ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.: (057) 702-07-99, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua
Р І Ш Е Н Н Я
іменем України
29.01.2019 Справа № 905/1635/18
Господарський суд Донецької області у складі головуючого судді Чернової О.В. при секретарі судового засідання Шакуровій І.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю “Донкомплєкт”, м.Покровськ Донецької області
до відповідача: Комунального підприємства “Комсервіс” Дружківської міської ради, м.Дружківка Донецької області
за участю третьої особи-1, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Донецьк Ліфт", м. Слов'янськ Донецької області
за участю третьої особи-2, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Центрсервісбуд", м. Київ
про визнання протиправним та скасування протоколу (рішення) засідання тендерного комітету КП “Комсервіс” № 10 від 20.08.2018р. про скасування закупівлі №UA-2018-06-26-000155-а, визнання торгів №UA-2018-06-26-000155-а, що були проведені КП “Комсервіс” 12.07.2018р. на електронній системі публічних закупівель “Prozorro”, такими, що відбулись; зобов'язання КП “Комсервіс” прийняти рішення про визнання ТОВ “Донкомплєкт” переможцем публічних торгів №UA-2018-06-26-000155-а; зобов'язання КП “Комсервіс” прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ “Донкомплєкт” та зобов'язати укласти договір про надання послуг технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем відповідно до умов торгів №UA-2018-06-26-000155-а, -
За участю представників сторін:
від позивача: не з'явився
від відповідача: не з'явився
від третьої особи 1: не з'явився
від третьої особи 2: не з'явився
Відповідно до ч.3 ст.177 ГПК України - 13.11.2018р. строк підготовчого провадження продовжено на 30 днів до 17.12.2018 р.
У судовому засіданні 03.01.2019р. оголошено перерву до 29.01.2019 року
Товариство з обмеженою відповідальністю “Донкомплєкт”, м.Покровськ Донецької області звернулось до господарського суду Донецької області із позовом до Комунального підприємства “Комсервіс” Дружківської міської ради, м.Дружківка Донецької області про визнання протиправним та скасування протоколу (рішення) засідання тендерного комітету КП “Комсервіс” № 10 від 20.08.2018р. про скасування закупівлі №UA-2018-06-26-000155-а, визнання торгів №UA-2018-06-26-000155-а, що були проведені КП “Комсервіс” 12.07.2018р. на електронній системі публічних закупівель “Prozorro”, такими, що відбулись; зобов'язання КП “Комсервіс” прийняти рішення про визнання ТОВ “Донкомплєкт” переможцем публічних торгів №UA-2018-06-26-000155-а; зобов'язання КП “Комсервіс” прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ “Донкомплєкт” та зобов'язати укласти договір про надання послуг технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем відповідно до умов торгів №UA-2018-06-26-000155-а.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на прийняття відповідачем рішення про відміну торгів, оформлене протоколом засідання тендерного комітету КП “Комсервіс” № 10 від 20.08.2018р. про скасування закупівлі №UA-2018-06-26-000155-а, з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Нормативно свої вимоги позивач обґрунтовує ст.ст. 8, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.ст. 4, 20, 162 Господарського процесуального кодексу України.
З дотриманням приписів ст.6 Господарського процесуального кодексу України, відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, для розгляду справи №905/1635/18 визначено суддю Чернову О.В.
Ухвалою господарського суду Донецької області від 03.09.2018 р. позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю “Донкомплєкт”, м. Покровськ Донецької області залишено без руху.
Ухвалою судді господарського суду Донецької області від 18.09.2018р. позов прийнято до розгляду за правилами загального позовного провадження та відкрито провадження у справі №905/1635/18.
03 жовтня 2018 року через канцелярію господарського суду Донецької області від відповідача надійшов відзив №677/02 від 02.10.2018р. на позовну заяву, в якому останній проти позовних вимог заперечив, зазначивши, що дійсно тендерним комітетом було прийнято рішення, оформлене протоколом від 16.07.2018 року № 6 про відхилення пропозиції позивача, оскільки позивач не є платником ПДВ, а є платником Єдиного податку, а тому кінцева сума за договором буде відрізнятися від тієї з якою позивач виграв у торгах, тобто не 505 920,00 грн., а фактично буде складати 607 104,00 грн. Крім того, відповідачем зазначено, що оскільки останнім відхилено дві пропозиції з трьох допущених, внаслідок чого, торги підлягають відміні, що узгоджується з положеннями ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, ним на підставі ст. 31 Закону ним прийнято рішення про відміну закупівлі у зв'язку з неможливістю усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель.
16.10.2018 року на адресу господарського суду Донецької області від позивача надійшла відповідь на відзив, в якій останній зазначив, що відповідачем підтверджено відповідність тендерної документації вимогам законодавства, а отже рішення про скасування торгів на підставі її невідповідності є незаконним та протиправним. Разом з цим, позивач вказав, що посилання відповідача на ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” як на підставу відміни торгів є недоречним, оскільки у оскарженому рішенні № 10 міститься посилання лише на положення ст. 31 Закону.
Ухвалою господарського суду Донецької області від 13.11.2018р. в порядку ч.2 ст.50 ГПК України до участі у справі №905/1635/18 залучено в якості третьої особи-1, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Донецьк Ліфт", м. Слов'янськ Донецької області та в якості третьої особи-2, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Центрсервісбуд", м. Київ.
У підготовчому судовому засіданні 06.12.2018р. судом закрито підготовче провадження та призначено справу №905/1635/18 до розгляду по суті на 03.01.2019р.
Позивач у судове засідання 29.01.2019р. не з'явився, про дату та час розгляду справи повідомлений належним чином.
Представники відповідача у судове засідання не з'явився, про дату та час розгляду справи повідомлений належним чином.
Представники третіх осіб у судове засідання не з'явились, про дату та час розгляду справи повідомлений належним чином.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши надані суду сторонами докази в порядку ст. 210 Господарського процесуального кодексу України, суд, –
ВСТАНОВИВ:
25 червня 2018 року тендерним комітетом КП “Комсервіс” прийнято рішення про затвердження тендерної документації з проведення закупівлі послуг з технічного обслуговування ліфтів і диспетчерських систем – за кодом СРV ДК 021:2015 – 50750000 – 1, яке оформлено протоколом засідання №5 (а.с. 80).
Згідно п. 1 розділу Оцінка тендерних пропозицій Тендерної документації Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. До ціни включається податок на додану вартість (ПДВ) (а.с. 64). В розділі форма “Тендерна (цінова) пропозиція” Тендреної документації визначено, що ціна за одиниці виміру товару в грн. може зазначатися без ПДВ, у разі якщо учасник не платник ПДВ (а.с. 68-69).
Згідно з умовами Тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев'яносто) днів від дати розкриття тендерних пропозицій.
16 липня 2018 року тендерним комітетом КП “Комсервіс” прийнято рішення, яке оформлено протоколом засідання № 6 про відхилення пропозиції ТОВ “Донкомлект” за результатами конкурсних торгів, у зв‘язку з тим, що підприємство ТОВ “Донкомлект” надало документи, що воно є платником єдиного податку і не є платником ПДВ, тому ціна, яка запропонована ТОВ “Донкомплєкт” не є найнижчою з урахуванням ПДВ, яка була запропоновано іншими учасниками торгів (а.с. 36).
Разом з цим, протоколом засідання тендерного комітету КП “Комсервіс” № 7 від 16.07.2018р. прийнято пропозицію ТОВ “ЦЕНТРСЕРВІСБУД” за результатами конкурсних торгів, у зв‘язку з тим, що ТОВ “ЦЕНТРСЕРВІСБУД” надано документи, що воно є платником ПДВ, тому ціна, яка запропонована ТОВ “ЦЕНТРСЕРВІСБУД” є найнижчою з урахуванням ПДВ серед інших учасників торгів.
09.08.2018 року Антимонопольним комітетом України прийнято рішення з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8108-р/пк-пз, яким зобов‘язано КП “Комсервіс” скасувати рішення про відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “Донкомплєкт” та рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю “ЦЕНТРСЕРВІСБУД” переможцем процедури закупівлі - “Послуги з технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем багатоквартирних житлових будинків та адміністративних будинків міста Дружківка Донецька область”, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-06-26-000155-a (а.с. 42-46).
Листом №10 від 16.08.2018р. позивач звернувся до відповідача, в якому зазначено про необхідність визнання ТОВ “Донкомплєкт” переможцем торгів внаслідок прийняття Антимонопольним комітетом України прийнято рішення з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8108-р/пк-пз від 09.08.2018р.
20.08.2018р. відповідач листом №584/02 повідомив позивача, що після скасування рішень, визначених органом оскарження ним буде прийнято рішення щодо подальших процесуальних дій. Також, останнім зазначено про право на відміну торгів відповідно до ст.. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
20.08.2018 року тендерним комітетом КП “Комсервіс” прийнято рішення, яке оформлено протоколом засідання № 8 про скасування протоколів № 6 від 16.07.2018 та № 7 від 16.07.2018 тендерного комітету про визначення переможця процедури закупівлі “Послуги з технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем” (а.с. 127).
Водночас, 20.08.2018 р. тендерним комітетом КП “Комсервіс” прийнято рішення, яке оформлено протоколом засідання № 10 про скасування закупівлі № UA-2018-06-26-000155-a, у зв‘язку з тим, що тендерна документація “Послуги з технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем” затверджена рішенням тендерного комітету № 5 від 25.06.2018р. має містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій і інформацію про податок на додану вартість, але це не зроблено в повній мірі, тому на підставі ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право відмінити торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Посилаючись на прийняття відповідачем рішення про відміну торгів, яке оформлене протоколом засідання тендерного комітету КП “Комсервіс” № 10 від 20.08.2018р. про скасування закупівлі №UA-2018-06-26-000155-а, з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», позивач звернувся до суду з розглядуваним позовом.
Виходячи з принципу повного, всебічного та об'єктивного розгляду всіх обставин справи, суд вважає вимоги позивача такими, що підлягають частковому задоволенню, з огляду на наступне.
Закон України "Про публічні закупівлі" встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно зі ст.12 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
Відповідно до ст.20 Закону України "Про публічні закупівлі" відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Для проведення процедури закупівлі має бути подано не менше двох пропозицій.
Згідно із ч. 1, ч. 4 ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
Положеннями статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено кваліфікаційні критерії до учасників.
Статтею 28 Закону передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Зокрема, критеріями оцінки є, у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Відповідно до ч.6 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Згідно з ч.1 ст.30 Закону України «Про здійснення державних закупівель» замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. (ч. 2 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Як встановлено судом, протоколом тендерного комітету КП “Комсервіс” №6 відхилено пропозицію ТОВ “Донкомлект” у зв‘язку з тим, що підприємство ТОВ “Донкомлект” надало документи, що воно є платником єдиного податку і не є платником ПДВ.
Відповідно до ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Згідно з ч.14 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», органом оскарження визначений Антимонопольний комітет України.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов'язаних із участю у процедурах закупівлі, створює постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії приймаються від імені Антимонопольного комітету України.
За приписами ч.7 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, у якому зазначаються, зокрема, у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково - зобов'язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника (ч.11 ст.18 Закону).
При цьому, частиною 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Так, рішенням Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8108-р/пк-пз від 09.08.2018 р. скаргу позивача задоволено частково, зобов‘язано КП “Комсервіс” скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ “Донкомплєкт” та рішення про визначення ТОВ “ЦЕНТРСЕРВІСБУД” переможцем процедури закупівлі - “Послуги з технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем багатоквартирних житлових будинків та адміністративних будинків міста Дружківка Донецька область”, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-06-26-000155-a.
Таким чином, враховуючи, що 20.08.2018р. відповідачем, на виконання рішення Антимонопольного комітету України № 8108-р/пк-пз від 09.08.2018 р., скасовані рішення тендерного комітету КП «Комсервіс» про відхилення пропозиції ТОВ “Донкомплєкт” та рішення про визначення ТОВ “ЦЕНТРСЕРВІСБУД” переможцем процедури закупівлі, процедура закупівлі повинна бути продовжена з моменту попередньої законної та правомірної дії замовника, а саме з розгляду та оцінки тендерних пропозицій, що узгоджується з приписами Закону України «Про публічні закупівлі».
Натомість, як вбачається з матеріалів справи, 20.08.2018 р. протоколом засідання тендерного комітету КП “Комсервіс” № 10 прийнято рішення про скасування закупівлі №UA-2018-06-26-000155-a.
В обґрунтування скасування закупівлі зазначено: «що тендерна документація “Послуги з технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем” затверджена рішенням тендерного комітету №5 від 25.06.2018р. має містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій і інформацію про податок на додану вартість, але це не зроблено в повній мірі, тому на підставі ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право відмінити торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Згідно з абз. 6 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації.
Пунктом 1 розділу “Результати торгів та укладення договору про закупівлю” Тендерної документації передбачено, що замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (а.с. 66).
У відповідності до пункту 9 частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Тобто, повноваження щодо належного визначення критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій законом віднесене до відання замовника та саме він повинен нести можливі несприятливі наслідки за можливі неточності та формальні (несуттєві) помилки.
Суд зауважує, що відповідачем в оскаржуваному рішенні про відміну торгів чітко не визначено, в чому саме полягають нібито допущені порушення законодавства з питань публічних закупівель, які не можливо усунути. Наведене в рішенні обґрунтування відповідача, що тендерна документація “Послуги з технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем” затверджена рішенням тендерного комітету № 5 від 25.06.2018р. має містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій і інформацію про податок на додану вартість, але це не зроблено в повній мірі, не відповідає критерію повноти та обґрунтованості, оскільки не надає можливості встановити, в чому саме полягає вказана неповнота, та які саме норми законодавства з питань публічних закупівель були ним при цьому порушені.
Таким чином, рішення тендерного комітету відповідача від 20.08.2018 року, яке оформлено протоколом засідання № 10 про відміну закупівлі №UA-2018-06-26-000155-a є необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на що підлягає скасуванню.
Посилання відповідача на положення п. 3 ч. 5 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” як на підставу скасування закупівлі №UA-2018-06-26-000155-a судом не приймається до уваги, оскільки з тексту оскаржуваного рішення не вбачається, що підставою відміни торгів є ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Щодо позовних вимог позивача про визнання торгів №UA-2018-06-26-000155-а, що були проведені КП “Комсервіс” 12.07.2018р. на електронній системі публічних закупівель “Prozorro”, такими, що відбулись, зобов'язання КП “Комсервіс” прийняти рішення про визнання ТОВ “Донкомплєкт” переможцем публічних торгів, зобов'язання КП “Комсервіс” прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ “Донкомплєкт” та зобов'язати укласти договір, суд зазначає наступне.
Як зазначено раніше, за приписами ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель (ч.4 ст. 28 Закону).
Частиною 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.
При цьому, згідно з ч.6 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Отже, враховуючи вищевикладене, прийняттю замовником рішення про визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю передує етап закупівлі – розгляд та оцінка тендерних пропозицій у відповідності до ст. 28, 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», що зумовлює дотримання принципів здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, приймаючи до уваги встановлення судом необхідності продовження процедури закупівлі №UA-2018-06-26-000155-a з етапу «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», підстави для задоволення позовних вимог про визнання торгів №UA-2018-06-26-000155-а, що були проведені КП “Комсервіс” 12.07.2018р. на електронній системі публічних закупівель “Prozorro”, такими, що відбулись, зобов'язання КП “Комсервіс” прийняти рішення про визнання ТОВ “Донкомплєкт” переможцем публічних торгів, зобов'язання КП “Комсервіс” прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ “Донкомплєкт” та зобов'язати укласти договір – відсутні.
Судові витрати у відповідності до вимог ст.129 Господарського процесуального кодексу України стягуються з Відповідача на користь Позивача пропорційно розміру задоволених вимог.
Керуючись ст.ст. 7, 13, 42, 86, 123, 129, 210, 233, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю “Донкомплєкт”, м.Покровськ Донецької області до Комунального підприємства “Комсервіс” Дружківської міської ради, м.Дружківка Донецької області за участю третьої особи-1, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Донецьк Ліфт", м. Слов'янськ Донецької області та за участю третьої особи-2, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Центрсервісбуд", м. Київ про визнання протиправним та скасування протоколу (рішення) засідання тендерного комітету КП “Комсервіс” № 10 від 20.08.2018р. про скасування закупівлі №UA-2018-06-26-000155-а, визнання торгів №UA-2018-06-26-000155-а, що були проведені КП “Комсервіс” 12.07.2018р. на електронній системі публічних закупівель “Prozorro”, такими, що відбулись; зобов'язання КП “Комсервіс” прийняти рішення про визнання ТОВ “Донкомплєкт” переможцем публічних торгів №UA-2018-06-26-000155-а; зобов'язання КП “Комсервіс” прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ “Донкомплєкт” та зобов'язати укласти договір про надання послуг технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем відповідно до умов торгів №UA-2018-06-26-000155-а – задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати протокол (рішення) засідання тендерного комітету комунального підприємства “Комсервіс” № 10 від 20.08.2018р. про скасування закупівлі №UA-2018-06-26-000155-а, що була проведена 12.07.2018 року на електронній системі публічних закупівель “Prozorro”.
У задоволенні решти позовних вимог – відмовити.
Стягнути з Комунального підприємства “Комсервіс” Дружківської міської ради (84200, Донецька обл., м. Дружківка, вул. Козацька, 65; код ЄДРПОУ 37937252) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю “Донкомплєкт” (85307, Донецька область, м. Покровськ, м-н Шахтарський, 23; код ЄДРПОУ 32781853) судовий збір у розмірі 1762,00 грн.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржено у Східний апеляційний господарський суд протягом двадцяти днів з дня складання повного судового рішення через Господарський суд Донецької області, в порядку передбаченому розділом ІV ГПК України.
Суддя О.В. Чернова
Повний текст рішення складено та підписано 29.01.2019 року.
Веб-адреса Єдиного державного реєстру судових рішень, розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет: http://reyestr.court.gov.ua/
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2019 |
Оприлюднено | 30.01.2019 |
Номер документу | 79458369 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
О.В. Чернова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні