Герб України

Постанова від 16.02.2010 по справі 2а-46804/09/1670

Полтавський окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 лютого 2010 року < ЧАС > м. Полтава Справа № 2а-46804/09/1670

Полтавський окружний ад міністративний суд у складі:

головуючого судді - Серг и С.М.,

при секретарі - Олійник Ю .В,

за участю:

представника позивача - Гри ценка І.Г.,

представника відповідача - Прокопчука О.О.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом Пр иватного підприємства "ГЕЙМ- СЕРВІС" до Карлівської міжра йонної державної податкової інспекції про визнання прот иправним та скасування рішен ня про застосування штрафних (фінансових) санкцій, -

В С Т А Н О В И В:

07 вересня 2009 року Прива тне підприємство "ГЕЙМ-СЕРВІ С" (далі- позивач, ПП "ГЕЙМ-СЕРВІ С") звернувся до Полтавського окружного адміністративног о суду з адміністративним по зовом до Карлівської міжрайо нної державної податкової ін спекції (далі- відповідач) про визнання протиправним та ск асування рішення про застосу вання штрафних (фінансових) с анкцій № 0001072303 від 18.05.2009.

В обґрунтування своїх вимо г позивач посилався на прове дення перевірки 18.05.2009 з порушен нями вимог Закону України “П ро державну податкову службу в Україні”, оскільки ПП "ГЕЙМ- СЕРВІС" не було надіслано за 10 днів повідомлення про перев ірку, не пред'явлено копію нак азу про перевірку під час її п роведення. Зазначав, що граль ні автомати не є реєстратора ми розрахункових операцій у розумінні статті 2 Закону Укр аїни “Про застосування реєст раторів розрахункових опера цій у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг”, а тому накладення штрафних (ф інансових) санкцій за застос ування при здійсненні розрах ункових операцій непереведе ного у фіскальний режим робо ти, незареєстрованного, неоп ломбованого реєстратора роз рахункових операцій є неправ омірним. Вважає, що наявність у залі гральних автоматів ре єстратора розрахункових опе рацій МІNІ-600.02 МЕ, зареєстрован ого у Карлівській МДПІ, через який проводилися розрахунко ві операції, забезпечило вик онання вимог Закону України “Про застосування реєстрато рів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг”. Крім того, станом на дату проведен ня перевірки діючий Державн ий реєстр реєстраторів розра хункових операцій, затвердже ний наказом ДПА України № 7 від 21.01.2009, не містив жодного гральн ого автомату, обладнаного фі скальною пам'яттю, або пристр ою для обладнання автоматів, що вже діють. На звернення поз ивача до Приватного підприєм ства “Імпорттехносервіс”, як е здійснює технічне обслугов ування та ремонт реєстраторі в розрахункових операцій, з п риводу фіскалізації гральни х автоматів, отримано відпов ідь про неможливість встанов лення фіскального блоку на г ральні автомати. Крім того, вк азував на неправомірність за стосування штрафних (фінансо вих) санкцій, оскільки сума гр ошових коштів на місці прове дення розрахунків відповіда є сумі коштів, яка зазначена у денному звіті реєстратора р озрахункових операцій.

Представник позивача у суд овому засіданні підтримав по зовні вимоги, просив їх задов ольнити з підстав, зазначени х у позовній заяві.

Представник відповідача п росив відмовити у задоволенн і позову, посилаючись на те, що перевірку позивача здійснен о в межах повноважень органі в державної податкової служб и, визначених статтею 11 Закон у України “Про державну пода ткову службу в Україні”, стат тями 15, 16 Закону України “Про за стосування реєстраторів ро зрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харч ування та послуг” із врахува нням Методичних рекомендаці й щодо порядку взаємодії між підрозділами органів держав ної податкової служби Україн и при організації та проведе нні перевірок платників пода тків, затверджених наказом Д ПА України від 27.05.2008 № 355. В ході п еревірки було встановлено п орушення позивачем підпунк тів 1, 13 статті 3 Закону України “Про застосування реєстрато рів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг”, а с аме, невідповідність готівк ових коштів на місці проведе ння розрахунків сумі, зазнач еній у денному Х-звіті, незабе зпечення надання послуг чере з зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та п ереведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахун кових операцій з роздрукуван ням відповідного розрахунко вого документа, оскільки гра льні автомати, через які нада валися послуги, не були облад нані запам'ятовуючим пристро єм (фіскальною пам'яттю), хоча наказом Державної податково ї адміністрації України від 01.07.2008 № 430 до Державного реєстру р еєстраторів розрахункових о перацій було включено комп'ю терно-касову систему “Фіскал ”, яка призначена для фіскалі зації гральних автоматів.

Розглянувши подані сторон ами документи, заслухавши по яснення представників сторі н, всебічно і повно з' ясував ши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні ви моги та заперечення, об' єкт ивно оцінивши докази, які маю ть юридичне значення для роз гляду справи і вирішення спо ру по суті, суд приходить до ви сновку, що позов підлягає час тковому задоволенню з наступ них підстав.

Судом встановлено, що Прива тне підприємство "ГЕЙМ-СЕРВІ С" є юридичною особою (свідоцт во про державну реєстрацію с ерії АО1 № 113050, ідентифікаційни й код 35539017), має ліцензію на орга нізацію діяльності з проведе ння азартних ігор (діяльност і з організації та проведенн я азартних ігор на гральних а втоматах), серії АВ № 082889, видану Міністерством фінансів Укра їни 16.04.2008 зі строком дії з 14.04.2008 по 13.04.2013, ліцензію на організацію та утримання тоталізаторів, гральних закладів серії АВ № 419703, видану Полтавською облас ною державною адміністраціє ю 09.06.2008 строком дії до 06.06.2013, торго ві патенти на право здійснен ня діяльності з надання посл уг у сфері грального бізнесу за адресою: смт.Диканька, вул. Леніна, 80 серії ТПБ № 201954, № 201955, № 2019 53, № 201952, № 201951, № 201962, № 201963, № 201964 строком д ії з 01.05.2008 по 30.04.2013.

Згідно зі статтею 15 Закону У країни "Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг " від 06.07.1995 №265/95-ВР (далі - Закон № 265/95) контроль за додержанням с уб' єктами підприємницької діяльності порядку проведен ня розрахунків за товари (пос луги), інших вимог цього Закон у здійснюють органи державно ї податкової служби шляхом п роведення планових та позапл анових перевірок згідно із з аконодавством України.

30.04.2009 працівниками Карлівськ ої міжрайонної державної под аткової інспекції підставі н аправлень № 2958, 2957 від 29.04.2009, згідно з планом перевірок за здійсн енням суб' єктами господарс ької діяльності розрахунков их операцій у сфері готівков ого обігу на квітень 2009 року, пр оведено перевірку дотриман ня порядку проведення розрах унків за товари (послуги), вимо г регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів та ліцензій в залі гральних автоматів, який розташований за адресою: вул. Леніна, 80, смт.Д иканька, Полтавська область.

Доводи представника позив ача про незаконність перевір ки у зв' язку з тим, що органом державної податкової служби не було надіслано повідомле ння про проведення перевірки , суд вважає безпідставними, о скільки зазначена вимога, як а міститься у статті 11-1 Закону України “Про державну подат кову службу в Україні”, стосу ється лише планових виїзних перевірок платників податкі в щодо своєчасності, достові рності, повноти нарахування та сплати ними податків та зб орів (обов'язкових платежів), а не перевірок за здійсненням розрахункових операцій у сф ері готівкового та безготівк ового обігу.

Посилання позивача на те, що під час перевірки не було в ручено копію наказу на її про ведення, є необґрунтованими, оскільки 30.04.2009 державними пода тковими інспекторами було пр оведено планову переві рку ПП "ГЕЙМ-СЕРВІС" щодо контр олю за здійсненням розрахунк ових операцій, тоді як обов' язковість видання і вручення копії наказу на перевірку пе редбачено статтею 11-2 Закону У країни “Про державну податко ву службу в Україні” під час п роведення позапланових пере вірок.

В ході перевірки Карлівсь кою МДПІ виявлено, що в приміщ енні грального залу знаходил ось 8 гральних автоматів, які були підключені до мережі ел ектричного струму, проте не о бладнані блоками фіскально й пам'яті. Крім того, зафіксова но порушення щодо незабезпеч ення проведення розрахунков ої операції через реєстратор розрахункових операцій; нев ідповідність готівкових кош тів на місці проведення розр ахунків сумі коштів, яка зазн ачена у денному звіті, що є пор ушенням пунктів 1, 13 статті 3, ст атті 2 Закону № 265/95

За результатами перевірки складено акт № 0104/16/12/23/35539017 від 30.04.2009 , на підставі якого Карлівськ ою міжрайонною державною под атковою інспекцією винесено рішення про застосування шт рафних (фінансових) санкцій № 0001072303 від 18.05.2009, яким до позивача з астосовані штрафні (фінансов і) санкції в розмірі 3720,00 грн.

Оцінюючи правомірність ви несення рішення про застосув ання штрафних (фінансових) са нкцій, суд зазначає наступне .

Відповідно до пунктів 1, 13 ста тті 3 Закону №265/95 суб'єкти підпр иємницької діяльності, які з дійснюють розрахункові опер ації в готівковій та/або в без готівковій формі (із застосу ванням платіжних карток, пла тіжних чеків, жетонів тощо) у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'я зані при продажу проводити р озрахункові операції на повн у суму покупки (надання послу ги) через зареєстровані, опло мбовані у встановленому поря дку та переведені у фіскальн ий режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роз друкуванням відповідних роз рахункових документів, що пі дтверджують виконання розра хункових операцій, або у випа дках, передбачених цим Закон ом, із застосуванням зареєст рованих у встановленому поря дку розрахункових книжок; за безпечувати відповідність с ум готівкових коштів на місц і проведення розрахунків сум і коштів, яка зазначена в денн ому звіті реєстратора розрах ункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі прода жу за розрахунковими квитанц іями, виданими з початку робо чого дня;

Згідно зі статтею 2 За кону № 265/95 розрахункова операц ія - це приймання від покупця г отівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жето нів тощо за місцем реалізаці ї товарів (послуг), видача готі вкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану пос лугу), а у разі застосування ба нківської платіжної картки - оформлення відповідного роз рахункового документа щодо о плати в безготівковій формі товару (послуги) банком покуп ця або, у разі повернення това ру (відмови від послуги), оформ лення розрахункових докумен тів щодо перерахування кошті в у банк покупця.

Фіскальні функції, за зміс том зазначеної норми, - це здат ність реєстраторів розрахун кових операцій забезпечуват и одноразове занесення, довг отермінове зберігання у фіск альній пам'яті, багаторазове зчитування і неможливість з міни підсумкової інформації про обсяг розрахункових опе рацій, виконаних в готівкові й та/або в безготівковій форм і (із застосуванням платіжни х карток, платіжних чеків, жет онів тощо), або про обсяг опера цій з купівлі-продажу інозем ної валюти.

Цією ж статтею визначено, що автомат з продажу товарів (по слуг) - це реєстратор розрахун кових операцій, який в автома тичному режимі здійснює вида чу (надання) за готівкові кошт и або із застосуванням платі жних карток, жетонів тощо тов арів (послуг) і забезпечує від повідний облік їх кількості та вартості.

Таким чином, одним із видів автоматів з продажу послуг (р еєстраторів розрахункових о перацій) є гральні автомати, щ о використовуються позиваче м.

Статтею 11 Закону № 265/95 встанов лено, що термін переведення с уб' єктів підприємницької д іяльності на облік розрахунк ових операцій у готівковій т а безготівковій формі (із зас тосуванням платіжних карток , платіжних чеків, жетонів тощ о) із застосуванням реєстрат орів розрахункових операцій встановлюється Кабінетом Мі ністрів України за поданням центрального органу виконав чої влади з питань економічн ої політики, Державної подат кової адміністрації України та Національного банку Укра їни.

Відповідно до пункту 1 поста нови Кабінету Міністрів Укра їни “Про терміни переведенн я суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахун кових операцій у готівковій та безготівковій формі із за стосуванням реєстраторів ро зрахункових операцій”від 07.02. 2001 № 121 установлено терміни пе реведення суб'єктів підприєм ницької діяльності на облік розрахункових операцій у гот івковій та безготівковій фор мі із застосуванням реєстрат орів розрахункових операцій згідно з додатком (використа ння гральних автоматів з 31 гру дня 2006 року). До настання зазнач ених термінів суб'єкти підпр иємницької діяльності здійс нюють розрахункові операції із застосуванням книг облік у розрахункових операцій, кр ім тих суб'єктів, форми та умов и провадження діяльності яки х наведені у пунктах 4, 5 і 7 дода тка, що здійснюють розрахунк ові операції із застосування м електронних контрольно-кас ових апаратів і комп'ютерних систем, внесених до Державно го реєстру електронних контр ольно-касових апаратів і ком п'ютерних систем станом на 31 г рудня 206 року, а також із застос уванням торговельних термін алів, призначених для роботи з платіжними картками.

Таким чином, з 01.01.2007 у суб'єкті в господарювання, які надают ь послуги у сфері грального б ізнесу, виник обов'язок засто совувати гральні автомати, щ о виконують фіскальні функці ї.

Разом з тим, згідно зі статт ею 12 Закону №265/95 на території Ук раїни у сферах, визначених ци м Законом, дозволяється реал ізовувати та застосовувати л ише ті реєстратори розрахунк ових операцій вітчизняного т а іноземного виробництва, як і включені до Державного реє стру реєстраторів розрахунк ових операцій та конструкція і програмне забезпечення як их відповідає конструкторсь ко-технологічній та програмн ій документації виробника.

Наказом Державної податко вої адміністрації України ві д 01.07.2008 № 430 “Про затвердження Дер жавного реєстру реєстраторі в розрахункових операцій у н овій редакції” (наказ втрати в чинність згідно з наказом Д ержавної податкової адмініс трації України від 10 вересня 2 008 року № 581) до Державного реєст ру реєстраторів розрахунков их операцій було включено ко мп'ютерно-касову систему "Фіс кал", яка призначена для фіска лізації гральних автоматів, оснащених фіскальною функці єю.

З огляду на викладене, з 01.07.2008 р оку позивач мав можливість і зобов'язаний був використов увати комп'ютерно-касову сис тему "Фіскал" у гральних автом атах, а за неможливості встан овлення фіскального блоку на наявні гральні автомати, не м ав права надавати послуги че рез такі автомати.

Із матеріалів справи вбача ється та не заперечується ст оронами, що при здійсненні пе ревірки 30.04.2009 в залі гральних ав томатів знаходилось 8 гральн их автоматів, у робочому режи мі та підключених до електро мережі. Комп' ютерно-касова система “Фіскал” на зазначен их гральних автоматах не вик ористовувалась. Таким чином, послуги надавались через гр альні автомати, що не виконув али фіскальних функцій.

Наявність у залі гральних автоматів реєстратора розра хункових операцій МІNІ-600.02 МЕ (з аводський № ПА 62100675, фіскальний № 1612000616), зареєстрованого у Карл івській МДПІ 23.04.2008, через який з дійснювалися розрахунки із с поживачами, не звільняла поз ивача від обов'язку використ овувати гральні автомати, об ладнані фіскальною пам'яттю, оскільки гральні автомати в розумінні Закону № 265/95 є реєст раторами розрахункових опер ацій, тому на них поширюються вимоги статті 2 Закону № 265/95 щод о забезпечення реалізації фі скальної функції.

Посилання позивача на немо жливість встановлення фіска льного блоку на гральні авто мати, що констатовано у довід ці Приватного підприємства “ Імпорттехносервіс”№ 321 від 05.10. 2009, суд не бере до уваги, оскіль ки за таких обставин позивач повинен був припинити викор истання зазначених гральних автоматів. Крім того, у довідц і не зазначено, щодо яких грал ьних автоматів позивач зверт ався про встановлення фіска льного блоку, у зв'язку з чим, н е доведено, що саме ті гральні автомати, які знаходилися у з алі за адресою: смт.Диканька, в ул.Леніна, 80, де здійснювалася перевірка 30.04.2009, не могли бути о бладнані блоком фіскальної пам'яті.

Пунктом 2 статті 17 Закону №265/95 встановлена відповідальніс ть за порушення вимог цього З акону у вигляді застосування фінансових санкцій у розмір і двадцяти неоподатковувани х мінімумів доходів громадян - у разі застосування при зді йсненні розрахункових опера цій непереведеного у фіскаль ний режим роботи, незареєстр ованого, неопломбованого або опломбованого з порушенням встановленого порядку реєст ратора розрахункових операц ій.

Таким чином, суд приходить д о висновку, що позивачем не до тримані вимоги пункту 1 статт і 3 Закону № 265/95 в частині незаст осування при здійсненні розр ахункових операцій переведе ного у фіскальний режим робо ти, зареєстрованого, опломбо ваного реєстратора розрахун кових операцій, а тому відпов ідачем правомірно застосова на штрафна (фінансова) санкці я у розмірі 2720,00 грн (17 грн. х 20 х 8 (к ількість незареєстрованих в органах ДПС і непереведених у фіскальний режим роботи гр альних автоматів = 2720,00 грн).

Оцінюючи правомірність за стосування штрафних санкцій за невідповідність грошови х коштів на місці проведення розрахунків сумі, зазначени й у денному звіті, та за незаб езпечення проведення розрах ункової операції через реєст ратор розрахункових операці й, суд виходить з наступного.

Відповідно до пункту 13 стат ті 3 Закону №265/95 суб'єкти підпри ємницької діяльності, які зд ійснюють розрахункові опера ції в готівковій та/або в безг отівковій формі (із застосув анням платіжних карток, плат іжних чеків, жетонів тощо) у сф ері торгівлі, громадського х арчування та послуг зобов'яз ані забезпечувати відповідн ість сум готівкових коштів н а місці проведення розрахунк ів сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у в ипадку використання розраху нкової книжки - загальній сум і продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з поча тку робочого дня.

Згідно з денним Х-звітом від 30.04.2009, копія якого наявна у мате ріалах справи, на момент пров едення перевірки сума продаж становила 50 грн, відповідно д о опису грошових коштів від 30. 04.2009 сума грошових коштів на мі сці проведення розрахунків с тановила 50 грн., а отже посилан ня відповідача на невідповід ність грошових коштів на міс ці проведення розрахунків с умі, зазначений у денному зві ті у розмірі 100 грн, є безпідста вними.

Згідно з пунктом 1 статті 3 За кону № 265/95 суб'єкти підприємниц ької діяльності, які здійсню ють розрахункові операції в готівковій та/або в безготів ковій формі (із застосування м платіжних карток, платіжни х чеків, жетонів тощо) у сфері торгівлі, громадського харчу вання та послуг зобов'язані п ри продажу проводити розраху нкові операції на повну суму покупки (надання послуги) чер ез зареєстровані, опломбован і у встановленому порядку та переведені у фіскальний реж им роботи реєстратори розрах ункових операцій з роздрукув анням відповідних розрахунк ових документів, що підтверд жують виконання розрахунков их операцій, або у випадках, пе редбачених цим Законом, із за стосуванням зареєстрованих у встановленому порядку роз рахункових книжок.

Відповідачем не представл ено суду доказів, які б свідчи ли про порушення позивачем в имог зазначеної норми.

Відображення порушення в а кті перевірки не може бути бе зумовною підставою для підт вердження факту його вчиненн я. Акт перевірки підлягає оці нки судом в сукупності з інши ми доказами по справі.

Проте, свідки ОСОБА_1 та ОСОБА_2. в ході судового ро згялду справи з приводу неза безпечення позивачем провед ення розрахункової операції через реєстратор розрахунко вих операцій на суму 100 грн, не з могли чітко пояснити, яку ста вку на ігрових автоматах вон и робили, чи повертались їм гр ошові кошти.

У зв"язку з цим, доводи предс тавника відповідача про прав омірність застосування штра фних (фінансових) санкцій за незабезпечення проведе ння розрахункової операції ч ерез реєстратор розрахунков их операцій є неспроможними.

Таким чином, суд приходить до висновку про відсутність у Карлівської міжрайонної д ержавної податкової інспекц ії підстав для застосування штрафних(фінансових) санкцій за невідповідність грошови х коштів на місці проведення розрахунків сумі, зазначени й у денному звіті, та за незабе зпечення проведення розраху нкової операції через реєстр атор розрахункових операцій у розмірі 1000,00 грн.

Враховуючи вищевикладене, рішення Карлівської міжрайо нної державної податкової ін спекції про застосування штр афних (фінансових) санкцій № 00 01072303 від 18.05.2009 в частині застосува ння штрафних (фінансових) сан кцій у розмірі 1000,00 грн є проти правним та підлягає скасуван ню.

Згідно з частиною 3 ст атті 94 Кодексу адміністратив ного судочинства України, Як що адміністративний позов за доволено частково, судові ви трати, здійснені позивачем, п рисуджуються йому відповідн о до задоволених вимог, а відп овідачу - відповідно до тієї ч астини вимог, у задоволенні я ких позивачеві відмовлено.

Підпунктами 1, 2 пункту 3 При кінцевих та перехідних полож ень Кодексу адміністративно го судочинства України перед бачено, що до набрання чиннос ті законом, який регулює поря док сплати і розміри судовог о збору, судовий збір при звер ненні до адміністративного с уду сплачується у порядку, вс тановленому для державного м ита; розмір судового збору ви значається згідно з підпункт ом "б" пункту 1 статті 3 Декрету К абінету Міністрів України "П ро державне мито" № 7-93 від 21.01.1993 та становить 0,2 неоподатковуван ого мінімуму доходів громадя н, тобто 3 грн. 40 коп.

У зв"язку з цим, з державного бюджету України на користь п озивача підлягають стягненн ю витрати у вигляді судового збору у розмірі 0,91 грн.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 К одексу адміністративного су дочинства України,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний поз ов Приватного підприємства " ГЕЙМ-СЕРВІС" до Карлівської м іжрайонної державної податк ової інспекції про визнання протиправним та скасування рішення про застосування штр афних (фінансових) санкцій з адовольнити частково.

Рішення Карлівської міжра йонної державної податкової інспекції про застосування штрафних (фінансових) санкці й № 0001072303 від 18 травня 2009 року в час тині застосування штрафних ( фінансових) санкцій у розмір і 1000,00 (одна тисяча) грн визнати протиправним та скасувати.

В іншій частині позовних ви мог відмовити.

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь Прива тного підприємства "ГЕЙМ-СЕР ВІС" витрати зі сплати судово го збору у розмірі 0,91 грн.

Постанова відповідно до ст атті 254 Кодексу адміністратив ного судочинства України на бирає законної сили після за кінчення строку подання заяв и про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подан о. Якщо було подано заяву про а пеляційне оскарження, але ап еляційна скарга не була пода на у строк, встановлений Коде ксом адміністративного судо чинства України, постанова н абирає законної сили після з акінчення цього строку. У раз і подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.

Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження в 10-денний строк з дня складення її в повному о бсязі. Апеляційна скарга мож е бути подана у 20-денний строк після подачі заяви про апеля ційне оскарження в порядку, в изначеному статтею 186 Кодексу адміністративного судочин ства України.

Повний текст постанови виг отовлено 22 лютого 2010 року.

Суддя С.М. Серга

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.02.2010
Оприлюднено24.06.2010
Номер документу7969527
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-46804/09/1670

Постанова від 16.02.2010

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.М. Серга

Ухвала від 07.10.2009

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Серга С.М.

Ухвала від 07.09.2009

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Серга С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні