Ухвала
від 04.02.2019 по справі 5024/948/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


У Х В А Л А

04 лютого 2019 року м. Херсон Справа № 5024/948/2012

Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліної Т.Г., розглянувши справу за заявою Кредитора: Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Херсонгаз" м. Херсон

до Боржника: Публічного акціонерного товариства "Індустріальна скляна компанія" місцезнаходження м. Херсон провулок Янтарний, 2, код ЄДРПОУ 35568570

про банкрутство

представники сторін не викликались

в с т а н о в и в:

Обставини справи викладені в попередніх судових рішеннях.

Постановою від 18.01.2019 припинено процедуру санації Публічного акціонерного товариства "Індустріальна скляна компанія" та повноваження керуючого санацією арбітражного керуючого Ляшка О.В., визнано банкрутом Публічне акціонерне товариство "Індустріальна скляна компанія", відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Ляшка Олександра Віталійовича.

Офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом здійснено судом 21.01.2019 (а.с. 83-84, т. 17)

До суду надійшло клопотання ліквідатора арбітражного керуючого Ляшка Олександра Віталійовича про встановлення йому основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора Публічного акціонерного товариства "Індустріальна скляна компанія" в розмірі 22338 грн за місяць.

Клопотання мотивоване наступним.

Порядок сплати грошової винагороди арбітражного керуючого під час виконання повноважень у справі про банкрутство визначено положеннями статті 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" .

Відповідно до частин 1, 3 статті 115 Закону, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до відкриття господарським судом процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора, а її розмір не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Нарахування оплати послуг керуючого санацією (основної грошової винагороди) здійснювалося в розмірі, встановленому ухвалою Господарського суду Херсонської області від 13 листопада 2017 року у справі №5024/948/2012 - в розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання повноважень.

Дохід за період з 01.01.2018 р. по 31.12.2018 р. склав 134 028,00 грн. Середньомісячна заробітна плата керуючого санацією ПАТ ІСК за останні 12 місяців до відкриття ліквідаційної процедури банкрута, складає 11 169,00 грн.

Таким чином , ліквідатор зазначає, що розмір основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора ПАТ ІСК визначений законом, складає 22 338,00 грн. за місяць.

До клопотання додано довідку головного бухгалтера боржника про зарплату керуючого санацією Ляшка О.В. за 12 місяців.

Також до суду надійшло клопотання ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі про заміну кредитора. Клопотання мотивоване наступним.

Ухвалою господарського суду Херсонської області від 27.08.2013 року по справі №5024/948/2012 затверджено реєстр вимог кредиторів, відповідного до якого вимоги Державної податкової інспекції у м. Херсоні ДПС у Херсонської області в сумі 35 159,74 грн. віднесено до третьої черги задоволення вимог кредиторів.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 року №229 Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів Державну податкову інспекцію у м. Херсоні ДПС у Херсонській області реорганізовано шляхом приєднання до Державної податкової інспекції у м. Херсоні Головного управління Міндоходів у Херсонській області.

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 року №311 Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України , Державну податкову інспекцію у м. Херсоні Головного управління Міндоходів у Херсонській області реорганізовано шляхом приєднання до Державної податкової інспекції у м. Херсоні Головного управління ДФС у Херсонській області.

Постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 року №892 Про деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби , Державну податкову інспекцію у м. Херсоні Головного управління ДФС у Херсонській області перейменовано на Херсонську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Херсонській області.

Отже, належним правонаступником кредитора по справі №5024/948/2012 є Херсонська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Херсонській області.

Змінами, внесеними до Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (далі - ПК України), Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні від 21.12.2016 року №1797-VIII, які набрали чинності з 01.01.2017 року, поняття контролюючого органу викладено в новій редакції - контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи (ст. 41 ПК України).

Також, змінено функції державних податкових інспекцій, та відображено в окремій ст. 19 3 ПК України.

Відповідно до п. 41.1, 41.2 ст. 41 ПК України органами стягнення, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу платників податків (у тому числі тих, які перебувають у процедурі банкрутства) контролюючі органи у межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.

Контролюючими органами, в тому числі, є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, його територіальні органи.

Функції контролюючих органів визначені ст. 19 1 ПК України, зокрема, контролюючі органи здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів; звертаються до суду у випадках, передбачених законодавством та здійснюють супроводження зазначених справ.

Розмежування повноважень і функціональних обов'язків контролюючих органів визначається законодавством України.

Згідно ст. 19 3 ПК України державні податкові інспекції виконують функції з: сервісного обслуговування платників податків; реєстрації та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи; інші функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом.

Відповідно до положень ст. 1 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом кредитор - юридична або фізична особа, а також орган доходів і зборів та інші державні органи, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника.

Отже, вищезазначені зміни податкового законодавства презумціюють, що контролюючим органом, уповноваженим на здійснення заходів щодо забезпечення погашення податкового боргу платників податків, на які розповсюджуються судові процедури, визначені Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та представництва інтересів податкового органу під час процедури банкрутства, є орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, реалізація повноважень якого на території Херсонської області здійснюється Головним управлінням ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 року №296 Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби постановлено: реорганізувати Херсонську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Херсонській області шляхом приєднання до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

Таким чином, Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні від 21.12.2016 року №1797-УІІІ, які набрали чинності з 01.01.2017 року та постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 року №296 Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби , права кредитора по справі передано до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

Положеннями ст. 42 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) встановлено, що учасники справи мають право, зокрема, подавати заяви та клопотання.

Нормами ст. 52 ГПК України презумційовано, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу.

Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.

Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.

З огляду на викладене, для розгляду клопотання ліквідатора та клопотання про заміну кредитора суд призначає судове засідання.

Керуючись ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 234 ГПК України,

у х в а л и в:

1. Призначити розгляд клопотання ліквідатора та клопотання про заміну кредитора в засіданні суду на 20 лютого 2019 року о 10:00, яке відбудеться в залі судових засідань № 211 господарського суду (м. Херсон, вул. Театральна, 18).

2. Копію ухвали надіслати учасникам справи.

Ухвала набрала законної сили 04.02.2019 та не підлягає оскарженню.

Суддя Т.Г. Пінтеліна

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення04.02.2019
Оприлюднено07.02.2019
Номер документу79657384
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5024/948/2012

Ухвала від 10.10.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 10.10.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 24.09.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 09.04.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 25.03.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 20.03.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 04.03.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 04.03.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 20.02.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 04.02.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні