Ухвала
від 01.02.2019 по справі 755/843/19
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 755/843/19

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"01" лютого 2019 р. суддя Дніпровського районного суду міста Києва Галига І.О., розглянувши матеріали адміністративної справи, які надійшли з Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності за ст. 212-21 Кодексу України про адміністративні правопорушення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, який займає посаду керівника політичної партії Слов'янська партія , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1

В с т а н о в и в:

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення №50-22/389 від 19.11.2018 року, ОСОБА_1, 07.08.2018 року, за адресою: АДРЕСА_1, будучи керівником політичної партії Слов'янська партія , порушив встановлений порядок подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, чим вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст. 212-21 КУпАП.

Відповідно до протоколу про адміністративні правопорушення, ОСОБА_1 вчинив правопорушення за наступних обставин.

Так, за результатами аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру (далі - Звіт) поданого 09.08.2018 року політичною партією Слов'янська партія (код ЄДРПОУ 00061510) за ІІ квартал 2018 року (далі - Партія) за підписом керівника ОСОБА_1 до Національного агентства з питань запобігання корупції, встановлено що оформлення Звіту Партії, включені до нього звітні дані не відповідають вимогам законодавства, а саме: порушення ч. 9 ст. 17 Закону України Про політичні партії в Україні (далі - Закон), абзацу 6 п. 3 розділу ІІ Положення про аналіз Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 08.09.2016 року № 26, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.09.2016 року за № 1264/29394 (далі - Положення про аналіз Звіту) - подання Звіту без відомостей про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру місцевих організацій, які в установленому порядку набули статус юридичної особи.

Згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань Партія має 28 місцевих організацій, які в установленому порядку набули статус юридичної особи, з числа яких 12 місцевих організацій знаходяться на окупованих територіях та одна місцева організація не перебуває в процесі припинення, однак свідоцтво про державну реєстрацію недійсне.

Таким чином до Звіту не додано інформацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру 15 місцевих організацій Партії, що є порушенням ч. 9 ст. 17 Закону, підпункту 1 п. 10 розділу ІІ Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.07.2016 року № 2, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2016 за № 1185/29315.

Відповідно до абзацу 3 п. 3 розділу ІІ Положення про аналіз Звіту вищезазначене є грубим порушенням встановлених вимог оформлення Звіту.

Таким чином, ОСОБА_1 порушив встановлений порядок подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, відповідальність за що передбачена ст. 212-21 КУпАП.

Часом виявлення правопорушення, згідно протоколу про адміністративне правопорушення є 02.10.2018 року.

В судове засідання, особа, що притягається до адміністративної відповідальності, будучи повідомленою про день, час та місце розгляду справи, згідно положень ст. ст. 268, 277-2 КУпАП, не з'явилася, про причини неявки не повідомила, суд, виходячи з вище зазначених правових норм, беручи до уваги практику Європейського суду з прав людини, відповідно до якої сторона, яка задіяна в ході судового розгляду, зобов'язана з розумним інтервалом часу сама цікавитись провадженням у її справі, добросовісно користуватись належними їй процесуальними правами та неухильно виконувати процесуальні обов'язки, вважає за можливе провести розгляд справи у її відсутність.

Крім того, повідомлення про час та місце розгляду вказаної вище справи щодо ОСОБА_1 було розміщено на офіційній веб-сторінці Дніпровського районного суду м. Києва.

Відповідно до ст. 245 КУпАП, одним з завдань провадження в справах про адміністративне правопорушення є всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи та вирішення її в точній відповідності з законом.

Відповідно до ч. 2 ст. 7 КУпАП, провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

У відповідності до положень ст. 38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій і четвертій цієї статті.

У разі закриття кримінального провадження, але за наявності в діях порушника ознак адміністративного правопорушення, адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через місяць з дня прийняття рішення про закриття кримінального провадження.

Статтею 247 КУпАП (пункт 7) імперативно встановлено, що провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи строків, передбачених ст. 38 КУпАП.

Згідно узагальненого науково-консультативного висновку Науково-консультативної ради при Вищому адміністративному суді України під час закриття провадження у справах про адміністративні правопорушення у зв'язку із закінченням строків притягнення до адміністративної відповідальності, передбачених ст. 38 КУпАП, вина особи не встановлюється.

Встановлення зазначених у ст. 247 КУпАП юридичних фактів є єдиною необхідною підставою для припинення будь-яких дій щодо притягнення особи до адміністративної відповідальності незалежно від встановлених будь-яких інших обставин, що підлягають з'ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення (ст. 280 КУпАП), у тому числі й вини особи у його вчиненні.

Вчинення будь-яких процесуальних дій з метою погіршення становища особи, яка притягується до відповідальності, за межами строку притягнення до адміністративної відповідальності законом не передбачено.

У даному випадку вказаний адміністративний матеріал, на підставі постанови судді Дніпровського районного суду м. Києва Галиги І.О. від 22.12.2018 року було повернуто до Національного агентства з питань запобігання корупції для дооформлення.

В подальшому після дооформлення даний адміністративний матеріал надійшов до суду 17 січня 2019 року та був переданий в провадження судді Галиги І.О.

Судом встановлено, що моментом виявлення правопорушення, внаслідок якого складено протокол про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 є 02.10.2018 року, тобто дата складання Акту про проведення аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру.

Таким чином на час судового розгляду справи (надходження протоколу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 до суду 17.01.2019 року) сплинув передбачений ст. 38 КУпАП строк притягнення особи до адміністративної відповідальності, а відтак справа підлягає закриттю на підставі п.7 ст. 247 КУпАП.

Керуючись ст.ст. 7, 38, 212-21, 245, 247, 251, 283, 284, 294 КУпАП, суд КУпАП -

П О С Т А Н О В И В:

Провадження по адміністративному матеріалу про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 212-21 КУпАП - закрити у зв'язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду протягом 10 днів з моменту її винесення через Дніпровський районний суд м. Києва.

Суддя:

СудДніпровський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення01.02.2019
Оприлюднено03.02.2019
Номер документу79569545
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —755/843/19

Ухвала від 01.02.2019

Адмінправопорушення

Дніпровський районний суд міста Києва

Галига І. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні