Рішення
від 29.01.2019 по справі 200/12021/18-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 січня 2019 р. Справа№200/12021/18-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Смагар С.В. за участю секретаря судового засідання Горічевої С.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Сістемтехнотрейд (код ЄДРПОУ 41588054, 84105, Донецька область, м. Слов'янськ, вул. Центральна, 63)

до 1) Головного управління ДФС України у Донецькій області (код ЄДРПОУ 39406028, 87526, Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130 Таганрозької дивізії, 114), 2) Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197, 04053, м. Київ, Львівська площа, 8)

про визнання незаконним рішення від 26 червня 2018 року № 94, визнання протиправними та скасування рішення від 11 липня 2018 року № 836872/41588054, № 836870/41588054, № 836871/41588054, № 836873/41588054, зобов'язання вчинити певні дії

за участю представників:

від позивача: Малушко Г.Ю. - за ордером

від відповідача: Пономарьов А.О. - за дов.

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Сістемтехнотрейд звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС України у Донецькій області, Державної фіскальної служби України про визнання незаконним рішення (протокол) комісії ГУ ДФС у Донецькій області від 26 червня 2018 року за № 94 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю Сістемтехнотрейд таким, що відповідає підпунктом 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку та зобов'язати Головне управління ДФС у Донецькій області виключити з бази ризикових платників позивача в режимі Журнал ризикових платників податків розділу Робота Комісії регіонального рівня підсистеми Аналітична система ІТС Податковий блок , визнання протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Донецькій області від 11 липня 2018 року за № 836872/41588054, № 836870/41588054, № 836871/41588054, № 836873/41588054, зобов'язання Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 19 червня 2018 року № 7, від 20 червня 2018 року № 8, від 21 червня 2018 року № 9 та від 23 червня 2018 року № 11, що складена Товариство з обмеженою відповідальністю Сістемтехнотрейд датою її фактичного отримання.

21 листопада 2018 року суд прийняв до розгляду позовну заяву, відкрив провадження в адміністративній справі № 200/12021/18-а за правилами спрощеного позовного провадження. Ухвалою від 11 грудня 2018 року суд задовольнив клопотання представників відповідачів про розгляд справи за правилами загального позовного провадження, постановив про розгляд справи за правилами загального позовного провадження, замінив засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням та призначив підготовче засідання на 26 грудня 2018 року, під час якого було оголошено перерву до 14 січня 2019 року. Під час судового засідання 14 січня 2019 року судом було оголошено перерву до 22 січня 2019 року, під час якого суд постановив усну ухвалу, якою закрив підготовче провадження по справі та призначив до судового розгляду по суті на 29 січня 2019 року. Під час судового засідання 29 січня 2019 року судом було проголошено вступну та резолютивні частини рішення.

Позивач в обґрунтування позовних вимог посилається на те, що на підставі статті 44 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України підприємством оформлено податкові накладні за касовим методом: від 19 червня 2018 року № 7 на суму ПДВ - 33333 грн. 33 коп.; від 20 червня 2018 року № 8 на суму ПДВ - 50000 грн.; від 21 червня 2018 року № 9 на суму ПДВ - 50000 грн.; від 23 червня 2018 року на суму ПДВ - 33333 грн. 33 коп. Вказані податкові накладні були надіслані ДФС України в електронному вигляді для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно з отриманими квитанціями від 2 липня 2018 року за № 1 ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК 19 червня 2018 року № 7, від 20 червня 2018 року № 8, від 21 червня 2018 року № 9 та від 23 червня 2018 року № 11 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 "Критеріїв ризиковості платника по датку". Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. . За результатом розгляду письмових пояснень та копій документів, що подані платником податків, комісією Головного управління ДФС у Донецькій області прийняті рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11 липня 2018 року № 836872/41588054 (щодо податкової накладної від 19 червня 2018 року № 9) - через ненадання платником податків копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування навантаження/розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі розрахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, від 11 липня 2018 року № 836870/41588054 (щодо податкової накладної від 20 червня 2018 року № 8) - з аналогічної причини. Документи, які не надано, не підкреслено, від 11 липня 2018 року № 836871/41588054 (щодо податкової накладної від 21 червня 2018 року № 9) - з аналогічної причини. Документи, які не надано, не підкреслено, від 11 липня 2018 року № 836873/41588054 (щодо податкової накладної від 23 червня 2018 року № 11) - з аналогічної причини. Документи, які не надано, не підкреслено. Крім того, комісією Головного управління ДФС у Донецькій області прийнято рішення про внесення, зокрема Позивача до переліку ризикових платників у зв'язку із наявною податковою інформацією, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. Вказане рішення оформлено протоколом від 26 червня 2018 року № 94. Належної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до підпункту 6 пункту 1 Листа Державної фіскальної служби України № 959/99-99-07-18 від 21 березня 2018 року протокольне рішення ГУ ДФС у Донецькій області від 26 червня 2018 року № 94 не містить. Вказане свідчить про те, що контролюючим органом реєстрацію податкових накладних зупинено з підстав, які не передбачені законодавством.

Перший відповідач проти позовних вимог заперечує в повному обсязі, зазначає, що позивач відповідає 2 критеріям ризиковості податків, визначених у листі ДФС України від 21 березня 2018 року № 959/99-99-07-18, а саме: дата реєстрація платником податку на додану вартість не перевищує 3 місяців з дати такої реєстрації (ТОВ Ситемтехнотрейд зареєстровано як платник ПДВ з 1 травня 2018 року, дата даних до реєстру 11 квітня 2018 року о 11:59:45); позивачем, як платником податку на прибуток не подано контролюючому фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам п.п.16.1.3 п.16.1 ст. 16 та п. 46.2 ст. 46 ПК України. Щодо визнання незаконним рішення від 26 червня 2018 року № 94 про віднесення позивача до категорії ризикових перший відповідач зазначив, що у позовній заяві позивач не навів доказів щодо існування реального негативного впливу на його права та, що відповідач своїм рішенням від 26 червня 2018 року № 94, порушив його права чи інтереси і що в нього виникло право на звернення до суду за їх захистом. Щодо визнання протиправними та скасування рішень від 11 липня 2018 року № 836872/41588054, № 836870/41588054, № 836871/41588054, № 836873/41588054 та зобов'язання ДФС України, зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 19 червня 2018 року № 7 від 20 червня 2018 року, № 8 від 21 червня 2018 року, № 9 та від 23 червня 2018 року № 11 датою їх фактичного отримання, перший відповідач зазначив, що наданих підприємством документів недостатньо для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних.

Другий відповідач надав до суду відзив, в якому виклав аналогічні доводи, які й виклав перший відповідач у своєму відзиві.

Позивач до суду надав відповідь на відзиви відповідачів, в якій зазначив, що враховуючи аналіз норм та фактичні обставини справи, після отримання квитанцій № 1 позивачем як платником податків в порядку, встановленому законодавством, до контролюючого органу подані письмові пояснення щодо підтвердження інформації, зазначеної у кожній податковій накладній, і копії відповідних документів, які підтверджували реальність здійснення господарських операцій по податковим накладним.

При цьому підставою для прийняття комісією контролюючого органу оскаржених рішень про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних стало ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку (на пропозицію щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі). Форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначена Порядком зупинення реєстрації податкової накладної, розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року № 117 (додаток 2 до вказаного Порядку). Форма такого рішення передбачає, що в разі відмови в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано (з тих, що визначені вказаною формою рішення), мають бути підкреслені. В порушення наведених вимог законодавства оскаржені рішення містять лише загальний перелік документів, передбачений формою такого рішення (додаток 2 до вказаного Порядку), і підкреслення документів, які, на думку контролюючого органу, позивачем не надано, не містять. ДФС України у відзиві зазначає, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у п.14 цього Порядку, платник податку надав в електронній формі засобами електронного зв'язку . При цьому не надає документам жодного аналізу, а лише зазначає, що Враховуючи наведене, наданих підприємством документів недостатньо для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних від 19 червня 2018 року № 7, від 20 червня 2018 року № 8, від 21 червня 2018 року № 9 від 26 червня 2018 року № 11.Таким чином, причини відмови у реєстрації ПН/РК - ненадання платником податку копій первинних документів . Враховуючи викладене, відзив ДФС України не містить жодного факту правомірності дій та побудований виключно на припущеннях та домислах. У зв'язку з наведеним оскаржені рішення про відмову у реєстрації податкових накладних позивача в Єдиному реєстрі податкових накладних не можна вважати законними і обґрунтованими, у зв'язку з чим вони підлягають визнанню протиправними та скасуванню.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив.

Товариство з обмеженою відповідальністю Сістемтехнотрейд , зареєстроване як юридична особа, включене до ЄДРПОУ за номером 41588054, перебуває на податковому обліку у Слов'янській об'єднаній державній податковій інспекції Головного ДФС у Донецькій області.

Судом встановлено, що на підставі статті 44 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України позивачем оформлено податкові накладні за касовим методом, а саме від 19 червня 2018 року № 7 на суму ПДВ - 33333 грн. 33 коп., від 20 червня 2018 року № 8 на суму ПДВ - 50000 грн., від 21 червня 2018 року № 9 на суму ПДВ - 50000 грн., від 23 червня 2018 року № 11 на суму ПДВ - 33333 грн. 33 коп. Вказані податкові накладні були надіслані ДФС України в електронному вигляді для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На електрону адресу підприємства надійшли квитанції № 1 від 2 липня 2018 року про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, в яких зазначено наступне: "Документ доставлено до ДФС України, документ прийнято, реєстрація зупинена. Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .

На пропозицію контролюючого органу позивачем було надано пояснення і копії документів, якими підтверджується реальність здійснення господарських операцій по поданим податковим накладним, а саме договір про постачання вугілля від 30 березня 2018 року за № 20/08к-18, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 1, виписка по особовим рахункам з 1 червня 2018 року по 20 червня 2018 року, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 2, ЖД № 49889561 від 24 травня 2018 року на 127,7 тон прибуття на станцію Ямницу від 6 червня 2018 року, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 3, ЖД № 49889553 від 24 травня 2018 року на 125,8 тон прибуття на станцію Ямницу від 6 червня 2018 року, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 4, посвідчення якості вугілля № 316 від 24 травня 2018 року, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 5, акт навантаження № 53 від 15 червня 2018 року (послуги по навантаженню СПД ОСОБА_3), направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 6, договір від 29 грудня 2017 року № ДОН/кмц-17212-прибут про надання послуг ПАТ Українська залізниця з прийманням, відправленням, перевезенням та переробкою вантайсів, а саме: транспортно-експедиційне обслуговування, навантажувально-розвантажувальні роботи, надання площі майданчика у тимчасове користування для виконання вантажних операцій та розміщення вантажу, перевезення вантажів автотранспортом, а також послуги по технології, ремонту вантажних механізмів по станції Покровськ, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 7, видаткова накладна від 6 червня 2018 року № 2 на відвантаження ПрАТ Івано-Франківськцемент 253,5 тон вугілля, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 8, зведений акт № 100618 від 10 червня 2018 року щодо відвантаження вугільної продукції за договором від 30 березня 2018 року за № 20/08к-18, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 9, рахунок на оплату вугільної продукції від 10 червня 2018 року № 2, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 10, акт виконаних робіт № 87 за договором від 29 грудня 2017 року № ДОН/кмц-17212-прибут, складений 31 травня 2018 року, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 11, акт виконаних робіт № 105 за договором від 29 грудня 2017 року № ДОН/кмц-17212-прибут, складений 30 червня 2018 року, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 12, акт вантажовідправника від 29 червня 2018 року № 42, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 13, договір від 20 квітня 2018 року № 200418 з надання послуг СПД ОСОБА_3 з автотранспортного перевезення вантажів та навантаження вантажів, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 14, договір від 16 квітня 2018 року № 160418-усл про надання ПП Інфо-Дон послуг з відвантаження вугільної продукції, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 15, таблиця документообігу між ТОВ СТТ та ПрАТ Івано-Франківськцемент , направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 16, акт вантажовідправника від 28 лютого 2018 року № 28, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 17, зведений акт № 020518 від 2 травня 2018 року щодо відвантаження вугільної продукції за договором від 30 березня 2018 року за № 20/08к-18, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 18, зведений акт № 110618 від 11 червня 2018 року щодо відвантаження вугільної продукції за договором від 30 березня 2018 року за № 20/08к-18, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 19, зведений акт № 160618 від 16 червня 2018 року щодо відвантаження вугільної продукції за договором від 30 березня 2018 року за № 20/08к-18, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 20, видаткова накладна від 2 травня 2018 року № 1 на відвантаження ПрАТ Івано-Франківськцемент 276 тон вугілля, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 21, видаткова накладна від 10 червня 2018 року № 3 на відвантаження ПрАТ Івано-Франківськцемент 267,7 тон вугілля, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 22, видаткова накладна від 11 червня 2018 року № 4 на відвантаження ПрАТ Івано-Франківськцемент 449,2 тон вугілля, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 23, видаткова накладна від 16 червня 2018 року № 5 на відвантаження ПрАТ Івано-Франківськцемент 64 тон вугілля, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 24, ЖД № 49392343 від 22 квітня 2018 року на 68 тон прибуття на станцію Ямницу від 1 травня 2018 року, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 25, ЖД накладні, посвідчення якості вугілля, виписка по особовим рахункам за 19 червня 2018 року, направлення підтверджується документом довільної форми від 9 липня 2018 року № 37.

За результатом розгляду зазначених письмових пояснень та копій документів, що були подані підприємством, комісією Головного управління ДФС у Донецькій області прийняті рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: від 11 липня 2018 року за № 836872/41588054, № 836870/41588054, № 836871/41588054, № 836873/41588054, з підстав ненадання платником податків копій документів, а саме розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків, документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

30 серпня 2018 року позивачем до першого відповідача був направлений лист № 300818 щодо повідомлення про підстави віднесення підприємства до ризикових платників податку та надання копій протоколу засідання комісії.

За результатами розгляду листа позивача від 30 серпня 2018 року, перший відповідач 13 вересня 2018 року за вихідним № 39688/10/05-99-07-04 направив позивачу лист, в якому зазначив, що на теперішній час, за результатами розгляду Комісією підприємство внесено до переліку ризиковості за критеріям наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником .

Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд зазначає, що підпунктами "а", "б" пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, встановлено, що об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження. Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Таким чином, реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є обов'язком постачальника товарів чи послуг. Цьому обов'язку кореспондує обов'язок центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, прийняти та зареєструвати надану платником податку-продавцем податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (далі - Порядок № 117) встановлено порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

Пунктом 10 Порядку № 117 визначено критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. Критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій перераховані у листі Державної фіскальної служби України від 21 березня 2018 року № 959/99-99-07-18. Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН зупиняється при наявності ознак ризиковості здійсненої господарської операції та ризиковості платника податку.

Відповідно до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН передбачено автоматизований моніторинг відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків. Податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак: 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно значення показників Б та Р, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: Б>0,03, Р

Дата ухвалення рішення29.01.2019
Оприлюднено06.02.2019
Номер документу79631316
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання незаконним рішення від 26 червня 2018 року № 94, визнання протиправними та скасування рішення від 11 липня 2018 року № 836872/41588054, № 836870/41588054, № 836871/41588054, № 836873/41588054, зобов'язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —200/12021/18-а

Ухвала від 24.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 24.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 16.04.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Постанова від 16.04.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 02.04.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 02.04.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 14.03.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 27.02.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Рішення від 29.01.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Смагар С.В.

Ухвала від 11.12.2018

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Смагар С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні