Ухвала
від 22.01.2019 по справі 405/9181/18
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/9181/18

1-кс/405/4743/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"22" січня 2019 р. м. Кропивницький

слідчий суддяЛенінського районногосуду м.Кіровограда ОСОБА_1 ,секретар судовогозасідання ОСОБА_2 ,розглянувши укримінальному провадженні№ 32017120010000036 клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів,-

ВСТАНОВИВ:

В провадженні слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Кіровоградській області перебуває кримінальне провадження №32017120010000036 від 25.09.2017, за ч.1 ст.205 КК України відносно ОСОБА_3 , ОСОБА_4 щодо придбання та створення суб`єктів господарської діяльності (юридичних осіб) без наміру здійснювати господарську діяльність, за ч.5 ст.27, ч.3 ст.212 КК України відносно ОСОБА_3 , ОСОБА_4 щодо співучасті у вчиненні кримінального правопорушення пов`язаного з умисним ухиленням від сплати податків КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

В ході досудового розслідування встановлено, що мешканці м.Кропивницького ОСОБА_3 , 1972 р.н., ОСОБА_4 , 1976 р.н. та інші не встановлені особи з метою прикриття незаконної діяльності, що полягала у наданні реально діючим суб`єктам господарювання послуг по незаконному зменшенню податкових зобов`язань перед бюджетом, не маючи наміру здійснювати господарську діяльність, діючи умисно, протягом 2014-2017 років створили та придбали наступні суб`єкти господарської діяльності (юридичні особи): ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_1 ), ПП « ОСОБА_6 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_7 » (код НОМЕР_5 ) та використовуючи реквізити, печатки та банківські рахунки вищевказаних підприємств, шляхом документування безтоварних фінансово-господарських операцій надавали послуги щодо мінімізації податкових зобов`язань підприємствам реального сектору економіки Кіровоградської та інших областей України

Крім того, встановлено, що мешканці м.Кропивницького ОСОБА_3 , 1972 р.н., ОСОБА_4 , 1976 р.н. та інші не встановлені особи з метою прикриття незаконної діяльності, що полягала у наданні реально діючим суб`єктам господарювання послуг по незаконному зменшенню податкових зобов`язань перед бюджетом, не маючи наміру здійснювати господарську діяльність, діючи умисно, протягом 2014-2017 років створили та придбали наступні суб`єкти господарської діяльності (юридичні особи): ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_1 ), ПП « ОСОБА_6 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_7 » (код НОМЕР_5 ) та використовуючи реквізити, печатки та банківські рахунки вищевказаних підприємств, шляхом документування безтоварних фінансово-господарських операцій надавали послуги щодо мінімізації податкових зобов`язань підприємствам реального сектору економіки Кіровоградської та інших областей України, у т.ч. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_10 ) та іншим. Так, відображення вищезазначених безтоварних фінансово-господарських операцій дало можливість службовим особам КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_11 ): директору ОСОБА_8 , 1949 р.н., головному бухгалтеру ОСОБА_9 , 1964 р.н. за період 2014-2017, умисно ухилитись від сплати податків в особливо великих розмірах на загальну суму 4082013 грн.

Таким чином, суб`єкти господарювання з ознаками фіктивності: ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_1 ), ПП « ОСОБА_6 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_7 » (код НОМЕР_5 ) в період 2014-2017 років незаконно здійснювали формування податкового кредиту суб`єктам господарювання реального сектору економіки, в тому числі: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_10 ), КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_11 ).

В ході досудового розслідування в адресу КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » керуючись ст. 93 КПК України, направлено запит від 17.10.2017 за №7363/10/11-28-23-01-18 про надання копій документів по взаємовідносинам з ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_1 ), ПП « ОСОБА_6 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_7 » (код НОМЕР_5 ) в період 2014-2017 років.

30.10. 2017 до СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області надійшли документи які надало КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме копії податкових накладних, видаткових накладних та актів виконаних робіт з вищезазначеними товариствами, проте запитувані документи комунальним підприємством були надані не в повному обсязі.

13.02.2018 СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області, в порядку ст.93 КПК України, направлено повторний запит, про надання документів, за винятком тільки тих які були надані 30.10.2017.

20.02.2018 КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надало проміжну відповідь в якій зазначено, що у зв`язку з необхідністю оброблення великого об`єму документів, підготовка відповіді займе тривалий час, про виконання запиту СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області буде проінформовано. До 05.11.2018 СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області не отримано жодної відповіді з копіями документів від КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

05.11.2018 в адресу КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надано повторний запит в порядку ст. 93 КПК України про надання документів, за винятком тільки тих які були надані 30.10.2017.

23.11.2018 КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надало фінансово господарські документи по взаємовідносинах з ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_1 ), ПП « ОСОБА_6 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_7 » (код НОМЕР_5 ) в період 2014-2017 років, які вже надавалися КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » 30.10.2017.

17.12.2018 та 20.12.2018 оглянуто надані документи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 30.10.2017 та 23.11.2018.

Проведеним оглядом встановлено, що в переліку наданих документів в поряду ст. 93 КПК України КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по взаємовідносинах з ПП « ОСОБА_5 », ПП « ОСОБА_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПП « ОСОБА_11 » за період 2014-2017 років відсутні наступні документи:

договір від 01.07.2016 б/н укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір від 03.07.2015 №03-07 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір від 04.01.2016 №1 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір від 15.11.2014 №44 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_5 », ПП « ОСОБА_10 »;

договір від 17.10.2016 б/н укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір від 20.11.2014 №21 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ПП « ОСОБА_5 »;

договір від 20.11.2014 №22 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ПП « ОСОБА_5 »;

Договір купівлі-продажу від 03.07.2015 №03-07 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір купівлі-продажу від 28.05.2015 №1 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір купівлі-продажу від 31.03.2015 №1 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір купівлі-продажу від 31.07.2015 №03-07 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір купівлі-продажу від 31.07.2015 №31-7 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір куплі-продажу від 31.07.2015 №31-7 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір поставки від 01.06.2011 №10 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір поставки від 03.01.2011 №3 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_12 »;

договір поставки від 15.11.2014 №44 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_6 »;

договір поставки від 17.06.2015 №1-6 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір поставки від 20.11.2014 №21 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » , ПП « ОСОБА_5 » та ПП « ОСОБА_10 »;

договір поставки від 20.11.2014 №22 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ПП « ОСОБА_5 »;

договір поставки від 26.01.2015 №б/н укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір поставки від 27.02.2015 №1 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір про виконання робіт від 20.11.2014 №21 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_5 »;

Договір про виконання роботи від 20.11.2014 №21 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_5 »;

договір про виконання роботи від 07.07.2015 №7 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір про виконання роботи від 18.12.2015 №18-12 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір про надання послуг від 01.03.2015 №1 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

договір про надання послуг від 02.02.2015 №1п укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

основний договір від 15.11.2014 №44 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_10 »;

основний договір від 20.04.2016 №10 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_5 »;

основний договір від 15.11.2014 №44 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_10 »;

довіреність на отримання №100 від 01.12.2014 згідно видаткових накладних від 25.12.2014, 05.12.2014 та 04.12.2014 постачальник ПП « ОСОБА_13 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №100 від 23.11.2015 згідно видаткової накладної від 23.11.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №102 від 30.11.2015 згідно видаткової накладної від 30.11.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №104 від 30.11.2015 згідно видаткової накладної від 23.11.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №105 від 08.12.2015 згідно видаткової накладної від 08.12.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

Довіреність на отримання №11 від 22.01.2016 згідно видаткової накладної від 22.01.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №113 від 21.12.2015 згідно видаткової накладної від 21.12.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №14 від 19.01.2015 згідно видаткової накладної від 26.01.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №17 від 23.02.2015 згідно видаткової накладної від 27.02.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №19 від 23.02.2016 згідно видаткової накладної від 23.02.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №20 від 23.02.2016 згідно видаткової накладної від 23.02.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №22 від 23.03.2015 згідно видаткової накладної від 31.03.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №29 від 02.03.2016 згідно видаткової накладної від 02.03.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №3 від 08.01.2016 згідно видаткової накладної від 08.01.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №30 від 13.03.2016 згідно видаткових накладних від 14.03.2016 т 02.03.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №31 від 20.04.2015 згідно видаткової накладної від 28.04.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №38 від 25.05.2015 згідно видаткової накладної від 28.05.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність наотримання №4від 11.01.2016 згідно видаткової накладної від 11.01.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №43 від 23.03.2016 згідно видаткової накладної від 23.03.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

Довіреність на отримання №44 від 24.03.2016 згідно видаткової накладної від 24.03.2016 постачальник ПП « ОСОБА_10 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №45 від 30.03.2016 згідно видаткової накладної від 30.03.2016 постачальник ПП « ОСОБА_5 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №46 від 15.06.2015 згідно видаткових накладних від 19.06.2015-17.06.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

Довіреність на отримання №46 від 30.03.2016 згідно видаткової накладної від 30.03.2016 постачальник ПП « ОСОБА_10 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №47 від 31.03.2016 згідно видаткової накладної від 31.03.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №51 від 12.04.2016 згідно видаткової накладної від 12.04.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №52 від 20.04.2016 згідно видаткової накладної від 20.04.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №57 від 13.07.2015 згідно видаткової накладної від 15.07.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №58 від 28.07.2015 згідно видаткової накладної від 28.07.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №64 від 13.05.2016 згідно видаткової накладної від 13.05.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №65 від 16.05.2016 згідно видаткової накладної від 16.05.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №65 від 20.08.2015 згідно видаткової накладної від 20.09.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №66 від 16.05.2016 згідно видаткової накладної від 16.05.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №67 від 24.05.2016 згідно видаткової накладної від 24.05.2016 постачальник ПП « ОСОБА_10 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №68 від 27.05.2016 згідно видаткової накладної від 27.05.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №69 від 30.05.2016 згідно видаткової накладної від 30.05.2016 постачальник ПП « ОСОБА_10 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №7 від 18.01.2016 згідно видаткової накладної від 18.01.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №73 від 01.10.2014 згідно видаткових накладних від 02.10.2014, 09.10.2014, 23.10.2014 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №73 від 06.06.2016 згідно видаткової накладної від 06.06.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №74 від 01.10.2014 згідно видаткової накладної від 27.10.2014 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №75 від 01.10.2014 згідно видаткової накладної від 08.10.2014 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №75 від 10.06.2016 згідно видаткової накладної від 10.06.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №76 від 01.10.2014 згідно видаткової накладної від 07.10.2014 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №84 від 25.09.2015 згідно видаткової накладної від 25.09.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №89 від 01.10.2014 згідно видаткової накладної від 02.10.2014 постачальник ПП « ОСОБА_12 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №90 від 01.10.2014 згідно видаткової накладної від 02.10.2014 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №90 від 08.10.2015 згідно видаткової накладної від 08.10.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №91 від 09.10.2015 згідно видаткової накладної від 09.10.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №91 від 31.10.2014 згідно видаткової накладної від 31.10.2014 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №95 від 28.07.2016 згідно видаткових накладних від 28.07.2016 та 12.07.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №95 від 29.10.2015 згідно видаткової накладної від 29.10.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №99 від 12.07.2016 згідно видаткової накладної від 12.07.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

довіреність на отримання №99 від 19.11.2015 згідно видаткової накладної від 19.11.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Відсутні видаткові накладні та інші документів по податкових накладних:

Податкова накладна №10 від 19.09.2017 виписана ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

Податкова накладна №9 від 23.06.2017 виписана ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;

Податкова накладна №11 від 25.05.2017 виписана ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

Податкова накладна №4 від 17.12.2016 виписана ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

Також КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не надало товарно транспортних накладних де підтверджувалося б транспортування/перевезення товарів в адресу КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від ПП « ОСОБА_5 », ПП « ОСОБА_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПП « ОСОБА_11 » за період 2014-2017 років.

В ході оглядів встановлено, що КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не надало документи бухгалтерського обліку, в тому числі по рахункам № НОМЕР_12 , № НОМЕР_13 в розрізі постачальників, документи складського обліку (картки, журнали, в тому числі електронні), книги реєстрації в`їзду автотранспорту (копії відповідних фрагментів), а також транспортні перепустки на товар який приймався, якими підтверджується, проведення, документальне оформлення, відображення в обліках і звітності фінансово-господарських операцій пов`язаних із поставкою товарів (послуг), виконанням робіт.

Враховуючи вище викладене виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до речей та документів, які перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_11 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , щодо фінансово-господарських взаємовідносин з ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_1 ), ПП « ОСОБА_6 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_7 » (код НОМЕР_5 ) за період 2014-2017 років.

Слідчий на розгляд клопотання не з`явився, звернувся з заявою про розгляд справи без його участі, просив клопотання задовольнити повністю.

Представник КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » адвокат ОСОБА_14 на розгляд клопотання не з`явився, звернувся з заявою про розгляд клопотання без його участі, при цьому заперечив проти його задоволення, оскільки органом досудового розслідування не надано доказів фіктивності ПП « ОСОБА_5 », ПП « ОСОБА_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ПП « ОСОБА_7 », зокрема ревізії, актів перевірки, економічної експертизи, рішення судів про визнання вказаних підприємств фіктивними, що в свою чергу унеможливлює подальшу законну перевірку КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та тягне за собою втручання у їх законну підприємницьку діяльність. Крім того, вказані у клопотанні документи мали бути вилучені під час обшуків вказаних підприємств. Крім того, КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » співпрацює з ДФС та вже надало копії наявних у них документів по взаємовідносинам з вказаними підприємствами, а решту знищено у зв`язку із закінченням строків їх зберігання.

Дослідивши надані стороною кримінального провадження матеріали, слідчий суддя прийшов до таких висновків.

Статтею 159КПК Українивизначено,що тимчасовийдоступ доречей ідокументів полягаєу наданністороні кримінальногопровадження особою,у володінніякої знаходятьсятакі речіі документи,можливості ознайомитисяз ними,зробити їхкопії тавилучити їх(здійснитиїх виїмку).

Дослідивши матеріали клопотання, яке погоджене прокурором, слідчий суддя зазначає, що останнє подане у відповідності до ст.160 КПК України, речі та документи дійсно перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », та мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні. Відомості, що містяться в цих документах можуть використовуватися як докази, та є неможливим іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

При цьому не підлягає задоволенню клопотання в частині надання тимчасового доступу до книги реєстрації в`їзду автотранспорту (копії відповідних фрагментів), а також транспортні перепустки на товар який приймався, якими підтверджується, проведення, документальне оформлення, відображення в обліках і звітності фінансово-господарських операцій пов`язаних із поставкою товарів (послуг), виконанням робіт; документи з приводу надання та отримання фінансової допомоги, поворотних фінансових позик та інших фінансових операцій; інші документи, які підтверджують фінансово-господарські відносини підприємства з вище вказаним підприємством, оскільки останні не конкретизовано, що не відповідає вимогам п.3 ч.2 ст.160 КПК України.

Крім того, відповідно до п.3,4 ч.2 ст.160 КПК України у клопотанні про тимчасовий доступ до речей і документів зазначаються речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи.

Разом з тим, слідчим не доведено, що довіреність на отримання №100 від 01.12.2014 згідно видаткових накладних від 25.12.2014, 05.12.2014 та 04.12.2014 постачальник ПП « ОСОБА_13 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №100 від 23.11.2015 згідно видаткової накладної від 23.11.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №102 від 30.11.2015 згідно видаткової накладної від 30.11.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №104 від 30.11.2015 згідно видаткової накладної від 23.11.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №105 від 08.12.2015 згідно видаткової накладної від 08.12.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; Довіреність на отримання №11 від 22.01.2016 згідно видаткової накладної від 22.01.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №113 від 21.12.2015 згідно видаткової накладної від 21.12.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №14 від 19.01.2015 згідно видаткової накладної від 26.01.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №17 від 23.02.2015 згідно видаткової накладної від 27.02.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №19 від 23.02.2016 згідно видаткової накладної від 23.02.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №20 від 23.02.2016 згідно видаткової накладної від 23.02.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №22 від 23.03.2015 згідно видаткової накладної від 31.03.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №29 від 02.03.2016 згідно видаткової накладної від 02.03.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №3 від 08.01.2016 згідно видаткової накладної від 08.01.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №30 від 13.03.2016 згідно видаткових накладних від 14.03.2016 т 02.03.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №31 від 20.04.2015 згідно видаткової накладної від 28.04.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №38 від 25.05.2015 згідно видаткової накладної від 28.05.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність наотримання №4від 11.01.2016 згідно видаткової накладної від 11.01.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №43 від 23.03.2016 згідно видаткової накладної від 23.03.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; Довіреність на отримання №44 від 24.03.2016 згідно видаткової накладної від 24.03.2016 постачальник ПП « ОСОБА_10 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №45 від 30.03.2016 згідно видаткової накладної від 30.03.2016 постачальник ПП « ОСОБА_5 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №46 від 15.06.2015 згідно видаткових накладних від 19.06.2015-17.06.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; Довіреність на отримання №46 від 30.03.2016 згідно видаткової накладної від 30.03.2016 постачальник ПП « ОСОБА_10 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №47 від 31.03.2016 згідно видаткової накладної від 31.03.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №51 від 12.04.2016 згідно видаткової накладної від 12.04.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №52 від 20.04.2016 згідно видаткової накладної від 20.04.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №57 від 13.07.2015 згідно видаткової накладної від 15.07.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №58 від 28.07.2015 згідно видаткової накладної від 28.07.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №64 від 13.05.2016 згідно видаткової накладної від 13.05.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №65 від 16.05.2016 згідно видаткової накладної від 16.05.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №65 від 20.08.2015 згідно видаткової накладної від 20.09.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №66 від 16.05.2016 згідно видаткової накладної від 16.05.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №67 від 24.05.2016 згідно видаткової накладної від 24.05.2016 постачальник ПП « ОСОБА_10 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №68 від 27.05.2016 згідно видаткової накладної від 27.05.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №69 від 30.05.2016 згідно видаткової накладної від 30.05.2016 постачальник ПП « ОСОБА_10 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №7 від 18.01.2016 згідно видаткової накладної від 18.01.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №73 від 01.10.2014 згідно видаткових накладних від 02.10.2014, 09.10.2014, 23.10.2014 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №73 від 06.06.2016 згідно видаткової накладної від 06.06.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №74 від 01.10.2014 згідно видаткової накладної від 27.10.2014 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №75 від 01.10.2014 згідно видаткової накладної від 08.10.2014 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №75 від 10.06.2016 згідно видаткової накладної від 10.06.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №76 від 01.10.2014 згідно видаткової накладної від 07.10.2014 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №84 від 25.09.2015 згідно видаткової накладної від 25.09.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №89 від 01.10.2014 згідно видаткової накладної від 02.10.2014 постачальник ПП « ОСОБА_12 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №90 від 01.10.2014 згідно видаткової накладної від 02.10.2014 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №90 від 08.10.2015 згідно видаткової накладної від 08.10.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №91 від 09.10.2015 згідно видаткової накладної від 09.10.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №91 від 31.10.2014 згідно видаткової накладної від 31.10.2014 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №95 від 28.07.2016 згідно видаткових накладних від 28.07.2016 та 12.07.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №95 від 29.10.2015 згідно видаткової накладної від 29.10.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №99 від 12.07.2016 згідно видаткової накладної від 12.07.2016 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; довіреність на отримання №99 від 19.11.2015 згідно видаткової накладної від 19.11.2015 постачальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перебувають саме у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Враховуючи викладене, слідчий суддя вважає клопотання частково обґрунтованим, доведеним, а тому його необхідно задовольнити частково.

Керуючись ст.ст.160-164 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

надати старшомуслідчому зОВС СУФР ГУДФС уКіровоградській області ОСОБА_15 ,старшому слідчомуз ОВССУ ФРГУ ДФСу Кіровоградськійобласті ОСОБА_16 ,заступнику начальникауправління -начальнику відділурозслідування кримінальнихпроваджень слідчогоуправління ФРГУ ДФСу Кіровоградськійобласті ОСОБА_17 ,старшому слідчомуз ОВССУ ФРГУ ДФСу Кіровоградськійобласті ОСОБА_18 ,старшому слідчомуз ОВССУ ФРГУ ДФСу Кіровоградськійобласті ОСОБА_19 ,старшому слідчомуз ОВССУ ФРГУ ДФСу Кіровоградськійобласті ОСОБА_20 ,старшому слідчомуз ОВССУ ФРГУ ДФСу Кіровоградськійобласті ОСОБА_21 дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_11 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , щодо фінансово-господарських взаємовідносин з ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_1 ), ПП « ОСОБА_6 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_7 » (код НОМЕР_5 ) за період 2014-2017 років, а саме: договір від 01.07.2016 б/н укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір від 03.07.2015 №03-07 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір від 04.01.2016 №1 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір від 15.11.2014 №44 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_5 », ПП « ОСОБА_10 »; договір від 17.10.2016 б/н укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір від 20.11.2014 №21 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ПП « ОСОБА_5 »; договір від 20.11.2014 №22 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ПП « ОСОБА_5 »; Договір купівлі-продажу від 03.07.2015 №03-07 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір купівлі-продажу від 28.05.2015 №1 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір купівлі-продажу від 31.03.2015 №1 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір купівлі-продажу від 31.07.2015 №03-07 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір купівлі-продажу від 31.07.2015 №31-7 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір куплі-продажу від 31.07.2015 №31-7 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір поставки від 01.06.2011 №10 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір поставки від 03.01.2011 №3 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_12 »; договір поставки від 15.11.2014 №44 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_6 »; договір поставки від 17.06.2015 №1-6 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір поставки від 20.11.2014 №21 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » , ПП « ОСОБА_5 » та ПП « ОСОБА_10 »; договір поставки від 20.11.2014 №22 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ПП « ОСОБА_5 »; договір поставки від 26.01.2015 №б/н укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір поставки від 27.02.2015 №1 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір про виконання робіт від 20.11.2014 №21 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_5 »; Договір про виконання роботи від 20.11.2014 №21 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_5 »; договір про виконання роботи від 07.07.2015 №7 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір про виконання роботи від 18.12.2015 №18-12 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір про надання послуг від 01.03.2015 №1 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір про надання послуг від 02.02.2015 №1п укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; основний договір від 15.11.2014 №44 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_10 »; основний договір від 20.04.2016 №10 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_5 »; основний договір від 15.11.2014 №44 укладений між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_10 »; видаткові накладні та інші документів на підставі яких виписувалась податкова накладна №10 від 19.09.2017 продавець ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; видаткові накладні та інші документів на підставі яких виписувалась податкова накладна №9 від 23.06.2017 продавець ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; видаткові накладні та інші документів на підставі яких виписувалась податкова накладна №11 від 25.05.2017 продавець ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », покупець КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; видаткові накладні та інші документів на підставі яких виписувалась податкова накладна №4 від 17.12.2016 виписана ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; товарно транспортні накладні де підтверджувалося б транспортування/перевезення товарів в адресу КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від ПП « ОСОБА_5 », ПП « ОСОБА_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПП « ОСОБА_11 » за період 2014-2017 років; документи бухгалтерськогообліку,в т.ч.по рахунку№ НОМЕР_12 ,631в розрізіпостачальників з можливістюїх вилученняв належнимчином завіренихкопіях.

В іншій частині відмовити.

Строк дії ухвали визначити до 22.02.2019 року.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Роз`яснити, що у разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Слідчий суддя Ленінського

районного суду м. Кіровограда ОСОБА_22

Дата ухвалення рішення22.01.2019
Оприлюднено14.02.2023
Номер документу79644633
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —405/9181/18

Ухвала від 22.01.2019

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Загреба А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні