Провадження №3/760/1432/19
у справі №760/1390/19
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 січня 2019 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Букіна О.М., при секретарі Кривулько С.В., представника Київської міської митниці ДФС Грабчака П.В., представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_2, представника власника майна - ТОВ СВК МЕДІКУС - ОСОБА_3 розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи, що надійшли з Київської міської митниці ДФС, відносно громадянина України ОСОБА_4, ІНФОРМАЦІЯ_1, на дату переміщення товарів керівник ТОВ СВК МЕДІКУС (ЄДРПОУ 37987591), зареєстрований в АДРЕСА_1, РНОКПП НОМЕР_1 по факту порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, -
В С Т А Н О В И В:
До Солом'янського районного суду м. Києва від Київської міської митниці ДФС надійшов адміністративний матеріал з протоколом № 0598/10000/18 від 21.09.2018, складений відносно громадянина України ОСОБА_4 про порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Згідно протоколу вбачається, що 10.09.2018 в зоні митного контролю Київської міської митниці ДФС при митному огляді міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 1746801534, що надійшов від компанії GUANGDONG DAYANG MEDICAL ( (Китайська Народна Республіка) на адресу - Михайла Коробкіна (Україна) виявлено, серед інших, оригінали документів:
Рахунок-фактура (інвойс) (COMMRCIAL INVOICE) від 13.08.2018 № 18DY7-41(1) на товари китайського походження, що переміщуються з порту DA CHAN BAY (Китайська Народна Республіка) до порту Одеса (Україна) у контейнері № CAIU8123683 із накладеним забезпеченням (пломбою) № ZGL-P173979, а саме - інвалідні візки: модель DY01903-46 - 50 шт., модель DY01875D-46 - 50 шт.; стілець-туалет модель DY02696(5)E - 41 шт.; ходунки: модель DY04913L - 220 шт., модель DY04919L - 404 шт., модель DY04962L - 200 шт.; палиці: модель DY05920L - 300 шт., модель DY059201LB - 300 шт., модель DY05939L - 200 шт., DY05938LB - 80 шт., модель DY05928L - 60 шт., модель DY05925L(M) - 700 шт., модель DY05925L(L) - 400 шт., модель DY05937L - 600 шт., модель DY05937L-BK - 600 шт., модель DY05937L-RD - 100 шт., модель DY05933L - 200 шт., модель DY05924 - 100 шт., модель DY05932 - 200 шт., модель DY05920L - 200 шт. (далі - товар) загальною вартістю 22 137,81 євро на умовах поставки FOB, згідно з ІНКОТЕРМС, виставлений компанією GUANGDONG DAYANG MEDICAL TECHNOLOGY CO., LTD (Китайська Народна Республіка) до ТОВ СВК МЕДІКУС (ЄДРПОУ 37987591);
Коносамент від 18.08.2018 № SHWS218080742 на товари відправлені на морському судні ZIM YOKOHAMA 39W у контейнері № CAIU8123683 (пломба № ZGL-P173979), в якому 564 картонних коробів загальною вагою брутто 7 114,02 кг, відправником яких зазначено компанію GUANGDONG DAYANG MEDICAL TECHNOLOGY CO., LTD (Китайська Народна Республіка) від імені компанії SWISS VEGA LIFE AG (Швейцарія), одержувачем - ТОВ СВК МЕДІКУС ;
Чисті аркуші паперу формату А4 з відбитками печаток компанії GUANGDONG DAYANG MEDICAL TECHNOLOGY CO., LTD .
Відповідно до інформації, наявної на офіційному веб-сайті компанії DHL (www.dhl.com.ua), 11.09.2018 міжнародне експрес-відправлення документального характеру № 1746801534 доставлено на адресу одержувача, та при отриманні проставлено підпис ОСОБА_5 (ОСОБА_5).
За результатом проведеного аналізу інформації, наявної в інформаційних базах даних Державної фіскальної служби України, зокрема, - ЄАІС ДФС та АСМО Інспектор , встановлено, що 18.09.2018 в зоні діяльності Одеської митниці ДФС за попередньою митною декларацією від 17.09.2018 № UA110150/2018/224894 через митний кордон України у 40-футовому контейнері підвищеної місткості (High Cube) № CAIU8123683 з території Китайської Народної Республіки на адресу ТОВ СВК МЕДІКУС (ЄДРПОУ 37987591) переміщено товари: ходунки: арт. DY04913L - 220 шт., арт. DY04919L - 404 шт., арт. DY04962L - 200 шт.; милиці: арт. DY05925L(M) - 700 шт., арт. DY05925L(L) - 400 шт., арт. DY05937L - 600 шт., арт. DY05937L-BK - 600 шт., арт. DY05937L-RD - 100 шт., арт. DY05933L - 200 шт.; інвалідні коляски: арт. DY01903-46 - 50 шт., арт. DY01875D-46 - 50 шт.; стілець-туалет арт. DY02696(5)E - 41 шт.; палиці: арт. DY05920L - 300 шт., арт. DY059201LB - 300 шт., арт. DY05920LG - 200 шт., арт. DY05939L - 200 шт., арт. DY05938LB - 80 шт., арт. DY05928L - 60 шт., арт. DY05924 - 100 шт., арт. DY05932 - 200 шт. загальною вагою брутто 7 114,02 кг.
При цьому, у якості підстави для переміщення вищеописаних товарів через митний кордон України до органу доходів і зборів (Одеська митниця ДФС) подано наступні документи:
Рахунок-фактура (інвойс) (COMMRCIAL INVOICE) від 13.08.2018 № 18DY7-41(1) на товари що переміщуються у контейнері № CAIU8123683, в якому 564 картонних коробів загальною вартістю 47 741,21 євро на умовах поставки FOB, згідно з ІНКОТЕРМС, виставлений компанією SWISS VEGA LIFE AG (Швейцарія) до ТОВ СВК МЕДІКУС Україна) із зазначенням у якості відправника компанії GUANGDONG DAYANG MEDICAL TECHNOLOGY CO., LTD (КНР) від імені компанії SWISS VEGA LIFE AG (Швейцарія);
Коносамент від 18.08.2018 № SHWS218080742 на зазначені товари відправлені на морському судні ZIM YOKOHAMA 39W у контейнері № CAIU8123683 (пломба № ZGL-P173979), загальна вага брутто 7 114,02 кг, відправником зазначено компанію GUANGDONG DAYANG MEDICAL TECHNOLOGY CO., LTD (Китайська Народна Республіка) від імені компанії SWISS VEGA LIFE AG (Швейцарія), одержувачем - ТОВ СВК МЕДІКУС .
20.09.2018 зазначені вище товари доставлено до митниці призначення - Дніпропетровської митниці ДФС та того ж дня заявлені до митного контролю та оформлення за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ № UA110150/2018/225346 шляхом електронного декларування.
При порівнянні відомостей, наявних в документах, які було виявлено під час митного огляду міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 1746801534 у зоні митного контролю Київської міської митниці ДФС та документів, на підставі яких вищезазначені товари переміщені через митний кордон України в зоні діяльності Одеської митниці ДФС, та подані до митного контролю та оформлення в Дніпропетровській митниці ДФС, за рядом ознак було встановлено, що вони стосуються однієї партії товарів, а саме, співпадають відомості щодо найменування, кількості, ваги, порту відправлення та призначення товарів, відправника, реєстраційних даних рахунка-фактури (інвойсу) та коносаменту, за яким здійснювалось морське перевезення тощо.
Відмінність полягає у відомостях щодо фактурної вартості товарів та їх продавця, а саме: у рахунку-фактурі (інвойсі) від 13.08.2018 № 18DY7-41(1), що був поданий у якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України, загальна вартість товарів складає 47 741,21 євро, продавець - SWISS VEGA LIFE AG (Швейцарія) а згідно з відомостями рахунка-фактури (інвойсу) від 13.08.2018 № 18DY7-41(1), що був виявлений під час митного контролю міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 1746801534, загальна вартість цих же товарів складає 22 137,81 євро, продавець - GUANGDONG DAYANG MEDICAL TECHNOLOGY CO., LTD (Китайська Народна Республіка).
В ході провадження встановлено, що директором компанії SWISS VEGA LIFE AG (Швейцарія) є громадянка України ОСОБА_6 яка взаємопов'язана з ТОВ СВК МЕДІКУС та значиться як засновник вказаного ТОВ.
Також встановлено, що міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 1746801534 надійшло на адресу клініки МЕДІКОР , а телефон, що зазначений в відправлені належить ОСОБА_5, який займається продажем медичних товарів.
Окрім того, на офіційній площадці китайської публічної компанії ALIBABA зареєстрована компанія GUANGDONG DAYANG MEDICAL TECHNOLOGY CO., LTD (Китайська Народна Республіка) та має свою офіційну сторінку на якій здійснюється продаж товарів.
Аналізуючи продукти, що продаються компанією GUANGDONG DAYANG MEDICAL TECHNOLOGY CO., LTD на ALIBABA виявлено товари, які імпортовані на адресу ТОВ СВК МЕДІКУС за ціною, схожою з тією, що зазначена в документах, виявлених в МЕВ документального характеру № 1746801534.
У 2008 році для боротьби із завищенням цін на ліки Кабмін ухвалив постанову №955 Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби .
Відповідно до якої, ціни для оптових постачальників не можуть перевищувати вказану в реєстрі ціну плюс 10%, а для аптек - плюс 25%. Плюс 7% ПДВ на ліки.
Тобто якщо ціна на препарат або товару у реєстрі 100 грн., то аптека може продати його максимум за 133,75 грн., а на державних торгах - за 117,70 грн.
Отже, ліки та товари постачаються за цінами, значно вищими, ніж на ринку.
Разом з тим, вони легалізуються через завищення оптової ціни у реєстрі.
ТОВ СВК МЕДІКУС приймає участь у державних закупівлях, через які реалізує продаж імпортованого товару, у зв'язку з чим фіктивно завищує під час імпорту вартість медичних товарів.
Таким чином, в результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари інвалідні візки: арт. DY01903-46 - 50 шт., арт. DY01875D-46 - 50 шт.; стілець-туалет арт. DY02696(5)E - 41 шт.; ходунки: арт. DY04913L - 220 шт., арт. DY04919L - 404 шт., арт.DY04962L - 200 шт.; палиці: арт. DY05920L - 300 шт., арт. DY059201LB - 300 шт., арт. DY05920LG - 200 шт., арт. DY05939L - 200 шт., DY05938LB - 80 шт., арт. DY05928L - 60 шт., арт. DY05925L(M) - 700 шт., арт. DY05925L(L) - 400 шт., арт. DY05937L - 600 шт., арт. DY05937L-BK - 600 шт., арт. DY05937L-RD - 100 шт., арт. DY05933L - 200 шт., арт. DY05924 - 100 шт., арт. DY05932 - 200 шт. у кількості 564 картонних коробів вагою брутто 7 114,02 кг, загальною вартістю 22 137,81 євро або 726 712,02 грн. по курсу НБУ на день переміщення товарів через митний кордон України 1 євро - 32,82673500 грн., переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості необхідні для визначення митної вартості товарів.
Відповідно до інформації, наявної в податкових базах даних, на дату переміщення вищеописаних товарів через митний кордон України, на посаді керівника ТОВ СВК МЕДІКУС (ЄДРПОУ 37987591) перебував громадянин України ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1).
Таким чином, в діях гр. ОСОБА_4 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України у зв'язку з чим відносно останньої складено протокол про порушення митних правил № 0598/10000/18.
Безпосередній предмет правопорушення вилучені та знаходяться в зоні діяльності Дніпропетровської митниці ДФС.
Загальна вартість предметів правопорушення складає 726 712,02 грн.
В судовому засіданні представник Київської міської митниці ДФС вважав обставини викладені в протоколі № 0598/10000/18 від 21.09.2018 доведеними та просив притягнути ОСОБА_4 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.
Представник ОСОБА_4 - ОСОБА_2 в судовому засіданні заперечував проти протоколу, складеного відносно ОСОБА_4 Зазначила, що ОСОБА_4 не вчиняв дій, спрямованих на переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю шляхом подання документів, що містять неправдиві відомості необхідні для визначення митної вартості товарів. Просить закрити провадження у справі у зв'язку з відсутністю в діях ОСОБА_4 складу адміністративного правопорушення.
В судовому засіданні представник власника майна - ТОВ СВК МЕДІКУС - ОСОБА_3 просив закрити провадження по справі відносно ОСОБА_4, оскільки в його діях відсутній склад адміністративного правопорушення.
Заслухавши пояснення сторін по справі, дослідивши та оцінивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.
За диспозицією ч. 1 ст. 483 МК України, переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві дані.
Таким чином, основним безпосереднім об'єктом є встановлений порядок переміщення товарів та ТЗ через митний кордон України.
Об'єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.
Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.
Необхідно враховувати, що підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон. Законодавчими актами встановлено, зокрема, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.
Документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо не відповідають дійсності: - недійсні документи, тобто документи, що втратили юридичну силу.
Суб'єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.
Відповідно до ст. 459 МК України, суб'єктом правопорушення можуть бути громадяни, які досягли 16-річного віку, а також посадові особи підприємств.
Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.
Так, з наданих матеріалів встановлено, що 08.06.2017 між TOB СВК МЕДІКУС (далі товариство, TOB СВК МЕДІКУС ) та компанією Swiss Vega Life AG (Швейцарія) (далі компанія Swiss Vega Life AG , швейцарська компанія), було укладено контракт №SVK-02/2017 та узгоджено додатки до нього, відповідно до якого швейцарська компанія продає, а товариство купує товари згідно з специфікацією, у якій зазначаються ціна товару (п.2.1 контракту) та умови оплати (п.4.1 контракту).
13.08.2018 між товариством та швейцарською компанією було узгоджено специфікацію № 081318/3 на поставку в Україну товарів загальною вартістю 47 741,21 Євро за умов передоплати в сумі 25 000 Євро, а оплата решти повинна бути здійснена протягом 240 днів з дати митного оформлення товарів.
13.08.2018 відповідно до специфікації швейцарською компанією був виписаний комерційний інвойс №18DY7-41(1) для оплати товариством товарів.
14.09.2018 платіжним дорученням №3272 товариством на рахунок швейцарської компанії було перераховано 25000 Євро.
За результатами перевірки Одеською митницею ДФС не встановлено неправдивих відомостей щодо ціни та дозволено переміщення товарів до Дніпропетровської митниці ДВС для подальшого оформлення у вільний обіг.
Крім того, відповідно до митної декларації ІМ/40/ДЕ від 20.09.2018 № UA110150/2018/225346 декларування здійснювалося декларантом Українсько-Ірландського ТОВ Фірма Медаком ОСОБА_7, а ТОВ СВК МЕДІКУС вказано як одержувач товару.
Також, вилучені в експрес-відправленні копії документів носять суперечливі дані, оскільки Інвойс №18DY7-41(1), що виявлений у експрес-відправленні, виставлений зазначеною вище китайською компанією до SVK MEDICUS , однак коносамент, який виявлений в експрес-відправленні, містить відомості, що відправником товарів є китайська компанія, яка діє від імені швейцарської компанії, а одержувачем є СВК МЕДІКУС . Ці відомості підтверджені митницею у протоколі.
Враховуючи, що інвойс виставлений китайською компанією, митним органом не з'ясовано обставини чому китайська компанія діяла від імені швейцарської компанії і чи не є остання власником/продавцем вилучених товарів з огляду на вказані у коносаменті розпорядчі її функції.
Окрім того, митний орган посилається на те, що на офіційній площадці китайської публічної компанії ALIBABA зареєстрована компанія GUANGDONG DAYANG MEDICAL TECHNOLOGY CO., LTD (Китайська Народна Республіка) та має свою офіційну сторінку на якій здійснюється продаж товарів.
На думку митного органу, продукти, що продаються компанією GUANGDONG DAYANG MEDICAL TECHNOLOGY CO., LTD на ALIBABA виявлено товари, які імпортовані на адресу ТОВ СВК МЕДІКУС за ціною, схожою з тією, що зазначена в документах, виявлених в МЕВ документального характеру № 1746801534. Отже, ліки та товари постачаються за цінами, значно вищими, ніж на ринку та легалізуються через завищення оптової ціни у реєстрі.
ТОВ СВК МЕДІКУС приймає участь у державних закупівлях, через які реалізує продаж імпортованого товару, у зв'язку з чим фіктивно завищує під час імпорту вартість медичних товарів.
Ціни, які зазначені на сайті https://www.alibaba.com продавця GUANGDONG DAYANG MEDICAL TECHNOLOGY CO., LTD (Китайська Народна Республіка) пропонувались компанії SWISS VEGA LIFE AG (Швейцарія) на умовах попередньої оплати, і ці ціни звісно нижчі за ціни, які пропонуються компанією SWISS VEGA LIFE AG компанії ТОВ СВК МЕДІКУС на умовах відстрочки платежу.
Так, відповідно до специфікації товариство купує у швейцарської компанії товари на умовах поставки FOB Інкотермс-2000, які означають, що поставка є здійсненою продавцем, коли товар переміщений через поручні судна в названому порту. Термін FOB зобов'язує продавця забезпечити за власний рахунок пакування, маркування товару, одержати дозволи або ліцензії, замовити контейнер та завантажити в нього товари, доставити в порт, здійснити митне очищення товару для експорту, виконати всі митні формальності, завантажити контейнер на судно, нести всі ризики втрати чи пошкодження товару, в тому числі страхові витрати. Ці затрати продавцем додаються до ціни товару.
Отже, ціна товарів на сайті https://www.alibaba.com є нижчою, бо на сайті товари купуються на умовах передоплати, продавець не несе тих витрат, що виникають при умовах поставки FOB, реалізуються товари без посередників. Товариство ж купує товари з частковою відстрочкою оплати, до ціни додаються затрати продавця при умовах поставки FOB та посередницька винагорода.
Товариство ж імпортує товари за власні кошти та самостійно визначає свою оптово-відпускну ціну на товар медичного призначення.
Також, з пояснень представника компанії ТОВ СВК МЕДІКУС вбачається, що остання ніколи не приймала і не збирається приймати участь у закупівлях товарів за державні (бюджетні) кошти. ТОВ СВК МЕДІКУС постачає оптом товар своїм дистриб'юторам для подальшого продажу такого товару кінцевому споживачу в аптечних мережах. Державне регулювання цін на даний вид товарів (які заявлені до митного оформлення) не здійснюється.
Відповідно до ст. 491 МК України, підставами для порушення справи про порушення митних правил є:
1) безпосереднє виявлення посадовими особами органу доходів і зборів порушення митних правил;
2) офіційні письмові повідомлення про вчинення особою порушення митних правил, отримані від правоохоронних органів, а також органів, що здійснюють види контролю, зазначені у частині першій статті 319 цього Кодексу;
3) офіційні письмові повідомлення про вчинення порушення митних правил, отримані від митних та правоохоронних органів іноземних держав, а також від міжнародних організацій.
Отже, як встановлено в судовому засіданні, документи, які стали підставою для складання протоколу про порушення митних правил відносно ОСОБА_4 не стосуються ні самого ОСОБА_4., ні ТОВ СВК МЕДІКУС .
Доказів на спростування даних обставин, митним органом не надано.
Таким чином, обставини викладені у протоколі № 0598/10000/18 від 21.09.2018 щодо подання ОСОБА_4 як підстави для переміщення товарів документи, що містять неправдиві відомості необхідні для визначення митної вартості товарів, на підставі яких складений зазначений протокол, не знайшли свого підтвердження в суді та спростовується наданими до суду доказами.
З огляду на викладене, в діях ОСОБА_4 відсутні ознаки порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.
Згідно ст. 487 МК України, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушенням.
Відповідно до ст.9 КУпАП України, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права та свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Згідно з п. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
Таким чином, встановлюючи у відповідності до ст. 251 КУпАП, наявність чи відсутність адміністративного правопорушення в діях особи, щодо якої складено протокол, та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що докази вчинення ОСОБА_4 правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, у справі відсутні.
Таким чином, суд приходить до висновку, що провадження відносно ОСОБА_4 за ч.1 ст. 483 МК України підлягає закриттю, у зв'язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 483, 486, 487, 495, 497, 522, 524, 526-528 Митного кодексу України, ст. 247, 279, 280, 283-285 КУпАП, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Закрити провадження відносно ОСОБА_4 у справі про порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 Митного кодексу України, за відсутності в його діях складу адміністративного правопорушення.
Предмет правопорушення, вилучений згідно опису предметів від 26.09.2018 до протоколу про порушення митних правил №0598/10000/18 від 21.09.2018, повернути власнику.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.
Суддя: О.М.Букіна
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 18.01.2019 |
Оприлюднено | 29.01.2019 |
Номер документу | 79449887 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Букіна О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні