Ухвала
від 24.01.2019 по справі 759/1445/19
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

пр. № 1-кс/759/537/19

ун. № 759/1445/19

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 січня 2019 року Святошинський районний суд м. Києва у складі:

Слідчого - судді ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2

розглянувши в м. Києві клопотання старшого слідчого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції в Київській області капітан поліції ОСОБА_3 про проведенняобшуку в кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018110000000359, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 369 КК України,

В С Т А Н О В И В:

24.01.2019 року до Святошинського районного суду м. Києва надійшло клопотання слідчого ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури Київської області про надання дозволу на проведення обшуку за адресою: м. Київ, площа Лесі Українки, 1, власником якого згідно відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна є Держава України в особі Київської міської державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 00022527), з метою відшукання, виявлення, фіксації та вилучення речей та документів, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Клопотання обґрунтоване тим, що службові особи Управління інфраструктури Київської ОДА, а також створеним ним конкурсним комітетом з підготовки та проведення обласного конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування за період з 2017 по 2018 років, достовірно знаючи про надання ТОВ «Автосервіс», ТОВ «Фастів Автотранс», ПП «Універсал-Транс», ПАТ «АТАСС-Бориспіль» та ТОВ «Обухів Транс» неправдивих відомостей, щодо існуючого рухомого складу, а також невідповідності місць заявленої кінцевої зупинки маршруту фактичній, допустили до участі в конкурсі, визначили переможцями та підписали договори на перевезення пасажирів з вказаними суб`єктами господарювання. Службові особи ПАТ «Київпассервіс», з початку дії договорів повідомляють, відповідно до своїх обов`язків, про зриви маршрутів на автостанціях міста Києва вказаними перевізниками Управління інфраструктури Київської ОДА, які повинні враховувати вказані факти і негайно реагувати відповідно до закону (нараховувати штрафні бали, чи розривати договір на перевезення пасажирів в односторонньому порядку), що зроблено не було.

Так, ТОВ «Автосервіс» надало неправдиві відомості для участі у конкурсі з перевезення пасажирів у межах об`єкта конкурсів №39 із сполученням маршруту Михайлівка Київ АС «Дарниця», №6 із сполученням Дударків Київ АС «Дарниця» та №19 Переяслав Хмельницький Київ АС «Дарниця» від 18, 19 грудня 2017 року, а саме не відповідність місць заявленої кінцевої зупинки маршруту Київ АС «Дарниця» - фактичним м. Київ, поряд з станцією метро «Чернігівська», яка відсутня в переліку атестованих автостанцій Києва.

Крім того, ТОВ «Обухів Транс» здійснює перевезення пасажирів на маршрутному рейсі №724 з систематичним відхиленням від заявленого маршруту, що вказаний в договорі з с. Іванковичі до Київ АС «Південна», а по факту використовує для кінцевої зупинки зупинку, яка не внесена до переліку атестованих автостанцій м. Києва біля станції метро «Іподром» та виставочного центру ВДНХ в м. Києві, чим систематично здійснює постійні зриви маршруту з Київ АС «Південна».

Також, ТОВ «Фастів Автотранс», ПП «Універсал Транс», ПАТ «АТАСС-Бориспіль», так само надали неправдиві відомості щодо заявлених кінцевих зупинок на автостанцій Київ АС «Південна» та Київ АС «Дарниця» і по факту їх не використовують, зривають маршрути та відхиляються від заявленого маршруту, чим грубо порушують умови договорів на перевезення. Вказані перевізники для кінцевої зупинки використовують станції які не внесені до переліку атестованих автостанцій Києва, поблизу станції метро «Іподром» та поблизу станції метро «Лівобережна» в м. Києві.

Також, у газеті «Урядовий кур`єр» №242 (6358) від 21 грудня 2018 року Київська обласна державна адміністрація (Організатор) оголосила конкурс з перевезення пасажирів на міжміських та приміських (внутрішньо обласних) автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області, який відбудеться 25.01.2019. Окрім того, на офіційному сайті Київської обласної державної адміністрації - koda.gov.ua від 26 листопада 2018 року знаходиться оголошення, щодо оголошення конкурсу з перевезення пасажирів на міжміських та приміських (внутрішньо обласних) автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області.

На участь в конкурсах, що відбудуться 23 січня та 25 січня 2019 року подали документи 29 перевізники-претендентів.

Відповідно до отриманої інформації, перевізники ПП «Універсал-Транс» (код 30056005), ТОВ «Підприємство Троїцька Артіль» (код 37648955 ), ТОВ «Ірпінське АТП-13250» (код 30700463), ТОВ «Авто-Гарант-08» (код 35376173), ПП «ТА «Ікарус» (код 25303032), ТОВ «Авто-Лайн» (код 32108002), ПП ОСОБА_4 , (код НОМЕР_1 ), ПАТ «Білоцерківський автобусний парк» (код 05538721), ПП «Тандем» (код 30302479), ФОП ОСОБА_5 (код НОМЕР_2 ), ТОВ «Ставищенське АТП 13246» (код 05538885), ТОВ «Рокитне-Автотранс» (код 41030768), ПП «Васильківпасавтотранс» (код 31292624), ФОП ОСОБА_6 (код НОМЕР_3 ), ТОВ «Євро-Авто-Альянс» (код 39758438), ТОВ «Європаслайн» (код 37838139), ТОВ «Автотранс-Буд» (код 36106585), ПП «Агробудтранс» (код 31897623), ТОВ «Радонь» (код 32527677), ТОВ «Клайт» (код 31364138), ТОВ «АТП Стріла» (код 32527677), ПП «Авто Пас Лайн» (код 32458738), ФОП « ОСОБА_7 , ПП «Надія-Транс» (код 31239487), в пакетах документів для участі в конкурсі подали підроблені документи, а саме: сертифікати відповідності та екологічності на автобуси, в яких відповідно до отриманої інформації містяться неправдиві відомості щодо якості та року випуску автобусів, які заявлені на конкурси з перевезення пасажирів. Вказаний документ надає змогу нарахувати додаткові бали перевізнику-претенденту під час засідання конкурсного комітету для визначення переможця на обслуговування маршруту. У свою чергу, службові особи управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації умисно не звертаючи уваги на вказані факти та обставини подачі неправдивих відомостей перевізниками-претендентами, зловживаючи своїм службовим становищем допустили вказаних перевізників до участі у вказаних конкурсах. Надані перевізниками документи на участь у конкурсах з перевезення пасажирів на приміських маршрутах загального користування, які віднесені до компетенції КОДА від 23 січня та 25 січня 2019 року зберігаються в приміщенні управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації за адресою: м. Київ, площа Лесі Українки, 1.

Прокурор в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання у його відсутність, вимоги якого підтримав.

Розглянувши дане клопотання, долучені до нього матеріали, слідчий суддя дійшов висновку, що у задоволенні зазначеного клопотання слід відмовити, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що 04.06.2018 до відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Київській області супровідним листом з Управління захисту економіки в Київській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України надійшла заява ОСОБА_8 про вчинення кримінального правопорушення, який полягає в тому, що службові особи Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації, а також члени створеного ними конкурсного комітету з підготовки та проведення обласного конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у період з 2017 по 2018 роки за отримання винагороди від суб`єктів господарювання (учасників конкурсу), зловживаючи своїм службовим становищем, штучно створюють умови для визначення переможця суб`єктів господарювання, що порушують норми чинного законодавства для власної вигоди.

Встановлено, що слідчий просить суд надати дозвіл на проведення обшуку за адресою: м. Київ, площа Лесі Українки, 1, власником якого згідно відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна є ДержаваУкраїни вособі Київськоїміської державноїадміністрації (код за ЄДРПОУ 00022527), з метою відшукання, виявлення, фіксації та вилучення речей та документів, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а саме: майна і грошових коштів, які здобуті у результаті його вчинення, документів, наданих перевізниками для участі у конкурсах з перевезення пасажирів на приміських маршрутах загального користування 23 січня та 25 січня 2019 року, віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації та інших речей та документів, які мають значення для досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні, для забезпечення швидкого, повного та неупередженого досудового розслідування кримінального провадження.

Таким чином, встановлено, що слідчий просить суд надати дозвіл на проведення обшуку з метою вилучення документів, наданих перевізниками для участі у конкурсах з перевезення пасажирів на приміських маршрутах загального користування 23 січня та 25 січня 2019 року, віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації.

Проте, слідчим не обґрунтовано вимогу проведення обшуку з метою вилучення документів, які можливо вилучити шляхом надання доступу до речей та документів.

Матеріали клопотання взагалі не містять жодних доказів в підтвердження викладених у клопотанні обставин вчинення кримінального правопорушення.

Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України, обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Згідно ч. 2 зазначеної статті, обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно ч. 5 ст. 234 КПК України, слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що 1) було вчинено кримінальне правопорушення; 2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; 3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; 4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи.

Клопотання про обшук повинно містити: окрім іншого, підстави для обшуку; житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку; особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться; речі, документи або осіб, яких планується відшукати.

До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання.

Відповідно до ч. 3 ст. 233 КПК України слідчий, прокурор має право до постановлення ухвали слідчого судді увійти до житла чи іншого володіння особи лише у невідкладних випадках, пов`язаних із врятуванням життя людей та майна чи безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину. У такому випадку прокурор, слідчий за погодженням з прокурором зобов`язаний невідкладно після здійснення таких дій звернутися з клопотанням про проведення обшуку до слідчого судді.

Також, суд враховує, що положенням ч. 3 ст. 233 КПК передбачено виключні обставини за яких допускається входження слідчого, прокурора до житла чи іншого володіння особи до постановлення ухвали слідчого судді, проте, матеріали клопотання не містять таких відомостей, а саме: проведення обшуку (огляду), у випадку пов`язаних із врятуванням життя людей та майна чи безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину.

Зважаючи на викладені обставини та наведені вимоги КПК України, клопотання про проведення обшуку за адресою: м. Київ, площа Лесі Українки, 1 є необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 234, 235, 309, 369-372 КПК України, слідчий суддя

У Х В А Л И В:

Відмовити в задоволенні клопотання старшого слідчого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції в Київській області капітан поліції ОСОБА_3 про проведенняобшуку в кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018110000000359, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 369 КК України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Заперечення на дану ухвалу може бути подано під час підготовчого провадження в суді.

Cлідчий суддя

Святошинського районного суду м. Києва ОСОБА_1

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення24.01.2019
Оприлюднено15.02.2023
Номер документу79424929
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —759/1445/19

Ухвала від 24.01.2019

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

Шум Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні