Ухвала
від 30.01.2019 по справі 923/941/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


У Х В А Л А

31 січня 2019 року м.Херсон Справа № 923/941/17

Господарський суд Херсонської області у складі судді Немченко Л.М. при секретарі судового засідання Степановій Н.Д., розглянувши справу

за заявою: Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліон", (вул. Тельмана, 1, м.Херсон, 73003, ідентифікаційний номер 24954454)

до: Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліон", (вул. Тельмана, 1, м.Херсон, 73003, ідентифікаційний номер 24954454)

про визнання банкрутом

за участю учасників судового процесу:

від кредиторів:

ПАТ "Укрсоцбанк" - Луцишин Я.М., представник, довіреність, 02-03/1316 від 16.05.2018;

ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі - Шаповал Д.В., представник, довіреність № 152/9/21-22-10-05-04 від 21.05.2018р.;

ОСОБА_4 - не прибув;

ОСОБА_5 - не прибув;

ОСОБА_6 - не прибув;

ОСОБА_7- не прибув;

ОСОБА_8 - не прибув;

ОСОБА_9- не прибув;

від заявника ТОВ "Ліон" - не прибув;

від боржника: ліквідатор Бас Р.О.;

ліквідатор: арбітражний керуючий Бас Р.О.

Ухвалою господарського суду від 27.10.2017 порушено провадження у справі про банкрутство боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліон", у порядку ст.95 Закону України про банкрутство.

Постановою господарського суду від 10.11.2017 боржника визнано банкрутом і відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Бас Р.О., якого зобов'язано здійснити ліквідаційну процедуру і подати до суду звіт і ліквідаційний баланс банкрута.

Ухвалою господарського суду від 01.02.2018 затверджено реєстр вимог кредиторів.

31.01.2019 на виконання вимог постанови суду та ухвали суду від 12.12.2018, за результатами проведеної роботи від ліквідатора банкрута Бас Р.О. до господарського суду надійшов звіт про виконану в ході ліквідаційної процедури роботу та клопотання про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу підприємства.

Зазначені клопотання та звіт були предметом розгляду у судовому засіданні 31.01.2019.

В судовому засіданні заслухано звіт ліквідатора та розглянуто ліквідаційний баланс боржника. Ліквідатор просить затвердити звіт і ліквідаційний баланс, провадження у справі закрити.

Представник кредитора роботу ліквідатора вважає задовільною, проти затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу боржника не заперечує.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши присутніх в судовому засіданні ліквідатора банкрута , представників кредиторів, суд -

в с т а н о в и в:

Згідно ст. 4-1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

За приписами ч. 1 ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Статтею 9 вказаного Закону визначено, що справи про банкрутство розглядаються господарським судом за правилами, передбаченими Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Постановою Господарського суду Херсонської області від 10.11.2017 боржника визнано банкрутом, введено ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором арбітражного керуючого Бас Р.О., якого зобов'язано здійснити ліквідацію банкрута і подати до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.

Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Виходячи із положень ст.ст. 41, 44, 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідаційна процедура направлена на здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів, шляхом продажу майна банкрута.

Згідно ч. ч. 1, 5 ст. 45 Закону про банкрутство, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

На виконання вимог постанови господарського суду від 10.11.2017 ліквідатором виконано вимоги, передбачені розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та за результатами проведеної роботи, відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", подано на розгляд та затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліон".

Як слідує зі звіту, ліквідатором було вжито заходів щодо проведення ліквідаційної процедури банкрута з урахуванням вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

За період з 10 листопада 2017 року по 31 січня 2019 року ліквідатором ТОВ Ліон , у відповідності до ст. 41 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом здійснено наступні повноваження:

Ліквідатором ТОВ Ліон були внесені відомості шляхом подання через он-лайн систему електронної звітності арбітражних керуючих відомостей, передбачених Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом за формами та у порядку, визначеними Міністерством юстиції України у відповідності до Положення Про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство №3018/5 від 15 вересня 2011 року з урахуванням змін, внесених Наказом Міністерства юстиції України №441/5 від 27 березня 2015 року Про затвердження змін до Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство ;

Ліквідатором ТОВ Ліон 20 грудня 2017 року згідно акта приймання-передачі було передано бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатку та нерухоме майно, належне банкруту, копія акта залучена до матеріалів справи);

Ліквідатором банкрута винесено накази №08-01/2017 Про початок виконання обов'язків керівника ТОВ Ліон (24954454) , №08-02/2017 Про скасування довіреностей ТОВ Ліон (24954454) , №08-03/2017 Про проведення інвентаризації ТОВ Ліон (24954454) , що підтверджено копіями доданими до матеріалів справи);

Ліквідатором банкрута винесено накази № 08-01/2017 Про початок виконання обов'язків керівника ТОВ Ліон (24954454) , №08-02/2017 Про скасування довіреностей ТОВ Ліон (24954454) , №08-03/2017 Про проведення інвентаризації ТОВ Ліон (24954454) ;

Ліквідатором ТОВ Ліон проведено фінансовий аналіз банкрута. За висновками проведеного аналізу фінансово-господарської діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю Ліон встановлені ознаки його стійкої неплатоспроможності.

В результаті проведеного аналізу основних фінансово-економічних показників господарської діяльності ТОВ Ліон за період з 01.01.2015 по 01.01.2017, встановлені наступні їх значення:

1. Необоротні активи зменшилися на 43,5 %, тобто на суму 4778,5 тис. грн. і складають - 6199,9 тис. грн.

2. Оборотні активи становлять 30,2 % активу балансу - 2 678,5 тис. грн.

3. Власний капітал зменшився за рахунок понесених чистих збитків та нульового доходу - 212,5 тис. грн., який складає:

- статутний капітал - 6 000,0 тис. грн.

- непокритий збиток - 4 409,2 тис. грн.

- неоплачений капітал - 1 378,3 тис. грн.

4. Дебіторська заборгованість зменшилась на 34,3 % і складає - 1 866,6 тис. грн.

5. Показники рентабельності мають від'ємні значення.

6. Ухвалами Господарського суду Херсонської області від 01.02.2018 та 27.03.2018 затверджено реєстр вимог кредиторів на загальну суму - 12 130 347,82 грн.

Для проведення оцінки змін фінансового стану підприємства було розраховано (додаток 11 та додаток 12) показники стійкості, ліквідності, прибутковості та рентабельності, а також баланс ліквідності, які свідчать про негативні зміни в діяльності підприємства в порівнянні з минулими періодами.

Проведений аналіз ознак приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства не виявив.

В даному випадку задоволення вимог кредиторів по даній справі можливе тільки за рахунок продажу наявних активів підприємства-боржника.

Ліквідатором банкрута винесено накази №08-01/2017 Про початок виконання обов'язків керівника ТОВ Ліон (24954454) , №08-02/2017 Про скасування довіреностей ТОВ Ліон (24954454) , №08-03/2017 Про проведення інвентаризації ТОВ Ліон (24954454) .

Ліквідатором банкрута винесено накази №08-01/2017 Про початок виконання обов'язків керівника ТОВ Ліон (24954454) , №08-02/2017 Про скасування довіреностей ТОВ Ліон (24954454) , №08-03/2017 Про проведення інвентаризації ТОВ Ліон (24954454) .

З метою виявлення майна та активів боржника розпорядником майна було направлено ряд відповідних запитів про отримання інформації, зокрема:

направлено ряд інформаційних запитів до реєструючих органів, зокрема:

- Херсонська ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області;

- Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Херсонській області;

- Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у

Херсонській області;

- Херсонський міський центр зайнятості;

- Херсонське об'єднане управління Пенсійного фонду України Херсонської

області;

- УДВС Головного територіального управління юстиції у Херсонській області;

- Регіональний сервісний центр МВС України у Херсонській області;

- Головне управління Держпраці у Херсонській області;

- Херсонська митниця ДФС;

- Головне управління статистики у Херсонській області;

- Голова ліквідаційної комісії ТОВ Ліон ОСОБА_4;

- Засновник ТОВ Ліон ОСОБА_12;

- Керівник ТОВ Ліон ОСОБА_7

Згідно проведеної інвентаризації виявлене майно було включено до ліквідаційної маси та реалізовано в рамках справи про банкрутство.

В ході виконання повноважень ліквідатором не було інвентаризовано дебіторської заборгованості банкрута, про що складено відповідний інвентаризаційний опис.

Відтак у ліквідатора ТОВ Ліон відсутні достатні підстави для звернення до третіх осіб із вимогами щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості.

В ході виконання повноважень ліквідатора ТОВ Ліон не було здобуто інформації стосовно найманих працівників банкрута та заборгованості по заробітній платі.

В ході виконання повноважень ліквідатора ТОВ Ліон не було здобуто інформації стосовно найманих працівників банкрута, а заборгованість по заробітній платі у сумі 27 610,72 грн. - погашена у повному обсязі.

Ліквідатором банкрута розглянуто кредиторські вимоги:

1.Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі;

2.ПАТ Укрсоцбанк ;

3.ОСОБА_4.;

4.ОСОБА_5.;

5.ОСОБА_6.;

6.ОСОБА_7.;

7.ОСОБА_8.;

8.ОСОБА_9.

В ході виконання повноважень ліквідатора ТОВ Ліон не було здобуто інформації стосовно укладення банкрутом правочинів (договорів) котрі необхідно визнавати недійсними.

В ході виконання повноважень ліквідатора ТОВ Ліон не було здобуто інформації стосовно наявності майна, належного банкруту у третіх осіб.

Згідно проведеної інвентаризації виявлене майно було включено до ліквідаційної маси та реалізовано в рамках справи про банкрутство.

Отримано відомості із Держаного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта, витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна.

В рамках справи про банкрутство 29 січня 2018 року ліквідатором банкрута винесено наказ №1-к/18 про затвердження Положення про порядок та умови проведення конкурсу з визначення організатора аукціону з продажу майна банкрута.

22 лютого 2018 року ліквідатором банкрута винесено наказ №2-к/18 про результати проведення конкурсу на визначення організатора аукціону з продажу майна ТОВ Ліон , переможцем визнано Південно-Західну універсальну товарну біржу.

11 жовтня 2018 року було проведено аукціон з продажу майна (цілісного майнового комплексу) банкрута, ТОВ Ліон ;

Задоволено вимоги кредиторів:

визнаних боржникомвизнаних господарським судом, ухвалою господарського судуПогашених Вимоги І черги 3 200, 00 грн.. 3 200, 00 грн. 3 200, 00 грн. Вимоги II черги 8 321,02 грн. 8 321,02 грн. 8 321,02 грн. Вимоги III черги 26 340,62 грн. 26 340,62 грн. 26 340,62 грн. Вимоги IV черги відсутнівідсутні Вимоги V черги відсутнівідсутні Вимоги VI 8 397 986, 38 грн. 8 397 986, 38 грн. 17 544,35 грн.

черги Позачергово відсутнівідсутні Окремо внесені заставні 3 666 889,08 3 666 889,08 277 317,03 грн. Окремо внесені заробітна плата 27 610,72 грн. 27 610,72 грн. 27 610,72 грн. Усього 12 130 347,82 грн. 12 130 347,82 грн. 360 333,74 грн. Таким чином, в рамках справи про банкрутство ТОВ Ліон виконані усі необхідні умови процедури ліквідації, проведена інвентаризація, реалізовано майно банкрута, погашено вимоги першої, другої, третьої та частково шостої черги, частково погашено вимоги заставного кредитора, вимоги по виплаті заробітної плати погашено у повному обсязі.

Таким чином вимоги кредиторів у справі АТ Укрсоцбанк , Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (6 черга) ОСОБА_7 (6 черга); ОСОБА_8 (6 черга); ОСОБА_9 (6 черга) до ст. 45 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

За приписами ст. 42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку. Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси.

Як слідує з матеріалів справи, 31.01.2018 відбулось засідання комітету кредиторів ТОВ "Ліон", на якому було заслухано ліквідатора зі звітом про проведену в ході ліквідаційної процедури роботу. За результатами погоджено звіт.

Присутня в судовому засіданні представник кредитора Херсонської ОДПІ зазначила, що ліквідатором в повному обсязі виконано заходи ліквідаційної процедури, у зв'язку з чим вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс боржника і припинити провадження у справі.

Розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, в судовому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість, правомірність та повноту дій ліквідатора, а також, достовірність змісту ліквідаційного балансу.

Згідно ч. 2 ст. 46 вказаного Закону, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Заслухавши ліквідатора банкрута та представника ініціюючого кредитора, дослідивши та оцінивши матеріали звіту, суд вважає, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 41-45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.

Відповідно до ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" до повноважень ліквідатора відноситься формування ліквідаційної маси, пред'явлення до третіх осіб вимог щодо повернення дебіторської заборгованості банкрута, вжиття заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом.

Письмовий звіт ліквідатора та поданий ним ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вжиття ним заходів по виявленню кредиторів та активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або його ліквідацію та припинення провадження у справі.

Відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Господарський суд може винести ухвалу про ліквідацію юридичної особи, що звільнилася від боргів, лише у разі, якщо залишок її майнових активів менший, ніж вимагається для продовження нею господарської діяльності згідно із законодавством.

У відповідності з ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

У частині 7 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Відповідно до ч.6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Згідно ч. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

В процесі ліквідаційної процедури заяв від інших кредиторів до суду та ліквідатору ТОВ " Ліон" не надходило.

Скарг на дії ліквідатора ТОВ "Ліон" арбітражного керуючого Бас Р.О. за час його роботи до господарського суду не надходило.

В судовому засіданні представники кредиторів роботу ліквідатора визнали задовільною, проти затвердження звіту і ліквідаційного балансу не заперечує.

За таких обставин, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора по справі №923/941/17 та ліквідаційний баланс банкрута - ТОВ "Ліон" та закрити провадження у справі.

Відповідно до ст.31 п.5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними.

Згідно п.6 ст.31 цього Закону, вимоги не задоволені за відсутністю майна, вважаються погашеними.

За таких обставин, звіт та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, юридична особа банкрута ліквідації і виключенню з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.

У зв'язку з затвердженням звіту та ліквідаційного балансу провадження у справі закривається.

На підставі викладеного, керуючись ч. 5 ст. 45, ст. 46, п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 234 ГПК України, суд

п о с т а н о в и в :

1.Звіт ліквідатора - арбітражного керуючого Бас Р.О. у справі №923/941/17 про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліон" (код ЄДРПОУ 24954454, 73003, м. Херсон, вул. Тельмана,1) банкрутом затвердити.

2.Звіт ліквідатора - арбітражного керуючого Бас Р.О. у справі №923/941/17 про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення відшкодування витрат за період з 01.11.2017 по 31.01.2019 затвердити.

3.Ліквідаційний баланс банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліон" (код ЄДРПОУ 24954454, 73003, м. Херсон, вул. Тельмана,1) затвердити.

4. Юридичну особу банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліон" (код ЄДРПОУ №24954454, 73003, м. Херсон, вул. Тельмана,1), ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

5.Вимоги кредиторів, незадоволені за відсутністю майна банкрута, вважати погашеними.

6.Відповідно до п. 4 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

7.Ліквідатору повідомити Державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури.

8. Припинити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліон".

9. Провадження у справі №923/941/17- закрити.

10. Ліквідатору арбітражному керуючому Бас Р.О відповідно до п. 7 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", виконувати свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліон" (код ЄДРПОУ 24954454, 73003, м.Херсон, вул. Тельмана,1).

11. Копію ухвали надіслати: кредитору, ліквідатору, Державному реєстратору, Державному органу з питань банкрутства, Головному управлінню статистики в Херсонській області.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена відповідно до ст.ст. 255, 256 ГПК України.

Повний текст ухвали оформлено і підписано 04.02.2019

Суддя Л.М. Немченко

Дата ухвалення рішення30.01.2019
Оприлюднено04.02.2019

Судовий реєстр по справі —923/941/17

Ухвала від 30.01.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 25.12.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 11.12.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 04.11.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 24.10.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 18.07.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 12.07.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 21.06.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 09.05.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 12.04.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні