Ухвала
від 24.01.2019 по справі 812/10677/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про заміну сторони виконавчого провадження її правонаступником

24 січня 2019 року СєвєродонецькСправа № 812/10677/13-а

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Широка К. Ю., розглянувши у письмовому провадженні заяву Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 812/10677/13-а за позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до Приватного підприємства «Трейд-Пласт» про стягнення заборгованості в розмірі 392,66 грн,

ВСТАНОВИВ:

16 січня 2019 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 812/10677/13-а за позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до Приватного підприємства «Трейд-Пласт» про стягнення заборгованості в розмірі 392,66 грн.

В обґрунтування заяви зазначено, що відповідно Згідно з п. 4 постанови Правління Фонду соціального страхування України від 24.05.2017 № 34 з 01 серпня 2017 року забезпечується виконання Фондом соціального страхування України функцій та завдань, визначених Законом України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 23 вересня 1999 року № 1105-ХІУ (далі - Закон України № 1105), у зв'язку з чим, Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та його робочі органи припиняють свою діяльність.

Відповідно до п. 4 розділу VII Прикінцевих та перехідних положень Закону № 1105 Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності припиняється шляхом приєднання до Фонду соціального страхування України.

Фонд соціального страхування України та його робочі органи є правонаступниками у тому числі Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, його виконавчої дирекції, відділень цього Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі та їх робочих органів (п. 5 розділу VII Прикінцевих та перехідних положень Закону України № 1105).

Пунктом 1.6 Статуту Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування України від 11.04.2017 № 28 робочими органами Фонду соціального страхування України є його управління в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань правонаступником Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (код ЄДРПОУ 21785643) визначено управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (код ЄДРПОУ 41313100, юридична адреса: 93411, м. Сєвєродонецьк, просп. Гвардійський, 30).

Таким чином, управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області є правонаступником прав та обов'язків Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у справі № 812/10677/13-а.

Заявник у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином (а.с. 55). В заяві від 04 січня 2019 року вих. № 57/06-1 про заміну сторони виконавчого провадження просив провести судове засідання за відсутності його представника (а. с. 35-36).

Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду заяви повідомлявся шляхом розміщення оголошення про виклик від 18.01.2019 на офіційному веб-сайті Луганського окружного адміністративного суду (а. с. 54).

Згідно з частиною другою статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Відповідно до частини дев'ятої статті 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Оскільки сторони про час, дату та місце судового розгляду повідомлені належним чином, відсутня потреба заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути заяву у письмовому провадженні на підставі наявних у справі доказів.

Розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження, дослідивши матеріали справи, суд встановив таке.

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 22.01.2013 у справі № 812/10677/13-а позов Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності до Приватного підприємства «Трейд-Пласт» про стягнення заборгованості в розмірі 392,66 грн задоволено. Стягнуто з Приватного підприємства «Трейд-Пласт» (91028, м. Луганськ, вул. Мадрідська,62, код 32864536) на користь Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (91055, м. Луганськ, вул. Коцюбинського,13) заборгованість зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності в сумі 392,66 грн (а. с. 20-21).

13 березня 2014 року Луганським окружним адміністративним судом у вказаній справі видано виконавчий лист (а. с. 25).

Листом від 26 вересня 2018 року № 20000/14/2.4 Головне територіальне управління юстиції у Луганській області повідомило управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області, що за даними Автоматизованої системи виконавчого провадження на примусовому виконанні в Луганському міському управлінні юстиції державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області серед іншого перебував виконавчий лист у справі № 812/10677/13-а, виданий Луганським окружним адміністративним судом 13.03.2014, про стягнення з приватного підприємства «Трейд-Пласт» на користь виконавчої дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності заборгованості у розмірі 392,66 грн (а.с. 43-45).

З вищенаведеного слідує, що оригінал виконавчого листа у справі № 812/10677/13-а на сьогодні є втраченим.

Пунктом 4 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 23 вересня 1999 року № 1105-XIV «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі - Закон № 1105):

- утворено Фонд соціального страхування України, реорганізувавши шляхом злиття Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;

- припинено виконавчу дирекцію Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності шляхом приєднання до Фонду соціального страхування України;

- припинено управління та відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та виконавчі дирекції відділень цього Фонду, що є юридичними особами, шляхом приєднання до робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України;

- припинено всі відокремлені підрозділи Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та/або їх робочих органів та відділень протягом 30 днів з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 6 грудня 2016 року № 1774-VIII, забезпечивши повне правонаступництво таких відокремлених підрозділів юридичними особами, які їх створили, а за їх відсутності - Фондом соціального страхування України, у тому числі щодо всіх прав, обов'язків та майна.

- припинення управлінь та відділень виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, відділень Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та виконавчих дирекцій відділень цього Фонду, а також їх відокремлених підрозділів, що знаходяться на тимчасово окупованій території, території проведення антитерористичної операції, здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, після прийняття ним відповідного рішення.

Пунктом 5 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1105 регламентовано, що Фонд соціального страхування України та його робочі органи є правонаступниками Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, його виконавчої дирекції, управлінь виконавчої дирекції цього Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, відділень у районах і містах обласного значення, а також Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, його виконавчої дирекції, відділень цього Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі та їх робочих органів.

Наказом Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності 22 травня 2017 року № 252-ос припинено Луганське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (93404, Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, проспект Центральний, будинок 17, ідентифікаційний код 21785643) шляхом реорганізації - приєднання до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (93404, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, проспект Центральний, будинок 17, ідентифікаційний код 41313100) (а. с. 46-47).

Згідно з частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.

Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2011 року № 1074, який визначає механізм здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (далі - органи виконавчої влади) та їх територіальних органів, орган виконавчої влади утворюється шляхом утворення нового органу виконавчої влади або в результаті реорганізації (злиття, поділу, перетворення) одного чи кількох органів виконавчої влади. Орган виконавчої влади припиняється шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.

Згідно з пунктом 6 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2011 року № 1074, права та обов'язки органів виконавчої влади переходять:

у разі злиття органів виконавчої влади - до органу виконавчої влади, утвореного внаслідок такого злиття;

у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади - до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади;

у разі поділу органу виконавчої влади - до органів виконавчої влади, утворених внаслідок такого поділу;

у разі перетворення органу виконавчої влади - до утвореного органу виконавчої влади;

у разі ліквідації органу виконавчої влади і передачі його завдань та функцій іншим органам виконавчої влади - до органів виконавчої влади, визначених відповідним актом Кабінету Міністрів України.

Отже, з огляду на викладене, правонаступником реорганізованого виконавчу дирекцію Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності є Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області, про що також свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 24 січня 2019 року за № НОМЕР_1 (а. с. 56-59).

Згідно з положеннями частин першої, другої статті 15 Закону України від 02 червня 2016 року № 1404-VIII «Про виконавче провадження» (далі - Закон № 1404) сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник. Стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ.

За рішеннями про стягнення в дохід держави коштів або вчинення інших дій на користь чи в інтересах держави, що приймаються судами у справах, які розглядаються в порядку цивільного, адміністративного та господарського судочинства, стягувачем виступає державний орган, за позовом якого судом прийнято відповідне рішення (частина третя статті 15 Закону № 1404).

Відповідно до частини третьої статті 8 Закону № 1105 робочими органами виконавчої дирекції Фонду є її управління в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, що створюються за рішенням правління Фонду на підставі затвердженої ним структури органів Фонду. Управління виконавчої дирекції Фонду є юридичними особами, мають самостійні кошториси, печатки із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, а також мають відділення в районах і містах обласного значення. Відділення управлінь виконавчої дирекції Фонду є відокремленими підрозділами робочих органів виконавчої дирекції Фонду, що створюються за рішенням правління Фонду без статусу юридичної особи.

З викладеного слідує, що належним стягувачем у спірному виконавчому провадженні є робочий орган виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області.

Заміна сторони виконавчого провадження не спричиняє для боржника виникнення нових обов'язків і буде сприяти контролю за виконанням рішення суду щодо стягнення заборгованості перед Фондом.

Відповідно до частини першої статті 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Частиною п'ятою статті 15 Закону № 1404 встановлено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов'язковими тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

З огляду на вищевикладене, суд вважає за необхідне здійснити заміну сторони виконавчого провадження - стягувача, з виконавчої дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганської області.

Керуючись статтями 241, 243, 248, 256, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Заяву Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 812/10677/13-а задовольнити.

Замінити стягувача у виконавчому провадженні з примусового виконання виконавчого листа у справі № 812/10677/13-а, виданого Луганським окружним адміністративним судом 13 березня 2014 року з виконавчої дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (ідентифікаційний код 41313100, місцезнаходження: 93411, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, проспект Гвардійський, будинок, 30).

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку окремо від рішення суду.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

СуддяОСОБА_1

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.01.2019
Оприлюднено27.01.2019
Номер документу79400139
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/10677/13-а

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 12.02.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 24.01.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

Ухвала від 17.01.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Ю. Широка

Ухвала від 28.11.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.Г. Секірська

Ухвала від 09.11.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.Г. Секірська

Постанова від 22.01.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.М. Каюда

Ухвала від 25.12.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.М. Каюда

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні