначає Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 року №569 "Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість" (далі по тексту - Порядок №569).
Згідно з пункту 4 Порядку №569, рахунок у системі електронного адміністрування податку (далі - електронний рахунок) - рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти у сумі, необхідній для досягнення розміру суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов'язань з податку.
Відповідно до пункту 13 Порядку № 569 ДФС автоматично обчислює суму податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі. Платник податку має право отримувати у ДФС інформацію про стан свого електронного рахунка (в тому числі додаткових електронних рахунків), а також суму податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі.
Отже, електронний рахунок відкривається саме з метою перерахування платником ПДВ коштів для досягнення необхідної суми податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування, чи суми податку для сплати узгоджених податкових зобов'язань.
Водночас, на електронному рахунку платника в системі електронного адміністрування ПДВ обліковуються не тільки внесені платником кошти, а й суми податку, що містяться у виданих чи отриманих податкових накладних, що сплачені при ввезенні товарів на митну територію України тощо.
Так, відповідно до пункту 9 Порядку № 569, платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі на суму податку (У Накл ), обчислену за такою формулою:
У Накл = У НаклОтр + У Митн + У ПопРах + У Овердрафт - У НаклВид - У Відшкод - У Перевищ ,
де УНаклОтр - загальна сума податку за отриманими платником податку податковими накладними та розрахунками коригування, зареєстрованими в Реєстрі, яка визначається на підставі даних таких податкових накладних, складених за операціями, дата виникнення податкових зобов'язань за якими припадає на податковий період починаючи з 1 липня 2015 р., а також розрахунків коригування, складених починаючи з 1 липня 2015 р. та зареєстрованих в Реєстрі, до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 р., що підлягали наданню покупцям - платникам податку;
УПеревищ - загальна сума перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих у Реєстрі, яка визначається як різниця між:
- сумами податкових зобов'язань за операціями з постачання/надання товарів/послуг та отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України, здійсненими після 1 липня 2015 р., та їх подальшого коригування згідно із статтею 192Кодексу, задекларованими платником у податкових деклараціях з податку (поданих контролюючому органу починаючи з податкової звітності за липень 2015 р. для платників податку, що застосовують місячний звітний період, за III квартал 2015 р. - для платників податку, що застосовують квартальний звітний період) з урахуванням поданих уточнюючих розрахунків до них;
- сумами податку, зазначеними платником податку в податкових накладних, що складені за такими операціями (в тому числі податкових накладних, які не видаються отримувачу, а також складених під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України), здійсненими після 1 липня 2015 р., та розрахунків коригування, складених починаючи з 1 липня 2015 р. та зареєстрованих в Реєстрі, до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 року.
Відповідно до пунктів 15, 16 Порядку № 569 передбачено, якщо після постачання/надання товарів/послуг змінюється сума компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у разі повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або під час повернення постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань і податкового кредиту постачальника та отримувача товарів/послуг підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування, зареєстрованого в Реєстрі.
Розрахунок коригування, складений постачальником/надавачем товарів/послуг до податкової накладної, яка видана їх отримувачу - платнику податку, підлягає реєстрації в Реєстрі отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу. При цьому постачальник/надавач товарів/послуг має право зменшити суму податкових зобов'язань за таким розрахунком коригування після його реєстрації у Реєстрі отримувачем.
Із положень пункту 192.1 статті 192 Податкового кодексу України, випливає, що якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов'язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу.
Якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то:
а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов'язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок;
б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення
коригування, а також збільшив податковий кредит у зв'язку з отриманням таких товарів/послуг.
Отже, як видно із процитованих вище норм, постачальник має право зменшити суму податкових зобов'язань лише після реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування до податкової накладної.
Як уже зазначалось вище, 23 серпня 2018 року ТОВ "Спортспейс" було отримано витяг щодо суми податку, у якому зазначено, що платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних становить 11 965 661, 51 грн. Також з витягу видно, що при розрахунку даної суми було враховано показник загальної суми перевищення податкових зобов'язань, який виник в листопаді 2017 р та склав 1 525 807 грн.
В свою чергу, в листопаді 2017 року ТОВ "Спортспейс" було складено та подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних 605 розрахунків коригувань кількісних та вартісних показників до відповідних податкових накладних, за якими податкове зобов'язання з ПДВ товариства підлягало зменшенню на загальну суму 1 525 806, 80 грн.
Однак, реєстрація зазначених розрахунків коригувань була зупинена та після розгляду наданих позивачем пояснень розрахунки коригувань були зареєстровані на підставі рішень комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації в період з травня по квітень 2018 р.
Суд акцентує увагу, що виходячи із вищенаведених норм, розрахунки коригування можуть бути враховані як ТОВ "Спортспейс" так і податковим органом після їх реєстрації в ЄРПН, тобто в квітні, травні, червні, липні та серпні 2018 року. Діючи відповідно до вимог Податкового кодексу України, ТОВ "Спортспейс" здійснено відповідне відображення розрахунків коригування після їх реєстрації, тобто у податкових деклараціях з ПДВ за квітень, травень, червень, липень та серпень 2018 року.
При цьому, податковим органом безпідставно враховано зазначені вище розрахунки коригувань у листопаді 2017 року, тобто на момент коли такі розрахунки коригувань не були зареєстровані в ЄРПН.
За вказаних обставин, податковим органом протиправно сформовано показник Суми перевищення в розмірі 1 525 807 грн. у листопаді 2017 p.
За таких обставин, враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про задоволення позову в частині визнання протиправною бездіяльності Державної фіскальної служби України щодо незабезпечення організації системи електронного адміністрування податку на додану вартість, а саме: не збільшення в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми податку, на яку ТОВ "Спортспейс" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 1 525 807 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих у реєстрі на суму 1 525 807 грн.
При цьому, суд вказує, що згідно з положеннями податкового законодавства система електронного адміністрування податку на додану вартість організована на централізованому рівні Держаної фіскальної служби України, а відтак, на цьому ж рівні відбувається і автоматичне обчислення реєстраційної суми при зміні значення будь-якого з показників формули, тобто на Державну фіскальну службу України покладається обов'язок щодо забезпечення автоматичного збільшення у системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми, на яку платник податків має право реєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відтак, з метою відновлення порушених прав позивача, наявні підстави для зобов'язання Державної фіскальної служби України збільшити в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суми податку, на яку ТОВ "Спортспейс" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 1 525 807 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих у реєстрі на суму 1525807 грн.
Водночас оцінюючи вимоги заявлені до Головного управління ДФС у Вінницькій області, суд доходить висновку, що такі не підлягають задоволенню, оскільки повноваження щодо відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків, як зазначалось вище, чинним законодавством покладено на Державну фіскальну службу України.
Відповідно до частин першої - другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб'єкта владних повноважень на підтвердження правомірності свого рішення та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що встановлені у справі обставини частково підтверджують позицію позивача, покладену в основу позовних вимог, а відтак, адміністративний позов належить задовольнити частково.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд вказує, що відповідно до частини третьої статті 139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
За таких обставин, враховуючи, що позов задоволено частково судові витрати понесені позивачем у даній справі у розмірі 3 524 грн. підлягають відшкодуванню за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України у розмірі 1762 грн. (1/2 задолволених вимог.
Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
адміністративний позов задовольнити частково.
Визнати протиправною бездіяльність Державної фіскальної служби України щодо незабезпечення організації системи електронного адміністрування податку на додану вартість, а саме: не збільшення в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму податку, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю "Спортспейс" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 1 525 807,00 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі на суму 1 525 807,00 грн.
Зобов'язати Державну фіскальну службу України збільшити в системі електронного адміністрування податку на додану вартість суму податку, на яку Товариство з обмеженою відповідальністю "Спортспейс" має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 1 525 807,00 грн. шляхом зменшення показника загальної суми перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником податку у поданих контролюючому органу податкових деклараціях з податку, суми податку, зазначеної у складених таким платником податкових накладних, зареєстрованих в реєстрі на суму 1 525 807,00 грн.
В іншій частині позовних вимог відмовити.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Спортспейс" (21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 24, оф. 3.414, ідентифікаційний код - 41391571) сплачений судовий збір у розмірі 1762 (одну тисячу сімсот шістдесят дві гривні ) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197).
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "Спортспейс" (21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 24, оф. 3.414, ідентифікаційний код - 41391571)
Відповідач 1: Державна фіскальна служба України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197).
Відповідач 2: Головне управління ДФС у Вінницькій області (вул.Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, код ЄДРПОУ 39402165).
Копію рішення у повному обсязі сторони можуть одержати: 29.01.19
Суддя Воробйова Інна Анатоліївна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.01.2019 |
Оприлюднено | 25.01.2019 |
Номер документу | 79372675 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Воробйова Інна Анатоліївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Воробйова Інна Анатоліївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Воробйова Інна Анатоліївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Воробйова Інна Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні