Справа № 594/96/19
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 січня 2019 року м.Борщів
Суддя Борщівського районного суду Тернопільської області - Губіш О.А., розглянувши матеріали, які надійшли від заступника начальника Головного управління ДФС у Тернопільській області про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1, жительки м.Борщів вул.Степана Бандери, 93 А кв.4 Тернопільської області, виконавчого директора ДП Дінтер Україна Скала ,
за ч.1 ст.163 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
в с т а н о в и в :
28 січня 2019 року на адресу Борщівського районного суду Тернопільської області від заступника начальника Головного управління ДФС у Тернопільській області надійшов протокол про адміністративне правопорушення № 1 від 23 січня 2019 року про порушення ОСОБА_1 вимог ч.1 ст.163 КУпАП.
Вказаний протокол складений головним державним ревізором - інспектором відділу контролю за відшкодуванням ПДВ управління податків і зборів з юридичних осіб ГУДФС у Тернопільській області ОСОБА_2
З протоколу про адміністративне правопорушення № 1 від 23 січня 2019 року, вбачається, що ОСОБА_1 - виконавчий директор ДП Дінтер Україна Скала , код за ЄДРПОУ - 35368754, вчинила правопорушення п.п.б п.200.4 ст.200 Податкового кодексу України №2755-V від 02.12.2010 р. (із змінами та доповненнями) на підставі акта перевірки 50/19-00-12-04/35368754 15.01.2019р.
Вивчивши матеріали справи, прихожу до висновку, що протокол відносно ОСОБА_1 складено не у відповідності до норм чинного законодавства, в зв'язку з чим такий підлягає поверненню для належного оформлення.
Так, відповідно до п.2 ч.1 ст.278 КУпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує питання щодо правильності складення протоколу та інших матеріалів справи про адміністративне правопорушення.
Відповідно до вимог ст. 256 КупАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.
У протоколі, що розглядається, такі відомості, зокрема, час та місце вчинення правовопрушення, а також суть адміністративного правопорушення, не зазначені.
Фіксація місця вчинення адміністративного правопорушення необхідна, оскільки за загальним правилом справа про адміністративне правопорушення розглядається за місцем його вчинення (ч.1 ст.276 КУпАП).
Зазначення дати вчинення адміністративного правопорушення має важливе значення через те, що відповідно до вимог ст.38 КУпАП адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - два місяці з дня його виявлення, чи трьох місяців, якщо справу розглядає суд (суддя). Натомість у спеціально виділеній графі Дата, час і місце вчинення порушення головним державним ревізором - інспектором Бубликом В.Д. вчинено запис за жовтень 2018 року згідно акта перевірки від 15.01.2019 р. №50/19-00-12-04/35368754 .
Докладний опис події вчиненого проступку необхідний для його правильної кваліфікації, тобто для визначення статті Особливої частини Кодексу України про адміністративні правопорушення або статті закону, що передбачає адміністративну відповідальність за подібні діяння.
Натомість, в графі вчинив правопорушення зазначені норми Податкового кодексу України із посиланням на акт перевірки.
Відповідно до статті 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Аналіз зазначеної норми вказує на те, що при викладі суті адміністративного правопорушення має зазначатися увесь склад останнього - об'єкт, об'єктивна сторона, суб'єкт, суб'єктивна сторона.
За таких обставин вважаю, що протокол та матеріали адміністративної справи слід повернути для належного оформлення.
Враховуючи наведене та керуючись ст.256 КУпАП, -
п о с т а н о в и в :
Протокол про вчинення адміністративного правопорушення від 23 січня 2019 року складений на ОСОБА_1 про порушення ст.163 ч.1 КУпАП - повернути заступнику начальника Головного управління ДФС у Тернопільській областідля належного оформлення.
Постанова остаточна і оскарженню не підлягає.
Суддя:
Суд | Борщівський районний суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2019 |
Оприлюднено | 30.01.2019 |
Номер документу | 79482305 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Борщівський районний суд Тернопільської області
Губіш О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні