Рішення
від 07.02.2019 по справі 580/29/19
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 лютого 2019 року справа № 580/29/19

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кульчицького С.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) в приміщенні суду адміністративну справу за позовом заступника керівника Смілянської місцевої прокуратури в інтересах держави до Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області, третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача — дошкільний навчальний заклад “Берізка” Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Черкаського окружного адміністративного суду звернувся заступник керівника Смілянської місцевої прокуратури (далі - позивач) в інтересах держави з позовом до Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області (далі - відповідач), третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача — дошкільний навчальний заклад “Берізка” Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області, в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність відповідача в частині невиконання вимог ст.ст. 122, 123 Земельного кодексу України щодо неоформлення правоустановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом “Берізка” Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області;

- зобовязати відповідача вжити заходів щодо оформлення правоустановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом “Берізка” Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що на території Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області розташований дошкільний навчальний заклад “Берізка”, засновником та власником якого є Вершацька сільська рада Чигиринського району Черкаської області. Вказаний навчальний заклад користується земельною ділянкою площею 0,40 га, на якій розташована сама будівля, господарські будівлі та двір дошкільного навчального закладу. Усупереч вимог Земельного кодексу України, Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", та положень Закону України «Про освіту» правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує дошкільний навчальний заклад не оформлено, державну реєстрацію права постійного користування не проведено.

Ухвалою суду від 08.01.2019 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження у справі за даним позовом без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву протягом п'ятнадцяти днів з дня отримання ухвали про відкриття провадження у справі.

17 січня 2019 року відповідачем за підписом сільського голови Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області до суду подано лист від 16.01.2019 № 23/02-19, згідно з яким Вершацька сільська рада Чигиринського району Черкаської області проти задоволення позову не заперечує.

Розгляд справи по суті відповідно до ч. 3 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) розпочато через п'ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі та проведено в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд зазначає про таке.

З матеріалів справи судом встановлено, що рішенням 19 сесії Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області № 5-19/V від 29.02.2008 «Про утворення дошкільного навчального закладу «Берізка» та затвердження його статуту» утворено дошкільний навчальний заклад «Берізка» Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області та затверджено статут ДНЗ с. Вершаці.

06 травня 2008 року у Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців внесено запис № 10181200000000432 про державну реєстрацію даного дошкільного закладу як юридичної особи.

Відповідно до Статуту ДНЗ, погодженого 06.03.2008 начальником відділу освіти Чигиринської районної державної адміністрації та затвердженого рішенням сесії Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області від 29.02.2008 № 5-19/V, діяльність дошкільного закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти; збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей; формування їх особистості, розвитку творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації дітей та готовності продовжувати освіту (п.1.7. Статуту ДНЗ).

Власник дошкільного закладу - Вершацька сільська рада Чигиринського району Черкаської області, здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням та матеріалами, організовує будівництво та ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування (п. 1.3. Статуту ДНЗ).

Безпосереднє керівництво роботою дошкільного закладу здійснює його завідуюча. Керівник здійснює керівництво і контроль за діяльністю дошкільного закладу, діє від імені закладу, представляє його в усіх державних та інших органах та установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами (п, 8.2 Статуту ДНЗ).

Згідно з п. 8.1 Статуту управління дошкільним закладом здійснюється його власником - Вершацькою сільською радою Чигиринського району Черкаської області (п.1.3 Статуту ДНЗ) та відділом освіти у межах, визначених чинним законодавством.

Приміщення дошкільного навчального закладу знаходиться за адресою вулиця Молодіжна, 38, с. Вершаці Чигиринського району Черкаської області та перебуває на балансі Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області.

Згідно з даними Вершацької сільської ради, дошкільний навчальний заклад користується земельною ділянкою площею 0, 40 га, на якій розташована сама будівля, господарські будівлі та двір дошкільного навчального закладу.

Відповідно до інформації відділу у Чигиринському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області від 09.11.2018 № 10-23-0.340-437/112-18 встановлено, що на земельну ділянку, на якій розміщений ДНЗ «Берізка» Вершацької сільської ради Чигиринського району технічна документація не виготовлялась, ділянка відсутня в Державному земельному кадастрі, кадастровий номер не присвоювався. Згідно з технічною документацією з нормативної грошової оцінки земель сіл Вершаці, Тарасо - Григорівка, та с-ще Кудашеве Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області базова вартість 1м2 забудованих земель по с. Вершаці становить 15,74 гривень. Таким чином, вартість земельної ділянки, на якій розташований ДНЗ «Берізка» становить 62960 гривень.

Опрацюваннями інформації Вершацької сільської ради від 09.11.2018 № 264/02-25 та відділу у Чигиринському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області від 09.11.2018 № 10-23-0.340-437/112-18 встановлено, що заходи з розроблення проектів землеустрою щодо відведення в постійне користування земельної ділянки для обслуговування ДНЗ «Берізка» Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області не приймалися, договори щодо розробки проекту землеустрою з питань відведення в постійне користування земельних ділянок для обслуговування ДНЗ «Берізка» Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області з організацією, яка має відповідний дозвіл не укладалися.

У зв'язку із встановленнням Смілянською місцевою прокуратурою за результатами моніторингу відомостей Публічної кадастрової карти України, що на даний час на земельну ділянку площею 0,40 га, яка знаходиться у користуванні вказаного ДНЗ, відсутні правовстановлюючі документи, що створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування навчального закладу та здійснення учбового процесу, що може призвести до негативних наслідків, заступник керівника Смілянської місцевої прокуратури звернувся до суду з даним позовом до суду в інтересах держави.

Вирішуючи спір, суд зазначає про таке.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до вимог ч. 1 ст. 80 Закону України «Про освіту» до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо; майнові права, включаючи майнові права інтелектуальної власності на об'єкти права інтелектуальної власності, зокрема інформаційні системи, об'єкти авторського права та/або суміжних прав; інші активи, передбачені законодавством. Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством.

Статтею 38 Закону України «Про дошкільну освіту» визначено, що матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно закладу дошкільної освіти належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Згідно з ч.2 ст. 80 Закону України «Про освіту» порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.

Статтею 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права. Від імені та в інтересах територіальних громад правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності здійснюють органи місцевого самоврядування (ч. ч.1, 5 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ).

Відповідно до ст. 25 Закону України «Про освіту» передбачено, що права і обов'язки засновника щодо управління закладом освіти визначаються цим Законом та іншими законами України, установчими документами закладу освіти. Засновник закладу освіти або уповноважена ним особа: здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти. Засновник закладу освіти зобов'язаний: забезпечити утримання та розвиток матеріально- технічної бази заснованого ним закладу освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов; у разі реорганізації чи ліквідації закладу освіти забезпечити здобувачам освіти можливість продовжити навчання на відповідному рівні освіти; забезпечити відповідно до законодавства створення в закладі освіти безперешкодного середовища для учасників освітнього процесу, зокрема для осіб з особливими освітніми потребами.

Відтак земельна ділянка, якою користується Дошкільний навчальний заклад «Берізка» Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області має перебувати у нього на праві постійного користування.

У відповідності до вимог ст. 14 Конституції України право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Згідно зі ст.ст. 124, 125, 126 Земельного Кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Враховуючи відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під навчальним закладом, суд висновує, що вказані порушення свідчать про допущену бездіяльність з боку власника Дошкільного навчального закладу «Берізка» Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області - Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області.

Статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Відповідно до ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: власні (самоврядні) повноваження щодо управління закладами освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.

Статтею 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері регулювання земельних відносин, а саме: власні - 1) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення ставки земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, вилучення (викупу), а також надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальних громад; та делеговані - 1) здійснення контролю за додержанням земельного та природоохоронного законодавства, використанням і охороною земель, 8) підготовка висновків щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування; 9) організація і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою; 10) здійснення контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою.

Приписами п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Статтею 12 Земельного кодексу України визначені повноваження сільських, селищних міських рад у галузі, земельних відносин, до яких віднесено розпорядження землями територіальних громад, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності та інші.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Відповідно до ст. 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради, передають земельні ділянки у власність або користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для усіх потреб.

Порядок надання земельних ділянок, комунальної власності у користування визначений ст. 123 Земельного кодексу України.

Згідно зі ст. 92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння та користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній та комунальній власності без встановлення строку.

Відтак суд висновує про обов'язок Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області як засновника дошкільного навчального закладу «Берізка» Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області вжити заходів розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування та відповідно надання її в постійне користування зазначеному закладу освіти.

Вказане і є обов'язком сільської ради як єдиного органу, який здійснює контроль за використанням та охороною земель комунальної власності відповідної територіальної громади відповідно до ст.123 Земельного кодексу України.

Згідно зі ст. 126 Земельного кодексу України право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Статтею 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» встановлено, що державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав. Речові права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до вимог цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

У порушення вказаних вище норм законодавства України, правовстановлюючі документи на земельну ділянку під Дошкільним навчальним закладом «Берізка» Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області не оформлені.

Відповідно до ч. 3 ст. 66 Закону України «Про освіту» сільські ради відповідають за реалізацію державної політики у сфері освіти та забезпечення якості освіти на відповідній території, забезпечення доступності дошкільної та початкової освіти; здійснюють інші повноваження у сфері освіти, передбачені законом.

Положеннями ч. 2 ст. 19 Закону України «Про дошкільну освіту» передбачено, що органи місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти в межах їх компетенції: забезпечують реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території, у тому числі розвиток мережі закладів дошкільної освіти всіх форм власності відповідно до потреб населення, поліпшення матеріально-технічної бази та господарське обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти; виконують функції засновника закладів дошкільної освіти на відповідній території; забезпечують доступність будівель, споруд і приміщень закладів дошкільної освіти ЗГІДНО з державними будівельними нормами і стандартами; здійснюють інші повноваження відповідно до Конституції України, законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про освіту", цього Закону та положень про них.

Судом встановлено, що у порушення вказаних норм законодавства станом на день розгляду справи в суді правовстановлюючі документи на земельну ділянку під зазначеним навчальним закладом не оформлено.

Таким чином, на підставі вищевикладеного, суд висновує про протиправність бездіяльності відповідача щодо невиконання покладених на нього повноважень у земельній сфері щодо надання земельних ділянок у користування, контролю за додержанням земельного законодавства та законодавства в галузі освіти, внаслідок не вчинення необхідних дій для оформлення права постійного користування земельною ділянкою, на якій знаходиться дошкільний навчальний заклад, що призводить до порушень самих інтересів держави, що у свою чергу покладає па прокурора обов'язок на звернення до суду для їх захисту.

Згідно зі ст. 131-1 Конституції України, на прокуратуру покладено функцію представництва інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.

Відповідно до ст. 23 Закону України «Про прокуратуру», представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом. Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. Наявність таких обставин обґрунтовується прокурором у порядку, передбаченому частиною четвертою цієї статті.

Відповідно до пункту 2 резолютивної частини рішення Конституційного Суду України від 08.04.1999 №3-рп/99 під поняттям «орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах», потрібно розуміти орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, якому законом надані повноваження органу виконавчої влади.

При вирішенні справи суд бере до уваги, що «інтереси держави» є оціночним поняттям, а тому прокурор в кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Згідно з ч. 4, ч.5 ст. 53 Кодексу адміністративного судочинства України прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, визначених статтею 169 цього Кодексу. У разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.

Уповноваженим державою органом здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах є Вершацька сільська рада Чигиринського району Черкаської області. Водночас саме не вчинення вказаним суб'єктом дій є підставою в даному випадку для звернення до суду. Відтак, у спірних відносинах прокурор виступає самостійним позивачем.

З урахуванням наведеного, системного аналізу положень чинного законодавства України та оцінки наявних у матеріалах справи доказів в сукупності, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення.

Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Відповідно до ч.1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Беручи до уваги предмет та підстави та спору, а також те, що у даній справі судом встановлено, що порушення допущено саме Вершацькою сільською радою Чигиринського району Черкаської області, яка є органом, уповноваженим здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, а також те, що прокурор звернувся до суду як самостійний позивач, суд висновує, що понесені останнім витрати зі сплати судового збору у сумі 1 762 грн 00 коп. належить стягнути з відповідача.

Керуючись ст.ст. 2 ,6, 9, 14, 19, 76, 77, 139, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ВИРІШИВ:

Позов заступника керівника Смілянської місцевої прокуратури (27000, Черкаська область, м. Сміла, вул. Ю.Кондратюка, 25, ідентифікаційний код 02911119) в інтересах держави до Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області (20943, Черкаська область, Чигиринський район, с. Вершаці, вул. Стежка, 26, ідентифікаційний код 26491136), третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача — дошкільний навчальний заклад “Берізка” Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області (20943, Черкаська область, Чигиринський район, с. Вершаці, вул. Молодіжна, 38, ідентифікаційний код 35927389) про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії – задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області в частині невиконання вимог ст.ст.122, 123 Земельного кодексу України щодо не оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом «Берізка» Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області.

Зобов'язати Вершацьку сільську раду Чигиринського району Черкаської області вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом «Берізка» Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Вершацької сільської ради Чигиринського району Черкаської області (20943, Черкаська область, Чигиринський район, с. Вершаці, вул. Стежка, 26, ідентифікаційний код 26491136) на користь прокуратури Черкаської області (код ЄДРПОУ 02911119, р/р 35212034003751, ВДКСУ м. Київ, код банку 820172, код класифікації видатків бюджету — 2800) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 1 762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) грн 00 коп.

Копію рішення направити особам, які беруть участь у справі.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. У разі застосування судом частини третьої статті 243 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя С.О. Кульчицький

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.02.2019
Оприлюднено11.02.2019
Номер документу79662630
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —580/29/19

Ухвала від 05.03.2019

Цивільне

Лебединський районний суд Сумської області

Стеценко В. А.

Рішення від 05.03.2019

Цивільне

Лебединський районний суд Сумської області

Стеценко В. А.

Рішення від 07.02.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.О. Кульчицький

Ухвала від 23.01.2019

Цивільне

Лебединський районний суд Сумської області

Стеценко В. А.

Ухвала від 08.01.2019

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.О. Кульчицький

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні