Постанова
від 05.02.2019 по справі 521/20793/18
МАЛИНОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа №521/20793/18

Номер провадження 3/521/436/19

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 лютого 2019 року Малиновський районний суд міста ОСОБА_1 у складі:

головуючого судді - Непоради О.М.,

за участю секретаря - Дорич А.А.,

представника Одеської

митниці ДФС - ОСОБА_1,

адвоката - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті ОСОБА_1 справу, що надійшла з Одеської митниці ДФС за протоколом складеним відносно громадянина України ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, працюючого директором ТОВ Софі-груп (ЄДРПОУ 42109552), який мешкає за адресою: АДРЕСА_1, про порушення митних правил, передбаченого ст. 472 МК України, -

ВСТАНОВИВ:

До Малиновського районного суду м. Одеси надійшли протоколи №3451/50000/18 №3452/50000/18 від 01.11.2018 року про порушення митних правил з відповідними матеріалами, у відношенні гр. ОСОБА_3 за ознаками скоєння правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України.

З протоколу про порушення митних правил №3451/50000/18 вбачається, що 18.09.2018 між ТОВ Софі-груп (код ЄДРПОУ 42109552) та фірмою Iksang Trading Со (Корея) було укладено контракт №18/09 щодо поставки Корею товарів.

В рамках вищевказаного контракту в зону діяльності Одеської митниці вантажному автомобілі у контейнері SEGU5234280 надійшов товар піддони дерев'яні у розібраному стані

04.10.2018 директором ТОВ Софі-груп ОСОБА_3 до Одеської митниці ДФС була подана митна декларація типу ЕК 10 АА (далі МД) за номером UA401010/2018/34156.

В якості підстави для експортного переміщення товарів через митний кордон України та їх подальшого митного оформлення органу доходів і зборів України ОСОБА_3 були надані: контракт №18/09 від 18.09.2018, інвойс №2 від 04.10.2018 та інші товаросупровідні і комерційні документи.

Відповідно до інформації, зазначеної у МД № UA401010/2018/34156 та товаросупровідних документах встановлено, що продавцем та відправником товару є ТОВ Софі-груп (21018, Україна, АДРЕСА_2), а покупцем та одержувачем є компанія Iksang Trading Со (Корея).

Відповідно граф МД № UA401010/2018/34156 було заявлено товар піддон плоский, дерев'яний в розібраному вигляді з хвойних порід деревини. Всі комплекти піддонів запаковані в пачки, 40 пачек, розмірами 1100x1100мм. Всього: 800 піддонів в розібраному вигляді. Торгівельна марка: нема даних. Виробник: нема даних. Країна виробництва UA. Вага брутто 23860 кг. код товару УКТ ЗЕД визначено та заявлено НОМЕР_1.

Загальна вартість товару - 5080 доларів США.

25.10.2018 на підставі вичерпаного переліку підстав, за наявності яких можливо проводитись огляд (переогляд) товарів, транспортних засобів комерційного призначення органами доходів і зборів України, затвердженого Постановою КМУ від 23.05.2012 № 467, в порядку передбаченому Наказом Мінфіну України від 12.12.2012 №1316 Про затвердження порядку проведення огляду та переогляду товарів, траснпортних засобів комерційного призначення посадовими особами Одеської митниці згідно Рішення про здійснення переогляду Одеської митниці ДФС було проведено переогляд товарів, які знаходились в контейнері SEGU5234280 в ході якого встановлено, що у зазначеному контейнері замість заявленого у МД та товаросупровідних документах товару фактично переміщується інший товар, а саме: пиломатеріали соснові обрізні розпиляні уздовж, необтесані, нешліфовані: дошка розміром 30*70*1100мм, 14*85* 1100мм Технологічні пази, отвори, а також нумерація і маркування на товарі відсутня . Згідно акту зважування від 27.10.2018 №304016 вага товару складе 25190 кг.

Тобто опис та кількість товару повністю не відповідає заявленому у МД №UА401010/2018/34156 від 04.10.2018.

Таким чином, на думку митного органу, директором ТОВ Софі-груп ОСОБА_3 не виконано вимоги Митного кодексу України в частині декларування товарів у митній декларації №UA401010/2018/34156 від 04.10.2018, а саме не заявлено точних та достовірних відомостей про наявність, найменування, кількість у контейнері SEGU5234280 товару, який підлягає обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України, чим вчинено порушення митних правил, передбачене ст. 472 МК України.

На підставі вищевказаних обставин, у відношенні гр. ОСОБА_3 було складено протокол про порушення митних правил №3451/50000/18, передбаченого ст. 472 МК України.

З протоколу про порушення митних правил №3452/50000/18 вбачається, що 18.09.2018 між ТОВ Софі-груп (код ЄДРПОУ 42109552) та фірмою Iksang Trading Со (Корея) було укладено контракт №18/09 щодо поставки Корею товарів.

В рамках вищевказаного контракту в зону діяльності Одеської митниці вантажному автомобілі у контейнері FSCU8041330 надійшов товар піддони дерев'яні у розібраному стані

04.10.2018 директором ТОВ Софі-груп ОСОБА_3 до Одеської митниці ДФС була подана митна декларація типу ЕК 10 АА (далі МД) за номером UA401010/2018/34133.

В якості підстави для експортного переміщення товарів через митний кордон України та їх подальшого митного оформлення органу доходів і зборів України ОСОБА_3 були надані: контракт №18/09 від 18.09.2018, інвойс №3 від 04.10.2018 та інші товаросупровідні і комерційні документи.

Відповідно до інформації, зазначеної у МД № UA401010/2018/34133 та товаросупровідних документах встановлено, що продавцем та відправником товару є ТОВ Софі-груп (21018, Україна, АДРЕСА_2), а покупцем та одержувачем є компанія Iksang Trading Со (Корея).

Відповідно граф МД № UA401010/2018/34133 було заявлено товар піддон плоский, дерев'яний в розібраному вигляді з хвойних порід деревини. Всі комплекти піддонів запаковані в пачки, 40 пачек, розмірами 1100x1100мм. Всього: 800 піддонів в розібраному вигляді. Торгівельна марка: нема даних. Виробник: нема даних. Країна виробництва UA. Вага брутто 23860 кг. код товару УКТ ЗЕД визначено та заявлено НОМЕР_1.

Загальна вартість товару - 5080 доларів США.

25.10.2018 на підставі вичерпаного переліку підстав, за наявності яких можливо проводитись огляд (переогляд) товарів, транспортних засобів комерційного призначення органами доходів і зборів України, затвердженого Постановою КМУ від 23.05.2012 № 467, в порядку передбаченому Наказом Мінфіну України від 12.12.2012 №1316 Про затвердження порядку проведення огляду та переогляду товарів, траснпортних засобів комерційного призначення посадовими особами Одеської митниці згідно Рішення про здійснення переогляду Одеської митниці ДФС було проведено переогляд товарів, які знаходились в контейнері TRLU7521369 в ході якого встановлено, що у зазначеному контейнері замість заявленого у МД та товаросупровідних документах товару фактично переміщується інший товар, а саме: пиломатеріали соснові обрізні розпиляні уздовж, необтесані, нешліфовані: дошка розміром 30*70*1100мм, 14*85* 1100мм Технологічні пази, отвори, а також нумерація і маркування на товарі відсутня . Згідно акту зважування від 27.10.2018 №304015 вага товару складе 23290 кг.

Тобто опис та кількість товару повністю не відповідає заявленому у МД №UА401010/2018/34133 від 04.10.2018.

Таким чином, на думку митного органу, директором ТОВ Софі-груп ОСОБА_3 не виконано вимоги Митного кодексу України в частині декларування товарів у митній декларації №UA401010/2018/34133 від 04.10.2018, а саме не заявлено точних та достовірних відомостей про наявність, найменування, кількість у контейнері FSCU8041330 товару, який підлягає обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України, чим вчинено порушення митних правил, передбачене ст. 472 МК України.

На підставі вищевказаних обставин, у відношенні гр. ОСОБА_3 було складено протокол про порушення митних правил №3452/50000/18, передбаченого ст. 472 МК України.

У судовому засіданні гр. ОСОБА_3 участі не приймав, однак приймав участь його представник, який надав пояснення, відповідно до яких просив провадження по справі закрити у зв'язку з відсутністю складу адміністративного правопорушення.

Представник митниці у судовому засіданні вважав, що особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, винна у вчиненні адміністративного правопорушення, її вина підтверджується зібраними у справі доказами, і тому необхідно притягнути її до адміністративної відповідальності за ст. 472 МК України та застосувати до неї стягнення відповідно до санкції вказаної статті.

Дослідивши матеріали справи, вислухавши думку учасників процесу, суд не знаходить достатніх підстав для визнання особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, винною у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України, за кваліфікуючими ознаками: недекларування товарів, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних відомостей про товари, які підлягають обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України, у зв'язку з відсутністю в діях особи складу адміністративного правопорушення, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що 18.09.2018 року між ТОВ Софі-груп (код ЄДРПОУ 42109552) та фірмою Iksang Trading Со (Корея) було укладено контракт №18/09 щодо поставки Корею товарів.

В рамках вищевказаного контракту в зону діяльності Одеської митниці на вантажних автомобілях у контейнерах FSCU8041330 та SEGU5234280 надійшов товар піддони дерев'яні у розібраному стані за митними деклараціями типу ЕК 10 АА (далі МД) за номерами UA401010/2018/34133, UA401010/2018/34154 які 04.10.2018 року директором ТОВ Софі-груп ОСОБА_3 були подані та зареєстровані у Одеській митниці ДФС.

В якості підстави для експортного переміщення товарів через митний кордон України та їх подальшого митного оформлення органу доходів і зборів України гр. ОСОБА_3 були надані: контракт №18/09 від 18.09.2018, інвойс №3 від 04.10.2018 та інші товаросупровідні і комерційні документи та контракт №18/09 від 18.09.2018, інвойс №2 від 04.10.2018 та інші товаросупровідні і комерційні документи

Відповідно до інформації, зазначеної у МД № UA401010/2018/34154, № UA401010/2018/34133 та товаросупровідних документах встановлено, що продавцем та відправником товару є ТОВ Софі-груп (21018, Україна, АДРЕСА_2), а покупцем та одержувачем є компанія Iksang Trading Со (Корея).

Відповідно граф МД № UA401010/2018/34154 та № UA401010/2018/34133 було заявлено товар піддон плоский, дерев'яний в розібраному вигляді з хвойних порід деревини. Всі комплекти піддонів запаковані в пачки, 40 пачек, розмірами 1100x1100мм. Всього: 800 піддонів в розібраному вигляді. Торгівельна марка: нема даних. Виробник: нема даних. Країна виробництва UA. Вага брутто 23860 кг. код товару УКТ ЗЕД визначено та заявлено НОМЕР_1.

Відповідно до ч. 1 ст. 257 МК України, декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії або їх електронні (скановані) копії, засвідчені електронним цифровим підписом декларанта або уповноваженої ним особи.

Частина 6 статті 264 МК України передбачає, що митна декларація приймається для митного оформлення, якщо вона подана за встановленою формою, підписана особою, яка її подала, і перевіркою цієї декларації встановлено, що вона містить всі необхідні відомості і до неї додано всі документи, визначені цим Кодексом. Факт прийняття митної декларації засвідчується посадовою особою органу доходів і зборів, яка її прийняла, шляхом проставлення на ній відбитка відповідного митного забезпечення та інших відміток (номера декларації, дати та часу її прийняття тощо), у тому числі з використанням інформаційних технологій.

У відповідності до вимог ст.ст. 245, 280 КУпАП, суддя зобов'язаний повно та всебічно з'ясувати усі обставини справи, зокрема, чи мало місце адміністративне правопорушення, чи винна особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, наявність обставин, що пом'якшують та обтяжують відповідальність, а також інші обставини, що мають суттєве значення для правильного її вирішення при цьому, встановити істину по справі необхідно з аналізу наявних доказів, які відповідно чинного законодавства, представляють собою будь які фактичні дані, які підтверджують або спростовують ті чи інші обставини і мають суттєве значення для правильного вирішення справи по суті.

Відповідно до ч. 6 Постанови Пленуму Верховного суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03 червня 2005 року №8, підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів.

Відповідно до матеріалів адміністративної справи, на думку митного органу, порушення особи полягало в порушенні процедури декларування та недекларування за встановлено формою, передбаченою ст. 257 МК України, точних відомостей про наявність та кількість товару, що підлягає обов'язковому декларуванню.

Однак, митним органом не надано жодних доказів на підтвердження вини особи.

Так, відповідно до пояснень представника особи встановлено, що ТОВ Софі-груп звернулося до Вінницької торгово промислової палати з метою підготовки експертного висновку з метою визначення коду згідно з УКТ ЗЕД на піддон плаский, дерев'яний в розібраному вигляді, з хвойних порід деревини.

За результатами вказаного звернення було отримано експертний висновок №В-564 від 19.10.2018 року на підставі характеристик товару, його функціонального призначення, показань до використання за документами, наданими замовником експертизи, згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД), викладеної у редакції ЗУ про митний тариф України за №584-VII від 19.09.2013 року, з урахуванням Пояснень до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, піддон плаский, деревяний, в розібраному вигляді, з хвойних поряд деревини, в зібраному стані являє собою вирід розмірами 1100 мм * 1100 мм, в якого середній (поперечний) шар піддону кріпиться рейками до верхнього і нижнього шару піддону поперек (перпендикулярно), а нижній шар піддона складається з рейок, які кріпляться перпендикулярно до внутрішнього шару піддону і паралельно до верхнього, відноситься до наступного коду за УКТ ЗЕД:

- 4415 20 20 00 ящики, коробки, пакувальні корзини, барабани та аналогічна тара з деревини; дерев'яні барабани (котушки) для кабелів; піддони, піддони з бортами та інші дерев'яні завантажувальні щити; обичайки дерев'яні.

Вказаний експертний висновок був наданий до матеріалів справи та досліджений у судовому засіданні.

Під час проведення митного огляду було виявлено дошку розміром 30*70*1100 мм та 14*85*1100 мм. Тобто, це є складовими частинами заявленого піддону в розібраному вигляді.

Відповідно до ч. 1 ст. 67 МК України, українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.

Згідно із ст. 69 МК України, товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД. Органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД. На вимогу посадової особи органу доходів і зборів декларант або уповноважена ним особа зобов'язані надати усі наявні відомості, необхідні для підтвердження заявлених ними кодів товарів, поданих до митного оформлення, а також зразки таких товарів та/або техніко-технологічну документацію на них. У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари. Під складним випадком класифікації товару розуміється випадок, коли у процесі контролю правильності заявленого декларантом або уповноваженою ним особою коду товару виникають суперечності щодо тлумачення положень УКТ ЗЕД, вирішення яких потребує додаткової інформації, спеціальних знань, проведення досліджень тощо. Штрафи та інші санкції за несплату митних платежів та за інші порушення, виявлені у зв'язку з неправильною класифікацією товарів, застосовуються органами доходів і зборів виключно у разі, якщо прийняте органом доходів і зборів рішення про класифікацію цих товарів у складному випадку було прийнято на підставі поданих заявником недостовірних документів, наданої ним недостовірної інформації та/або внаслідок ненадання заявником всієї наявної у нього інформації, необхідної для прийняття зазначеного рішення, що суттєво вплинуло на характер цього рішення. Рішення органів доходів і зборів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов'язковими. Такі рішення оприлюднюються у встановленому законодавством порядку. У разі незгоди з рішенням органу доходів і зборів щодо класифікації товару декларант або уповноважена ним особа має право оскаржити це рішення до органу вищого рівня відповідно до глави 4 цього Кодексу або до суду. Висновки інших органів, установ та організацій щодо визначення кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД при митному оформленні мають інформаційний або довідковий характер.

Згідно із ч. 4 ст. 3 МК України, у разі якщо норми законів України чи інших нормативно-правових актів з питань державної митної справи допускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків підприємств і громадян, які переміщують товари, транспортні засоби комерційного призначення через митний кордон України або здійснюють операції з товарами, що перебувають під митним контролем, чи прав та обов'язків посадових осіб органів доходів і зборів, внаслідок чого є можливість прийняття рішення як на користь таких підприємств та громадян, так і на користь органу доходів і зборів, рішення повинно прийматися на користь зазначених підприємств і громадян.

Так, матеріалами справи встановлено, що вказане в митній декларації та товарно-супровідних документах найменування товару повністю відповідає дійсності. Жодні інші документи на товар відсутні і митницею до уваги не брались. За змістом протоколу документи не є підробленими чи одержаними незаконним шляхом, оскільки дії за такими ознаками в провину гр. ОСОБА_3 не ставляться.

Правильне визначення коду товару з огляду на експертний висновок потребувало додаткової інформації, спеціальних знань, проведення досліджень тощо і дає підстави для висновку про складний випадок класифікації. Передбачених ч. 4 ст. 69 МК України ознак в діях гр. ОСОБА_3 не встановлено, що виключає висновок про незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей про товари. Рішення ж щодо класифікації товарів в порядку, передбаченому ч.ч. 5, 7 ст. 69 МК України, Одеська митниця не приймала.

Таким чином, аналізуючи матеріали справи, а також надані докази, суд приходить до висновку, що декларантом було обрано правильний код УКТ ЗЕД, оскільки товар, виявлений під час огляду повністю відповідає заявленим у митній декларації, а митним органом не надано доказів про зворотне.

Крім цього, слід вказати, що диспозицією ст. 472 МК України передбачено, що відповідальність настає через недекларування товарів, що переміщуються через митний кордон України, тобто не заявлення за встановленою формою точних та достовірних даних про товар. Тобто, відповідальність може наступати лише у випадку, коли особі відомі усі необхідні реквізити товару, що підтверджуються відповідними документами, однак особа їх не декларує за встановленою формою.

Отже, основним безпосереднім об'єктом правопорушення за даною нормою закону є встановлений порядок переміщення товарів та ТЗ через митний кордон України, а об'єктивною стороною є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, активна поведінка (вчинок) особи.

Суб'єктивна сторона передбачає наявність умислу чи необережності, тобто винний у скоєнні правопорушення чітко розуміє та усвідомлює, чи може та повинен передбачати обставини і характер незаконного недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Як вбачається з пояснень гр. ОСОБА_3, які надані при складанні протоколу про ПМП, визначення коду УКТ ЗЕД та декларування товару за цим кодом було здійснено ним, відповідно до вимог та повністю відповідають дійсності, а тому ці обставини підтверджують відсутність прямого умислу на приховування даних про товар від митних органів або зазначення неправильних відомостей про товар.

Тому судом встановлена відсутність умислу і необережності в діях гр. ОСОБА_3, що є відсутністю суб'єктивної сторони правопорушення і свідчить про відсутність в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України.

Також, суд зазначає, що відсутні сумніви стосовно правильності експертного висновку №В-564 від 19.10.2018 року, оскільки він підписаний експертом та має печатку юридичної особи, які несуть відповідальність відповідно до закону у разі зазначення неправдивих відомостей.

Посилання митного органу на те, що експорт лісоматеріалів за кодом УКТ ЗЕД 440710 законодавством України встановлені заходи нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності у вигляді надання сертифікату про походження лісоматеріалів та вилучений товар необхідно було класифікувати саме за цим кодом, не знайшли свого підтвердження у судовому засіданні.

Так, твердження митного органу, що гр. ОСОБА_3 намагався здійснити експорт лісоматеріалів під виглядом піддонів в розібраному стані, є голослівними та не підтверджуються жодним доказом, оскільки якщо брати до уваги думку митниці з цього питання, то треба вважати, що будь які вироби з дерева (меблі або інше) є експортом лісоматеріалів. Крім того, митницею не було надано чіткої класифікації щодо лісоматеріалів, відносно яких встановлені заходи нетарифного регулювання, тобто не вказано якого вони мають бути розміру, класу, типу, з яких порід деревини та інше.

Таким чином, без роз'яснення вказаних аспектів, будь які вироби з дерева (в тому числі піддони) можна віднести до лісоматеріалів з кодом УКТ ЗЕД 440710, а тому це є хибним твердженням митниці без надання відповідних доказів, отже не може бути застосовано в даному випадку.

Тому суд, аналізуючи вищевикладені обставини та керуючись конституційним принципом презумпції невинуватості, встановленими в ст. 62 Конституції України - вина особи, яка притягається до відповідальності повинна бути доведена органом який склав протокол, а доводи вини повинні ґрунтуватися на доказах, об'єктивність яких не викликала б жодних сумнівів), вважає, що вина особи у скоєні адміністративного правопорушення не доведена, а тому провадження по справі підлягає закриттю у зв'язку з відсутністю у її діях складу адміністративного правопорушення.

Згідно ч. 2 ст. 528 МК України, у справі про порушення митних правил суд (суддя) виносить одну з постанов, передбачених частиною першою статті 527 цього Кодексу.

Згідно п. 3 ч. 1 ст. 527 МК України, у справі про порушення митних правил суд (суддя), що розглядає справу, виносить, зокрема, постанову про закриття провадження у справі.

Пунктом 1 ст. 247 КУпАП встановлено, що провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю за відсутності складу адміністративного правопорушення.

Згідно ст. 283 КУпАП України, постанова по справі повинна містити вирішення питання про вилучені речі і документи, отже, у зв'язку з закриттям провадження по справі, товар, вилучений згідно протоколу про порушення митних правил підлягає поверненню власнику або уповноваженій ним особі у встановленому законом порядку, після сплати всіх необхідних зборів, податків та платежів.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 62 Конституції України, ст.ст. 268, 460, 472, 527, 528, 529 МК України, ч.1 п.1 ст. 247, ст. ст. 283, 284 КУпАП, -

ПОСТАНОВИВ:

Провадження в справі про притягнення до адміністративної відповідальності гр. ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, - закрити, на підставі п. 1 ст. 247 КУпАП, за відсутністю складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України.

Товар, вилучений згідно протоколу про порушення митних правил, повернути власнику або уповноваженій ним особі у встановленому законом порядку, після сплати всіх необхідних зборів, податків та платежів.

Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або митним органом, який здійснював провадження у цій справі протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя

СудМалиновський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення05.02.2019
Оприлюднено07.02.2019
Номер документу79637874
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —521/20793/18

Постанова від 12.03.2019

Адмінправопорушення

Одеський апеляційний суд

Котелевський Р. І.

Постанова від 05.02.2019

Адмінправопорушення

Малиновський районний суд м.Одеси

Непорада О. М.

Постанова від 05.02.2019

Адмінправопорушення

Малиновський районний суд м.Одеси

Непорада О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні