Рішення
від 11.12.2018 по справі 0840/3462/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

11 грудня 2018 року Справа № 0840/3462/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Стрельнікової Н.В.,

за участю секретаря судового засідання Фесик А.В..,

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідачів - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Пром-Ком»

до відповідача 1 Державної фіскальної служби України

відповідача 2 Головного управління ДФС у Запорізькій області

про скасування рішень та зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Пром-Ком» (далі - позивач) звернувся до Запорізького окружного адміністративного суду із позовом до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач), в якому позивач просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №840067/38967749 від 13.07.2018 та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну від 04.06.2018 №2 датою її фактичного отримання 15.06.2018;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №843089/38967749 від 16.07.2018 та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну від 08.06.2018 №4 датою її фактичного отримання 18.06.2018;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №844549/38967749 від 17.07.2018 та зобов'язати ДФС України зареєструвати податкову накладну від 14.06.2018 №5 датою її фактичного отримання 26.06.2018.

Ухвалою суду від 27.08.2018 було відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження та призначено перше судове засідання на 25.09.2018.

25.09.2018 за клопотанням представників сторін призначено справу до розгляду за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 23.10.2018.

Ухвалою від 23.10.2018 було задоволено клопотання представника відповідача та залучено до участі у справі в якості другого відповідача - Головне управління ДФС у Запорізькій області, у зв'язку з чим підготовче засідання було відкладено на 19.11.2018.

19.11.2018 було продовжено підготовче провадження на тридцять днів та відкладено підготовче засідання на 11.12.2018.

11.12.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті у цей же день.

У судовому засіданні 11.12.2018, на підставі ст.243 КАС України, судом проголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Відповідно до ст. 229 КАС України, у судовому засіданні здійснювалось повне фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів, а саме: звукозаписуючого пристрою "Акорд".

Представник позивача у судовому засіданні підтримав заявлені позовні вимоги з підстав, зазначених у позовній заяві. Зокрема зазначив, що позивач намагався зареєструвати податкові накладні №2 від 04.06.2018, №4 від 08.06.2018, №5 від14.06.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), однак, позивачем отримано квитанції про зупинення реєстрації виписаної ним та направленої на реєстрацію податкової накладної на підставі пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України. Як зазначено в квитанції, податкова накладна відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку, та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН. 12.07.2018, 13.07.2018 та 16.07.2018 позивачем були надані письмові пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійснення операції по податковим накладним. Проте, рішеннями від 13.07.2017 №840067/38967749, від 16.07.2018 №843089/38967749, від 17.07.2017 №844549/38967749 відмовлено в реєстрації податкових накладних №2 від 04.06.2018, №4 від 08.06.2018, №5 від 14.06.2018. Як зазначено в документі, дані рішення прийняті через ненадання платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі, рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. Позивач з прийнятими рішеннями не погоджується, вважає їх помилковими, прийнятими відповідачем безпідставно і необґрунтовано, за відсутності об'єктивного розгляду наданих документів та пояснень, такими, що порушують його права, як платника податку на додану вартість. Просить задовольнити позовні вимоги.

Представник відповідачів заперечив проти задоволення позовних вимог з підстав, зазначених у відзиві на адміністративний позов (вх. №37137 від 19.11.2018). Зокрема зазначив, що причинами відмови у реєстрації податкової накладної є ненадання платником податків копій документів детальних та конкретних роз'яснень стосовно господарських операцій позивача. Вважає, що рішення комісії ДФС є таким, що не може бути скасовано, так як їх було прийнято в межах діючого законодавства, а тому дії комісії є правомірними. Просить відмовити у задоволенні позову.

Розглянувши матеріали та з'ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Пром-Ком» зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, є платником податку на додану вартість. Одним з профільних видів діяльності підприємства є виробництво та поставка корундокарбідкремнієвих мас.

В рамках вказаного напрямку підприємством укладено договір поставки №09/08-1 ккс від 09.08.2017 (а.с. 54-57), згідно якого ТОВ «Бізнес-Пром-Ком» (постачальник) постачає та передає у власність ТОВ ВОСТОК РЕСУРС (покупець) вогнетривну продукцію.

За додатковою угодою №1 від 28.12.2017 до договору поставки №09/08-1 ккс від 09.08.2017 строк дії договору був подовжений до 31.12.2018. Предмет постачання визначається в Специфікаціях. На період дії договору в 2018 році сторони погодили Специфікацію №1 від 09.08.2017 та Специфікацію №2 від 02.04.2018, в яких визначили ціну продукції на умовах FСА ст. Запоріжжя - вантажне або автотранспортом покупця на умовах FСА - склад постачальника в м. Запоріжжі (в редакції Інкотермс-2010), а також пакування, умови оплати та хімічний склад продукції. Податкові накладні були оформлені за результатами фактичного здійснення трьох поставок (відвантаження зі складу постачальника), які підтверджуються складеними у встановленому порядку первинними бухгалтерськими документами:

- поставка від 04.06.2018: рахунок-фактура №СФ-0000028 від 04.06.2018, видаткова накладна №РН-0000028 від 04.06.2018, товарно-транспортна накладна №04/06 від 04.06.2018, сертифікат якості №ККК-ЛМ/ВР/18 від 04.06.2018, довіреність №29/05-1 від 29.05.2018, докази оплати - платіжне доручення N9600 від 14.06.2018, остаточна калькуляція вартості виробництва продукції №КА-0000038 від 04.06.2018

- поставка від 08.06.2018: рахунок - фактура №СФ-0000030 від 08.06.2018., видаткова накладна №РН-0000030 від 08.06.2018, товарно-транспортна накладна №08/06 від 08.06.2018, сертифікат якості №ККК-СМ/ВР/11 від 08.06.2018, довіреність №29/05-1 від 29.05.2018,

- лист ТОВ ВОСТОК РЕСУРС від 18.06.2018 вих. №18/06-4, протокол випробувань (аналізу) проб №128 від 12.06.2018, лист ТОВ БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ від 18.06.2018р. вих. 244-06-18, розрахунок сухої ваги від 18.06.2018, докази оплати - платіжне доручення N2624 від 04.07.2018р., платіжне доручення №633 від 10.07.2018, остаточна калькуляція вартості виробництва продукції №КА-0000039 від 06.06.2018. остаточна калькуляція вартості виробництва продукції №КА-0000041 від 08.06.2018;

- поставка від 14.06.2018: рахунок - фактура №СФ-0000032 від 14.06.2018 видаткова накладна №РН-0000032 від 14.06.2018, товарно-транспортна накладна №14/06 від 14.06.2018,сертифікат якості №ККК-ЛМ/ВР/20 від 14.06.2018, довіреність №29/05-1 від 29.05.2018, докази оплати - платіжне доручення №195 від 23.07.2018, остаточна калькуляція вартості виробництва продукції №КА-0000042 від 14.06.2018.

Для забезпечення ведення господарської діяльності, ТОВ БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ має необхідний пакет зареєстрованих технічних умов, власні та орендовані виробничі фонди та майданчики, постачальників, підрядні організації та найманих працівників, що підтверджується документами:

- Технічні Умови УКНД 75.160.10 (Зміни 7 ТУ У 24.1-33327590-005:2007 ОСОБА_3), затверджені Директором ТОВ БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ 05.03.2018 р., перевірені ДП ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ Мінекономрозвитку України та внесені до бази даних Технічних Умов України USM 089;

- договір оренди №01/17-А від 03.01.2017 р., укладеного між ТОВ ЗАПОРІЖСІЛЬБУДКОМПЛЕКТ (орендодавець) та ТОВ БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ (орендар) щодо оренди промислового майданчика та складських приміщень по вул. Архангельській, 1-А в м. Запоріжжі, в т.ч. приміщень №№1-10 загальною площею 717 кв. м, промислового майданчику площею 1780 кв.м, вантажного майданчику 1152 кв.м.; акт приймання-передачі об'єкта оренди від 03.01.2017 р.; акт №72 від 30.06.2018 р., докази оплати орендної плати за період січень-червень 2018, зареєстрована податкова накладна за червень 2018р. N91 від 01.06.2018р.

- нотаріально посвідчений договір найму (оренди) транспортного засобу від 09.02.2017 р., укладений між гр. ОСОБА_4 (наймодавець) та ТОВ БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ (наймач), щодо оренди навантажувача - модель Т-156, 1989 року випуску, держаний номерний знак Т 08431 АР, свідоцтво про реєстрацію технологічного ТЗ серії АР №07614, виданим ГУ Держпраці у Запорізькій області від 30.01.2017 р.; акт прийому-передачі об'єкта найма (оренди) від 09.02.2017 р.; акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №ОУ-0000002 від 30.06.2018р., докази оплати орендних платежів за другий квартал 2018р. - видатковий касовий ордер від 11.07.2018р.;

- договір №02/01-П на виконання навантажувально-розвантажувальних робіт від 01.04.2014, укладений між ТОВ ЗАПОРІЖСІЛЬБУДКОМПЛЕКТ (підрядник) та ТОВ БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ (замовник), щодо виконання навантажувально-розвантажувальних робіт матеріалів замовника на/з залізничного та автомобільного транспорту за допомогою козлового крану; додаткова угода №01 від 31.12.2014р., додаткова угода N902 від 20.01.2015 р., додаткова угода №03 від 31.12.2015 р., додаткова угода №04 від 29.02.2016 р., додаткова угода №5 від 21.12.2016 р., додаткова угода №6 від 29.12.2017 р.; акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №81 від 30.06.2018р., докази оплати - платіжне доручення №309 від 03.07.2018р., зареєстрована податкова накладна за червень 2018р. №12 від 30.06.2018 - додаються);

- щодо поставки продукції 04.06.2018, то сировина для її виробництва була придбана у ТОВ САФІНА (код ЄДРПОУ 41521508), транспортування сировини здійснювалось на умовах ЕХW перевізником ТОВ ЗЕЛМЕРА (код ЄДРПОУ 41953846) за замовленням ТОВ БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ . Документи, що підтверджують дану операцію: договір поставки №П05182 від 21.05.2018, укладений між ТОВ САФІНА (постачальник) та ТОВ БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ (покупець), щодо постачання сировини корундокремнієвих матеріалів згідно Специфікації №2 з терміном постачання в червні 2018р., видаткова накладна №НФ-0000042 від 01.06.2018, рахунок-фактура №НФ-0000042 від 01.06.2018, товарно-транспортна накладна №01/06/18 від 01.06.2018, сертифікат якості №П05182-5 та №П05182-6 від 01.06.2018, зареєстрована податкова накладна №42 від 01.06.2018, докази оплати вартості сировини - платіжне доручення №310 від 05.07.2018, рахунок - фактура ТОВ ЗЕЛМЕРА №НФ-0000013 від 01.06.2018., акт №НФ-0000013 від 01.06.2018, здачі-прийняття робіт (надання послуг), зареєстрована податкова накладна №13 від 01.06.2018р., докази оплати - платіжне доручення №299 від 14.06.2018р. - додаються);

- щодо поставки продукції 08.06.2018, то сировина для її виробництва була придбана у ТОВ САФІНА (код ЄДРПОУ 41521508), транспортування сировини здійснювалось на умовах ЕХW перевізником ТОВ ЗЕЛМЕРА (код ЄДРПОУ 41953846) за замовленням ТОВ БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ . Документи, що підтверджують дану операцію: договір поставки №П05182 від 21.05.2018, укладений між ТОВ САФІНА (постачальник) та ТОВ БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ (покупець), щодо постачання сировини корундокремнієвих матеріалів згідно Специфікації N92 з терміном постачання в червні 2018р., видаткова накладна №НФ-0000044 від 06.06.2018р., рахунок-фактура №НФ-0000044 від 06.06.2018р., товарно-транспортна накладна №06/06/18 від 06.06.2018р., сертифікат якості №П05182-7 та №П05182-8 від 06.06.2018р., зареєстрована податкова накладна №44 від 06.06.2018р., докази оплати вартості сировини - платіжне доручення №310 від 05.07.2018р., рахунок - фактура ТОВ ЗЕЛМЕРА №НФ-0000015 від 06.06.2018р., акт №НФ-0000015 від 06.06.2018р. здачі-прийняття робіт (надання послуг), зареєстрована податкова накладна №15 від 06.06.2018р., докази оплати - платіжне доручення №299 від 14.06.2018р. - додаються).

- щодо поставки продукції 14.06.2018, то сировина для її виробництва була придбана у ТОВ ПРОВНЕЛ (код ЄДРПОУ 41956454), транспортування сировини здійснювалось на умовах ЕХW перевізником ТОВ ЗЕЛМЕРА (код ЄДРПОУ 41953846) за замовленням ТОВ БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ . Документи, що підтверджують дану операцію, а саме: договір поставки №П06181 від 08.06.2018, укладений між ТОВ ПРОВНЕЛ (постачальник) та ТОВ БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ (покупець), щодо постачання сировини корундокремнієвих матеріалів згідно Специфікації №1 з терміном постачання в червні 2018, видаткова накладна №НФ-0000007 від 12.06.2018, рахунок-фактура №НФ-0000007 від 12.06.2018, товарно-транспортна накладна N97 від 12.06.2018, сертифікат якості №7 від 12.06.2018, зареєстрована податкова накладна №7 від 12.06.2018, докази оплати вартості сировини - платіжне доручення №305 від 26.06.2018, рахунок - фактура ТОВ ЗЕЛМЕРА №НФ-0000085 від 12.06.2018, акт №НФ-0000085 від 12.06.2018 здачі-прийняття робіт (надання послуг), зареєстрована податкова накладна №85 від 12.06.2018, докази оплати - платіжне доручення №304 від 26.06.2018, штатний розклад ТОВ БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ , форма 1-ДФ за 2 квартал 2018 р.

Отже, за результатами господарської операції з ТОВ ВОСТОК РЕСУРС згідно договору поставки №09/08-1 ккс від 09.08.2017 позивачем складені податкові накладні №2 від 04.06.2018 , №4 від 08.06.2018, №5 від14.06.2018, які направлені в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.15,17,19).

Позивачем отримані квитанції від 15.06.2018, від 18.06.2018, від 26.06.2018 (а.с. 16,18,20) про зупинення реєстрації виписаних ним та направлених на реєстрацію податкових накладних від 04.06.2018, від 08.06.2018, від 14.06.2018. Як зазначено в квитанціях, податкова накладна відповідає вимогам підпункту 1.6 пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку, та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.

12.07.2018, 13.07.2018, та 16.07.2018 позивачем було направлено відповідачу ОСОБА_5 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено, а також надані копії документів па підтвердження господарської операції та пояснення (а.с. 21-29).

Проте, рішеннями комісії від 13.07.2017 №840067/38967749, від 16.07.2018 №843089/38967749, від 17.07.2017 №844549/38967749 відмовлено в реєстрації податкових накладних від 04.06.2018, від 08.06.2018, від 14.06.2018. Як зазначено в документі, дане рішення прийняте через ненадання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі, рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (а.с. 30, 32, 34).

За результатом розгляду скарг позивача на прийняті рішення, комісією залишено скарги без задоволення, а відмову у реєстрації податкових накладних без змін.

Позивач з прийнятими рішеннями комісії від 13.07.2017 №840067/38967749, від 16.07.2018 №843089/38967749, від 17.07.2017 №844549/38967749 про відмову в реєстрації не погоджується, вважає їх помилковим, прийнятими відповідачем безпідставно і необґрунтовано, за відсутності об'єктивного розгляду наданих документів та пояснень, таким, що порушує його права, як платника податку на додану вартість. У зв'язку з чим звернувся до суду за захистом своїх прав.

Всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, дослідивши надані позивачем та відповідачем докази, суд приходить до наступних висновків.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з приписів ч.2 ст.2 КАС України, відповідно до яких у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють: чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії): безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч.1 ст.2 КАС завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Частиною 2 ст. 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.

Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України, щодо покращення інвестиційного клімату в Україні" від 21 грудня 2016 року №1797- VIII внесені зміни та доповнення до Податкового кодексу України та запроваджено новий механізм електронного адміністрування податку на додану вартість за умов проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів митного та податкового контролю.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

У даному випадку датою виникнення податкових зобов'язань є дата здійснення поставки товару.

У відповідності до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

У разі якщо реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена в порядку, визначеному в пункті 201.16 цієї статті, реєстрація таких податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у підпункті 201.16.4 пункту 201.16 цієї статті.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Відповідно до пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з положеннями пункту 20.2 статті 20 Податкового кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

За приписами пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Згідно з підпунктом 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

З аналізу даних норм законодавства вбачається, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Згідно з положеннями підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (підпункт 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України).

Зазначена комісія приймає рішення про: - реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; - відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Слід зазначити, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Як вбачається з матеріалів справи, реєстрація податкових накладних №2 від 04.06.2018, №4 від 08.06.2018, №5 від14.06.2018 була зупинена у зв'язку з їх відповідністю, як зазначено контролюючим органом, пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку.

У Листі Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 "Критерії ризиковості платника податку", зокрема, зазначено: "1.Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: … 1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб'єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України; наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. Головні управління ДФС в областях, м.Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Ризиковість платника податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення. …".

Таким чином, фіскальний орган був зобов'язаний у Квитанції чітко вказати не тільки на конкретний вид критерію, який встановлений пп.1.6 п.1 Критеріїв №959, а і на відповідне рішення, відповідно до якого позивача внесено до переліку ризикових платників.

Належної мотивації підстав та причин віднесення ТОВ "Бізнес-Пром-Ком" до ризикових платників податків відповідно до пп.1.6 п.1 Листа Державної фіскальної служби України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018 Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 13.07.2017 №840067/38967749, від 16.07.2018 №843089/38967749, від 17.07.2017 №844549/38967749 - не містять.

У п.18 - п.21 "Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", затвердженому 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117, передбачено: "18. Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. 19. Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). 20. Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. 21. Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства".

Згідно з п.2 "Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації", затвердженого 13.06.2017 наказом Міністерства фінансів України №566, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №752/30620 (надалі - "Порядок роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації"), комісія є постійно діючим колегіальним органом при ДФС, що діє в межах повноважень, визначених пунктом 201.16 статті 201 розділу V Податкового кодексу України та постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року №190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації".

Як зазначено у п.18 "Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації", Комісія може перевірити подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отриманні з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, в тому числі електронні, одержані від інших платників податків, засобів масової інформації тощо).

Аналогічні вимоги містить і п.21 "Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації", затвердженому 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117 (надалі - "Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації"): "Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні)".

Відповідачем не надано до суду доказів додержання вимог п.21 "Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації", п.18 "Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації", результатів проведених звірок/перевірок інформаційних джерел та наданих позивачем документів.

Згідно з п.19 "Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації" протокол засідання Комісії повинен містити перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядались на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті Комісією рішення.

У п.17 "Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації", зокрема, зазначено: "… Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення. Протокол підписується головою комісії контролюючого органу (у разі його відсутності - заступником), заступником голови комісії, секретарем комісії та членами комісії, які брали участь у засіданні. Забезпечення обліку матеріалів роботи комісії контролюючого органу покладається на секретаря такої комісії. …"

Відповідачем не надано до суду копію протоколу засідання Комісії під час прийняття Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №840067/38967749 від 13.07.2017, №843089/38967749 від 16.07.2018, №844549/38967749 від 17.07.2017, матеріалів роботи комісії тощо.

Відтак, відповідачем документально не доведено додержання процедури розгляду матеріалів.

В обґрунтування позовних вимог позивачем надано до суду первіинні документи на підтвердження правомірності складання податкових накладаних №2 від 04.06.2018, №4 від 08.06.2018, №5 від14.06.2018.

Натомість у рішеннях про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №840067/38967749 від 13.07.2017, №843089/38967749 від 16.07.2018, №844549/38967749 від 17.07.2017 підставою відмови у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначено: "Прийнято рішення про: відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних…". Підставою даного рішення зазначено неподання платником податку копій документів, проте, з даного рішення не можливо встановити, які саме документи не подано.

Тому суд зазначає, що відповідач по справі, обмежився лише загальною оцінкою наданих позивачем документів, не встановивши конкретно, які з них складені з порушенням законодавства, як зазначено у спірних рішеннях, і в чому саме полягають ці порушення.

Як з'ясовано судом і не заперечується сторонами до ОСОБА_5 позивачем додано документи на підтвердження операції згідно податкових накладних №2 від 04.06.2018, №4 від 08.06.2018, №5 від 14.06.2018.

Суд вважає, що контролюючий орган не може вимагати від позивача того, що не регламентовано нормою права.

Як свідчать матеріали справи, позивачем надано письмові пояснення, додані документи, на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, до якої застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України.

Не можуть бути прийняті судом до уваги доводи відповідачів у відзиві про факт ненадання позивачем певного переліку документів, оскільки по-перше про відстуність таких документів не зазначено у спірному рішенні, а по-друге, позивачем при наданні пояснень були надані всі документи, які фіксують факт здійснення господарської операції, крім того, відповідачами не надано суду доказів нереєстрації постачальником позивача відповідної податкової накладної.

Контролюючим органом не висувалась вимога щодо надання позивачем конкретних документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, позивачем, на думку суду, надано документи первинної податкової та бухгалтерської звітності по взаємовідносинах з ТОВ "ВОСТОК РЕСУРС", які свідчать про реальність здійснених господарських операції та вказують на наявність у позивача ділової мети, визначення якої наведено у пп.14.1.231 п.14.1 ст.14 ПК України, як причина, яка може бути наявна лише за умови, що платник податків має намір одержати економічний ефект у результаті господарської діяльності.

Відповідачами не надано до суду доказів подання платником податку контролюючому органу копій документів, які складені з порушенням законодавства.

З урахуванням приписів ч.2 ст.2 КАС України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що Рішення №840067/38967749 від 13.07.2017, №843089/38967749 від 16.07.2018, №844549/38967749 від 17.07.2017 про відмову реєстрації податкових накладних від №2 від 04.06.2018, №4 від 08.06.2018, №5 від14.06.2018 прийняті Комісією ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, не обґрунтовано, без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не розсудливо, а отже є неправомірним, тому підлягає скасуванню.

Щодо позовних вимог про реєстрацію податкової накладної, слід зазначити, що відповідно до підпункту 201.16.4. пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, відповідно до пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі - Порядок №1246) податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку №1246).

Відтак, оскільки рішення Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області від про відмову у реєстрації податкових накладних підлягають скасуванню то, відповідно, з урахуванням положень підпункту 201.16.4 пункту 201.16 статті 201, пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, пункту 19, пункту 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 №1246, суд приходить до висновку про задоволення позову в частині зобов'язання ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від №2 від 04.06.2018, №4 від 08.06.2018, №5 від14.06.2018 датою її фактичного отримання ДФС.

Частиною 1 ст.77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч.2 ст.77 КАС України).

За таких обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про те, що вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8-10, 14, 90, 139, 143, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №840067/38967749 від 13.07.2018 та зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну від 04.06.2018 №2 датою її фактичного отримання - 15.06.2018.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №843089/38967749 від 16.07.2018 та зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну від 08.06.2018 №4 датою її фактичного отримання - 18.06.2018.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №844549/38967749 від 17.07.2018 та зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну від 14.06.2018 №5 датою її фактичного отримання - 26.06.2018.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8, код ЄДРПОУ 39292197) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ" (69035, АДРЕСА_1, ЄДРПОУ 38967749) судовий збір у розмірі 2643 (дві тисячі шістсот сорок три) грн. 00 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр. Соборний, буд.166, код ЄДРПОУ 39396146) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "БІЗНЕС-ПРОМ-КОМ" (69035, АДРЕСА_1, ЄДРПОУ 38967749) судовий збір у розмірі 2643 (дві тисячі шістсот сорок три) грн. 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили у порядку та строки, передбачені ст. 255 КАС України та може бути оскаржене у порядку та строки, передбачені ст.ст. 293, 295, 296 та 297 КАС України.

Повний текст рішення складено 21.12.2018.

Суддя Н.В. Стрельнікова

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.12.2018
Оприлюднено06.02.2019
Номер документу79631521
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0840/3462/18

Ухвала від 12.09.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 02.07.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 29.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Ухвала від 06.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Сафронова С.В.

Рішення від 11.12.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Рішення від 11.12.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 23.10.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 25.09.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

Ухвала від 27.08.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Стрельнікова Наталя Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні