Рішення
від 30.01.2019 по справі 420/5304/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/5304/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 січня 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

Головуючого судді Бойко О.Я.,

розглянувши у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Голови ліквідаційної комісії Благодійного фонду з підтримки морської освіти та науки "Одеський інститут інженерів морського флоту" ОСОБА_1 до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області, третя особа Головне управління Державної фіскальної служби України в Одеській області про визнання протиправним дій та зобов'язання відкликати заперечення проти проведення державної реєстрації,-

І. Суть спору:

Голова ліквідаційної комісії Благодійного фонду з підтримки морської освіти та науки "Одеський інститут інженерів морського флоту" ОСОБА_1 звернувся до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області, третя особа Головне управління Державної фіскальної служби України в Одеській області в якому просив з урахуванням уточнення позовних вимог:

1. Визнати протиправним та скасувати Повідомлення від 16.04.2018 р. № №1815532700010 за формою 27-ОПП винесене Державною податковою інспекцією у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомостей про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення Благодійного фонду з підтримки морської освіти та науки Одеський інститут інженерів морського флоту .

2. Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області здійснити дії щодо відкликання заперечення проти проведення державної реєстрації припинення Благодійного фонду з підтримки морської освіти та науки Одеський інститут інженерів морського флоту шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою №28-ОПП.

ІІ. Аргументи сторін

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив наступне.

Засновником Благодійного фонду з підтримки морської освіти та науки Одеський інститут інженерів морського флоту прийнято рішення №9 від 30.11.2017 р. щодо припинення Благодійного фонду та призначення комісії з припинення, головою комісії було обрано ОСОБА_1.

У зв'язку з прийняттям рішення №9 Державному реєстратору було подано документи, передбачені законом для державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи.

На підставі рішення №9 Державним реєстраторам було внесено відомості до Державного реєстру про перебування Благодійного фонду у стані припинення та встановлено строк пред'явлення кредиторами своїх вимог до 07.02.2018 р.

18.01.2018 р. представник Благодійного фонду подав ліквідаційний баланс та фінансовий звіт до ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області, про що свідчить вхідний штамп податкової інспекції.

Головою ліквідаційної комісії було отримано довідки про відсутність заборгованості зі сплати страхових внесків та подано документи на зберігання до архіву. Відповідно до довідки від 02.05.2018 року №1601-11.1-30, виданої Департаментом архівної справи та діловодства Одеської міської ради, документи Благодійного фонду, а саме - установчі документи, накази по особовому складу та розрахунково-платіжні відомості із заробітної плати, прийнято на зберігання.

У травні 2018 року під час особистого прийому у Державного реєстратора представником Благодійного фонду було отримано інформацію щодо наявності заперечень з боку ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області проти проведення державної реєстрації ліквідації Благодійного фонду.

У подальшому було з'ясовано, що ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області було направлено Державному реєстратору Повідомлення від 16.04.2018 року №1815532700010 про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Позивач вважає, що вказані у повідомленні причини є необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсності, а саме Повідомлення є протиправним.

Позивач зазначив, що контролюючі органи, а саме ГУ ДФС в Одеській області та ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області були належним чином повідомлені про початок процедури припинення Благодійного Фонду з 30.11.2017. тобто з дня, коли відомості були внесенні до Єдиного державного реєстру та мали можливість спланувати та провести документальну позапланову перевірку.

25.07.2018 р. представник Благодійного фонду направив звернення №25-07/18 із проханням повідомити про причини заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи. У даному Листі також було повідомлено, що підрозділом податкового аудиту ГУ ДФС України в Одеській області було здійснено вихід за місцезнаходженням ліквідаційної комісії Благодійного фонду за адресою: вул. Берегова, буд. З, м. Одеса, а також було надіслано поштою запит про надання інформації на цю ж адресу.

Позивач зазначив, що відповідно до Рішення №9 від 30.11.2017 року місцезнаходженням ліквідаційної комісії Благодійного фонду є адреса:бульвар Лідерсовський 19, м. Одеса, така ж сама адреса вказана і на офіційному сайті Міністерства юстиції України, і в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань як адреса місцезнаходження Благодійного фонду.

Тож, посилання посадових осіб підрозділу податкового аудиту ГУ ДФС України в Одеській області на те, що, начебто, неможливо було встановити місцезнаходження Благодійного фонду та Голови ліквідаційної комісії є безпідставними.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримала та просила задовольнити з підстав викладених у позові.

Представник позивача у судовому засіданні заявила клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження.

17.10.2018 р. ухвалою Одеський окружний адміністративний суд прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження за правилами загального позовного провадження.

12.12.2018 р. ухвалою занесеною до протоколу судового засідання продовжено підготовче провадження до 90 днів.

05.12.2018 р. ухвалою занесеною до протоколу судового засідання закінчено підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті.

Представник відповідача та третьої особи у судове засідання не з'явилися про день час та місце розгляду справи повідомлені належним чином та завчасно.

02.11.2018 р . від представника відповідача надійшов відзив на адміністративний позов в якому він у задоволенні позову просив відмовити з підстав викладених у відзиві.

В обґрунтування відзиву представник відповідача зазначив, що ГУ ДФС в Одеській області отримало відомості державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запис про рішення засновників (учасників) юридичною особи про припинення юридичної особи.

З метою організації позапланової перевірки 03.04.2018 р. було здійснено вихід за місцезнаходженням ліквідаційної комісії, розпорядника майна Благодійного фонду з підтримки морської освіти та науки Одеський інститут інженерів морського флоту - за адресою м. Одеса, вул. Берегова, буд.3.

За результатами відповідних заходів, Благодійного фонду з з підтримки морської освіти та науки Одеський інститут інженерів морського флоту та його посадових осіб не встановлено.

Також запит про надання інформації та її документального підтвердження від 16.02.2018 р. №2271/10/15-32-14-09-05 було направлено до Благодійного фонду з підтримки морської освіти та науки Одеський інститут інженерів морського флоту , та повернуто до ГУ ДФС в Одеській області з відміткою пошти про невручення.

16.04.2018 р. відповідач сформував повідомлення №1815532700010 про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи. У вказаному повідомленні було зазначено причини сформованого повідомлення.

Представник відповідача вважає, що доведено правомірність сформованого повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, відтак позовні вимоги про їх скасування не належать до задоволення.

Представник позивача надала відповідь на відзив, в якій зазначила, що із внесенням відомостей до Державного реєстру про припинення Благодійного фонду, Державним реєстратором було також встановлено строк для пред'явлення кредиторами своїх вимог - до 07.02.2018 р.. Тож відповідач був ознайомлений із наведеною інформацією, а позапланова перевірка платника податків мала бути організована до 07.02.2018 р.

Також представник позивача зазначила, що Благодійний фонд знаходиться за адресою бульвар Лідерсовський, 19 м. Одеса та ніколи не змінював адреси місцезнаходження, що підтверджується протоколом №1 від 11.08.2009 р., статутом та свідоцтвом про державну реєстрацію.

З'ясувавши обставини на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, та дослідивши письмові докази, якими вони обґрунтовуються. Суд дійшов висновку, що адміністративний позов належить до задоволення з наступних мотивів.

ІІІ. Обставини, встановлені судом.

Так, суд встановив, що Благодійний фонд з підтримки морської освіти та науки "Одеський інститут інженерів морського флоту" зареєстровано 21.08.2009 р., що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію благодійного фонду (а.с.52).

30.11.2017 р. засновником Благодійного фонду з підтримки морської освіти та науки Одеський інститут інженерів морського флоту прийнято рішення №9 щодо припинення Благодійного фонду та призначення комісії з припинення, головою комісії було обрано ОСОБА_1 (а.с.24).

У зв'язку з прийняттям рішення №9 Державному реєстратору було подано документи, передбачені законом для державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи.

На підставі рішення №9 Державним реєстраторам було внесено відомості до Державного реєстру про перебування Благодійного фонду у стані припинення та встановлено строк пред'явлення кредиторами своїх вимог до 07.02.2018 р.

18.01.2018 р. представник Благодійного фонду подав ліквідаційний баланс та фінансовий звіт до ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області, про що свідчить вхідний штамп податкової інспекції.

Головою ліквідаційної комісії було отримано довідки про відсутність заборгованості зі сплати страхових внесків та подано документи на зберігання до архіву. Відповідно до довідки від 02.05.2018 року №1601-11.1-30, виданої Департаментом архівної справи та діловодства Одеської міської ради, документи Благодійного фонду, а саме - установчі документи, накази по особовому складу та розрахунково-платіжні відомості із заробітної плати, прийнято на зберігання (а.с.14).

У травні 2018 року під час особистого прийому у Державного реєстратора представником Благодійного фонду було отримано інформацію щодо наявності заперечень з боку ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області проти проведення державної реєстрації ліквідації Благодійного фонду.

16.04.2018 р. ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області було прийнято та направлено Державному реєстратору Повідомлення №1815532700010 за формою 27-ОПП про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

У Повідомленні №1815532700010 зазначені наступні причини заперечення:

1) неможливо провести документальну позапланову перевірку ;

2) неподання юридичною особою копії ліквідаційного балансу , передавачьного акта або розподільчого балансу , складеного комісією з припинення (ліквідаційною комісією, ліквідатором) ;

3) відсутність повідомлень від фінансових установ про закриття всіх рахунків такого платника податків, у тому числі відкритих через відокремлені підрозділи ;

4) неповернення до контролюючого органу оригіналів документів, що видані платнику податків та його відокремленим підрозділам (свідоцтва, патенти, довідки тощо) і підлягають поверненню відповідно до законодавства, а також засвідчених копій цих документів, якщо такі видавались та підлягають поверненню до контролюючого органу .

25.07.2018 року до Головного управління ДФС України в Одеській області представник Благодійного фонду направив Звернення №25-07/18 із проханням повідомити про причини заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

У відповідь на дане звернення ГУ ДФС України в Одеській області листом №12007/10/45-32-08-01-05 від 16.08.2018 повідомило, що причиною наявності заперечень є не проведення документальної позапланової перевірки. У даному Листі також було повідомлено, що підрозділом податкового аудиту ГУ ДФС України в Одеській області було здійснено вихід за місцезнаходженням ліквідаційної комісії Благодійного фонду за адресою: вул. Берегова, буд. 3, м. Одеса, а також було надіслано поштою запит про надання інформації на цю ж адресу.

Надаючи належну правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами суд виходить з наступного.

ІV Джерела права та висновки суду.

Згідно з ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.6 ст.13 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстратором та інформаційними системами державних органів Центральний орган виконавчої влади , що реалізує державну податкову політику та державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, забезпечує передачу до Єдиного державного реєстру таких відомостей, зокрема про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів та відсутність (наявність) заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - у день отримання запиту від суб'єкта державної реєстрації.

Порядком інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної фіскальної служби України, затвердженим Наказом Міністерства юстиції від 18.03.2016 р. №759/5/371, зареєстрований в Міністерстві юстиції 25.03.2016 р. за № 446/28576 визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної фіскальної служби України, у тому числі обміну документами в електронній формі.

Відповідно до п.п.2 п.2 Наказу №759/5/371 до запровадження обміну документами в електронній формі між Реєстром та інформаційними системами ДФС України щодо подання запитів державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань і передачі до Реєстру відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, про узгодження плану реорганізації юридичної особи такі відомості передаються ДФС України до Реєстру з урахуванням технічних можливостей Реєстру та інформаційних систем ДФС України, а саме:

про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів - шляхом надсилання повідомлень про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою №27-ОПП;

про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів - шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою №28-ОПП.

Згідно з п. 11.6 Порядку №1588 при проведенні заходів податкового контролю, пов'язаних з ліквідацією або реорганізацією платника податків, контролюючі органи організовують та планують їх таким чином, шоб вимоги щодо сплати платежів, контроль за справлянням яких здійснюють контролюючі органи, були сформовані і отримані особою, відповідальною за погашення грошових зобов'язань або податкового боргу платника податків, не пізніше строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог.

Щодо посилання відповідача на неможливість проведення документальної позапланової перевірки суд зазначає наступне.

Інформацію щодо припинення Благодійного фонду було внесено до Єдиного державного реєстру та оприлюднено на офіційному сайті Міністерства юстиції України 30 листопада 2017 року.

Таким чином, відповідач був належним чином повідомлений про початок процедури припинення Благодійного Фонду з 30.11.2017. тобто з дня, коли відомості були внесенні до Єдиного державного реєстру та мали можливість спланувати та провести документальну позапланову перевірку.

Суд зазначає, що усі заходи для організації проведення позапланової перевірки, а саме - направлення листів, вихід за місцезнаходженням ліквідаційної комісії, було здійснено: по - перше вже після 07.02.2018 р., а по-друге за адресою м. Одеса, вул. Берегова, буд.3. Зокрема, не зрозуміло чому представники контролюючих органів здійснили вихід та направили листи за адресою м. Одеса, вул. Берегова, буд.3 оскільки, місцезнаходження Благодійного фонду є м. Одеса, бульвар Лідерсовський, 19, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.25-27). При цьому Благодійний фонд ніколи не змінював адреси місцезнаходження, що підтверджується Протоколом №1 від 11.08.2009 р. (про створення Благодійного фонду), Статутом Благодійного фонду від 21.08.2009 р. та Свідоцтвом №552 від 21.08.2009 р. про державну реєстрацію благодійної організації.

Крім того суд зазначає, що відповідно до Рішення №9 від 30.11.2017 року місцезнаходженням ліквідаційної комісії Благодійного фонду є адреса: бульвар Лідереовеький, 19, м. Одеса.

Отже, доводи відповідача про те, що неможливо встановити місцезнаходження Благодійного фонду та Голови ліквідаційної комісії не підтверджені відповідними доказами.

Порядок проведення документальних позапланових перевірок визначено статтею 78 Податкового кодексу України. Пунктом 78.4 статті 78 ПКУ встановлено, що про проведення документальної позапланової перевірки керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Відповідно до п.42.2 статті 42 ПКУ документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.

Пунктом 11.9 Порядку №1588 встановлено, що у разі отримання документів згідно з пунктами 11.1-11.4 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи, припинення (закриття) постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, контролюючим органом приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими пунктами 11.11 та 11.12 цього розділу) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі.

Призначається перевірка у такі строки: не пізніше десяти робочих днів з дати отримання відомостей про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу.

Суд зазначає, що згідно з п. 11.6 Порядку №1588 при проведенні заходів податкового контролю, пов'язаних з ліквідацією або реорганізацією платника податків, контролюючі органи організовують та планують їх таким чином, щоб вимоги щодо сплати платежів, контроль за справлянням яких здійснюють контролюючі органи, були сформовані і отримані особою, відповідальною за погашення грошових зобов'язань або податкового боргу платника податків, не пізніше строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог (у даному випадку до 07.02.2018 року).

Головою ліквідаційної комісії не було отримано наказу про проведення перевірки, направлень або актів про неможливість проведення перевірки або копій таких документів.

На підставі викладеного, суд робить висновок, що контролюючий орган безпідставно пропустив строк проведення позапланової документальної перевірки платника податків у разі його ліквідації, а тому, на сьогоднішній день, жодних правових підстав для заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи немає.

Щодо посилань відповідача на неподання Благодійним фондом копії ліквідаційного балансу, передавального акта або розподільчого балансу, складеного комісією з припинення суд зазначає наступне.

Ліквідаційний баланс та фінансовий звіт Благодійний фонд здав 18 січня 2018 рок, що підтверджується копіями з вхідним штампом ДПІ у Приморському районі (а.с.13,15).

Щодо відсутності повідомлень від фінансових установ про закриття всіх рахунків Благодійного у тому числі відкритих через відокремлені підрозділи суд зазначає наступне.

Головою ліквідаційної комісії 14 червня 2018 року було направлено до ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області Звернення вих. №13-06/18 від 13 червня 2018 року із проханням надати перелік рахунків Благодійного фонду у фінансових установах, які взяті на облік контролюючими органами та щодо яких не надходили повідомлення про їх закриття. У відповідь на дане Звернення ДПІ у Приморському районі надала Лист №784/10/15-53-08-01 від 21.06.2018 року із переліком рахунків Благодійного фонду. При цьому, щодо кожного з рахунків є інформація про закриття такого рахунку із зазначенням дати.

Щодо підстави про неповернення до контролюючого органу оригіналів документів, що видані платнику податків та його відокремленим підрозділам (свідоцтва, патенти, довідки тощо) і належать поверненню відповідно до законодавства, а також засвідчених копій цих документів, якщо такі видавались та належать поверненню до контролюючого органу позивач зазначив, що у Благодійного фонду відсутні зазначені документи.

Відповідно до п.3 ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Згідно з ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач не довів суду правомірність винесеного повідомлення, всі доводи відповідача спростовуються належними у справі доказами.

Таким чином, суд перевіривши матеріали справи, оцінивши надані докази, робить висновок про задоволення позовних вимог.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивач при зверненні до суду сплатив судовий збір у розмірі 3524,00 грн., що підтверджується квитанцією №19149922 від 11.10.2018 р. (т.1 а.с.9).

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

На підставі викладеного, керуючись, ст.ст. 2, 77, 139, 244-246 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати Повідомлення від 16.04.2018 р. № №1815532700010 за формою 27-ОПП винесене Державною податковою інспекцією у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомостей про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення Благодійного фонду з підтримки морської освіти та науки Одеський інститут інженерів морського флоту .

3. Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області здійснити дії щодо відкликання заперечення проти проведення державної реєстрації припинення Благодійного фонду з підтримки морської освіти та науки Одеський інститут інженерів морського флоту шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою №28-ОПП.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області на користь Голови ліквідаційної комісії Благодійного фонду з підтримки морської освіти та науки "Одеський інститут інженерів морського флоту" ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 3524 (три тисячі п'ятсот двадцять чотири),00 грн.

5.Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду подається протягом тридцяти днів. Зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до п.15.5 ч.1 розділу VІІ Перехідні положення КАС України через Одеський окружний адміністративний суд до П'ятого апеляційного адміністративного суду.

5. Позивач - Голова ліквідаційної комісії Благодійного фонду з підтримки морської освіти та науки "Одеський інститут інженерів морського флоту" ОСОБА_1, адреса:65014, м. Одеса, бульвар Лідерсовський,19, Код ЄДРПОУ 36612856.

Відповідач- Державна податкова інспекція у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області, адреса: 65012, м. Одеса, бульвар Французький,7, код ЄДРПОУ 39565511.

Третя особа - Головне управління ДФС України в Одеській області, адреса: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська,5, код ЄДРПОУ 39398646.

Суддя О.Я. Бойко

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.01.2019
Оприлюднено31.01.2019
Номер документу79493246
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/5304/18

Ухвала від 17.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 14.03.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Рішення від 30.01.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

Ухвала від 17.10.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні