СХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
проспект Незалежності, 13, місто Харків, 61058
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"30" січня 2019 р. Справа № 922/3433/17
Колегія суддів у складі: головуючий суддя Плахов О.В., суддя Мартюхіна Н.О., суддя Шутенко І.А.
при секретарі Міракові Г.А.,
за участю представників:
від апелянта - Швед А.В. - на підставі довіреності від 19.02.2018р. №3497/9/20-40;
арбітражного керуючого - Мухітдінова Р.Д. - на підставі свідоцтва від 30.03.2016р. №1759,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Східного апеляційного господарського суду апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області, м. Харків (вх. №1338 Х/2) на ухвалу господарського суду Харківської області від 05.11.2018р. у справі №922/3433/17 (суддя Яризько В.О., постановлену в м.Харків, час постановлення ухвали - не назначено, повний текст ухвали складено - 05.11.2018р.)
за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурс Плюс", м. Харків,
про визнання банкрутом,
ВСТАНОВИЛА:
Ухвалою господарського суду Харківської області від 11.10.2017р. у справі №922/3433/17 прийнято заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ""Ресурс Плюс" про порушення справи про банкрутство до розгляду.
Ухвалою господарського суду Харківської області від 09.11.2017р. (підготовче засідання) порушено провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурс Плюс" та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.
Ухвалою господарського суду Харківської області від 21.12.2017р. (попереднє засідання) затверджено реєстр грошових вимог кредиторів на загальну суму 1018200,00грн., з якої: основний борг: ТОВ "Юридична фірма "Юрінвест-В", м. Харків - 1015000,00грн. (четверта черга) та 3200,00грн. (перша черга); визнано вимоги кредиторів, що не були заявлені у місячний строк з моменту публікації оголошення, які рахуються за даними бухгалтерського обліку боржника такими, що не є конкурсними; зобов'язано розпорядника майна в десятиденний строк з дня винесення ухвали відповідно до статті 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" організувати та провести збори кредиторів та комітету кредиторів, визначивши час та місце проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; призначено підсумкове засідання суду, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника чи постанова про визнання його банкрутом і відкрита ліквідаційна процедура, чи винесена ухвала про припинення провадження у справі про банкрутство або ухвала про продовження строку процедури розпорядження майном або відкладення підсумкового засідання суду на 25.01.2018р.
Постановою господарського суду Харківської області від 25.01.2018р. визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Ресурс Плюс" банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру; призначено ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурс Плюс" Філатову Вікторію Костянтинівну та зобов'язано ліквідатора представити суду реєстр грошових вимог кредиторів, повідомлення про результати розгляду вимог кредиторів банкрута, надавати суду щомісячно звіти про хід ліквідаційної процедури, в строк до 25.01.2019року виконати ліквідаційну процедуру, надати суду звіт про виконану роботу, всі докази, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури.
Ухвалою господарського суд Харківської області від 23.05.2018р. задоволено заяву Філатової В.К. про звільнення з посади ліквідатора ТОВ "Ресурс Плюс", звільнено ліквідатора Філатову В.К. від виконання обов'язків ТОВ "Ресурс Плюс"; призначено ліквідатором боржника ТОВ "Ресурс Плюс" арбітражного керуючого Мухітдінова Рустама Джурайовича.
13.06.2018р. ліквідатором боржника арбітражним керуючим Мухітдіновим Р.Д. було подано до господарського суду Харківської області підсумковий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, у зв`язку із вчиненням усіх необхідних дій в межах ліквідаційної процедури банкрута .
Ухвалою господарського суду Харківської області від 13.06.2018р. затверджено наданий суду звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс; ліквідовано юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ресурс Плюс"; постановлено визнати погашеними вимоги: ТОВ "Юридична фірма "Юрінвест-В" в сумі 1018200,00грн; ТОВ "Будпромсистема" в сумі 151897,98грн.; провадження у справі закрито; зобов'язано державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та передати органам, які здійснювали облік, відповідне повідомлення про зняття юридичної особи з обліку.
Постановою Харківського апеляційного господарського суду від 27.08.2018р. задоволено частково апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Харківській області; скасовано ухвалу господарського суду Харківської області від 13.06.2018р. у справі №922/3433/17; справу №922/3433/17 передано на розгляд до місцевого господарського суду.
Направляючи справу на розгляд до місцевого господарського суду, апеляційним господарських суд виходив з того, що ухвала господарського суду Харківської області від 13.06.2018р., якою було затверджено наданий суду звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс не відповідає вимогам Закону про банкрутство, що свідчить про формальний підхід місцевого господарського суду до викладених у заяві ліквідатора про затвердження ліквідаційного звіту та ліквідаційного балансу обставин, внаслідок чого висновок суду щодо достатності правових підстав для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута з ліквідацією останнього як юридичної особи є передчасним.
05.07.2018р. ліквідатором боржника арбітражним керуючим Мухітдіновим Р.Д. було повторно подано до господарського суду Харківської області підсумковий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, у зв`язку із вчиненням усіх необхідних дій в межах ліквідаційної процедури банкрута .
Ухвалою господарського суду Харківської області від 05.11.2018р. затверджено наданий суду звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс; ліквідовано юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ресурс Плюс"; постановлено визнати погашеними вимоги: ТОВ "Юридична фірма "Юрінвест-В" в сумі 1018200,00грн.; ТОВ "Будпромсистема" в сумі 151897,98грн.; провадження у справі закрито; зобов'язано державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та передати органам, які здійснювали облік, відповідне повідомлення про зняття юридичної особи з обліку.
Головне управління Державної фіскальної служби у Харківській області ухвалою господарського суду першої інстанції не погодилось та звернулось до Східного апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати ухвалу господарського суду Харківської області від 05.11.2018р. у справі №922/3433/17 та повернути справу №922/3433/17 на новий розгляд.
В обґрунтування доводів апеляційної скарги апелянт посилається на те, що при постановленні оскаржуваної ухвали місцевий господарський суд дійшов до передчасного висновку щодо наявності правових підстав для затвердження ліквідаційного звіту та ліквідаційного балансу та закриття провадження у справі про банкрутство Товариство з обмеженою відповідальністю "Ресурс Плюс". Зокрема, з тих підстав, що головою ліквідаційної комісії ТОВ "Ресурс Плюс" Філатовою В.К. не надано доказів проведення контролюючим органом позапланових перевірок боржника на підтвердження обставин щодо наявності або відсутності заборгованості зі сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до контролюючого органу за останній звітній період, що свідчить про недотриманням ліквідатором вимог статті 111 Цивільного кодексу України. Крім того, апелянт стверджує, що господарським судом першої інстанції не було належним чином досліджено наявні в матеріалах справи докази щодо обставин здійснення перевірки боржника.
Ухвалою Східного апеляційного господарського суду від 14.12.2018р. залишено без руху апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області, в порядку статті 260 Господарського процесуального кодексу України, з тих підстав, що апеляційна скарга подана з пропуском встановленого статтею 256 Господарського процесуального кодексу України строку на оскарження ухвали місцевого господарського суду, без клопотання про його поновлення.
26.12.2018р. апелянтом подано до апеляційного господарського суду клопотання про поновлення строку на апеляційне оскарження ухвали господарського суду Харківської області від 05.11.2018р. у справі №922/3433/17.
Ухвалою Східного апеляційного господарського суду від 26.12.2018р. поновлено Головному управлінню Державної фіскальної служби у Харківській області строк на апеляційне оскарження ухвали господарського суду Харківської області від 05.11.2018р. у справі №922/3433/17; відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області на ухвалу господарського суду Харківської області від 05.11.2018р. у справі №922/3433/17; встановлено учасникам провадження у справі про банкрутство строк до 21.01.2019р. для подання відзиву на апеляційну скаргу з доказами його надсилання та призначено справу до розгляду 30.01.2019р.
21.01.2019р. арбітражним керуючим Мухітдіновим Р.Д. подано до апеляційного господарського суду відзив на апеляційну скаргу (вх.№577), в якому просить суд відмовити в задоволенні апеляційної скарги Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області, ухвалу господарського суду Харківської області від 05.11.2018р. у справі №922/3433/17 залишити без змін.
Відповідно до витягу з протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями Східного апеляційного господарського суду від 29.01.2019р., у зв'язку із перебуванням на лікарняному судді Гези Т.Д., для розгляду справи №922/3433/17 сформовано колегію суддів у складі: головуючий суддя Плахов О.В., суддя Мартюхіна Н.О., суддя Шутенко І.А.
У судовому засіданні Східного апеляційного господарського суду 30.01.2019р. представник апелянта підтримав вимоги апеляційної скарги, просив її задовольнити, скасувати ухвалу господарського суду Харківської області від 05.11.2018р. у справі №922/3433/17 та повернути справу №922/3433/17 на новий розгляд.
Арбітражний керуючий заперечив проти вимог апеляційної скарги, просив відмовити в її задоволенні, ухвалу господарського суду Харківської області від 05.11.2018р. у справі №922/3433/17 залишити без змін.
Враховуючи, що наявних матеріалів справи достатньо для розгляду апеляційної скарги по суті, а також, що явка представників учасників судового процесу у справі про банкрутство у судове засідання не була визнана обов'язковою, колегія суддів вважає за можливе розглянути скаргу в даному судовому засіданні.
Дослідивши матеріали справи, викладені в апеляційний скарзі доводи апелянтів, перевіривши правильність застосування господарським судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, а також повноту встановлення обставин справи та відповідність їх наданим доказам, відповідно до статті 269 Господарського процесуального кодексу України, колегія суддів Харківського апеляційного господарського суду встановила наступне.
Ухвалою господарського суду Харківської області від 11.10.2017р. у справі №922/3433/17 прийнято заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурс Плюс" про порушення справи про банкрутство до розгляду в порядку ст. 10, 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (т.1 а.с.2-3).
Ухвалою господарського суду Харківської області від 09.11.2017р. (підготовче засідання) порушено провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурс Плюс" та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів (т.1 а.с.91-95).
Ухвалою господарського суду Харківської області від 21.12.2017р. (попереднє засідання) затверджено реєстр грошових вимог кредиторів на загальну суму 1018200,00грн., з якої: основний борг: ТОВ "Юридична фірма "Юрінвест-В", м. Харків - 1015000,00грн. (четверта черга) та 3200,00грн. (перша черга); визнано вимоги кредиторів, що не були заявлені у місячний строк з моменту публікації оголошення, які рахуються за даними бухгалтерського обліку боржника такими, що не є конкурсними; зобов'язано розпорядника майна в десятиденний строк з дня винесення ухвали відповідно до статті 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" організувати та провести збори кредиторів та комітету кредиторів, визначивши час та місце проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; призначено підсумкове засідання суду, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника чи постанова про визнання його банкрутом і відкрита ліквідаційна процедура, чи винесена ухвала про припинення провадження у справі про банкрутство або ухвала про продовження строку процедури розпорядження майном або відкладення підсумкового засідання суду на 25.01.2018р. (т.1 а.с.119-120).
На засіданні зборів кредиторів ТОВ "Ресурс Плюс", оформленому протоколом від 15.01.2018р. №1 було прийнято рішення про створення комітету кредиторів боржника та обрано комітет кредиторів у складі одного кредитора - ТОВ "Юридична фірма "Юрінвест-В" (т.1 а.с.136-138).
На засіданні зборів комітету кредиторів ТОВ "Ресурс Плюс", оформленому протоколом від 15.01.2018р. №1 було прийнято рішення обрати головою комітету кредиторів боржника Блуашвілі Н.Г; прийнято до відома звіт розпорядника майна та прийнято рішення звернутись до господарського суду Харківської області з клопотанням про визнання боржника банкрутом та введення ліквідаційної процедури та клопотати про призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого - Філатову В.К. (т.1 а.с.139-140).
Постановою господарського суду Харківської області від 25.01.2018р. визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Ресурс Плюс" банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру; призначено ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурс Плюс" Філатову Вікторію Костянтинівну та зобов'язано ліквідатора представити суду реєстр грошових вимог кредиторів, повідомлення про результати розгляду вимог кредиторів банкрута, надавати суду щомісячно звіти про хід ліквідаційної процедури, в строк до 25.01.2019року виконати ліквідаційну процедуру, надати суду звіт про виконану роботу, всі докази, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури (т.1 а.с.156-160).
Ухвалою господарського суд Харківської області від 23.05.2018р. задоволено заяву Філатової В.К. про звільнення з посади ліквідатора ТОВ "Ресурс Плюс", звільнено ліквідатора Філатову В.К. від виконання обов'язків ТОВ "Ресурс Плюс"; призначено ліквідатором боржника ТОВ "Ресурс Плюс" арбітражного керуючого Мухітдінова Рустама Джурайовича (т.2 а.с.87-90).
На засіданні зборів комітету кредиторів ТОВ "Ресурс Плюс", оформленому протоколом від 11.06.2018р. №3 було затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс; схвалено звіт ліквідатора про витрати, пов'язані з ліквідаційною процедурою та вирішено ініціювати перед господарським судом Харківської області затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу та ліквідацію боржника, як юридичної особи (т.4 а.с.48-51).
13.06.2018р. ліквідатором боржника арбітражним керуючим Мухітдіновим Р.Д. було подано до господарського суду Харківської області підсумковий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, у зв`язку із вчиненням усіх необхідних дій в межах ліквідаційної процедури банкрута (т.4 а.с.28-54) .
Ухвалою господарського суду Харківської області від 13.06.2018р. затверджено наданий суду звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс; ліквідовано юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ресурс Плюс"; постановлено визнати погашеними вимоги: ТОВ "Юридична фірма "Юрінвест-В" в сумі 1018200,00грн; ТОВ "Будпромсистема" в сумі 151897,98грн.; провадження у справі закрито; зобов'язано державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та передати органам, які здійснювали облік, відповідне повідомлення про зняття юридичної особи з обліку (т.4 а.с.59-61).
Постановою Харківського апеляційного господарського суду від 27.08.2018р. задоволено частково апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Харківській області; скасовано ухвалу господарського суду Харківської області від 13.06.2018р. у справі №922/3433/17; справу №922/3433/17 передано на розгляд до місцевого господарського суду (т.4 а.с.132-141).
Після повернення матеріалів справи до місцевого господарського суду, 05.07.2018р. ліквідатором боржника арбітражним керуючим Мухітдіновим Р.Д. було повторно подано до господарського суду Харківської області підсумковий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, у зв`язку із вчиненням усіх необхідних дій в межах ліквідаційної процедури банкрута (т.5 а.с.1-22).
На засіданні зборів комітету кредиторів ТОВ "Ресурс Плюс", оформленому протоколом від 01.11.2018р. №4 було затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс; схвалено звіт ліквідатора про витрати, пов'язані з ліквідаційною процедурою та вирішено ініціювати перед господарським судом Харківської області затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу та ліквідацію боржника, як юридичної особи (т.5 а.с.5-9).
Ухвалою господарського суду Харківської області від 05.11.2018р. затверджено наданий суду звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс; ліквідовано юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ресурс Плюс"; постановлено визнати погашеними вимоги: ТОВ "Юридична фірма "Юрінвест-В" в сумі 1018200,00грн.; ТОВ "Будпромсистема" в сумі 151897,98грн.; провадження у справі закрито; зобов'язано державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та передати органам, які здійснювали облік, відповідне повідомлення про зняття юридичної особи з обліку (т.5 а.с.24-27).
При затвердженні звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, місцевим господарським судом було зазначено, що ліквідатором було складено реєстр вимог кредиторів банкрута, вжито заходів щодо пошуку, виявлення та повернення майна банкрута, направлено запити до відповідних установ, в результаті чого було з'ясовано, що у банкрута на відкритих в банківських установах рахунках кошти відсутні для задоволення вимог кредиторів, майно, на яке можливо було звернути стягнення у боржника відсутнє. Як вказано в оскаржуваній ухвалі, ліквідатор виконав всі роботи по ліквідації банкрута, суду надані документи, що свідчать про ліквідацію банкрута, у тому числі, ліквідаційний баланс з непогашеною кредиторською заборгованістю в зв'язку з відсутністю активів, які можна було б направити на погашення кредиторської заборгованості, при таких обставинах суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута з ліквідацією останнього як юридичної особи.
Дослідивши матеріали справи, у тому числі звіт ліквідатора до додані до нього документи, викладені в апеляційних скаргах доводи апелянтів, колегія суддів вважає, що місцевий господарський суд дійшов до обґрунтованого висновку щодо затвердження ліквідаційного балансу, враховуючи наступне.
Згідно з приписами частини 6 статті 12 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі - Закон про банкрутство).
Колегія суддів зазначає, що в даному випадку, враховуючи, що постанову про визнання боржника банкрутом прийнято 25.01.2018р., відповідно до приписів розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" застосовуються норми цього Закону в редакції, що діяла після 19.01.2013р.
Статтею 98 Закону про банкрутство визначені права та обов'язки арбітражного керуючого.
Згідно частини 3 статті 98 Закону про банкрутство, під час реалізації своїх прав та обов`язків арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) зобов`язаний діяти добросовісно, розсудливо, з метою, з якою ці права та обов`язки надано (покладено), обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), на підставі, у межах та спосіб, що передбачені Конституцією та законодавством про банкрутство.
Згідно частин 1 та 11 статті 41 Закону про банкрутство, ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку. Дії (бездіяльність) ліквідатора (ліквідаційної комісії) можуть бути оскаржені до господарського суду учасниками справи про банкрутство, права яких порушено такими діями (бездіяльністю).
Згідно положень Закону про банкрутство під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення визнаних судом вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
Статтею 37 Закону про банкрутство визначено строк ліквідаційної процедури в 12 місяців та не передбачено можливості поновлення цього строку.
За цей час ліквідатор згідно зі статтею 41 Закону про банкрутство зобов'язаний організувати здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом та забезпечити задоволення вимог кредиторів у порядку передбаченому цим Законом.
Повноваження ліквідатора під час здійснення ліквідаційної процедури боржника встановлені статтею 41 Закону про банкрутство.
Зокрема, приписами вказаної статті передбачено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження, зокрема, виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор зобов'язаний використовувати тільки один рахунок боржника в банківській установі. Інші рахунки, виявлені при проведенні ліквідаційної процедури, підлягають закриттю ліквідатором. Залишки коштів на цих рахунках перераховуються на основний рахунок боржника. Кошти, які надходять при проведенні ліквідаційної процедури, зараховуються на основний рахунок боржника. З основного рахунка здійснюються виплати кредиторам у порядку черговості, визначеному цим Законом. З основного рахунка банкрута проводяться виплати кредиторам, виплати поточних платежів та витрат, пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури.
Частиною 1 статті 42 Закону про банкрутство встановлено, що усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі-банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.
Отже, обов'язком ліквідатора є належне виконанням ним усіх повноважень в ході ліквідаційної процедури, зокрема, встановлення наявності майна та майнових прав (обтяжень) боржника; здійснення запитів до державних реєстрів майнових прав та обтяжень (заборон відчуження); виявлення дебіторів боржника;, здійснення запитів до державних органів, в яких може бути зареєстровані майно або інші активи , що належать банкруту; надіслання повідомлень до державних органів, які контролюють сплату загальнообов'язкових податків та зборів; отримання від органів державної виконавчої служби виконавчих проваджень.
Як вбачається з матеріалів справи, в ході проведення ліквідаційної процедури попереднім ліквідатором боржника арбітражним керуючим Філатовою В.К. у відповідності до Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 02.09.2014р. № 879, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.10.2014р. за № 1365/26142, було проведено інвентаризацію майна боржника, що підтверджується інвентаризаційним описом товарно-матеріальних цінностей від 25.12.2017р. (товарно-матеріальні цінності відсутні), інвентаризаційним описом основних засобів від 25.12.2017р. (встановлено наявність основних засобів залишковою вартістю 3500,00грн.), актом інвентаризації наявності грошових коштів станом на 25.12.2017р. (т.1 а.с.146-149).
З матеріалів справи також вбачається, що попереднім ліквідатором боржника арбітражним керуючим Філатовою В.К. та ліквідатором боржника арбітражним керуючим Мухітдіновим Р.Д. з метою пошуку додаткового майна, що не визначено на балансі підприємства було зроблено відповіді запити до державних органів та отримано наступні відповіді:
Листом від 31.05.2018р. №11.07-18/3823 Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування в Харківській області було повідомлено, що станом на 01.06.2018р. заборгованість зі сплати страхових коштів за боржником перед фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фондом соціального страхування від нещасного випадку на виробництві відсутня (т.4 а.с.30).
Відповідно до довідки від 06.06.2018р. Департаментом Національної комісії з цінних паперів фондового ринку у Східному регіоні було повідомлено, що згідно даних Державного реєстру випусків цінних паперів станом на 06.06.2018р. у боржника відсутні не скасовані випуски цінних паперів (т.4 а.с.31).
Листом від 15.01.2018р. №10/01/1290 Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку було повідомлено, що за даними Державного реєстру випуску цінних паперів ТОВ "Ресурс Плюс" випуск цінних паперів не реєструвало та не є емітентом цінних паперів (т.1 а.с.226).
Листом від 19.08.2018р. №31/20-219 МВС України регіональним сервісним центром в Харківській області було повідомлено, що згідно баз даних РСЦ МВС в Харківській області транспортні засоби за ТОВ "Ресурс Плюс" не зареєстровано (т.1 а.с.227).
Листом від 10.01.2018р. №7-0/237 Головним управлінням Держспоживслужби в Харківській області було повідомлено, що згідно реєстру реєстрації техніки, станом на 09.01.2018р. за боржником на праві власності сільськогосподарська техніка, самохідні машини та механізми не обліковуються (т.1 а.с.143).
Листом від 18.04.2018р. №25091/14.6-35/ДВ-12 Головним територіальним управлінням юстиції у Харківській області Московський ВДВС м.Харкова було повідомлено, що згідно даних АСВП, на виконанні в Московському ВДВС м.Харкова станом на 18.04.2018р. жодного виконавчого документу де боржником є ТОВ "Ресурс Плюс" не перебувало (т.4 а.с.2).
Листом від 01.10.2018р. №00-3/20-70-18-01 Державною фіскальною службою Харківською митницею ДФС було повідомлено, що ТОВ "Ресурс Плюс" відповідно до Порядку обліку осіб, у зв'язку із державною реєстрацією припинення юридичної особи 23.07.2018р. виключено з реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами, а обліковий номер UA10035288365. За період з 14.09.2015р. по 15.02.2017р. підприємство здійснювало зовнішньоекономічну діяльність, останнє митне оформлення товарів проводилось на Харківській митниці ДФС 15.02.2017р., дозволи на відкриття та експлуатацію митних складів та складів тимчасового зберігання не видавались. Товари на складах тимчасового зберігання та митних складах, розташованих в зоні діяльності Харківської митниці ДФС, які належать ТОВ "Ресурс Плюс" та перебувають під митним контролем відсутні (т.5 а.с.16).
Листом від 18.10.2018р. №450/03/15-18 Державною службою Морського та річкового транспорту України (морською адміністрацією) було повідомлено, що за наявною інформацією, яка міститься у Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України, відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ "Ресурс Плюс" (т.5 а.с.21).
Крім того, відповідно до довідки від 11.06.2018р. №ХМЦЗ-03-5920 виданої Харківським міським центром зайнятості, у боржника станом на 08.06.2018р. заборгованість відсутня (т.4 а.с.32).
Ліквідатором боржника також було здійснено пошук відомостей на офіційному веб-сайті Державного підприємства "Український інститут інтелектуальної власності", за результатами якого було встановлено відсутність зареєстрованих за боржником винаходів (корисних моделей), знаків для товарів і послуг, промислових зразків (т.4 а.с.34-36).
За результатами пошуку відомостей на офіційному веб- порталі Державної архітектурно - будівельної інспекції України, ліквідатором було встановлено відсутність дозвільних документів та ліцензій виданих боржнику, а також відсутність в переліку замовників будівництва, переліках об'єктів. Введених в експлуатацію, в яких замовником є боржник (т.4 а.с.37-38).
За результатами пошуку відомостей на офіційному веб-порталі Фонду державного майна України ліквідатором було встановлено відсутність об'єктів малої та великої приватизації ТОВ "Ресурс Плюс", а також потенційних об'єктів оренди (т.4 а.с.39).
Згідно відомостей, що містяться на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби станом на 10.06.2018р. платник податків ТОВ "Ресурс Плюс" не має податкового боргу (т.4 а.с.40).
За результатами пошуку відомостей на офіційному веб-порталі Реєстру цивільних повітряних суден станом на 09.10.2018р. відсутні відомості щодо зареєстрованих за боржником повітряних суден (т.5 а.с.13-15).
Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо боржника інформація відсутня (т.1 а.с.144).
Також, попереднім ліквідатором боржника, з метою виявлення відкритих рахунків в установах банків було зроблено відповідний запит до Київської ОДПІ м.Харкова ГУ ДФС у Харківській області щодо надання інформації про наявності відкритих рахунків боржника, та отримано відповідь від 27.12.2017р. №10089/10/20-31-08-01-25, якою було повідомлено про наявність наступних відкритих рахунків в українській гривні в Казначействі України (ел.адм.подат.) №37518000118475; в ПАТ "Сбербанк": №26000001052832 (в дол. США, Євро, українській гривні), №26009013052832 (в дол. США, Євро, українській гривні та російському рублі), №26054013052832 (в українській гривні), №26107001052832 (в українській гривні) (т. 1 а.с.224-225).
Згідно наявної в матеріалах справи довідки ПАТ "Сбербанк" від 04.04.2018р. №153/5/57-3 закрито рахунки №26009013052832 в UAH, EUR, USD, RUB 03.04.2018р.; №26000001052832 в UAH, EUR, USD, RUB 02.04.2018р.; №26107001052832 в UAH 03.04.2018р. (т.1 а.с.230).
Відповідно до довідки ПАТ "Сбербанк" від 30.08.2018р. №415/5/57-3 рахунок №26054013052832 в UAH закрито 17.05.2018р. (т.5 а.с.17).
Відповідно до листа державної фіскальної служби України від 26.09.2018р. рахунок в українській гривні в Казначействі України (ел.адм.подат.) №37518000118475, закрито 21.09.2018р. (т.5 а.с.18).
Крім того, затверджуючи звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс та закриваючи провадження у даній справі, місцевим господарським судом було встановлено, що за результатами проведеної інвентаризації майна боржника, було виявлено та включено до ліквідаційної маси рухоме майно, вартість якого згідно висновку суб'єкта оціночної діяльності від 19.03.2018р. склала 400,00грн.(т.1 а.с.244) Майно банкрута було реалізовано за 400,00грн. за прямим договором купівлі-продажу №1 від 20.03.2018р. з гр. ОСОБА_5 (т.1 а.с.234), що відповідає приписам частини 6 статті 44 Закону про банкрутство. Кошти, отримані від реалізації активів банкрута були використані попереднім ліквідатором на відшкодування витрат в ліквідаційній процедурі (послуги банку, частково послуги з оцінки майна) (т.1 а.с.245). Документи ТОВ "Ресурс Плюс", які підлягають довгостроковому зберіганню, було передано на зберігання до архіву (т.1 а.с.237-239), печатка боржника - ТОВ "Ресурс Плюс" знищена (т.1 а.с.240).
Колегія суддів також зазначає, що доводи апеляційної скарги фактично зводяться до обставин неможливості проведення документальної перевірки. у зв'язку із ненаданням попереднім ліквідатором ТОВ "Ресурс Плюс" відповідних документів, відсутністю посадових осіб за податковою адресою, що в свою чергу вплинуло на неможливість встановлення податковим органом наявності та розміру заборгованості боржника з податків і зборів (обов'язкових платежів); недотримання ліквідатором вимог статті 111 Цивільного кодексу України щодо порядку ліквідації юридичної особи.
Разом з тим, вказані доводи вже були предметом дослідження у господарському суді першої інстанції при розгляді скарги ГУ ДФС у Харківській області на дії/бездіяльність ліквідатора (т.3 а.с.3-5), у задоволенні якої ухвалою господарського суду Харківської області від 29.05.2018р. залишеною без змін постановою Харківського апеляційного господарського суду від 27.08.2018р. було відмовлено (т.3 а.с.61-66, а.с.188-196).
При цьому, в обґрунтування скарги на дії/бездіяльність ліквідатора ГУ ДФС у Харківській області посилалося фактично на ті ж самі обставини (зокрема, неможливість проведення перевірки у зв'язку з відсутністю посадових осіб, ліквідатора за податковою адресою та ненаданням контролюючому органу документів), які були покладені в обґрунтування доводів та вимог апеляційної скарги, та оцінка яким вже була надана судом.
У зв'язку із вказаними вище обставинами, колегія суддів відхиляє доводи апелянта про порушення ліквідатором вимог законодавства щодо ненадання доказів проведення контролюючим органом позапланової перевірки боржника.
Відповідно до частини 1 - 3 статті 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню. Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.
Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Таким чином, законодавцем передбачено певну сукупність дій, яку необхідно вчинити в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури, розгляд та затвердження ліквідаційного балансу судом є обов'язковим предметом судового засідання, за наслідком якого приймається рішення про ліквідацію (припинення) юридичної особи боржника.
Отже, затверджуючи звіт ліквідатора, господарський суд повинен дати оцінку належності проведення ліквідатором всієї ліквідаційної процедури, дотримання ним черговості задоволення вимог кредиторів, відповідності законодавству складеного ліквідаційного балансу та всіх обов'язкових додатків до звіту ліквідатора, оцінити повноту реалізації ліквідатором активів боржника.
Як вбачається з матеріалів справи, 05.07.2018р. за результатами проведеної роботи ліквідатором боржника арбітражним керуючим Мухітдіновим Рустамом Джурайовичем було подано до господарського суду Харківської області ліквідаційний баланс ТОВ "Ресурс Плюс" та підсумковий звіт ліквідатора (вх.3124) (з урахуванням доповнень до звіту від 13.06.2018р. вх.№№16983, 17062) (т.4 а.с.28-41,а.с.42-54, т.5 а.с.1-22).
Частиною 5 статті 45 Закону про банкрутство встановлено, що вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Затвердження звіту ліквідатора є підставою для закриття провадження у справі відповідно до пункту 6 частини 1 статті 83 Закону про банкрутство.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів приходить до висновку, що розглядаючи справу у підсумковому засіданні на стадії ліквідаційної процедури, місцевий господарський суд прийняв до уваги та надав оцінку як належним та допустимим доказам проведення процедури ліквідації банкрута поданому ліквідатором звіту; ліквідаційному балансу станом на 29.10.2018р. з відображенням відсутності активів на кінець ліквідаційної процедури, що виключає можливість подальшого здійснення боржником господарської діяльності (т.5 а.с.10); довідкам відповідних органів про відсутність зареєстрованих за боржником об'єктів права власності, закриття його рахунків у банківських установах; реєстру непогашених вимог кредиторів на загальну суму 1170097,98грн.
Таким чином, враховуючи розумність строку розгляду справи про банкрутство, а також той факт, що ліквідатором було вчинено усі необхідні дії та заходи, передбачені Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" по виявленню та пошуку майна банкрута, ліквідації підприємства-банкрута, наданий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс відповідає вимогам законодавства про банкрутство, є повним та обґрунтованим, а додані до нього документи підтверджують виконання роботи по ліквідації підприємства у повному обсязі, колегія суддів вважає правомірним висновок суду першої інстанції про закриття провадження у даній справі та ліквідацію юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурс Плюс ".
Щодо права Головного управління Державної фіскальної служби України у Київській області на апеляційне оскарження ухвали господарського суду Харківської області від 05.11.2018р. у справі №922/3433/17, колегія суддів зазначає наступне.
Статтею 55 Конституції України встановлено, що кожному гарантується право на судовий захист, апеляційне та касаційне оскарження.
Пункт 8 частини 3 статті 129 Конституції України встановлює серед основних засад судочинства, зокрема, забезпечення апеляційного та касаційного оскарження рішення суду, крім випадків, встановлених законом.
Вказана конституційна норма конкретизована законодавцем у статті 14 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", згідно з якою учасники судового процесу та інші особи мають право на апеляційний перегляд справи та у визначених законом випадках - на касаційне оскарження судового рішення.
Частиною 1 статті 254 Господарського процесуального кодексу України визначено, що учасники справи, які не брали участь у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов'язки, мають право подати апеляційну скаргу на рішення суду.
Відповідно до статті 1 Закону про банкрутство учасники у справі про банкрутство - сторони, забезпечені кредитори, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор), власник майна (орган, уповноважений управляти майном) боржника, державний орган з питань банкрутства, Фонд державного майна України, представник органу місцевого самоврядування, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника, а також у випадках, передбачених цим Законом, інші особи, які беруть участь у провадженні у справі про банкрутство.
При цьому, колегія суддів враховує, що вищевказаний перелік учасників провадження у справі про банкрутство не є вичерпним, оскільки до учасників справи про банкрутство названа стаття відносить також інших осіб, які у випадках, передбачених Законом про банкрутство, беруть участь у провадженні у справі про банкрутство.
Відповідно до частини 7 статті 111 Цивільного кодексу України, для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.
До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
Статтею 78 Податкового Кодексу України, передбачено порядок проведення документальних позапланових перевірок, зокрема, відповідно до п.п.78.1.7 документальна позапланова перевірка здійснюється якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.
Порядком обліку платників податків і зборів (затвердженим Наказом Міністерства фінансів України №1588 від 09.12.2011р.) встановлено, що взяттю на облік або реєстрації в органах державної податкової служби підлягають усі платники податків.
Взяття на облік в органах державної податкової служби юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, а також самозайнятих осіб здійснюється незалежно від наявності обов'язку щодо сплати того або іншого податку та збору.
У відповідності до пункту 1.4. вказаного Порядку, з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання осіб (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).
Платник податків зобов'язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцями обліку, повідомляти про всі об'єкти оподаткування і об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку.
Якщо відповідно до законодавства в платника податків, крім обов'язків щодо подання податкових декларацій (розрахунків, звітів) та/або нарахування, утримання або сплати (перерахування) податків, зборів на території адміністративно-територіальної одиниці за своїм місцезнаходженням, виникають такі обов'язки на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, то такий платник податків зобов'язаний стати на облік за таким неосновним місцем обліку у відповідному контролюючому органі (пункт 7.1. Порядку).
У контролюючому органі за неосновним місцем обліку платник податків сплачує всі податки та збори, які згідно із законодавством мають сплачуватись на території адміністративно-територіальної одиниці, що відповідає неосновному місцю обліку, щодо таких податків подає податкові декларації (розрахунки, звіти) та виконує інші обов'язки платника податків, а контролюючий орган стосовно платника податків здійснює адміністрування таких податків, зборів (пункт 7.3. Порядку).
Згідно з пунктами 11.1, 11.5. та 11.9 Порядку, платник податків зобов'язаний повідомляти контролюючі органи за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов'язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації).
У зв'язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей):
заяви за формою № 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктами 11.2-11.4 цього розділу;
відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи;
відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про припинення (закриття) відокремленого підрозділу;
судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.
У разі отримання документів згідно з пунктами 11.1-11.4 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи, припинення (закриття) постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, контролюючим органом приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими пунктами 11.11 та 11.12 цього розділу) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі.
З вищенаведених приписів вбачається обов'язок платника податків стати на облік у відповідних контролюючих органах як за основним так і за неосновним місцями обліку, а також, в разі припинення юридичної особи та порушення провадження у справі про банкрутство, повідомити контролюючий орган з метою прийняття ним рішення про проведення (не проведення) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі.
Так, з 01.01.2017р. набрали чинності зміни до Податкового кодексу України, що визначають розмежування повноважень контролюючих органів, відповідно до яких державні податкові інспекції не мають повноважень щодо адміністрування податків, зборів, платежів, у т.ч. проведення перевірок та звірок платників податків; контролю за своєчасністю подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності, своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, зборів, платежів; повноважень здійснювати погашення податкового боргу, стягувати своєчасно ненараховані та/або несплачені суми єдиного внеску та інших платежів.
Вказані повноваження з 01.01.2017р. належать виключно обласним та центральним органам Державної фіскальної служби України.
Нові засади розподілу повноважень також відображені у листі ДФС України від 17.01.2017року за №1005/7/99-99-14-03-03-17 "Про організацію перевірок у 2017 році", що розміщений на офіційному веб-сайті ДФС України.
Таким чином, з 01.01.2017р. податкові інспекції місцевого рівня, втратили усі контролюючі функції, крім сервісних, визначених у статті 193 Податкового кодексу України, та всі функції передбачені Податковим законодавством покладено на орган фіскальної служби обласного та центрального рівня.
Враховуючи наведене, зважаючи на правовий статус Державної податкової інспекції, як контролюючого органу, передбачений нормами цивільного та податкового законодавства, колегія суддів вважає, що Головне управління Державної фіскальної служби у Київській області, як особа, яка має правовий статус контролюючого органу хоча і не набув статусу кредитора у справі про банкрутство, але оскаржувана ухвала стосується його прав та обов'язків.
Такої ж правової позиції дотримується Верховний Суд у постановах від 31.01.2018р. у справі №911/2510/17, від 14.03.2018р. №927/557/17.
З огляду на вищевикладене, що місцевий господарський суд забезпечив дотримання вимог чинного законодавства щодо повного, всебічного та об'єктивного дослідження усіх фактичних обставин справи та надав належну правову оцінку наявним у матеріалах справи доказам, а обставини, викладені в апеляційній скарзі не знайшли свого підтвердження в матеріалах справи, колегія суддів вважає, що оскаржувана ухвала місцевого господарського суду винесена з дотриманням норм матеріального та процесуального права та при повному з'ясуванні обставин, що мають значення для справи, у зв'язку з чим ухвалу господарського суду Харківської області від 05.11.2018р. у справі №922/3433/17 слід залишити без змін, а апеляційні скарги - без задоволення.
Вирішуючи питання розподілу судових витрат, суд апеляційної інстанції керуючись положеннями статті 129 Господарського процесуального кодексу України покладає витрати за подання апеляційної скарги на апелянта.
Керуючись ст.ст. 254, 255, 269, 270, 273, п. 1 ч. 1 ст. 275, ст. 276, ст. 282 Господарського процесуального кодексу України, колегія суддів Харківського апеляційного господарського суду,
ПОСТАНОВИЛА:
Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області залишити без задоволення.
Ухвалу господарського суду Харківської області від 05.11.2018р. у справі №922/3433/17 залишити без змін.
Повний текст постанови складено 04 лютого 2019р.
Постанова набирає законної сили з дня її проголошення і може бути оскаржена до суду касаційної інстанції протягом двадцяти днів з дня складення повного тексту постанови.
Головуючий суддя О.В. Плахов
Суддя Н.О. Мартюхіна
Суддя І.А. Шутенко
Суд | Східний апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 30.01.2019 |
Оприлюднено | 04.02.2019 |
Номер документу | 79574034 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Східний апеляційний господарський суд
Плахов Олексій Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні