Код суду 233 № 233/736/19
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08.02.2019 року м.Костянтинівка
Суддя Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області Стадченко О.В. вивчивши матеріал про адміністративне правопорушення, який надійшов з Головного управління ДФС у Донецькій області відносно:
ОСОБА_1, яка народилася ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянки України, керівника КП Донбудсервіс , яка зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1, -
за ст. 163-2 ч. 1 КУпАП,
В С Т А Н О В И В:
До Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області надійшов матеріал про адміністративне правопорушення №222 від 28 грудня 2018 року відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-2 КУпАП.
Відповідно ст. 278 КУпАП під час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддя повинен перевірити чи правильно складений протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.
Вивчивши матеріал про адміністративне правопорушення, суддя дійшов наступних висновків.
Відповідно до ст. 7 КУпАП провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Відповідно до ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.
Протокол про адміністративне правопорушення підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.
При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.
При вивченні матеріалу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 встановлено, що протокол про адміністративне правопорушення № 222 від 28 грудня 2018 рокускладений з порушенням вимог ст.256 КУпАП, а саме: в протоколі відсутні підпис та пояснення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності. Також, відсутні відомості про роз'яснення ОСОБА_1 її прав та обов'язківвідповідно до ст.63 Конституції України і 268 КУпАП. Навпаки, в протоколі зазначено, що нібито ОСОБА_1 для складання протоколу не з'явилася.
Водночас, в матеріалах справи мається копія листа про запрошення №52990/10/05-99-43-08 від 22 листопада 2018 року ОСОБА_1 на 11 годину 00 хвилин 30 листопада 2018 року для розгляду питання щодо притягнення до адміністративної відповідальності та відповідний акт №208/05-99-43-08 від 30 листопада 2018 року про неявку останньої на зазначену дату для розгляду питання щодо притягнення до адміністративної відповідальності. При цьому, відповідно до рекомендованого повідомлення ДП Укрпошта зазначеного листа ОСОБА_1 не отримала.
Окрім того, відповідно до відмітки ДП Укрпошта ОСОБА_1 не отримала і копії акту перевірки від 28 вересня 2018 року № 564/05-99-43-08/30364781 з роз'ясненням їй права та порядку надання заперечень (зауважень) та оскарження рішень і дій посадових осіб органів ДФС України.
Також, до матеріалу не додані документи на підтвердження надіслання і отримання ОСОБА_1 копії самого протоколу про адміністративне правопорушення №222 від 28 грудня 2018 року з роз'ясненням останній її прав і обов'язків.
Вище зазначені недоліки допущені при оформленні матеріалу позбавляють суддю можливості здійснити всебічне, повне і об'єктивне з'ясування всіх обставин правопорушення, як цього вимагає ст. 245 КУпАП та ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 1950 року і, як наслідок, здійснити розгляд справи про адміністративне правопорушення та прийняти законне і обґрунтоване рішення по ній.
За таких обставин вважаю за необхідне повернути матеріал до Головного управління ДФС у Донецькій області для належного оформлення.
Керуючись ст.ст.278, 280, 283 КУпАП, суддя, -
П О С Т А Н О В И В:
Матеріал про адміністративне правопорушення №222 від 28 грудня 2018 року відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП з додатками повернути до Головного управління ДФС у Донецькій області для належного оформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя: О.В.Стадченко
Суд | Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 08.02.2019 |
Оприлюднено | 10.02.2019 |
Номер документу | 79692027 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області
Сітніков Т. Б.
Адмінправопорушення
Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області
Леміщенко О. О.
Адмінправопорушення
Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області
Стадченко О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні