Постанова
від 07.02.2019 по справі 813/3144/18
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 лютого 2019 рокуЛьвів№ 857/4523/18

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Шевчук С.М.,

суддів Кухтея Р.В., Носа С.П.,

за участі секретаря судового засідання Ігнатищ Л.М.,

представника позивача Самсонюк Т.Я.,

представника відповідача Гавриляк Р.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2018 року (рішення ухвалене у м. Львів судом у складі головуючого судді Гулкевич І.З., повний текст рішення суду складено 16.11.2018 року) у справі № 813/3144/18 за адміністративним позовом Приватного підприємства "Грандбудсервіс" до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправним і скасування рішення, зобов'язання вчинити дії,-

ВСТАНОВИВ:

В липні 2018 року до Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Приватного підприємства "Грандбудсервіс" до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправним і скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, згідно з якою позивач просив:

визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області №702701/35065590 від 16.05.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 03.04.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов'язати Головне управління Державної фіскальної служби у Львівській області зареєструвати у день надходження в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Приватного підприємства "Грандбудсервіс" №1 від 03.04.2018 виписаної на ТзОВ Будівельно-ремонтне підприємство Технобуд .

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2018 року адміністративний позов задоволено повністю.

Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області №702701/35065590 від 16.05.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 03.04.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов'язано Головне управління Державної фіскальної служби у Львівській області зареєструвати податкову накладну №1 від 03.04.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних, складену Приватним підприємством "Грандбудсервіс".

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління державної фіскальної служби у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська,35, код ЄДРПОУ 39462700) на користь Приватного підприємства "Грандбудсервіс" (вул. Салінарна, 27 Б, м. Добромиль, Старосамбірський район, Львівська область, 82042) судовий збір в сумі 3524 грн (три тисячі п'ятсот двадцять чотири гривні).

Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції відповідач - Головне управління Державної фіскальної служби у Львівській області звернулося з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення яким відмовити у задоволенні позову. В обґрунтування апеляційної скарги відповідач вказує, що судом першої інстанції неповно з'ясовано обставини, що мають значення для справи, судове рішення прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

На підтвердження доводів апеляційної скарги Головне управління Державної фіскальної служби у Львівській області зазначає, що відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до п. 74.2 ст. 74 ПК України. Відповідно до квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних повідомлено позивача про причину зупинення реєстрації: відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК від 03.04.2018 №1 зупинена. ПН/РК відповідає вимогам підп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних". За результатами отриманого повідомлення позивачем направлено податковому органу повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій. В подальшому комісією податкового органу було прийняте рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 03.04.2018 за №702701/35065590.

Позивач відзиву в установлені строки не подав.

Перевіривши за наявними у справі матеріалами доводи, викладені у апеляційній скарзі, правильність застосування судами норм матеріального та процесуального права і правової оцінки обставин у справі у межах, визначених статтею 308 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України), колегія суддів встановила таке.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи і не заперечується сторонами, що між Позивачем (Підрядник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Технобуд" (код ЄДРПОУ 23956631, місцезнаходження юридичної особи 80300, Львівська обл., Жовківський район, місто Жовква, вул. Б.Хмельницького, будинок 35 А (далі - Замовник, ТзОВ "Технобуд") укладено договір №22/03/2018 від 22.03.2018 (далі - договір) відповідно до якого підрядник за завданням замовника зобов'язується виконати комплекс спеціальних будівельно-монтажних робіт з улаштування буроін'єкційних паль діаметром 620 мм на об'єкті "Будівництво будівельного комплексу із функціями готелю, офісу та торгівлі на вулиці Інструментальній, 9 у м. Львові" (п. 1.1. договору) (а.с.18-21).

Загальна вартість робіт визначена сторонами в додатку до договору №1 і становить 152236 грн. в т.ч. ПДВ 253372,67 грн. (п. 3.1. договору).

Сторони погодили, що перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику аванс у розмірі 456070,80 грн. (п. 4.1. договору).

На виконання умов договору Замовник перерахував позивачу передоплату у розмірі 456070,80 грн., згідно платіжного доручення №511 від 03.04.2018 року (а.с.23).

На суму здійсненого авансу позивачем складено податкову накладну №1 від 03.04.2018 року в котрій позивач вказав в колонці №2 "номенклатура товарів/послуг продавця": підрядні роботи з улаштування буроін'єкційних паль на об'єкті "Будівництво будівельного комплексу із функціями готелю, офісу та торгівлі на вул. Інструментальній, 9 у м. Львові" та направлено її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.14).

Як вбачається з квитанцій від 26.04.2018 року про реєстрацію податкової накладної в ній зазначено, що: "документ прийнято. реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація ПН/РК від 03.04.2018 №1 зупинена. ПН/РК відповідає вимогам підп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (а.с.15).

За результатами отриманого повідомлення позивачем направлено на адресу ДФС повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК реєстрація якої зупинена №3 від 15.05.2018 року, в якому надано пояснення наступного змісту: "Отриманий від замовника аванс 03.04.2018 у сумі 456070,80 грн., згідно договору №22/03/2018" та скеровано копії документів, а зокрема: договору підряду та банківської виписки про отримання авансу, в яких міститься інформація про операції вказаній у податковій накладній, реєстрація якої зупинена (а.с.16).

В подальшому комісією ГУ ДФС у Львівській області 16.05.2018 року було прийняте рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 03.04.2018 року за № 702701/35065590 (а.с.12-13).

Згідно з вказаного рішення підставою відмови у реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних стало - ненадання платником податків копій документів, що підтверджують виникнення податкового зобов'язання. При цьому, зазначене рішення не містить відомостей стосовно того, які із переліку необхідних документів для підтвердження обов'язку зі складання податкової накладної за фактом першої події (отримання авансу) не були надані відповідачу.

Ухвалюючи рішення про задоволення адміністративного позову, суд першої інстанції виходив з того, що враховуючи наявність у позивача передбачених чинним законодавством України документів, які свідчать про реальність проведення господарської операції між позивачем та ТзОВ "Технобуд" та приймаючи до уваги те, що такі документи були надані позивачем, підстав для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 не вбачалось. Таким чином, Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної і розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, або відмову в такій реєстрації від 16.05.2018 року № 702701/35065590, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної №1 від 03.04.2018 р. не відповідає вимогам підпунктів 1, 3 частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки винесено відповідачами необґрунтовано, без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення.

Колегія суддів апеляційного суду з обумовленими висновками суду першої інстанції погоджується виходячи з такого.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) передбачено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Правила реєстрації податкових накладних в ЄРПН встановлені Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (із змінами), надалі по тексту постанови іменовано - Порядок № 1246.

Відповідно до пункту 2 Порядку №1246 податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Згідно із пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній / розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567 (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) (далі - Критерії оцінки №567, Перелік документів №567).

Пунктом шостим Критеріїв оцінки №567 визначено два критерії для проведення Моніторингу податкової накладної, при цьому за змістом пункту першого Переліку документів для кожного із критеріїв законодавцем визначено специфічний (окремий) перелік документів, які платник податків може подати податковому органу для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

З наведеного слідує, що контролюючий орган у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зобов'язаний зазначити конкретний критерій із переліку критерію (їв), визначених п. 6 Критеріїв оцінки №567 та в залежності від певно визначеного критерію внести пропозицію платнику податків щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Отже, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Аналогічна права позиція викладена у постанові Верховного суду від 23 жовтня 2018 року по справі № 822/1817/18.

Із змісту квитанції від 26.04.2018 року про зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 03.04.2018 року слідує, що відповідачем не вказано конкретного переліку документів який потрібно позивачу надати в залежності від названого критерію, вичерпний перелік яких встановлений Наказом № 567.

Натомість позивачу запропоновано надати пояснення або копії (невідомого переліку) документів достатніх для прийняття рішення.

За наведених обставин, колегія суддів вважає, що зупинення реєстрації названої податкової накладної було безпідставним, оскільки у квитанції від 26.04.2018 року про зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 03.04.2018 року, як передумови прийняття оскаржуваного рішення Комісії №702701/35065590 від 16.05.2018 року, не містилося конкретного переліку документів який потрібно позивачу надати в залежності від названого критерію.

Водночас, матеріалами справи підтверджуються обставини стосовно того, що податкова накладна була складена позивачем за фактом першої події -отримання Приватним підприємством "Грандбудсервіс" 03.04.2018 року попередньої оплати за комплекс робіт по влаштуванню буроін'єкційних паль, згідно договору №22/03/18 від 22.03.2018 року у загальній сумі 456070,80 грн (в тому числі ПДВ 76011,80 грн.) згідно виписки по рахунку за 03.04.2018 року.

Відтак, у позивача відповідно до приведених вище положень законодавства виник податковий обов'язок по факту першої події скласти та зареєструвати податкову накладну.

На виконання вимог відповідача, позивачем надано пояснення та договір підряду та банківську виписку про отримання авансового платежу за вказаним договором, підтвердженням чого є (а.с.16-23). Відтак, позивачем надано відповідачу достатній перелік документів, які підтверджували обставини стосовно настання у позивача першої події за фактом отримання авансу та виникнення податкового зобов'язання, наслідком чого у позивача виник обов'язок стосовно складання та подання для реєстрації податкової накладної №1 від 03.04.2018 року.

Отож, надіслані відповідачу первинні документи (договір підряду та банківська виписка про отримання авансового платежу за вказаним договором) були достатніми та надавали змогу відповідачу встановити обставини щодо виникнення у позивача податкового зобов'язання, наслідком чого у вказаного платника виник беззаперечний обов'язок щодо складання та реєстрації податкової накладної на суму отриманого авансу.

Відтак, прийняте рішення відповідача про відмову у реєстрації податкової накладної у зв'язку з ненаданням невідомого переліку документів є необґрунтованим та безпідставним, оскільки надані відповідачу первинні документи надавали змогу встановити обставини щодо виникнення у позивача податкового зобов'язання та відповідно обов'язку зі складання та реєстрації податкової накладної.

Відповідно до частини другої статті 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Окрім того, надані суду копії Акту приймання виконаних будівельних робіт за травень 2018 року (а.с.41), виписки по рахунку в період з 03.04.2018 року по 03.04.2018 року, вказують на виконання позивачем робіт по улаштуванню буроін'єкційних паль відповідно до договору підряду №22/03/2018 від 23.03.2018 року. Інших первинних документів не подано, оскільки передбачені договором підряду роботи ще не були закінчені.

Натомість, відповідачем не наведено жодних доказів які вказували б на відсутність обов'язку у позивача скласти та зареєструвати податкову накладну за фактом першої події - попередньої оплати. Також відповідачем не доведено обставин щодо безтоварності зазначеної господарської операції позивача.

Враховуючи викладене, колегія суддів вважає, що відповідачами не доведено правомірності та обґрунтованості оскаржуваного рішення, а тому оскаржуване рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області №702701/35065590 від 16.05.2018 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 03.04.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправними та підлягає скасуванню.

Водночас, апеляційний суд не погоджується з висновком суду першої інстанції щодо зобов'язання Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області зареєструвати податкову накладну №1 від 03.04.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних, складену Приватним підприємством "Грандбудсервіс", з огляду на наступне.

Із положень частин третьої - четвертої 245 КАС України випливає, що у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акту суд може зобов'язати суб'єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Відповідно до підпункту 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 ПК України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У першому випадку податкова накладна, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, яке ухвалюється саме Комісією ДФС України .

У другому випадку податкова накладна, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної.

Таким чином, нормами ПК України чітко визначено настання такої події, як набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної.

Враховуючи, що рішення про реєстрацію податкової накладної, ухвалюється лише Комісією ДФС України , суд апеляційної інстанцій дійшов висновку про безпідставність задоволення судом першої інстанції позовних вимог позивача про зобов'язання Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області зареєструвати у день надходження в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Приватного підприємства "Грандбудсервіс" №1 від 03.04.2018 виписаної на ТзОВ Будівельно-ремонтне підприємство Технобуд .

Відтак рішення суду в цій частині підлягає скасуванню, та ухваленню в цій частині нового рішення, яким зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати у день надходження в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Приватного підприємства "Грандбудсервіс" №1 від 03.04.2018 виписаної на ТзОВ Будівельно-ремонтне підприємство Технобуд . В решті рішення суду першої інстанції залишити без змін.

Враховуючи викладене, колегія суддів апеляційного суду приходить до висновку, що оскаржуване рішення суду не в повній мірі відповідає дійсним обставинам справи та нормам матеріального і процесуального права, а відтак апеляційну скаргу слід задовольнити частково, а рішення суду скасувати в частині зобов'язання Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області зареєструвати податкову накладну №1 від 03.04.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних, складену Приватним підприємством "Грандбудсервіс", з прийняттям у цій частині нового судового рішення.

Керуючись ст. 308, ст. 315, ст. 317, ст. 321, ст. 325, ст. 328, ст. 329 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд,

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області задовольнити частково.

Рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2018 року у справі № 813/3144/18 скасувати в частині зобов'язання Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області зареєструвати податкову накладну №1 від 03.04.2018 в Єдиному реєстрі податкових накладних, складену Приватним підприємством "Грандбудсервіс".

Ухвалити у вказаній частині нове рішення, яким зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати у день надходження в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену Приватним підприємством "Грандбудсервіс" №1 від 03.04.2018 року.

У решті рішення суду першої інстанції залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом тридцяти днів з дня проголошення судового рішення. У випадку оголошення судом апеляційної інстанції лише вступної та резолютивної частини судового рішення зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя С. М. Шевчук судді Р. В. Кухтей С. П. Нос

Повне судове рішення складено 07 лютого 2019 року.

Дата ухвалення рішення07.02.2019
Оприлюднено08.02.2019
Номер документу79669124
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/3144/18

Ухвала від 13.03.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 21.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 07.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 21.12.2018

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Рішення від 12.11.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 05.11.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 20.07.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні