Рішення
від 29.01.2019 по справі 914/1710/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29.01.2019 Справа №914/1710/18

Господарський суд Львівської області в складі:

судді Запотічняк О.Д.

за участю секретаря судових засідань ОСОБА_1

Розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження справу № 914/1710/18 за позовом: Дрогобицької міської ради, м. Дрогобич, Львівська область

до відповідача: Приватного акціонерного товариства Львівобленерго , м.Львів,

про стягнення 1 645 254,20 грн.,

за участю представників:

від позивача: ОСОБА_2 . - представник;

від відповідача : ОСОБА_3- представник;

Суть спору:

На розгляд Господарського суду Львівської області подано позов Дрогобицькою міською радою до Приватного акціонерного товариства Львівобленерго про стягнення 2 015 434,80 грн.

Хід розгляду справи:

Згідно протоколу автоматизованого розподілу судових справ дана справа передана на розгляд судді Запотічняк О.Д

Ухвалою суду від 19.09.2018 р. суд відкрив провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначив підготовче засідання на 16.10.2018 р.

Подальший хід розгляду справи викладено в ухвалах суду.

Дрогобицька міська рада звернулася до Приватного акціонерного товариства Львівобленерго , з даним позовом про стягнення збитків у розмірі 2 015 434,80 грн.

18.12.2018 р. позивачем подано заяву про зменшення розміру позовних вимог.

В судове засідання 26.12.2018р. з'явилися представники сторін. Представник позивача позовні вимоги підтримав, просив суд їх задоволити з підстав наведених в позовній заяві та матеріалах справи.

Представник відповідача позовні вимоги заперечив, просив суд в позові відмовити, з підстав наведених у відзиві на позовну заяву та поясненнях наданих в судових засіданнях.

Правова позиція позивача :

17.09.2018 р. позивачем подано до суду даний позов. Позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що згідно листа міськрайонного управління у Дрогобицькому районі та міста Дрогобичі управління Держгеокадастру у Львівській області за № 18-13.0172 194/121-18 від 14.03.2018 р. міститься перелік 104 об'єктів ПрАТ Львівобленерго розташованих на території м. Дрогобича, по жодному із яких у позивача відсутні правовстановлюючі документи на право користування відповідачем цими земельними ділянками.

Зазначає, що позивач скеровував відповідачу претензії No 3-21/6688 від 22.08.2017 р., 3-21/8158 від 20.10.2017 р., No 3-30/8628 від 03.1 1.2017 р. з проханням відшкодувати збитки в розмірі неотриманої орендної плати, укласти договір оренди землі або повернути земельні ділянки позивачу і знести об'єкти, які є власністю відповідача, відповіді на які не надано.

Вказує, що згідно ст. 83 ЗК України, у комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земель приватної та державної власності, а також земельні ділянки за їх межами, на яких розташовані об'єкти комунальної власності, а ст. 92 ЗК України визначено перелік підприємств та організацій, яким можуть надати земельні ділянки у постійне користування із земель комунальної власності, під який не підпадає ПрАТ Львівобленерго . Тому відповідач зобов'язаний був укласти з позивачем на користування по кожній земельній ділянці договір оренди землі.

Позивач, зазначає що протиправна поведінка відповідача, яка полягає у використанні земельної ділянки без будь яких правовстановлюючих документів на землю, призвела до завдання збитків у виді неодержаного доходу за час фактичного використання відповідачем земельних ділянок за період 2015-2018 років в розмірі 2015434,8 грн. стягнення яких і є предметом позову.

Вважає, що вказане свідчить про наявність складу цивільного правопорушення у діях відповідача, як: факт порушення відповідачем вимог земельного законодавства, причинний зв'язок між збитками і протиправною поведінкою відповідача, збитки, що позбавило міську раду, як власника землі, права отримувати від цієї земельної ділянки дохід у вигляді орендної плати. Стверджує, що, відповідач зобов'язаний укласти договір оренди землі та сплачувати орендну плату, розмір якої визначений чинним законодавством.

Керуючись п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України та п. 2.3 положення Про оренду земельних ділянок у м. Дрогобичі та порядок встановлення розмірів орендної плати за користування земельними ділянками в листопаді Дрогобицька міська рада направила відповідачу претензію № 3-21/9122 від 17.11.2017 р. з проханням відшкодувати збитки в розмірі 5% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Оскільки в добровільному порядку відповідач відмовився відшкодувати ці збитки, то матеріали направлені на комісію по визначенню збитків власникам землі та землекористувачам.

Згідно протоколу комісії від 06 липня 2018 р. №7-к на засідання комісії представник відповідача не прибув. На підставі названого вище законодавства, з врахуванням листа Дрогобицької ОДПІ від 01.03.2018 р. № 54/13-09-07-00-20 та керуючись Порядком комісія визначила збитки в розмірі 2015434,8 грн., які ПрАТ Львівобленерго зобов'язано відшкодувати Дрогобицькій міській раді за користування земельними ділянками в м. Дрогобичі загальною площею 77273,74 кв.м. за період з 01.03.2015 р. по 01.03.2018 р.. Акт комісії від 06.07.2018 р. № 5-18 затверджено рішенням виконавчого комітету Дрогобицької міської ради № 184 від 19.07.2018 р.

Відповідачу відправлено 23.07.2018 р. повідомлення від 20.07.2018 р. № 3-21/5960, що отримано ним згідно поштової квитанції 27.07.2018 р., з проханням в 10 денний термін з дня отримання повідомлення розглянути це повідомлення і документи додані до нього і в разі визнання вимог укласти договір з Дрогобицькою міською радою про відшкодування власнику землі збитків в розмірі 2015434,8 грн., які відповідачем в добровільному порядку не відшкодовані.

Відзив на позовну заяву.

09.10.2018р. Відповідач подав відзив на повну заяву, в якому вказує, що відповідальність особи у вигляді обов'язку відшкодувати завдані збитки наступає лише за наявності в сукупності певних умов, які разом утворюють склад правопорушення, а саме: наявність збитків, протиправної поведінки, причинного зв'язку між поведінкою і збитками, вини. Окрім цього, важливим елементом є також розмір збитків. Заперечуючи проти позову вказує, що ні ст. 156 ЗК України, ні Порядок № 284 не передбачає такої підстави настання цивільно-правової відповідальності у вигляді відшкодування збитків власникам землі і землекористувачам, як неоформлення правовстановлюючого документу (договору оренди).

Відповідач стверджує що, позивач не надав жодних доказів, що саме відповідач є власником 104 об'єктів нерухомості, не надав доказів на підтвердження правового статусу, належності таких земельних ділянок із зазначеними площами ПрАТ Львівобленерго , а відтак, що саме відповідач є заподіювачем збитків.

Акцентує, що у листі Держгеокадастру № 18-13.0172 194/121-18 від 14,03.2018 р., не зазначено, що саме відповідач є власником вказаних об'єктів, а тому вважає, що позивач не надав жодних доказів наявності вини відповідача та доказів понесення ним збитків.

Заперечуючи проти позову відповідач зазначає, що в супереч вимогам ст. 79-1 ЗК України, позивач не підтвердив належними та допустимими доказами та документами площі земельних ділянок (якими, на думку позивача, безпідставно користується відповідач), які є необхідною складовою при здійсненні розрахунку суми збитків, не надав доказів, що вказані земельні ділянки є сформованими і їм присвоєні кадастрові номери, та не надав відомості про реєстрацію речових прав (право власності) на вказані земельні ділянки.

Відповідач посилається на лист № 29-13-0.172-853/121-18 від 08.10.2018 р. Відділу у м. Дрогобичі Міськрайонного управління у Дрогобицькому районі та місті Дрогобичі Головного Управління Держгеокадастру у Львівській області, згідно якого у Національній Кадастровій Системі відсутні сформовані земельні ділянки по 104 об'єктах, що в свою черг означає, що межі та площі є не визначені, а самі земельні ділянки не набули цивільної оборотоздатності. Тому вважає, що договори оренди по вказаних земельних ділянках не можуть бути укладеними в силу закону. На думку відповідача, навіть якщо б збитки дійсно було завдано, то об'єктивна відсутність можливості укласти договори виключає наявність вини відповідача у теоретичному заподіянні таких збитків. Відтак вважає, що твердження позивача про те, що він зазнав збитків у виді неодержаного доходу за період 2015-2018 років, є необґрунтованим.

Також зазначає, що розрахунки позивача можливого прибутку у разі надання в оренду вказаних земельних ділянок в розмірі орендної плати, є виключно теоретичними, побудовані на можливих очікуваннях отримання певного доходу та не підтверджені відповідними документами, що свідчили б про конкретний розмір прибутку, який міг би і повинен був отримати позивач, якщо б відповідач не здійснював протиправні дії. Вказує, що позивач не надав жодних доказів наявності вини відповідача у неукладені договорів оренди з іншими землекористувачами.

Відповідач вважає, що він є добросовісним користувачем трьох земельних ділянок, оскільки 19.04.2018 р. між ним та позивачем укладені два договори оренди землі, а саме договір за № 112/131/18-277 згідно якого в оренду передана земельна ділянка у м. Дрогобич, вул. Південна, 2 (кадастровий номер 4610600000:01:051:0054) площею 10538 кв.м. та № 112/131/18-278, згідно якого в оренду передана земельна ділянка у м. Дрогобич, вул. Наливайка, 3 (кадастровий номер 4610600000:01:049:0031) площею 26760 кв.м., що вказані і в розрахунку позивача зі зміненими площами 10591,7 кв.м та 26728,48 кв. м. відповідно.

Крім того, листом №156-6479 від 03.11.2016 р. відповідач звертався до позивача з клопотанням про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки в оренду за адресою м. Дрогобич, вул. Стрийська 118., який наданий рішенням Дрогобицької міської ради від 20.12.2016 р. №535. На даний час проект землеустрою в процесі виготовлення. Просить суд в задоволенні позову відмовити.

Відповідь на відзив.

30.10.2018 р. Позивач подав відповідь на відзив, де зазначив, що позивач не погоджується з твердженням, що земельну ділянку можна використовувати без належно оформлених правовстановлюючих документів. Вказує, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформляються відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

В позовній заяві вказано 104 земельні ділянки, які розташовані в межах населеного пункту м. Дрогобича, а враховуючи те, що на цих ділянках знаходяться будівлі та споруди, які належать відповідачу, то позивач не може вільно розпоряджатися цими землями, та отримувати той вид доходу, який позивач бажає.

Стверджує, що не бажання зі сторони відповідача укладати договори оренди землі, як це передбачено ст. 125, ст.126 ЗК України, та звільняти земельні ділянки від своїх будівель та споруд, обмежило права Дрогобицької міської ради - позивача по справі як власника землі, вільно розпоряджатись земельними ділянками, щоб отримувати належну вигоду, а тому згідно п. д ст. 156 ЗК України власник земельної ділянки має право на відшкодування збитків у виді неодержання доходів за час тимчасового невикористання земельної ділянки.

20.11.2018р. позивачем подано додаткові заперечення на відзив, у яких вказує що ухвалою Дрогобицької міської ради від 17 червня 2004р. № 351, прийнятої на підставі заяви відповідача, надано ВАТ Львівобленерго в користування на умовах оренди земельні ділянки за існуючими спорудами товариства, в додатку до цього рішення перераховано всі 104 об'єкти товариства із зазначенням 104 земельних ділянок, якими з 2004 р. користується відповідач.

Щодо потреби у перерахунку за користування відповідачем земельними ділянками на вул. Південна,2 площею 10591,7 кв.м. та на земельну ділянку на вул. Наливайка площею 26728,48 кв.м. у зв'язку з тим, що між позивачем та відповідачем 19.04.2018 р. були укладені договори оренди землі, вказує, що розрахунок зроблено відповідно до наявних у позивача документів, а також технічної документації на ці земельні ділянки.

Акцентує, що відповідач з червня 2004 р. по 1 березня 2018 р. користувався земельними ділянками на вул. Південна, 2 в м. Дрогобичі площею 10591,70 кв.м. та земельною ділянкою на вул. Наливайка, 3 в м. Дрогобичі площею 26728.48 кв.м. в м. Дрогобичі, рішенням Дрогобицької міської ради від 12.04.2018 р. № 1170 були змінені на вимогу відповідача площі земельних ділянок на вул. Південна 2 в м. Дрогобичі з 10591.70 кв. м. на площу 10538 кв. м., а на вул. Наливайка, 3 з площі 26728 кв.м. на 26760 кв.м., та згодом укладено відповідно два договори оренди землі, на які посилається відповідач у своєму відзиві.

Заперечення відповідача на відповідь на відзив.

07.12.2018 р. відповідач подав заперечення на відзив та додаткові заперечення на відзив, в яких зазначив що ОСОБА_4 визначення збитків власнику землі від 06.07.2018 р. №5-18 та розрахунок збитків здійснено з порушенням вимог п. 2 вказаного Порядку, оскільки такі складалися незаконним складом комісії по визначенню збитків власникам землі і землекористувачам, оскільки до даної комісії не включені власники землі або землекористувачі (орендарі), яким заподіяні збитки, представники відповідача, представники територіальних органів Держекоінспекції, органів у справах містобудування архітектури.

Також вказує, що комісія визначила збитки, позивачу без встановлення та дослідження правового статусу кожної з 104 земельних ділянок, що ці земельні ділянки перебувають саме у комунальній власності міста (а не в державній чи приватній, або у користуванні інших осіб) та користування ними саме відповідачем.

Зазначає, що вказана позивачем ОСОБА_5 Дрогобицької міської ради №351 від 17.06.2004 р. про надання в оренду земельних ділянок терміном на три роки, якою передбачалося укладення в місячний термін договору на оренду земельних ділянок так і не була виконана, оскільки такі договори оренди не були укладені, а тому вона жодним чином не підтверджує користування відповідачем саме цими землями протягом заявлених 2015-2018 рр.

Також зазначає, що відповідач взагалі не має на вказаних позивачем вулицях м. Дрогобич багатьох з об'єктів.

Відповідач стверджує, що в акті визначення збитків власнику землі від 06.07.2018 р. №5-18 та в розрахунках збитків позивач не вказує чітких адрес ні місцезнаходження земельних ділянок, ні об'єктів нерухомості відповідача, які на них розташовані (вказані лише вулиці).

Додатково зазначає, що більшість з об'єктів енергетики у м. Дрогобич знаходяться на землях (територіях) інших юридичних чи фізичних осіб, які, ймовірно, вже сплачують земельний податок чи орендну плату (КТП-106 на вул. Лесі України знаходиться на земельній ділянці (кадастровий номер 4610600000:01:003:0208), яка є у приватній власності фізичних осіб; РП-4, ЗТП-74 знаходиться на земельній ділянці (кадастровий номер 4610600000:01:004:0009), а саме в будівлі котельні КП Дрогобичтеплоенерго ; РП-5 - на земельній ділянці (кадастровий номер 4610600000:01:017:0033) КП Дрогобичтеплоенерго ).

Щодо земельних ділянок у м. Дрогобич на вул. Південна, 2 та вул. Наливайка 3, вважає що вина відповідача відсутня, оскільки останній вчиняв дії, спрямовані на укладення договорів оренди, так як 19.04.2018 р. укладені два договори оренди, а даний спір охоплює період з 2015 р. по 2018 р., і саме в цей період розроблялася уся необхідна технічна документація.

Зменшення розміру позовних вимог.

18.12.2018р. позивачем подано до суду заяву по зменшення розміру позовних вимог, згідно якої позивач здійснив перерахунок розміру збитків завданих відповідачем та просить суд стягнути з відповідача 1645254,2 грн. збитків у виді не отриманої орендної плати за користування відповідачем земельними ділянками та судовий збір у розмірі 24678,81 грн. Просить повернути позивачу 5552,71 грн. сплаченого судового збору.

Заяви з процесуальних питань.

15.11.2018р. відповідачем подано клопотання про застосування строків позовної давності щодо вимог позивача за період 01.03.2015 р. 17.09.2015р., оскільки позов подано 18.09.2018 р.

09.10.2018 відповідачем подано клопотання про зупинення розгляду справи з мотивів розгляду в касаційному порядку ОСОБА_6 Палатою Верховного суду подібної справи за № 922/3412/17.

20.11.20187р. позивачем подано заперечення на вказане клопотання в якому останній зазначив, що позивач свої позовні вимоги обґрунтовує з посиланням на ст. 156, ст. 157 ЗК України, Порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, затверджений постановою КМУ № 284від 19.04.1993 р., ст. 22 та главою 82 ЦК України, а не ст. 1212- 1214 ЦК України, що стало причиною прийняття Верховним судом Касаційного господарського суду ухвали від 03.09.2018 р. у справі № 922/3047/17 та ухвали Верховним судом від 02.липня 2018 р. у справі 922/3412/17, на які посилається відповідач у клопотанні.

18.12.2018р. позивачем подано клопотання в порядку ст. 46 ГПК України, про зобов'язання відповідача прислати свого представника для участі в роботі комісії по перевірці земельних ділянок, якими користується відповідач на території м. Дрогобич, в задоволенні якого судом відмовлено протокольною ухвалою від 18.12.2018р.

18.12.2018р. позивачем подано клопотання в порядку ст. 46 ГПК України, про витребування доказів у відповідача оригіналів технічної документації, в задоволенні якого судом відмовлено протокольною ухвалою від 18.12.2018р.

18.12.2018р. позивачем подано клопотання про долучення доказів до матеріалів справи.

Обставини, що встановлені судом.

ОСОБА_5 Дрогобицької міської ради № 352 від 17.06.2004р. Про надання в оренду земельних ділянок ВАТ Львівобленерго , було вирішено надати в користування на умовах оренди земельні ділянки за існуючими спорудами ВАТ Львівобленерго терміном на три роки; зобов'язано укласти ВАТ Львівобленерго в місячний термін угоди з Дрогобицькою міською радою на оренду земельних ділянок. Згідно додатку до даної ОСОБА_5 їх кількість визначено у 104 одиниць, загальною площею 77289 м. кв.

Відповідно до листа Відділу Міськрайонного управління у Дрогобицькому районі та міста Дрогобичі управління Держгеокадастру у Львівській області за № 18-13.0172 194/121-18, надано інформацію згідно таблиці, щодо об'єктів, їх місцезнаходження та площі у м. кв. - загалом 104 об'єкти.

Листом від 20.10.2017р. за № 3-21/8158 позивач просив відповідача відшкодувати йому збитки у розмірі 1525320,42 грн., передати перелічені у листі земельні ділянки у кількості 32 одиниць, позивачу, звільнивши їх від будівель та споруд, які на них є розташовані і є власністю відповідача, і таким чином усунути перешкоди, щодо використання земельних ділянок власником, або відшкодувати збитки та укласти договори оренди землі.

Листом від 03.11.2017р. з № 330/8628 позивач просив відповідача відшкодувати йому збитки у розмірі 2714437,41 грн. недотриманої орендної плати та укласти договори оренди землі на користування іншими 28 земельними ділянками.

Листом від 27.06.2018р. за № 3-28/4621 позивач повідомляв відповідача про засідання комісії з визначення та відшкодування Дрогобицькій міській раді збитків, заподіяних внаслідок використання земельних ділянок з порушенням законодавства про оплату за землю, на якій розглядатиметься питання розміру нанесених відповідачем збитків за користування земельними ділянками площею 77273,74 кв.м.

Рішенням Виконавчого комітету Дрогобицької міської ради від 19,07.2018 р. за № 184 Про затвердження ОСОБА_4 про визначення збитків власнику землі від 06.07.2018 року №5-18 , затверджено даний ОСОБА_4 про завдання збитків ПрАТ Львівобленерго , за користування земельними ділянками загальною площею 77273,74 кв.м., розташованих на території м. Дрогобича, згідно з додатком № 1 .

Згідно даного ОСОБА_4 по визначенню збитків власникам землі та землекористувачам встановила, що ПрАТ Львівобленерго користується земельними ділянками на території м. Дрогобича, загальна площа яких 77273,74 кв.м., розмір неотриманої орендної плати за користування наступними земельними ділянками становить:

1.земельна ділянка площею 14304,28 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Нафтовиків, підстанція №21 - 375423,40 грн.

2. земельна ділянка площею 3207,43 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Самбірська, підстанція №90 - 78582,34 грн.

3. земельна ділянка площею 1719,25 кв.м., в м. Дрогобичі вул. Завіжна, підстанція №19 - 45116,84 грн.

4. земельна ділянка площею 26728,48 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Наливайка, виробнича будівля ДВРЕМ - 963038,08 грн.

5. земельна ділянка площею 6302,06 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Наливайка, виробнича база ДВРЕМ - 299946,61 грн.

6. земельна ділянка площею 4450,35 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Трускавецькій, підстанція №5 - 121835,74 грн.

7. земельна ділянка площею 1719,41 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Наливайка, підстанція № 69 - 49656,84 грн.

8. земельна ділянка площею 10591,7 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Південній, виробнича база ДВРЕМ - 27729,52 грн.

9. земельна ділянка площею 117,71 кв.м. в м. Дрогобичі, вул. В.Великого, ЗТП 32 - 7404,46 грн.

10. земельна ділянка площею 88,06 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Грушевського, ЗТП-34 - 7446,98 грн.

11. земельна ділянка площею 46,42 кв.м. в м. Дрогобичі вул. П.Орлика, ЗТП-35 - 1586,54 грн.

12. земельна ділянка площею 96,43 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Музична, ЗТП -36- 10028,67 грн.

13. земельна ділянка площею 92,01 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Б. Хмельницького, ЗТП-37 - 3084,29 грн.

14. земельна ділянка площею 77,6 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Винниченка, ЗТП-40 - 6600,65 грн.

15. земельна ділянка площею 111,95 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Прорізна, ЗТП -43 -6488,21 грн.

16. земельна ділянка площею 44,33 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Бориславська, ЗТП -44 - 4884,64 грн.

17. земельна ділянка площею 84,79 кв.м. в м. Дрогобичі вул. П.Орлика, ЗТП- 46-3603,52 грн.

18. земельна ділянка площею 117,88 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Стрийська, ЗТП-48 - 4073,28 грн.

19. земельна ділянка площею 131,2 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Козловського, ЗТП-49 - 5480,42 грн.

20. земельна ділянка площею 48,68 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Нафтовиків, ЗТП-5 - 2167,30 грн.

21. земельна ділянка площею 33,98 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Бориславська, ЗТП-51 - 3507,27 грн.

22. земельна ділянка площею 49,69 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Індустріальна, ЗТП-53 - 2088,26 грн.

23. земельна ділянка площею 32,15 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Стрийська, ЗТП-55 - 1378,35 грн.

24. земельна ділянка площею 134,83 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Гайдамацька, ЗТП-56 - 4599,56 грн.

25. земельна ділянка площею 48,23 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Б.Хмельницького, ЗТП-61 - 1642,62 грн..

26. земельна ділянка площею 27,29 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Індустріальна, ЗТП-6З - 1127,69 грн.

27. земельна ділянка площею 32,95 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Гайдамацька, ЗТП-64 - 1378,27 грн.

28. земельна ділянка площею 36,04 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Зварицька, З Т П -7 -2369,46 грн.

29. земельна ділянка площею 54,02 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Спортивна, ЗТП-71 - 1366,760 грн.

30. земельна ділянка площею 135,98 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Будівельників, ЗТП-72 - 3543,19 грн.

31. земельна ділянка площею 54,87 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Січових Стрільців, ЗТП-73 -2371,27 грн.

32. земельна ділянка площею 135,32 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Грушевського, ЗТП-75 - 8702,39 грн.

33. земельна ділянка площею 120,36 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Стрийська, ЗТП 76 - 7434,69 грн.

34. земельна ділянка площею 53,11 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Індустріальна, ЗТП 79-2213,51 грн.

35. земельна ділянка площею 107,17 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Підвалля, ЗТП 8 - 11177,75 грн.

36. земельна ділянка площею 114,64 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Шкільна, ЗТП 8 4 - 11909,01 грн.

37. земельна ділянка площею 134,54 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Самбірська, ЗТП 87 - 6862,85 грн.

38. земельна ділянка площею 136,21 кв.м. в м. Дрогобичі вул. 22 Січня, ЗТП 88 - 12510,82 грн.

39. земельна ділянка площею 130,64 кв.м. в м. Дрогобичі вул. П.Орлика, ЗТП 89 - 11001,08 грн.

40. земельна ділянка площею 46,62 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Спортивна, ЗТП 9 - 1351,60 грн.

41. земельна ділянка площею 122,4 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Зарічна, ЗТП 90 - 5260,60 грн.

42. земельна ділянка площею 51,1 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Війтівська Гора, ЗТП 91 -2330,21 грн.

43. земельна ділянка площею 148,32 кв.м. в м. Дрогобичі вул. B.Великого, ЗТП 93 - 9361,92 грн.

44. земельна ділянка площею 147,03 кв.м. в м. Дрогобичі вул. В. Стефаника, РП 1, ЗТП 41 - 15406,64 грн.

45. земельна ділянка площею 192,47 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Стрийська, РП 2, ЗТП 42 - 6273,16 грн.

46. земельна ділянка площею 162,5 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Бориславська, РП 3 - 7319,27 грн.

47. земельна ділянка площею 68,1 кв.м. в м. Дрогобичі вул. В.Великого, РП 4, ЗТП 74 - 5754,03 грн.

48. земельна ділянка площею 240,77 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Грушевського, РП 5 - 15122,67 грн.

49. земельна ділянка площею 200,2 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Самбірська, РП 7 - 10167,26 грн.

50. земельна ділянка площею 334,51 кв.м. в м. Дрогобичі вул. C.Коновальця, РП 8 - 15735,64 грн.

51. земельна ділянка площею 44,18 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Завіжна, КТП 133 - 1475,47 грн.

52. земельна ділянка площею 34,32 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Мартовича, КТП 109-532,34 грн.

53. земельна ділянка площею 2,92 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Л.Українки, КТП 106- 190,87 грн.

54. земельна ділянка площею 5,78 кв.м. в м. Дрогобичі вул. П.Орлика, КТП 99-217,63 грн.

55. земельна ділянка площею 23,05 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Стрийська, КТП 59-660,36 грн.

56. земельна ділянка площею 5,77 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Індустріальна, КТП 47 - 250,57 грн.

57. земельна ділянка площею 3,67 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Солоний Ставок, КТП 39 - 393,75 грн.

58. земельна ділянка площею 28,19 кв.м. в м. Дрогобичі вул. М.Павлика, КТП 3 0 - 1002,54 грн.

59. земельна ділянка площею 35,8 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Самбірська, КТП 17-914,32 грн.

60. земельна ділянка площею 13,32 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Старицького, КТП 78 - 319,85 грн.

61. земельна ділянка площею 25,3 кв.м. в м. Дрогобичі вул. 22 Січня, КТП 92-592,16 грн.

62. земельна ділянка площею 4,68 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Зварицька, КТП 94-756,12 грн.

63. земельна ділянка площею 49,6 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Самбірська, КТП 151 - 1333,14 грн.

64. земельна ділянка площею 26,84 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Шухевича, КТП 86 - 779,92 грн.

65. земельна ділянка площею 13,5 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Пластунів, КТП 1223 -381,86 грн.

66. земельна ділянка площею 60,04 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Шевченка, ЗТП-1 -6267,92 грн.

67. земельна ділянка площею 64,6 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Л.Українки, ЗТП-10 - 5623,04 грн.

68. земельна ділянка площею 98,37 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Зварицька, ЗТП -102-5102,84 грн.

69. земельна ділянка площею 129,35 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Л.Українки, ЗТП -103 - 13476,02 грн.

70. земельна ділянка площею 52,22 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Сахарова, ЗТП -104-3018,20 грн.

71. земельна ділянка площею 147,76 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Шептицького, ЗТП -107 - 6717,72 грн.

72. земельна ділянка площею 73,92 кв.м. в м. Дрогобичі вул. В.Стуса, ЗТ П -11 -3827,90 грн.

73.земельна ділянка площею 118,79 кв.м. в м. Дрогобичі вул. В.Симоненка, ЗТП -116 - 3635,50 грн.

74.земельна ділянка площею 102,87 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Грушевського, ЗТП -12 -9475,22 грн.

75.земельна ділянка площею 52,77 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Раневицька, ЗТП-122 - 2004,46 грн.

76. земельна ділянка площею 109,79 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Грушевського, ЗТП -123 - 6665,36 грн

77. земельна ділянка площею 152,69 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Л.Українки, ЗТП -128 - 15983,26 грн.

78. земельна ділянка площею 131,62 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Самбірська, ЗТП-131 -6710,48 грн.

79.земельна ділянка площею 126,95 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Самбірська, ЗТП-132 - 6456,16 грн.

80. земельна ділянка площею 134,13 кв.м. в м. Дрогобичі вул. В.Великого, ЗТП-134 - 6825,02 грн.

81. земельна ділянка площею 137,37 кв.м. в м. Дрогобичі вул. В.Стуса, ЗТП -137-6060,82 грн.

82. земельна ділянка площею 52,44 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Наливайка, ЗТП -138 - 1448,46 грн.

83. земельна ділянка площею 67,08 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Бориславська, ЗТП -14 - 887,94 грн.

84. земельна ділянка площею 100,88 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Стрийська, ЗТП -140- 10551,02 грн.

85. земельна ділянка площею 111,48 кв.м. в м. Дрогобичі вул. В.Великого, ЗТП -141 - 7219,88 грн.

86. земельна ділянка площею 108,84 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Коновальця, ЗТП -144 - 5379,65 грн.

87. земельна ділянка площею 127,8 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Наливайка, ЗТП -147 - 6507,06 грн.

88. земельна ділянка площею 127,84 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Спортивна, ЗТП -148-3681,12 грн.

89. земельна ділянка площею 32,96 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Шевченка, ЗТ П -15-3447,38 грн.

90. земельна ділянка площею 78,46 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Трускавецька, ЗТП-16 - 3237,70 грн.

91. земельна ділянка площею 18,08 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Самбірська, ЗТП-18 - 360,07 грн.

92. земельна ділянка площею 85,8 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Завіжна, ЗТП -19- 3226,78 грн.

93. земельна ділянка площею 104,57 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Шевченка, ЗТП -2 - 10968,85 грн.

94. земельна ділянка площею 82,19 кв.м. в м. Дрогобичі вул. В.Великого, ЗТП -20 - 6522,70 грн.

95. земельна ділянка площею 85,0 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Грушевського, ЗТП-21 - 6422,23 грн.

96. земельна ділянка площею 30,45 кв.м. в м. Дрогобичі вул. П.Орлика, ЗТП -22-2601,06 грн.

97. земельна ділянка площею 113,01 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Трускавецька, ЗТП -23 - 5835,93 грн.

98. земельна ділянка площею 89,48 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Зварицька, ЗТП -24-3648,28 грн.

99. земельна ділянка площею 30,25 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Трускавецька, ЗТП -25 - 1130,66 грн.

100. земельна ділянка площею 29,64 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Вайди, ЗТП -27 - 1120,57 грн.

101. земельна ділянка площею 78,93 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Грушевського, ЗТП -28 - 4786,91 грн.

102. земельна ділянка площею 128,27 кв.м. в м. Дрогобичі вул. Самбірська, ЗТП -29 - 5612,98 грн.

103. земельна ділянка площею 126,43 кв.м. в м. Дрогобичі вул. В.Великого, ЗТП-З - 9693,19 грн.

104. земельна ділянка площею 87,64 кв.м. в м. Дрогобичі вул. В.Великого, ЗТП -31 - 5020,04 грн.

При цьому, ОСОБА_4 по визначенню збитків власникам землі та землекористувачам, визначила збитки у вигляді неодержаного Дрогобицькою міською радою доходу. Загальний розмір збитків за період з 01.03.2015 року по 01.03.2018 року за користування земельними ділянками загальною площею 77273, 74 кв.м., як завдало ПрАТ Львівобленерго , в м. Дрогобичі, в розмірі 2 015434, 8 грн.

20.07.2018 року позивач повідомленням № 3-21/5960 повідомив відповідача про затвердження ОСОБА_4 про визначення збитків власнику землі від 06 липня 2018 року № 5-18, рішенням виконавчого комітету Дрогобицької міської ради від 19.07.2018 року № 184, пропонував розглянути такий акт, та добровільно відшкодувати збитки шляхом укладення договору про відшкодування Дрогобицькій міській раді збитків, заподіяних внаслідок використанням товариством земельних ділянок площею 7,7273 га в м. Дрогобичі без оформлення документів, що посвідчують право на земельну ділянку відповідно до закону.

Згідно листа № 29-13-0.172-853/121-18 від 08.10.2018 р. Відділу Міськрайонного управління у Дрогобицькому районі та місті Дрогобичі Головного Управління Держгеокадастру у Львівській області, повідомлено, що у Національній Кадастровій Системі відсутні сформовані земельні ділянки по 104 об'єктах ПАТ Львівобленерго .

Судом також встановлено, що листом від 10.07.2014р. за № 156-3938 відповідач звертався до позивача з клопотанням надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в м. Дрогобич по вул. С.Наливйка, 3 орієнованою площею 1,06 га для обслуговування будівель та споруд виробничої бази Дрогобицького ПЕМ та земельної ділянки в м. Дрогобич по вул. Південна, 3 орієнтовною площею 2,67 га для обслуговування будівель та споруд виробничої бази Дрогобицького РЕМ.

Згідно витягу з рішення Дрогобицької міської ради від 20.12.2016 року № 531 Про внесення змін до рішень міської ради відповідачу надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою, щодо відведення вказаних земельних ділянок.

Листом від 03.11.2016р. за № 1456-6479 відповідач звернувся до позивача про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки по вул. Стрийська, 118 у м. Дрогобич для обслуговування адміністративно-виробничих будівель та споруд Дрогобицького РЕМ орієнтовною площею 0,61га з метою передачі в оренду та згідно витягу з рішення Дрогобицької міської ради від 20.12.2016р. за № 535 Про надання дозволу на розроблена проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок під об'єктами нерухомого майна відповідачу надано дозвіл на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для обслуговування нежитлових приміщень.19.04.2018р. в оренду передана земельна ділянка у м. Дрогобич, вул. Південна, 2 (кадастровий номер 4610600000:01:051:0054) площею 10538 кв.м., а згідно Договору оренди землі № 112/131/18-278 від 19.04.2018р. в оренду передана земельна ділянка у м. Дрогобич, вул. Наливайка, 3 (кадастровий номер 4610600000:01:049:0031) площею 26760 кв.м.

Речове право оренди вказаних земельних ділянок - у м. Дрогобич, вул. Південна, 2 та у м. Дрогобич, вул. Наливайка, 3 зареєстроване в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, що підтверджується Витягами з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 121702590 та № 121645436 від 23.04.2018р. відповідно.

Поряд з цим, судом встановлено, що відповідач володіє об'єктами нерухомості що підтверджується такими правовстановлюючими документами:

свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю ПС 110/10 кв N90, м. Дрогобич, провулок Тепличний, 7. загальною площею 353,6 кв. м.;

свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю ПС 35 кв №69, м. Дрогобич, вул. 22 Січня, 109/1, загальною площею 252,7 кв. м.;

свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю ЗТП №34, м. Дрогобич, вул. Княгині Ольги, 10/2 загальною площею 38,3 кв. м.;

свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю ЗТП N40, м. Дрогобич, вул. М.Грушевського, 59/1, загальною площею 38,1 кв. м.;

свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю ЗТП №44, м. Дрогобич, вул. Д. Галицького, 7/1, загальною площею 36,2 кв. м.;

свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю ЗТП N46, м. Дрогобич, вул. Купальська, 1/1, загальною площею 22,9 кв. м.;

свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю ЗТП №48, лі. Дрогобич, вул. О.Пушкіна, 20/1, загальною площею 37,4 кв. м.;

свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю ЗТП №49. м. Дрогобич, вул. Грюнвальдська, 1/1, загальною площею 39,9 кв. м.;

свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю ЗТП №5, м. Дрогобич, вул. Будівельна, 1/1, загальною площею 33,9 кв. м.;

свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю ЗТП №61, м. Дрогобич, вул. Лесі Українки, 74/1, загальною площею 48,9 кв. м.;

свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю ЗТП №7, м. Дрогобич, вул. Солоний Ставок, 27, загальною площею 10,2 кв. м.;

свідоцтво про право власності на будівлю ЗТП №72, м. Дрогобич, вул. Будівельна, 19/2, загальною площею 41,5 кв. м.;

свідоцтво про право власності на будівлю ЗТП N88, м. Дрогобич, вул. В. Чорновола, 8/1, загальною площею 44,7 кв. м.;

свідоцтво про право власності на будівлю ЗТП №89, м. Дрогобич, вул. Княгині Ольги, 1/1, загальною площею 40,3 кв. м.;

свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю РП-2 /ЗТП №42/, м. Дрогобич, вул. В. Раневицька, 3/1, загальною площею 64,5 кв. м.;

свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю РП-5, м. Дрогобич, вул. Стрийська, 169/1, загальною площею 101,2 кв. м.;

свідоцтво про право власності на будівлю ЗТП-102 на вул. Солоний Ставок, 27/1, загальною площею 25,3 кв. м.;

свідоцтво про право власності на будівлю ЗТП №11, м. Дрогобич, вул. П.Сагайдачного, 66/1, загальною площею 19,5 кв. м.;

свідоцтво про право власності на будівлю ЗТП №134, м. Дрогобич, вул. Є.Коновальця, 3/1, загальною площею 52,2 кв. м.;

свідоцтво про право власності на будівлю ЗТП №14, м. Дрогобич, вул. Ріпницька, 14/5, загальною площею 22,3 кв. м.;

свідоцтво про право власності на будівлю ЗТП №140, м. Дрогобич, вул. Шульца Бруно, 18/1, загальною площею 41,4 кв. м.;

свідоцтво про право власності на будівлю ЗТП №147, м. Дрогобич, вул. Самбірська, 108/6, загальною площею 41,5 кв. м.;

свідоцтво про право власності на будівлю ЗТП №148, м. Дрогобич, вул. М.Старицького, 31/1, загальною площею 41,4 кв. м.;

свідоцтво про право власності на будівлю ЗТП-15, м. Дрогобич, вул. Д.Галицького, 25/1, загальною площею 22,6 кв. м. ;

свідоцтво про право власності на будівлю ЗТП-20, м. Дрогобич, вул. П.Орлика, 107/4, загальною площею 39,9 кв. м.;

свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю ЗТП №28, м. Дрогобич, вул. в. Великого, 94/1, загальною площею 21,1 кв. м.;

витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 112678059 від 02.02.2018р. та витяг з Публічної кадастрової карти України на земельну ділянку, кадастровий номер 4610600000:01:003:0208, на якій знаходиться КТП-106;

витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 115822521 від 01.03.2018р. та витяг з Публічної кадастрової карти України на земельну ділянку, кадастровий номер 4610600000:01:004:0009, на якій знаходиться РП-4, ЗТП-74;

витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 114888890 від 22.02.2018р. та витяг з Публічної кадастрової карти України на земельну ділянку, кадастровий номер 4610600000:01:017:0033, на якій знаходиться РП-5

Крім того, позивачем 18.12.2018р. подано клопотання про долучення доказів до матеріалів справи, а саме:

- копію рішення виконавчого комітету Дрогобицької міської ради від 24.03.2011 року за № 129 Про оформлення права власності на нежитлові будівлі з додатками до цього рішення;

- копію ухали Дрогобицької міської ради від 17.06.2004 року № 352 з додатками;

- копію рішення виконавчого комітету Дрогобицької міської ради від _4.01.2012 року № 62;

- копію технічної документації на земельну ділянку ВАТ Львівобленерго на вул. Самбірська;

- копію технічної документації на земельну ділянку ВАТ Львівобленерго на вул. Південна,2 ;

- копію технічної документації на земельну ділянку ВАТ Львівобленерго на вул. Наливайка 3;

- копію інвентаризаційної справи нерухомого майна ВАТ Львівобленерго провулок Тепличний, 7;

- копію технічної документації на земельну ділянку ВАТ Львівобленерго на вул. Трусквецька;

- копію технічної документації на земельну ділянку ВАТ Львівобленерго на вул. Нафтовиків;

- копію технічної документації на земельну ділянку ВАТ Львівобленерго на вул. Завіжна;

- копію технічної документації на земельну ділянку ВАТ Львівобленерго на вул. Стрийська;

- копію технічної документації на земельні ділянки на яких розташовані трансформаторні підстанції ВАТ Львівобленерго книга № 2.

Згідно ч. 1 ст. 80 ГПК України, учасники справи подають докази у справі безпосередньо до суду.

Частино 2 цієї ж статті встановлено, що позивач, особи, яким законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб, повинні подати докази разом з поданням позовної заяви.

За приписами ч. 4 ст. 80 ГПК України, якщо доказ не може бути поданий у встановлений законом строк з об'єктивних причин, учасник справи повинен про це письмово повідомити суд та зазначити: доказ, який не може бути подано; причини, з яких доказ не може бути подано у зазначений строк; докази, які підтверджують, що особа здійснила всі залежні від неї дії, спрямовані на отримання вказаного доказу.

Частина 5 цієї статті передбачає, що у випадку визнання поважними причин неподання учасником справи доказів у встановлений законом строк суд може встановити додатковий строк для подання вказаних доказів.

Відповідно до положень ч. 8 ст. 80 ГПК України, докази, не подані у встановлений законом або судом строк, до розгляду судом не приймаються, крім випадку, коли особа, яка їх подає, обґрунтувала неможливість їх подання у вказаний строк з причин, що не залежали від неї.

Суд констатує, що провадження по справі відкрито ухвалою від 19.09.2018 р., а подане позивачем у останній день підготовного провадження клопотання про долучення доказів, так як і позов, не міститься в собі передбаченого ч. 4 ст. 80 належного обґрунтування наявності причини, з яких вказані у клопотанні докази не могли бути подані у зазначений строк та докази, які підтверджують, що позивач здійснив всі залежні від нього дії, спрямовані на отримання вказаних доказів, а тому такі докази судом до розгляду не приймаються згідно положень ч. 8 ст. 80 ГПК України.

В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Відтак судом встановлено, що предметом позову Дрогобицької міської ради є саме вимога про стягнення з ПрАТ Львівобленерго збитків у розмірі 1645254,2 грн. у виді не отриманої орендної плати за користування відповідачем земельними ділянками загальною площею 77273,74 кв.м. на яких знаходяться об'єкти відповідача.

При прийнятті рішення суд виходить з наступного:

За приписами ч. 1 ст. 83 ЗК України землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є комунальною власністю.

Частиною 2 цієї ж статті встановлено, що у комунальній власності перебувають:

а) усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності;

б) земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування.

Відповідно до ч. 1. ст. 93 ЗК України, право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.

За наслідками оцінки Договору оренди землі № 112/131/18-277 від 19.04.2018р. яким в оренду передана земельна ділянка у м. Дрогобич, вул. Південна, 2 (кадастровий номер 4610600000:01:051:0054) площею 10538 кв.м. та Договору оренди землі № 112/131/18-278 від 19.04.2018р. згідно якого в оренду передана земельна ділянка у м. Дрогобич, вул. Наливайка, 3 (кадастровий номер 4610600000:01:049:0031) площею 26760 кв.м., судом встановлено, що вказані земельні ділянки оплатно, згідно вказаних договорів оренди використовуються відповідачем.

Право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку ( ч. 1 ст. 92 ЗК України).

Відповідно до ч 1 ст. 65 ЗК України, землями промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення визнаються земельні ділянки, надані в установленому порядку підприємствам, установам та організаціям для здійснення відповідної діяльності.

Частиною 2 вказаної статті передбачено, що порядок використання земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення встановлюється законом.

Положеннями ч. 1 ст. 76 ЗК України встановлено, що землями енергетичної системи визнаються землі, надані під електрогенеруючі об'єкти (атомні, теплові, гідроелектростанції, електростанції з використанням енергії вітру і сонця та інших джерел), під об'єкти транспортування електроенергії до користувача.

Частиною 2 ст. 76 ЗК України передбачено, що землі енергетичної системи можуть перебувати у державній, комунальній та приватній власності.

Правові та організаційні засади надання і використання земельних ділянок для розміщення об'єктів енергетики, встановлення та дотримання правового режиму земель спеціальних зон об'єктів енергетики з метою забезпечення безперебійного функціонування цих об'єктів, раціонального використання земель, а також безпечної життєдіяльності та захисту населення і господарських об'єктів від впливу можливих аварій визначено спеціальним нормативно-правовим актом Законом України Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів .

Статтею 1 Закону України Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів визначено наступні терміни:

землі енергетики - земельні ділянки, надані в установленому порядку для розміщення, будівництва та експлуатації енергогенеруючих підприємств, об'єктів альтернативної енергетики, об'єктів передачі електричної та теплової енергії, виробничих об'єктів, необхідних для експлуатації об'єктів енергетики, в тому числі баз та пунктів;

об'єкт енергетики - електрична станція (крім ядерної частини атомної електричної станції), електрична підстанція, електрична мережа, підключені до об'єднаної енергетичної системи України, а також котельня, підключена до магістральної теплової мережі, магістральна теплова мережа, споруда альтернативної енергетики тощо;

охоронні зони об'єктів енергетики - зона вздовж повітряних і кабельних ліній електропередачі, навколо електростанцій, трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів та пристроїв і магістральних теплових мереж, споруд альтернативної енергетики тощо для забезпечення нормальних умов їх експлуатації, запобігання ушкодженню, а також для зменшення їх негативного впливу на людей, суміжні землі, природні об'єкти та довкілля;

трансформаторна підстанція - електрична установка відкритого або закритого типу, призначена для розподілу або перетворення електричної енергії.

Відповідно до ст. 10 Закону України Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів до земель місцевої (локальної) електричної мережі відносяться земельні ділянки, надані для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування об'єктів передачі електричної енергії від магістральної електричної мережі до споживачів електричної енергії: повітряні і кабельні лінії електропередачі, трансформаторні підстанції та розподільні пункти, струмопроводи, пристрої і споруди диспетчерсько-технологічного управління процесом електропередачі, повітряні або кабельні вводи до житлових або нежитлових споруд.

Судом встановлено, та не заперечувалося сторонами, що більшість з 104 об'єктів, щодо знаходження яких на комунальних землях є даний спір є саме трансформаторними підстанціями та розподільними пунктами.

Відповідно до ч 1 ст. 16 Закону України Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів , підприємства, які будують чи експлуатують об'єкти енергетики та передачі електричної енергії, мають право використовувати земельні ділянки за договором про встановлення земельного сервітуту з власником чи користувачем земельної ділянки для розміщення об'єктів, зазначених у частині четвертій цієї статті, на праві постійних або строкових земельних сервітутів.

Частиною 2 цієї статті встановлено, що постійні земельні сервітути можуть встановлюватися для розміщення споруд опорних конструкцій повітряних ліній електропередачі, трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів, пристроїв і споруд.

Відповідно до положень абз. 1 ч. 4 ст. 16 згаданого Закону України, постійні або строкові земельні сервітути можуть встановлюватися для будівництва, реконструкції, капітального ремонту, розміщення споруд опорних конструкцій повітряних ліній електропередачі, трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів та пристроїв.

Земельні сервітути щодо права будівництва та обслуговування об'єктів передачі електричної енергії встановлюються на підставі договору про встановлення земельного сервітуту між експлуатуючим підприємством та власниками чи постійними користувачами земельних ділянок, укладеному в порядку, встановленому Цивільним кодексом України . (ч. 5 ст. 16 Закону України Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів ).

Земельні сервітути на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у власність чи користування, встановлюються за договором з органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених Земельним кодексом України , та експлуатуючим підприємством. (ч. 6 ст. 16 Закону України Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів ).

Строк дії земельного сервітуту визначається у договорі про встановлення земельного сервітуту. У договорі про встановлення земельного сервітуту для розміщення об'єктів енергетики та передачі електричної енергії зазначаються: зміст земельного сервітуту, кадастровий номер земельної ділянки, щодо якої встановлюється земельний сервітут (за наявності), площа земельної ділянки, на яку поширюється дія земельного сервітуту, дані про земельну ділянку, на якій встановлюється земельний сервітут. ч. 7, 8 ст. 16 Закону України Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів ).

Відтак правовий порядок використання відповідачем не належних йому земельних ділянок для розміщення належних йому трансформаторних підстанцій та розподільних пунктів врегульовується ст. 16 Законом України Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів , якою визначено використання таких земельних ділянок на підставі земельних сервітутів.

За приписами ч. 1 ст. 79-1 ЗК України, формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.

Відповідно до ч. 2 79-1 ЗК України, формування земельних ділянок здійснюється: у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності; шляхом поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок; шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, проектами землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб, проектами землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; шляхом інвентаризації земель державної чи комунальної власності у випадках, передбачених законом; за проектами землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв).

Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі ( ч. 3 ст. 79-1 ЗК України).

Частиною 4 передбачено, що ст. 79-1 ЗК України, земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.

Згідно ч. 9 ст. 79-1 ЗК України, земельна ділянка може бути об'єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї.

Відповідно до ч. 10 ст. 79-1 ЗК України, державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.

Державна реєстрація прав суборенди, сервітуту, які поширюються на частину земельної ділянки, здійснюється після внесення відомостей про таку частину до Державного земельного кадастру (ч. 11 ст. 79-1 ЗК України).

Беручи до уваги, лист № 29-13-0.172-853/121-18 від 08.10.2018 р. Відділу Міськрайонного управління у Дрогобицькому районі та місті Дрогобичі Головного Управління Держгеокадастру у Львівській області, згідно якого у Національній Кадастровій Системі відсутні сформовані земельні ділянки по 104 об'єктах ПАТ Львівобленерго , наявні матеріали справи та керуючись вимогами ст. 79-1 ЗК України, суд приходить висновку що вказані земельні ділянки можуть бути об'єктом цивільних прав, в тому числі позивача, виключно з моменту формування та державної реєстрації права власності на них.

Поряд з цим ч. 1 ст. 15 Закону України Про Державний земельний кадастр встановлює, що до Державного земельного кадастру включаються такі відомості про земельні ділянки: кадастровий номер; місце розташування; опис меж; площа; міри ліній по периметру; координати поворотних точок меж; дані про прив'язку поворотних точок меж до пунктів державної геодезичної мережі; дані про якісний стан земель та про бонітування ґрунтів; відомості про інші об'єкти Державного земельного кадастру, до яких територіально (повністю або частково) входить земельна ділянка; цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); склад угідь із зазначенням контурів будівель і споруд, їх назв; відомості про обмеження у використанні земельних ділянок; відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки; нормативна грошова оцінка; інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку.

Частино 1 ст. 24 Закону України Про Державний земельний кадастр встановлено, що державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку.

На підтвердження державної реєстрації земельної ділянки заявнику безоплатно видається витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Витяг містить всі відомості про земельну ділянку, внесені до Поземельної книги. Складовою частиною витягу є кадастровий план земельної ділянки. ( ч. 8 ст. 24 Закону України Про Державний земельний кадастр ).

Суд констатує, що позивачем не надано передбачених Законом України Про Державний земельний кадастр витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, щодо земельних ділянок вказаних в позові як таких, що без належної правової підстави використовувалися відповідачем.

Статтею 125 ЗК України передбачено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Поряд з цим статтею 126 ЗК України встановлено, що право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

Частино 1 ст. 206 ЗК України передбачено, що використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка.

Суд не бере до уваги посилання позивача на ОСОБА_5 Дрогобицької міської ради № 352 від 17.06.2004р. Про надання в оренду земельних ділянок ВАТ Львівобленерго , а саме 104 земельних ділянок, загальною площею 77289 м. кв., оскільки така передбачала надання в користування на умовах оренди земельні ділянки за існуючими спорудами ВАТ Львівобленерго терміном лише на три роки, а відтак у 2007 році вичерпала свою дію, без подальших правових наслідків, в той час як позивач заявляє вимоги про стягнення збитків за 2015-2018рр.

Відповідно до п. ґ ч. 2 ст. 152 ЗК України, захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом відшкодування заподіяних збитків.

За приписами п. 6 ст. 156 ЗУ України, власникам землі та землекористувачам відшкодовуються збитки, заподіяні внаслідок неодержання доходів за час тимчасового невикористання земельної ділянки.

Положеннями ч. 1. ст. 157 ЗК України, передбачено що відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам здійснюють органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадяни та юридичні особи, які використовують земельні ділянки, а також органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадяни та юридичні особи, діяльність яких обмежує права власників і землекористувачів або погіршує якість земель, розташованих у зоні їх впливу, в тому числі внаслідок хімічного і радіоактивного забруднення території, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами і стічними водами.

Частиною 2 цієї ж статті передбачено, що порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі і землекористувачам встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 1 Порядку визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 квітня 1993 р. N 284, власникам землі та землекористувачам відшкодовуються збитки, заподіяні вилученням (викупом) та тимчасовим зайняттям земельних ділянок, встановленням обмежень щодо їх використання, погіршенням якості ґрунтового покриву та інших корисних властивостей земельних ділянок або приведенням їх у непридатний для використання стан та неодержанням доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок.

Пункт 2 даного порядку визначає, що розміри збитків визначаються комісіями, створеними Київською та Севастопольською міськими, районними державними адміністраціями, виконавчими комітетами міських (міст обласного значення) рад.

До складу комісій включаються представники Київської, Севастопольської міських, районних державних адміністрацій, виконавчих комітетів міських (міст обласного значення) рад (голови комісій), власники землі або землекористувачі (орендарі), яким заподіяні збитки, представники підприємств, установ, організацій та громадяни, які будуть їх відшкодовувати, представники територіальних органів Держгеокадастру, Держекоінспекції, фінансових органів, органів у справах містобудування і архітектури та виконавчих комітетів сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад, на території яких знаходяться земельні ділянки.

Результати роботи комісій оформляються відповідними актами, що затверджуються органами, які створили ці комісії.

У відповідності до п. 3. цього Порядку, відшкодуванню підлягають, окрім іншого інші збитки власників землі і землекористувачів, у тому числі орендарів, включаючи і неодержані доходи, якщо вони обґрунтовані.

Примітка до даного Порядку визначає неодержаний доход - як доход, який міг би одержати власник землі, землекористувач, у тому числі орендар, із земельної ділянки і який він не одержав внаслідок її вилучення (викупу) або тимчасового зайняття, обмеження прав, погіршення якості землі або приведення її у непридатність для використання за цільовим призначенням у результаті негативного впливу, спричиненого діяльністю підприємств, установ, організацій та громадян.

Згідно п 4 Порядку, розміри збитків визначаються в повному обсязі відповідно до реальної вартості майна на момент заподіяння збитків, проведених або необхідних витрат на поліпшення якості земель (з урахуванням ринкової або відновної вартості).

Пунктом 5 порядку передбачено, що збитки відшкодовуються власникам землі і землекористувачам, у тому числі орендарям, підприємствами, установами, організаціями та громадянами, що їх заподіяли, за рахунок власних коштів не пізніше ніж протягом одного місяця після затвердження актів комісій, а у разі вилучення (викупу) земельних ділянок - після прийняття відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування рішення про вилучення (викуп) земельних ділянок в межах їх повноважень у період до державної реєстрації підприємством, установою, організацією або громадянином речового права на земельну ділянку у порядку, встановленому Законом України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

Відповідно до ч. 1 ст. 22 ЦК України, особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування.

За приписами п. 2 ч. 2 цієї ж статті збитками є доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода).

Частинами 1, 2 ст. 1166 ЦК України встановлено, що майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.

Особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини.

Поряд з цим, Глава 83 ЦК України врегульовує суспільні правовідносини, щодо набуття, збереження майна без достатньої правої підстави.

Частиною 1 ст. 1212 ЦК України передбачено, що особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов'язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов'язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.

Згідно ч 2 ст. 1212 ЦК України положення цієї глави застосовуються незалежно від того, чи безпідставне набуття або збереження майна було результатом поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком події.

Відповідно до положень п. 4 ч. 3. ст. 1212 ЦК України, положення цієї глави застосовуються також до вимог про відшкодування шкоди особою, яка незаконно набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи.

Положеннями ч. 1 ст. 1214 ЦК України передбачено, що особа, яка набула майно або зберегла його у себе без достатньої правової підстави, зобов'язана відшкодувати всі доходи, які вона одержала або могла одержати від цього майна з часу, коли ця особа дізналася або могла дізнатися про володіння цим майном без достатньої правової підстави. З цього часу вона відповідає також за допущене нею погіршення майна.

Особа, яка набула майно або зберегла його у себе без достатньої правової підстави, має право вимагати відшкодування зроблених нею необхідних витрат на майно від часу, з якого вона зобов'язана повернути доходи.

На підставі аналізу фактичних обставин справи, суд приходить до висновку, що у випадку використання відповідачем земельних ділянок без достатніх правових підстав, а також безпідставного збереження відповідачем коштів у розмірі орендної плати за їх використання, необхідно застосовувати до спірних правовідносин саме нормативні положення статей 1212 - 1214 Цивільного кодексу України , оскільки для кондикційних зобов'язань доведення вини особи не має значення, а важливим є факт неправомірного набуття (збереження) майна однією особою за рахунок іншої.

Аналогічна правовий висновок викладений у постанові ОСОБА_6 Верховного Суду у постанові від 20.11.018р. по справі № 922/3412/17, який суд керуючись ч. 4 ст. 236 ГПК України враховує при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин.

Поряд з цим, позивач заявляє саме вимог про стягнення збитків, а не вимог про повернення безпідставно збережених відповідачем коштів у розмірі орендної плати.

Більш того, заперечуючи проти клопотання про зупинення провадження у справі, позивач вказує, що свої позовні вимоги обґрунтовує з посиланням на ст. 156, ст. 157 ЗК України, Порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, затверджений постановою КМУ № 284від 19.04.1993 р., ст. 22 та главою 82 ЦК України, а не ст. 1212- 1214 ЦК України.

Відтак суд приходить до висновку, що предмет позову - вимога про відшкодування збитків, та його правова підстава заявлена позивачем - ст. 156, ст. 157 ЗК України, Порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, затверджений постановою КМУ № 284від 19.04.1993 р., ст. 22 та глава 82 ЦК України, не кореспондуються як з фактичними обставинами справи так і нормами права які повинні бути застосовані до спірних правовідносин - ст. 1212- 1214 ЦК України, а тому заявлений позов не підлягає до задоволення.

Європейський суд з прав людини вказав, що пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод зобов'язує суди давати обґрунтування своїх рішень, але це не може сприйматись як вимога надавати детальну відповідь на кожен аргумент. Межі цього обов'язку можуть бути різними в залежності від характеру рішення. Крім того, необхідно брати до уваги, між іншим, різноманітність аргументів, які сторона може представити в суд, та відмінності, які існують у державах-учасницях, з огляду на положення законодавства, традиції, юридичні висновки, викладення та формулювання рішень. Таким чином, питання, чи виконав суд свій обов'язок щодо подання обґрунтування, що випливає зі статті 6 Конвенції, може бути визначено тільки у світлі конкретних обставин справи (Проніна проти України, № 63566/00, § 23, ЄСПЛ, від 18 липня 2006 р.).

Згідно з ст. 34 ГПК України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.

Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Статтею 43 ГПК України, передбачено, що господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

Висновки суду щодо застосування строків позовної давності.

Відповідно до .1 ст. 256 ЦК України, позовна давність - це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу.

За приписами ст. 257, загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки.

Частиною 3 ст. 267 ЦК України передбачено, що позовна давність застосовується судом лише за заявою сторони у спорі, зробленою до винесення ним рішення.

Частиною 4 вказаної статті визначено, що сплив позовної давності, про застосування якої заявлено стороною у спорі, є підставою для відмови у позові.

Відповідно до абз. 1,2 п. 2.2 Постанови Пленуму ВГСУ Про деякі питання практики застосування позовної давності у вирішенні господарських спорів від 29.05.2013 № 10, за змістом частини першої статті 261 ЦК України позовна давність застосовується лише за наявності порушення права особи.

Отже, перш ніж застосовувати позовну давність, господарський суд повинен з'ясувати та зазначити в судовому рішенні, чи порушене право або охоронюваний законом інтерес позивача, за захистом якого той звернувся до суду. У разі коли такі право чи інтерес не порушені, суд відмовляє в позові з підстав його необґрунтованості. І лише якщо буде встановлено, що право або охоронюваний законом інтерес особи дійсно порушені, але позовна давність спливла і про це зроблено заяву іншою стороною у справі, суд відмовляє в позові у зв'язку зі спливом позовної давності - за відсутності наведених позивачем поважних причин її пропущення.

З огляду на те, що вимоги позивача є безпідставними , відтак, у суду відсутні правові та фактичні підстави до застосування наслідків пропущення строків позовної давності до вимог позивача.

Враховуючи вище викладене суд дійшов висновку про те, що заявлені позивачем позовні вимоги про стягнення збитків є безпідставними, а відтак такими що не можуть бути задоволені судом, тому в задоволенні позову слід відмовити.

Судові витрати

Витрати позивача по сплаті судового збору у відповідності до ст. 49 ГПК України суд залишає за позивачем в сумі 24678,81 грн.

Щодо судового збору сплачено позивачем у розмірі 5552,71 грн., як різниці залишку після зменшення позивачем позовних вимог, то суд зазначає наступне.

Положеннями п. 1. ч. 1 ст. 7 Закону України Про судовий збір встановлено, що сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом

Відповідно до ч. 2 цієї ж статті, у випадках, установлених пунктом 1 частини першої цієї статті, судовий збір повертається в розмірі переплаченої суми; в інших випадках, установлених частиною першою цієї статті - повністю.

Позивачем подано заяву про повернення зайво сплаченого судового збору з врахуванням заяви про зменшення розміру позовних вимог , а тому сума 5552,71 грн. підлягає поверненню шляхом прийняття ухвали.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 ГПК України , завданням господарського судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів, пов'язаних із здійсненням господарської діяльності, та розгляд інших справ, віднесених до юрисдикції господарського суду, з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.

За приписами ч. 1, 2 ст.236 ГПК України, судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

На підставі викладеного, керуючись статтями 124 , 129-1 Конституції України , статтями 1 , 4 , 20 , 73 , 74 , 76-79 , 86 , 129 , 236-238 Господарського процесуального кодексу України , суд -

В И Р І Ш И В :

1 В задоволенні позовних вимог Дрогобицької міської ради до Приватного акціонерного товариства Львівобленерго про стягнення 1 645 254,20 грн відмовити повністю.

2. Судові витрати в розмірі 24678,81 грн., залишити за Дрогобицькою міською радою.

3. Рішення набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 241 ГПК України.

4. Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Західного апеляційного господарського суду в порядку, встановленому розділом IV ГПК України.

Повне рішення складено та підписано 06 .02.2019р.

Суддя Запотічняк О.Д.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення29.01.2019
Оприлюднено08.02.2019
Номер документу79670215
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/1710/18

Ухвала від 05.04.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Зварич Оксана Володимирівна

Ухвала від 04.03.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Зварич Оксана Володимирівна

Рішення від 29.01.2019

Господарське

Господарський суд Львівської області

Запотічняк О.Д.

Рішення від 26.12.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Запотічняк О.Д.

Ухвала від 20.11.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Запотічняк О.Д.

Ухвала від 16.10.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Запотічняк О.Д.

Ухвала від 19.09.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Запотічняк О.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні